• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
finsdefis schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:37:
[...]

Vreemd, de Bijenkorf Card doet het bij mij gewoon.
Wellicht iets veranderd in de tijd nadat jij het toegevoegd hebt?

Had mail contact, ze vroegen me de eerste 6 cijfers en laatste 4 cijfers te mailen. Ben benieuwd.

[Voor 36% gewijzigd door THE_BASE op 30-05-2020 20:27]

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ivanwmc
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-08 20:39
maxvdh schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:33:
[...]

Hmm vreemd. Inmiddels onderstaande reactie van Curve gehad:

"I've looked into this and we do support the card, but since it's a prepaid card you will first need to add a card that's been issued in the EEA and is not prepaid to your account.

Once you've added and verified a new card, we'll be able to process your order and you'll be able to add your prepaid card then."

Vreemde is dat de Bienkorf card voorzover ik weet geen prepaid card is?! Dat heb ik ze ook laten weten. Kan het wellicht komen door de betaalregeling met Bijenkorf? Ik heb geen automatisch incasso, maar stort iedere maand zelf het geld van de 'rekenign van die maand' over naar de kaart.
Heb je de eerste 8 cijfers van je Bijenkorf kaart al gecheckt in binlist.net? Bij invoer van alleen de eerst 6 cijfer lijkt de kaart geidentificeerd te worden als prepaid...

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik ben benieuwd of er impact gaat zijn nu Wirecard het faillissement heeft aangevraagd.

Zal wel niet gerelateerd zijn maar daarnet een bericht van de app :

[Voor 72% gewijzigd door Tomsworld op 25-06-2020 18:01]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-11-2021
Ben ik de enige waarbij Apple Pay niet werkt?

Al maanden last van en support weet het ook niet. "We're working on it".

[Voor 34% gewijzigd door iamjesse op 20-08-2020 02:50]

https://nomadlist.com/@jessehoogeboom

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:26
Ik heb zonet mijn N26 kaart aan Curve toegevoegd om Google Pay (NFC) te kunnen gebruiken.

De kaart toevoegen aan Google Pay is geen probleem, maar er gaat toch iets mis waardoor contactloos betalen niet mogelijk is.

Is dit een 'known issue', weet iemand van jullie wat ik kan doen om dit op te lossen?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:29
Ik kan mijn curve kaart niet meer toevoegen als contactloos betaalmethode bij Google pay.

Eerder lukte dit wel(kaarten verdwenen uit Google pay na telefoon reboot, lang verhaal, ander probleem).
Maar nu krijg ik dus dit.

Tips? Bin 5375..

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:43
Vandaag mijn Curve card gekregen.
Design is vernieuwd bij de gratis variant:

Alle info staat nu op de achterkant die gewoon zwart is.
De inkeping is iets nieuws, op https://www.ing.nl/partic...ssen/betaalpas/index.html zeggen ze
betaalpas met inkeping. Met name handig als je een visuele beperking hebt. Je herkent hem sneller en het helpt bij het op de juiste manier insteken in een betaal- of geldautomaat.

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Uit de e-mail:
If you’re unhappy with the changes and want to close your account, you can cancel straight from the app and it’s free to do so – you don’t need to contact CX.
Heeft iemand al gevonden waar dit in de (Android-) app staat?

De nieuwe abo-structuur:

[Voor 23% gewijzigd door U123456 op 28-06-2022 21:43]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:27

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Phyla schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:13:
[...]

Same, jammer dat ik deze diensten niet eerder op het spoor ben gekomen.

De link in de email die me de korting op Curve X zou moeten geven brengt me overigens gewoon naar de homepage, en ook via de blogpost en app kom ik niet op het gereduceerde tarief. Iemand dit wel uit kunnen vogelen?
Als ik in de app naar Account > upgrade your plan ga, dan zie ik het volgende:

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• krvermeulen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-08 08:38
Ter info: reeds toegevoegde kaarten (ook meer dan 2) blijven vooralsnog werken in het gratis abonnement.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:06
Ik kan de nieuwe virtuele Curve niet toevoegen aan Google Pay 🙈.

Ik krijg gewoon melding dat de kaart niet gebruikt kan worden. En ik kan de oude ook niet verwijderen uit Google Pay omdat hij gebruikt wordt voor sommige services 🤨

[Voor 44% gewijzigd door superiscch op 01-07-2022 15:22]

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
@Roellie80 Tik op "Add to Gpay'. Deze knop verdwijnt wanneer de koppeling gelukt is.

[Voor 16% gewijzigd door U123456 op 02-07-2022 14:59]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Malarky schreef op maandag 11 juli 2022 @ 00:37:
[...]

Overweeg ook eens de gratis kaart van Wise. Helaas wel VISA debitcard (was Mastercard debitcard), dus werkt niet overal, maar ik kon hem op veel plekken in US gebruiken Met Curve ervoor is dit dankzij Frontend eventueel alsnog een creditcard voor 1,5% aan fees. Met Wise heb je een echte mid-market rate en kun je gewoon dollars en euro's naast elkaar op je kaart hebben, scheelt ook weer gehannes bij het pinnen/betalen in de US.

De Mastercard wisselkoers is namelijk helemaal zo best niet (die verdienen ook makkelijk hun miljarden): https://www.mastercard.us...ort/convert-currency.html, dan heb je veel liever een midmarket rate zoals https://wise.com/gb/currency-converter/

Ik ben toch een beetje principieel tegen cash, maakt niet uit waar ik ter wereld reis en gelukkig worden mijn principes steeds vaker overal ter wereld gehonoreerd. Heb wel zelf de Bunq credit en debit kaarten ernaast.
Dank voor de tip. In Curve front-end had ik me nog niet verdiept, wel een interessant concept.

Als ik kijk naar de Mastercard wisselkoers is deze momenteel beter dan de Wise koers voor USD-EUR:

https://xbackbone.freek.info/selA6/guLohigE81.png/raw

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW lucht/lucht warmtepomp

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee