Heel vervelend. Die Curve klantenservice is drama. Vraag me sowieso af hoe lang Curve nog leeft.PuckStar schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 14:34:
Nou lekker dan. Ik wilde Curve proberen en voegde 1 van mijn kaarten toe (van Openbank) en die verificatie ging goed echter kreeg ik daarna ineens de melding dat er iets aan de hand was en dat ik contact moest opnemen met de Support.
Dus dat heb ik gedaan en die zeiden eerst dat ze op basis van wat ik had ingediend (wat dus enkel de openbank kaart gegevens zijn en mijn telefoonnummer) ze de KYC niet kunnen doen.
Dus heb ik gevraagd wat ze dan nog nodig hebben en dat ik ook een ING creditcard heb en toen bleef het even stil.
Maar nu kreeg ik een mail dat ze me niet als klant willen en dat ze niet mogen zeggen waarom. Verder niets.
Ik vind dit wel heel apart en teleurstellend. KYC doen op enkel 1 kaart die ik probeerde toe te voegen.
Er is zeker geen alternatief om een payment ring aan een credit(of debit) kaart te koppelen?
Ik zie alleen nog Vimpay maar dat is enkel in Duitsland/Oostenrijk.
Tapster zou werken met Revolut. Zelf geen ervaring mee.
https://gotapster.com/pages/supported-banks
—you can still link your existing Mastercard or VISA by creating a free Curve account or by opening a free European-issued Revolut account and connecting your Revolut VISA card.
Je kan het ook zo lezen, Revolut -> curve -> tapster. Dan ben je nog niet geholpen...
Edit: zou moeten werken.
https://www.reddit.com/r/Revolut/s/EnpFSJZAjY
Heb zelf wel een mastercard fysiek van Revolut, maar de virtuele is VISA... Alleen VISA werkt.
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 24-08-2025 15:20 ]
:strip_exif()/f/image/5TWegT3noi44ehYaWkINpEqs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oKoqjD2GvYEwc3fGB30YnJpd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XBNsMD4Or3ZHZdUfSysgXZne.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1okCwb4Ujjn5dxRkLJHwCmGn.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/TM7iDm6mZTgyBl0Mc0TibKfW.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/q90LeXiMjqnQO3hBN4k2XD98.jpg?f=fotoalbum_large)