• sanniep9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:51
Veel succes zondag mannen! @Stewie! @Hartloper

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:48
Meer mensen die zondag de Tilburg Ten Miles gaan lopen? Is anderhalf uur van te voren tijd genoeg om startnummer enzo op te halen? Wordt mijn tweede evenement na de Halve van Helmond in het voorjaar.

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:51
Volgende week zondag de halve in Keulen op de planning staan. Starten om 08:30 maar natuurlijk ook weer vroeg klaar. Ben benieuwd naar de sfeer!

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• MattMax
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Morgen is er een kleinschalig trailrun evenement in de buurt van Eindhoven. De Hill Repeat Madness op de Gulbergen ("Het dak van Brabant") in Nuenen. Van 12:00 tot 16:00u in estafettevorm rondjes van 2,5km lopen met 70 hoogtemeters per rondje.

In het familieteam van mijn vrouw, zoon en mijzelf is mijn zoon afgevallen vanwege een verplaatste voetbalwedstrijd. Iemand zin om aan te sluiten voor een rondje of 4 tot 6? Tickets zijn al betaald, dus er zijn verder geen kosten aan verbonden. Snelheid is niet relevant. Ik gebruik het zelf als laatste voorbereiding op de Kustmarathon van volgende week. Als je interesse hebt, stuur gerust een DM.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:11

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zo op een foto lijkt het wel een weekrantsoen :). Voor mijn gevoel ook veel te veel, maar beter te veel dan te weinig mee denk ik dan.

Ervan uitgaande dat ik zo rond de 6 uur aan het lopen ben, voor elk uur een 40g en 20g gel en dan een half sneetje suikerbrood. Winegums voor als ik tussendoor trek heb (denk het niet met deze hoeveelheden) en evt wat gezouten cashewnoten voor de afwisseling.

Op naar Nijmegen morgen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sbYVKLX6ilWe-B2n0IcTNO1UbGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBpIYoAW5LDvSn67qHAyducM.jpg?f=fotoalbum_large

Battle.net || Strava

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:19
retlaw schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:44:
Zo op een foto lijkt het wel een weekrantsoen :). Voor mijn gevoel ook veel te veel, maar beter te veel dan te weinig mee denk ik dan.

Ervan uitgaande dat ik zo rond de 6 uur aan het lopen ben, voor elk uur een 40g en 20g gel en dan een half sneetje suikerbrood. Winegums voor als ik tussendoor trek heb (denk het niet met deze hoeveelheden) en evt wat gezouten cashewnoten voor de afwisseling.

Op naar Nijmegen morgen!

[Afbeelding]
zou genoeg moeten zijn. Toen ik 5,5u Ultra liep heb ik uiteindelijk een stuk minder gegeten dan gepland (en prima gelopen) omdat de intensiteit lager is dan bij een marathon plus snaaien bij de posten. dus ik vermoed dat je wel wat over houdt :) Maar beter mee verlegen dan om verlegen. Succes!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58
retlaw schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:44:

Op naar Nijmegen morgen!

[Afbeelding]
Check even wat ze hebben op de posten, zaken als winegums neem ik meestal niet zelf mee want die hebben vaak wel bij de posten. Ik neem wel een zip lock mee, dan neem ik handvol mee bij de post en kan ik ze opbergen.

Vaak hebben ze winegums, chips, fruit, tucs, cola en nog veel meer :D

Eigenlijk de reden waarom ik trails loop ;)
Pagina: 1 ... 470 471 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.