https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
@jd1987 , @letatcest, @Barrycade, @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @CasGas , @Arm1n , @superblaag , @Wormaap , @bobcom , @arnold_m
OPGELET! DIT STUK TEKST BEVAT SPOILERS VOOR HET COMPLETE VERHAAL!!!
INDIEN GE NOG NIET ALLES WILT WETEN, WIS DAN DE MAIL!!!
WORD VERSTUURD OM 19U!!!
Edit: oh wat zou ik er toch wat voor geven om jullie eerste gezichtsuitdrukkingen te kunnen zien bij het lezen van dit stuk tekst, hier ben ik écht los gegaan
[ Voor 19% gewijzigd door masauri op 26-11-2019 18:48 ]
Je maakt het spannend. Ik ga het lezen...masauri schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:45:
Is iedereen er klaar voor?![]()
@jd1987 , @letatcest, @Barrycade, @Yamy_Daffy , @T.Kreeftmeijer , @Pixeltje , @CasGas , @Arm1n , @superblaag , @Wormaap , @bobcom , @arnold_m
OPGELET! DIT STUK TEKST BEVAT SPOILERS VOOR HET COMPLETE VERHAAL!!!
INDIEN GE NOG NIET ALLES WILT WETEN, WIS DAN DE MAIL!!!
WORD VERSTUURD OM 19U!!!
Edit: oh wat zou ik er toch wat voor geven om jullie eerste gezichtsuitdrukkingen te kunnen zien bij het lezen van dit stuk tekst, hier ben ik écht los gegaan
Oké, Oké, hmmm. Inderdaad een bijzonder wisselend stukje. Erg gebeurt zoveel dat het moeilijk is om dat in een foto te proppen...
[ Voor 9% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 26-11-2019 19:21 ]
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
Zoiets:masauri schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:45:
Ik laat het even bezinken

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
Alles uit het stukje tekst in de foto stoppen gaat meestal niet. Eén aspect uitkiezen en daar een foto bij maken lijkt me een betere aanpak.T.Kreeftmeijer schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:13:
[...]
Je maakt het spannend. Ik ga het lezen...
edit:
Oké, Oké, hmmm. Inderdaad een bijzonder wisselend stukje. Erg gebeurt zoveel dat het moeilijk is om dat in een foto te proppen...
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Zeker weten? "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan"Pixeltje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:39:
Ik laat deze helaas toch aan me voorbij gaan. Ik heb geen mogelijkheid om voor zaterdag een goede foto te maken..
Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Foto's gemaakt en vanavond wel wat tijd om te spelen.
Eindresultaat zal afhangen van mijn photoshop kennis en kunde...
Gelukkig kan het eindformaat het een en ander verbloemen

Ticking away, the moments that make up a dull day
Ben zo benieuwd!

Ik ga op iedere mail weer reageren bij de verwerking.
Maar schijnbaar, ontsnapt er bij iedereen een klein belangrijk detail

De barokke schrijfstijl van het fragment stapelt het ene detail op het andere, en dan blijkt één detail ook nog belangrijker dan andere? Is het nou een fotofeuilleton of een illustratieprijsvraag?masauri schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 07:28:
De eerste foto's van de tekst zijn intussen binnengekomen ja, ik vraag me af hoeveel er nog volgen tot zondag avond
Ik ga op iedere mail weer reageren bij de verwerking.
Maar schijnbaar, ontsnapt er bij iedereen een klein belangrijk detail
Misschien heeft masauri wel bij elk stukje een eigen foto gemaakt en krijgen we ook te zien wat zijn interpretatie wasbobcom schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:11:
[...]
De barokke schrijfstijl van het fragment stapelt het ene detail op het andere, en dan blijkt één detail ook nog belangrijker dan andere? Is het nou een fotofeuilleton of een illustratieprijsvraag?

Dat zou geweldig zijn, en al helemaal als hij fotografeert in dezelfde stijl als waarin hij schrijftsuperblaag schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:11:
[...]
Misschien heeft masauri wel bij elk stukje een eigen foto gemaakt en krijgen we ook te zien wat zijn interpretatie was

Wacht ff, ge denkt toch niet dat er iets te winnen valt he?bobcom schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:11:
[...]
De barokke schrijfstijl van het fragment stapelt het ene detail op het andere, en dan blijkt één detail ook nog belangrijker dan andere? Is het nou een fotofeuilleton of een illustratieprijsvraag?
Tis hier geen tv belspel waarin je iets kan winnen he!?
Ik heb sowieso zoals bij de kettingbrief een stukje tekst voor mezelf met een foto ja.superblaag schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:11:
[...]
Misschien heeft masauri wel bij elk stukje een eigen foto gemaakt en krijgen we ook te zien wat zijn interpretatie was
Eurm??bobcom schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:29:
[...]
Dat zou geweldig zijn, en al helemaal als hij fotografeert in dezelfde stijl als waarin hij schrijft
Bedankt???

(Voor de duidelijkheid, nee hoor, das een uitdrukking, en tis mijn Belgische zwarte sarcastische humor maar

[ Voor 6% gewijzigd door masauri op 30-11-2019 22:21 ]
Deze keer wel tijdsdruk gevoeld.
1 week ipv bijna een maand. Ipv twee dagen normaal...arnold_m schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:00:
Het is niet helemaal geworden wat ik in gedachten had, maar ik heb een foto kunnen inzenden voor het stukje tekst dat we allemaal gekregen hebben.
Deze keer wel tijdsdruk gevoeld.
Veel keuzeopties idd.
Met nog 15 minuten voor de deadline heb ik minder foto's dan verwacht binnen gekregen.
We gaan seves dan maar is met het eindresultaat beginnen
Ik had gehoopt dat ik nog wel.rrn foto had kunnen maken, maar helaas kwam er toch een hoop tussendoor. Sorry...masauri schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:46:
[...]
1 week ipv bijna een maand. Ipv twee dagen normaal...
Veel keuzeopties idd.
Met nog 15 minuten voor de deadline heb ik minder foto's dan verwacht binnen gekregen.
We gaan seves dan maar is met het eindresultaat beginnen
Geeft nietT.Kreeftmeijer schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:07:
[...]
Ik had gehoopt dat ik nog wel.rrn foto had kunnen maken, maar helaas kwam er toch een hoop tussendoor. Sorry...![]()
Iedereen doet naar zijn of haar kunnen
@Wormaap , @jd1987 en @letatcest willen het nog ff spannend houden:
Wormaap 800x533
jd1987 800x534
Letatcest 800x534
en is dus geen 800x600 foto
Ik wacht geduldig op hun nieuwe bijgewerkte inzendingen

[ Voor 27% gewijzigd door masauri op 01-12-2019 19:23 ]
Komt er vanavond aan! 4x3 is ook gewoon raarmasauri schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:10:
[...]
Geeft niet
Wormaap 800x533
jd1987 800x534
Letatcest 800x534
en is dus geen 800x600 foto![]()

masauri schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:10:
[...]
Geeft niet
Wormaap 800x533
jd1987 800x534
Letatcest 800x534
en is dus geen 800x600 foto![]()
Ik wil het weten nu!

Enkel wormaap nog , ...superblaag schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:22:
[...]
snel reageren allemaal
![]()
Ik wil het weten nu!
Altijd die mods he...

Rapporteer dit topic!masauri schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:24:
[...]
Enkel wormaap nog , ...
Altijd die mods he...
Zou vrees ik weinig uitmaken
Hij moet natuurlijk nog zen foto juist kunnen croppen.
Als het hem vanavond nog lukt zal ik proberen om het morgen voor ik naar het werk ga te doen.
Anders is het het eerste dat ik doe zodra ik kan na het werk
Tot hoe laat werken ze in België!?masauri schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:38:
[...]
Zou vrees ik weinig uitmaken
Hij moet natuurlijk nog zen foto juist kunnen croppen.
Als het hem vanavond nog lukt zal ik proberen om het morgen voor ik naar het werk ga te doen.
Anders is het het eerste dat ik doe zodra ik kan na het werk

[ Voor 82% gewijzigd door superblaag op 02-12-2019 18:48 ]
Ik moest vandaag tot half 6. net gegeten, nu er is aan verder gaan
Verwacht t vrij snel online nu.