| |
Ja lieve FG'ers, het is weer tijd voor het vierde deel van onze geliefde kettingbrief! Ooit georganiseerd door Nomad maar voor het vierde deel heb ik weer de taak op me genomen om het allemaal in goede banen te leiden. De meesten van jullie zullen weten hoe de kettingbrief werkt en degenen die het nog niet weten verwijs ik graag door naar de uitleg verderop in deze post. Ik heb ook al een datum in gedachten om te beginnen met de nieuwe kettingbrief en dat is maandag 22 juni. Ik stel voor dat we uiterlijk 24 juli stoppen en de resultaten gaan bekijken. Inschrijven en meedoen doe je bij mij via de mail. Mijn emailadres is jankupers@hotmail.com. In principe kun je iedere willekeurige datum tussen de 22e en 24e kiezen mits deze niet bezet is. Let op: De vorige keer kreeg ik ondanks het verzoek om alles via de mail te sturen toch nog foto's via DM. Foto's via DM doen niet mee en het is voor mij een stuk makkelijker te managen als ik het netjes in mijn inbox krijg. Tevens is het maximale formaat nog steeds 600 pixels breed, let hierop! Bij voorbaat dank, ook namens de feestcommissie. Verder is iedereen van harte welkom om mee te doen. Hoe goed je ook bent en wat voor camera je ook gebruikt. Het enige dat we van je verwachten is creativiteit. Qua opzet zijn er wel wat wijzigingen ten opzichte van de laatste keer. Een aantal mensen waaronder ikzelf, waren niet helemaal onder de indruk van de wisselende inzet en de daaruit voortvloeiende kwaliteit van de inzendingen. Alhoewel het geen wedstrijd is, is het wel jammer dat sommige mensen in hun foto's laten zien hoeveel moeite en creativiteit ze erin gestopt hebben en dat anderen zich er toch wat te makkelijk vanaf maken. Dat laatste is meer mensen opgevallen (lees verder vanaf hier) dus is de belangrijkste aanpassing de verdubbeling van de tijd die je tot je beschikking hebt. Er is gebleken dat het makkelijk in 24 uur kan dus 48 uur moet voor iedereen voldoende zijn. Gevolg is wel dat de lijst wat korter is (16 plekken ipv 22 zoals de vorige keer). Als er meer mensen mee willen doen dan maken we de lijst gewoon langer Veel plezier en ik hoop dat het net zo leuk wordt als de voorgaande keren! ![]() | |
Vorige delen | |
#1 - Kettingbrief met foto's, animo check + Kettingbrief #1 april 2008 #2 - Kettingbrief deel #2 + Kettingbrief #2 augustus 2008 #3 - (foto)Kettingbrief - Deel 3 + Ketting brief deel 3 - het resultaat | |
Uitleg | |
De procedure:
| |
Deelnemers | |
|
This too shall pass