Lijkt me kort door de bocht, dat enorm fikkend gevoel in m'n longen dat ik heb gehad is niet zomaar een verkoudheidje of griepje geweest. En de lange duur van klachten (meer dan 6 weken) past daar ook niet bij. Ik ben nog nooit zo ziek geweest, zelfs de Mexicaanse griep was vele malen milder en was ik veel sneller van hersteld.
Carnoustie schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:17:
[...]
Dit, en dan vooral ook nog in combinatie met flink wat onzekerheid en stress door alle maatregelen en nieuws. Even hiervoor nog een heel verhaal van iemand die al "weken" (vage) klachten heeft, zo ongeveer zeker weet dat het corona is, maar ondertussen een tekstboek voorbeeld geeft van (flinke) stressklachten...
Eens even zien:
- kortademig/benauwdheid, is niet zomaar stress
- extreme vermoeidheid en veel slapen, bij stress doe ik juist geen oog dicht
- brandende longen (en dan bedoel ik een helse pijn alsof je levend gecremeerd word), zoiets kan niet eens door stress
- bij lichte inspanning snel buiten adem, is niet stressgerelateerd
- tintelingen en verlies van gevoel in handen, heeft niets met stress te maken
- na aantal weken brandend gevoel zoals in de longen ineens op andere plaatsen (zoals darmen, tussen de schouderbladen, onderrug, onderhuids), dat lijkt me ook niet op te wekken met stress
- en nog meer klachten die ik niet kan koppelen aan stress.
Sowieso heb ik weinig last van stress met betrekking tot dit virus, maar al dit soort klachten onder "stress" gooien is echt de grootste kwats die er is.
[
Voor 55% gewijzigd door
Bart-Willem op 16-05-2020 10:43
]