Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 14:53
Review van Android Authority, cijfer 8,5:
https://www.androidauthor...s20-ultra-review-1085702/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 18:19
Ik heb nog geen goede vergelijking gezien tussen S20+ en de Ultra. Heb wel wat gezien maar nog niet van een bekende reviewer of respectable website. Van wat ik gezien heb is het verschil te verwaarlozen en nacht foto's van de S20 lijken zelfs een tikkeltje beter. Alleen de zoomfunctie en front camera van de Ultra zijn beter.

Zit echt te twijfelen tussen de twee. Vind de Ultra eigenlijk te duur maar als ik dan toch een S20 neem wil ik eigenlijk wel de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-06 15:39
Garret1410 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:04:
Ik heb nog geen goede vergelijking gezien tussen S20+ en de Ultra. Heb wel wat gezien maar nog niet van een bekende reviewer of respectable website. Van wat ik gezien heb is het verschil te verwaarlozen en nacht foto's van de S20 lijken zelfs een tikkeltje beter. Alleen de zoomfunctie en front camera van de Ultra zijn beter.

Zit echt te twijfelen tussen de twee. Vind de Ultra eigenlijk te duur maar als ik dan toch een S20 neem wil ik eigenlijk wel de beste.
Neem de plus versie. Ik vind de camera lay out op de ultra echt spuug lelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:13
Swizzler24 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:05:
[...]

Jouw smaak over hoe iets eruit ziet op de achterkant van een telefoon lijkt me inderdaad dé reden om voor de Plus te gaan :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Swizzler24 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:05:
[...]

Dat is geen reden voor mij. Ik vind de camera lay-out sowieso niet mooi van de S20 serie.

Nee er moet echt een verschil in camera kwaliteit zitten tussen de twee anders wordt het de S20+.
Eerlijk gezegd vind ik de iPhone 11 een goede camera hebben vooral wat filmen betreft en dat doe ik het meest maar ik kan gewoon niet worden met iOS. Heb verschillende iPhones gehad maar ik val telkens weer terug Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-06 15:39
Garret1410 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:20:
[...]

Dat is geen reden voor mij. Ik vind de camera lay-out sowieso niet mooi van de S20 serie.

Nee er moet echt een verschil in camera kwaliteit zitten tussen de twee anders wordt het de S20+.
Eerlijk gezegd vind ik de iPhone 11 een goede camera hebben vooral wat filmen betreft en dat doe ik het meest maar ik kan gewoon niet worden met iOS. Heb verschillende iPhones gehad maar ik val telkens weer terug Android.
Als je geen waarde hecht aan de front facing camera en space zoom zou ik lekker voor de plus versie gaan. Qua camera's zijn ze imo identiek. Wacht ff een paar weken af en dan druipen de reviews binnen. Veel you tubers krijgen nu de ultra versie binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Swizzler24 op 26-02-2020 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:22
De ultra bevat echte optische zoom (4x). Dat vind ik wel een goede reden om voor de ultra te kiezen.
Space zoom kan mij gestolen worden. Dat is gewoon marketingpraat en zal in de praktijk toch niet nodig zijn.

Ik hou echter nog wel in de gaten wat het verschil tussen de S20+ en de ultra is qua fotokwaliteit. Als de S20+ echt beter is ga ik waarschijnlijk toch switchen, maar ik denk niet dat dat nodig gaat zijn.
Een aantal dagen geleden bleek bijvoorbeeld uit tests dat de autofocus van de ultra een stuk minder was, maar sinds de ultra de nieuwe update heeft gehad is deze een heel stuk beter geworden.

Hier is de link naar de video die laat zien hoe de autofocus verbeterd is. YouTube: 갤럭시S20 울트라 AF 업데이트의 비포 앤 에프터

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 22:03
Ach, dat soort reviews zeggen niet zoveel.
Kijk eens naar de minpunten ?

- Headphone jack, tja het is jammer en had zeker gekund maar vrijwel geen enkele flagship heeft dat al tijden niet meer. Is geen verassing meer te noemen anno 2020. immers we noemen het niet kunnen verwijderen van de accu ook geen minpunt meer terwijl dat 8 jaar geleden nog een issue was.

- 8K video is overkill for now ... Tja dan snap je het echt niet.
8K video zorgt ervoor dat je mooie stills uit video kan pakken ! Hoe snel je camera ook is, je bent soms gewoon te laat. Met 8K video kan je mooie momenten eruit pakken als foto.
Daarbij kan je ook NU in 8K video schieten van bijv. de kinderen of een vakantie, opslaan en bewaren (cloud, HDD, NAS, etc.) en over een aantal jaren heb je dan een kwaliteit die er wel toe doet.
Ik wou dat ik 12MP foto's en video had van toen mijn zoon 20 jaar geleden geboren was.
Vaak doen we met video niet direct wat en bewaren we veel zaken om er later (soms veel later) weer naar te kijken.
Ik heb dan liever iets in 8K dan ik 4K of nog minder. En ja het is slechts 24FPS maar het is een optie.

- Boring design .. Wat doen andere smartphones dan beter ? Zolang het geen flex,fold smartphone is dan blijven ze allemaal Chocolate bars met achterop een camera module en aan de voorkant zo min mogelijk bezels en een Notch, holepunch, sensor bezel of uitschuifcamera.
Kleuren zijn ook veel hetzelfde met altijd wel een zwarte versie, een spacegray achtige en metallic achtige kleuren.

Opvallend dat als minpunt de lage base storage voor de Ultra versie niet vermeld staat. Heel erg Apple like, een vrij lage base en de volgende stap is dan in 1x 4 maaal zo groot met een direct een flink prijs verschil.

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 15:42

spanx

_Sp[A]nX_

Bomberman71 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:03:
[...]

Ach, dat soort reviews zeggen niet zoveel.
Kijk eens naar de minpunten ?

- Headphone jack, tja het is jammer en had zeker gekund maar vrijwel geen enkele flagship heeft dat al tijden niet meer. Is geen verassing meer te noemen anno 2020. immers we noemen het niet kunnen verwijderen van de accu ook geen minpunt meer terwijl dat 8 jaar geleden nog een issue was.

8K video zorgt ervoor dat je mooie stills uit video kan pakken ! Hoe snel je camera ook is, je bent soms gewoon te laat. Met 8K video kan je mooie momenten eruit pakken als foto.
Daarbij kan je ook NU in 8K video schieten van bijv. de kinderen of een vakantie, opslaan en bewaren (cloud, HDD, NAS, etc.) en over een aantal jaren heb je dan een kwaliteit die er wel toe doet.
Ik wou dat ik 12MP foto's en video had van toen mijn zoon 20 jaar geleden geboren was.
Vaak doen we met video niet direct wat en bewaren we veel zaken om er later (soms veel later) weer naar te kijken.
Ik heb dan liever iets in 8K dan ik 4K of nog minder. En ja het is slechts 24FPS maar het is een optie.

- Boring design .. Wat doen andere smartphones dan beter ? Zolang het geen flex,fold smartphone is dan blijven ze allemaal Chocolate bars met achterop een camera module en aan de voorkant zo min mogelijk bezels en een Notch, holepunch, sensor bezel of uitschuifcamera.
Kleuren zijn ook veel hetzelfde met altijd wel een zwarte versie, een spacegray achtige en metallic achtige kleuren.

Opvallend dat als minpunt de lage base storage voor de Ultra versie niet vermeld staat. Heel erg Apple like, een vrij lage base en de volgende stap is dan in 1x 4 maaal zo groot met een direct een flink prijs verschil.
mooi verwoord! (en mee eens)

Damn it's good 2b a Tweaker!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:26

13art

Moderator Mobile
Bomberman71 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:03:
[...]
Voor het nemen van stills uit een video zijn er andere zaken denk ik nog belangrijker dan alleen de resolutie. 4K is al een resolutie van 8,3mpx dus niet erg verkeerd. Maar of de stills die je er uit wil halen scherp zijn is nog belangrijker dan de resolutie lijkt me. Dan gaat de shutterspeed meespelen. Ik heb werkelijk geen idee hoe deze is met het opnemen van 8K video's met de S20 Ultra.
Volgens dit artikel is het al een uitdaging om met een shutterspeed van 1/320 scherpe beelden er uit te halen (uiteraard ook afhankelijk van waar je stills uit wil halen).

Ik weet niet goed of een resolutie van 8K vs 4K er voor zorgt dat de shutterspeed omlaag gaat (meer pixels, dus meer licht nodig voor een fatsoenlijk beeld en daarmee een lagere shutterspeed?) iemand enig idee? Is sowieso iets bekend over de shutterspeed bij filmen met een relatief kleine sensor zoals die in telefoons zitten? Lijkt me dat die door de kleine sensor sowieso al lager ligt dan een fotocamera met een vergelijkbaar aantal mpx.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Garret1410
Ik ben geen expert maar de beste sluitertijd is grofweg het dubbele van het aantal frames. Dus 30fps zou een sluitertijd van 1/60 moeten hebben. Dit ivm met natuurlijk ogende motion blur.
Een hogere sluitertijd gaat er vaak onnatuurlijk uitzien. Verder kun je 'judder' (stotter) tijdens 'panning' (het bewegen van links naar rechts en vice versa) voorkomen als de sluitertijd correct staat. Er zijn meerdere factoren maar dit is er één van.

Dus theoretisch zou 8k 24fps op 1/48 moeten maar ik denk niet dat de S20 dat kan dus zal 1/50 of 1/60 worden. Misschien dat de S20 een hogere sluitertijd hanteert maar dat weet ik niet.

Bij minder licht zal de sluitertijd wellicht omlaag gaan ten koste van soepel ogende beelden.

• Bomberman71
13art schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:35:
[...]

Voor het nemen van stills uit een video zijn er andere zaken denk ik nog belangrijker dan alleen de resolutie. 4K is al een resolutie van 8,3mpx dus niet erg verkeerd. Maar of de stills die je er uit wil halen scherp zijn is nog belangrijker dan de resolutie lijkt me. Dan gaat de shutterspeed meespelen. Ik heb werkelijk geen idee hoe deze is met het opnemen van 8K video's met de S20 Ultra.
Volgens dit artikel is het al een uitdaging om met een shutterspeed van 1/320 scherpe beelden er uit te halen (uiteraard ook afhankelijk van waar je stills uit wil halen).

Ik weet niet goed of een resolutie van 8K vs 4K er voor zorgt dat de shutterspeed omlaag gaat (meer pixels, dus meer licht nodig voor een fatsoenlijk beeld en daarmee een lagere shutterspeed?) iemand enig idee? Is sowieso iets bekend over de shutterspeed bij filmen met een relatief kleine sensor zoals die in telefoons zitten? Lijkt me dat die door de kleine sensor sowieso al lager ligt dan een fotocamera met een vergelijkbaar aantal mpx.
Zal best en het fijne weet ik er niet van.
Wat ik wel weet is dat vroeger met een video van mij olympus digitale camera (480P) het pauzeren en een still grabben niet echt wat moois opleverde.
Met 720P werd dat beter en met fuyll HD gaat dat best.
Met een 4K opname haal ik er ook hele leuke beelden uit en kan me dus voorstellen dat het met 8K beter wordt.

Hoe het ook zei, het is een optie, het kan en als men het niet gebruikt dan is het ook goed.
Ik heb liever iets dat ik niet nodigh eb dan dat ik iets nodig heb en het vervolgens niet heb !

• Garret1410
SuperSaf camera test

YouTube: Samsung Galaxy S20 Ultra vs iPhone 11 Pro Max Camera Test Comparison

En nog één en de Ultra doet het best goed.

YouTube: Galaxy S20 Ultra vs iPhone 11 Pro Max vs Pixel 4 XL | Low-light Came...

Reviews stromen binnen maar allemaal de Ultra.

YouTube: Galaxy S20 Ultra review: something to prove

[ Voor 69% gewijzigd door Garret1410 op 27-02-2020 17:26 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:26

13art

Moderator Mobile
Garret1410 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:52:
Ik ben geen expert maar de beste sluitertijd is grofweg het dubbele van het aantal frames. Dus 30fps zou een sluitertijd van 1/60 moeten hebben. Dit ivm met natuurlijk ogende motion blur.
Een hogere sluitertijd gaat er vaak onnatuurlijk uitzien. Verder kun je 'judder' (stotter) tijdens 'panning' (het bewegen van links naar rechts en vice versa) voorkomen als de sluitertijd correct staat. Er zijn meerdere factoren maar dit is er één van.

Dus theoretisch zou 8k 24fps op 1/48 moeten maar ik denk niet dat de S20 dat kan dus zal 1/50 of 1/60 worden. Misschien dat de S20 een hogere sluitertijd hanteert maar dat weet ik niet.

Bij minder licht zal de sluitertijd wellicht omlaag gaan ten koste van soepel ogende beelden.
Klopt, maar dan heb je het over een natuurlijk uitziende motion blur, en de naam zegt het al 'blur' oftewel onscherpte. Dit is voornamelijk bedoeld voor cinematic ogende beelden. Bij het willen halen van stills uit een video wil je juist scherpe beelden lijkt me en dus een hogere shutterspeed.
Bomberman71 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:52:
[...]

Zal best en het fijne weet ik er niet van.
Wat ik wel weet is dat vroeger met een video van mij olympus digitale camera (480P) het pauzeren en een still grabben niet echt wat moois opleverde.
Met 720P werd dat beter en met fuyll HD gaat dat best.
Met een 4K opname haal ik er ook hele leuke beelden uit en kan me dus voorstellen dat het met 8K beter wordt.

Hoe het ook zei, het is een optie, het kan en als men het niet gebruikt dan is het ook goed.
Ik heb liever iets dat ik niet nodigh eb dan dat ik iets nodig heb en het vervolgens niet heb !
Ja dan heb je het dus echt alleen over de resolutie die maakt dat het beter oogt :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Bomberman71
[...]

Ja dan heb je het dus echt alleen over de resolutie die maakt dat het beter oogt :)
Ja prima, als ik iets er beter uit vind zien dan boeit het me niks waar het aan ligt. Ga er geen wetenschap van maken of wat dan ook.
Onder de streep geld voor mij dat ik iets overhoud waar ik wat mee kan en door de jaren heen is dat steeds beter geworden en ik weet zeker dat het met 8K ook het geval zal zijn.
Om maar te zwijgen over de bruikbare resolutie voor de toekomst, want het meeste wat we doen met foto en met name video is bewaren voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
elaho schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:22:
Vraagje is er een aanzienlijk verschil tussen de snapdragon en de exynos die in Nederlandse model zit? 😃
Dat is nog niet geheel duidelijk maar ik kan je uit het verleden vertellen dat de exy altijd net wat minder rap en minder zuinig was dan de SD.
Heb dat al jaren achter elkaar gezien en als je de keuze zou hebben zou ik altijd voor de SD kiezen.
De verschillen waren zelden mind-blowing dus het is ook geen ramp ofzo.
Maar we zijn hier wel altijd genaaid met Samsung, de hoofdprijs voor de 'net niet' versie.

In mijn ogen iets wat een rol kan spelen om voor een ander merk te kiezen.

• Bomberman71
Sorry, ik vind het tegenvallen ... De nightmode op de frontcam is duidelijk beter en natuurlijk de Zoom maar verder is het vaak stuivertje wisselen vind ik. Zeker met veel licht is de dynamic range lang niet altijd top en zie ik toestellen van een half jaar oud (en zelfs een stuk goedkoper !) het vaak beter doen.
Nee, ik had Next level verwacht maar dat is het zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:09
Ach, ik verwacht nog wel verbeteringen hoor... Als ik naar mijn S10+ kijk is die echt een heel stuk beter geworden en dit is echt een redelijk nieuwe sensor voor Samsung.

Verder zijn al die youtube reviews een beetje hetzelfde, en vind ik youtube filmpjes nou niet ideaal voor (still) camera vergelijk... hoewel sommige dingen wel duidelijk zijn ongeacht beeldkwaliteit natuurlijk.

Al met al, laat verdorie de S20(+) reviews eens komen, de ultra wordt t toch niet voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Bomberman71 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:36:
[...]

Sorry, ik vind het tegenvallen ... De nightmode op de frontcam is duidelijk beter en natuurlijk de Zoom maar verder is het vaak stuivertje wisselen vind ik. Zeker met veel licht is de dynamic range lang niet altijd top en zie ik toestellen van een half jaar oud (en zelfs een stuk goedkoper !) het vaak beter doen.
Nee, ik had Next level verwacht maar dat is het zeker niet.
Dat ligt aan de verwachting. Ik had eerst hoge verwachtingen en toen was dat behoorlijk ingezakt vanwege de voorlopige samples die ik gezien had en nu vind ik het eigenlijk net zo goed en soms beter en soms beter dan de concurrentie.

Dus verwacht je next level dan valt het tegen dat geef ik toe maar software kan veel doen. Je ziet vaak dat camera's beter worden na een paar updates.

Qua scherpte en detail is het in ieder geval beter geworden. Dynamic range is soms wat minder maar ook niet slecht, de Night mode lijkt het wel weer goed te doen. Helaas zonder deze Night mode lijkt het weer wat minder. De telephoto is dan wel weer ongeëvenaard.
Al met al beter dan de S10 maar redelijk gelijkwaardig aan bijvoorbeeld de iPhone 11 Pro.

iPhone scoort bijna altijd goed met witbalans en vooral de huid kleuren. Dus voor portretten vind ik de iPhone erg goed.
Verder is het ook een kwestie van smaak. De S20 gooit er wat extra verscherping en contrast tegenaan en de één vind dat mooi en de ander niet. De iPhone lijkt soms wat flets alsof er een witte waas overheen zit maar dat is ook maar net waar je van houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Mee eens, enndat vind ik juist jammer.
Had gehoopt op een next level en het dus de prijs zou goed praten.
Laten we wel wezen, het toestel is extreem geprijsd en voor een Samsung moet daar dan ook wat tegenover staan.
Software updates zijn nooit hun sterkste kant geweest en je moet rekenen op Android 11 volgend jaar maar 12 blijft een gok. Je moet het doen met de Exy cpu IPV de SD en verder is de rest prima maar niets bijzonders tegenwoordig.
Mijn frustratie mbt de aanschaf van de 512GB Ultra is nu helemaal weg. Ik sla dit product over. Voor mijzelf en mijn schatkist een positieve wending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Naar mijn idee een prima vergelijking tussen de Ultra en de 11 Pro max. Ik moet zeggen dat ik meer gecharmeerd raak van de Ultra. De grotere sensor levert een (relatief) mooie DoF op voor een smartphone (zonder software gimmicks). Foutloos is de Ultra zeker (nog) niet, zie bv de vergelijkingsfoto van het Coca Cola-gebouw.

YouTube: Samsung Galaxy S20 Ultra vs iPhone 11 Pro Max Camera Test Comparison

Ben benieuwd naar de vergelijking tussen de Plus en de Ultra. De Disneylandfoto's op 108 mp (bij veel licht) zijn wel indrukwekkend. De HDR nabewerking van Samsung vind ik sinds de S10 reeks al (too) much. Dat zie je ook duidelijk terug tussen de 108 mp foto's en de 12 mp pixel-binning foto's.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:13
https://androidworld.nl/n...-galaxy-s20-ultra-camera/

Zo te zien gaat Samsung verbetering brengen in de Ultra camera software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Bomberman71 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:27:
Mee eens, enndat vind ik juist jammer.
Had gehoopt op een next level en het dus de prijs zou goed praten.
Laten we wel wezen, het toestel is extreem geprijsd en voor een Samsung moet daar dan ook wat tegenover staan.
Software updates zijn nooit hun sterkste kant geweest en je moet rekenen op Android 11 volgend jaar maar 12 blijft een gok. Je moet het doen met de Exy cpu IPV de SD en verder is de rest prima maar niets bijzonders tegenwoordig.
Mijn frustratie mbt de aanschaf van de 512GB Ultra is nu helemaal weg. Ik sla dit product over. Voor mijzelf en mijn schatkist een positieve wending.
De Ultra is erg duur dat is waar. Maar ik heb vandaag de S20+ in m'n handen gehad en deze vergeleken met de Ultra en de S20+ maakt zeker net zo goede foto's. Het verschil vind ik heel klein, alleen met zoom wint de Ultra.

Ik heb ook nog foto's gemaakt met de S10 en deze vergeleken en dan zie je zeker verschil vooral als het iets minder licht is.

HDR van de S20 is stukken beter, vooral fel licht wordt beter weergeven.
In minder licht is er veel meer detail, minder ruis en ook belangrijk is dat de S20 dit bij een snellere sluitertijd doet. De S10 had een sluitertijd van 1/17 terwijl de S20 een sluitertijd van 1/34 had. Dat scheelt toch wel om bewegingsblur te voorkomen.

Omdat ik de Ultra eigenlijk te groot vind en de camera van de S20+ goed genoeg vind, heb ik besloten om voor de S20+ te gaan. Scheelt ook weer 250,-

Wat software updates ben ik niet met je eens. Samsung ondersteunt een toestel zeker drie jaar en vaak zelfs langer is mijn ervaring.
Dus 2x een OS update en ik verwacht 4 jaar lang beveiligingsupdates. Het derde en vierde jaar misschien minder frequent maar ze komen wel. Dus daar ben ik niet bang voor.

Hier een review van GSMArena die ik hoog heb staan qua reviews. De Ultra komt er bekaaid vanaf.

https://m.gsmarena.com/sa..._ultra_5g-review-2074.php

[ Voor 14% gewijzigd door Garret1410 op 28-02-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-06 13:28
Ach ja, die software updates... Ik koop meestal iedere twee jaar een nieuwe telefoon, en ben er nog nooit tegen aan gelopen dat het toestel wat ik had niet meer ondersteund werd door de laatste updates.

Alleen mijn Gear S2 ging dusdanig lang mee dat die op een gegeven moment geen updates meer kreeg, maar ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik daardoor een apparaat had wat minder functieel werd of onveilig.

Ik ben ook voor de 20+ gegaan, en heb 'm in bestelling staan bij KPN. De Ultra vond ik naast onnodig groot vooral te duur. Vooral meer dan dat ik voor een telefoon wil uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-05 13:56
Hier nog een 2-tal Nederlandse reviews (simpele):

Nu.nl
https://www.nu.nl/reviews...e-het-niet-waarmaken.html

Want
YouTube: Samsung Galaxy S20 Ultra review | Bizarre topsmartphone | WANT

Ik heb zelf vanmiddag bij de MediaMarkt even snel zitten spelen met de S20ultra en de S20plus.
Bijgaand een link naar OneDrive met 25 foto's genomen van de toestellen, incl. een 108mp foto.

Mijn conclusie op basis van deze snelle indoor foto's: De main (1x) camera van de S20plus is beter, scherper, minder ruis, dan die van de S20ultra. Voor alle overige standen (wide en zoom) is de S20ultra duidelijk beter (scherper).
Ook bijzonder vind ik dat de 12mp main (1x) foto scherper is dan de 108mp main (1x) foto. Maar goed, omdat ik even snel wat foto's heb gemaakt, kan het ook zijn dat ik net iets teveel bewogen heb bij de 108mp foto.

[ Voor 19% gewijzigd door DaveCool op 01-03-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Uitgebreidere camera vergelijking in low light.

YouTube: Galaxy S20 Ultra Camera vs iPhone 11 Pro Max vs Pixel 4 XL Low Light...

Ik hoop dat de S20+ beter filmt in low light vanwege de 1.8μm pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
@DaveCool

Thanks, maar blijft toch lastig vergelijken zo... Ik wacht nog maar even de S20/S20+ reviews af om te zien hoe de camera (en batterij) nu echt presteert. Blijf de S20 de interessantste optie vinden, maar ben tot nu toe nog niet overtuigd van wat ik zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-07 22:08
Vandaag een hoesje (standaard backcover) binnengekregen. De omvang valt me mee en is maar iets groter (langer) dan mijn s9+. Deze past nu precies in dat hoesje (weliswaar met backover om de s9 heen). Ik ben iig gerustgesteld dat het qua grootte wel meevalt voor de ultra. :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
De camera update voor de ultra is nu ook buiten Zuid-Korea vrijgegeven. Ik hoop dat we daar snel reviews van krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Eindelijk een fatsoenlijke camera test tussen de Plus en de Ultra.

YouTube: Galaxy S20 Ultra vs S20 Plus Camera Comparison Test: WOW!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Dat was precies de test waar ik op gewacht heb. Ben ook blij dat hij het met de nieuwe Firmware getest heeft.
Ik denk dat ik nu maar even goed ga nadenken over welke telefoon ik het liefste wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:49
S20+ zou mijn voorkeur krijgen nu ik wat meer heb gezien over de hele lijn. Sowieso net wat prettiger formaat dan de ultra. Ik wacht eerst nog de oneplus 8 af en van de zomer tussen die 2 kiezen, scheelt hopelijk ook weer wat in de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
MKBHD heeft ook z'n review online gezet van de Ultra, zie https://www.youtube.com/watch?v=-wOdL7HFNOs.

Normaliter zou ik zeggen: ja de Ultra is duurder, maar als je eenmaal de Ultra hebt, hoef je niet na te denken hoe de Plus zou zijn geweest. Andersom kan dat wel voorkomen. Behalve nu... Ik heb geen zin in een toestel met focus hunting of trage AF (waar dat razendsnel was bij eerdere Galaxy toestellen). Met zo'n dunne depth of field, is AF ontzettend belangrijk. Deze moet feilloos werken.

Ik ben sceptisch of een software-update wel zoveel kan verbeteren, zie ook de uitleg van phase detection AF in onderstaand artikel:https://www.inputmag.com/...mparison-flawed-autofocus

Ik kijk uit naar m'n Plus in ieder geval.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Ach, ik denk dat de ultra zeker nog een stukje gaat verbeteren hoor...

Dit is simpelweg een nieuwe richting voor samsung (als in, deze camera techniek en hardware) dus ze zullen nog eea uit moeten vogelen. Los van of dat schandalig is bij de release van een flagship natuurlijk... De basics zouden gewoon goed moeten werken.

Verder klinkt pixelbinning me wel 'storingsgevoeliger' dan native grotere pixels... maar dat is niet gebaseerd op enige kennis.

Anyway, ik heb de knoop doorgehakt en ga vandaag de gewone S20 maar eens bestellen. De S10+ is af en toe al net te groot om heel comfortabel te zijn, denk dat de S20 ideaal gaat zijn voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Voor de geinteresseerde; ik heb even de backcovers van de S9+ en de S20 Ultra vergeleken. Ja, hij is groter maar valt me alleszins mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uR1vePSofj4e6eGYjsjfYYWO/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8y9W55Mzr3fVHXwlZ50DD7Oo/full.jpg

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Tja, alles is relatief... bijna een cm langer, maar op het formaat van die dingen is dat relatief weinig. Nou was de S9+ ook weer wat breder.

Toch, voor mij gewoon veel te groot... De S10+ is al op/over het randje, nog groter is een no-go voor me. Ben natuurlijk ook maar een klein menneke met mijn 1.74 dus dat speelt ook mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ik heb gemiddelde handen en vind het wel meevallen. Ik heb de afgelopen jaren sowieso de + versie gehad dus zijn de verschillen niet zo groot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hJGwHO79gXoHMpbhrg0OskCY/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 14:13
Ik maak me een beetje zorgen over de bestelling van mijn S20 Plus 4G.
Toen ik hem bestelde, (meteen na het event van Samsung) de 1e dag werd er nog weergegeven dat de Buds+ er bij zaten.
Nu kan ik in het assortiment bij Coolblue de Samsung S20+ 4G niet eens meer vinden.
Mijn bestelling staat verder nog wel goed.

https://www.coolblue.nl/product/856289

Nu keek ik net op de website van Samsung, en blijkbaar krijg je de Buds alleen maar bij een 5G variant?
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=J9VJVSRLWZTMW

Coolblue zojuist gebeld, die gaan uit uitzoeken.
Meerdere mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:15
@Eldro19
Thx voor de info.
Had ook een s20+ 4g besteld.
Hou ons zeker op de hoogte als je iets van Coolblue hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^LuKKie^
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Eldro19 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:58:
Nu keek ik net op de website van Samsung, en blijkbaar krijg je de Buds alleen maar bij een 5G variant?
Ik meen me ook te herinneren dat de promotie in eerste instantie voor alle S20+s en S20 Ultra's was, niet alleen de 5G versie.

Als we dan even naar België gaan:
https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=436JSS6GZT4YX

Daar krijg je ze wel nog bij de S20+ 4G versie, en ook bij Coolblue.

De bijzondere voorwaarde in Nederland: https://api.my-samsung.co...sConditionsLegal_8442.pdf
De bijzondere voorwaarde in België: https://api.my-samsung.co...sConditionsLegal_8557.pdf

Raar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Eldro19 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:58:
Ik maak me een beetje zorgen over de bestelling van mijn S20 Plus 4G.
Toen ik hem bestelde, (meteen na het event van Samsung) de 1e dag werd er nog weergegeven dat de Buds+ er bij zaten.
Nu kan ik in het assortiment bij Coolblue de Samsung S20+ 4G niet eens meer vinden.
Mijn bestelling staat verder nog wel goed.

https://www.coolblue.nl/product/856289

Coolblue zojuist gebeld, die gaan uit uitzoeken.
Meerdere mensen met dit probleem?
Overal waar ik gekeken heb (Samsung NL, mobiel.nl, belsimpel om een aantal op te noemen) werdt gezegd dat je bij de S20+ en de ultra de buds kreeg, maar werd de normale s20 niet genoemd. Dit was dan ook iets waar ik enorm makkelijk overheen las en er van uit ging dat alle s20's ze krijgen, maar dat is dus niet zo.

Op de samsung site staat ook echt:
Tot en met 8 maart bij pre-order van de Galaxy S20+ of Ultra.
Wellicht dat coolblue (persoonlijk altijd geweldige service gehad daar) het toch nog kan regelen, maar op de andere plekken worden ze dus niet meegegeven.

Ik heb gister toch maar de knoop doorgehakt en de S20+ besteld. Verschil tussen de s20+ en ultra is te klein om de extra kosten waard te zijn, en het formaat van s20+ bevalt mij ook beter. Merk alleen dat ik in de verhouding het batterij verschil groot vind, waar de s20 -> 20+ 500 mAh meer heeft met 0,5" groter, is de s20+ -> ultra ook 500 mAh meer met maar 0"2 groter.
Ach ik kom van een 3300 mAh (LG V30) dus 4500 zal wel zat zijn.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
Dat is inderdaad wel heel erg apart dat het in België wel geldt voor de 4G versie.
Nu begrijp ik er weinig meer van :P
^LuKKie^ schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:43:
[...]

Ik meen me ook te herinneren dat de promotie in eerste instantie voor alle S20+s en S20 Ultra's was, niet alleen de 5G versie.

Als we dan even naar België gaan:
https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=436JSS6GZT4YX

Daar krijg je ze wel nog bij de S20+ 4G versie, en ook bij Coolblue.

De bijzondere voorwaarde in Nederland: https://api.my-samsung.co...sConditionsLegal_8442.pdf
De bijzondere voorwaarde in België: https://api.my-samsung.co...sConditionsLegal_8557.pdf

Raar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:24
De Buds+ kreeg je ook gewoon bij het 4G-model van de S20+ en S20 Ultra. Het lijkt er echter wel op dat de 4G-versie ineens nergens meer wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
@NotSoSteady
Precies.
Verder staat op de website van Samsung zelf ook dat de actie alleen geld bij aanschaf van een 5G model.
NotSoSteady schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:32:
De EarBuds+ kreeg je ook gewoon bij het 4G-model van de S20+ en S20 Ultra. Het lijkt er echter wel op dat de 4G-versie ineens nergens meer wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:24
Eldro19 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:35:
@NotSoSteady
Precies.
Verder staat op de website van Samsung zelf ook dat de actie alleen geld bij aanschaf van een 5G model.

[...]
In de webshop van Samsung is het 4G-model ook al niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
@NotSoSteady

Ben toch benieuwd wat er aan de hand is. Hopelijk krijg ik snel antwoord van CoolBlue.
NotSoSteady schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:37:
[...]

In de webshop van Samsung is het 4G-model ook al niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Byron010 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:45:
[...]

Ik heb gister toch maar de knoop doorgehakt en de S20+ besteld. Verschil tussen de s20+ en ultra is te klein om de extra kosten waard te zijn, en het formaat van s20+ bevalt mij ook beter. Merk alleen dat ik in de verhouding het batterij verschil groot vind, waar de s20 -> 20+ 500 mAh meer heeft met 0,5" groter, is de s20+ -> ultra ook 500 mAh meer met maar 0"2 groter.
Ach ik kom van een 3300 mAh (LG V30) dus 4500 zal wel zat zijn.
Accuduur is zover ik gezien heb gelijkwaardig aan de Note10+ als je 60hz gebruikt. Met 120hz is het iets minder maar nog steeds goed. In de test die ik gezien heb ging de accuduur van 7uur naar 6uur dus ongeveer 15%. Dit is natuurlijk maar een indicatie en afhankelijk van gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

NotSoSteady schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:32:
De Buds+ kreeg je ook gewoon bij het 4G-model van de S20+ en S20 Ultra. Het lijkt er echter wel op dat de 4G-versie ineens nergens meer wordt aangeboden.
Ah ja inderdaad, maar ook zoals hierboven gezegd is het 4G model van de 20+ (blijkbaar) niet te verkrijgen in nederland.
Verbaasd me overigens niet gezien het niet de eerste keer is dat alleen de 'premium' opties van een product in NL te krijgen zijn.

Natuurlijk wel heel stom, ben benieuwd wat hier uiteindelijk de uitkomst van zal zijn.
Garret1410 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:56:
[...]

Accuduur is zover ik gezien heb gelijkwaardig aan de Note10+ als je 60hz gebruikt. Met 120hz is het iets minder maar nog steeds goed. In de test die ik gezien heb ging de accuduur van 7uur naar 6uur dus ongeveer 15%. Dit is natuurlijk maar een indicatie en afhankelijk van gebruik.
Heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel ik op dit moment aan screen-on-time op een gemiddelde dag heb, maar 6 uur moet ruim voldoende zijn. Ik denk dat ik qua screen-on-time onder het gemiddelde zou zitten, maar met het totale gebruik wel wellicht boven het gemiddelde (muziek afspelen voornamelijk)

[ Voor 36% gewijzigd door Byron010 op 03-03-2020 14:02 ]

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
Zojuist al terugkoppeling gehad van Coolblue (In 2 uur tijd)
Buds worden nog steeds meegeleverd, maar moet me hiervoor aanmelden voor de actie in Belgie.
Als het niet lukt kon ik contact opnemen met Coolblue.
Byron010 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:59:
[...]

Ah ja inderdaad, maar ook zoals hierboven gezegd is het 4G model van de 20+ (blijkbaar) niet te verkrijgen in nederland.
Verbaasd me overigens niet gezien het niet de eerste keer is dat alleen de 'premium' opties van een product in NL te krijgen zijn.

Natuurlijk wel heel stom, ben benieuwd wat hier uiteindelijk de uitkomst van zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Eldro19 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:02:
Zojuist al terugkoppeling gehad van Coolblue (In 2 uur tijd)
Buds worden nog steeds meegeleverd, maar moet me hiervoor aanmelden voor de actie in Belgie.
Als het niet lukt kon ik contact opnemen met Coolblue.

[...]
Laat wel weer precies zijn waarom ik altijd voor coolblue zou kiezen als het prijs verschil minimaal is. Top service :P
Dit vind ik dus ook heel netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
De knoop hier ook doorgehakt. De S20+ besteld. Heb een clear cover bij bol besteld en vergeleken qua grootte met die van mijn Huawei Mate 10 Pro, afmeting verschil is gering. De ultra leek me echt te groot in vergelijking met de voordelen die de camera setup zou moeten hebben. Alleen de accu van de 20+ kan nog tegenvallen, dat is mijn enige zorg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
En hier de gewone S20 besteld in cloud blue bij mobiel punt nl... Al met al bijna 400 euro korting icm contractverlenging (met slechts 5GB data en 12 maanden) en de ING kortingscode. Dan de S10+ nog verkopen en is het allemaal wel weer te verantwoorden ;)

Heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 14:04
ik wil de s20+ toch eerst even in de winkel bewonderen. Ik ga het niet meer redden om met 1 hand die telefoon te kunnen besturen vrees ik. Ik heb nu een s8 dus de overgang zal wel een dingetje zijn. Aan de andere kan zie ik genoeg mensen hier die er aan kunnen wennen dus waarom ik niet :)
eerst maar eens kijken van de week of ik hem even kan bewonderen ergens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0ridin
harrybeuker schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:35:
ik wil de s20+ toch eerst even in de winkel bewonderen. Ik ga het niet meer redden om met 1 hand die telefoon te kunnen besturen vrees ik. Ik heb nu een s8 dus de overgang zal wel een dingetje zijn. Aan de andere kan zie ik genoeg mensen hier die er aan kunnen wennen dus waarom ik niet :)
eerst maar eens kijken van de week of ik hem even kan bewonderen ergens
In mijn geval, het went en je leert er mee om gaan... maar het blijft minder comfortabel.

Ik had alle normale S-series (oa S7, S8) en ging voor de S10+ omdat ik die voordelig kon krijgen, het ging en het lukte maar ik was me eigenlijk ook te vaak bewust dat ik moest rekening houden met de grootte. Niet heel negatief ofzo, maar ik moest er op letten dat ik hem soms zo en zo balanceerde of beet hield.

En om die reden nu dus voor de normale S20 gegaan, hopelijk gewoon comfortabel en geen moment van besef dat hij toch wel groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iqbaal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-03-2020
Heb inmiddels een wat uitgebreide review gevonden van de S20+ (gezien de meeste alleen maar over de S20 Ultra gaan):

YouTube: Samsung Galaxy S20+ (FULL S20 PLUS REVIEW)

Voor de liefhebbers :P

-----

Overigens vind ik wel dat de uitspraken omtrent de camera(s) op de S20 Ultra nogal onterecht zijn. Samsung belooft inderdaad en hoop en wordt dit misschien niet voor iedereen waargemaakt maar we moeten niet vergeten dat dit een telefoon is die nog uit moet komen (niet heel oud dus).

Ben zelf geen expert (totaal niet) op het gebied van fotografie maar wat ik vooral zie gebeuren is namelijk dat een telefoon wat nog geen maand oud is, wordt vergeleken met toestellen die al 8 maanden (iPhone 11 Pro Max) of 7 maanden (Google Pixel 4) uit zijn. Deze hebben al behoorlijk wat tijd gehad voor diverse updates en verbeteringen voor de camera. Denk dat het eerlijker zou zijn om deze toestellen over een half jaar tegen elkaar op te laten nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Iemand op reddit heeft wat vergelijkings fotos geplaatst tussen de note10 en de s20 basic, ik moet zeggen... ziet er goed uit!

https://imgur.com/a/r2N9Zei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:55
m0ridin schre (derde en vierde foto)ef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:08:
Iemand op reddit heeft wat vergelijkings fotos geplaatst tussen de note10 en de s20 basic, ik moet zeggen... ziet er goed uit!

https://imgur.com/a/r2N9Zei
Inderdaad... het lijkt er zo te zien op dat de Note 10 nog steeds net zulke goede foto's maakt als de nieuwe S20. De S20 biedt blijkbaar op fotografiegebied weinig of geen verbetering ten opzichte van de vorige generatie Galaxy's. Ik zie zelfs wat purple fringing bij de S20 die bij de Note 10 niet te zien is (derde en vierde foto).
Maar goed, het is lastig conclusies te verbinden aan zo'n kleine praktijktest. Maar duidelijk is dat er geen spectaculaire verbeteringen zijn.
De note 10 is inmiddels voor zo'n 200 euro minder te krijgen dan de S20...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
m0ridin schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 23:55:
[...]

In mijn geval, het went en je leert er mee om gaan... maar het blijft minder comfortabel.

Ik had alle normale S-series (oa S7, S8) en ging voor de S10+ omdat ik die voordelig kon krijgen, het ging en het lukte maar ik was me eigenlijk ook te vaak bewust dat ik moest rekening houden met de grootte. Niet heel negatief ofzo, maar ik moest er op letten dat ik hem soms zo en zo balanceerde of beet hield.

En om die reden nu dus voor de normale S20 gegaan, hopelijk gewoon comfortabel en geen moment van besef dat hij toch wel groot is.
enige verschil tussen de s20 en de s20+ is dat de s20+ een groter scherm heeft, grotere batterij en een betere camera voor portretfoto's?
ik vind comfort ook belangrijk en daaro twijfel ik nog. heeft iemand hem al in een winkel zien liggen?

update:
net even alle 3 versies van de S20 in de hand gehad. De s20 ultra is echt enorm en gaat nergens meer over.
De normale s20 is net zo groot als mijn s8 inclusief speck case en is na mijn mening nog net te besturen met 1 hand. De s20+ is wel iets langer maar na mijn mening ook nog prima te besturen met 1 hand. Deze week maar eens de knoop door hakken

[ Voor 18% gewijzigd door harrybeuker op 04-03-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
evdakker schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:23:
[...]

Inderdaad... het lijkt er zo te zien op dat de Note 10 nog steeds net zulke goede foto's maakt als de nieuwe S20. De S20 biedt blijkbaar op fotografiegebied weinig of geen verbetering ten opzichte van de vorige generatie Galaxy's. Ik zie zelfs wat purple fringing bij de S20 die bij de Note 10 niet te zien is (derde en vierde foto).
Maar goed, het is lastig conclusies te verbinden aan zo'n kleine praktijktest. Maar duidelijk is dat er geen spectaculaire verbeteringen zijn.
Mwah, ik zie vooral meer detail in de S20 vergeleken met de note10 die veel meer 'gesmeerd' lijkt te zijn. Hoor redelijk wat mensen klagen over matige indoor fotos (minder licht dan ideaal) bij de S10 serie en deze lijken hier wel een stukje beter bij de S20... en zal vooral bij mindere lichtomstandigheden zijn dat de camera van de S20 een voordeel kan zijn...

Dat en het feit dat de note10/s10 serie al aardig geoptimaliseerd is waar de S20 nog wel wat updates zal krijgen.
harrybeuker schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:23:
[...]

enige verschil tussen de s20 en de s20+ is dat de s20+ een groter scherm heeft, grotere batterij en een betere camera voor portretfoto's?
ik vind comfort ook belangrijk en daaro twijfel ik nog.
De + heeft een tof camera, wat vooral bij portretfotos handig is maar evt ook voor andere zaken... (VR/AR gerelateerd, metingen doen, dat soort dingen). Voor hoever er gebruik van wordt gemaakt durf ik niet te zeggen.

En dacht iets van nwave 5g technology oid? (Voor zover dat van belang is). Kan me hooguit ook voorstellen dat door het formaat van de S20+ de koeling daar misschien iets beter in zal zijn? (MIsschien van belang als je veel gamet). Dat en je krijgt de earbuds bij de + en niet bij de normale S20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 07:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQ7hyYwWs59YOMFPWcULRBdpXN0=/800x/f/image/R3Zt4kNNafMK2B1cHRmQlpqa.png?f=fotoalbum_large

Ik zie net die afbeelding op de Samsung website.

Cloud white en Aura red heb ik nog niet eerder voorbij zien komen...

Waar ik eigenlijk naar op zoek was: ik had ergens op de Amerikaanse Samsung website gelezen dat in de standaard box contents voor zowel de Ultra als de Plus ook een clear cover inbegrepen zit. Ook in unboxing video's zie je ze voorbij komen. Weet iemand of dit ook voor de Europese markt geldt?

En wat betreft de 4g/5g versie van de Plus: volgens mij werd bij de de officiële release in Nederland bekend gemaakt dat de Plus alleen als 5g beschikbaar zou komen. Kan me dat nog herinneren omdat ik vooraf zelf tussen de 2 varianten twijfelde en ik nu toch geen keuze meer had.

Update:
- Hier de link naar de box contents
- Hier staat in het artikel vermeld:
"Van de Galaxy S20 verschijnt een uitvoering zonder 5g-ondersteuning en een duurdere variant met 5g-modem. De S20+ en S20 Ultra zijn er alleen in 5g-uitvoering."

[ Voor 18% gewijzigd door SeveS op 04-03-2020 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
De Nederlandse versie bevat geen cover. (geen idee of dat geldt voor heel Europa)
De kleuren wit en rood zijn alleen in bepaalde landen beschikbaar (en zover ik weet niet in Europa)
Er is trouwens ook een donkerblauwe versie van de 20+. Die is alleen in Amerika beschikbaar zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 07:37
Ah thanks voor de info, dan bestel ik toch ook vast een cover vooraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
evdakker schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:23:
[...]

Ik heb het nog niet bekeken en zal ik zo doen Heb de test gezien maar is wel erg sumier en van wat ik gezien heb van andere testen en mijn eigen test met de S10 vind ik de camera van de S20 juist sterk verbeterd. Verschil met de Ultra is er praktisch niet.
Misschien zie je zo op het oog weinig verschil maar ga je het op een groot scherm bekijken of inzoomen dat heeft de S10 veel minder detail en lijkt alles versmeerd.

HDR van de S20 doet het veel beter qua fel licht zoals verlichting en zon/wolken.
Scherpte en detail is hoger. Contrast verbeterd maar dat is persoonlijke voorkeur.
En wat ik belangrijk vind is dat de S20 een kortere sluitertijd hanteert wat bewegingsonscherpte voorkomt. Vooral binnenshuis met dieren en kinderen wil dit nog weleens vage foto's opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
inmiddels iemand gevonden :)

[ Voor 93% gewijzigd door harrybeuker op 04-03-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik heb na alle reviews (die er tot nu toe zijn), besloten niet voor de Ultra te gaan, maar voor de S20+ variant. Vorig jaar voor het eerste ook de plus variant gekocht (de S10+) na daarvoor altijd de reguliere versie gekocht te hebben. Na de introductie gelijk op de NL website van Samsung gekeken, maar daar bleek voor de S20+ alleen een 5G versie te zijn ... Aangezien ik de toestellen normaal gesproken maar een jaar heb, leek me dat niet nodig. Maar goed, er leek in NL geen 4G te krijgen zijn, vreemd ! Keek ik op de Duitse website, en daar was hij wel beschikbaar (inclusief de buds), scheelt toch weer € 100. En ze zouden daar 3 dagen eerder geleverd worden, al op 10 maart. Nou ja, ook leuk !

Eergisteren dus besloten om deze maar te bestellen, levering bij Duitse vriend van mij (ik woon tegen de grens aan). Is die vandaag ineens bezorgd ... ???!!! Ik dacht dat hij me in de maling nam, maar nee hoor, vandaag is de S20+ met de buds erbij geleverd ! Dus ik ga ze zo ophalen ... Maar is dit niet vreemd, of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:52
Gefeliciteerd!

[ Voor 24% gewijzigd door Ryan_ op 05-03-2020 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

mattrob schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:24:
Ik heb na alle reviews (die er tot nu toe zijn), besloten niet voor de Ultra te gaan, maar voor de S20+ variant. Vorig jaar voor het eerste ook de plus variant gekocht (de S10+) na daarvoor altijd de reguliere versie gekocht te hebben. Na de introductie gelijk op de NL website van Samsung gekeken, maar daar bleek voor de S20+ alleen een 5G versie te zijn ... Aangezien ik de toestellen normaal gesproken maar een jaar heb, leek me dat niet nodig. Maar goed, er leek in NL geen 4G te krijgen zijn, vreemd ! Keek ik op de Duitse website, en daar was hij wel beschikbaar (inclusief de buds), scheelt toch weer € 100. En ze zouden daar 3 dagen eerder geleverd worden, al op 10 maart. Nou ja, ook leuk !

Eergisteren dus besloten om deze maar te bestellen, levering bij Duitse vriend van mij (ik woon tegen de grens aan). Is die vandaag ineens bezorgd ... ???!!! Ik dacht dat hij me in de maling nam, maar nee hoor, vandaag is de S20+ met de buds erbij geleverd ! Dus ik ga ze zo ophalen ... Maar is dit niet vreemd, of mis ik iets ?
Niet persee vreemd, release datum ligt in NL gewoon later. Wel geluk dat ze hem eerder hebben geleverd, dat gebeurd inderdaad niet heel vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Ah, blijkbaar is er weer iets waar we over kunnen discussieren ;)

Verschillende sensor in SD versie vs Exynos versie... (maak me er zelf niet druk om btw, is niet de eerste keer en de conclusie de vorige keer was dat het niet zo veel uitmaakte geloof ik en ze beiden hier en daar wat sterker en zwakker waren)

https://www.reddit.com/r/...fferent_than_snapdragons/

[ Voor 41% gewijzigd door m0ridin op 05-03-2020 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 28-06 12:42

Je kreeg de buds in de doos erbij? Heb je deze besteld: https://www.amazon.de/dp/...+4g&qid=1583434917&sr=8-3? En deze versie heeft 4GB minder RAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:25

m-buurman

hmmm...coffee!!

thecompany schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Je kreeg de buds in de doos erbij? Heb je deze besteld: https://www.amazon.de/dp/...+4g&qid=1583434917&sr=8-3? En deze versie heeft 4GB minder RAM?
De 4G versie heeft sowieso 4GB minder RAM tov de 5G variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
als iemand nog een white stone dome duo pack zoekt voor de galaxy s20 voor een mooie prijs (korting via whitestone) dan aub even priveberichtje sturen.In nederland kost een singlepack al 65 euro en nu heb je een duopack voor 47 euro https://www.whitestonedom...tmobile-sprint-whitestone

[ Voor 39% gewijzigd door harrybeuker op 06-03-2020 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mattrob
thecompany schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Ik heb de standaard versie besteld op samsung.de. Ik kreeg de buds+ in een apart doosje erbij (zet wel in dezelfde verzending), en kreeg uiteraard bij de bestelling al de bevestiging dat die er gratis bij zaten. En inderdaad, deze heeft 4Gb RAM minder, oftewel de 8Gb RAM variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Laatst online: 26-06 19:04

En hoe bevalt de S20+ tot nu toe? Ik overweg ook om het toestel te kopen, maar vanwege de tegenvallende recensies maakt de S10+ ook nog een kans. Deze kost mij tot en met het eerste jaar 190 euro minder. Ben vooral benieuwd naar het verschil in batterijverbruik en camera kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Wat voor tegenvallende recensies heb je gelezen over de S20+?
Ik heb zelf nog geen recensie gevonden van deze telefoon. Ik kan alleen recensies vinden van de Ultra en die recensies zijn eigenlijk best goed op 1 punt na en dat is de camera. (Hopelijk wordt dat snel opgelost met updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
avec_style schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:56:
Ik heb zelf nog geen recensie gevonden van deze telefoon. Ik kan alleen recensies vinden van de Ultra en die recensies zijn eigenlijk best goed op 1 punt na en dat is de camera. (Hopelijk wordt dat snel opgelost met updates)
Een paar berichte hoger staat een link naar een review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
avec_style schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 08:56:
ik vind hem vooral groot. Je mag als man bijna een handtas meenemen als je de telefoon ook nog eens fatsoenlijk wil meenemen. Daarom heb ik voor de normale s20 gekozen. die past nog prima in je broekzak. Die TOF camera gebruik ik toch niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
druup schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:14:
[...]

Een paar berichte hoger staat een link naar een review
1 youtube review die wat negatieve punten aankaart (wat alleen maar goed is) is meteen tegenvallend?

Anyway, van wat ik tot nu toe heb gelezen van de mensen die een S20/S20+ hebben ontvangen (vooral via reddit):

+ De camera, echte upgrade tov S10
+ 120 hz, voegt veel meer toe dan de verhoogde resolutie
+ Button layout, verbetering tov S10
+~ Volgens mij goede batterijduur

- Speakers zijn een achteruitgang tov S10, nog steeds wel goed, maar minder
- Prijs, dingen zijn gewoon vrij prijzig zullen we maar zeggen

Specifiek S20 ultra;

- Camera valt tegen (mede door hype en verwachtingen), maar een eerste update die uit is zou al veel verbeterd hebben

Maar als je twijfelt tussen de S10+ en de S20+ en het verschil is slechts 180 euro? Dan snap ik echt je twijfel niet en zou ik elk moment zonder twijfel voor de S20+ kiezen...

Voor mij is het de S20 geworden omdat ik de + te groot vind om heel comfortabel te zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:52
Als het goed is krijg ik de Galaxy S20 Ultra volgende week binnen en ik ben benieuwd. Ik krijg ook de Galaxy Buds+ die ik apart moet aanvragen.

Ik heb er al mee gespeeld in de winkel maar ik vind hem nogal klein 6.9 inch, dit komt waarschijnlijk doordat ik gewend ben met Galaxy S8+ 6.2 inch

Weet iemand of 13 maart de daadwerkelijk datum is dat de Galaxy S20 Ultra uit komt? -> Dit soort vragen horen in het Levertijden en prijzen topic, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 06-03-2020 11:57 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De S20+ nu 3 dagen in bezit en heb qua grootte zeker geen spijt dat ik niet voor de normale S20 ben gegaan. Het uitstapje naar de kleinere S10e was afgelopen maanden wel fijn maar het grotere scherm nu is echt weer een verademing. 120hz op FHD+ is voor mij ook meer dan zat. Voor sommige gebruikers misschien leuk als Samsung het ook toelaat op WQHD+ maar voor mij overkill. Dan ga ik persoonlijk voor de langere accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
m0ridin schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:50:
[...]

1 youtube review die wat negatieve punten aankaart (wat alleen maar goed is) is meteen tegenvallend?
Nee hoor er zijn meerdere reviews te vinden maar deze stond in de buurt :-) Ik ben benieuwd wat Mattrob van de S20+ vindt komende vanaf een S10+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik lees overwegend positieve 'reviews' (echte reviews zijn er nog niet echt) waarin de S20+ wordt vergeleken met de Ultra en iPhone 11.

Kijk de S10 die ik heb is ook nog steeds erg goed maar ik wil gewoon elk jaar wat nieuws en de S20+ is gewoon weer wat beter op gebied van camera, beeldscherm, prestaties en accuduur.

S20+ vind ik trouwens ook een mooi formaat. Qua breedte iets kleiner dan de S10+ dus wat beter hanteerbaar en toch een groot beeldscherm.

Toen de S10 uitkwam waren er mensen die de S10 niet beter dan S9 vonden en toen de S9 uitkwam vond men het geen upgrade tov de S8 en de S8 camera was niet beter dan S7 en zo is het elk jaar weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Garret1410 op 06-03-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Garret1410 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 16:46:
Ik lees overwegend positieve 'reviews' (echte reviews zijn er nog niet echt) waarin de S20+ wordt vergeleken met de Ultra en iPhone 11.

Kijk de S10 die ik heb is ook nog steeds erg goed maar ik wil gewoon elk jaar wat nieuws en de S20+ is gewoon weer wat beter op gebied van camera, beeldscherm, prestaties en accuduur.

S20+ vind ik trouwens ook een mooi formaat. Qua breedte iets kleiner dan de S10+ dus wat beter hanteerbaar en toch een groot beeldscherm.
Lol, denk niet dat die 0.4mm het opeens een stuk hanteerbaarder maakt... helemaal niet aangezien hij ruim 4mm langer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mattrob
druup schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:14:
[...]

Nee hoor er zijn meerdere reviews te vinden maar deze stond in de buurt :-) Ik ben benieuwd wat Mattrob van de S20+ vindt komende vanaf een S10+.
Vooralsnog te weinig van te zeggen; maar scherm is echt bloedje mooi. Vingerscanner vind ik al direct stuk beter werken. En ik ga er vanuit dat de camera substantieel beter is. Als het maar € 180 scheelt ten opzichte van de S10+ .... Dan zou ik niet al te lang twijfelen, en bestellen nu je de buds er gratis bij krijgt ;-) ! En is die € 180 verschil ook met 4G, of met de 5G versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
mattrob schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 17:07:
[...]
En is die € 180 verschil ook met 4G, of met de 5G versie ?
Zojuist de S20+ met 12GB RAM en 5G Internet besteld, met 1 jaar 12GB abonnement (120 minuten) voor 45 euro p/m. Hiernaast moest ik €508,- bij betalen. Als ik de S10+ had genomen met het zelfde abonnement had ik €344,- bij moeten betalen, een verschil van 164 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-06 13:41
In de review van gsmarena heeft ie het over thermal throttling met de exynos bij het gamen op 120ghz na een paar minuten bij zwaardere games denk ik. Zou jammer zijn.

YouTube: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Iqbaal schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 07:25:
Heb inmiddels een wat uitgebreide review gevonden van de S20+ (gezien de meeste alleen maar over de S20 Ultra gaan):

YouTube: Samsung Galaxy S20+ (FULL S20 PLUS REVIEW)

Voor de liefhebbers :P

-----

Overigens vind ik wel dat de uitspraken omtrent de camera(s) op de S20 Ultra nogal onterecht zijn. Samsung belooft inderdaad en hoop en wordt dit misschien niet voor iedereen waargemaakt maar we moeten niet vergeten dat dit een telefoon is die nog uit moet komen (niet heel oud dus).

Ben zelf geen expert (totaal niet) op het gebied van fotografie maar wat ik vooral zie gebeuren is namelijk dat een telefoon wat nog geen maand oud is, wordt vergeleken met toestellen die al 8 maanden (iPhone 11 Pro Max) of 7 maanden (Google Pixel 4) uit zijn. Deze hebben al behoorlijk wat tijd gehad voor diverse updates en verbeteringen voor de camera. Denk dat het eerlijker zou zijn om deze toestellen over een half jaar tegen elkaar op te laten nemen :)
Nou, dat is het hem juist ... De andere toestellen zijn alweer ruim een half jaar oud en dat is aardig wat in de tech wereld en dan verwacht je dat 2020 tech juist een duidelijk verschil maakt, niet echt dus.
Ja software updates, nou ik heb nog nooit een camera gezien in een smartphone die middels software naar next gen ging.
En zeker bij Samsung niet, de updates zijn vaak subjectief vwb de betere resultaten want er wordt dan vaak wat met filters gerommeld, en dynamic range.
Laat ik het zo zeggen, er is altijd ruimte voor verbetering maar ik durf NU te zeggen dat de Ultra NOOIT de camera phone wordt zoals men 1 maand geleden had gedacht/gehoopt. En ja dat vind ik een beetje een shame als je 6 maanden extra de tijd hebt gehad en ook nog eens de hoofdprijs durft te rekenen.
Ik was eerst enorm teleurgesteld in de rookie 128GB storage op de Ultra en het gebrek aan een 512GB versie voorlopig.
Nu zie ik het als een zegen, ik wil namelijk wel iets bijzonders hebben voor dik 1500 euro en dat is het nu niet en wordt het ook niet met updates.
Apple heeft afgelopen september een voorsprong genomen en het lijkt erop dat ze die niet laten afpakken en als ze dit jaar nog een sprongetje maken dan loopt Samsung ook dit jaar weer achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo na veel wikken en wegen heb ik besloten om toch maar voor de S20 plus (cloud blue) te gaan ipv van de ultra. Ik schiet wel redelijk veel foto's maar zijn eigenlijk allemaal voor instagram en ik vraag me toch echt af of ze het allemaal gaan oplossen (de issues die er nu zijn). Nu wachten tot KPN hem uitlevert.

Eerlijk gezegd kijk ik nog het meest uit naar die Buds+ heb nu de gen1 en die zijn echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toekan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 13:45
Zelf heb ik de Cosmic Grey S20+ besteld. Maar ben nu wel erg aan het twijfelen om toch voor de Cloud Blue variant te gaan. Een kleurtje is ook wel leuk en wat minder saai qua uitstraling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 28-06 12:42
Ik lees zojuist dat de Bixby button niet meer aanwezig zal zijn. Dat is wel een enorme flater wat mij betreft. Een van de redenen dat ik graag overstap van mijn P30 pro naar de S20 is de extra button. Bixby service vind ik niet interessant maar de app BxActions maakt de S serie juist zo geweldig. 1 click voor full screen, double click voor de zaklamp, long press voor DND. Misschien toch maar mijn S20 plus order cancellen als het remappen van de volume knoppen ook niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
WeAreLegion schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:11:
Zo na veel wikken en wegen heb ik besloten om toch maar voor de S20 plus (cloud blue) te gaan ipv van de ultra. Ik schiet wel redelijk veel foto's maar zijn eigenlijk allemaal voor instagram en ik vraag me toch echt af of ze het allemaal gaan oplossen (de issues die er nu zijn). Nu wachten tot KPN hem uitlevert.

Eerlijk gezegd kijk ik nog het meest uit naar die Buds+ heb nu de gen1 en die zijn echt fantastisch.
Was (en is) het trouwens niet zo dat de Galaxy Buds(+) enkel met een Galaxy (dus Samsung) telefoon te gebruiken zijn?
Ik dacht ergens gelezen/gezien te hebben (in een video) dat ze enkel met het eigen merk te koppelen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druup
DaveCool schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:49:
[...]

Was (en is) het trouwens niet zo dat de Galaxy Buds(+) enkel met een Galaxy (dus Samsung) telefoon te gebruiken zijn?
Ik dacht ergens gelezen/gezien te hebben (in een video) dat ze enkel met het eigen merk te koppelen zijn?
Heb je zelf al naar het antwoord gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:58

Laguna

Connaisseur

wilmundo schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:11:
Ik heb geen zin in een toestel met focus hunting of trage AF (waar dat razendsnel was bij eerdere Galaxy toestellen). Met zo'n dunne depth of field, is AF ontzettend belangrijk. Deze moet feilloos werken.

Ik ben sceptisch of een software-update wel zoveel kan verbeteren, zie ook de uitleg van phase detection AF in onderstaand artikel:https://www.inputmag.com/...mparison-flawed-autofocus
Eens, ik heb zelf nog een OnePlus met PDAF (phase detection autofocus) en dat systeem is simpelweg inferieur aan DPAF (dual pixel autofocus). Ik heb zelf ook regelmatig foto's waarbij de focus niet goed is, bij gebruik van DPAF komt dat zelden voor. Samsung gaat dit niet kunnen fixen met software, qua primaire camera ben je beter af met de S20 of S20+.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DaveCool schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:49:
[...]

Das onzin :) kan gewoon met elk toestel ook iphone :) maar dat kan je op het interweb ook wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
druup schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:56:
[...]

Heb je zelf al naar het antwoord gezocht?
Gevonden:
https://www.galaxyclub.nl/samsung/galaxy-buds/review/
Gaat met name om koppelen met meerdere apparaten. Blijkbaar kan dat enkel met Galaxy's...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:52
https://www.androidcentra...ng-galaxy-s20-plus-review

Een S20+ review van Androidcentral. Ik begin steeds enthousiaster te worden voor de S20+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 13:47
Ik ben net gebeld door Samsung dat de Galaxy S20 Ultra 512GB wereldwijd niet geleverd kan worden. En dat deze pas ergens eind mei geleverd wordt. Met de vraag of ik hierop wil wachten of mijn order annuleren en de S20Ultra 128GB wil bestellen waarbij ik dan ook de LED cover er gratis bij krijg. Ik zou ook nog via mail hier over geinformeerd worden. Dat ben ik nog niet.

Wel erg balen dit nieuws.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
DaveCool schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:36:
[...]

Gevonden:
https://www.galaxyclub.nl/samsung/galaxy-buds/review/
Gaat met name om koppelen met meerdere apparaten. Blijkbaar kan dat enkel met Galaxy's...
Met een niet Galaxy's werken ze gewoon als normale bluetooth oortjes.

In je eerste post vroeg je trouwens of ze ook met niet Galaxy telefoon te koppelen waren en dat kan. Maar jij bedoeld met meerdere apparaten tegelijk zoals telefoon en smartwatch bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
MrBlueEyes schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:02:
Ik ben net gebeld door Samsung dat de Galaxy S20 Ultra 512GB wereldwijd niet geleverd kan worden.

Wel erg balen dit nieuws.
Op mijn werk kan je de Samsung A40 als standaard telefoon en iPhone als optie (met bij betaling) kiezen. Vandaag werd er een interne memo verstuurd dat de A40 niet meer te kiezen is en dat iPhones een zeer lange onbekende levertijd hebben. Dit alles ivm het Corona virus. Webshop e.d. geven nog wel aan dat deze toestellen direct te leveren zijn maar mogelijk putten zij uit eigen voorraden.

Nu maar hopen dat mijn nieuwe S20+ deze week nog wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

druup schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:33:

Nu maar hopen dat mijn nieuwe S20+ deze week nog wel komt.
Vraag me dit ook nog af, heb nog geen verzend bevestiging gekregen van belsimpel (zou misschien ook wat vroeg zijn, maar er staat dat ze nog steeds in afwachting zijn van producten)

[ Voor 16% gewijzigd door Byron010 op 09-03-2020 21:44 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 37 Laatste