Coronavirus Slowchat #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 118 Laatste
Acties:
  • 485.525 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kappen.

[ Voor 97% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-01-2021 23:23 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wederom kappen.

[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-01-2021 23:27 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:38

Laguna

Connaisseur

Amphiebietje schreef op maandag 25 januari 2021 @ 22:58:
Hier in Rijswijk zijn er nu ook wat zich verplaatsende knallen te horen (vuurwerk).

En moet er blijkbaar een auto worden onderzocht op explosieven door de EOD... :F

https://regio15.nl/nieuws...nwege-onderzoek-bij-auto/

Ben ik gisteren nog langs gelopen... :/
Ach kan net zo goed vals alarm zijn. Geen noodzaak om dit nu al op te blazen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:32
dr.lowtune schreef op maandag 25 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Nuance...nuance....steden, jouw land, wordt de tyfus in geslagen door een stel hersenlozen. Wat kan je daar aan nuanceren?
De nuance, wacht even..hieronder kunnen we inderdaad wel stellen dat de hele stad aardig naar de "tyfus" is.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/61/Rotterdam%2C_Laurenskerk%2C_na_bombardement_van_mei_1940.jpg/300px-Rotterdam%2C_Laurenskerk%2C_na_bombardement_van_mei_1940.jpg

Zelfde stad vanavond:
https://twitter.com/010fotograaf/status/1353798622282964993

Ik kan niet duiden hoe het met andere steden en wijken is, maar wel wat er in mijn oude wijk heeft plaatsgevonden. Dit is niet extreem. Wat het wel is, is asociaal en met adequaat optreden direct in de kiem gesmoord. Ik bagetaliseer hier niets, maar ik beperk me tot de feiten en ik duid de excessen in wijk waar ik 20 jaar heb gewoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik begrijp niet dat je als ouder de totale controle over je kind bent verloren (of inderdaad nooit heb gehad). Wat doen die kinderen na 21u nog buiten? Die ouders zouden de eerste moeten zijn die hun kind vermaant om binnen te blijven.

Ik weet dat je die ouders er niet voor kan beboeten of laten opdraaien, maar ergens is het scheef en ligt daar het beginsel van de problematiek met deze jongeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En deze gaat voorlopig dicht.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 117 118 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
slowchat topic huisregels:
• Geen nutteloze posts, denk even na of je post echt iets toevoegt. Het is hier bovendien geen Huiskamer.
• Geen complottheorieën
• Geen speculaties. Als je iets beweert, doe dat met onderbouwing en bronvermelding.
• Geen discussie over natuurlijke selectie, overbevolking of van soortgelijke strekking.

GoT is niet de plek voor medisch advies.
Wil je informatie over corona raadpleeg dan de officiële overheid informatie op: Ik maak me zorgen over mijn gezondheid. Wat moet ik doen?