| |
Ola! Na twee jaar rust werd ik er door Nomad aan herinnerd dat het weer tijd is voor een kettingbrief. Geen slecht plan al zeg ik het zelf! Ik heb ook al een datum in gedachten om te beginnen met de nieuwe kettingbrief en dat is 23 juli. Ik stel voor dat we eind augustus stoppen en de resultaten gaan bekijken. Inschrijven en meedoen doe je bij mij via de mail. Mijn emailadres is jankupers@hotmail.com. In principe kun je iedere willekeurige datum vanaf 23 juli kiezen mits deze niet bezet is. Let op: De vorige keer kreeg ik ondanks het verzoek om alles via de mail te sturen toch nog foto's via DM. Foto's via DM doen niet mee en het is voor mij een stuk makkelijker te managen als ik het netjes in mijn inbox krijg. Tevens is het maximale formaat 640 pixels breed, let hierop! Bij voorbaat dank hiervoor Verder is iedereen van harte welkom om mee te doen. Hoe goed je ook bent en wat voor camera je ook gebruikt. Het enige dat van je verwacht wordt is creativiteit! De opzet blijft ongewijzigd. De een-na-laatste keer waren een aantal mensen -waaronder ikzelf- niet helemaal onder de indruk van de wisselende inzet en de daaruit voortvloeiende kwaliteit van de inzendingen. Alhoewel het geen wedstrijd is, is het wel jammer dat sommige mensen in hun foto's laten zien hoeveel moeite en creativiteit ze erin gestopt hebben en dat anderen zich er toch wat te makkelijk vanaf maken. Neem dus niet een willekeurige foto en bedenk er vervolgens een link mee met de voorgaande foto. Veel plezier en ik hoop dat het net zo leuk wordt als de voorgaande keren! ![]() | |
Vorige delen | |
#1 - Kettingbrief met foto's, animo check + Kettingbrief #1 april 2008 #2 - Kettingbrief deel #2 + Kettingbrief #2 augustus 2008 #3 - (foto)Kettingbrief - Deel 3 + Ketting brief deel 3 - het resultaat #4 - (Foto)Kettingbrief - Deel 4 + Fotokettingbrief #4 - De resultaten | |
Uitleg | |
De procedure:
| |
Deelnemers | |
|
This too shall pass