Mijn voorkeur gaat juist weer uit naar dit interieur. Heb ook een soortgelijke combinatie in m'n eigen auto. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.
Wat mij nu even te binnen schiet:
- In het echt vind ik het model veel mooier dan op de foto's.
- Interieur is naar mijn mening 1000x beter dan dat van een Model 3. Het komt over als een moderne auto en niet als een iPad op wielen.
- Moon is imho de mooiste kleur. De auto die ik mee had was eigenlijk ook de configuratie zoals ik hem zou maken.
- Stoelventilatie +10, alleen jammer dat je dat alleen krijgt als je leder (€ 4500,- dacht ik) neemt.
- Binnen voelt het wat knusser door de hoge zijlijn en lage zijruiten. Het glazen dak maakt dit weer goed. Zonder dat laatste zou het toch aardig claustrofobisch worden.
- Voorruit ligt aardig plat, dat was wel irritant bij de verkeerslichten (m'n passagier op de achterbank kon ze daarentegen prima zien

). Zit zelf met de stoel op de laagste stand.
- Bouwkwaliteit lijkt goed te zijn. Gebruikte materialen zijn wel cf. deze prijsklasse en er is geen gekraak etc. aanwezig. Ik denk dat dit in lijn is met VW of zelfs iets erboven staat.
- Kofferruimte is behoorlijk groot.
- Achterbank is ietwat kort, passagiers kunnen kramp krijgen.
- 0-100 gaat -snel-. Daarboven gaat 'ie ook snel (denk ik

).
- Vering is goed afgesteld. Wat aan de stugge kant maar totaal niet oncomfortabel. Het gewicht weten ze goed te verbergen. Ik weet niet wat Öhlins dempers op deze auto te zoeken hebben.
- Google is soms wel bar slecht in het verstaan van wat je zegt.. Ik vind dit toch tegenvallen tov mijn eigen auto.
- Stuurassistent is oké. Tijd zonder handen aan het stuur is wel erg kort (maar begrijpelijk). Het systeem neigt wel te veel naar de rechterzijde van de rijbaan. Niet prettig als je links rijdt en een hoop verkeer inhaalt. Zelf meerdere malen het stuur naar links geduwd om een prettigere afstand te behouden.
- Achteruitrijcamera vond ik niet uitstekend wegens beeldkwaliteit en vertekening.
- De sleutel is echt waanzinnig goedkoop.. Gemiste kans.