@
glatuin Klopt Glatuin, Curve black is de sweet spot. (3.6k boodschappen+ ~1.2k overige uitgaven)
Curve Black -120 euro + Hi rewards 120 euro + 36 euro 1% 3 winkels =
36 euro winst p/jaar.
Curve Metal -180 euro + Hi rewards 144 euro + 48 euro 1%
6 winkels =
12 euro winst p/jaar.
Ik maak dan 24 euro minder winst met Metal maar heb dan wel een "robuust" kaartje, 30 dagen extra gbit en een extra verzekering die ik misschien 1x ga gebruiken in 10 jaar tijd.
Ik moet wel zeggen dat 12 euro extra verdienen bij Metal (3 winkels) wat laag geschat is. Heb voor vriendenuitje geboekt bij booking.com en dan zit je al op > 400 euro uitgaven. Als ik dan een keer zelf boek en nog wat uitgaven bij Amazon en een extra supermarkt.
Ik vind het ook fijn om korting/gratis producten te scoren via Scoupy/Woolsocks/Tikkie. Dan is 4 supermarkten ook wel handig. Op de volle prijs 8% via hi en 1% extra via Curve en dan het product gratis meekrijgen

.
De reden dat ik toch voor Metal ga is dat ik de kaart echt overal gebruik in winkels. En al mijn andere kaarten niet meer hoef mee te nemen. (Plutus, Hi, Crypto.com, Creditkaart, Nexo, Binance)
https://www.curve.com/plans?variant=metal
Extra metal benefits tov Black. + (120 dagen ipv 90 dagen gobackintime) en 200 euro extra fee free pinnen.
[
Voor 62% gewijzigd door
enermax op 23-03-2023 13:04
]