|
De Grote FG Kettingbrief is een initiatief van Nomad (admin Foto & Video hier op GoT) en dateert van 2008. Nadat ik deel 7 & 8 & 9 georganiseerd heb gaan we ook maar weer voor een deel 10? --- Zoals altijd onverwacht wanneer er weer een nieuwe editie georganiseerd word maar hier is hij weer hoor! Tijd voor een Jubileum Editie! Vandaar een kleine wijziging in het formaat deze keer! Maar ook weer met de paint plaatjes zoals bij editie 9! De vakantie is bijna voorbij, tijd om die luie kont weer is van de zetel op te heffen en je rechter- en/of linkerarm voor wat anders te gebruiken dan wat hij normaal doet! Mijn voorstel is om op 31 augustus te beginnen! |
Wat is de bedoeling? |
De bedoeling van de kettingbrief is een verhaal te creëren puur en alleen aan de hand van foto's. De foto die je zelf maakt heeft is dus gebaseerd op de foto die je krijgt. Dit kan natuurlijk vanalles zijn, zoals de kleuren, compositie, locatie, etc. Het leukste is het natuurlijk als je probeert om te begrijpen wat je voorganger heeft proberen uit te beelden en hierop verder gaat, zodat er ook daadwerkelijk een verhaal ontstaat. De extra uitdaging hierbij zijn natuurlijk de kortere dagen waardoor na het werk iets buiten fotograferen ook moeilijker wordt. |
Hoe pakken we het aan? |
Ik maak de eerste foto. Mijn foto stuur ik voor 12:00 's middags naar persoon 2 op de lijst. Persoon 2 heeft 48 uur de tijd een nieuwe foto te maken. Die foto dient geïnspireerd te zijn op foto 1. Dit mag het thema zijn (wat je er dan ook in ziet), de stijl, kleurgebruik, vormen. Als je je maar laat inspireren en als hij maar duidelijk te linken is aan de foto die je hebt ontvangen. Persoon 2 stuurt zijn foto ten laatste 48u later voor 12:00 's middags door naar persoon 3, die weer hetzelfde doet als persoon 2 deed enz. En zo herhaalt het proces zich totdat iedereen aan de beurt is geweest. |
De regels |
|
Aanmelden/planning |
Het aanmelden zelf zullen we starten NU!. Tegen dan verwacht ik wel genoeg personen te hebben die de poll hebben ingevuld. Aanmelden kan door: - mij een DM te sturen - of via email: (met als onderwerp got kettingbrief aanmelding) Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
- of post een berichtje in dit topic: (vb: aanmelding masauri voorkeursdatum 8-10 sept) Vermeld altijd: - je voorkeursdatum - hoe je het snelste bereikbaar bent (dm/mail (en geef dan ook ff je mailadres via dm)) - Post evt. de voorkeur van je thema! Ik zal een lijst gaan maken en bijhouden zodat iedereen kan controleren welke data al ingenomen zijn na de aanmeldingen. |
Deelnemers - Aanmeldingen + Planning |
Onderstaande lijst bevat de aangemelde deelnemers & Planning. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Resultaat |
De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 10 – Het Resultaat |
Voorgaande series |
#1 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 1 – Het Resultaat #2 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 2 – Het Resultaat #3 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 3 – Het Resultaat #4 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 4 – Het Resultaat #5 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 5 – Het Resultaat #6 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 6 – Het Resultaat #7 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 7 – Het Resultaat #8 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 – Het Resultaat #9 - De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 + De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 – Het Resultaat |
Contact organisator |
Je kan me bereiken via DM of via Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
|
[ Voor 3% gewijzigd door masauri op 29-09-2019 12:50 . Reden: Ten Einde ]