Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:21

masauri

aka qwybyte

Topicstarter

*O* De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 11 (Spinoff) *O*

De Grote FG Kettingbrief is een initiatief van Nomad (admin Foto & Video hier op GoT) en dateert van 2008.
Deel 11? Nu al, Spinoff? WTF?

Wat is de bedoeling?

Na de jubileum editie van nummertje 10 is het is hoog tijd voor een leuke spinoff!
Een soort van "filler" in de tussenperiode van een volgende kettingbrief.

De aanzet werd in het masauri in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat" topic misschien onbewust gegeven door @Barrycade:
Barrycade schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:20:
Dat zeggende is het niet leuk om @masauri een deel uit een verhaal (dat de fotografen niet kunnen herleiden) in alineas te laten opknippen in hoofdstukken en de fotografen daar een begeleidende foto bij maken.
Gezien de bijval voor dit idee zou ik mezelf niet zijn als ik hier niet iets leuks mee deed.
En waarom dan nog wachten?
De opzet veranderd dit keer wel ten opzichte van een gewone kettingbrief!
Dit keer geen tijdsslot, maar wel als volgt:
1) Er is een inschrijfperiode waarin iedereen zich kan aanmelden. (vanaf de opening van de TS tot 31/10!)
- Dit is zodat ik een indicatie heb over het aantal deelnemers en de hoeveelheid tekst die iedereen krijgt kan aanpassen/knippen/verdelen en daarom zo min mogelijk van het totale verhaal weg geef.
2) Op 31/10 begin ik alle tekst te verdelen zodat iedereen ten laatste vrijdag 1/11 zijn stukje tekst krijgt.
- Dit is dan één lange lopende periode waarin iedere deelnemer de tijd heeft om de perfecte foto te maken tot 24/11 voor zijn/haar uniek stukje tekst van een verhaal.
3) Publicatie van het verhaal met foto's is dan 1,2 of 3 december.
(afhankelijk van hoeveel tijd ik nodig heb om het terug tot een geheel te maken).

Hoe pakken we het aan?

Korte samenvatting van hierboven:
1) Aanmelden tot 31/10 via mail zodat ik de tekst en foto makkelijk kan ontvangen en alles samen heb.
2) Je ontvangt je stukje tekst op 31/10 of ten laatste 1/11.
3) Ten laatste voor 25/11 moet ik je foto terug hebben.
4) 25/11 start verwerktijd met op 1,2 of 3 december publicatie.

De regels
  1. De afmetingen van de foto moeten zijn: 800px horizontaal en 600px verticaal!!!
    (een horizontale rechthoek dus)

Geen andere formaten zijn geldig, dit is om het praktisch mooi in het verhaal te gieten op het einde bij het resultaat!
  2. De foto dient speciaal voor de kettingbrief gemaakt te worden binnen de opgegeven tijdsperiode.
    Dus geen bestaand werk!
  3. Geen kaders of teksten in de foto. Dus ook geen logo's etc.
  4. De foto's mogen verder nog niet op GoT en het liefst ook niet op andere sites worden gepost.
  5. Iedereen stuurt zijn foto met tekst via mail naar mij zodat ik tekst en foto samen in één bericht heb. (zorgt voor een snellere verwerking nadien)
  6. Zorg ervoor dat je een geldig mailadres gebruikt.
  7. Bekijk eventueel voorgaande reeksen om te weten wat kan of niet kan.
Aanmelden/planning
Het aanmelden zelf zal ik NU! starten.
Tegen dan verwacht ik wel genoeg personen te hebben die de poll hebben ingevuld. Aanmelden kan door:
- Enkel via email: (met als onderwerp GoT kettingbrief aanmelding 11 - "en hier je nickname")
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

- en post even een berichtje in dit topic zodat je medetweakers weten dat je meedoet

Ik zal een lijst gaan maken en hieronder bijhouden zodat iedereen kan zien wie mee doet.

Deelnemers - Aanmeldingen
Onderstaande lijst bevat de aangemelde deelnemers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg
01) @masauri
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg02) @jd1987
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg03) @Letatcest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg04) @Barrycade
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg05) @Yamy_Daffy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg06) @T.Kreeftmeijer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg07) @Pixeltje
08) @Ebayzo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg09) @CasGas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg10) @Arm1n
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg11) @Superblaag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg12) @Wormaap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg13) @bobcom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg14) @moozzuzz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tDyPyHL3RCvB0V3S1vhlF73u/full.jpg15) @arnold_m
...

Resultaat

Hier komt de link naar het resultaten topic

Voorgaande series

#1 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 – Het Resultaat
#2 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 – Het Resultaat
#3 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 – Het Resultaat
#4 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 – Het Resultaat
#5 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 – Het Resultaat
#6 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 – Het Resultaat
#7 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 – Het Resultaat
#8 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 – Het Resultaat
#9 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 – Het Resultaat
#10 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat

Contact organisator

Je kan me bereiken via DM
of via
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Spammerdespam nog aan toe!

@Warlock , @RobbieHifi , @Hogader , @Anoniem: 106947 , @Universal Creations , @CasGas , @Arm1n , @Arnold_m, @Gh0stw4lk3r , @letatcest , @bobcom , @psyBSD , @Barrycade , @moozzuzz , @4Br0k3n3rr0r , @Yonni , @Karel V , @henk1994 , @Nomad , @PowerUp , @Grozno, @Wormaap , @LA-384 , @Anoniem: 156876 , @Coolyo_Lars , @D.v.Beek, @T.Kreeftmeijer, @Ventieldopje, @Pixeltje, @millerman_sf, @Ebayzo !

[ Voor 7% gewijzigd door masauri op 01-12-2019 19:11 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:24
Leuk dat je dit weer opzet, ik weet nog niet of ik er aan mee ga doen. Wel wil ik je vragen om mij van toekomstige "spam lijstjes" te halen. Ik bezoek dagelijks het forum en als ik interesse/tijd heb, meld ik me gegarandeerd en tijdig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-04 16:59

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

@masauri Ik ga weer meedoen. Stuur zo een mailtje!
Weer een leuk initiatief!

[ Voor 20% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 06-10-2019 22:10 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:55

bobcom

Dedicated dabbler

Iedere smoes om een foto te maken is welkom, dus ik ben van de partij. Of het moet wel een heel erge shitstory zijn... :r

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 19:12

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Awel! Merci, ik ben benieuwd

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:22

Barrycade

Through the...

Boter bij de vis natuurlijk ;)

Ik zal je zo een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
LA-384 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:07:
Leuk dat je dit weer opzet, ik weet nog niet of ik er aan mee ga doen. Wel wil ik je vragen om mij van toekomstige "spam lijstjes" te halen. Ik bezoek dagelijks het forum en als ik interesse/tijd heb, meld ik me gegarandeerd en tijdig :)
Ik zal je van het spamlijstje halen. Geen probleem!
Altijd Welkom om mee te doen :)

Ondertussen al 3 inschrijvingen binnen.
En ik zit al volop in de zoektocht voor een goed bruikbaar verhaal !
Het hangt allemaal van het aantal deelnemers af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:45

CasGas

.

Dus even simpel gezegd, aan de hand van de text die ik krijg moet ik een foto er bij maken?

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:01
Ook ik heb me ingeschreven.

Heb me hobby na een aantal jaar weer opgepakt sinds de zomer vakantie, en leek me wel weer eens leuk iets actiefs te gaan doen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
CasGas schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:36:
Dus even simpel gezegd, aan de hand van de text die ik krijg moet ik een foto er bij maken?
Correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:42

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik doe mee! Misschien S Chief vragen voor een verhaal-op-maat?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Aangemeld

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Ok, net gemaild voor de aanmelding :)

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Pixeltje schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 07:05:
Ik doe mee! Misschien S Chief vragen voor een verhaal-op-maat?
Ge onderschat mijn schrijfkunsten ofwa?
Mijn fictiestuk nooit gelezen in de tweakblogs ofwa? |:(

Maar ik heb al iets in gedachten naar welke richting we gaan })

Ik kreeg van @bobcom deze tip, http://www.gutenberg.org/wiki/Short_Stories_%28Bookshelf%29 en dat is dan ook de tip die ik weg geef voor het verhaal O-)
(bezie het als een paint preview van de eerste foto! _O- )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Oh dus in deze variant heb ik 3 weken de tijd om een foto te maken? Dat moet me wel lukken denk ik.

Ik heb me aangemeld en ben heel erg benieuwd naar het verhaal.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
@masauri count me in :9 - email volgt nog!

[ Voor 27% gewijzigd door moozzuzz op 07-10-2019 14:04 . Reden: email opmerking :*) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

masauri schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:15:
[...]

Ge onderschat mijn schrijfkunsten ofwa?
Mijn fictiestuk nooit gelezen in de tweakblogs ofwa? |:(
Oops nee 8)7 je m’excuse!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:18:
Iedere smoes om een foto te maken is welkom, dus ik ben van de partij. Of het moet wel een heel erge shitstory zijn... :r
Wel nog een mailtje sturen om in te schrijven he!
En je ziet sowieso niet het complete verhaal dus hoe kan het een shitstory zijn? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superblaag
  • Laatst online: 21-04 14:23

superblaag

Mooi spul hoor!

We gaan mee doen :Y

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 23:18
Het lijkt me toch wel iets heel anders dan een kettingbrief, meer een coöperatieve fotoroman.
Maar kettingbrief of niet, ik heb wel zin om mee te doen.

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

masauri schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 18:52:
[...]

Wel nog een mailtje sturen om in te schrijven he!
En je ziet sowieso niet het complete verhaal dus hoe kan het een shitstory zijn? >:)
Afaik is mailtje verstuurd (per DM) dus laat me weten of het er is of niet.

Ik blader altijd eerst even door een boek voor ik het ga lezen - en vaak heb ik aan een halve pagina al genoeg om het bij het wc-papier te leggen. >:)

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Ik blader altijd eerst even door een boek voor ik het ga lezen - en vaak heb ik aan een halve pagina al genoeg om het bij het wc-papier te leggen. >:)
Maar goed dat het dan rond de 5 regels gaan zijn ofzo, das minder dan een halve pagina ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:35
* Wormaap is in! *O*

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
arnold_m schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 02:59:
Het lijkt me toch wel iets heel anders dan een kettingbrief, meer een coöperatieve fotoroman.
Maar kettingbrief of niet, ik heb wel zin om mee te doen.
Ik wacht nog steeds op een mailtje ^^ (Zie aanmeldingsvoorwaarden)
bobcom schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Nog zo iemand die denkt te kunnen lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
@masauri is wel streng deze keer; als het onderwerp van de aanmeldingsmail niet volgens de topicstart is, dan telt het kennelijk niet.

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
arnold_m schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:25:
@masauri is wel streng deze keer; als het onderwerp van de aanmeldingsmail niet volgens de topicstart is, dan telt het kennelijk niet.
Foto's via dm's is gewoon niet zo handig.
En via de mail kan ik het beter in het oog houden dmv tags en filters :) 8)
Spaart zoekwerk en zo kan ik nadien sneller publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
arnold_m schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 00:25:
Gelukkig maar streng voor jou, of ik was _mijn_ email vergeten sturen :9 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
Staat de lijst in de openingspost op volgorde, of weten we straks niet eens waar het gekregen stukje tekst in het verhaal valt?

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

Voor wat ik gesnapt heb krijg je straks alleen maar een stukje tekst en een maand de tijd om naar aanleiding daarvan een (800 x 600 px) foto te maken. Die foto stuur je op, misschien met een smoesje waarom en hoe je gefotografeerd hebt wat je gefotografeerd hebt. Aan het eind van de inzendperiode plakt @masauri de stukjes tekst in de originele volgorde met de foto's weer achter elkaar, zodat er een geillustreerd verhaal ontstaat - beetje zoals de fotoroman van vroeger.
(Wikipedia: De fotoroman is voor meisjes. Heel merkwaardig: soms is een kunstvorm gebonden aan een heel specifiek publiek. Alleen bladen voor puberende meisjes hebben ze nog: de onveranderlijk over de liefde handelende, uit foto’s opgebouwde verhalen met de tekst in wolkjes, als bij een stripverhaal. (Raymond van den Boogaard NRC 23 juli 2010)
Enige verschil met de traditionele fotoroman is dat er geen tekstwolkje in de foto's komen, maar de tekst als bij- of onderschrift bij de foto's gaat.

Er is dus geen volgorde voor de deelnemers, iedereen krijgt op hetzelfde moment zijn stukje tekste en ze gaan allemaal regelijk met hun stukje aan de slag. De volgorde wordt achteraf (weer) aangebracht.

@masauri Ben ik nu langs de goede zijde uit mijn bed gestapt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:14:
Voor wat ik gesnapt heb krijg je straks alleen maar een stukje tekst en een maand de tijd om naar aanleiding daarvan een (800 x 600 px) foto te maken. Die foto stuur je op, misschien met een smoesje waarom en hoe je gefotografeerd hebt wat je gefotografeerd hebt. Aan het eind van de inzendperiode plakt @masauri de stukjes tekst in de originele volgorde met de foto's weer achter elkaar, zodat er een geillustreerd verhaal ontstaat - beetje zoals de fotoroman van vroeger.
(Wikipedia: De fotoroman is voor meisjes. Heel merkwaardig: soms is een kunstvorm gebonden aan een heel specifiek publiek. Alleen bladen voor puberende meisjes hebben ze nog: de onveranderlijk over de liefde handelende, uit foto’s opgebouwde verhalen met de tekst in wolkjes, als bij een stripverhaal. (Raymond van den Boogaard NRC 23 juli 2010)
Enige verschil met de traditionele fotoroman is dat er geen tekstwolkje in de foto's komen, maar de tekst als bij- of onderschrift bij de foto's gaat.

Er is dus geen volgorde voor de deelnemers, iedereen krijgt op hetzelfde moment zijn stukje tekste en ze gaan allemaal regelijk met hun stukje aan de slag. De volgorde wordt achteraf (weer) aangebracht.

@masauri Ben ik nu langs de goede zijde uit mijn bed gestapt?
Met 2 benen langs dezelfde kant zelfs!
Zeer mooie correcte samenvatting!

Edit 2 30/10 21:45 : Kleine update: Laat ik voorop stellen dat , ondanks mijn vele pogingen, ik voor het aantal deelnemers het niet evident vond om een goed verhaal te vinden. Vandaar dat ik last minute er nog één aan het schrijven ben. De laatste 5 stukjes moet ik nog maken, maar dat zal voor morgen avond zijn. En normaal gezien ontvangt iedereen op 1/11 doorheen de dag ergens zijn stukje tekst. 8)
Is iedereen er klaar voor? 8)
@jd1987 , @letatcest, @Barrycade, @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @Ebayzo , @CasGas , @Arm1n , @superblaag , @Wormaap , @bobcom , @moozzuzz , @arnold_m

Als tip kan ik alvast meegeven dat het een scandinavisch "sprookje" betreft. Met een heel aantal plot twists, mindfucks en wtf momenten. Waardoor ik iedereen nog meer uit zijn comfort zone probeer te halen dan reeds het geval was met de normale kettingbrief })

[ Voor 23% gewijzigd door masauri op 30-10-2019 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

masauri schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Edit 2 30/10 21:45 : Kleine update: Laat ik voorop stellen dat , ondanks mijn vele pogingen, ik voor het aantal deelnemers het niet evident vond om een goed verhaal te vinden. Vandaar dat ik last minute er nog één aan het schrijven ben. De laatste 5 stukjes moet ik nog maken, maar dat zal voor morgen avond zijn. En normaal gezien ontvangt iedereen op 1/11 doorheen de dag ergens zijn stukje tekst. 8)
@jd1987 , @letatcest, @Barrycade, @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @Ebayzo , @CasGas , @Arm1n , @superblaag , @Wormaap , @bobcom , @moozzuzz , @arnold_m

Als tip kan ik alvast meegeven dat het een scandinavisch "sprookje" betreft. Met een heel aantal plot twists, mindfucks en wtf momenten. Waardoor ik iedereen nog meer uit zijn comfort zone probeer te halen dan reeds het geval was met de normale kettingbrief })
Ik voel de spanning oplopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

masauri schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Ik heb hoge verwachtingen >:)

Ik ben wel benieuwd en heb er zin in!

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
Scandinavië is wel heel ver weg. Mogelijk gaat mijn foto zorgen voor een wtf-momentje.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Born ready :p , ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nondeju helemaal vergeten :) Ben benieuwd!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Vol verwachting klopt mijn hart.... Of is het daarvoor nog te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Spannond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
superblaag schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
Ik voel de spanning oplopen :D
Best tijdig naar het toilet gaan dan of een buttplug gebruiken.
T.Kreeftmeijer schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:26:
[...]
Ik heb hoge verwachtingen >:)
Ik ben wel benieuwd en heb er zin in!
Niet te hoog of je hangt met hoofd in de windmolenwieken!
arnold_m schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:09:
Scandinavië is wel heel ver weg. Mogelijk gaat mijn foto zorgen voor een wtf-momentje.
Valt mee, ik wil het ooit met de auto doen, tripje van 10u ofzo en dan ben ik al in Kopenhagen.
En ik vermoed dat ik voor véél meer WTF, ??? enz. ga zorgen met het verhaal ^^
Ik ben benieuwd naar je tekst van eerste indruk :p
Ebayzo schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 05:15:
Nondeju helemaal vergeten :) Ben benieuwd!
Winter is coming!!!!
Yamy_Daffy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:13:
Vol verwachting klopt mijn hart.... Of is het daarvoor nog te vroeg?
Zolang het nog klopt...
Als een condoom over een knots, toch?

Dit gezegd zijnde, dit zijn allemaal tips met betrekking tot het totale verhaal.
Ik heb alle mails klaar gezet en google zal ze vannacht gelijktijdig gepland versturen.
De een heeft al een langer stukje tekst dan de ander, maar in totaal kom ik op 3 A4 bladzijden uit.
Véél succes ermee, ik kijk uit naar de eerste reacties hier in het topic!!!
En ben natuurlijk héél benieuwd naar het resultaat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

1e indruk; waar ben ik aan begonnen :S :?
Ik gaan even er op kauwen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Allemachtig, gelukkig even de tijd om na te denken :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Barrycade schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 00:18:
1e indruk; waar ben ik aan begonnen :S :?
Ik gaan even er op kauwen... ;)
Daar heb ik niets meer aan toe te voegen. :Y

Ik heb dan nog het geluk dat er een twist in mijn stukje zit. Meer ga ik niet verklappen. :9

@masauri d:)b d:)b _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 06:21:
[...]

Daar heb ik niets meer aan toe te voegen. :Y

Ik heb dan nog het geluk dat er een twist in mijn stukje zit. Meer ga ik niet verklappen. :9

@masauri d:)b d:)b _/-\o_
Shit, 2 typfouten gevonden.... je hebt een nieuwe mail :+

@Pixeltje , ter info, voor je je ook meld, het laatste woord van de 1e regel is géén typfout! O-)

Oh en de disclaimer:
Gelijkenissen in dit verhaal met bestaande personen is op toeval berust. Plaatsnamen echter kloppen wel.
De rest is pure fictie. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

masauri schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 06:40:
[...]

Shit, 2 typfouten gevonden.... je hebt een nieuwe mail :+
Goed gezien. Ik had het nog niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
Zalig, erg veel zin in, maar om dat in een foto te krijgen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
moozzuzz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:12:
Zalig, erg veel zin in, maar om dat in een foto te krijgen 😅
Keuze te over, tis maar net waar je de nadruk op wil leggen })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Ik kan verschillende kanten op, maar heb nog geen bepaald beeld in mijn gedachten bij het verhaal.

Ik laat het nog even inzinken, en lees het stukje tekst nog een aantal keer door.

Wel een leuke uitdaging zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Sorry voor de late reactie maar heb het hele weekend gewerkt.

@masauri Mijn eerste indruk; Wat een rare typefout ;) Ik heb hier wel een idee bij, leuk dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Pixeltje schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:23:
Sorry voor de late reactie maar heb het hele weekend gewerkt.

@masauri Mijn eerste indruk; Wat een rare typefout ;) Ik heb hier wel een idee bij, leuk dit!
In u geval is dit geen typfout maar deel van het verhaal.
Ge moet het gewoon vanuit het juiste oogpunt bekijken O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

@masauri Niet direct een van de klassiekers uit the Gutenberg Project zo te zien, maar aanknopingspunten te over.Ik weet nog niet precies hoe, maar dat ik me hierop ga uitleven staat vast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
Ik heb net mijn bijdrage voor het fotosprookje opgestuurd. Ik heb niet veel van de dingen die in de tekst voorkomen bij de hand, maar ik heb er toch een beeld bij kunnen associëren.
Ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal en de foto's.

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moozzuzz
  • Niet online
arnold_m schreef op woensdag 6 november 2019 @ 03:41:
Ik heb net mijn bijdrage voor het fotosprookje opgestuurd. Ik heb niet veel van de dingen die in de tekst voorkomen bij de hand, maar ik heb er toch een beeld bij kunnen associëren.
amai, meteen de koe bij de horens gevat! Hier nog wat uitstelgedrag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

moozzuzz schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:37:
[...]
Zelfde hier. Ook werkelijk nog geen idee! Wil het mijzelf niet te makkelijk maken...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ja zelfde probleem, daarnaast ook zaken die ik niet op een foto wil zetten ... wel een plan, maar op zoek naar de juiste props om het beeld te kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:10:
@masauri Niet direct een van de klassiekers uit the Gutenberg Project zo te zien, maar aanknopingspunten te over.Ik weet nog niet precies hoe, maar dat ik me hierop ga uitleven staat vast!
Dit is toch gewoon de nieuwe klassieker? Had je vast toch nog niet gelezen, noch verwacht ? :p
arnold_m schreef op woensdag 6 november 2019 @ 03:41:
En wat voor een foto, 1tje die ik al megavaak probeer te maken maar mijn rx100 heeft gewoon geen goed zoombereik op dat vlak...
De foto past er wel mooi bij!
En intussen leg je nog wat meer druk op de mede-deelnemers })
[...]
Had ik u beter een tijdsslot van twee dagen gegeven? :?
Ebayzo schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:49:
[...]
Zelfde hier. Ook werkelijk nog geen idee! Wil het mijzelf niet te makkelijk maken...
Heb ik het té makkelijk gemaakt??? :?
Barrycade schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:18:
Ja zelfde probleem, daarnaast ook zaken die ik niet op een foto wil zetten ... wel een plan, maar op zoek naar de juiste props om het beeld te kunnen maken.
Er is nog even bedenktijd he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Allemachtig ik heb echt werkelijk geen idee! Blijkbaar heb ik een creatief gebrek.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Ebayzo schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:55:
Allemachtig ik heb echt werkelijk geen idee! Blijkbaar heb ik een creatief gebrek.
Serieus??? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mijn beperking, niet jouw verhaal ;) Misschien denk ik te lastig. Maar ik heb nog even.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
Voor wie nog zoekende is, is het misschien goed te weten dat een foto passend kan zijn zonder een onderwerp dat in de tekst wordt genoemd.
Of misschien geeft dat juist extra keuzestress. :X

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

Om te voorkomen dat we straks allemaal foto's krijgen waarvan het onderwerp nergens in de tekst is terug te vinden, zij eveneens vermeld dat ook plaatjes zijn toegestaan van voorwerpen en situaties die een rol spelen in de tekst.

Dit alles om er zeker van te zijn dat de deelnemers hoe dan ook in opperste verwarring aan hun taak beginnen.

(Tenzij @masauri uiteraard een oekaze uitvaardigt dat alleen plaatjes die ergens of nergens op slaan worden geaccepteerd)

[ Voor 17% gewijzigd door bobcom op 11-11-2019 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:15:
Om te voorkomen dat we straks allemaal foto's krijgen waarvan het onderwerp nergens in de tekst is terug te vinden, zij eveneens vermeld dat ook plaatjes zijn toegestaan van voorwerpen en situaties die een rol spelen in de tekst.

Dit alles om er zeker van te zijn dat de deelnemers hoe dan ook in opperste verwarring aan hun taak beginnen.

(Tenzij @masauri uiteraard een oekaze uitvaardigt dat alleen plaatjes die ergens of nergens op slaan worden geaccepteerd)
Bij voorkeur natuurlijk een foto van iets wat vermeld is of de sfeer van het stukje tekst weer geeft.
Ik heb niet voor niets zo mijn best gedaan om een aantal elementen per stuk tekst te voorzien 8) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
@jd1987 , @letatcest, @Barrycade, @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @CasGas , @Arm1n , @superblaag , @Wormaap , @bobcom , @moozzuzz , @arnold_m

Gezien Ebayzo helaas heeft moeten afmelden met de eindsprint in zicht, heeft iemand die reeds een foto gestuurd heeft er zonet een tweede opdracht bijgekregen.
DE DEADLINE NADERD!!!

Wie voelt de stress al? Wie bezwijkt er nog onder de druk? })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ik werk altijd naar de deadline toe, no sweat O-) (nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@masauri Sorry :(

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

masauri schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:28:
@jd1987 , @letatcest, @Barrycade, @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @CasGas , @Arm1n , @superblaag , @Wormaap , @bobcom , @moozzuzz , @arnold_m

Gezien Ebayzo helaas heeft moeten afmelden met de eindsprint in zicht, heeft iemand die reeds een foto gestuurd heeft er zonet een tweede opdracht bijgekregen.
DE DEADLINE NADERD!!!

De deadline is pas dit weekend, geen stress.

spoiler:
Ik ben het niet vergeten, er kwam gewoon een hoop tussendoor dus het belandde onderop de stapel. Maar het komt goed, hoor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

DE DEADLINE NADERD!!!

Net terug van een trip door half Europa, half verzopen van de regen, thuisgekomen in een landschap waar je je uitsluitend per rupsband doorheen kunt bewegen, met een tasje vol onbruikbare props en dan begint er iemand te sakkeren dat de deadline naderdt!!!?

Niks aan de hand hoor, ik heb nog 10 volle dagen, een prima humeur en nog steeds geen last van stress.Afbeeldingslocatie: http://www.sherv.net/cm/emo/laughing/rolling.gif
Want het wordt vast weer een keertje mooi weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ah ik dacht dat je voor de foto heel Europa was doorgetrokken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik voel de druk wel ja :P ben onverwacht in de US dus heb alleen aankomend weekend om de foto te maken. Heb er al wel een plan voor dus ik denk dat het goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

Barrycade schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 23:21:
Ah ik dacht dat je voor de foto heel Europa was doorgetrokken... :D
Nee hoor, dat was alleen voor de props ;)

Toch even een klein oeps-momentje: ik zie nu dat de dode lijn op 25-11 ligt. Dus het mooie weer moet een beetje op gaan schieten....

[ Voor 23% gewijzigd door bobcom op 20-11-2019 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:02:
[...]

Nee hoor, dat was alleen voor de props ;)

Toch even een klein oeps-momentje: ik zie nu dat de dode lijn op 25-11 ligt. Dus het mooie weer moet een beetje op gaan schieten....
Vandaag schijnt de zon hier, fix it 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

Net terug van een fotootje tussen twee plensbuien door. Wat maar weer bewijst dat de een zijn hier :)B de ander zijn daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:10:
Net terug van een fotootje tussen twee plensbuien door. Wat maar weer bewijst dat de een zijn hier :)B de ander zijn daar is.
Mag ik daaruit opmaken dat dat mailtje dat niet een reply op mijn eigen gestuurde mail was maar een zwak fabriseersel op iets wat de 5-seconden regel zelfs nog niet zou oprapen om opnieuw gegeten te worden van u is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Ja of nee?
Heerlijk toch?
Ik vind m geweldig! Daar doe ik het voor.
Die reactievolle proza zoals de laatste restjes chips van je vingers vanaf te likken !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Vandaag heb ik ook me foto ingeleverd....

Heb heel lang gewacht op de juiste omstandigheden, alleen was het of bewolkt, of regen, of .....

Aangezien de deadline naderde heb ik me plannen moeten bij stellen aangezien ik hetgeen in gedachten had niet meer ging lukken voor de deadline helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Morgen ochtend staat de foto op de planning. Ik weet al wat ik ga doen, maar dat blijft natuurlijk nog even een verassing... @masauri :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
Ik heb hier geen stress, en geen plensbuien.
Ook de afstand tot Scandinavië is geen onoverkomelijk probleem gebleken.

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Stilaan stromen de foto's inderdaad binnen, morgen is de deadline.
Vanavond begin ik met een eerste overzicht en start ik de verwerking.

Dan volgt dus een volgende update :)

Maar ik kan nu al zeggen, petje af voor de foto's en verhalen erachter.
Daarvoor doe ik het gewoon.

Het was een andere insteek dan de gewone kettingbrief, en het resultaat vind ik zeer zeker van hogere kwaliteit dan bij de 2 dagen tijd die je normaal hebt.
Ik overweeg om dit concept wel is vaker te hanteren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

DE DEADLINE NADERD!!!

De foto is gemaakt, vanavond nog even bijsnijden in het juiste formaat en retoucheren.

Dan kan alles geheel volgens plan vlak voor de deadline ingeleverd worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

/valreep .. het is gelukt! Ben heel benieuwd naar het geheel.

Moet eerlijk zeggen dat ik de 800 bij 600 wel een beperking vindt - sommige details zijn nu wel erg lastig te zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Het duurde even, maar INGELEVERD!!!!!11!!1 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Pfff ei is gelegd. Vond het uiteindelijk moeilijker dan met krappe deadline.

Ben iemand die met een ruime deadline het een beetje laat sloffen. Zeker als je qua werk en privé het iets té druk hebt. 7(8)7

Het verhaaltje van Yvan was ook even "lastig" om een "toonbaar" beeld bij te bedenken :o

Ben benieuwd naar de resultaten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:19:
Morgen ochtend Overmorgen middag staat de foto op de planning. Ik weet al wat ik ga doen, maar dat blijft natuurlijk nog even een verassing... @masauri :+
Fixed… ;)

Inmiddels ook de foto gemaakt. @masauri zal die zodadelijk ontvangen, eerst nog even de nabewerking.
Barrycade schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:01:
Pfff ei is gelegd. Vond het uiteindelijk moeilijker dan met krappe deadline.

Ben iemand die met een ruime deadline het een beetje laat sloffen. Zeker als je qua werk en privé het iets té druk hebt. 7(8)7

Het verhaaltje van Yvan was ook even "lastig" om een "toonbaar" beeld bij te bedenken :o

Ben benieuwd naar de resultaten :)
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Uiteindelijk pas vandaag de mogelijkheid/zin/tijd gehad om eens opzoek te gaan naar de Scandinavische bossen uit het verhaal.
spoiler:
...Gewoon in de omgeving...

Ik denk dat ik wel een mooi beeld heb kunnen maken en erg benieuwd naar jullie creaties. :o :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Even een feedback vraagje: ik wilde de tekst en foto van het verhaal in één post gieten, en in een 2e post dan de bijhorende opmerkingen bij het stukje tekst. (dit om de lezer de kans te geven helemaal in het verhaal op te gaan.
Ik vermoed dat ik anders een te grote post ga krijgen waardoor ik over de limiet ga van de toegestane tekens/lengte van een forumpost. (denk ik ...)
Misschien dat @Wormaap licht op de zaak kan werpen? ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:35
masauri schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:44:
Even een feedback vraagje: ik wilde de tekst en foto van het verhaal in één post gieten, en in een 2e post dan de bijhorende opmerkingen bij het stukje tekst. (dit om de lezer de kans te geven helemaal in het verhaal op te gaan.
Ik vermoed dat ik anders een te grote post ga krijgen waardoor ik over de limiet ga van de toegestane tekens/lengte van een forumpost. (denk ik ...)
Klinkt als een prima idee. Ik weet niet of het forum een betekenisvolle limiet aan een post stelt, maar het hele verhaal achter elkaar lezen klinkt wel leuker :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Ik moest even drie keer lezen wat je bedoelde, maar dat klinkt wel goed. Eerst gewoon even het hele verhaal met onze foto's (ja die van mij is verstuurd, eindelijk…) leest wel beter dan steeds de eerste indrukken tussendoor. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
T.Kreeftmeijer schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:28:
[...]

Ik moest even drie keer lezen wat je bedoelde, maar dat klinkt wel goed. Eerst gewoon even het hele verhaal met onze foto's (ja die van mij is verstuurd, eindelijk…) leest wel beter dan steeds de eerste indrukken tussendoor. :) :)
Oh kijk, ik ben net aan u stukje tekst dat ik moet verwerken en u resultaat komt net binnen :+
Wordt vervolgd!

Edit 2, intussen is alles verwerkt wat binnen is gekomen en wachten we nog op de 3 foto's van: @CasGas , @moozzuzz , @Arm1n. Als ik ze nu had gehad was binnen een uurtje het resultaten topic gemaakt.
Maar helaas, dus hooivorken en fakkels in gereedheid voor morgen :Y) O-) })

[ Voor 23% gewijzigd door masauri op 24-11-2019 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

Spannond :o

Ik heb er enorm veel plezier aan gehad!

Vandaag met hakken over de sloot opgestuurd :p
Stond donderdagavond al klaar maar ik kreeg het niet beter/mooier/krachtiger helaas.

Ben echt benieuwd naar het gehele verhaal :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

masauri schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:31:
[...]

Oh kijk, ik ben net aan u stukje tekst dat ik moet verwerken en u resultaat komt net binnen :+
Wordt vervolgd!

Edit 2, intussen is alles verwerkt wat binnen is gekomen en wachten we nog op de 3 foto's van: @CasGas , @moozzuzz , @Arm1n. Als ik ze nu had gehad was binnen een uurtje het resultaten topic gemaakt.
Maar helaas, dus hooivorken en fakkels in gereedheid voor morgen :Y) O-) })
Heb hem toch nog ruim anderhalf uur voor de deadline op de mail gezet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
De eerste indrukken en gebruikte gear/software zouden bij eerste lezing inderdaad teveel afleiden van het verhaal, denk ik. Per foto een onderschrift dat de foto relateert aan het verhaal is misschien wel leuk.

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

arnold_m schreef op maandag 25 november 2019 @ 04:08:
[...]

De eerste indrukken en gebruikte gear/software zouden bij eerste lezing inderdaad teveel afleiden van het verhaal, denk ik. Per foto een onderschrift dat de foto relateert aan het verhaal is misschien wel leuk.
I agree, ik stel me een soort fotostrip voor, de uitleg hoe ik tot mijn idee kwam is lekker lang en warrig, zou ik niet bij het resultaat zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ja en ik heb uiteindelijk het ondanks paar k aan foto apparatuur uiteindelijk gemaakt met mijn mobiel.... 8)7
de beste camera is die je bij je hebt, dus gear is leuk, maar het beeld is belangrijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

@masauri
shit mensen, ik had van dit weekend alles gepland, maar een complete stroomuitval in de serverruimte van een klant heeft roet in het eten gegooid.. vandaag pas weer alles in orde..

sorry sorry sorry sorry

wat ik wou doen gaat dan niet meer op, maar ik zal vanavond alsnog zorgen dat de foto er komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Barrycade schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:32:
Ja en ik heb uiteindelijk het ondanks paar k aan foto apparatuur uiteindelijk gemaakt met mijn mobiel.... 8)7
de beste camera is die je bij je hebt, dus gear is leuk, maar het beeld is belangrijker
Grijp het juiste moment dus :p
CasGas schreef op maandag 25 november 2019 @ 12:13:
@masauri
shit mensen, ik had van dit weekend alles gepland, maar een complete stroomuitval in de serverruimte van een klant heeft roet in het eten gegooid.. vandaag pas weer alles in orde..

sorry sorry sorry sorry

wat ik wou doen gaat dan niet meer op, maar ik zal vanavond alsnog zorgen dat de foto er komt
Meh , geeft niet , @moozzuzz blijft dan voorlopig als enige over die nog een foto moet sturen buiten jou.
Vraag is of hij het niet vergeten is intussen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

Ik hoop niet dat hij het vergeten is!
Ik wil het verhaal nu wel eens lezen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

[...]
Je kunt het uitstellen natuurlijk ook overdrijven :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

@masauri

Alsnog op de valreep, maar het is gelukt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

@masauri Als er nog foto's ontbreken zou ik willen voorstellen om van de nood een deugd te maken: stuur iedereen die een foto heeft ingestuurd de tekst die bij de ontbrekende foto('s) hoort met de uitdaging om alsnog een foto erbij te maken binnen 48 uur of zo.

@masauri kiest dan de best gelukte en publiceert alle inzendingen. Hebben we a: een compleet fotofeuilleton en b: een toegift die laat zien wat wie bij welk verhaalfragment maakt.

Maar het mooiste is het natuurlijk als we zometeen het hele verhaal te zien krijgen...

(b: zou trouwens ook weer een andere variatie op het thema fotokettingbrief kunnen zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door bobcom op 26-11-2019 09:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
bobcom schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:00:
@masauri Als er nog foto's ontbreken zou ik willen voorstellen om van de nood een deugd te maken: stuur iedereen die een foto heeft ingestuurd de tekst die bij de ontbrekende foto('s) hoort met de uitdaging om alsnog een foto erbij te maken binnen 48 uur of zo.

@masauri kiest dan de best gelukte en publiceert alle inzendingen. Hebben we a: een compleet fotofeuilleton en b: een toegift die laat zien wat wie bij welk verhaalfragment maakt.

Maar het mooiste is het natuurlijk als we zometeen het hele verhaal te zien krijgen...

(b: zou trouwens ook weer een andere variatie op het thema fotokettingbrief kunnen zijn)
Vind ik ook wel een leuke, als iedereen akkoord gaat volgt vanavond een massamailing naar iedere deelnemer? :+ 8)
Tijd voor de foto tot zaterdag 19u dan? Ik maak mijn keuze en publicatie volgt dan op zondagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ja, doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ja das wel een leuk idee. (Camera ligt dit keer wel klaar :p)
Pagina: 1 2 Laatste