Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:32
m0ridin schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:00:
Ugh, helaas vanochtend mijn S20 laten stuiteren (hing in de lader, ik bleef achter de kabel haken op de een of andere manier en hoppa... ). Nu dus een beschadiging in de linker onderhoek van het scherm en barstje die doorloopt, geen ramp qua gebruik want alles werkt nog maar natuurlijk wel balen.

Dat en waar de screenprotector nu nog eea beschermt ben ik wel bang dat het verder 'af kan brokkelen'.

Zie dat reparaties 250-280 euro zouden zijn... beetje jammer dus, iemand nog tips of goedkopere adressen icm goede ervaringen?

Is nu 13-14 maanden oud, zit me voor mezelf af te vragen of het de reparatie waard is of dat ik dan beter gewoon maar een nieuwe gsm kan nemen (kon al verlengen, maar nou ook weer niet zo'n voordeel... s21 5g zou op 650 neerkomen oid, toch weer heel wat meer dan die 250).
Wellicht mogelijk via inboedel verzekering?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:20
Kapitein187 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:08:
[...]

Wellicht mogelijk via inboedel verzekering?
Hmmm, kan ik idd eens nakijken. Ging er eigenlijk niet vanuit omdat ik het zelf deed, maar de moeite waard... nu kwam het deels doordat ik zat te klooien met uitlaten hond, wel mn eigen hond weer :P

*Edit

Schade door vallen en smartphones, tablets en laptops is niet verzekerd helaas

[ Voor 10% gewijzigd door m0ridin op 22-04-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRETOR
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 09:56
Heeft iemand anders ook ervaren dat de system gestures niet meer werken op de home screen met nova launcher in gebruik? Heb daar last van sinds vandaag en krijg het niet gefikst.

Ter verduidelijking: de nova gestures werken daar wel, de system gestures niet.

[ Voor 18% gewijzigd door BRETOR op 27-04-2021 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 10:37
Het viel me op dat de S20 Ultra momenteel qua prijs erg dicht tegen de S20+ aan zit. Zou die Ultra zodanig ongewild zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
Kan ik me voorstellen. Grootste pluspunt (.... ) is/was de camera, maar uiteindelijk is betrouwbare en snelle autofocus voor de meesten belangrijker dan hele goede zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13
is er iemand die ook dit probleem heeft? als ik een filmpje maak en die daarna via whatsapp verstuur dan wordt dit filmpje echt helemaal verprutst alsware. De kleuren zijn super licht geworden. Ik ben hier al tijden mee bezig om gefixed te krijgen maar het lukt mij niet. Ik heb dit met een s6.s7,s8,s9 nog nooit gehad.

om een beetje een beeld te krijgen check de fotos in dit topic
https://eu.community.sams...es/hdr-issue/td-p/1282647

ik hoop dat er meerdere mensen zijn met dit probleem en wellicht een oplossing hebben. Je kunt niet fatsoenlijk meer een movie via whatsapp versturen :(

[ Voor 32% gewijzigd door harrybeuker op 28-04-2021 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-07 11:41

Martinspire

Awesomeness

harrybeuker schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:56:
is er iemand die ook dit probleem heeft? als ik een filmpje maak en die daarna via whatsapp verstuur dan wordt dit filmpje echt helemaal verprutst alsware. De kleuren zijn super licht geworden. Ik ben hier al tijden mee bezig om gefixed te krijgen maar het lukt mij niet. Ik heb dit met een s6.s7,s8,s9 nog nooit gehad.

om een beetje een beeld te krijgen check de fotos in dit topic
https://eu.community.sams...es/hdr-issue/td-p/1282647

ik hoop dat er meerdere mensen zijn met dit probleem en wellicht een oplossing hebben. Je kunt niet fatsoenlijk meer een movie via whatsapp versturen :(
Is de oplossing dan niet simpelweg om ze niet te converteren voor je ze stuurt (die optie uit die laatste screenshot)? Dat maakt het wel dof voor wie geen HDR heeft, volgens mij, maar de rest kan het prima zien.

Ik vind zelf HDR niet zoveel toevoegen en vooral de compatibiliteitsissues te irritant om mee te nemen. Het lijkt alsof het een groot verschil is, maar vroeger waren de video's ook niet zo grijs als die preview laat zien. Pas als elk scherm waar ik mee deel HDR laat zien, ga ik hem wel weer aanzetten. Ik heb ook niet het idee dat ik er veel aan mis.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 29-04-2021 10:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-07 20:20
S20 ultra met april update. Samsung browser 14.01.62.

Bij openen www.bruna.nl crasht de tab.. pagina laad uitzichzelf 2x lijkt het en daarna crashAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ng3lNk-LFaFypuHT9b68EwQYvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nsKI5a1Uy4lYl1hmEKnbfQcF.jpg?f=fotoalbum_large
Heb cache en plug ins gewist etc.. op Chrome werkt de pagina wel en op mijn tablet s7+ ook geen probleem... op een oude s8+ ook crash... iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rink123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:29
Ikbenjelly schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:45:
S20 ultra met april update. Samsung browser 14.01.62.

Bij openen www.bruna.nl crasht de tab.. pagina laad uitzichzelf 2x lijkt het en daarna crash[Afbeelding]
Heb cache en plug ins gewist etc.. op Chrome werkt de pagina wel en op mijn tablet s7+ ook geen probleem... op een oude s8+ ook crash... iemand hier ook last van?
Hier hetzelfde.
S20plus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-07 19:04
S20 FE 5G bijgewerkt, beveiligingspatch 1 mei 2021.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapitein187
Mei update voor de + komt ook binnen. DUE1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cNJzFDxv59I9yjmLRDCw7POSBnM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/roGtleaWh1kfOSDAOOhbIOX4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Sinds deze update mis ik opeens een functie in de camera. Het is de live focus.
Hij zit ook niet onder de andere functies.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-07 23:22
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:38:
Sinds deze update mis ik opeens een functie in de camera. Het is de live focus.
Hij zit ook niet onder de andere functies.
Als het goed is heet deze functie nu Portret. (Zo heet hij in ieder geval op de S21 :X)

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-07 08:48
CyberJohn schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:18:
[...]

Als het goed is heet deze functie nu Portret. (Zo heet hij in ieder geval op de S21 :X)
Klopt bij mij op de S20 is het portret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:29
Mijn S20 FE wil niet goed draadloos opladen in de auto (Ford Focus 2020). Er verschijnt steeds na een korte poos een melding dat de telefoon verkeerd uitgelijnd is of dat er iets tussen zit. Dit is niet het geval. Uiteindelijk begint het laden wel weer, maar even later verschijnt de melding weer en zo gaat dat door. Kan dit aan de telefoon liggen of zou ik de oorzaak moeten zoeken bij de auto, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand toevallig hoe je per app het notificatiegeluid kan instellen? Op mijn S7 met Android 8 kan ik het zo terugvinden, op mijn S20 FE 5G (Android 11) zie ik alleen een toggle voor de popup-melding die bovenaan verschijnt, niets qua geluidsinstellingen :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Raven schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:29:
Weet iemand toevallig hoe je per app het notificatiegeluid kan instellen? Op mijn S7 met Android 8 kan ik het zo terugvinden, op mijn S20 FE 5G (Android 11) zie ik alleen een toggle voor de popup-melding die bovenaan verschijnt, niets qua geluidsinstellingen :S
Je moet even op 'meldingen' klikken om een menu dieper te komen.

Edit: ik zie het dat het per app verschilt. Maar je hebt vaak een gecombineerde knop:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBrTBFOhSlt5tDDUIX7UI8CEGFU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zp4Vysh55PKhzREpoGTGIwd4.jpg?f=fotoalbum_large

Links van het streepje klikken is menu dieper, rechts is de toggle.

[ Voor 38% gewijzigd door VanRoyal op 24-05-2021 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@VanRoyal Maakt niet uit waar ik klik, het enige dat gebeurt is dat de toggle uit/aan gaat :S en om AliExpress als voorbeeld te nemen: Onder die toggle staat "categorieën, deze app heeft u geen meldingen gestuurd", op de oude foon: "categoriën: aliexpress, message push, chat".

't is net alsof Android 11 niet doorheeft dat (o.a.) die app geluid kan maken.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@Raven

Ik heb de Ali Express app even geïnstalleerd, maar daar heb ik alleen de opties:
  • Meldingen weergeven (alleen toggle)
  • Categorieën: Deze app heeft u geen meldingen gestuurd
  • App-Pictogrambadges
Dus het kan best zijn dat je voor die specifieke app geen aparte geluiden kunt instellen?

[ Voor 40% gewijzigd door VanRoyal op 25-05-2021 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Laatst online: 03-11-2024
Berpie74 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:24:
Mijn S20 FE wil niet goed draadloos opladen in de auto (Ford Focus 2020). Er verschijnt steeds na een korte poos een melding dat de telefoon verkeerd uitgelijnd is of dat er iets tussen zit. Dit is niet het geval. Uiteindelijk begint het laden wel weer, maar even later verschijnt de melding weer en zo gaat dat door. Kan dit aan de telefoon liggen of zou ik de oorzaak moeten zoeken bij de auto, iemand een idee?
Exact hetzelfde probleem hier.. lijkt erop dat de S20 (4G in mijn geval) heel nauwkeurig op het rubber matje moet liggen. Bij het minste of geringste krijg je vervolgens een melding. Ik heb niet kunnen ontdekken wat je hier aan kunt doen en heb al verschillende (originele Samsung) hoesjes geprobeerd. Misschien dat de dealer nog een idee heeft hoe dit op te lossen. Mocht je zelf het antwoord gevonden hebben hou ik mij aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

VanRoyal schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:26:
@Raven

Ik heb de Ali Express app even geïnstalleerd, maar daar heb ik alleen de opties:
  • Meldingen weergeven (alleen toggle)
  • Categorieën: Deze app heeft u geen meldingen gestuurd
  • App-Pictogrambadges
Dus het kan best zijn dat je voor die specifieke app geen aparte geluiden kunt instellen?
Op de S7 kon dat wel... of moet de app eerst geluiden maken voordat Android 11 de opties aanmaakt? :?

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Gisteren de Samsung S20 FE 5G besteld.
Wordt vandaag geleverd.

Had eerder al een A50 gehad maar die vond ik te traag.
En OneUi vond ik wel super.
Dus na een jaar een Oneplus te hebben gebruikt nu toch weer Samsung :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:00
robbvdb schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:06:
Inmiddels een S20 FE 5G gekocht, maar dan eigenlijk voor de Honkong-markt.....

"Samsung Galaxy S20 FE 5G G7810 8GB/128GB Dual Sim with Tempered Glass Screen Protector - Cloud Navy MKITSAM10430 "

Heel benieuwd of hier al meer mensen zijn die hem hebben. Wordt hier namelijk niet verkocht normaal gesproken.

Ook of sinds Android 11 call-recorder weer gewoon werkt / ingebouwd is in de tel-app?

Met mijn S10 ( gewoon NL) doe ik dat met een Thaise CSC. Geen idee of dat me gaat lukken met de Hongkong-versie.

Geen idee ook of ik er 1 van de andere Roms op kan draaien of dan het geheugen niet actief wordt.

Nou ja, voorlopig is hij er nog niet ........
Ondertussen al achterhaald?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-07 16:12
sdk1985 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:46:
[...]

Ondertussen al achterhaald?
Andere ROMS's dan voor specifiek dit toestel gaat niet; ik draai inmiddels de Chinese ROM die perfect werkt, met native call-recorder erin.

Android 11 ondersteunt het niet native in EU-roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
robbvdb schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:43:
[...]

Andere ROMS's dan voor specifiek dit toestel gaat niet; ik draai inmiddels de Chinese ROM die perfect werkt, met native call-recorder erin.

Android 11 ondersteunt het niet native in EU-roms.
Zie op internet wat filmpjes die in Android 10 de boel inschakelen via een CSC change via de Google Dialer en daarna updaten en dan schijnt het te werken. Maar als hij out of the box met 11 komt dan heb je daar niks aan. Lastig nieuwe telefoon kopen zo :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Samsung en Google moeten ook gewoon stoppen met die onzin om het hier te blokkeren.

Je kan geen bedrijf of instantie meer bellen tegenwoordig of je krijgt een bandje dat het gesprek opgenomen wordt ( ook bij Samsung NL!) , maar op je eigen telefoon is het geblokkeerd.

Kom op zeg Samsung ..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

He verdorie, het is één keer gelukt de S20 FE 5G draadloos op te laden terwijl ie in het hoesje zat, maar nu kapt ie telkens na een paar seconden met laden tenzij ik het hoesje eromweg haal :/

En Android 11 vaagheden: Ik krijg het niet voor elkaar de home/back toetsen continu in beeld te laten, bijv. terwijl YouTube (Vanced) actief is en screenshots geven in Android 11 i.t.t. 8 blijkbaar geen notificatiemeldingen meer waar op geklikt kan worden om de screenshot te openen, ook daar heb ik geen instelling voor kunnen vinden... Of zitten die instellingen heel erg verstopt?

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
Raven schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:33:
Ik krijg het niet voor elkaar de home/back toetsen continu in beeld te laten, bijv. terwijl YouTube (Vanced) actief is en screenshots geven in Android 11 i.t.t. 8 blijkbaar geen notificatiemeldingen meer waar op geklikt kan worden om de screenshot te openen, ook daar heb ik geen instelling voor kunnen vinden... Of zitten die instellingen heel erg verstopt?
Zie foto's waar je de knoppen kan aanpassen. En ik heb gewoon notificatie van screenshots.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDbjIqXdBmOXm6FFPMMpC-5eUes=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Z1RYPLGNVwByqlXIZXfBnCUd.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4I0xjsA8lyDwLgiPkdIsDwTiTc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/uFkKhOPfMrHS5omoPljhdqf2.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSl0WGS0O8ggFhmbkr94I6usKlQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/m5REgEcAwUaKKThDwSjMxf1V.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
robbvdb schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:35:
Samsung en Google moeten ook gewoon stoppen met die onzin om het hier te blokkeren.

Je kan geen bedrijf of instantie meer bellen tegenwoordig of je krijgt een bandje dat het gesprek opgenomen wordt ( ook bij Samsung NL!) , maar op je eigen telefoon is het geblokkeerd.

Kom op zeg Samsung ..........
Het grote verschil is dat het door die bedrijven gemeld word. En als jij het opneemt op je telefoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kapitein187 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:42:
[...]

Zie foto's waar je de knoppen kan aanpassen.
[Afbeelding][Afbeelding]
Die instelling staat al aan, maar bij bepaalde apps (zoals YouTube Vanced) verdwijnen die knoppen en moet ik eerst een swipe doen om ze te voorschijn te krijgen. Helaas zie ik nergens iets om die knoppen vast te zetten.
Kapitein187 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:42:
En ik heb gewoon notificatie van screenshots.
[Afbeelding]
Die krijg ik dus niet, zit al tijdje te zoeken in de settings, maar nog niets kunnen vinden. Er verschijnen wel heel kort 4 knopjes onderaan in beeld, waaronder delen
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/S20FE5G-Screenshot_20210530-090013_Settings.jpg
maar als ik op de delen-knop klik gebeurt er niets, als ik nou de notificatie kreeg kon ik de screenshot meteen openen en vanuit de galerij delen. Nu heb ik maar een snelkoppeling naar de screenshot map gemaakt.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Kapitein187 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:43:
[...]

Het grote verschil is dat het door die bedrijven gemeld word. En als jij het opneemt op je telefoon niet.
Het grote PROBLEEM is dat je bij veel van die bedrijven geen opt-out hebt. Er wordt dus altijd opgenomen. Wil je dat niet, dan krijg je niemand te spreken.

Het andere grote probleem is dat je die opname NIET krijgt, als je zeker weet dat het jou in je gelijk stelt, maar dat hij wel 'ingezet wordt' als het jouw ongelijk kan aantonen.

Het speelveld is daarmee per definitie niet fair.

Mijn werk maakt het met regelmaat noodzakelijk en je wilt echt niet weten hoeveel zakelijke partijen, met de grootste overtuiging dingen 'zeker weten' , tot ze met hun eigen uitspraken geconfronteerd worden.

Dat scheelt heel veel duur juridisch gedoe.

Basis blijft dat het in Nederland net als in heel veel andere landen gewoon legaal is, ZELFS als je het niet meldt.

PB: Meest hilarisch was eens een gesprek met Wizair, die de boel aantoonbaar redelijk verkloot had. Keurig bandje van hen dat ze het gesprek opnemen. Ik meldde ook keurig zoals meestal, dat het gesprek hier ook wordt opgenomen. Zegt de dame, dat als ik de opname niet stop, zij het gesprek zal beëindigen........ zoals geschiedde. Tuut....tuut......tuuuuuuuuuut.

Je reinste onzin dus om het te blokkeren, althans dat te trachten. Tenzij je voorstander bent van dat niet evenwichtige speelveld. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door robbvdb op 30-05-2021 22:31 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evmmb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:04
Aan het twijfelen voor de S20 FE.

Ik lees in de Tweakers review dat de batterij prima is, echter in de Coolblue reviews van kopers zie ik regelmatig terugkomen dat de batterij tegen valt, en mensen zelfs binnen een dag al moeten opladen.

Hoe is jullie ervaring? Ik heb nu een S9, en moet 1 á 2 keer per dagen bijladen waar ik echt vanaf wil :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:13
Ha, tja dat hangt af van je gebruik. Maar ik kwam van een s9+ die ik ook inmiddels 2x per dag moest opladen, als dat enige referentie is. En moet nu 1x per 1,5dag opladen.

Ok ik zit soms hele dagen te internetten en dan moet hij natuurlijk vaker. Maar dat hield de s9+ al helemaal niet meer vol.

Ik heb wel de 5g variant met de snapdragon chip.

Op beide telefoons had ik wel sommige zaken terug gezet. Dus geen uber HD op de s9+ en op de s20 fe staat de 60hz aan. Maar ook hier, ik heb beide telefoons gevoelsmatig op een zelfde wijze ingesteld, en van 2x per dag naar 1,5dagen gegaan.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein187
Juni Update voor de Plus. DUE4.

• The performance of Camera has been improved
• Enhanced Quick Share
- Improve file sharing between Galaxy devices using Quick Share.
• The security of your device has been improved.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dJdmvx4gCoRHHre9H-p8p07hhAY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bs6BVEX8HVjchVmI8eU1feGn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Kapitein187 op 02-06-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:08
Sinds ongeveer anderhalve week loopt mijn s20 fe 4g zo ongeveer om de dag vast. Het toestel reageert dan nergens meer op en als ik ik een combinatie doe van de lockknop en een volumeknop dat start het toestel uiteindelijk opnieuw op. Iemand anders ook deze klachten?

Daarnaast wordt dit toestel bij mij erg warm. Al sinds ik 'm heb. Bij mij wordt het toestel, in mijn beleving tenminste, veel heter dan de s7 edge en s9+ die ik hiervoor heb gehad. Dat maakt dat ik eigenlijk al enigszins twijfelde aan de levensduur van het toestel. Wordt bij jullie de s20 fe 4g ook zo warm?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:30
Met de 5g variant heb ik die ervaring niet.
Heb je al eens een factory reset gedaan? Dat wil nog wel eens helpen met dit soort gekke vastlopers (ervaring van de s8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-07 22:44
jaapieln schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 00:13:
Sinds ongeveer anderhalve week loopt mijn s20 fe 4g zo ongeveer om de dag vast. Het toestel reageert dan nergens meer op en als ik ik een combinatie doe van de lockknop en een volumeknop dat start het toestel uiteindelijk opnieuw op. Iemand anders ook deze klachten?

Daarnaast wordt dit toestel bij mij erg warm. Al sinds ik 'm heb. Bij mij wordt het toestel, in mijn beleving tenminste, veel heter dan de s7 edge en s9+ die ik hiervoor heb gehad. Dat maakt dat ik eigenlijk al enigszins twijfelde aan de levensduur van het toestel. Wordt bij jullie de s20 fe 4g ook zo warm?
Als ik zo op het subforum r/S20GalaxyFE van Reddit kijk is dit een erg vaak voorkomend probleem bij de 4g variant.
Dit lijkt echt een issue te zijn van de Exynos 990 soc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Junkyxl schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:46:
[...]

Als ik zo op het subforum r/S20GalaxyFE van Reddit kijk is dit een erg vaak voorkomend probleem bij de 4g variant.
Dit lijkt echt een issue te zijn van de Exynos 990 soc.
Kul. Die zit ook in de S20 en die heeft nergens last van. Als ie heel heet wordt en heel kort mee gaat, is er gewoon iets fout. Het is alsof ie vraagt of het normaal is dat zijn auto elke dag vlam vat. Nee dat is het niet. Ofwel je apps zijn wat raar aan het doen, ofwel hij is gewoon defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:08
Martinspire schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:28:
[...]

Kul. Die zit ook in de S20 en die heeft nergens last van. Als ie heel heet wordt en heel kort mee gaat, is er gewoon iets fout. Het is alsof ie vraagt of het normaal is dat zijn auto elke dag vlam vat. Nee dat is het niet. Ofwel je apps zijn wat raar aan het doen, ofwel hij is gewoon defect.
Ja hij gaat niet bijzonder kort mee, ik denk vergelijkbaar met mijn s9+. Alleen had die wel een kleinere batterij. Ik denk dat ik binnenkort maar even langs de Samsungstore ga omdat hij nu ook uitvalt.

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jaapieln schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:40:
[...]

Ja hij gaat niet bijzonder kort mee, ik denk vergelijkbaar met mijn s9+. Alleen had die wel een kleinere batterij. Ik denk dat ik binnenkort maar even langs de Samsungstore ga omdat hij nu ook uitvalt.
Ik zou eerst eens kijken met de Goodlock en Galaxy Labs modules of je niet kunt zien wat er aan de hand is. Sowieso zal de Galaxy Labs module Thermal Guardian wel kunnen zien of ie heet wordt en eventueel instellen dat ie wat minder warm mag worden. Goodlock kun je eventueel bekijken om te zien of je notificaties kunt herleiden van applicaties die constant bezig zijn. Maar de meeste modules van Galaxy Labs zullen wel relevant zijn. Gewoon even alles installeren, analyseren en aanzetten om te kijken of je daar wat mee kunt.

Nou ben ik geen heavy user, maar qua verbruik is de S20 4G van mij ook niet een batterij-wonder. Maar met de hogere FPS vind ik het ook niet zo heel erg.

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:01
jaapieln schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:40:
[...]

Samsung store zou ik niet doen, gewoon gelijk laten ophalen door samsung.
In de store proberen ze dingen die ik zelf ook kan wat uiteindelijk niet helpt, als ie opgehaald word word ie daadwerkelijk gerepareerd

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-07 19:04
S20 FE 5G beveiligingspatch juni binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Jip, hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:54

netblade

Sunrise

Hier ook, helaas alleen nog geen band 32 ondersteuning bij KPN, iemand een idee of dat ooit nog gaat gebeuren? Heb de 5g versie van de s20fe

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Korte vraag aan de s20 FE (5G) owners, ligt het aan mij of is de zichtbaarheid in zonlicht erg slecht? Ik kom van de S8. Maar die kon ik een stuk beter aflezen. Het lijkt wel of die in fel zonlicht het scherm minder vel maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berpie74
Nixo schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:27:
Korte vraag aan de s20 FE (5G) owners, ligt het aan mij of is de zichtbaarheid in zonlicht erg slecht? Ik kom van de S8. Maar die kon ik een stuk beter aflezen. Het lijkt wel of die in fel zonlicht het scherm minder vel maakt.
Als de telefoon te warm word, door bijvoorbeeld de zon, dan word de helderheid van het scherm teruggeschroefd om warmteproductie te reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Berpie74 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:48:
[...]

Als de telefoon te warm word, door bijvoorbeeld de zon, dan word de helderheid van het scherm teruggeschroefd om warmteproductie te reduceren.
Yup thats it.... in de lader, in de auto, in de zon, navigatie, en bellen. Dat was misschien iets teveel van het goede :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 18:07
Na de laatste update heb ik de camera cab de S20 FE 5gweer eens geprobeerd in het duister. Ik heb het idee dat de groothoek-camera beperkter is dan in het begin. Video met groothoek en "superstabiel" is echt heel donker (zwart) terwijl niet-stabiel gewoon beeld geeft.
Hetzelfde met foto's in nachtstand met groothoek. Vroeger kreeg je dan groenige randen maar wel beeld, nu is het merendeel gewoon zwart.

(Overigens haal ik makkelijk een dag, ik laad het toestel tot 75 of 80% op. Toestel geeft aan dat 1 volle lading 2 dagen meegaat).
En ja, de zichtbaarheid in zonlicht viel mij ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 15:36
De update voor de S20+ (184,25, veiligheidspatch 1 jun 2021) is ook beschikbaar!

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kyrillajax
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11-07 13:40
SluttyHo schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:00:
Hier enkele dagen de Samsung Galaxy S20 FE 4G versie gehad, maar de accuduur was echt miserabel. Ik had 'schrik' of ik de avond ging halen of niet.
Hierna omgewisseld voor de 5G versie, and accuduur is echt geweldig. Heel groot verschil!
Dat komt doordat er een andere chipset in die 5G versie zit. De 5G versie beschikt tot een snapdragon chipset en die 4G versie van Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
kyrillajax schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:14:
[...]

Dat komt doordat er een andere chipset in die 5G versie zit. De 5G versie beschikt tot een snapdragon chipset en die 4G versie van Samsung zelf.
Dit klopt niet per definitie. Sinds vorige maand heeft de S20 FE 4G (SM-G780G) een Snapdragon CPU
https://www.samsung.com/n...128gb-sm-g780gzbdeub/buy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyrillajax
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11-07 13:40
CyberJohn schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:19:
[...]

Dit klopt niet per definitie. Sinds vorige maand heeft de S20 FE 4G (SM-G780G) een Snapdragon CPU
https://www.samsung.com/n...128gb-sm-g780gzbdeub/buy/
Ah, eerst was dat wel zo. Althans, dat werd mij vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32

JT

VETAK y0

Ik heb erop gezocht maar kon er maar beperkt iets over vinden: wat gaat er verloren als je de bootloader unlockt? Vooralsnog gevonden Widevine L1 wordt L3, Knox-afhankelijke apps werken niet meer. Verder niet. Ik kan me van eerder herinneren dat bij Sony de fotokwaliteit minder werd en er DRM keys verloren gingen. Is dat in het geval van de S20 ook zo? Nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
Hendry Scholing schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:18:
[...]

Exact hetzelfde probleem hier.. lijkt erop dat de S20 (4G in mijn geval) heel nauwkeurig op het rubber matje moet liggen. Bij het minste of geringste krijg je vervolgens een melding. Ik heb niet kunnen ontdekken wat je hier aan kunt doen en heb al verschillende (originele Samsung) hoesjes geprobeerd. Misschien dat de dealer nog een idee heeft hoe dit op te lossen. Mocht je zelf het antwoord gevonden hebben hou ik mij aanbevolen :)
Ik heb voor mijn S20 FE een origineel hoesje van Samsung gekocht (Smart Clear View Cover) en nu gaat het eigenlijk altijd goed. Ik leg hem wel zoveel mogelijk aan de rechterbovenkant van de laadmat, anders wil het nog wel eens fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Laatst online: 03-11-2024
Berpie74 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:20:
[...]

Ik heb voor mijn S20 FE een origineel hoesje van Samsung gekocht (Smart Clear View Cover) en nu gaat het eigenlijk altijd goed. Ik leg hem wel zoveel mogelijk aan de rechterbovenkant van de laadmat, anders wil het nog wel eens fout gaan.
Die heb ik ook, als ook de LED cover voor de S20. Helaas in mijn geval geen verschil. Ik zal nog eens in de rechterbovenhoek proberen, ik leg het toestel normaal altijd in het midden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berpie74
Hendry Scholing schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:43:
[...]

Die heb ik ook, als ook de LED cover voor de S20. Helaas in mijn geval geen verschil. Ik zal nog eens in de rechterbovenhoek proberen, ik leg het toestel normaal altijd in het midden
Ik krijg het idee dat het camera eiland de boosdoener is. En als je de telefoon rechtsboven op de laadmat legt, ligt dit het meest ver uit het midden.

Mijn S21 werktelefoon heeft hetzelfde euvel, hoewel wel in mindere mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Berpie74 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:23:
[...]

Ik krijg het idee dat het camera eiland de boosdoener is. En als je de telefoon rechtsboven op de laadmat legt, ligt dit het meest ver uit het midden.

Mijn S21 werktelefoon heeft hetzelfde euvel, hoewel wel in mindere mate.
Dikke kans idd, zonder hoesje ligt hij altijd wat schuin. Ik heb een Spigen Thin Fit hoesje, waardoor het camera eiland niet meer uitsteekt (zit een randje van een halve mm omheen ofzo), en ik heb nauwelijks last van problemen met draadloos laden. In de auto wil hij wel eens tegenwerken, maar dat komt omdat het laadplateau een beetje groot is en hij daarop heen en weer schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben al langer aan het kijken naar een andere telefoon, ik heb nu een Galaxy S10E. Ik loop al in diverse China phones topics te lurken, maar vaak zijn die telefoons het dan toch net niet (software ondersteuning/bugs, camera's etc.). Samsung heeft het tegenwoordig goed voor elkaar met hun updatebeleid, dus ik neig toch wel weer naar een Samsung. En dan voornamelijk de S20FE.
Denken jullie dat de 6gb geheugen nog een limiterende factor gaat worden als ik de telefoon 2 tot 3 jaar ga aanhouden? Ik ben een redelijke 'light' gebruiker (geen gaming), maar ik heb een hekel aan telefoons die sloom aanvoelen. T.o.v. een S10E is geheugen namelijk niet echt een upgrade (die heeft ook al 6gb), de processor is wel een stuk sneller.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fred13
-tom-562 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:32:
Ik ben al langer aan het kijken naar een andere telefoon, ik heb nu een Galaxy S10E. Ik loop al in diverse China phones topics te lurken, maar vaak zijn die telefoons het dan toch net niet (software ondersteuning/bugs, camera's etc.). Samsung heeft het tegenwoordig goed voor elkaar met hun updatebeleid, dus ik neig toch wel weer naar een Samsung. En dan voornamelijk de S20FE.
Denken jullie dat de 6gb geheugen nog een limiterende factor gaat worden als ik de telefoon 2 tot 3 jaar ga aanhouden? Ik ben een redelijke 'light' gebruiker (geen gaming), maar ik heb een hekel aan telefoons die sloom aanvoelen. T.o.v. een S10E is geheugen namelijk niet echt een upgrade (die heeft ook al 6gb), de processor is wel een stuk sneller.
Mijn ervaring is dat 6GB geheugen meer dan voldoende moet zijn.

Mijn huidige telefoon is een Samsung S20-5G en is prima, veel en goede updates en geen problemen met langzaam worden. Nu heb ik wel 12Gb geheugen maar zie dat dit bijna nooit volledig gebruikt wordt, meestal 6-7 GB.

Een collega van mij heeft sinds een half jaar een S20FE, ook geen problemen. Ook geen problemen met de 6Gb geheugen, dit is meer dan voldoende bij normaal dagelijks gebruik.
Android gebruikt het beschikbare geheugen en sluit apps af als dit vol dreigt te lopen of nieuw opgestarte apps geheugen nodig hebben. De CPU is tegenwoordig echter vlot genoeg om het starten van apps snel en vloeiend te doen, dit zou dan ook geen probleem moeten zijn bij normaal dagelijks gebruik.
Natuurlijk geeft meer geheugen een grotere marge echter het toestel zal meer stroom verbruiken en het voordeel zal klein zijn (of misschien maakt het wel verschil uit als je veel "grote games" op jouw telefoon speelt, daar heb ik geen ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Fred13 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:54:
[...]

Mijn ervaring is dat 6GB geheugen meer dan voldoende moet zijn.

Mijn huidige telefoon is een Samsung S20-5G en is prima, veel en goede updates en geen problemen met langzaam worden. Nu heb ik wel 12Gb geheugen maar zie dat dit bijna nooit volledig gebruikt wordt, meestal 6-7 GB.

Een collega van mij heeft sinds een half jaar een S20FE, ook geen problemen. Ook geen problemen met de 6Gb geheugen, dit is meer dan voldoende bij normaal dagelijks gebruik.
Android gebruikt het beschikbare geheugen en sluit apps af als dit vol dreigt te lopen of nieuw opgestarte apps geheugen nodig hebben. De CPU is tegenwoordig echter vlot genoeg om het starten van apps snel en vloeiend te doen, dit zou dan ook geen probleem moeten zijn bij normaal dagelijks gebruik.
Natuurlijk geeft meer geheugen een grotere marge echter het toestel zal meer stroom verbruiken en het voordeel zal klein zijn (of misschien maakt het wel verschil uit als je veel "grote games" op jouw telefoon speelt, daar heb ik geen ervaring mee).
Echt gamen doe ik er niet mee (en daarvoor is de processor ook wel snel genoeg denk ik), af en toe een incidenteel spelletje op de plee 💩

Wellicht dat ik dan voor de S20FE ga, Samsung heeft nu o.a. een cashback. I.c.m. het verlengen van mijn abo kom ik dan op een netto prijs van 471 euro. Ik denk dat er geen betere telefoon te koop is voor dat geld.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik heb persoonlijk voor de 5g versie gekozen, puur en alleen om de Qualcomm soc. Ik heb vooraf gekeken naar de 4g versie met de Exynos chip, maar ik zie op Reddit wel wat issues voorbij komen met deze versie.
Dit gaat van warme toestellen tot snelle batterijdrainages.
Waren voor mij iig genoeg redenen om voor de SD865 te kiezen.
Heb het toestel nu vanaf eind maart en ben er dik tevreden mee.
Ook de fotokwaliteit is dik in orde van dit toestel.
Ik heb altijd een aantal apps draaien en van de 6GB is gemiddeld 4GB bezet.
Denk dus dat je met 6GB voorlopig wel uit de voeten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Junkyxl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:55:
Ik heb persoonlijk voor de 5g versie gekozen, puur en alleen om de Qualcomm soc. Ik heb vooraf gekeken naar de 4g versie met de Exynos chip, maar ik zie op Reddit wel wat issues voorbij komen met deze versie.
Dit gaat van warme toestellen tot snelle batterijdrainages.
Waren voor mij iig genoeg redenen om voor de SD865 te kiezen.
Heb het toestel nu vanaf eind maart en ben er dik tevreden mee.
Ook de fotokwaliteit is dik in orde van dit toestel.
Ik heb altijd een aantal apps draaien en van de 6GB is gemiddeld 4GB bezet.
Denk dus dat je met 6GB voorlopig wel uit de voeten komt.
Ik zou dan ook voor de 5G versie gaan (ook al blijf ik voorlopig zitten op 4G), juist vanwege de SD processor en de goede reviews daarvan.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CyberJohn
-tom-562 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:17:
[...]

Ik zou dan ook voor de 5G versie gaan (ook al blijf ik voorlopig zitten op 4G), juist vanwege de SD processor en de goede reviews daarvan.
Bij de Nederlandse retailers wordt de S20 FE 4G nu ook aangeboden met de SD processor (SM-G780G). Het is alleen even goed kijken welke je krijgt, voordat je gaat bestellen:

ModelKleurOpslagProcessorModel NrEAN
Galaxy S20 FE 4GCloud Lavender128GBExynosSM-G780FLVDEUB8806090716843
Galaxy S20 FE 4GCloud Lavender128GBSnapdragonSM-G780GLVDEUB8806092523135
Galaxy S20 FE 5GCloud Lavender128GBSnapdragonSM-G781BLVDEUB8806090709821
Galaxy S20 FE 4GCloud Mint128GBExynosSM-G780FZGDEUB8806090753480
Galaxy S20 FE 4GCloud Mint128GBSnapdragonSM-G780GZGDEUB8806092522657
Galaxy S20 FE 4GCloud Mint256GBExynosSM-G780FZGHEUB8806090840852
Galaxy S20 FE 5GCloud Mint128GBSnapdragonSM-G781BZGDEUB8806090753190
Galaxy S20 FE 4GCloud Navy128GBExynosSM-G780FZBDEUB8806090716935
Galaxy S20 FE 4GCloud Navy128GBSnapdragonSM-G780GZBDEUB8806092522817
Galaxy S20 FE 4GCloud Navy256GBExynosSM-G780FZBHEUB8806090840920
Galaxy S20 FE 5GCloud Navy128GBSnapdragonSM-G781BZBDEUB8806090709753
Galaxy S20 FE 5GCloud Navy256GBSnapdragonSM-G781BZBHEUB8806090840531
Galaxy S20 FE 4GCloud Orange128GBExynosSM-G780FZODEUB8806090753398
Galaxy S20 FE 5GCloud Orange128GBSnapdragonSM-G781BZODEUB8806090753176
Galaxy S20 FE 4GCloud Red128GBExynosSM-G780FZRDEUB8806090753299
Galaxy S20 FE 4GCloud Red128GBSnapdragonSM-G780GZRDEUB8806092523210
Galaxy S20 FE 5GCloud Red128GBSnapdragonSM-G781BZRDEUB8806090753008
Galaxy S20 FE 4GCloud White128GBExynosSM-G780FZWDEUB8806090716751
Galaxy S20 FE 5GCloud White128GBSnapdragonSM-G781BZWDEUB8806090709715

Dat was even wat type werk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

CyberJohn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:18:
[...]

Bij de Nederlandse retailers wordt de S20 FE 4G nu ook aangeboden met de SD processor (SM-G780G). Het is alleen even goed kijken welke je krijgt, voordat je gaat bestellen:

ModelKleurOpslagProcessorModel NrEAN
Galaxy S20 FE 4GCloud Lavender128GBExynosSM-G780FLVDEUB8806090716843
Galaxy S20 FE 4GCloud Lavender128GBSnapdragonSM-G780GLVDEUB8806092523135
Galaxy S20 FE 5GCloud Lavender128GBSnapdragonSM-G781BLVDEUB8806090709821
Galaxy S20 FE 4GCloud Mint128GBExynosSM-G780FZGDEUB8806090753480
Galaxy S20 FE 4GCloud Mint128GBSnapdragonSM-G780GZGDEUB8806092522657
Galaxy S20 FE 4GCloud Mint256GBExynosSM-G780FZGHEUB8806090840852
Galaxy S20 FE 5GCloud Mint128GBSnapdragonSM-G781BZGDEUB8806090753190
Galaxy S20 FE 4GCloud Navy128GBExynosSM-G780FZBDEUB8806090716935
Galaxy S20 FE 4GCloud Navy128GBSnapdragonSM-G780GZBDEUB8806092522817
Galaxy S20 FE 4GCloud Navy256GBExynosSM-G780FZBHEUB8806090840920
Galaxy S20 FE 5GCloud Navy128GBSnapdragonSM-G781BZBDEUB8806090709753
Galaxy S20 FE 5GCloud Navy256GBSnapdragonSM-G781BZBHEUB8806090840531
Galaxy S20 FE 4GCloud Orange128GBExynosSM-G780FZODEUB8806090753398
Galaxy S20 FE 5GCloud Orange128GBSnapdragonSM-G781BZODEUB8806090753176
Galaxy S20 FE 4GCloud Red128GBExynosSM-G780FZRDEUB8806090753299
Galaxy S20 FE 4GCloud Red128GBSnapdragonSM-G780GZRDEUB8806092523210
Galaxy S20 FE 5GCloud Red128GBSnapdragonSM-G781BZRDEUB8806090753008
Galaxy S20 FE 4GCloud White128GBExynosSM-G780FZWDEUB8806090716751
Galaxy S20 FE 5GCloud White128GBSnapdragonSM-G781BZWDEUB8806090709715

Dat was even wat type werk 8)7
Goede tip!
Wel gek trouwens, als ik bij Belsimpel de S20FE 4G bekijk, dan zou er een SD865 in moeten zitten? :?
https://www.belsimpel.nl/...?utm_source=2001&cntd=1#_

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
-tom-562 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:46:
[...]

Goede tip!
Wel gek trouwens, als ik bij Belsimpel de S20FE 4G bekijk, dan zou er een SD865 in moeten zitten? :?
https://www.belsimpel.nl/...?utm_source=2001&cntd=1#_
Dat is dus mogelijk, als het de SM-G780G is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

CyberJohn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:48:
[...]

Dat is dus mogelijk, als het de SM-G780G is.
Ahh, het kwartje valt.. :P Ik had je bericht te snel gelezen. Ik dacht dat het dan ging om een S20FE die uitgerust was met een SD780 (die ook in de Xiaomi 11 lite zit) :P
Nou, dan is er voor mij eigenlijk geen reden om voor de 5G versie te gaan!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Anoniem: 1633648 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:44:

Wel online besteld om bij een enorme teleurstelling het toestel terug te kunnen sturen. Komt morgen binnen. Ben benieuwd!
Ik denk wel dat je een tevreden user gaat worden.
Succes en veel plezier met je nieuwe aanwinst morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Heb met de BTW dagen de S20 FE aangeschaft (weet niet of die hier ook mee mag doen ?:P). Helaas zie ik dat er geen INS firmware beschikbaar is. Iemand die op een andere manier call recording aan de praat heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:03
sdk1985 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:56:
Heb met de BTW dagen de S20 FE aangeschaft (weet niet of die hier ook mee mag doen ?:P). Helaas zie ik dat er geen INS firmware beschikbaar is. Iemand die op een andere manier call recording aan de praat heeft gekregen?
Ik gebruik Cube ACR, en dat gaat meestal goed.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:26
Ik heb sinds kort de s20 FE. Maar heb blijkbaar ergens tegenaan gestoten want er zit een klein krasje op de onderste cameralens.
Dit is de telefoto lens.
Echter wanneer word deze gebruikt?
Ik heb bij alle fotostanden: inzoomen, breedbeeld en normaal mijn vinger op die lens gehouden.
Maar deze lens word niet gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:00

kraats

Ik rol

Bij inzoomen meer dan 10x gebruikt hij bij mij die lens en zie ik het duidelijk als ik mijn vinger er op leg

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:13
Ik heb sinds een week of iets het volgende bij embedded video's zoals op de gifdump van skoften.net ik heb een s20 fe, verder gewoon stock met de laatste updates.

Hebben nog meer mensen dit?

De video speelt verder wel, maar in ZW met groene strepen. De pagina herladen wil soms helpen. Maar niet altijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMockuRD7IuOjbeoS8InMp3yPx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/92U5RYlbKus6QM7ppqEcCCrC.jpg?f=fotoalbum_large

* alle updates van chrome verwijderen verhelpt ook het probleem (maar dat lijkt me niet zo veilig). Weer updaten naar de nieuwste versie brengt het probleem weer terug.

[ Voor 19% gewijzigd door Edgenumber op 05-07-2021 20:27 ]

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
geen chrome gebruiken dus :p

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:03
Juli update loopt binnen op mijn S20+

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
kruila schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:04:
Juli update loopt binnen op mijn S20+
Verbeteringen of alleen een security update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:20
Fred13 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:56:
[...]

Ook oa een camera update:

https://www.sammyfans.com...with-camera-improvements/

Niet dat ik uiteraard weer een wereld van verschil zie (of uberhaupt), maar ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 20:58
Fred13 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:56:
[...]

Pro video en Dual Camera

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 18:07
De telelens van de S20 FE wordt gebruikt bij 3x zoom en hoger, maar alleen als het niet te donker is. In de schemer of nacht gebruikt hij meestal de hoofdcamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoMVE
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-07 22:53
Hallo.

Ik heb sinds 3 dagen de s20 fe.
Tevreden zover.
Sot is tussen de 5 en 7 uur. Maar weet niet of dat nog beter wordt.
Maar een vraag mijn p3p pro bleef erg lang op 100 procent staan na het laden. Maar deze gaat erg snel richting 90 en lijkt het dan langer vol te houden. Wat is jullie ervaring. Model is de 5g versie.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
sdk1985 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:56:
Ok lijkt erop dat er twee varianten bestaan van de S20 FE. De originele M-G780F en de nieuwe refresh de SM-G780G. Die laatste heeft een snapdragon chipset gekregen. Verder allemaal vrij recent. 'Helaas' heb ik de nieuwste ontvangen van Coolblue. Of er ooit nog INS firmware update is helaas niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

De S20FE 4G is nu wel erg voordelig bij GSMweb.nl i.c.m. een abonnement, ik kom op een toestelprijs van
396 euro uit, dan gaat er nog 50 euro cashback vanaf (346 euro in totaal dus). Helaas is het mij nog niet duidelijk of het gaat om de SD versie of de Exynos versie. Heb ondertussen een berichtje gestuurd naar hun Facebook chat/helpdesk. Als het de SD versie is, dan bestel ik 'm vanavond nog!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:02
-tom-562 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:09:
De S20FE 4G is nu wel erg voordelig bij GSMweb.nl i.c.m. een abonnement, ik kom op een toestelprijs van
396 euro uit, dan gaat er nog 50 euro cashback vanaf (346 euro in totaal dus). Helaas is het mij nog niet duidelijk of het gaat om de SD versie of de Exynos versie. Heb ondertussen een berichtje gestuurd naar hun Facebook chat/helpdesk. Als het de SD versie is, dan bestel ik 'm vanavond nog!
4G is de Exynos versie, 5G is de SD versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

swhnld schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:10:
[...]

4G is de Exynos versie, 5G is de SD versie.
Nee, zie pagina terug. Inmiddels is de 4G versie ook uitgebracht met de SD865

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:02
-tom-562 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:16:
[...]

Nee, zie pagina terug. Inmiddels is de 4G versie ook uitgebracht met de SD865
Ah, die had ik gemist. Hopelijk heb je geluk dat het geen oude voorraad is die ze dumpen. Aan de andere kant, voor die prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

swhnld schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:25:
[...]

Ah, die had ik gemist. Hopelijk heb je geluk dat het geen oude voorraad is die ze dumpen. Aan de andere kant, voor die prijs....
Ja, zo'n 50 euro goedkoper dan de andere aanbieders, vandaar dat ik het even navraag :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenjelly
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-07 20:20
S20 ultra juli update geïnstalleerd.... weer kpn problemen... slecht bereik... iemand anders last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

De S20FE 4G die bij GSMweb wordt uitgeleverd zijn exynos modellen, geen SD865's. Vandaar dus dat de prijs zo goedkoop is i.c.m. een abonnement :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
-tom-562 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:07:
De S20FE 4G die bij GSMweb wordt uitgeleverd zijn exynos modellen, geen SD865's. Vandaar dus dat de prijs zo goedkoop is i.c.m. een abonnement :)
heb je bij mobiel gekeken. Als je ing hebt gaat er nog 35 eraf. Zij leveren wel snapdragons (op de site staat nog 990 maar ik heb met ze gechat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

330d schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:30:
[...]

heb je bij mobiel gekeken. Als je ing hebt gaat er nog 35 eraf. Zij leveren wel snapdragons (op de site staat nog 990 maar ik heb met ze gechat)
Uiteindelijk kom ik nu bij Belsimpel op een bedrag uit van 417 euro voor de telefoon bij een verlenging (Tele 2), en dan gaat er nog 50 euro cashback vanaf. Komt netto dus op 367 euro

Edit:
Ik heb ondertussen de S20FE 4G (mét SD865) besteld bij Belsimpel. Ik ben erg benieuwd :) Ik kom van de S10E af. De grootte van het toestel zal wel ff wennen zijn, maar ben vooral benieuwd naar het 120Hz scherm, en de camera's (ik vond de S10E vooral binnenshuis en bij minder licht echt hele beroerde foto's maken, mijn Galaxy S7 was duidelijk beter)

[ Voor 28% gewijzigd door -tom-562 op 14-07-2021 19:40 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Sinds de laatste update heb ik last van grijze notificaties op het vergrendelscherm. :S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4J4ZGJ-JdhjtRnlY0W6k_CC3bg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LxySqVRjHxejJUk3v3DwFD5N.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik krijg het met geen mogelijkheid terug naar wit, zoals het voorheen was. Heb al een Google-search gedaan, naar zonder succes. Donkere modus, nieuwe achtergrond, ander thema en de telefoon herstarten heeft niets opgeleverd.

Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
-tom-562 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:11:
[...]

Uiteindelijk kom ik nu bij Belsimpel op een bedrag uit van 417 euro voor de telefoon bij een verlenging (Tele 2), en dan gaat er nog 50 euro cashback vanaf. Komt netto dus op 367 euro

Edit:
Ik heb ondertussen de S20FE 4G (mét SD865) besteld bij Belsimpel. Ik ben erg benieuwd :) Ik kom van de S10E af. De grootte van het toestel zal wel ff wennen zijn, maar ben vooral benieuwd naar het 120Hz scherm, en de camera's (ik vond de S10E vooral binnenshuis en bij minder licht echt hele beroerde fotoś maken, mijn Galaxy S7 was duidelijk beter)
S7 was echt top, mn s10 was idd minder goed. Maar vind s20 ook niet per se geweldig voor de 3 camera's die erin zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

giovanni2903 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:22:
[...]

S7 was echt top, mn s10 was idd minder goed. Maar vind s20 ook niet per se geweldig voor de 3 camera's die erin zitten..
Ach, die 2 extra camera's boeien mij niet eens zo, die groothoeklens gebruik ik nauwelijks, als ik 'm gebruik is het voornamelijk buiten. Die zoom-lens is meer een gimmick :P Belangrijkste is een goede main-cam. En aangezien er in deze een Snapdragon zit, kan ik nu ook aan de slag met b.v. GCam

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-07 22:23
Heb zelf al een tijdje geen toestel van de Samsung S20 serie, maar kwam dit tegen: Samsung Galaxy s20 screens are suddenly starting to die left and right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
-tom-562 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:41:
[...]

Ach, die 2 extra camera's boeien mij niet eens zo, die groothoeklens gebruik ik nauwelijks, als ik 'm gebruik is het voornamelijk buiten. Die zoom-lens is meer een gimmick :P Belangrijkste is een goede main-cam. En aangezien er in deze een Snapdragon zit, kan ik nu ook aan de slag met b.v. GCam
Ik heb ook de S7 gehad, is idd een toptoestel (kwam van de S5plus)
De zoom en en groothoeklenzen gebruik ik regelmatig op mijn S10+, nu hopen dat de FE net zo goed bevalt

Alles compleet binnen, Unboxing begins😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fuz1BFRGRkBwUnEDF7lwj8Z6ETg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K2RvP1f8RmXnfodWaFd2ZPot.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
-tom-562 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:41:
[...]

Dat uitzoomen vind ik wel echt chil hoor. Die inzoomlens heb je geen moer aan. Heb er wel een keer mooie fotos van de maan mee gemaakt, maar dat was t dan ook :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:09
Hier sinds vorige week de Samsung S20 FE 5G. Kunnen kopen bij Belsimpel voor €539,-. Van mijn werkgever krijg ik 400 euro en er zit een cashback op van €50,- via Samsung, kost mij dus €89,-. Prima deal voor zo'n phone :).

Tot nu toe erg tevreden mee. Ik kom van de Xiaomi Mi10 lite die ik toevallig paar maanden geleden vrij goedkoop kon kopen, maar je merkt dat de S20 FE echt een stuk vlotter is. Zowel scrollen in de browser als het schakelen tussen apps. Daarnaast merk je dat Samsung echt zijn Android software beter op orde heeft - alle issues die ik het met apps onder Miui zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Kortom; een blije gebruiker erbij.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb 'm binnen hoor :) wat een fijn toestel! Ik was bang dat ik 'm misschien te groot en te zwaar vond, maar dat valt uiteindelijk wel mee (de S10E heeft wel een heel erg mooie form factor...).
Vingerafdrukscanner onder het scherm vind ik een verademing. Het scherm zelf is ook echt super met 120Hz. Waar ik alleen tegenaan loop is dat de 'oogbescherming' modus (die heb ik standaard altijd aan staan) niet actief lijkt te zijn als ik 'tap to wake-up' doe. Als ik de telefoon unlock met m'n vingerafdruk, dan staat oogbescherming wel aan.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 20:58
giovanni2903 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:22:
[...]

De kleuren van de s7 waren ook veel beter.
Bij de s20 moet alles wijken voor hdr en worden je kleuren echt verkracht als er te weinig of te veel licht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Asprine schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 22:57:
[...]

De kleuren van de s7 waren ook veel beter.
Bij de s20 moet alles wijken voor hdr en worden je kleuren echt verkracht als er te weinig of te veel licht is.
precies, s7 was echt een toptoestel. maar over het algemeen heb ik niks te klagen over samsung hoor, alleen de camera's zijn niet zo geweldig terwijl ze dat op papier wel zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

giovanni2903 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:24:
[...]

precies, s7 was echt een toptoestel. maar over het algemeen heb ik niks te klagen over samsung hoor, alleen de camera's zijn niet zo geweldig terwijl ze dat op papier wel zijn...
Tijdens het backuppen m'n S10E kwam ik ook nog wat foto's tegen die met mijn S7 geschoten waren. Dat was toch echt wel top qua kwaliteit foto's.
M'n ultieme toestel zou toch wel het ontwerp/materiaal van de S2 zijn (alleen dan een aluminium frame i.p.v. plastic, het reliëf op de achterkant was erg fijn), en minimaal de camera performance van de S7 :P
Ben ondertussen behoorlijk blij met mijn S20FE, de foto's binnenshuis 's avonds zijn een stuk beter qua kwaliteit t.o.v. mijn S10E

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 29 ... 37 Laatste