Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 246 247 Laatste
Acties:
  • 1.470.087 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lexieee68
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-10-2024
Tot ziens P8 rijders, veel succes met jullie Volvo. Veel dank aan de moderatoren en alle bijdragers voor bijna 1000 pagina’s leesplezier, veel nuttige tips voor beginnende eigenaren (en soms een beetje ergernis). Wees lief voor elkaar in de nieuwe topics. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BartWNL schreef op zondag 4 juli 2021 @ 18:25:
Hallo allen!

De nieuwe topics zijn zojuist aangemaakt

Geïnteresseerden voor de P2 kunnen verder discussieren in het
Het grote Polestar 2 Topic

en geïnteresseerden voor de P8 kunnen terecht in het
Het grote Volvo XC40 P8 Recharge topic

Nogmaals dank allen! :)
En tot in 1 vd 2 topics (of beide :*) )
@BartWNL
Is het niet goed om in beide nieuwe topics ook even te verwijzen naar het gecombineerde
grote Polestar 2 / XC40 P8 topic, waarin tot dusver gediscussieerd werd? En dat
vanaf juli 2021 nieuwe uitwisselingen worden gedaan in twee gescheiden topics.
Nieuwkomers zullen dat over enige tijd niet weten.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-09 22:03
Claude schreef op zondag 4 juli 2021 @ 19:30:
[...]

@BartWNL
Is het niet goed om in beide nieuwe topics ook even te verwijzen naar het gecombineerde
grote Polestar 2 / XC40 P8 topic, waarin tot dusver gediscussieerd werd? En dat
vanaf juli 2021 nieuwe uitwisselingen worden gedaan in twee gescheiden topics.
Nieuwkomers zullen dat over enige tijd niet weten.
In beide topics kan je bovenin navigeren naar de relevante topics in de "topic reeks", waar dit topic natuurlijk ondervalt.

Er moet sowieso nog eea aangepast worden aan de OP's, maar dit zal ik gelijk even specifiek vernoemen. Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venomer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:28
Mga1600 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:32:
[...]

Is het volgende niet een bruikbare workaround voor het gewenste al rijdend kunnen schakelen tussen PA en ACC?:
Ik moet het nog uitproberen (want heb de auto een paar dagen alleen zeer lokaal gebruikt). Maar het lijkt me dat als je het stuur kort loslaat terwijl je op PA rijdt de stuurhulp na een paar waarschuwingen afvalt maar de ACC functie toch wel gehandhaafd blijft? Zo ja: problem solved…….en als je later weer PA wilt activeren druk je weer even op het omhoog knopje.
Mijn ervaring (per ongeluk) is dat er een luid gepiep volgt en dat de auto hard gaat remmen. Waarschijnlijk doordat de ACC er ook afgaat en met OPD aan gaan de ankers dan uit. Geen bruikbare workaround dus.

XC40 P8 MY21 - Glacier Silver - 19" - warmtepomp - Wallbox PulsarPlus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Music
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:04
Dank aan alle moderators! Succes P8 rijders. Tot straks in het nieuwe topic P2 rijders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Omdat de discussies over de modellen steeds verder uit elkaar begonnen te lopen, zijn er nieuwe topics gestart:
Het grote Polestar 2 Topic
Het grote Volvo XC40 P8 Recharge topic

Graag daar verder discussiëren over het specifieke model. Dit topic wordt gesloten.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 ... 246 247 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een Tesla versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.