Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 247 Laatste
Acties:
  • 1.474.345 views

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Beosoft schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:37:
[...]

Nou......niks....... 8)7
Misschien een mooi (leren) hoesje opsnorren op Aliexpress O-)
Ik heb dit ding besteld.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.64414c4dplM4c3

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Quark2
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-07-2025
Nog wat foto's voor de liefhebbers. Ik had de Moon zonder PP mee.
Wat een mooie foto's zeg, dank je! Wat een plaatje die moon.... Je zal hem maar besteld hebben 😊

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mijn vrouw stuurde me vanmiddag deze foto met onderschrift "Het is toch niet deze kleur he?!"... en ik ben bang van wel, volgens mij is dit Thunder Grey in de volle zon. Nou denk ik dat het zwarte dak een hoop goed maakt, maar voor de optimale uitstraling van Thunder Grey is het te hopen dat het gauw en lang herfst wordt :-)

Edit: mysterie lijkt opgelost door 2 oplettende mede-forummers die aangeven dat het waarschijnlijk Amazon Blue is, die kort leverbaar is geweest op de XC40 maar nu niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-yDROgtUhXvFUGB9ryWUuS66gs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYl2hMLIBaP1vKIdVnnVFkzY.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: bovenstaand is een uitsnede, hier ook het volledige beeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lFqePsVCmbGS_rN6HnLGuzEY6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6q04FdjVO14R5b11weruAqHJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Montalbano op 18-08-2020 22:33 ]

P8

• De fiscalist
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:32
JohnDoe77 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:19:
[...]

In het echt is hij ook best fors. Daardoor is er ook wat minder ruimte voor je rechterbeen; ik had tijdens de proefrit regelmatig de lifehammer die daar zat in mijn kuit 8)7

Het geeft natuurlijk we een vrij sportief gevoel!
Ik heb dat ook ervaren bij mijn proefrit. Heb Polestar support gebeld en geïnstrueerd dat er geen lifehammers bevestigd mogen worden in de auto.

Hopelijk gaat dat goed

• Beosoft
  • Laatst online: 27-10-2023
Montalbano schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:04:
Mijn vrouw stuurde me vanmiddag deze foto met onderschrift "Het is toch niet deze kleur he?!"... en ik ben bang van wel, volgens mij is dit Thunder Grey in de volle zon. Nou denk ik dat het zwarte dak een hoop goed maakt, maar voor de optimale uitstraling van Thunder Grey is het te hopen dat het gauw en lang herfst wordt :-)
[Afbeelding]
Yikes..... :F

Volvo XC 40 P8

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Quark2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:54:
[...]

Wat een mooie foto's zeg, dank je! Wat een plaatje die moon.... Je zal hem maar besteld hebben 😊
Graag gedaan. Uitstekende kleurkeuze.

• FirstEV
  • Laatst online: 13-01 20:09
[Afbeelding]
Als dit echt Thunder Grey moet voorstellen, dan is de foto met een waanzinnig slechte camera genomen!

• Montalbano
  • Niet online
FirstEV schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:13:
[...]

Als dit echt Thunder Grey moet voorstellen, dan is de foto met een waanzinnig slechte camera genomen!
Want het klopt niet denk je?

Edit: Camera is iPhone 11 Pro, maar wel vanuit auto (wachtend voor stoplicht) in knoeperfelle zon genomen.

Ik hoop overigens dat het een andere kleur is, maar tenzij er in 2018 kortstondig een grijs-groene kleur op de XC40 leverbaar was, is Thunder Grey volgens mij het enige dat in de buurt komt...

Edit-2: mysterie lijkt opgelost door 2 oplettende mede-forummers die aangeven dat het waarschijnlijk Amazon Blue is, die kort leverbaar is geweest op de XC40 maar nu niet meer.

[ Voor 50% gewijzigd door Montalbano op 18-08-2020 22:34 ]

P8

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:02
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dit niet gewoon de lichtblauwe variant? (amazon blue)

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:30
Volgens mij is het Amazon Blue, die kleur heeft m’n huidige uitloop V40 ook. Zo te zien is die kleur ook (in ieder geval even) beschikbaar geweest voor de XC40, maar geschrapt in 2020.

[ Voor 40% gewijzigd door ach-jee op 18-08-2020 22:29 ]

• Montalbano
  • Niet online
Crabro schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:22:
[...]

Is dit niet gewoon de lichtblauwe variant? (amazon blue)
ach-jee schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:26:
Volgens mij is het Amazon Blue, die kleur heeft m’n huidige uitloop V40 ook.
Aha, deze kleur ken ik niet en zie ik ook niet in de XC40 configurator, maar lijkt er inderdaad wel op nu ik er op Google. Ik hoop en duim dat jullie gelijk hebben, want ik vind hem persoonlijk niet zo fraai op de XC40 en schrok er wel een beetje van :) :) :)

P8

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-01 16:13
Rahza92 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 17:14:
[...]

Nope. Beste man/vrouw vroeg om bronnen en ik gaf bronnen. Ik heb een P2 besteld en heb verder niks met Tesla.

Of bedoel je dat het window dressing van Tesla is? Dat zou zeker kunnen. Past wel bij het imago van “wereldverbeteraar”.
Excuses voor de onduidelijke formulering. Ik bedoelde idd window dressing van Tesla.

• ach-jee
Montalbano schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:31:
[...]

[...]

Aha, deze kleur ken ik niet en zie ik ook niet in de XC40 configurator, maar lijkt er inderdaad wel op nu ik er op Google. Ik hoop en duim dat jullie gelijk hebben, want ik vind hem persoonlijk niet zo fraai op de XC40 en schrok er wel een beetje van :) :) :)
Ik ben er vrij zeker van ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkZipFlOjIZ8S6oi95V5u-gHJoM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z5F1AF4F6WrJn0Y2ofOwnjOG.jpg?f=user_large

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-01 10:37
Pfffieeew anders kan ik gelijk een afspraak gaan maken om hem te laten wrappen :+

• TheRebell
JohnDoe77 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:17:
[...]
....maar de plastic sleutel vind ik een stuk storender. Wat gaan jullie daarmee doen?
Ik heb zo’n plastic sleutel kaart van Renault. Voordeel is dat je die in je broekzak kan houden en hem verder toch niet ziet. Gaan de sleutels van dr P8 er idem uitzien als die van de P2? Misschien die orange key dan maar gebruiken als die kleiner is (of je mobiel en de rest thuis laten)

• FirstEV
  • Laatst online: 13-01 20:09
Montalbano schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:31:
[...]
Nu we het toch over kleuren hebben: column uit de Volkskrant over de Polestarkleuren
https://www.volkskrant.nl...r-de-kleurkeuze~bcdda3e3/

• TheRebell
FirstEV schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:26:
[...]

Nu we het toch over kleuren hebben: column uit de Volkskrant over de Polestarkleuren
https://www.volkskrant.nl...r-de-kleurkeuze~bcdda3e3/
Lol. Stond (staat?) Volvo ook al niet bekend om hun saaie beheerste kleuren? Daarom werden ze vaak als saaie grijze mannetjes auto’s gezien. Om Audi en bmw dan maar aan te halen waar ook over gesproken wordt: die doen het niet echt veel beter.
Tsja, wat meer kleuren dan wit/zwart/grijstint zou misschien leuk zijn maar doet wellicht ook wat af van de elegantie van de auto. P8 heeft nog rood en blauw (en groenachtig) maar is ook vrij beperkt. Ach, ieder zijn ding (en wrappen in fel paars met witte stippen kan altijd nog)

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01 17:17
TheRebell schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:37:
[...]

Lol. Stond (staat?) Volvo ook al niet bekend om hun saaie beheerste kleuren? Daarom werden ze vaak als saaie grijze mannetjes auto’s gezien. Om Audi en bmw dan maar aan te halen waar ook over gesproken wordt: die doen het niet echt veel beter.
Tsja, wat meer kleuren dan wit/zwart/grijstint zou misschien leuk zijn maar doet wellicht ook wat af van de elegantie van de auto. P8 heeft nog rood en blauw (en groenachtig) maar is ook vrij beperkt. Ach, ieder zijn ding (en wrappen in fel paars met witte stippen kan altijd nog)
Sowieso vind ik de kleurkeuze vaak echt erg beperkt, bij veel auto's en merken trouwens. Ik heb nu een peugeot, een wat sjiekere. Nou ook daar was het poepkleur of grijs of grijsblauw in veertien verschillende varianten. Dan maar zilvergrijs.

Ik krijg de P8 in blue, maar vond rood in het echt ook erg mooi. De rest vind ik ook saai. Sage green vond ik heel lastig inschatten vanaf een gerenderd plaatje. Kan prachtig zijn, tot enorm lelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Spanky79 op 18-08-2020 23:54 ]

• JohnDoe77
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-12-2024
Beosoft schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:37:
[...]

Nou......niks....... 8)7
Misschien een mooi (leren) hoesje opsnorren op Aliexpress O-)
Ja daar zat ik ook aan te denken, zag ze hier boven al staan. Eerder kwamen alternatieven ook ergens al langs hier op het forum, niet via Ali. :/

Al kan ik het nog niet helemaal geloven dat Volvo van de mooie lederen sleutels afstapt voor de P8! Doe dat dan bij de P4 :*)

[ Voor 6% gewijzigd door JohnDoe77 op 19-08-2020 00:24 ]

• JohnDoe77

Edit: mysterie lijkt opgelost door 2 oplettende mede-forummers die aangeven dat het waarschijnlijk Amazon Blue is, die kort leverbaar is geweest op de XC40 maar nu niet meer.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Geweldig verhaal!! Ik voelde je paniek toen ik je foto zag, heb hem ook in Thunder besteld :Y

• JohnDoe77
De fiscalist schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:05:
[...]

Ik heb dat ook ervaren bij mijn proefrit. Heb Polestar support gebeld en geïnstrueerd dat er geen lifehammers bevestigd mogen worden in de auto.

Hopelijk gaat dat goed
Hopelijk en anders zijn het twee simpele pinnetjes die uitschuiven!

• Conijntje
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-01 04:10
Waar is dit? Ik wil ze in verschillende kleuren buiten zien, lijkt me een goede locatie.

• ach-jee
Conijntje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 07:28:
Waar is dit? Ik wil ze in verschillende kleuren buiten zien, lijkt me een goede locatie.

[...]
De Amsterdome in Amsterdam.

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:19
ach-jee schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:26:
Volgens mij is het Amazon Blue, die kleur heeft m’n huidige uitloop V40 ook. Zo te zien is die kleur ook (in ieder geval even) beschikbaar geweest voor de XC40, maar geschrapt in 2020.
Klopt is de Amazon Blue, als je het mij vraagt erg lelijk..

Wij moeten voor 15 September de kleur doorgeven wat onze P8 moet gaan worden. Rij nu zelf vanaf Juli 2018 in een Osmium Grey R-Design XC40 (T4) maar deze kleur is dus helaas niet meer te krijgen en is vervangen voor de Thunder Grey. Niet verkeerd maar ik kan niet wennen aan de blauwe gloed dus nu toch maar aan het kijken om voor de Glacier Silver of Sage Green te gaan. Nadeel van Sage Green is dat hij nergens in het echt te zien is voor ik mijn beslissing moet maken dus zeer irritant. Anders moet ik de gok gaan nemen maar daar vind ik de auto net te duur voor en speel dan liever op safe. Staaltjes bij de Volvo dealer zijn zeer klein en is de kleur echt niet op de beoordelen.

Tevens een hele andere kleur geeft mij wel het gevoel dat ik weer een hele andere auto heb haha.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-01 11:26

JB

Cédric roelt!

MvRtje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:14:
[...]

Rij nu zelf vanaf Juli 2018 in een Osmium Grey R-Design XC40 (T4) maar deze kleur is dus helaas niet meer te krijgen en is vervangen voor de Thunder Grey.
Dat begreep ik ook bij de dealer. Dit zou alleen voor de V/XC40 gelden? Vanaf de S/V/XC60 is die kleur wel leverbaar?

Mijn boefje is liev!

• MvRtje
Klopt de S/V60 heeft deze keuze nog wel! Blijkbaar blijft hij daar ook inderdaad tot daar de uitlaten ook gaan verdwijnen denk ik :P Nee dat weet ik niet, maar vind het zo jammer dat ze bij de (nieuwe) XC40's geen uitlaten meer maken, vooral zonde bij de R-Design. Ik vind dat ook het meeste mindere aan mijn P8 die gaat komen, dit omdat de XC40 gewoonweg veel mooier en stoerder oogt met die uitlaten aan de achterkant.

Helaas hebben ze ervoor gekozen om bij iedere XC40 geen uitlaten meer te maken, iets van het kijkt zuiniger geen uitlaten haha.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart

• JB

JB

Cédric roelt!

MvRtje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:24:
Klopt de S/V60 heeft deze keuze nog wel! Blijkbaar blijft hij daar ook inderdaad tot daar de uitlaten ook gaan verdwijnen denk ik :P Nee dat weet ik niet, maar vind het zo jammer dat ze bij de (nieuwe) XC40's geen uitlaten meer maken, vooral zonde bij de R-Design. Ik vind dat ook het meeste mindere aan mijn P8 die gaat komen, dit omdat de XC40 gewoonweg veel mooier en stoerder oogt met die uitlaten aan de achterkant.

Helaas hebben ze ervoor gekozen om bij iedere XC40 geen uitlaten meer te maken, iets van het kijkt zuiniger geen uitlaten haha.
Mja ik vind het dan wel weer overdreven om die chrome opzetstukken nog in 2e te gaan verdelen alsof je een Ferrari hebt met 4x auspuff :/ :+ Daar wil ik dan wel de "normale" sierstukken op ipv die afgezaagde kruiwagen buizen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qYuiYfSLyRP-3UjFp-Ef4WCwdKI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bej1jGFayvj0oRjWRBVefwb0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door JB op 19-08-2020 08:31 ]

Mijn boefje is liev!

• MvRtje
JB schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:28:
[...]

Mja ik vind het dan wel weer overdreven om die chrome opzetstukken nog in 2e te gaan verdelen alsof je een Ferrari hebt met 4x auspuff :/ :+ Daar wil ik dan wel de "normale" sierstukken op ipv die afgezaagde kruiwagen buizen :P
Eens! De normale stukken zoals ik ze nu heb had ik wel weer gewillen enkel voor het uiterlijk maar is beetje raar op een P8 :P

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-01 16:47
Ik zie op RDW steeds 2.098Kg, maar is dit allemaal MET trekhaak?? zonder moet hij toch wel onder de 2.051 blijven lijkt mij zo. (Volvo kennende is deze haak/balk niet zomaar een stukje blik en dan nog met dit koppel..)

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

• Pure8
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01-09-2022
Hansieo schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:40:
Ik zie op RDW steeds 2.098Kg, maar is dit allemaal MET trekhaak?? zonder moet hij toch wel onder de 2.051 blijven lijkt mij zo. (Volvo kennende is deze haak/balk niet zomaar een stukje blik en dan nog met dit koppel..)
Staat er in de folder van Volvo niet 2.250kg?

Sage Green-warmtepomp-19”- Wallbox Pulsar Plus

• Hansieo
Pure8 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:37:
[...]

Staat er in de folder van Volvo niet 2.250kg?
Ik kijk op de RDW site, Ledig gewicht en verschillende P2 (sry voor het niet toevoegen P2..want ik schreef Volvo kwaliteit.. = Volvo=Polestar 8)7 ) kentekens bekeken...

[ Voor 15% gewijzigd door Hansieo op 19-08-2020 09:43 ]

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-01 08:32
Volgens mij wordt de trekhaak "achteraf" gemonteerd, waardoor deze niet meegenomen wordt in het gewicht bekend bij de RDW.

• Beosoft
MvRtje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:14:
[...]
Wij moeten voor 15 September de kleur doorgeven wat onze P8 moet gaan worden.
ivm bestel "freeze"?

Volvo XC 40 P8

• JB

JB

Cédric roelt!

BartWNL schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:54:
Volgens mij wordt de trekhaak "achteraf" gemonteerd, waardoor deze niet meegenomen wordt in het gewicht bekend bij de RDW.
Ze nemen 'm op als accessoire normaliter. Je kunt 'm ook als optie aanvinken maar fiscaal niet echt handig :) Dat verklaard waarschijnlijk dat de RDW 'm dus als "zonder" erkent?

Mijn boefje is liev!

• MvRtje
Dan gaan ze in productie dus kunnen er geen opties of kleuren meer aangepast worden.

• Beosoft
MvRtje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:00:
[...]

Dan gaan ze in productie dus kunnen er geen opties of kleuren meer aangepast worden.
Mijn dealer zou me de datum doorgeven als de productiedatum bekend zou zijn. Ik heb nog niks gehoord....

Volvo XC 40 P8

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Conijntje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 07:28:

[...]
Amsterdam. Moet je even een proefrit inplannen.

• Pure8
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01-09-2022
Beosoft schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:02:
[...]

Mijn dealer zou me de datum doorgeven als de productiedatum bekend zou zijn. Ik heb nog niks gehoord....
Productie start W37
Eerste leveringen (voornamelijk dealers) W41

Sage Green-warmtepomp-19”- Wallbox Pulsar Plus

• MvRtje
[...]

Blijkbaar rollen de eerste eind oktober van de baan en de bulk is tussen 11 en 18 november.
Pure8 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:20:
[...]

Productie start W37
Ja dit is wat ik ook ongeveer kreeg te horen. Ben benieuwd wanneer de eerste werkelijk bij de dealers staan.

[ Voor 32% gewijzigd door MvRtje op 19-08-2020 10:29 ]

• MvRtje
Ik ben wel benieuwd wanneer nu eindelijk de officiële WLTP norm naar buiten komt van de XC40 P8, het is nu namelijk nog steeds meer dan 400km.. Dit komt natuurlijk pas echt zodra de eerste XC40 P8 van de band rolt en getest kan worden? Wel gek dat de Polestar P2 het wel al heel veel eerder had of mis ik iets?

• Hansieo
Ahh, wist ik niet,
normaal als je achteraf monteert, moet je naar het RDW voor extra toevoeging/acceptatie/gewichtsaanpassing..

• PvS_68
Betekent dat voor de leaserijders dan ook dat deze dus niet in de fiscale waarde van de auto zit? Dat zou dan weer een klein meevallertje zijn. :)

• BartWNL
PvS_68 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:40:
[...]

Betekent dat voor de leaserijders dan ook dat deze dus niet in de fiscale waarde van de auto zit? Dat zou dan weer een klein meevallertje zijn. :)
Dat durf ik je echt niet te zeggen helaas.

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:54
[...]

De fiscale waarde staat toch op je order? Of is dat alleen de kale fiscale waarde van de auto?

Zeekr 7x Privilege AWD

• PvS_68
4v4t4r schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:46:
[...]

De fiscale waarde staat toch op je order? Of is dat alleen de kale fiscale waarde van de auto?
Die ziet de LM dan. Ik heb zelf nog geen inzage in de order bij Polestar.
Bij aflevering ga ik het wel zien, denk ik.

• 4v4t4r
PvS_68 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:48:
[...]

Die ziet de LM dan. Ik heb zelf nog geen inzage in de order bij Polestar.
Bij aflevering ga ik het wel zien, denk ik.
Ah ok - ik kreeg netjes van de LM een order bevestiging (inc welke opties etc ik had besteld)

Zeekr 7x Privilege AWD

• PvS_68
4v4t4r schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:49:
[...]

Ah ok - ik kreeg netjes van de LM een order bevestiging (inc welke opties etc ik had besteld)
Het enige wat ik vooralsnog heb is "bestelling in behandeling" in de tool van LP en een indicatieve fiscale waarde.
Gaat later wel komen denk ik. Eerst maar bericht van Polstar afwachten. Ik hoor dat andere LP-klanten (DancePlaza) al bericht hebben vanuit Polestar, dus hopelijk kom ik ook snel aan de beurt.

• JB

JB

Cédric roelt!

[...]

Alles op jouw offerte wat opgenomen is als accessoire == niet AF fabriek == geen bijtelling. Dat zou duidelijk moeten zijn op hetgeen waar je akkoord op geeft? Ik heb bij alle offertes voor bestelde auto's ten alle tijden een Ja/Nee zien staan of iets AF fabriek is.

Mijn boefje is liev!

• PvS_68
JB schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:00:
[...]

Alles op jouw offerte wat opgenomen is als accessoire == niet AF fabriek == geen bijtelling. Dat zou duidelijk moeten zijn op hetgeen waar je akkoord op geeft? Ik heb bij alle offertes voor bestelde auto's ten alle tijden een Ja/Nee zien staan of iets AF fabriek is.
Klopt, maar Polestar brengt geen offertes uit. Je kan alleen online bestellen.
Toen ik bij de leasemaatschappij bestelde eind nov 2019 was de prijs van de trekhaak nog niet eens bekend. Staat dus als een stelpost voor EUR 1.500,- in de categorie "Opties" in de tooling van LeasePlan. Dat zou betekenen in de fiscale waarde. Als ik nu hoor dat hij achteraf gemonteerd wordt (hetgeen dus bij bestellen niet de bedoeling was), dan zou het dus geen optie meer zijn maar een accessoire. Vandaar mijn vraag.
Aangezien mijn LM bij Polestar besteld heb ik dus nooit de definitieve fiscale waarde ingezien. De info die ik zie in de tool van LeasePlan is nl nog van nv 2019.....

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Pure8 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:20:
[...]

Productie start W37
De mijne staat geplanned voor levering in W43 :9

• Montalbano
  • Niet online
Spanky79 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:52:
[...]

Sowieso vind ik de kleurkeuze vaak echt erg beperkt, bij veel auto's en merken trouwens. Ik heb nu een peugeot, een wat sjiekere. Nou ook daar was het poepkleur of grijs of grijsblauw in veertien verschillende varianten. Dan maar zilvergrijs.

Ik krijg de P8 in blue, maar vond rood in het echt ook erg mooi. De rest vind ik ook saai. Sage green vond ik heel lastig inschatten vanaf een gerenderd plaatje. Kan prachtig zijn, tot enorm lelijk.
Ik begrijp niet echt waarom de P8 niet gewoon in alle gangbare XC40 kleuren leverbaar is. Ik zou veel liever voor Denim Blue of Pebble Grey zijn gegaan. Thunder Grey is voor mij echt een “best beschikbare” keuze. Zwart haalt alle lijnen uit het model, zilver vind ik het net niet (been there done that), wit... tja, “mee unne witte blijf’de zitte” zeggen ze hier niet voor niets..., sage green is lastig maar ik denk dat ik die net te groen ga vinden. Bursting Blue en rood zijn inderdaad wat spannendere kleuren maar ik weet van mezelf dat ik dat geen 5 jaar mooi blijf vinden. Dus ja, dan maar saai grijs. Maar had liever een andere saaie grijs gehad :)

P8

• TheRebell
Even snel gekeken in de configurator voor een T2. De kleuren lijken afhankelijk te zijn van de uitvoering. R-design heeft de kleuren die je voor de P8 ook ziet. Bij Inscription heb je nog enkele aanvullende kleuren (zoals Denim en Pebble). Er zal vast wel een of andere logica achter zitten...

• 4v4t4r
TheRebell schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:47:
Even snel gekeken in de configurator voor een T2. De kleuren lijken afhankelijk te zijn van de uitvoering. R-design heeft de kleuren die je voor de P8 ook ziet. Bij Inscription heb je nog enkele aanvullende kleuren (zoals Denim en Pebble). Er zal vast wel een of andere logica achter zitten...
Ik vraag me af als je heel moelijk doet bij de dealer dat ze je laten lopen als je een kleur wil van het andere volvo spectrum?

Zeekr 7x Privilege AWD

• TheRebell
4v4t4r schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:52:
[...]

Ik vraag me af als je heel moelijk doet bij de dealer dat ze je laten lopen als je een kleur wil van het andere volvo spectrum?
Volgens mij kunnen zij dit in de configurator ook niet selecteren. Wellicht dat er nog een andere applicatie oid is waar ze configuratie van de auto in moeten overnemen/importeren, en daar wellicht wel een lijstje met meer kleuren hebben.

Aan de andere kant valt je order er misschien uit op het moment dat deze daadwerkelijk gemaakt gaat worden, omdat enkele onderdelen 'ongeldig' zijn.

Of misschien kan het gewoon en is het meer iets wat Volvo wil. Die spuitrobot zal het in ieder geval worst wezen welke kleur het is

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
TheRebell schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:29:
Of misschien kan het gewoon en is het meer iets wat Volvo wil. Die spuitrobot zal het in ieder geval worst wezen welke kleur het is
Kosten. Kleur op voorraad houden kost geld en switchen van kleur ook.

Maar niets houdt je tegen om je wagen te wrappen in alle kleuren van de regenboog :)
Als je een beetje ballen hebt maak je er zoiets van!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOmi4Wj_iZhOF2PUxjC5aS8TE0Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O56Zmu5cKv44Lho154dqYC5D.jpg?f=user_large

• JohnDoe77
[...]

Ik heb mijn datum al rond eind juni gekregen. Op dat moment waren alle geplande 1.300 auto’s voor Nederland voorzien van productie en leveringsdatum.

• JohnDoe77
[...]

Dat hangt er vanaf; als optie telt hij mee, accessoire niet.

• Philipvm
  • Laatst online: 04-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQYiuG3dHQ0TED0X6LQ-Udleh7M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aBljoEiCUhXhFgMKMEnIyDok.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JURrrOvaOo-fm2cIKfZywqogaoE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/za7XyF0VffGgSl7iFAXaiaBk.jpg?f=fotoalbum_large

Niham Den Haag had er 1 staan, maar wilde er vooral niets mee te maken hebben......Althans degene die ik binnen trof 🤔

• JohnDoe77
JackBol schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:33:
[...]

De mijne staat geplanned voor levering in W43 :9
Ik 46, dus kan ik eerst drie weken naar jouw verslagen uitkijken! d:)b

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
JohnDoe77 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:51:
[...]

Ik 46, dus kan ik eerst drie weken naar jouw verslagen uitkijken! d:)b
Als je in de buurt van Amsterdam woont kom ik wel een keer langs gesjeesd!
Edit: iets verder maakt me trouwens ook geen bal uit, zolang het maar binnen de heen&weer range zit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JackBol op 19-08-2020 14:53 ]

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Philipvm schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:51:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Niham Den Haag had er 1 staan, maar wilde er vooral niets mee te maken hebben......Althans degene die ik binnen trof 🤔
Werkelijk ongelofelijk. Ik snap dat die Volvo dealers pijn voelen vanwege de verandering die nu plaats vind, maar om dat door te laten lekken richting je klant is zo enorm onprofessioneel...

• JohnDoe77
JackBol schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:52:
[...]

Als je in de buurt van Amsterdam woont kom ik wel een keer langs gesjeesd!
Edit: iets verder maakt me trouwens ook geen bal uit, zolang het maar binnen de heen&weer range zit ;)
Haha; Bollenstreek Jack!

• JohnDoe77
Philipvm schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:51:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Jeetje wat een bizarre reacties toch! Ik neem aan dat zij niet voor niets hoeven te werken en ze intern een verrekening hebben voor de dienstverlening die Volvo aan Polestar cliënten geeft? :(

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Dat zou hij theoretisch moeten halen!
Als de dealer z'n woord houdt, laat ik je iets weten :)

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-01 10:55
We hadden het vorige week nog over Maingau als handige en voordelige pas voor IONITY. Dat voordeel is nu weg. Ik kreeg net deze mail:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7L74eTPzFErcJX-_wKDuS6BorXs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZOyw0cjFuFTfH4dm3cQyohGZ.png?f=fotoalbum_large

XPENG G9 Performance 2024

• JohnDoe77
kramon schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 15:41:
We hadden het vorige week nog over Maingau als handige en voordelige pas voor IONITY. Dat voordeel is nu weg. Ik kreeg net deze mail:

[Afbeelding]
Ik kreeg hem inderdaad ook. Voordeel is dan nu alleen nog dat je een backup hebt.

• TheRebell
JackBol schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:37:
[...]

Kosten. Kleur op voorraad houden kost geld en switchen van kleur ook.

Maar niets houdt je tegen om je wagen te wrappen in alle kleuren van de regenboog :)
Als je een beetje ballen hebt maak je er zoiets van!

[Afbeelding]
Switchen kost idd tijd(=geld) maar als er een rijtje XC40's op de band staan op te spuiten maakt dat verder niet zoveel uit. Die productie is zo slim dat alles gewoon door elkaar kan en er per verfjob wordt opgehaald wat de bedoeling is. Die verf moeten ze voor de gewone XC40 (en de rest vd gamma) toch ook op voorraad hebben (of die kleuren gaan er voor de overige modellen ook uit).

Was niet van plan te gaan wrappen. Ik ga er vanuit dat Thunder gewoon hardstikke mooi is in het eggie O+

• n0zem
  • Laatst online: 23-10-2025
JohnDoe77 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:55:Jeetje wat een bizarre reacties toch! Ik neem aan dat zij niet voor niets hoeven te werken en ze intern een verrekening hebben voor de dienstverlening die Volvo aan Polestar cliënten geeft? :(
De Volvo dealers hebben opdracht gekregen van Polestar om niets los te laten. De schuld ligt niet bij de dealers. Die hebben twee weken geleden te horen gekregen dat ze dit allemaal moeten regelen en moeten nu dus plotseling een hele zwik polestars voorbereiden en thuis uitleveren. Hiervoor zijn enkele werknemers opgeleid. De rest weet zogenaamd van niks. Voor de klant moet het lijken alsof volvo niets met polestar te maken heeft. Vandaar aflevering en service aan huis. Dat dat allemaal door de volvodealers geregeld moet worden is voor iedereen duidelijk, maar diezelfde dealers mogen de communicatie dus officieel niet doen. Klantencontact gaat via polestar, niet via volvo. Dat is de instructie. Helaas is er ook geen actief contact vanuit polestar, waardoor veel polestarklanten zich tot de volvodealer wenden. Als je geluk hebt tref je iemand met kennis en goodwill. Maar dat is dus onofficieel!

• Spanky79
Montalbano schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:25:
[...]

Ik begrijp niet echt waarom de P8 niet gewoon in alle gangbare XC40 kleuren leverbaar is. Ik zou veel liever voor Denim Blue of Pebble Grey zijn gegaan. Thunder Grey is voor mij echt een “best beschikbare” keuze. Zwart haalt alle lijnen uit het model, zilver vind ik het net niet (been there done that), wit... tja, “mee unne witte blijf’de zitte” zeggen ze hier niet voor niets..., sage green is lastig maar ik denk dat ik die net te groen ga vinden. Bursting Blue en rood zijn inderdaad wat spannendere kleuren maar ik weet van mezelf dat ik dat geen 5 jaar mooi blijf vinden. Dus ja, dan maar saai grijs. Maar had liever een andere saaie grijs gehad :)
Ik kan je aanraden een rode en blauwe in het echt te gaan zien voor je beslist. Ik krijg blauw maar de rode is ook echt heel mooi. Ik ben normaal geen liefhebber van rood maar bij deze auto... 😛

• robklink
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-01-2024
heeft er al iemand plannen om het dak volledig zwart te wrappen op zijn niet PP p2?
en zo ja, waar?

• Philipvm
JohnDoe77 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:55:
[...]

Jeetje wat een bizarre reacties toch! Ik neem aan dat zij niet voor niets hoeven te werken en ze intern een verrekening hebben voor de dienstverlening die Volvo aan Polestar cliënten geeft? :(
Zouden ze nog op commissiebasis werken? Die lopen de verkopers dus mis bij aanschaf online.....
Vandaar dat degenen die alleen daar op focussen vooral niets met Polestar te maken willen hebben lijkt me...

• 4v4t4r
Philipvm schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:10:
[...]

Zouden ze nog op commissiebasis werken? Die lopen de verkopers dus mis bij aanschaf online.....
Vandaar dat degenen die alleen daar op focussen vooral niets met Polestar te maken willen hebben lijkt me...
Mijn contact persoon wilde heel graag Polestar oppakken - echter kan/mag je helemaal niets met klanten doen zoals bij Volvo.. behalve de instructie dat ze online moeten bestellen. Hij vond het heel jammer dat je dus geen relatie op kon bouwen , extra service kan bieden etc en heeft er vanaf gezien.

Ik vermoed ook dat je niet Volvo moet aankijken maar Polestar...

Zeekr 7x Privilege AWD

• Philipvm
4v4t4r schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:14:
[...]

Mijn contact persoon wilde heel graag Polestar oppakken - echter kan/mag je helemaal niets met klanten doen zoals bij Volvo.. behalve de instructie dat ze online moeten bestellen. Hij vond het heel jammer dat je dus geen relatie op kon bouwen , extra service kan bieden etc en heeft er vanaf gezien.

Ik vermoed ook dat je niet Volvo moet aankijken maar Polestar...
Zo had ik het nog niet bekeken ;-)

• Laurent1602
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik belde deze morgen naar de Volvo garage waar ik m’n P2 mocht ophalen ivm het probleem met alarmsysteem dat getriggerd wordt door de koeling van de batterij. Ook dan word je doorverwezen naar de Polestar support waar mijn probleem genoteerd is. Ik ging zo snel mogelijk terug gecontacteerd worden hieromtrent. Beetje vreemd dat je ook voor technische issues via een helpdesk moet ivm rechtstreeks de service partner aan te spreken.

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

DancePlaza

ninja

Laurent1602 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:23:
Ik belde deze morgen naar de Volvo garage waar ik m’n P2 mocht ophalen ivm het probleem met alarmsysteem dat getriggerd wordt door de koeling van de batterij. Ook dan word je doorverwezen naar de Polestar support waar mijn probleem genoteerd is. Ik ging zo snel mogelijk terug gecontacteerd worden hieromtrent. Beetje vreemd dat je ook voor technische issues via een helpdesk moet ivm rechtstreeks de service partner aan te spreken.
zit er geen service button waarmee je direct met de Polestar Service in contact wordt gebracht, bij mb belde ik daarheen en kon ik meteen naar de dealer rijden waar ze op de hoogte zijn.

Wellicht zal het verschill zijn tussen Polestar en Volvo.

Van het kastje naar de muur lopen...

• Laurent1602
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-11-2023
DancePlaza schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:37:
[...]

zit er geen service button waarmee je direct met de Polestar Service in contact wordt gebracht, bij mb belde ik daarheen en kon ik meteen naar de dealer rijden waar ze op de hoogte zijn.

Wellicht zal het verschill zijn tussen Polestar en Volvo.
Die zit er inderdaad, niet aan gedacht om die te gebruiken... Is op zich ook niet dringend, kan het alarm in “verminderde bewaking” zetten en dan doet het zich niet voor, maar is de auto even goed nog vergrendeld.

• Spanky79
Jaja, polestar is een heel nieuw ‘channel’ voor geely. Ik vermoed dat ze one plus model willen opzetten.

Geen dealer netwerk, weinig service en een heel ‘lean’ verkoop en leversysteem. Zit een hoop geld in en dus marge. Deel ervan zullen ze terug in de auto steken, je krijgt bang for buck. Alhoewel ik geloof ik toch blij ben straks een Volvo inclusief hun service heb.

• MvRtje
TheRebell schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 15:49:
[...]

Switchen kost idd tijd(=geld) maar als er een rijtje XC40's op de band staan op te spuiten maakt dat verder niet zoveel uit. Die productie is zo slim dat alles gewoon door elkaar kan en er per verfjob wordt opgehaald wat de bedoeling is. Die verf moeten ze voor de gewone XC40 (en de rest vd gamma) toch ook op voorraad hebben (of die kleuren gaan er voor de overige modellen ook uit).

Was niet van plan te gaan wrappen. Ik ga er vanuit dat Thunder gewoon hardstikke mooi is in het eggie O+
Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak, ik vind de Thunder zelf gewoonweg niet mooi door die rare blauwe toevoeging tegen over de Osmium Grey zoals ik mijn XC40 nu heb. Als je op google afbeeldingen zoekt van de XC40 Thunder Grey zie je erg veel verschillende foto's in verschillende uren op de dag. Soms kijkt het mooi en soms gewoon echt niet. I

Sage Green durf ik ook gewoonweg niet, ben ook zoals je aangeeft te bang dat hij te groen is.
Zelf ga ik op safe en ga ik voor Glacier Silver, toch erg sjieke kleur in het daglicht en heel strak in schemer.

Maar zoals ik al aangaf is het ieder zijn eigen smaak natuurlijk!

• Hansieo
Zou het een idee zijn om de volgende lijst te publiceren /samen te stellen /updaten?

Aangesloten Volvo dealers ....
Aangesloten Volvo dealers die je gráág als klant zien.. (want dat blijkt niet vanzelfsprekend te zijn..)

(en dan je Favo's opslaan voor als het een keer nodig is..)

[ Voor 12% gewijzigd door Hansieo op 19-08-2020 17:29 ]

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:32
Via de Belgische site kun je bij Polestar zelf een overzicht zien. Nederland is nog blanco...

https://www.polestar.com/nl-be/service-points-map/

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• BartWNL
Fastned is aan het testen met de P2. Hopelijk publiceren ze ook een laadcurve

https://www.instagram.com...S9F/?igshid=13kklbtpemz5w

• JohnDoe77
Laurent1602 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:23:
Dat vind ik dan een serieus minpunt voor het merk. Vooral als met -terecht en blijkbaar volgens afspraak- je bij Volvo dan ook geen uitleg geven. Dat moet Polestar echt beter organiseren; betaal de Volvo dealer gewoon voor de geleverde dienst. Daarmee verzeker je je van een landelijk dekkend netwerk zonder dat je zelf alle dealers hoeft te openen. Goedkoop en voor de klant echt fijn om een fysieke locatie te kunnen opzoeken en aanspreken.

• JohnDoe77
Spanky79 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:51:
Jaja, polestar is een heel nieuw ‘channel’ voor geely. Ik vermoed dat ze one plus model willen opzetten.

Geen dealer netwerk, weinig service en een heel ‘lean’ verkoop en leversysteem. Zit een hoop geld in en dus marge. Deel ervan zullen ze terug in de auto steken, je krijgt bang for buck. Alhoewel ik geloof ik toch blij ben straks een Volvo inclusief hun service heb.
Ja, dat is dezelfde auto qua techniek en dus meer bang for buck als je de service erbij telt.

• JohnDoe77
BartWNL schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:29:
Fastned is aan het testen met de P2. Hopelijk publiceren ze ook een laadcurve

https://www.instagram.com...S9F/?igshid=13kklbtpemz5w
Ik lees in de opmerkingen dat die curve onderweg is...

• JohnDoe77
MvRtje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:27:
[...]

Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak, ik vind de Thunder zelf gewoonweg niet mooi door die rare blauwe toevoeging tegen over de Osmium Grey zoals ik mijn XC40 nu heb. Als je op google afbeeldingen zoekt van de XC40 Thunder Grey zie je erg veel verschillende foto's in verschillende uren op de dag. Soms kijkt het mooi en soms gewoon echt niet. I

Sage Green durf ik ook gewoonweg niet, ben ook zoals je aangeeft te bang dat hij te groen is.
Zelf ga ik op safe en ga ik voor Glacier Silver, toch erg sjieke kleur in het daglicht en heel strak in schemer.

Toevallig staat er een R-design in Glacier sinds kort hier in de straat. Ook werkelijk een schitterende kleur! Van glinsterend wit naar mat zilver ongeveer. Mooie keuze *O*

• MvRtje
JohnDoe77 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 19:39:
[...]

Toevallig staat er een R-design in Glacier sinds kort hier in de straat. Ook werkelijk een schitterende kleur! Van glinsterend wit naar mat zilver ongeveer. Mooie keuze *O*
Ja dat trekt mij dus ook het meeste aan, dat verschil van kleur met verschillend licht erop.
We gaan het zien, heb nog een kleine maand om de beslissing te maken maar waarschijnlijk gaat het de Glacier worden.

• Montalbano
  • Niet online
MvRtje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:27:
[...]

Osmium heb ik nu op de V60, die had ik ook het allerliefst nu weer , wat mij betreft de mooiste/stoerste kleur voor alle Volvo’s. Maar helaas, die doet niet meer mee.
Op de configurator lijkt de Glacier erg op Bright Silver wat ik op mijn vorige V60 had en daar was ik eigenlijk al snel op uitgekeken.
Maar als ik Google op “echte” foto’s lijkt het toch een heel andere kleur te zijn, misschien nog niet eens zo gek.
Toch nog maar eens bij de dealer kijken of ze er een hebben staan om goed te kunnen kijken.

P8

• MvRtje
Montalbano schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:01:
[...]

Osmium heb ik nu op de V60, die had ik ook het allerliefst nu weer , wat mij betreft de mooiste/stoerste kleur voor alle Volvo’s. Maar helaas, die doet niet meer mee.
Op de configurator lijkt de Glacier erg op Bright Silver wat ik op mijn vorige V60 had en daar was ik eigenlijk al snel op uitgekeken.
Maar als ik Google op “echte” foto’s lijkt het toch een heel andere kleur te zijn, misschien nog niet eens zo gek.
Toch nog maar eens bij de dealer kijken of ze er een hebben staan om goed te kunnen kijken.
Hier foto's van iemand die een review op een auto website geplaatst heeft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgCRjPYU6pODjaANaDFMBHQNLfY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jUL2jUJW6FEma6cVZdAFbvSW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oiTAFrkayjI87O4OGStU0R5fGsg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fHrpubrCCpUekHH5tPUDgOXg.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJGsFgfhgEnkmZBA5EOuulg4wOY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nuUVILitSidMI5i9Y144feIP.jpg?f=user_large

• TheRebell
MvRtje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:04:
[...]

Hier foto's van iemand die een review op een auto website geplaatst heeft:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
I’m lost. Welke kleur is dit? Voor Thunder ziet het er te licht uit, toch?

• Montalbano
  • Niet online
TheRebell schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:57:
[...]

I’m lost. Welke kleur is dit? Voor Thunder ziet het er te licht uit, toch?
Glacier Silver

P8

• JohnDoe77
Vind ik hem live wel beter tonen! Maar dat is met Thunder ook wel.

• MvRtje
JohnDoe77 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 01:04:
[...]

Vind ik hem live wel beter tonen! Maar dat is met Thunder ook wel.
Ja dat is dus het mooie vind ik aan die 2 kleuren, ze ogen altijd anders. Thunder Grey is ook zeker mooi maar kan er gewoonweg zelf niet aanwennen omdat ik nu dus Osmium Grey heb.

• 4v4t4r
MvRtje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:20:
[...]

Ja dat is dus het mooie vind ik aan die 2 kleuren, ze ogen altijd anders. Thunder Grey is ook zeker mooi maar kan er gewoonweg zelf niet aanwennen omdat ik nu dus Osmium Grey heb.
Ja ik vind dus dat ze steeds anders ogen, en de ene keer zeg ik - ja mooi, en de andere keer denk ik.. ok hij moet gewassen worden - beetje vies wit :)

Gelukkig verschilt smaak - anders zouden we maar 1 kleur hebben !

Zeekr 7x Privilege AWD

• Hansieo
Naming en shaming is niet de bedoeling op tweakers. Vragen om dit soort dingen is dus ook niet de bedoeling. Daarvoor zijn er andere platforms.

[ Voor 78% gewijzigd door deepbass909 op 20-08-2020 13:04 ]

• MarvinOA
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 29-05-2023
Hansieo schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:40:
[...]

Wie is deze dealer? dan probeer ik niet bij deze mijn service in te laten vullen..
Waar zit jij in de buurt? De dealer waar ik eergisteren naar binnen stapte (Harrie Arendsen Almelo) was telefonisch in gesprek en ik liep ondertussen even over het terrein om te spotten of ze misschien een P2 hadden staan. Toen ik terug naar binnen liep was hij nog steeds aan de telefoon, maar liep hij wel zijn kantoor uit om kenbaar te maken dat hij mij opgemerkt had en na afronding van het gesprek tijd voor mij zou hebben.

Even later hing hij op en vroeg hij netjes of hij mij ergens mee van dienst kon zijn. Mijn vraag: gaan jullie de Polestar 2 leveren. Dat gingen ze inderdaad doen en ook de service verlenen. Hij had daar pas een bericht over gelezen en nam mij mee naar zijn kantoor om het een en ander op te zoeken op zijn computer.

Een beetje heen en weer gepraat over hoe geweldig hij de Polestar vind. Vertelde trots dat ze pas een Polestar 1 hadden opgeleverd, liet allemaal foto's daarvan zien en dat ze zelf ook maar een aantal Polestar 2's hadden besteld. Toen ik zei dat ik eventjes had getwijfeld tussen de Polestar 2 en de XC40 P8 gaf hij aan dat als hij zelf moest kiezen ook liever de Polestar 2 zou rijden.

Kortom: super enthousiaste man die alle tijd nam om uit te leggen hoe de verhouding Polestar - Volvo in elkaar zit en op welke manier zij de service gaan verlenen. Kreeg het idee dat zij het ook echt gaaf vinden om de Polestar aan huis te brengen, want dat benadrukte hij maar al te graag.

Ben al vaker bij deze dealer naar binnen gestapt en wordt er altijd heel netjes geholpen en behandeld.

[ Voor 3% gewijzigd door MarvinOA op 20-08-2020 11:21 ]

• boldg1974
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-01 16:26
Hansieo schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:32:
[...]

Ook van deze zou ik graag de dealer naam willen weten, ook zijn mijn lijstje afhalen..
Niham Den Haag

Xpeng G9 AWD Performance (2024)

• n0zem
  • Laatst online: 23-10-2025
[...]

Wie is deze dealer? dan probeer ik niet bij deze mijn service in te laten vullen..
Hoe kun je dat nu af laten hangen van de mening van één persoon? En dan ook nog eens van iemand die je helemaal niet kent? Iedereen heeft wel goede en slechte ervaringen met bedrijven, waarbij anderen het juist weer andersom ervaren hebben. Hangt van zo ontzettend veel factoren af...

• MarvinOA
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 29-05-2023
Heb mij overigens voorgenomen de levering verder los te laten en mij te laten verrassen door het proces. Dus ik ga niet langs de dealer om te spotten of de mijne er al staat, maar wacht op het verlossende telefoontje. Het zal nu wel niet al te lang meer duren.

• Philipvm
MarvinOA schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:38:
Heb mij overigens voorgenomen de levering verder los te laten en mij te laten verrassen door het proces. Dus ik ga niet langs de dealer om te spotten of de mijne er al staat, maar wacht op het verlossende telefoontje. Het zal nu wel niet al te lang meer duren.
Idem! :)

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-01 12:28
[...]

Ban Amsterdam zuid-oost
Pagina: 1 ... 52 ... 247 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een Tesla versus Polestar discussie is hier redelijk offtopic, daar zijn andere topics voor zoals Elektrische auto's - deel 5.

Het thuis laden past beter in Het grote "thuis laden van je EV" topic.