De Grote GoT Kettingbrief - Deel 3! | |
Ja beste FG'ers, het is weer tijd voor het derde deel van onze geliefde kettingbrief! Ooit georganiseerd door Nomad maar voor het derde deel heb ik de taak op me genomen om het allemaal in goede banen te leiden. De meesten van jullie zullen weten hoe de kettingbrief werkt en degenen die het nog niet weten verwijs ik graag door naar de uitleg hieronder. Ik heb ook al een datum in gedachten om te beginnen met de nieuwe kettingbrief en dat is 16 november. Ik stel voor dat we uiterlijk 7 December stoppen en de resultaten gaan bekijken. Inschrijven doe je bij mij via de mail. Mijn emailadres is jankupers@hotmail.com. In principe kun je iedere willekeurige datum tussen de 16e en 7e kiezen mits deze niet bezet is. Verder is iedereen van harte welkom om mee te doen. Hoe goed je ook bent en wat voor camera je ook gebruikt. Het enige dat we van je verwachten is creativiteit. Veel plezier! | |
Vorige delen | |
#1 - Kettingbrief met foto's, animo check + Kettingbrief #1 april 2008 #2 - Kettingbrief deel #2 + Kettingbrief #2 augustus 2008 | |
Uitleg | |
De procedure:
| |
Deelnemers | |
|
[ Voor 5% gewijzigd door Sharky op 07-12-2008 10:38 ]
This too shall pass