|
De Grote FG Kettingbrief is een initiatief van Nomad (admin Foto & Video hier op GoT) en dateert van 2008. De eerste kettingbrief van dit 2020 komt er aan! Deze keer bestaat het verhaal uit een sappige tekst, een proza uit de Nederlandse Taal die menig tweaker heeft beroerd! Gebaseerd op waargebeurde feiten waarvan een verfilming een instant Hollywoodklassieker zou opleveren! |
Wat is de bedoeling? |
Na de aanzet in het masauri in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat" topic onbewust gegeven door @Barrycade: Kwam deze in het resultaten topic van het vorige deel: Dus volgt hier de tweede versie van deze kettingbrief. De opzet is anders ten opzichte van een gewone kettingbrief en van de vorige spinoff! Er is keer geen tijdsslot, maar het werkt als volgt: 1) Er is een inschrijfperiode waarin iedereen zich kan aanmelden. (vanaf de opening van de TS tot de hierondervermelde datum) - Dit is zodat ik een indicatie heb over het aantal deelnemers. 2) Vanaf de laatste dag van de tijdsperiode en ten laatste de avond erna krijgen jullie alle tekst, het complete verhaal dus. - Dit is dan één lange lopende periode waarin iedere deelnemer de tijd heeft om de perfecte foto te maken tot de einddatum voor een regel of stukje tekst van een verhaal. 3) Publicatie van het verhaal met foto's is dan ten laatste een week na de tijdsperiode die er is om de foto te maken. (afhankelijk van hoeveel tijd ik nodig heb om het terug tot een geheel te maken). 4) Indien meerdere personen voor hetzelfde stukje tekst of woord een foto gemaakt hebben zal ik zelf bepalen welke foto gekozen wordt en dit dan aan de betreffende personen kenbaar maken, zodat er een nieuwe foto gemaakt kan worden. (het kan dus zijn dat je kort voor afsluiting een nieuwe foto zal moeten maken. - dit is het russische roulette systeem hierin waarvan ik de munitie beheer ^^ ) |
Hoe pakken we het aan? |
Korte samenvatting van hierboven met de juiste datums: 1) Aanmelden tot 08/03 via mail zodat ik de tekst en foto makkelijk kan ontvangen en alles samen heb. 2) Je ontvangt je stukje tekst op 08/03. 3) Ten laatste voor 05/04 moet ik je foto terug hebben. 4) 06/04 start verwerktijd met op ten laatste 12/4 de publicatie. |
Aanmelden/planning |
Het aanmelden zelf zal ik NU! starten. Tegen dan verwacht ik wel genoeg personen te hebben die de poll hebben ingevuld. Aanmelden kan door: - Enkel via email: (met als onderwerp GoT kettingbrief aanmelding 12 - "en hier je nickname") Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
- en post even een berichtje in dit topic zodat je medetweakers weten dat je meedoet Ik zal een lijst gaan maken en hieronder bijhouden zodat iedereen kan zien wie mee doet. |
Deelnemers - Aanmeldingen |
Onderstaande lijst bevat de aangemelde deelnemers.![]() 01) @masauri 02) @arnold_m 03) @Pixeltje 04) @Yamy_Daffy 05) @bobcom 06) @Kwintessens 07) @Wormaap (slecht schoolvoorbeeld van inschrijven ![]() 08) 09) 10) 11) 12) 13) 14) 15) |
De regels |
|
Resultaat |
Hier komt de link naar het resultaten topic |
Voorgaande series |
#1 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 – Het Resultaat #2 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 – Het Resultaat #3 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 – Het Resultaat #4 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 – Het Resultaat #5 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 – Het Resultaat #6 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 – Het Resultaat #7 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 – Het Resultaat #8 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 – Het Resultaat #9 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 – Het Resultaat #10 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat #11 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 11 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 11 – Het Resultaat |
Contact organisator |
Je kan me bereiken via DM of via Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
|
Spammerdespam nog aan toe! |
@jd1987, @Letatcest , @Barrycade , @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @Ebayzo , @CasGas , @Arm1n , @Superblaag , @Wormaap , @bobcom , @moozzuzz , @arnold_m , @Yamy_Daffy , @Moonsugar ! |
[ Voor 0% gewijzigd door masauri op 07-03-2020 10:53 . Reden: tweede reeks deelnemers toegevoegd ]