• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Iemand ervaring met de reisverzekering van Curve (black)? Voldoet deze een beetje, en is deze ook geldig voor je reisgenoot?

Betaal normaal altijd met mijn AMEX Platinum i.v.m. de goede verzekering maar als die van Curve enigszins vergelijkbaar is, dan betaal ik mijn vakantie liever met Curve.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cognitief
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 19:43
Zoals eerder aangegeven werkt Gbit bij mij niet van mijn ING CC naar mijn Plutus kaart. Ik heb al een aantal tickets ingediend waarop ik inmiddels ook het antwoord heb gekregen dat ze het aan het onderzoeken zijn.

Nu liet ik voorheen al mijn transacties handmatig overzetten door support en was dat nooit een probleem en werd het snel geregeld. Sinds twee weken krijg ik echter geen reactie meer op deze verzoeken en vandaag begonnen ze opeens vragen te stellen...

Of ik wil bevestigen waarom ik zoveel Gbit's aanvraag en deze transacties niet met de juiste kaart afreken? Ook moet ik me opnieuw verifiëren. Wel een beetje vreemd aangezien ik Curve Black gebruik met unlimited Gbit's...

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:00
Hebben jullie ook problemen met Curve? Ik krijg wel de notificatie dat ik iets moet accorderen, maar de app blijft zeggen "Something's gone wrong", inmiddels al zo'n 2 uur.

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-03 20:13
Yep, hier ook.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:34
Is de nieuwe update, even verwijderen en opnieuw installeren.

• Ypho
Domino schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:44:
Is de nieuwe update, even verwijderen en opnieuw installeren.
Werkt inderdaad, ik had geen update in de App Store (iOS), maar verwijderen en reinstall van dezelfde versie werkt.

• Cognitief
Nog even een update van mijn kant: na uitvoerig contact met het support team, het opnieuw verifiëren van mijn identiteit en het verwijderen en opnieuw toevoegen van mijn kaarten kan ik nu eindelijk gebruik maken van Gbit!

Het is mij alleen niet duidelijk wat er zich op de achtergrond heeft afgespeeld want ik heb mijn kaarten al een keer opnieuw toegevoegd. Ik ben nu iig niet meer afhankelijk van support voor het overzetten van mijn transacties en volgens mij waren zij er ook wel klaar mee:-)

Als compensatie voor al het ongemak heb ik £25 aan Curve Cash op mijn kaart gestort gekregen. Al met al ben ik goed geholpen maar je merkt dat het momenteel druk en chaotisch is bij het support team.

• Jdome
  • Nu online
Nvm

[Voor 99% gewijzigd door Jdome op 17-03-2023 17:12]

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:09
Probeer Curve te activeren. Creditcard toegevoegd, Curve kaart geselecteerd, maar krijg vervolgens de melding ‘something’s gone wrong’ na invullen CVC code. Kan ook geen andere kaart toevoegen. Maar een bericht naar support gestuurd.

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:47
Cognitief schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:12:
Zoals eerder aangegeven werkt Gbit bij mij niet van mijn ING CC naar mijn Plutus kaart. Ik heb al een aantal tickets ingediend waarop ik inmiddels ook het antwoord heb gekregen dat ze het aan het onderzoeken zijn.

Nu liet ik voorheen al mijn transacties handmatig overzetten door support en was dat nooit een probleem en werd het snel geregeld. Sinds twee weken krijg ik echter geen reactie meer op deze verzoeken en vandaag begonnen ze opeens vragen te stellen...

Of ik wil bevestigen waarom ik zoveel Gbit's aanvraag en deze transacties niet met de juiste kaart afreken? Ook moet ik me opnieuw verifiëren. Wel een beetje vreemd aangezien ik Curve Black gebruik met unlimited Gbit's...

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
ben ook benieuwd... hou ons op de hoogte. Kan geen enkele omzetten naar Plutus. Heb 1x een support chat geopend maar daar niets meer op gehoord. Per betaling iets aanvragen teveel werk ;-) Maar dit werkt zo niet.

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:17
Pepper92 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:21:
Probeer Curve te activeren. Creditcard toegevoegd, Curve kaart geselecteerd, maar krijg vervolgens de melding ‘something’s gone wrong’ na invullen CVC code. Kan ook geen andere kaart toevoegen. Maar een bericht naar support gestuurd.
Let op met adblockers. Wanneer je deze in netwerk of op je mobiel hebt even omzijlen of uitschakelen en dan lukt het wel.

• Pepper92
@glatuin bedankt voor de tip. Gepoogd maar helaas geen effect. Misschien dat m’n creditcard weigert?

Inmiddels ook contact met support (respons <1 uur, in tegenstelling tot wat hierboven is beschreven), maar heb niet het idee dat ze m’n bericht daadwerkelijk lezen. Ze dachten eerst dat het me niet lukte een creditcard toe te voegen, en vervolgens dat het me niet lukte de app te openen 😅 Wordt vervolgd

Edit: inmiddels kunnen oplossen door eerst voor de gratis kaart te gaan (eenmalig €5) en vervolgens te upgraden. Dat ging zonder problemen. Per mail verzoek gedaan die €5 terug te krijgen.

[Voor 27% gewijzigd door Pepper92 op 13-03-2023 15:54]

• Cognitief
jack_ schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:03:
[...]

ben ook benieuwd... hou ons op de hoogte. Kan geen enkele omzetten naar Plutus. Heb 1x een support chat geopend maar daar niets meer op gehoord. Per betaling iets aanvragen teveel werk ;-) Maar dit werkt zo niet.
Mijn problemen zijn inmiddels allemaal verholpen (zie mijn post een paar reacties terug). Uiteindelijk is het opgelost door mijn kaarten allemaal te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Wat er verder op de achtergrond is aangepast weet ik niet maar ik heb mijn kaarten eerder verwijderd en toen had dit geen effect.

Wellicht was het een bug die er nu met de laatste update is uitgehaald want ik heb wel meerdere keren gehoord dat er een probleem was bij een klein aantal gebruikers.

Ik heb trouwens wel nog steeds problemen met de chat functie van de app waardoor ik geen nieuwe gesprekken kan aanmaken.

• Pepper92
Hoe kan ik eigenlijk terug zien welke retailers ik heb gekozen voor cashback? Kan het niet terugvinden in de app.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get Dilberted!

Pepper92 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:44:
Hoe kan ik eigenlijk terug zien welke retailers ik heb gekozen voor cashback? Kan het niet terugvinden in de app.
In de app - bij je kaarten de linker = curve cash. Klik tandwiel, features curve cash. Daar staan ze.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:54

Cybje

First Post!

Jdome schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:45:
Iemand ervaring met de reisverzekering van Curve (black)? Voldoet deze een beetje, en is deze ook geldig voor je reisgenoot?

Betaal normaal altijd met mijn AMEX Platinum i.v.m. de goede verzekering maar als die van Curve enigszins vergelijkbaar is, dan betaal ik mijn vakantie liever met Curve.
Ik was dit toevallig zelf ook aan het uitzoeken, omdat ik wat ontevreden ben over de verzekeringen van de reguliere credit cards. Amex FB Gold heb ik gehad, daar was ik super tevreden over, maar sinds Covid-19 reis ik een stuk minder. De reden dat ik verzekeringen via Curve zou willen hebben, is dat het dan voor elke transactie van toepassing is, ongeacht de achterliggende Visa/MC kaart.

Als ik op Google zoek zijn de ervaringen nogal wisselend. Hetzelfde geldt voor Trustpilot, als ik daar op het woord 'insurance' zoek: https://trustpilot.com/review/curve.com?search=insurance

Het is alleen lastig te zeggen hoe accuraat dat is, want mensen hebben vaak de neiging om pas een review te plaatsen als de ervaring negatief is. Anders ga je meestal niks reviewen over je verzekering.

Waar ik vooral bang voor ben is de slechte bereikbaarheid, gezien het toch een buitenlandse partij is (zelfs al hebben ze de verzekeringen deels via AXA lopen, welke wel een Nederlands telefoonnummer heeft). De verzekeringen op zich lijken wel prima. Het is ook fijn dat je eigen risico bij huurauto's verzekerd is, soms is het echt asociaal duur om die af te kopen. Dus dan bespaar je er mogelijk ook nog mee.

Wat ruist er door het struikgewas

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:47
@Cognitief jij had toch ook dat probleem dat je niets naar Plutus kon gbitten? Ik heb het nu opgelost. Wanneer je in de app zit en dan onderin wallet klikt, klikt je bovenin op het card icon. Dan verschijnen al je kaarten. Om een of andere reden stond mijn Plutus card daar niet tussen. Die toegevoegd en hoppa.

Overigens had ik de Plutus card van te voren helemaal proberen te verwijderen uit curve maar dat gaf een error.

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-03 21:02
Zojuist m’n gemeentelijke belastingen bij het stadskantoor in Utrecht betaald met Curve / Plutus. Das makkelijk verdiend :-)

• Cognitief
jack_ schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 23:21:
@Cognitief jij had toch ook dat probleem dat je niets naar Plutus kon gbitten? Ik heb het nu opgelost. Wanneer je in de app zit en dan onderin wallet klikt, klikt je bovenin op het card icon. Dan verschijnen al je kaarten. Om een of andere reden stond mijn Plutus card daar niet tussen. Die toegevoegd en hoppa.

Overigens had ik de Plutus card van te voren helemaal proberen te verwijderen uit curve maar dat gaf een error.
Het werkt bij mij inmiddels ook als een zonnetje. Ik heb mijn kaarten laten verwijderen door support want ik kon ze niet tegelijk verwijderen vanwege mijn Curve subscription...daarna opnieuw toegevoegd en voila.

Iemand ervaring met één Curve kaart gekoppeld aan twee Apple wallets? Bij mij werkte dit prima tot ik twee weken geleden de melding kreeg dat mijn kaart geblokkeerd was. Ik heb vervolgens de kaart van de telefoon van mijn vrouw verwijderd en heb daarna geen meldingen meer gehad.

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:26
Cognitief schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 00:09:
[...]

Iemand ervaring met één Curve kaart gekoppeld aan twee Apple wallets? Bij mij werkte dit prima tot ik twee weken geleden de melding kreeg dat mijn kaart geblokkeerd was. Ik heb vervolgens de kaart van de telefoon van mijn vrouw verwijderd en heb daarna geen meldingen meer gehad.
Er waren hier meldingen van mensen met soortgelijke situaties. De kaart moet op jouw naam staan. Als de naam op de kaart niet klopt met de naam van de Apple wallet, dan wordt geblokkeerd. Zelfde als je jouw Plutus kaart toevoegt in de Curve app van je vrouw.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:32

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Cognitief schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 00:09:
[...]

Werkt hier al maanden probleemloos, via de app op mijn telefoon, via handmatig toevoegen op mijn vrouws telefoon.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:08
Er is nog hoop na bijna 1 jaar en booking.com rewards.
We're aware of an issue that's causing a small number of our customers to have their Booking.com rewards become stuck in Pending. Sadly, your account has been affected.

Let me assure you that we’ve been actively investigating this problem with our Third Party Rewards Team and Booking.com.

I can confirm that we have had confirmation that all rewards that are in pending shall still be paid out by them. This includes the rewards which are stuck in pending, such as yours!

Sadly, however, we don't have yet confirmation on when these rewards will be paid out just yet. Rest assured, we will send out another update addressing this as soon as we have clarification and can provide a more accurate timescale.

I'm truly sorry for any inconvenience caused, we really appreciate your patience as we continue to investigate this. In the meantime, if you have any other questions, please don’t hesitate to get back in touch – otherwise, have a lovely day!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jdome
  • Nu online
Hebben jullie bij de Jumbo ook problemen met de 1% cashback (Curve Black of Metal gebruikers)?
Heb nu al meerdere Jumbo's geprobeerd maar krijg nergens de cashback automatisch. Moet elke keer chats openen achteraf om de cashback handmatig te krijgen.

Bij andere retailers gaat het wel gewoon goed, zoals Shell.

• Ypho
Jdome schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:43:
Hebben jullie bij de Jumbo ook problemen met de 1% cashback (Curve Black of Metal gebruikers)?
Heb nu al meerdere Jumbo's geprobeerd maar krijg nergens de cashback automatisch. Moet elke keer chats openen achteraf om de cashback handmatig te krijgen.

Bij andere retailers gaat het wel gewoon goed, zoals Shell.
Ik heb dit bij een van de AH vestigingen waar ik boodschappen doe. De naam op de afboeking staat niet iets in als "Albert Heijn". Ik heb 1x een ticket geopend bij support en een bon ingestuurd, nu hebben ze die afwijkende naam als notitie op mijn account gezet. Eens in de maand stuur ik een lijst met transacties en een verwijzing naar die communicatie, en krijg ik het handmatig bijgeschreven.

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:08
Jdome schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:43:

Bij andere retailers gaat het wel gewoon goed, zoals Shell. Curve Metal trouwens.
Zelfs deze jumbo pakt die niet. Heb nu 3 Jumbo's die curve niet pakt.

• Jdome
  • Nu online
Irritant zeg! Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik geen Black genomen..

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:17
enermax schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 16:06:
[...]

Zelfs deze jumbo pakt die niet. Heb nu 3 Jumbo's die curve niet pakt.
[Afbeelding]
Gewoon steeds helpdesk lastig vallen. Ze zijn gewoon ontzettend eigenwijs. ik heb meermaals aangegeven dat achter de naam Jumbo de naam van vestiging/franchiser verschijnt. In het begin hebben ze mijn lokale jumbo met de hand toegevoegd, Maar ieder keer dat ik in een andere Jumbo kom mag ik het met de helpdesk oplossen.

Kennelijk vinden ze het leuk bij Curve om geld uit te geven aan helpdesk medewerkers.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee