Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Iemand ervaring met de reisverzekering van Curve (black)? Voldoet deze een beetje, en is deze ook geldig voor je reisgenoot?

Betaal normaal altijd met mijn AMEX Platinum i.v.m. de goede verzekering maar als die van Curve enigszins vergelijkbaar is, dan betaal ik mijn vakantie liever met Curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cognitief
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-07 09:35
Zoals eerder aangegeven werkt Gbit bij mij niet van mijn ING CC naar mijn Plutus kaart. Ik heb al een aantal tickets ingediend waarop ik inmiddels ook het antwoord heb gekregen dat ze het aan het onderzoeken zijn.

Nu liet ik voorheen al mijn transacties handmatig overzetten door support en was dat nooit een probleem en werd het snel geregeld. Sinds twee weken krijg ik echter geen reactie meer op deze verzoeken en vandaag begonnen ze opeens vragen te stellen...

Of ik wil bevestigen waarom ik zoveel Gbit's aanvraag en deze transacties niet met de juiste kaart afreken? Ook moet ik me opnieuw verifiëren. Wel een beetje vreemd aangezien ik Curve Black gebruik met unlimited Gbit's...

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:42

Ypho

Allround Nerd

Hebben jullie ook problemen met Curve? Ik krijg wel de notificatie dat ik iets moet accorderen, maar de app blijft zeggen "Something's gone wrong", inmiddels al zo'n 2 uur.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:09
Yep, hier ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-07 19:04
Is de nieuwe update, even verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Domino schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:44:
Is de nieuwe update, even verwijderen en opnieuw installeren.
Werkt inderdaad, ik had geen update in de App Store (iOS), maar verwijderen en reinstall van dezelfde versie werkt.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cognitief
Nog even een update van mijn kant: na uitvoerig contact met het support team, het opnieuw verifiëren van mijn identiteit en het verwijderen en opnieuw toevoegen van mijn kaarten kan ik nu eindelijk gebruik maken van Gbit!

Het is mij alleen niet duidelijk wat er zich op de achtergrond heeft afgespeeld want ik heb mijn kaarten al een keer opnieuw toegevoegd. Ik ben nu iig niet meer afhankelijk van support voor het overzetten van mijn transacties en volgens mij waren zij er ook wel klaar mee:-)

Als compensatie voor al het ongemak heb ik £25 aan Curve Cash op mijn kaart gestort gekregen. Al met al ben ik goed geholpen maar je merkt dat het momenteel druk en chaotisch is bij het support team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Nu online
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Jdome op 17-03-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-07 21:38
Probeer Curve te activeren. Creditcard toegevoegd, Curve kaart geselecteerd, maar krijg vervolgens de melding ‘something’s gone wrong’ na invullen CVC code. Kan ook geen andere kaart toevoegen. Maar een bericht naar support gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-07 08:00
Cognitief schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:12:
Zoals eerder aangegeven werkt Gbit bij mij niet van mijn ING CC naar mijn Plutus kaart. Ik heb al een aantal tickets ingediend waarop ik inmiddels ook het antwoord heb gekregen dat ze het aan het onderzoeken zijn.

Nu liet ik voorheen al mijn transacties handmatig overzetten door support en was dat nooit een probleem en werd het snel geregeld. Sinds twee weken krijg ik echter geen reactie meer op deze verzoeken en vandaag begonnen ze opeens vragen te stellen...

Of ik wil bevestigen waarom ik zoveel Gbit's aanvraag en deze transacties niet met de juiste kaart afreken? Ook moet ik me opnieuw verifiëren. Wel een beetje vreemd aangezien ik Curve Black gebruik met unlimited Gbit's...

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
ben ook benieuwd... hou ons op de hoogte. Kan geen enkele omzetten naar Plutus. Heb 1x een support chat geopend maar daar niets meer op gehoord. Per betaling iets aanvragen teveel werk ;-) Maar dit werkt zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:29
Pepper92 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:21:
Probeer Curve te activeren. Creditcard toegevoegd, Curve kaart geselecteerd, maar krijg vervolgens de melding ‘something’s gone wrong’ na invullen CVC code. Kan ook geen andere kaart toevoegen. Maar een bericht naar support gestuurd.
Let op met adblockers. Wanneer je deze in netwerk of op je mobiel hebt even omzijlen of uitschakelen en dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
@glatuin bedankt voor de tip. Gepoogd maar helaas geen effect. Misschien dat m’n creditcard weigert?

Inmiddels ook contact met support (respons <1 uur, in tegenstelling tot wat hierboven is beschreven), maar heb niet het idee dat ze m’n bericht daadwerkelijk lezen. Ze dachten eerst dat het me niet lukte een creditcard toe te voegen, en vervolgens dat het me niet lukte de app te openen 😅 Wordt vervolgd

Edit: inmiddels kunnen oplossen door eerst voor de gratis kaart te gaan (eenmalig €5) en vervolgens te upgraden. Dat ging zonder problemen. Per mail verzoek gedaan die €5 terug te krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door Pepper92 op 13-03-2023 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cognitief
jack_ schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:03:
[...]

ben ook benieuwd... hou ons op de hoogte. Kan geen enkele omzetten naar Plutus. Heb 1x een support chat geopend maar daar niets meer op gehoord. Per betaling iets aanvragen teveel werk ;-) Maar dit werkt zo niet.
Mijn problemen zijn inmiddels allemaal verholpen (zie mijn post een paar reacties terug). Uiteindelijk is het opgelost door mijn kaarten allemaal te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Wat er verder op de achtergrond is aangepast weet ik niet maar ik heb mijn kaarten eerder verwijderd en toen had dit geen effect.

Wellicht was het een bug die er nu met de laatste update is uitgehaald want ik heb wel meerdere keren gehoord dat er een probleem was bij een klein aantal gebruikers.

Ik heb trouwens wel nog steeds problemen met de chat functie van de app waardoor ik geen nieuwe gesprekken kan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Hoe kan ik eigenlijk terug zien welke retailers ik heb gekozen voor cashback? Kan het niet terugvinden in de app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

knakworst

Get more sats!

Pepper92 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:44:
Hoe kan ik eigenlijk terug zien welke retailers ik heb gekozen voor cashback? Kan het niet terugvinden in de app.
In de app - bij je kaarten de linker = curve cash. Klik tandwiel, features curve cash. Daar staan ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 09:43

Cybje

First Post!

Jdome schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:45:
Iemand ervaring met de reisverzekering van Curve (black)? Voldoet deze een beetje, en is deze ook geldig voor je reisgenoot?

Betaal normaal altijd met mijn AMEX Platinum i.v.m. de goede verzekering maar als die van Curve enigszins vergelijkbaar is, dan betaal ik mijn vakantie liever met Curve.
Ik was dit toevallig zelf ook aan het uitzoeken, omdat ik wat ontevreden ben over de verzekeringen van de reguliere credit cards. Amex FB Gold heb ik gehad, daar was ik super tevreden over, maar sinds Covid-19 reis ik een stuk minder. De reden dat ik verzekeringen via Curve zou willen hebben, is dat het dan voor elke transactie van toepassing is, ongeacht de achterliggende Visa/MC kaart.

Als ik op Google zoek zijn de ervaringen nogal wisselend. Hetzelfde geldt voor Trustpilot, als ik daar op het woord 'insurance' zoek: https://trustpilot.com/review/curve.com?search=insurance

Het is alleen lastig te zeggen hoe accuraat dat is, want mensen hebben vaak de neiging om pas een review te plaatsen als de ervaring negatief is. Anders ga je meestal niks reviewen over je verzekering.

Waar ik vooral bang voor ben is de slechte bereikbaarheid, gezien het toch een buitenlandse partij is (zelfs al hebben ze de verzekeringen deels via AXA lopen, welke wel een Nederlands telefoonnummer heeft). De verzekeringen op zich lijken wel prima. Het is ook fijn dat je eigen risico bij huurauto's verzekerd is, soms is het echt asociaal duur om die af te kopen. Dus dan bespaar je er mogelijk ook nog mee.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-07 08:00
@Cognitief jij had toch ook dat probleem dat je niets naar Plutus kon gbitten? Ik heb het nu opgelost. Wanneer je in de app zit en dan onderin wallet klikt, klikt je bovenin op het card icon. Dan verschijnen al je kaarten. Om een of andere reden stond mijn Plutus card daar niet tussen. Die toegevoegd en hoppa.

Overigens had ik de Plutus card van te voren helemaal proberen te verwijderen uit curve maar dat gaf een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Zojuist m’n gemeentelijke belastingen bij het stadskantoor in Utrecht betaald met Curve / Plutus. Das makkelijk verdiend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cognitief
jack_ schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:21:
@Cognitief jij had toch ook dat probleem dat je niets naar Plutus kon gbitten? Ik heb het nu opgelost. Wanneer je in de app zit en dan onderin wallet klikt, klikt je bovenin op het card icon. Dan verschijnen al je kaarten. Om een of andere reden stond mijn Plutus card daar niet tussen. Die toegevoegd en hoppa.

Overigens had ik de Plutus card van te voren helemaal proberen te verwijderen uit curve maar dat gaf een error.
Het werkt bij mij inmiddels ook als een zonnetje. Ik heb mijn kaarten laten verwijderen door support want ik kon ze niet tegelijk verwijderen vanwege mijn Curve subscription...daarna opnieuw toegevoegd en voila.

Iemand ervaring met één Curve kaart gekoppeld aan twee Apple wallets? Bij mij werkte dit prima tot ik twee weken geleden de melding kreeg dat mijn kaart geblokkeerd was. Ik heb vervolgens de kaart van de telefoon van mijn vrouw verwijderd en heb daarna geen meldingen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 09:55
Cognitief schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 00:09:
[...]

Iemand ervaring met één Curve kaart gekoppeld aan twee Apple wallets? Bij mij werkte dit prima tot ik twee weken geleden de melding kreeg dat mijn kaart geblokkeerd was. Ik heb vervolgens de kaart van de telefoon van mijn vrouw verwijderd en heb daarna geen meldingen meer gehad.
Er waren hier meldingen van mensen met soortgelijke situaties. De kaart moet op jouw naam staan. Als de naam op de kaart niet klopt met de naam van de Apple wallet, dan wordt geblokkeerd. Zelfde als je jouw Plutus kaart toevoegt in de Curve app van je vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Cognitief schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 00:09:
[...]

Werkt hier al maanden probleemloos, via de app op mijn telefoon, via handmatig toevoegen op mijn vrouws telefoon.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 22:22
Er is nog hoop na bijna 1 jaar en booking.com rewards.
We're aware of an issue that's causing a small number of our customers to have their Booking.com rewards become stuck in Pending. Sadly, your account has been affected.

Let me assure you that we’ve been actively investigating this problem with our Third Party Rewards Team and Booking.com.

I can confirm that we have had confirmation that all rewards that are in pending shall still be paid out by them. This includes the rewards which are stuck in pending, such as yours!

Sadly, however, we don't have yet confirmation on when these rewards will be paid out just yet. Rest assured, we will send out another update addressing this as soon as we have clarification and can provide a more accurate timescale.

I'm truly sorry for any inconvenience caused, we really appreciate your patience as we continue to investigate this. In the meantime, if you have any other questions, please don’t hesitate to get back in touch – otherwise, have a lovely day!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Nu online
Hebben jullie bij de Jumbo ook problemen met de 1% cashback (Curve Black of Metal gebruikers)?
Heb nu al meerdere Jumbo's geprobeerd maar krijg nergens de cashback automatisch. Moet elke keer chats openen achteraf om de cashback handmatig te krijgen.

Bij andere retailers gaat het wel gewoon goed, zoals Shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Jdome schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:43:
Hebben jullie bij de Jumbo ook problemen met de 1% cashback (Curve Black of Metal gebruikers)?
Heb nu al meerdere Jumbo's geprobeerd maar krijg nergens de cashback automatisch. Moet elke keer chats openen achteraf om de cashback handmatig te krijgen.

Bij andere retailers gaat het wel gewoon goed, zoals Shell.
Ik heb dit bij een van de AH vestigingen waar ik boodschappen doe. De naam op de afboeking staat niet iets in als "Albert Heijn". Ik heb 1x een ticket geopend bij support en een bon ingestuurd, nu hebben ze die afwijkende naam als notitie op mijn account gezet. Eens in de maand stuur ik een lijst met transacties en een verwijzing naar die communicatie, en krijg ik het handmatig bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Jdome schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:43:

Bij andere retailers gaat het wel gewoon goed, zoals Shell. Curve Metal trouwens.
Zelfs deze jumbo pakt die niet. Heb nu 3 Jumbo's die curve niet pakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYU3VN3fr9F17a7QkIqIm4orOSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n0EVStc8CINGpqCgRfozmuVm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Nu online
Irritant zeg! Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik geen Black genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
enermax schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 16:06:
[...]

Zelfs deze jumbo pakt die niet. Heb nu 3 Jumbo's die curve niet pakt.
[Afbeelding]
Gewoon steeds helpdesk lastig vallen. Ze zijn gewoon ontzettend eigenwijs. ik heb meermaals aangegeven dat achter de naam Jumbo de naam van vestiging/franchiser verschijnt. In het begin hebben ze mijn lokale jumbo met de hand toegevoegd, Maar ieder keer dat ik in een andere Jumbo kom mag ik het met de helpdesk oplossen.

Kennelijk vinden ze het leuk bij Curve om geld uit te geven aan helpdesk medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:52
enermax schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:45:
Er is nog hoop na bijna 1 jaar en booking.com rewards.

[...]
Waar heb je dat bericht gehad? In de app-chat? Die worden bij mij steeds gesloten en ik krijg er ook geen notificaties van. Hoef ook nooit in die app te zijn, overigens, behalve nu maar weer eens om te zien dat mijn booking.com rewards ook nog steeds pending zijn

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nou, ik twijfelde ook nog over Black i.c.m. Plutus nadat mijn Curve X van 2 euro p/m verloopt deze zomer, maar dat gaat 'm niet worden als ik er op deze manier achteraan moet. Dan zet ik m'n Plutus perks wel voor iets anders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Wiley99 Ja via chat.

@finsdefis Ik heb zelf Curve Metal (15 euro) via Hi subscription, dan krijg je 12$ terug. Dan moet ik nog 300 euro uitgeven per maand aan boodschappen om geen verlies te lijden bij: Albert Heijn, Amazon, Aldi, Jumbo, Booking.com en Lidl. Jumbo gaat helaas vaak mis maar die andere gaan 95% van de tijd goed. Ik verdien ~3 euro per maand met Curve maar belangrijker dan heb je ook nog GoBackInTime en die andere mooie features van Curve metal. In combinatie met hi heb ik dan 8%+1% rewards, dat is helemaal een feest O+ Maar Curve kan ook via Plutus dan heb je 3%+1%.

[ Voor 34% gewijzigd door enermax op 23-03-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
enermax schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:14:
@Wiley99 Ja via chat.

@finsdefis Ik heb zelf Curve Metal (15 euro) via Hi subscription, dan krijg je 12$ terug. Dan moet ik nog 300 euro uitgeven per maand aan boodschappen om geen verlies te lijden bij: Albert Heijn, Amazon, Aldi, Jumbo, Booking.com en Lidl. Jumbo gaat helaas vaak mis maar die andere gaan 95% van de tijd goed. Ik verdien ~3 euro per maand met Curve maar belangrijker dan heb je ook nog GoBackInTime en die andere mooie features van Curve metal. In combinatie met hi heb ik dan 8%+1% rewards, dat is helemaal een feest O+ Maar Curve kan ook via Plutus dan heb je 3%+1%.
Ik heb dit ook overwogen, alleen ik zie voor mijzelf de meerwaarde metal tov black niet. Die verzekeringen heb je allemaal niks aan. Bovendien altijd lastig een claim in te dienen in het buitenland, gaat het mis dan vraag ik me af of je rechtsbijstandsverzekering kan ingrijpen (want buitenland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@glatuin Klopt Glatuin, Curve black is de sweet spot. (3.6k boodschappen+ ~1.2k overige uitgaven)
Curve Black -120 euro + Hi rewards 120 euro + 36 euro 1% 3 winkels = 36 euro winst p/jaar.
Curve Metal -180 euro + Hi rewards 144 euro + 48 euro 1% 6 winkels = 12 euro winst p/jaar.

Ik maak dan 24 euro minder winst met Metal maar heb dan wel een "robuust" kaartje, 30 dagen extra gbit en een extra verzekering die ik misschien 1x ga gebruiken in 10 jaar tijd.

Ik moet wel zeggen dat 12 euro extra verdienen bij Metal (3 winkels) wat laag geschat is. Heb voor vriendenuitje geboekt bij booking.com en dan zit je al op > 400 euro uitgaven. Als ik dan een keer zelf boek en nog wat uitgaven bij Amazon en een extra supermarkt.
Ik vind het ook fijn om korting/gratis producten te scoren via Scoupy/Woolsocks/Tikkie. Dan is 4 supermarkten ook wel handig. Op de volle prijs 8% via hi en 1% extra via Curve en dan het product gratis meekrijgen oOo.

De reden dat ik toch voor Metal ga is dat ik de kaart echt overal gebruik in winkels. En al mijn andere kaarten niet meer hoef mee te nemen. (Plutus, Hi, Crypto.com, Creditkaart, Nexo, Binance) _/-\o_

https://www.curve.com/plans?variant=metal
Extra metal benefits tov Black. + (120 dagen ipv 90 dagen gobackintime) en 200 euro extra fee free pinnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtbpYqVkPhZj6Hwk2ML5KHVtmRU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S1wFqOZ06dFyfIA4fqanCBCJ.jpg?f=user_large

[ Voor 62% gewijzigd door enermax op 23-03-2023 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Die Loungekey is wel tof. Kost je 20 pond om airport lounge binnen te komen. KLM lounge betaal je meer voor een toegang, tenzij je FB Gold of hoger bent dan is toegang gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:47
Vraagje, ik ben zojuist geupgraded naar een Curve Black abbo. De 'gratis' Curve card werkte altijd prima, ook in combinatie met Google Pay.

Ik heb de (virtual) kaart toegevoegd in Google Pay, en probeer hem nu toe te voegen in Google Wallet zodat ik er ook contactloos mee kan betalen (voordat de fysieke kaart wordt bezorgd). Maar, dan miept Google Wallet over onderstaande? Dafuq?

Ik heb de virtuele kaart al wel op het internet gebruikt om iets te betalen. Dat werkt gewoon, maar hoe krijg ik het (in ieder geval totdat mijn fysieke kaart wordt bezorgd), in winkels aan de praat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wNiO8jLxbcO8Y4l3C3h3umNZXhU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JJyd4KV1pXL8vGymxKZe6PoR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Sandrioni op 30-03-2023 12:34 ]

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Sandrioni schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:57:
Vraagje, ik ben zojuist geupgraded naar een Curve Black abbo. De 'gratis' Curve card werkte altijd prima, ook in combinatie met Google Pay.

Ik heb de (virtual) kaart toegevoegd in Google Pay, en probeer hem nu toe te voegen in Google Wallet zodat ik er ook contactloos mee kan betalen (voordat de fysieke kaart wordt bezorgd). Maar, dan miept Google Wallet over onderstaande? Dafuq?

Ik heb de virtuele kaart al wel op het internet gebruikt om iets te betalen. Dat werkt gewoon, maar hoe krijg ik het (in ieder geval totdat mijn fysieke kaart wordt bezorgd), in winkels aan de praat?
[Afbeelding]
Even verwijderen uit Google wallet en opnieuw toevoegen met de nieuwe gegevens. Zo ging dat bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
glatuin schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:01:
[...]

Even verwijderen uit Google wallet en opnieuw toevoegen met de nieuwe gegevens. Zo ging dat bij mij ook.
En idd! Dat werkt!

En, als ik nu mijn fysieke kaart krijgen (met andere exp.date en CVC)...dan hetzelfde truukje? Dus, kaart verwijderen en opnieuw toevoegen? Of kan ik deze bestaande updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Sandrioni schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:20:
[...]

En idd! Dat werkt!

En, als ik nu mijn fysieke kaart krijgen (met andere exp.date en CVC)...dan hetzelfde truukje? Dus, kaart verwijderen en opnieuw toevoegen? Of kan ik deze bestaande updaten?
Kan ik me even niet herinneren, maar het zal me niks verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Er is nu een paaspromotie. 20% korting gedurende 3 maanden op je maandelijkse kosten of 20% op je jaarkosten Tussen 24 maart en 8 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-02 22:22
Ik heb Revolut toegevoegd aan Curve en de stappen van @TexMex geprobeerd te volgen zodat Revolut de currency exchange doet ipv Curve, maar de currency van het land waar ik naartoe ga (Turkije), staat niet in de lijst.

Betekent dit dat ik de currency exchange alleen door Curve kan laten doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Vruchtensap schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 13:18:
Ik heb Revolut toegevoegd aan Curve en de stappen van @TexMex geprobeerd te volgen zodat Revolut de currency exchange doet ipv Curve, maar de currency van het land waar ik naartoe ga (Turkije), staat niet in de lijst.

Betekent dit dat ik de currency exchange alleen door Curve kan laten doen?
Dat betekent het inderdaad, Curve doet de conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Kan iemand die geen metal heeft kijken wat voor bedrag erbij staat als je zou switchen naar metal.
Bij mij staat het gewone bedrag, de 20% korting is niet berekend, of komt dat later pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-02 22:22
MTT schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:25:
Kan iemand die geen metal heeft kijken wat voor bedrag erbij staat als je zou switchen naar metal.
Bij mij staat het gewone bedrag, de 20% korting is niet berekend, of komt dat later pas?
Ik zie dit staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiPe5f4qobC_q1lyHf87Sx1fQs8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xTUQzeMg0K1brx3QFAHzPOUh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Bedankt, die zie ik dus niet, bij mij staat 14,99 euro. Heb contact opgenomen en ze zeggen dat er bij een aantal die korting er niet staat. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd maar dat brengt niks.
Even afwachten weer wat de ks zegt of ik de korting wel verrekend krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:40
Ik denk dat ik curve in combinatie met plutus ga gebruiken. Doe ik nu ook al met curve free, maar met het aanhouden van saldo is dit met curve black een stuk makkelijker. Mijn plutus subscription loopt vanaf de 23e van de maand. Dus als ik die upgrade naar 3 perks, is het handig om de curve black upgrade dan pas na de 23e te doen toch? En kan ik dan direct voor 90 dagen GBIT doen met terugwerkende kracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Laatst online: 23-04-2024
Zijn er meer mensen met problemen bij het gebruik van Curve bij de LIDL? Ik kan sinds een week of vier Curve niet meer gebruiken daar (zowel de kaart, als Apple Pay), terwijl die tot feb wel gewerkt heeft. Support geeft geen of inhoudelijk slechte reacties, dus daar kom ik niets verder helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
MinasM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:25:
Zijn er meer mensen met problemen bij het gebruik van Curve bij de LIDL? Ik kan sinds een week of vier Curve niet meer gebruiken daar (zowel de kaart, als Apple Pay), terwijl die tot feb wel gewerkt heeft. Support geeft geen of inhoudelijk slechte reacties, dus daar kom ik niets verder helaas.
Is volgens mij afhankelijk van de betaalterminal. Ik had bij AH thuisbezorging laatst ook 1 keer dat de bezorger een andere/oude terminal mee had genomen en die deed het met Curve niet. Week erna met andere terminal wel weer. En dit geldt eigenlijk in alle winkels / restaurants / etc, heel soms pech maar bijna altijd succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
BBKing schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:41:
[...]

Is volgens mij afhankelijk van de betaalterminal. Ik had bij AH thuisbezorging laatst ook 1 keer dat de bezorger een andere/oude terminal mee had genomen en die deed het met Curve niet. Week erna met andere terminal wel weer. En dit geldt eigenlijk in alle winkels / restaurants / etc, heel soms pech maar bijna altijd succes.
hmm, dat zou natuurlijk kunnen, maar dan zou dat betekenen dat er binnen een winkel en dan binnen het zelfscan gedeelte een terminal staat waar het wel werkt een minstens 1 waarbij het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik betaal wekelijks via Curve bij de LIDL nog geen problemen mee gehad.
Android gebruik ik samen met google pay.
Afgelopen zaterdag nog betaald daar.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Al zolang ik curve heb (september 2022) betaal ik bij de Lidl daarmee. Enige keer dat ik issues had was bij een heel kleine Lidl met oude pinautomaten die nog niet geschikt waren voor MasterCard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 21:06
MinasM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:02:
[...]

hmm, dat zou natuurlijk kunnen, maar dan zou dat betekenen dat er binnen een winkel en dan binnen het zelfscan gedeelte een terminal staat waar het wel werkt een minstens 1 waarbij het niet werkt.
Bij onze lidl is dat het geval. Kassa 1 van de zelfscan en zelfscan servicebalie hebben de juiste terminal en geen problemen. Kwam hier achter nadat ik 5min heb zitten klooien bij de verkeerde kassa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
RenaldoN schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:37:
[...]

Bij onze lidl is dat het geval. Kassa 1 van de zelfscan en zelfscan servicebalie hebben de juiste terminal en geen problemen. Kwam hier achter nadat ik 5min heb zitten klooien bij de verkeerde kassa
Dan is er nog hoop ;) ik ga het ook even bij een andere zelfscan in dezelfde winkel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:37
Deze week Jumbo Ah en Spar als perk genomen bij Curve. Deze week eens geprobeerd in de Spar en netjes 1% in BTC gekregen. Zonet inkopen gedaan bij Jumbo maar nu verschijnt er geen reward. Hoelang duurt dat gewoonlijk? Bij de inkopen in de Spar was dit vrijwel onmiddellijk.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
CK3v1N schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 17:16:
Deze week Jumbo Ah en Spar als perk genomen bij Curve. Deze week eens geprobeerd in de Spar en netjes 1% in BTC gekregen. Zonet inkopen gedaan bij Jumbo maar nu verschijnt er geen reward. Hoelang duurt dat gewoonlijk? Bij de inkopen in de Spar was dit vrijwel onmiddellijk.
Rewards van jumbo iedere keer via helpdesk chat claimen. Helaas enige manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 19:34

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

glatuin schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 18:08:
[...]

Rewards van jumbo iedere keer via helpdesk chat claimen. Helaas enige manier.
@CK3v1N Langer antwoord: sommige Jumbo’s waren vroeger geen Jumbo (maar Super de Boer bijv.) en laten dat ook niet zien in de naam van de transactie. Zolang er ergens “Jumbo” in de naam staat van de merchant staat gaat het doorgaans gewoon goed en automatisch, maar als dat niet het geval is moet je een claim via de helpdesk indienen.

Zelf met onze lokale Jumbo en bezorgdienst van de Jumbo gaat het gelukkig goed. Laatst was ik in een Jumbo verderop in het land en die gebruikte voor het pickuppoint nog een oude mobiele terminal met oude pre-Jumbo naam, wat dus niet gedetecteerd wordt voor cashback.

Het is dus een beetje hit-and-miss. Maar dat je elke keer moet claimen is dus, wel afhankelijk van welke Jumbo je vaak bezoekt, niet per se waar.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:19:
[...]

@CK3v1N Langer antwoord: sommige Jumbo’s waren vroeger geen Jumbo (maar Super de Boer bijv.) en laten dat ook niet zien in de naam van de transactie. Zolang er ergens “Jumbo” in de naam staat van de merchant staat gaat het doorgaans gewoon goed en automatisch, maar als dat niet het geval is moet je een claim via de helpdesk indienen.

Zelf met onze lokale Jumbo en bezorgdienst van de Jumbo gaat het gelukkig goed. Laatst was ik in een Jumbo verderop in het land en die gebruikte voor het pickuppoint nog een oude mobiele terminal met oude pre-Jumbo naam, wat dus niet gedetecteerd wordt voor cashback.

Het is dus een beetje hit-and-miss. Maar dat je elke keer moet claimen is dus, wel afhankelijk van welke Jumbo je vaak bezoekt, niet per se waar.
Bij mij staat er Jumbo spatie en de naam van de franchiser (voormalig c1000) bij deze lokale jumbo gaat het altijd mis. Bij de jumbo verderop gaat het altijd goed deze gebruikt Jumbo spatie en lokatie (naam wijk).

Of wel ik snap er niets van. Steeds copy&paste ik zelfde riedeltje bij de chat maar er veranderd niets.

[ Voor 4% gewijzigd door glatuin op 07-04-2023 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:37
iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 19:19:
[...]

Dank voor het antwoord. Het is een nieuwe vestiging in België dus voorheen niets geweest. Jumbo staat wel degelijk in de naam, samen met de locatie. Zal ticketje helpdesk worden ..

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Ook maar even hier (crosspost uit Hi topic)

Toch een paar gekke zaken met Hi.com in combinatie met curve.
- 1 april getankt. €200 afgeschreven, later in Curve gecorrigeerd naar €70, maar bij Hi nog altijd €200
- Vandaag via Curve €95 afgerekend bij een sporthal via pin, zonder problemen. In de Curve app niet terug te vinden (?), in de Hi app staat 1 transactie -€95 en 1 minuut later 1 transactie +€95.
- Bij Karwei via Paypal/Curve/Hi online betaald. Binnen Curve refund gekregen, en bij Hi ook. Volgens Paypal is het nog steeds betaald.

Bij de laatste ligt het denk ik aan Curve, bij die andere 2 aan Hi? Anderen met soortgelijke issues?

Heb m’n primaire kaart inmiddels omgezet naar ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Kan alleen een Creditkaart toegevoegd worden aan de curve app of is dit ook mogelijk met een ING debit in mijn geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
Anoniem: 1420638 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 16:24:
Kan alleen een Creditkaart toegevoegd worden aan de curve app of is dit ook mogelijk met een ING debit in mijn geval?
Helaas geen normale ‘pinpas’. Zou ik ook wel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
De kaart is nu 3 4 weken langer onderweg dan de kaart zou arriveren volgens de app. Duurt dit altijd zo lang?

[ Voor 248% gewijzigd door enermax op 09-04-2023 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MinasM
RenaldoN schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:37:
[...]

En dit was het inderdaad! Ik heb binnen dezelfde winkel een andere zelfscankassa geprobeerd en die werkte zonder problemen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:16
Ik krijg een mail van Curve (zit op de free tier) dat je 1.5% transaction fee moet betalen.

We’re changing the way we handle business funding cards. We are changing our terms of service to allow all our customers to make the most of Curve. We’re introducing new monthly fee-free limits to all of our customers who want to use a Business card on their personal plan. These new changes come into effect on 10 June 2023.

Tier Free 1.5% transaction fee, €100 free monthly limit.

Oh ze kijken naar Business card. Hoe weten ze wat een Business card is?

[ Voor 7% gewijzigd door Theswitch op 11-04-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
@Theswitch Ja, begrijp hem ook niet helemaal. Geldt de fee-free limit voor iedereen, of enkel voor bedrijven? Wordt er wel een stuk matiger van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:30

R2L

Pepper92 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:09:
@Theswitch Ja, begrijp hem ook niet helemaal. Geldt de fee-free limit voor iedereen, of enkel voor bedrijven? Wordt er wel een stuk matiger van
Dat kun je wel zeggen ja. Als het voor iedereen geldt en niet alleen business dan zeg ik 'm eind deze maand op. Dan voorlopig maar geen Google pay

[ Voor 4% gewijzigd door R2L op 11-04-2023 21:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glatuin
R2L schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:33:
[...]

Dat kun je wel zeggen ja. Als het voor iedereen geldt en niet alleen business dan zeg ik 'm eind deze maand op. Dan voorlopig maar geen Google pay
Business (credit) card dus op naam van een bedrijf. Een corporate card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:30

R2L

glatuin schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:35:
[...]

Business (credit) card dus op naam van een bedrijf. Een corporate card.
Oké thnx!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
Plutus had mij om bonnetjes gevraagd van 7 maanden terug. Tip: in Curve kun je bonnetjes toevoegen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8t2H_goEHGxFBOUzEkPqv1Xlnhc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g2SUyj3zXqNnBbj1KD0EZo3J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Gratis reizen met de trein met Curve/Google wallet? Ik check gisteren in en uit met telefoon gaat prima. Vanmorgen gaf curve aan betaling geweigerd. Vreemd.

[ Voor 4% gewijzigd door glatuin op 13-04-2023 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:11

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afgelopen vrijdag 4-tal ChatGPT subscription fraude transacties gehad via mijn Curve card. Heb mijn kaart geblokkeerd en een fraude melding gedaan, ben benieuwd hoe dit gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Xqlus1ve schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:23:
Afgelopen vrijdag 4-tal ChatGPT subscription fraude transacties gehad via mijn Curve card. Heb mijn kaart geblokkeerd en een fraude melding gedaan, ben benieuwd hoe dit gaat lopen...
Mijn ervaring tot nu toe met een soortgelijke situatie was erg goed geregeld. Nieuwe kaart en transacties gestorneerd door support. Duurde echter wel een paar dagen (dus paar dagen stress), maar dat maakte voor de afwikkeling niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:11

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Heb echter nog geen confirmatie gehad dat ik een fraude melding gemaakt hebt, was dat bij jou ook zo @StefanoZ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Xqlus1ve schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:43:
Heb echter nog geen confirmatie gehad dat ik een fraude melding gemaakt hebt, was dat bij jou ook zo @StefanoZ ?
Als ik het me goed herinner wel. Heb vanuit de transactie een chat gestart en toen hebben ze eigenlijk gelijk doorgepakt door de kaart te blokkeren en deactiveren en een nieuwe te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Kan het zijn dat anti-embarassment mode niet altijd even goed werkt? Ik heb Curve X en op mijn default kaart stond idd niet genoeg waardoor hij gewoonlijk doorschiet naar mijn Plutus kaart toen ik wilde afrekenen. But not today.

Op Reddit lees ik dat ik niet de enige ben. Is er een manier om dit beter te laten werken? Of is dit alleen als je met de fysieke kaart betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Sandrioni schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:53:
Kan het zijn dat anti-embarassment mode niet altijd even goed werkt? Ik heb Curve X en op mijn default kaart stond idd niet genoeg waardoor hij gewoonlijk doorschiet naar mijn Plutus kaart toen ik wilde afrekenen. But not today.

Op Reddit lees ik dat ik niet de enige ben. Is er een manier om dit beter te laten werken? Of is dit alleen als je met de fysieke kaart betaalt?
Bij niet genoeg saldo op de geselecteerde kaart werkt het prima. Bij issues met de kaart werkt het niet altijd even goed. Gelukkig heb ik het nog niet vaak hoeven mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:59
Sandrioni schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:53:
Het ligt vooral aan de response die je primaire kaart geeft op het moment dat je onvoldoende saldo hebt. Dat is bij sommige kaarten helaas niet altijd de juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Timmy schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 18:39:
[...]

Het ligt vooral aan de response die je primaire kaart geeft op het moment dat je onvoldoende saldo hebt. Dat is bij sommige kaarten helaas niet altijd de juiste.
De default is Binance, met als anti embarrassment 2 Plutus kaarten.

Zal 1 van de Plutus kaarten als default zetten en die andere 2 als anti embarrassment....

Wordt vervolgd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ooit begon ik op de free tier met 4 kaarten. Inmiddels heb ik het al een half jaar niet gebruikt. Eerst zat ik op één of andere jaarlimiet en moest ik 5 maanden wachten. Toen kreeg ik een mail dat ik nog maar maximaal twee kaarten aan curve kon koppelen. Daarna kwam er een mail dat mijn business cards verwijderd gingen worden omdat de free tier alleen nog private cards zou ondersteunen en vrij kort daarna kwam een fee van 1.5%. Volgens mij zijn de limieten ook verlaagd.

Nu ontvang ik een bericht dat mijn kaart verloopt en ik volgende maand een nieuwe krijg. Volgens mij kost dat geld, alleen staat dat nergens in de mail. Ik ging mijn account annuleren, en dan komt het volgende bericht (ongeveer): "Het kan lang duren om opnieuw goedgekeurd te worden. Het aanhouden van Curve Free is gratis. Wil je dit account niet aanhouden?"

Volgens mij klopt dat laatste niet, want die kaart straks kost weer €5 of iets dergelijks. Maar goed.

Wat vinden jullie? Is de free tier nog de moeite waard?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Als je de new conversation knop niet meer hebt... Dan moet je de laatste chat session "force close" doen.
Dat moet je maar weten...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uur6dazfpue8f7BaWgDm8c37P_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FFqRfL59hm3qEXZ9eBiy6qLG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 18:46
Sando schreef op donderdag 20 april 2023 @ 14:49:
Nu ontvang ik een bericht dat mijn kaart verloopt en ik volgende maand een nieuwe krijg. Volgens mij kost dat geld, alleen staat dat nergens in de mail. Ik ging mijn account annuleren, en dan komt het volgende bericht (ongeveer): "Het kan lang duren om opnieuw goedgekeurd te worden. Het aanhouden van Curve Free is gratis. Wil je dit account niet aanhouden?"

Volgens mij klopt dat laatste niet, want die kaart straks kost weer €5 of iets dergelijks. Maar goed.

Wat vinden jullie? Is de free tier nog de moeite waard?
Bij mij verloopt de Curve Free kaart ook binnenkort maar ik heb nog geen bericht van Curve ontvangen. Ik lees tegenstrijdige berichten op hun Help pagina's:

"My card expires soon - If your Curve Card expires soon, you'll receive an email asking you to confirm your shipping address. Once confirmed, we'll automatically reissue your Curve Card for free".

Maar er staat ook:

"I need a new card - You can order a replacement yourself via the Curve app for the following: 1) Lost/stolen card 2) Expired card 3) Damaged card 4) Card lost in post. For standard Curve, Curve X, Samsung Pay+ and premium Black customers, please note per our Terms of Service, we may charge a GBP 5 fee to reissue your Curve Card."

Ik ga echt geen 5 pond betalen. De fysieke Curve kaart gebruik ik voornamelijk in winkels als front-end voor de Openbank prepaid e-commerce kaart omdat die virtueel is. Maar ik heb ook andere fysieke creditcards, dus zo erg zit ik er nou ook niet om te springen. Ik weet niet of het mogelijk is om een virtuele Curve kaart aan je telefoon te koppelen (via Samsung Pay, Garmin Pay, Google Pay of iets dergelijks), maar als dat het geval is zou dat toch gratis moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Je kunt gewoon de virtuele kaart aan je applepay hangen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
MTT schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 22:59:
Je kunt gewoon de virtuele kaart aan je applepay hangen bijvoorbeeld.
Bedoel je dan een virtuele Curve kaart of een virtuele Openbank prepaid debit Mastercard?

Want ik weet van geen virtuele Curve kaart. Ik heb alleen een fysieke Curve kaart, en de Openbank ecommerce kaart kan ik niet toevoegen aan (in mijn geval) Garmin Pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Ik heb de curve kaart al meer dan een jaar in de Apple Wallets van ons beiden staan, tot grote tevredenheid. Zo kunnen we beiden alle kaarten gebruiken zonder telkens te ruilen van pasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

jack2 schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:00:
[...]

Bedoel je dan een virtuele Curve kaart of een virtuele Openbank prepaid debit Mastercard?

Want ik weet van geen virtuele Curve kaart. Ik heb alleen een fysieke Curve kaart, en de Openbank ecommerce kaart kan ik niet toevoegen aan (in mijn geval) Garmin Pay.
Ik heb gewoon een virtuele Curve kaart in mijn account staan, en die zit in mijn apple wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
Correctie, ik krijg nu net een mailtje binnen dat ze alsnog een nieuwe kaart gaan opsturen:

"Looks like your Curve Card is expiring soon. Before we send out a new one, we just want to check your information is correct."

Da's leuk maar vlak daarna kreeg ik:

"Your new Curve card is on its way – we’ll send it out to the address below."

Gelukkig is mijn adres niet gewijzigd. Dat betekent wel dat ik een aantal dagen geen werkende fysieke kaart zal hebben. Geen groot probleem, maar toch: dat eerste mailtje hadden ze wel eerder mogen sturen.

En inderdaad had ik verkeerd gekeken: in de Curve app kun je de gegevens van de (nieuwe) kaart opvragen, tot aan de CVC aan toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:32
Dacht even een Koningsdag lot te kopen via de Curve kaart, jammer maar helaas...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PSeAgqP1MrUtLH3HZoSvosKFqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wUnxzhrxjABFOqz1xQaMIHrR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07 18:01

Therapy777

Metal!

Heb een mail gekregen dat er allerlei cashback retailers (voornamelijk gebaseerd op eten en drinken) zijn toegevoegd. Maar in de app is hierover niks te vinden. Hebben jullie enig idee waar dat verstopt zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Therapy777 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:12:
Heb een mail gekregen dat er allerlei cashback retailers (voornamelijk gebaseerd op eten en drinken) zijn toegevoegd. Maar in de app is hierover niks te vinden. Hebben jullie enig idee waar dat verstopt zit?
Volgens mij is die lijst (in-app) gebaseerd op locatie. En de meeste nieuwe retailers zeggen mij niks, dus waarschijnlijk allemaal buiten nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
@Therapy777: In de app in niks te vinden als je geen Curve Black of Metal hebt? Wel onderaan deze pagina: https://www.curve.com/en-gb/legal/curve-rewards-and-cash/
Zelfs Albert Heijn en Jumbo staan erop :)

[ Voor 21% gewijzigd door U123456 op 29-04-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 21:06
U123456 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:58:
@Therapy777: In de app in niks te vinden als je geen Curve Black of Metal hebt? Wel onderaan deze pagina: https://www.curve.com/en-gb/legal/curve-rewards-and-cash/
Alleen jammer eenmaal gekozen niet meer aan te passen is. Zo zit ik dadelijk vast aan de Ikea en ah terwijl er geen ah op mijn nieuwe adres in de buurt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
RenaldoN schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:10:
[...]

Alleen jammer eenmaal gekozen niet meer aan te passen is. Zo zit ik dadelijk vast aan de Ikea en ah terwijl er geen ah op mijn nieuwe adres in de buurt is
Je kan chat vragen om aan te passen. Hebben meerdere mensen hier gedaan en aangegeven als je dit draadje terugleest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
U123456 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:58:
Nee, het gaat hier niet om de 1% cb retailers heb ik het idee. Dit lijkt een beetje op het oude rewards program:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALwX0h2iYy86gLC3_n5FipDzmmo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6WPvvCydeHu4173fatjYTJI3.png?f=fotoalbum_large

De link in de mail gaat ook direct naar de rewards tab in de curve app.

[ Voor 4% gewijzigd door Domino op 29-04-2023 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Domino schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:21:
[...]

Nee, het gaat hier niet om de 1% cb retailers heb ik het idee. Dit lijkt een beetje op het oude rewards program:

[Afbeelding]

Ik heb helemaal geen rewards tab?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tnfNF8JnqVo02c8deZxDvPcpRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oBS3pzIO8L0YR38D6ef0uPjs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Tomba schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:48:
[...]

[Afbeelding]
Ik wel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTU3t4DFdDSxAJlUZCFXpau7Hac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lpswOz95y0WDmz9wkhaeJ0jg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48
De fysieke Curve kaart gebruik ik voornamelijk in winkels als front-end voor de Openbank prepaid e-commerce kaart omdat die virtueel is.
Heeft het op die manier gebruiken van de Curve card nog voordelen tov de Mastercard debit card die Openbank aanbiedt?
Kun je de Curve card op die manier volledig als "echte" credit card gebruiken, dus ook bijvoorbeeld om borg mee te staan in hotels (voornamelijk in de US)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07 18:01

Therapy777

Metal!

Domino schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:21:
[...]

[Afbeelding]

Yep dat klopt deze mail bedoelde ik.
Tomba schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:48:
[...]

[Afbeelding]
Dit dus, ik heb ook geen rewards tab :? Al een tijdje niet meer. Ik zit op Curve black voor wat het waard is.

[ Voor 40% gewijzigd door Therapy777 op 29-04-2023 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Therapy777 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 20:40:
[...]

Dit dus, ik heb ook geen rewards tab :? Al een tijdje niet meer. Ik zit op Curve black voor wat het waard is.
Ik ook Curve Black op iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Same, black op ios

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Hier Curve Black op Android en ook geen rewards tab meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Ik zie ook niks en zit op Metal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cderidder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-07 19:03
Daar is in februari een mail over verstuurd. Die van afgelopen week zal niet voor ons bedoeld zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37sj1TO0P3EUIL6Yse_Hb2VVB24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fEmguolQ5PQsa5WfDat78GqO.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste