En hierbij nog even een update van mijn ervaringen bij aanvragen publieke laadpaal. Zie eerdere posts op 9/1/20 en
10/3/20:
eltron schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:17:
Wellicht aardig om mijn ervaringen met aanvraag laadpaal tot nu toe, met jullie te delen. Proces verloopt op zich goed maar wel een lange doorlooptijd:
- 11-10-19 aanvraag gedaan op
www.openbaarladen.nl en daar bevestiging van ontvangen
- 14-10-19 bericht dat het in behandeling is genomen en samengevoegd met andere aanvraag in de wijk
- 3-12-19 bericht dat locatie is geselecteerd en aangevraagd bij de gemeente, met toelichting op die procedure, verkeersbesluit, termijnen etc.
- 8-1-20 publicatie van het verkeersbesluit door de gemeente met vermelding dat het ter inzage ligt bij gemeente tot 18-2-20 (dan eindigt ook bezwaartermijn).
update 10-3-20
- 9-3-20 bericht gehad dat de paal in de (voorlopige) planning van de aannemer is opgenomen voor uitvoering eind maart.
Update 16-8-20:
- na 9 maart kregen we een intelligente lock down, geen idee of dat er iets mee te maken heeft gehad, maar eind maart dus geen paal. Aantal keren gemaild hierover maar geen duidelijkheid over de planning. Tot ik op 31-7-20 bericht kreeg dat de aanleg nu is gepland op 1 september a.s.
Als dat klopt dan is de totale doorlooptijd toch bijna 11 maanden.