De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:33

masauri

aka qwybyte

Topicstarter

*O* De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff) *O*

De Grote FG Kettingbrief is een initiatief van Nomad (admin Foto & Video hier op GoT) en dateert van 2008.
De eerste kettingbrief van dit 2020 komt er aan!

Deze keer bestaat het verhaal uit een sappige tekst, een proza uit de Nederlandse Taal die menig tweaker heeft beroerd!
Gebaseerd op waargebeurde feiten waarvan een verfilming een instant Hollywoodklassieker zou opleveren!

Wat is de bedoeling?

Na de aanzet in het masauri in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat" topic onbewust gegeven door @Barrycade:
Barrycade schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:20:
Dat zeggende is het niet leuk om @masauri een deel uit een verhaal (dat de fotografen niet kunnen herleiden) in alineas te laten opknippen in hoofdstukken en de fotografen daar een begeleidende foto bij maken.
Kwam deze in het resultaten topic van het vorige deel:
Arm1n schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:38:
Alhoewel iedereen de zelfde tekst ontvangen en kijken met wat voor verschillende oplossingen iedereen komt ook een leuke is (eigenlijk dus de bonusvraag waar ik niet meer aan toe was gekomen).
Dus volgt hier de tweede versie van deze kettingbrief.

De opzet is anders ten opzichte van een gewone kettingbrief en van de vorige spinoff!
Er is keer geen tijdsslot, maar het werkt als volgt:
1) Er is een inschrijfperiode waarin iedereen zich kan aanmelden. (vanaf de opening van de TS tot de hierondervermelde datum)
- Dit is zodat ik een indicatie heb over het aantal deelnemers.
2) Vanaf de laatste dag van de tijdsperiode en ten laatste de avond erna krijgen jullie alle tekst, het complete verhaal dus.
- Dit is dan één lange lopende periode waarin iedere deelnemer de tijd heeft om de perfecte foto te maken tot de einddatum voor een regel of stukje tekst van een verhaal.
3) Publicatie van het verhaal met foto's is dan ten laatste een week na de tijdsperiode die er is om de foto te maken.
(afhankelijk van hoeveel tijd ik nodig heb om het terug tot een geheel te maken).
4) Indien meerdere personen voor hetzelfde stukje tekst of woord een foto gemaakt hebben zal ik zelf bepalen welke foto gekozen wordt en dit dan aan de betreffende personen kenbaar maken, zodat er een nieuwe foto gemaakt kan worden. (het kan dus zijn dat je kort voor afsluiting een nieuwe foto zal moeten maken. - dit is het russische roulette systeem hierin waarvan ik de munitie beheer ^^ )

Hoe pakken we het aan?

Korte samenvatting van hierboven met de juiste datums:
1) Aanmelden tot 08/03 via mail zodat ik de tekst en foto makkelijk kan ontvangen en alles samen heb.
2) Je ontvangt je stukje tekst op 08/03.
3) Ten laatste voor 05/04 moet ik je foto terug hebben.
4) 06/04 start verwerktijd met op ten laatste 12/4 de publicatie.

Aanmelden/planning
Het aanmelden zelf zal ik NU! starten.
Tegen dan verwacht ik wel genoeg personen te hebben die de poll hebben ingevuld. Aanmelden kan door:
- Enkel via email: (met als onderwerp GoT kettingbrief aanmelding 12 - "en hier je nickname")
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

- en post even een berichtje in dit topic zodat je medetweakers weten dat je meedoet

Ik zal een lijst gaan maken en hieronder bijhouden zodat iedereen kan zien wie mee doet.

Deelnemers - Aanmeldingen
Onderstaande lijst bevat de aangemelde deelnemers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg
01) @masauri
02) @arnold_m
03) @Pixeltje
04) @Yamy_Daffy
05) @bobcom
06) @Kwintessens
07) @Wormaap (slecht schoolvoorbeeld van inschrijven O-) )
08)
09)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

De regels
  1. De afmetingen van de foto moeten zijn: 800px horizontaal en 600px verticaal!!!
    (een horizontale rechthoek dus)

Geen andere formaten zijn geldig, dit is om het praktisch mooi in het verhaal te gieten op het einde bij het resultaat!
  2. De foto dient speciaal voor de kettingbrief gemaakt te worden binnen de opgegeven tijdsperiode.
    Dus geen bestaand werk!
  3. Geen kaders of teksten in de foto. Dus ook geen logo's etc.
  4. De foto's mogen verder nog niet op GoT en het liefst ook niet op andere sites worden gepost.
  5. Iedereen stuurt zijn foto met tekst via mail naar mij zodat ik tekst en foto samen in één bericht heb. (zorgt voor een snellere verwerking nadien)
  6. Zorg ervoor dat je een geldig mailadres gebruikt.
  7. Bekijk eventueel voorgaande reeksen om te weten wat kan of niet kan.
Resultaat

Hier komt de link naar het resultaten topic

Voorgaande series

#1 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 – Het Resultaat
#2 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 – Het Resultaat
#3 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 – Het Resultaat
#4 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 – Het Resultaat
#5 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 – Het Resultaat
#6 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 – Het Resultaat
#7 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 – Het Resultaat
#8 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 – Het Resultaat
#9 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 – Het Resultaat
#10 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat
#11 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 11 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 11 – Het Resultaat

Contact organisator

Je kan me bereiken via DM
of via
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Spammerdespam nog aan toe!

@jd1987, @Letatcest , @Barrycade , @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @Ebayzo , @CasGas , @Arm1n , @Superblaag , @Wormaap , @bobcom , @moozzuzz , @arnold_m , @Yamy_Daffy , @Moonsugar !

[ Voor 0% gewijzigd door masauri op 07-03-2020 10:53 . Reden: tweede reeks deelnemers toegevoegd ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:22

Barrycade

Through the...

Ga je zelf schrijven of neem je een bestaande tekst? (Weet ik misschien een beetje wat ik kan verwachten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Barrycade schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:44:
Ga je zelf schrijven of neem je een bestaande tekst? (Weet ik misschien een beetje wat ik kan verwachten :p)
Staat in de OP notabene!
Lezen is een kunst :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ik lees niet lineair :z O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:18
Zo ik me aangemeld en het topic gebookmarkt. Ik ben benieuwd of de foto's een beetje mooi over de tekst verdeeld zullen zijn.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:17

Pixeltje

Woo-woohoo!

Leuk! I’m in.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ben benieuwd hoe de verdeling gaat zijn inderdaad :)

Nu maar hopen dat het een quarantaine-compatibel onderwerp is zodat we de schuilkelders niet uit hoeven.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 18:27
Bij deze heb ik me ook weer aangemeld.

Vraag: ga je zelf weer een stuk schrijven? >:)

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Ik raad iedereen aan even de OP nog is goed te lezen voor ik voor de derde keer hetzelfde antwoord mbt het verhaal ga geven :+ 8) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Ok, was een flauwe grap van mij @masauri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Ik sla deze keer helaas over ivm met een reis. Maar je mag me wel in de spam lijst houden voor de volgende editie!

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Arm1n schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:07:
Ik sla deze keer helaas over ivm met een reis. Maar je mag me wel in de spam lijst houden voor de volgende editie!
Het is notabene jou idee dat wordt uitgevoerd deze brief :')
Maar goed, ik hou m int achterhoofd dan :Y)

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

masauri schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 19:22:
[...]

Het is notabene jou idee dat wordt uitgevoerd deze brief :')
Maar goed, ik hou m int achterhoofd dan :Y)
Des te groter mijn teleurstelling dat het midden in m'n reis valt ;)

Je mag me wel ook het verhaal toesturen, maar ik kan niet garanderen dat het me lukt een geschikte foto te maken en deze op te sturen. Weet niet of dat in je schema past een onzekere factor? :P

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

Arm1n schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:39:
[...]

Je mag me wel ook het verhaal toesturen, maar ik kan niet garanderen dat het me lukt een geschikte foto te maken en deze op te sturen. Weet niet of dat in je schema past een onzekere factor? :P
Als ik de opzet goed begrijp is het niet langer kritisch als er iemand uitvalt - omdat er geen vast aantal illustraties is. Als alles tegenzit komen alle deelnemers ongeveer tegelijkertijd telkens met één illustratie bij steeds hetzelfde fragment uit de tekst op de proppen en eindigen we met een lang verhaal waarin zegge en schrijve één foto als verluchting zit. Maar da's dan wel het allerbeste resultaat van 4, 5, 6 pogingen van 15 deelnemers ;)

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Arm1n schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:39:
[...]

Iedere kettingbrief heeft zo wel zijn factor.
Ik denk dat ik het de henk-factor ga noemen _O-
bobcom schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:48:
[...]

Als ik de opzet goed begrijp is het niet langer kritisch als er iemand uitvalt - omdat er geen vast aantal illustraties is. Als alles tegenzit komen alle deelnemers ongeveer tegelijkertijd telkens met één illustratie bij steeds hetzelfde fragment uit de tekst op de proppen en eindigen we met een lang verhaal waarin zegge en schrijve één foto als verluchting zit. Maar da's dan wel het allerbeste resultaat van 4, 5, 6 pogingen van 15 deelnemers ;)
Yes yes. Helemaal zoiets... *O*

[ Voor 38% gewijzigd door masauri op 27-02-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Misschien dan een idee om dan minimaal 1 foto en maximaal 2 foto's per deelnemer te laten maken?

Zodat je een wat meer verspreid aantal foto's krijg over het verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Ik heb de inschrijvingstijd een weekje verlengd, zodat we met hopelijk meer dan 5 personen zullen zijn :p

@Yamy_Daffy , ik zie wel wat binnen komt en van daaruit ga ik verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

Komt wel goed uit, hoe minder mensen er meedoen, kleiner de kans dat twee deelnemers bij hetzelfde tekstfragment een foto maken. Mooiste is natuurlijk één deelnemer die meteen de beste foto bij het hele verhaal maakt >:)

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Ik heb zo stilaan het gevoel dat het een rustige editie wordt ^^
Nog nooit zo weinig respons gehad.
Zouden we dan niet gewoon een kleine rits achter elkaar doen en het verhaal tot later bewaren?
01) maandag @masauri
02) woensdag @arnold_m
03) vrijdag @Pixeltje
04) zondag @Yamy_Daffy
05) dinsdag @bobcom
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-04 17:31
Kan ik me nog aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Zeker!
Nog tot zondag neem ik aanmeldingen aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwintessens
masauri schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:59:
[...]

Zeker!
Nog tot zondag neem ik aanmeldingen aan!
You’ve got mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

masauri schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:27:
Ik heb zo stilaan het gevoel dat het een rustige editie wordt ^^
Nog nooit zo weinig respons gehad.
Zouden we dan niet gewoon een kleine rits achter elkaar doen en het verhaal tot later bewaren?
01) maandag @masauri
02) woensdag @arnold_jm
03) vrijdag @Pixeltje
04) zondag @Yamy_Daffy
05) dinsdag @bobcom
?
Zo wordt het een gewoon kettingfototopicje!

Alternatief 1: Topicstarter begint met een eerste foto met een stukje verhaal en iedereen maakt een vervolgfoto plus -story-tje. Maximale lengte van elk fragment bijvoorbeeld 1 tweet (280tekens), lead time 4 dagen. Kettingtwoto?

Alternatief 2: iedereen krijgt het hele verhaal, maar elk met een ander deel gehighlight.

En zo valt er nog wel meer te bedenken om 6 mensen van de straat te houden - of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
Niets mis met een klassieke fotokettingbrief, lijkt me.
Met steeds een stukje verhaal erbij wordt de interpretatie van de foto's wel erg gestuurd, en missen we de bijzondere associaties.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

arnold_m schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 04:53:
Niets mis met een klassieke fotokettingbrief, lijkt me.
Met steeds een stukje verhaal erbij wordt de interpretatie van de foto's wel erg gestuurd, en missen we de bijzondere associaties.
Dat laatste hoeft niet per se het geval te zijn. Verhaaltjes ("fototweets") belanden enkel bij de topicbeheerder, elke vervolgfotograaf gaat gewoon uit van de foto die hij(zij?) krijgt. Alleen moet je bij het maken van je vervolgfoto rekening houden met het feit dat de foto die je kreeg een illustratie is uit een verhaal. Met je foto en de fototweet daarbij maak je een vervolg op wat je denkt dat er in het verhaal bij de vorige foto verteld is, en stuur je het verhaal jouw richting op.

Daarmee wordt de opdracht in zoverre gerichter dat het doel niet alleen "een foto" is, maar ook "een foto met een verhaal". In plaats van . alleen een foto schieten die op de een of andere manier wat te maken heeft met de foto van je voorganger in het topic moet je ook je hersens pijnigen over wat die voorganger bedacht en verteld heeft bij het maken van zijn foto. En je moet niet alleen nadenken over de foto die je instuurt, maar ook over het verhaal dat je daarmee/daarbij vertelt.

Dat kan zijn eigen charme hebben, en wat spannender resultaten opleveren dan een fotokettingbrieftopicje van 6 deelnemers, met 6x "ik zag dit" en "ik heb dit gedaan" (waarmee overigens niets ten nadele van voorgaande fotokettingbrievers is gezegd - I'm one of them) Maar de 6 deelnemers van dit topic vormen toch al een selecte crew die bewust gekozen heeft voor een veeleisender opdracht dan alleen maar een "fotokettingbrief" - toch ;) ?

[ Voor 4% gewijzigd door bobcom op 06-03-2020 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
Dan heb ik alternatief 1 verkeerd begrepen. Als je alleen de foto van ja voorganger te zien krijgt, dan lijkt het al weer sterk op de klassieke fotokettingbrief.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:08:
[...]
Maar de 6 deelnemers van dit topic vormen toch al een selecte crew die bewust gekozen heeft voor een veeleisender opdracht dan alleen maar een "fotokettingbrief" - toch ;) ?
Dat is zeker zo, echter gezien de lengte van het gekozen verhaal zullen we dan 2 rondjes na elkaar moeten doen vrees ik ^^
Of misschien zelfs 3...

Zondagavond verstuur ik normaal alles :)
En ik denk dat ik voor optie 1 ga dan zoals je voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-04 14:23

superblaag

Mooi spul hoor!

Ik heb enorm genoten van de vorige serie!
Helaas moet ik deze aan me voorbij laten gaan!

Succes allemaal!
Ik ben benieuwd naar het resultaat :Y

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

masauri schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:56:
[...]

Dat is zeker zo, echter gezien de lengte van het gekozen verhaal zullen we dan 2 rondjes na elkaar moeten doen vrees ik ^^
Of misschien zelfs 3...

Zondagavond verstuur ik normaal alles :)
En ik denk dat ik voor optie 1 ga dan zoals je voorstelt.
Tsja, hoe minder zielen, hoe meer verwarring. Gaan we uiteindelijk dan richting "kettingtwoto"-variant? Als ts. stuur jij een foto aan @arnold_m , en stiekum heb je al een verhaaltje (tweetlengte, 280 tekens max?) bij je foto gemaakt. @arnold_m pobeert te raden wat het verhaaltje is achter de foto die hij heeft gekregen, geeft daar zijn eigen vervolg aan, zowel fotografischj als literair. Hij stuurt zijn foto 2 naar deelnemr 3,@Pixeltje, en foto plus verhaal gaan naar ts @masauri . En zo voort, tot we het selecte deelnemersveld door zijn.

Is dat wat je bedoelt? En hoe lang mag elke deelnemer doen over zijn literair-fotografische bijdrage? Ben benieuwd, maar ik zal mijn ziel in ongeduld moeten bezitten. Spoilers van de foto's zoals in vorige edities zouden het natuurlijk wel spannender maken - waar gaat dat naar toe?

P.S. Aftrap is op het juiste moment. Maandag begint het literaire festijn a.k.a "boekenweek", en op tweakers zijn ze literair bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
superblaag schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 08:00:
Ik heb enorm genoten van de vorige serie!
Helaas moet ik deze aan me voorbij laten gaan!

Succes allemaal!
Ik ben benieuwd naar het resultaat :Y
Geen maandje de tijd? :p O-)
bobcom schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 11:27:
[...]

Tsja, hoe minder zielen, hoe meer verwarring. Gaan we uiteindelijk dan richting "kettingtwoto"-variant? Als ts. stuur jij een foto aan @arnold_m , en stiekum heb je al een verhaaltje (tweetlengte, 280 tekens max?) bij je foto gemaakt. @arnold_m pobeert te raden wat het verhaaltje is achter de foto die hij heeft gekregen, geeft daar zijn eigen vervolg aan, zowel fotografischj als literair. Hij stuurt zijn foto 2 naar deelnemr 3,@Pixeltje, en foto plus verhaal gaan naar ts @masauri . En zo voort, tot we het selecte deelnemersveld door zijn.

Is dat wat je bedoelt? En hoe lang mag elke deelnemer doen over zijn literair-fotografische bijdrage? Ben benieuwd, maar ik zal mijn ziel in ongeduld moeten bezitten. Spoilers van de foto's zoals in vorige edities zouden het natuurlijk wel spannender maken - waar gaat dat naar toe?

P.S. Aftrap is op het juiste moment. Maandag begint het literaire festijn a.k.a "boekenweek", en op tweakers zijn ze literair bezig ;)
Wacht maar tot morgen af ;)
Het verhaal zal veel duidelijk maken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-04 14:23

superblaag

Mooi spul hoor!

Helaas kan ik dat nu al aardig inschatten ja :>

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Barrycade schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:44:
Deed je nu ook mee? omdat ik geen inschrijving van je heb gehad? O-)
De rest hun stukjes tekst staan klaar voor verzending om 20:30 stipt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Helaas te druk momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Geeft niet , volgende keer weer een kans, ik hoop dat ge er geen spijt van gaat hebben deze ronde ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 19:12

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

masauri schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:01:
Geeft niet , volgende keer weer een kans, ik hoop dat ge er geen spijt van gaat hebben deze ronde ^^
Ik wilde dus eigenlijk ook zeggen te druk momenteel, maar dat is misschien nu toch ineens anders...

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
letatcest schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:47:
[...]

Ik wilde dus eigenlijk ook zeggen te druk momenteel, maar dat is misschien nu toch ineens anders...
Stuur de aanmeldingsmail maar. Ik pers er u wel tussen ;)

Mail verstuurd @letatcest ;)
Succes!

Voor de rest vind ik het hier wel maar stil, iedereen in schok over het verhaal vermoed ik :+ 8) O-)

[ Voor 21% gewijzigd door masauri op 16-03-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Volledig in schok!!! Ik moet zeggen dat ik de afgelopen week echt allesbehalve functioneel ben geweest... als zzp-er moet je jezelf steeds die schop geven he! soms best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
letatcest schreef op maandag 16 maart 2020 @ 21:02:
Volledig in schok!!! Ik moet zeggen dat ik de afgelopen week echt allesbehalve functioneel ben geweest... als zzp-er moet je jezelf steeds die schop geven he! soms best lastig.
Ach. Ik wilde anders wel letterlijk een trap komen geven. Maar buitenlandse zaken raad reizen naar het buitenland af :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

Ik kan me de gevoelens van @letatcest voorstellen! Mijn fragment was sowieso al een leuke om toe te sturen aan iemand voor wie het eerste stuk stedelijke bebouwing 10 km rijden is. Nu moet ik ook nog eens 1: anderhalve meter afstand houden tot mijn medemens en 2: een papiertje bij me dragen om te bewijzen dat mijn verplaatsing dringend noodzakelijk is vanwege a: inkopen, b: werk, c: gezondheid of d: een terugreis naar huis 7(8)7

Maar ik geef de moed nog niet op. Indachtig het motto van de grote avonturier OBB te R zeg ik tegen mezelf: "Tom Poes, doe iets. Verzin een list" :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

@masauri et al. Het is hier al heel lang heel stil, alles nog goed aan het organiserend en deelnemend front? Hoe is de stand, is alles afgezegd, uitgesteld, of druppelt er nog af en toe iets binnen? Is de deadline nog steeds 5 april, of gaat die alle andere evenementen achterna?

Misschien tijd voor een up- of downdate van het topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:01:
@masauri et al. Het is hier al heel lang heel stil, alles nog goed aan het organiserend en deelnemend front? Hoe is de stand, is alles afgezegd, uitgesteld, of druppelt er nog af en toe iets binnen? Is de deadline nog steeds 5 april, of gaat die alle andere evenementen achterna?

Misschien tijd voor een up- of downdate van het topic?
Update was gepland voor dit weekend.
Het is dusdanig stil dat je zou denken dat niemand buiten maken komen om op café te gaan.
Of in dit geval , het topic mag bezoeken en reageren.
Sommige mensen nemen de maatregelen iets te letterlijk denk ik.
Misschien heeft dat iets met het goede weer te maken.
En hebben we enkele donkere dagen nodig om een goede foto te maken? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik heb aardig moeten improviseren om het verhaal verbeeld te krijgen in een foto, vanavond even kijken of het geworden is wat ik ervan verwacht (kaartje nog in de camera)... hopelijk snel een mail naar masauri dus..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Pixeltje schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:58:
Ik heb aardig moeten improviseren om het verhaal verbeeld te krijgen in een foto, vanavond even kijken of het geworden is wat ik ervan verwacht (kaartje nog in de camera)... hopelijk snel een mail naar masauri dus..
Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk was, toch? :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Vooral nu niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Zeg heren, @arnold_m , @Yamy_Daffy , @bobcom , @letatcest , @Kwintessens , @Wormaap .
Even ter herinnering gezien de tijd er bijna op zit en ik maar 12,5% van de foto's binnen heb.
Is een extra opdracht foto requirement toegestaan?
Gezien de corona toestanden; alles in zwart-wit met enkel lego als hulpmiddel?

Graag asap feedback >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Ik heb inderdaad problemen om deze opdracht tot een goed einde te brengen.
Moet ook eerlijk zeggen dat mijn verhaal die ik heb gekregen totaal niet helpt om langs het corona verhaal een passende foto te realiseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
Ik heb een geschikte foto, al bedacht ik dat iets later dan ik de foto maakte.
Een zwart-witconversie zou nog kunnen, maar lego gaat me niet helpen, omdat dat ik daar nauwelijks de beschikking over heb.

PS. Ik heb inmiddels een kleuren- en een zwart/wit-versie per email naar masauri gestuurd.

[ Voor 18% gewijzigd door arnold_m op 30-03-2020 22:26 . Reden: PS toegevoegd ]

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

@masauri Waar moet ik als pensionado in een lockeddown Italiaans dorpje in vredesnaam
Lego vandaan halen? Moet ik op mijn autocertificazione zetten dat die Lego absoluut medisch nodzakelijk is? Ik heb nog tot zondag de tijd, en wilde mijn fotootje sowieso morgen of donderdag gaan maken....mag dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op maandag 30 maart 2020 @ 22:51:
@masauri Waar moet ik als pensionado in een lockeddown Italiaans dorpje in vredesnaam
Lego vandaan halen? Moet ik op mijn autocertificazione zetten dat die Lego absoluut medisch nodzakelijk is? Ik heb nog tot zondag de tijd, en wilde mijn fotootje sowieso morgen of donderdag gaan maken....mag dat?
Altijd die excuses om toch maar zo laat mogelijk een foto in te kunnen leveren... En dan nog niet tevreden zijn met maar 2 dagen. Geef je ze 3 weken doen ze het maar 2 dagen voor de eindmeet... :z :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

nou ja.. vandaag mijn laatste opdracht afmaken, daarna heb ik alle tijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

masauri schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:00:
Zeg heren, @arnold_m , @Yamy_Daffy , @bobcom , @letatcest , @Kwintessens , @Wormaap .
Even ter herinnering gezien de tijd er bijna op zit en ik maar 12,5% van de foto's binnen heb.
Is een extra opdracht foto requirement toegestaan?
Gezien de corona toestanden; alles in zwart-wit met enkel lego als hulpmiddel?

Graag asap feedback >:) O-)
Altijd weer die opdrachtgevers die op het laatste moment nog een aanpassinkje willen. Zonder Lego kan ik meedoen, met niet ;w
Is het nou zwart-wit ja of zwart-wit nee? Weet je, ik doe ze alle twee wel. Heb je in elk geval een foototje meer om uit te kiezen :Y
masauri schreef op maandag 30 maart 2020 @ 23:02:
[...]

Altijd die excuses om toch maar zo laat mogelijk een foto in te kunnen leveren... En dan nog niet tevreden zijn met maar 2 dagen. Geef je ze 3 weken doen ze het maar 2 dagen voor de eindmeet... :z :(:)
Ik dacht dat het erom ging een foto in te leveren, niet om wie de eerste foto inlevert O-) .
[b]masauri schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 19:55:
.........
Korte samenvatting van hierboven met de juiste datums:
1) Aanmelden tot 08/03 via mail zodat ik de tekst en foto makkelijk kan ontvangen en alles samen heb.
2) Je ontvangt je stukje tekst op 08/03.
3) Ten laatste voor 05/04 moet ik je foto terug hebben.
4) 06/04 start verwerktijd met op ten laatste 12/4 de publicatie.
..........
Maar goed, het gebeurt wel vaker dat ik de instructies van een startpost niet vat :F En je kunt natuurlijk altijd wraak nemen door de publicatie te vertragen }) .

(Edit @masauri Alea iacta est. You've got mail!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
Alles is toch uitgesteld tot 28 april? ;-)

Zonder gekheid, met dat verplichte thuiszitten vind ik het een lastige opdracht om te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

Kwintessens schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 19:18:
Alles is toch uitgesteld tot 28 april? ;-)

Zonder gekheid, met dat verplichte thuiszitten vind ik het een lastige opdracht om te voltooien.
Bekende klacht. Antwoord is ook bekend :+ :
masauri schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:59:
[...]

Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk was, toch? :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Ik vind ondanks de beperkingen de eerst binnengekomen resultaten toch geweldig mooi!
Ik kijk uit naar de rest.
Vanaf volgende week moet ik wel weer werken op maandag/dinsdag/woensdag.
Dus ik ga kijken hoe ver ik geraak met de verwerking O-)
Dit is echter geen vrijbrief om dan pas je foto te sturen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Heren,

Tot mijn grote spijt ga ik het gewoon niet redden om een foto te maken. In ieder geval niet een foto die recht doet tot het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Yamy_Daffy schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 20:09:
Heren,

Tot mijn grote spijt ga ik het gewoon niet redden om een foto te maken. In ieder geval niet een foto die recht doet tot het verhaal.
Hoeveel dagen uitstel heb je nog nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Tijd is niet mijn probleem. Het verhaal wat ik heb gekregen samen met het corona-virus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

@masauri Niet geillustreerde fragment(en) nog ff voor 2 dagen in de groep gooien?
(Waarmee niet gezegd is dat het niet daadwerkelijk om :X :? 8)7 :'( -klussen gaat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Yamy_Daffy schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 20:42:
Tijd is niet mijn probleem. Het verhaal wat ik heb gekregen samen met het corona-virus wel.
Beterschap man, kzal je tekst herverdelen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

Yamy_Daffy schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 20:42:
Dammit, dacht dat je met het virus de voorschriften bedoelde. In bocca al lupo, dan!

Letterlijk "In de muil van de wolf", betekent hier in Italie zoveel als "sterkte, veel geluk!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Iedere deelnemer heeft een mail ontvangen met de tekst van Yamy_Daffy ^^
Wie kan maakt een foto, en de beste wordt gekozen voor de reeks.:Einddatum volgende weekend van 12 tot maandag 13 april om middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
@masauri, ik heb de mail niet ontvangen.

@Yamy_Daffy Beterschap!

[ Voor 26% gewijzigd door arnold_m op 05-04-2020 21:59 ]

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
arnold_m schreef op zondag 5 april 2020 @ 21:58:
@masauri, ik heb de mail niet ontvangen.

@Yamy_Daffy Beterschap!
Doeme, dacht dat ik iedereen had.
Komt er dan nog asap aan als t vanaf men GSM lukt.

Edit: gelukt

[ Voor 3% gewijzigd door masauri op 05-04-2020 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
Mijn inzending bij het eerste fragment dat ik gekregen heb, blijkt niet overeen te komen met de extra informatie die ik uit het herverdeelde fragment haal, maar dat is een deel van de lol van een "fotokettingbrief" natuurlijk.
Ik heb inmiddels ook wat bij het herverdeelde fragment gemaakt; @masauri, je hebt mail.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Geeuw, zullen we volgende week dan maar is aan het eindresultaat beginnen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

masauri schreef op maandag 13 april 2020 @ 20:30:
Geeuw, zullen we volgende week dan maar is aan het eindresultaat beginnen? :O
Je zou de eindbewerking natuurlijk ook in de groep kunnen gooien en kijken wie het eerst klaar is. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op maandag 13 april 2020 @ 21:51:
[...]

Je zou de eindbewerking natuurlijk ook in de groep kunnen gooien en kijken wie het eerst klaar is. :Y)
Ik heb zonet de intro tekst gemaakt, das al iets , toch? :+

Edit; Ik kom er net achter dat ik nog op een foto van @Wormaap wacht O-)
Daarom was ik er dus niet direct aan het resultaat begonnen _O-
Hooivorken en fakkels zijn toegestaan :Y) *O*

[ Voor 25% gewijzigd door masauri op 20-04-2020 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:00
Op de één of andere manier lukt het me niet om foutloos mee te doen met de kettingbrieven 8)7 Ik ga er mee bezig mensen!

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Wormaap schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:02:
Op de één of andere manier lukt het me niet om foutloos mee te doen met de kettingbrieven 8)7 Ik ga er mee bezig mensen!
Voor zover de voorbeeldfunctie dus O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
masauri schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:24:
[...]
Hooivorken en fakkels zijn toegestaan :Y) *O*
Hooivorken en fakkels, probeer je ons nu alweer een extra opdracht te geven? :?

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
arnold_m schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:28:
[...]

Hooivorken en fakkels, probeer je ons nu alweer een extra opdracht te geven? :?
Nee hoor , weet ge nog wat ik daarmee bedoelde in de vorige delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:45
Spannend hoor! :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

masauri schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:33:
[...]

Nee hoor , weet ge nog wat ik daarmee bedoelde in de vorige delen?
Altijd weer die hooivorken en fakkels. Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd voor andere maatregelen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISFKkKxLqmQDv20Ut5czplVVcyM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r7jlt9ghaKS8V9PTB6CE5mZu.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
bobcom schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:40:
[...]
Maar goed, het gebeurt wel vaker dat ik de instructies van een startpost niet vat :F En je kunt natuurlijk altijd wraak nemen door de publicatie te vertragen }) .
Ik vrees dat je @masauri op een idee hebt gebracht. -O-

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
arnold_m schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:42:
[...]

Ik vrees dat je @masauri op een idee hebt gebracht. -O-
Iemand heeft het door O-)
ETA is zondag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Nu online

bobcom

Dedicated dabbler

masauri schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:43:
[...]

Iemand heeft het door O-)
ETA is zondag 8)
The clock is ticking, tar and feathers are waiting.... ;) >:) })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op zondag 26 april 2020 @ 22:17:
[...]

The clock is ticking, tar and feathers are waiting.... ;) >:) })
Ik heb onverwacht nog iets moeten regelen en het is er dus niet van gekomen.
Morgen zonder fout...

Hij is er @Chief : @arnold_m , @bobcom , @letatcest , @Kwintessens , @Pixeltje , @Wormaap 8)
De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 Resultaat

[ Voor 23% gewijzigd door masauri op 27-04-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:45
Knap, heel HEEL knap gedaan allemaal!!!

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Pagina: 1