Ik heb wel glasvezel maar iptv loopt gewoon via de originele router. Heb de usg momenteel een extra public ip gegeven en daar loopt mijn nternet verbinding over. Alles (USG en CKey Gen2+) moest nog in een 19"kast gebouwd worden en een bracket kost mij dik 100 euro als ik die wil hebben (vond iemand in US die ze maakt). Dus iets bijleggen en ik heb de UDM pro (voor mij voldoende en deze kan wel IPS aan op mijn snelheid). Dan verkoop ik de USG en CK en ben ik mooi geupgrade voor een paar tientjes.RobertMe schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:44:
Jullie blijven wel 'Ollanders zeg
Blijkbaar raakt Ubiquiti de UDM-Pro aan de straatstenen niet kwijt (in Europa), maar als die dan ineens maar de helft kost springen jullie als hongerige wolven bovenop.
Persoonlijk sluit ik mij bij @ed1703 aan. USG doet het goed, UDM-Pro blijft een "net niet" apparaat. Qua ontbrekende features zou het voor mij niet eens een issue zijn (Ziggo lijn, dus geen problemen met VLANs aan WAN kant, PPPoE, ...). Maarja: de USG (3P) doet het gewoon goed, en die UDM Pro is gewoon een groot apparaat met veel lege ruimte die ik niet makkelijk kwijt kan. Daarnaast de uitgebreide(re) featureset die ik niet ga gebruiken... (Protect incl. HDD bay, Talk, Access).
Ik wacht wel even op een UXG Lite voor ~E200 of minder
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”