@DeGroteMuis Oh, ik begrijp wel dat een A veel handiger is en bij gebrek daaraan een km/h aanduiding die niets meer is dan een factor over die A heen. Ik zeg alleen dat ik niet begrijp dat je als autofabrikant de snelheid in km/h aangeeft maar dan geen rekening houdt met het verbruik van deze specifieke auto. Dat is net zo onpraktisch als een actieradius die altijd uitgaat van de WLTP ipv het daadwerkelijke verbruik.
De laadtijd tot vol vind ik een onhandige aanduiding omdat dat behalve de laadsnelheid ook met het accupercentage te maken heeft. Een accu die bijna leeg is heeft meer tijd nodig om vol te laden dan een accu die nog voor driekwart vol zit, ook al gaat het laden net zo snel.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als ze gewoon alle aanduidingen tegelijk laten zien (of mogelijkheid om te wisselen naar wat je wil weten). Het lijkt toch zo simpel te zijn om iets te laten zien als: 16A op 3 fasen -> 11 kW, 55 km/h; nog 3:15 tot vol.
De laadtijd tot vol vind ik een onhandige aanduiding omdat dat behalve de laadsnelheid ook met het accupercentage te maken heeft. Een accu die bijna leeg is heeft meer tijd nodig om vol te laden dan een accu die nog voor driekwart vol zit, ook al gaat het laden net zo snel.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als ze gewoon alle aanduidingen tegelijk laten zien (of mogelijkheid om te wisselen naar wat je wil weten). Het lijkt toch zo simpel te zijn om iets te laten zien als: 16A op 3 fasen -> 11 kW, 55 km/h; nog 3:15 tot vol.
/f/image/roxUlTVGJUTgphAsZn8PpJ98.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3TnqT4lHxI6Vc9qgb1XOEjAU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9FID2bpOP5qJgfl25X2eiVfe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fX1kUSdjy5ZDHMjkOhs1TPBj.jpg?f=fotoalbum_medium)