|
De Grote FG Kettingbrief is een initiatief van Nomad (admin Foto & Video hier op GoT) en dateert van 2008. Deel 11? Nu al, Spinoff? WTF? |
Wat is de bedoeling? |
Na de jubileum editie van nummertje 10 is het is hoog tijd voor een leuke spinoff! Een soort van "filler" in de tussenperiode van een volgende kettingbrief. De aanzet werd in het masauri in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat" topic misschien onbewust gegeven door @Barrycade: Gezien de bijval voor dit idee zou ik mezelf niet zijn als ik hier niet iets leuks mee deed. En waarom dan nog wachten? De opzet veranderd dit keer wel ten opzichte van een gewone kettingbrief! Dit keer geen tijdsslot, maar wel als volgt: 1) Er is een inschrijfperiode waarin iedereen zich kan aanmelden. (vanaf de opening van de TS tot 31/10!) - Dit is zodat ik een indicatie heb over het aantal deelnemers en de hoeveelheid tekst die iedereen krijgt kan aanpassen/knippen/verdelen en daarom zo min mogelijk van het totale verhaal weg geef. 2) Op 31/10 begin ik alle tekst te verdelen zodat iedereen ten laatste vrijdag 1/11 zijn stukje tekst krijgt. - Dit is dan één lange lopende periode waarin iedere deelnemer de tijd heeft om de perfecte foto te maken tot 24/11 voor zijn/haar uniek stukje tekst van een verhaal. 3) Publicatie van het verhaal met foto's is dan 1,2 of 3 december. (afhankelijk van hoeveel tijd ik nodig heb om het terug tot een geheel te maken). |
Hoe pakken we het aan? |
Korte samenvatting van hierboven: 1) Aanmelden tot 31/10 via mail zodat ik de tekst en foto makkelijk kan ontvangen en alles samen heb. 2) Je ontvangt je stukje tekst op 31/10 of ten laatste 1/11. 3) Ten laatste voor 25/11 moet ik je foto terug hebben. 4) 25/11 start verwerktijd met op 1,2 of 3 december publicatie. |
De regels |
|
Aanmelden/planning |
Het aanmelden zelf zal ik NU! starten. Tegen dan verwacht ik wel genoeg personen te hebben die de poll hebben ingevuld. Aanmelden kan door: - Enkel via email: (met als onderwerp GoT kettingbrief aanmelding 11 - "en hier je nickname") Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
- en post even een berichtje in dit topic zodat je medetweakers weten dat je meedoet Ik zal een lijst gaan maken en hieronder bijhouden zodat iedereen kan zien wie mee doet. |
Deelnemers - Aanmeldingen |
Onderstaande lijst bevat de aangemelde deelnemers.![]() 01) @masauri ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 08) @Ebayzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... |
Resultaat |
Hier komt de link naar het resultaten topic |
Voorgaande series |
#1 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 – Het Resultaat #2 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 – Het Resultaat #3 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 – Het Resultaat #4 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 – Het Resultaat #5 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 – Het Resultaat #6 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 – Het Resultaat #7 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 – Het Resultaat #8 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 – Het Resultaat #9 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 – Het Resultaat #10 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat |
Contact organisator |
Je kan me bereiken via DM of via Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
|
Spammerdespam nog aan toe! |
@Warlock , @RobbieHifi , @Hogader , @Anoniem: 106947 , @Universal Creations , @CasGas , @Arm1n , @Arnold_m, @Gh0stw4lk3r , @letatcest , @bobcom , @psyBSD , @Barrycade , @moozzuzz , @4Br0k3n3rr0r , @Yonni , @Karel V , @henk1994 , @Nomad , @PowerUp , @Grozno, @Wormaap , @LA-384 , @Anoniem: 156876 , @Coolyo_Lars , @D.v.Beek, @T.Kreeftmeijer, @Ventieldopje, @Pixeltje, @millerman_sf, @Ebayzo ! |
[ Voor 7% gewijzigd door masauri op 01-12-2019 19:11 ]