Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-07 12:52
Ik weet niet of iemand anders dit toevallig al eens heeft uitgezocht, maar de AXA reisverzekering heeft geen wintersport dekking toch?

Het sports and activities lijstje bevat wel "skiing" en "snowboarding", maar door de regel: "Sports and activities are excluded if your participation in them is the main reason for your trip" neem ik aan dat een wintersport uitgesloten is?

Normaal zou ik dit vrij logisch vinden, omdat wintersport bij Nederlandse verzekeraars altijd extra moet worden afgesloten. Maar omdat bijvoorbeeld ook Bowling, Running en Fishing daartussen staan, vind ik het ergens wel weer vreemd dat ik niet verzekerd zou zijn als ik op vakantie zou gaan om aan een bowling toernooi mee te doen of omdat ik tijdens een buitenlandse marathon door m'n enkel zou gaan.

Dus ik ben even benieuwd of ik dit nou goed interpreteer door te stellen dat wintersport dekking geen onderdeel is van die verzekering.

[ Voor 8% gewijzigd door Rubert op 13-01-2023 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-07 08:07

NeoflexNL

Forever young

Weet iemand of het mogelijk is om met een tweede telefoon op hetzelfde Curve account in te loggen?

Als ik de app op de 2e telefoon installeer, kan ik alleen maar een nieuwe kaart aanvragen en niet op een bestaand account inloggen.

Wat nou als ik mijn telefoon kwijt raak?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:46:
Weet iemand of het mogelijk is om met een tweede telefoon op hetzelfde Curve account in te loggen?

Als ik de app op de 2e telefoon installeer, kan ik alleen maar een nieuwe kaart aanvragen en niet op een bestaand account inloggen.

Ik kon gewoon inloggen op een nieuwe telefoon. Volgens mij toen door een sms code en daarna pin. Dus kan gewoon!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:04
NeoflexNL schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:46:

Je kan inderdaad maar 1 app actief hebben. Mijn vriendin heeft Google pay aan mijn curve gekoppelt. Dan kan ze met nfc betalen in supermarkt betalen. Ze kan alleen niet in de curve app kijken. Maar dat is niet echt nodig. Ik heb echte cc als eerste betaal optie. Dus er is "ongelimiteerd" geld voor supermarkt tanken etc. Later zet ik het om naar hi en plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:48

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

enermax schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:13:
[...]

Je kan inderdaad maar 1 app actief hebben. Mijn vriendin heeft Google pay aan mijn curve gekoppelt. Dan kan ze met nfc betalen in supermarkt betalen. Ze kan alleen niet in de curve app kijken. Maar dat is niet echt nodig. Ik heb echte cc als eerste betaal optie. Dus er is "ongelimiteerd" geld voor supermarkt tanken etc. Later zet ik het om naar hi en plutus.
Aanvulling; ik doe t ook zo maar dan via ApplePay.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-07 08:07

NeoflexNL

Forever young

enermax schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:13:
[...]

Ja, zo doen wij het idd ook, fysieke kaart en de NFC chip in de telefoon, werkt super! Het leek me alleen wel handig als je beide toegang hebt tot de informatie in de app zelf, maar dat blijkt dus niet te kunnen..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 09:55
Sydney08 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 23:02:
[...]

Ik kon gewoon inloggen op een nieuwe telefoon. Volgens mij toen door een sms code en daarna pin. Dus kan gewoon!
Ik heb de app op 2 foons draaien. Geen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Ik heb een aantal maanden geprobeerd maar *tromgeroffel* ik kan eindelijk Curve in onze jumbo gebruiken. Eigenlijk bedoeld voor Plutus maar instant 5% rewards met *O* Hi.com *O* Go Hi *O*

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 22-01-2023 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 11:36
Ik heb wat cashback onvangen via Agoda (en trouwens ook van Curve zelf) en dat staat op m'n Curve account als Curve Cash (in GBP). Nu staat er bij dat elke transactie die gedaan wordt onder het totaal aan Curve Cash, daarvoor gebruikt wordt.

Maar dit gebeurd niet... In het verleden wel (Google Play, Amazon en aantal andere zaken waaronder inklaringskosten) Nu heb ik dus Curve Cash dat ik niet kan gebruiken. Heb de vraag ook al gesteld bij Curve zelf maar iemand hier een idee hoe ik m'n Curve Cash kan gebruiken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BsK7Z26tD_AH9INK9gUPCp7F2c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/X7DcomBdzqjg14jiooU3MYoH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Sup4rdurt op 23-01-2023 13:18 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Sup4rdurt schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:14:
Ik heb wat cashback onvangen via Agoda (en trouwens ook van Curve zelf) en dat staat op m'n Curve account als Curve Cash (in GBP). Nu staat er bij dat elke transactie die gedaan wordt onder het totaal aan Curve Cash, daarvoor gebruikt wordt.

Maar dit gebeurd niet... In het verleden wel (Google Play, Amazon en aantal andere zaken waaronder inklaringskosten) Nu heb ik dus Curve Cash dat ik niet kan gebruiken. Heb de vraag ook al gesteld bij Curve zelf maar iemand hier een idee hoe ik m'n Curve Cash kan gebruiken?

[Afbeelding]
De kaart selecteren (i.p.v. de andere kaart die je standaard geselecteerd hebt) en dan betalingen doen.
Denk er wel aan dat je een back up kaart (creditcard) bij Anti Embarrassment gekozen hebt voor het geval je door je curve cash saldo heen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
StefanoZ schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:27:
De kaart selecteren (i.p.v. de andere kaart die je standaard geselecteerd hebt) en dan betalingen doen.
Denk er wel aan dat je een back up kaart (creditcard) bij Anti Embarrassment gekozen hebt voor het geval je door je curve cash saldo heen bent
Heb dat geprobeerd zonder Anti Embarrassment met een laag bedrag maar dan declined de betaling alsnog. Kan het met de valuta te maken hebben (GBP ipv EUR of THB)?

Curve support geeft aan dat ik Curve Cash 'als kaart' moet selecteren maar dan kan helemaal niet. Lekker niveau bij support daar 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:15
Ik denk dat die cashbacksituatie daar niet meer helemaal soepel loopt sinds een jaartje ofzo. Ik wacht ook al maanden op pending cashback inclusief support ticket waarop ze dan om de 3 of 4 weken reageren.
Naja, free money, dus niet het grootste probleem. Vind het gemak van het feitelijke gebruik veel belangrijker.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Sup4rdurt schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:05:
[...]

Heb dat geprobeerd zonder Anti Embarrassment met een laag bedrag maar dan declined de betaling alsnog. Kan het met de valuta te maken hebben (GBP ipv EUR of THB)?

Curve support geeft aan dat ik Curve Cash 'als kaart' moet selecteren maar dan kan helemaal niet. Lekker niveau bij support daar 😅
Vreemd werkt bij mij eigenlijk altijd. Koop er wel eens wat mee in de kantine van mijn werkgever en heb ook als eens 10€ 'weggesluisd' via Revolut.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnPrnpcc7I7jCRqN4gJZrZS9VLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zQ8I6BzIJ1e9OONNUWw0h7jO.jpg?f=fotoalbum_large

BTW hoezo denk je dat je Curve Cash niet als kaart kan gebruiken? Dat kan namelijk wel (anders kun je er ook geen geld vanaf krijgen)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 23-01-2023 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Wiley99 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:11:
Ik denk dat die cashbacksituatie daar niet meer helemaal soepel loopt sinds een jaartje ofzo. Ik wacht ook al maanden op pending cashback inclusief support ticket waarop ze dan om de 3 of 4 weken reageren.
Naja, free money, dus niet het grootste probleem. Vind het gemak van het feitelijke gebruik veel belangrijker.
Ook dat herken ik niet. Cashback van Albert Heijn en Amazon werkt sowieso altijd bij mij, Lidl gaat mis bij 1 filiaal die geen 'Lidl' in de naam heeft staan maar alleen het filiaalnummer en de vestigingsplaats. Ik open daar dan direct een ticket van en binnen een paar uur (zelfs in het weekend) wordt dat dan netjes gecorrigeerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C74D52pIIMuq7CIcwe6jeVk97v4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L3uPn75onMdqfXotkLxaMPFI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HFRt0cIqzb9PAV7wsHzVEJDtdnc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6LK9GUhhseLUhf3inDI4syCZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Sup4rdurt schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:05:
[...]

Dat laatste is dus ook wat je moet doen, in de curve app kan je een kaart selecteren die vanaf dan actief is (dus de kaart die ze als eerste gebruiken om de betaling te voltooien).
Je kan de huidige actieve kaart wijzigen door in het menu naar rechts/links te swipen tot je de curve cash kaart ziet, en dan hier op drukken om deze te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Maar daar staat bij mij dus Used Automatically. En dan is de pop up melding ook niet juist:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BsK7Z26tD_AH9INK9gUPCp7F2c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/X7DcomBdzqjg14jiooU3MYoH.png?f=fotoalbum_large

Dan wordt niet automatisch Curve Cash gebruikt maar moet ik dus de kaart selecteren. Wat mij overigens ook niet lukt (zie YouTube: screen 20230123 214614).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Sup4rdurt schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:57:
Maar daar staat bij mij dus Used Automatically. En dan is de pop up melding ook niet juist:

[Afbeelding]

Dan wordt niet automatisch Curve Cash gebruikt maar moet ik dus de kaart selecteren. Wat mij overigens ook niet lukt (zie YouTube: screen 20230123 214614).
Misschien helpt het om 'use automatically' uit te schakelen (zie tandwieltje voor instellingen van de kaart). Daarna zou je de kaart moeten kunnen selecteren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt
StefanoZ schreef op maandag 23 januari 2023 @ 16:04:
Misschien helpt het om 'use automatically' uit te schakelen (zie tandwieltje voor instellingen van de kaart). Daarna zou je de kaart moeten kunnen selecteren!
Had ik zelf nooit aan gedacht maar dat werkt inderdaad voor het selecteren van de kaart. Zal zometeen even proberen of ik ook daadwerkelijk betalingen kan doen. Betalingen doen werkt nu ook. Thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door Sup4rdurt op 23-01-2023 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:15
Tomba schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:25:
[...]

Vreemd werkt bij mij eigenlijk altijd. Koop er wel eens wat mee in de kantine van mijn werkgever en heb ook als eens 10€ 'weggesluisd' via Revolut.
Misschien omdat ik alleen maar Curve X heb? Cashback was van oude rewardstab waar nu nog maar 2 over zijn.
Helemaal in het begin heeft het even gewerkt maar booking.com cashback van halverwege 2022 (ook de verblijven) zijn nog altijd pending.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Wiley99 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:03:
[...]

Misschien omdat ik alleen maar Curve X heb? Cashback was van oude rewardstab waar nu nog maar 2 over zijn.
Helemaal in het begin heeft het even gewerkt maar booking.com cashback van halverwege 2022 (ook de verblijven) zijn nog altijd pending.
Ah zou kunnen natuurlijk. Ik heb zelf curve black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Ben eigenlijk wel benieuwd. Zit te kijken naar aanvragen van de Curve card maar volgens mij zijn bij de gratis variant alle leuke extra's ondertussen wel opgeheven?

Dan blijft eigenlijk alleen de lage wisselkoers + geen kosten bij niet-euro betalingen over? Of zijn er nog andere redenen waarom je nu nog Curve zou nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:06
BBKing schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:43:
Ben eigenlijk wel benieuwd. Zit te kijken naar aanvragen van de Curve card maar volgens mij zijn bij de gratis variant alle leuke extra's ondertussen wel opgeheven?

Dan blijft eigenlijk alleen de lage wisselkoers + geen kosten bij niet-euro betalingen over? Of zijn er nog andere redenen waarom je nu nog Curve zou nemen?
De lage wisselkoers is leuk, maar voor mij is het de handigheid dat ik met 1 kaart al mijn kaarten bij me heb en ik de go-back-in-time functie kan gebruiken.
Zoals nu. Er is een probleem met een crypto cashback kaart die ik gebruik, dan is Curve handig ik gebruik nu mijn credit card en doe straks een go-back-in-time wanneer de issues verholpen zijn. Daarnaast krijg je bij Black 1% cashback over 3 retailers. Ik krijg met mijn uitgaven ongeveer 6-8 euro per maand terug dus kost black me nog maar 4 euro. Via een crypto kaart kun je de Curve card zelfs 'gratis' gebruiken via een rebate van de crypto kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
glatuin schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:58:
[...]

Via een crypto kaart kun je de Curve card zelfs 'gratis' gebruiken via een rebate van de crypto kaart.
Dank voor je uitgebreide reactie! Welke crypto kaart zou jij hiervoor aanbevelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

BBKing schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:29:
[...]

Dank voor je uitgebreide reactie! Welke crypto kaart zou jij hiervoor aanbevelen?
Plutus.
Werkt goed en is een volwassen platform. Zonder kosten 1 perk (bv Curve) en 3% cashback op al je aankopen tot 200 euro. Voor 4.99 per maand krijg je 2 perks en 3% tot 2000 euro.

[ Voor 37% gewijzigd door Tomba op 24-01-2023 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
BBKing schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:29:
[...]
Plutus inderdaad of Hi topic. Hi is 20 dagen online dus is nog vrij nieuw. Maar heeft meer leukere features dan plutus. Hi black met 1 sub die je dan voor Curve kunt gebruiken kost eenmalig ~25 euro. Vandaag is hi "under maintenance" misschien morgen proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 24-01-2023 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:19:
[...]

Plutus inderdaad of Hi topic. Hi is 20 dagen online dus is nog vrij nieuw. Maar heeft meer leukere features dan plutus. Hi black met 1 sub die je dan voor Curve kunt gebruiken kost eenmalig ~25 euro. Vandaag is hi "under maintenance" misschien morgen proberen.
Hi biedt meer cashback maar vereist staking (Plutus niet) en is inderdaad sinds gisteren 11.40 down (inmiddels kunnen sommigen weer inloggen maar debit card is voor iedereen uitgeschakeld) ivm een potentiele fraude. Bovendien werken de perks daar nog niet echt perfect itt bij Plutus (zie beide topics :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 24-01-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Stomme vraag misschien maar ik zit met het volgende:

- Curve in combinatie met Plutus
- Deze week met Curve wat betalingen voor vakantie gedaan in andere valuta dan euro
- Zijn netjes betaald met de Curve card en afgeschreven van mijn rabobank creditcard. Curve heeft de lage wisselkoers toegepast zonder extra fee zodat de Rabobank gewoon in euro's is belast
- Nu heb ik vandaag de Plutus card binnen en wil ik via GBIT de betalingen omhangen naar Plutus
- In de curve app krijg ik echter bij de betreffende betalingen nu de melding dat GBIT niet mogelijk is omdat de betalingen in een andere currency zijn dan de currency op de Plutus kaart.

Nu zou ik de Plutus kaart bij Curve wel op een andere currency kunnen zetten maar dan betaal ik de wisselkoers en fee bij Plutus en dat wil ik niet.

Iemand tips / hier al mee te maken gehad? Dank alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cderidder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-07 08:12
Staat je Plutus kaart wel op EUR ingesteld? Curve wil nog wel eens de kaart default op de currency van het land van herkomst instellen. Met de hand kan je de kaart dan op EUR zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Hij stond inderdaad op EUR ingesteld. Toch nog maar opnieuw gekozen voor EUR. "Weet u het zeker, u wisselt van currency, van EUR naar EUR... " Huh?? Toch maar gedaan en nu werkt het wel. Dank @cderidder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cderidder
  • Laatst online: 05-07 08:12
BBKing schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 19:46:
Hij stond inderdaad op EUR ingesteld. Toch nog maar opnieuw gekozen voor EUR. "Weet u het zeker, u wisselt van currency, van EUR naar EUR... " Huh?? Toch maar gedaan en nu werkt het wel. Dank @cderidder
Dat is idd bijzonder :-) Je zou GBP verwachten. Maar fijn dat het opgelost is!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 11:06
"As of April 1st 2023 you’ll no longer be able to add Visa cards from outside the UK and EEA to your Curve account."

Het blijft een nogal dynamische service bij Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Booking.com rewards zijn geupdate. Ik wacht al sinds augustus vorig jaar: its on the way.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mZanYCjKtj-AfM4w-cTvh8ydL8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uiEuNAX5zpgRwcACuouRhyGr.jpg?f=user_large

Oud augustus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGaPotBwKNMtT8yBmRUkYtrJ6p8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9PgUCSPnLxIFKWFKHD4i9uoF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door enermax op 05-02-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:34
Bij mij staat er nog steeds ‘processing’ en ‘21 days’, staat er al sinds augustus 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Domino Misschien zit het in de laatste update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Mail van Curve:

CHANGES TO CURVE REWARDS
Hi,

We want to give you a heads up regarding a change which may impact how you use Curve.

Last year, we launched Curve Rewards in Europe to make spending with Curve more rewarding. But the experience has not lived up to the standards you expect and deserve from us. So we’ve decided to wind down the Curve Rewards programme in the EEA by March 9th 2023.

We will keep working on new and improved rewards programmes which we hope will have a bigger impact and better user experience.

From March 9th, many of you will notice that the Curve Rewards tab will no longer be available. Customers who have rewards pending will still receive their tracked cashback and will also still have access to the Curve Rewards tab. Once this is no longer applicable, access to the Curve Rewards tab will be restricted.

If you are on Curve Black or Curve Metal, you’ll still be able to enjoy our 1% Cashback at selected retailers*.

Our goal is to launch an unbeatable rewards program in the future, and we’ll keep you updated on any upcoming plans.

Please don’t hesitate to contact our support team if you have any queries regarding these changes.

Thanks,
Team Curve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Is dit echt een verandering? Want naar mijn idee was dat Rewards tabblad toch al niet meer echt boeiend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BBKing schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:36:
Is dit echt een verandering? Want naar mijn idee was dat Rewards tabblad toch al niet meer echt boeiend?
Die rewards tab niet, maar die 1% is zeker wel boeiend. Ik hoop dat dat nog wel even blijft... Het is geen vetpot (zit op een tientje per maand ofzo :P) maar gratis geld op (een deel van) je uitgaven is altijd wel fijn.

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 07-02-2023 18:53 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:45

knakworst

Get more sats!

Die 1% blijft gelukkig. "Verdien" er genoeg mee, nu je bij AH met Curve kan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07 18:01

Therapy777

Metal!

knakworst schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:37:
Die 1% blijft gelukkig. "Verdien" er genoeg mee, nu je bij AH met Curve kan betalen.
Dit vind ik de belangrijkste idd. Al gebruikte ik altijd wel de rewards tab als ik thuisbezorgd ging bestellen.

Sws beetje stom... Al boeit dit nieuws mij weinig. Maar verzin gewoon eerst een goed alternatief en implementeer dat dan meteen voordat je het oude weghaalt ipv dat je een tijd net niks komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Nu online
iemand vandaag al gbit gebruikt?
lukt mij niet om dit toe te passen.

Curve geeft foutmelding: unsuccesful.

nooit eerder gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Fleske schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:26:
iemand vandaag al gbit gebruikt?
lukt mij niet om dit toe te passen.

Curve geeft foutmelding: unsuccesful.

nooit eerder gehad!
Even voor je getest en werkt probleemloos:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_-2LWv3B9FPY6kbIZcO7jh5hIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FsiC2hmEGY9FcT7rJURH8uGB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Therapy777 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 00:11:
[...]

Dit vind ik de belangrijkste idd. Al gebruikte ik altijd wel de rewards tab als ik thuisbezorgd ging bestellen.

Sws beetje stom... Al boeit dit nieuws mij weinig. Maar verzin gewoon eerst een goed alternatief en implementeer dat dan meteen voordat je het oude weghaalt ipv dat je een tijd net niks komt.
Booking.com stond er tussen voor 3.95 procent ofzo, maar ik gebruikte altijd cashback.nl. Misschien is er voor thuisbezorgd ook zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Nu online
Tomba schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:01:
[...]

Even voor je getest en werkt probleemloos:
[Afbeelding]
ok. vreemd.

bij mij de melding: preauth on new card was'nt authorised.

En er is niets veranderd bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:45
Fleske schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:32:
bij mij de melding: preauth on new card was'nt authorised.
Die melding krijg je meestal als je een debit kaart gebruikt en onvoldoende saldo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
glatuin schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:58:
[...]

De lage wisselkoers is leuk, maar voor mij is het de handigheid dat ik met 1 kaart al mijn kaarten bij me heb en ik de go-back-in-time functie kan gebruiken.
Zoals nu. Er is een probleem met een crypto cashback kaart die ik gebruik, dan is Curve handig ik gebruik nu mijn credit card en doe straks een go-back-in-time wanneer de issues verholpen zijn. Daarnaast krijg je bij Black 1% cashback over 3 retailers. Ik krijg met mijn uitgaven ongeveer 6-8 euro per maand terug dus kost black me nog maar 4 euro. Via een crypto kaart kun je de Curve card zelfs 'gratis' gebruiken via een rebate van de crypto kaart.
Hoe gebruik jij die cashback als ik vragen mag?
Bijv bij crypto.com gooi ik het in een defi wallet tbv staking. Ooit ga ik het weer terugzetten etc.
Maar wat kan je er met / bij curve mee?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:34
Bij curve is het gewoon geld in de vorm van punten (curve cash). Bij voldoende punten kun je er gewoon je boodschappen of online aankoop mee afrekenen. Je gebruikt het dan als debit kaart.

Linkje naar de Curve website, vanaf punt 12:
https://www.curve.com/en-gb/legal/curve-rewards-and-cash/

[ Voor 22% gewijzigd door Domino op 08-02-2023 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleske
  • Nu online
Timmy schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Die melding krijg je meestal als je een debit kaart gebruikt en onvoldoende saldo hebt.
En dat zal het zijn!
ik meende een topup te hebben gedaan, maar dat is blijkbaar niet goed gegaan! 8)7 8)7
die top-up was niet gedaan!.

en nu is het dus wel gelukt!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilmo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 13:28
Net de Curve app gedownload en N26 kaart toegevoegd, zodat ik daar geen verzendkosten hoef te betalen voor een fysieke kaart, (al moest ik hier ook 5 euro verzendkosten voor betalen maar goed). En nu staat bij Rewards maar twee 'Your offers' en niet de AH en dergelijke. Hoe kan ik die kiezen? Of is dat alleen bij de betaalde Curve abonnementen? Ik had begrepen dat de 1% voor iedereen geldt, maar alleen minder keuze, maar dat heb ik denk ik toch verkeerd?

En ik heb het vooral voor op vakantie, en verder gebruik ik bij betalingen de ING app. Die heb ik als standaard staan en wil ik ook zo houden. Maar hoe kan je dan toch zorgen dat je bij de AH voor een keer betaalt met de Appel Pay app die gekoppeld is aan de Curve app, die weer gekoppeld is aan de N26 kaart ;) Moet ik de Curve app dan gewoon openen bij de kassa?

[ Voor 11% gewijzigd door Hilmo op 11-02-2023 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 09:55
Hilmo schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 20:51:
Net de Curve app gedownload en N26 kaart toegevoegd, zodat ik daar geen verzendkosten hoef te betalen voor een fysieke kaart, (al moest ik hier ook 5 euro verzendkosten voor betalen maar goed). En nu staat bij Rewards maar twee 'Your offers' en niet de AH en dergelijke. Hoe kan ik die kiezen? Of is dat alleen bij de betaalde Curve abonnementen? Ik had begrepen dat de 1% voor iedereen geldt, maar alleen minder keuze, maar dat heb ik denk ik toch verkeerd?

En ik heb het vooral voor op vakantie, en verder gebruik ik bij betalingen de ING app. Die heb ik als standaard staan en wil ik ook zo houden. Maar hoe kan je dan toch zorgen dat je bij de AH voor een keer betaalt met de Appel Pay app die gekoppeld is aan de Curve app, die weer gekoppeld is aan de N26 kaart ;) Moet ik de Curve app dan gewoon openen bij de kassa?
Je moet bij Curve cash kijken of je retailer kan kiezen voor cashback reward.

[ Voor 0% gewijzigd door Niann-Tsyr op 12-02-2023 15:12 . Reden: Spelling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04:48
Ik heb gisteren twee kaarten toegevoegd naast mijn Plutus card en nog eens de anti embarrassment mode aangezet met de twee nieuwe kaarten, ervan uitgaand dat Plutus de default was.

Nu blijkt de Rabo card de default te zijn geweest bij de laatste twee payments. Ik heb met de telefoon betaald met de curve card als default.

Gbit kan ik niet deze payments naar Plutus omzetten, is dat toch nog mogelijk.

Nu voor de zekerheid de anti embarrassment mode uitgezet. Hier had ik helaas Plutus niet als eerste optie staan. Is dat het? En dan waarom geen Gbit naar Plutus?

Edit: gefixed. Nieuwe betaling gedaan en die is netjes van Plutus af. De allerlaatste zijn echter van de Rabo card af. Ook een Gbit naar Plutus werkt daar niet. Zal eens een support ticket openen. Ook 1 reservering is bij curve wel al enkele dagen bijgewerkt maar bij Plutus nog niet. Was uiteindelijk ook een saldo gevalletje ;)

[ Voor 42% gewijzigd door jack_ op 17-02-2023 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-07 10:10
Ik kan om een of andere reden de klantenservice niet meer benaderen via een nieuwe chat in de (iOS) app. Hebben meerderen daar last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:13
iSchel schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:47:
Ik kan om een of andere reden de klantenservice niet meer benaderen via een nieuwe chat in de (iOS) app. Hebben meerderen daar last van?
Hier even getest, maar geen enkel probleem. Heb alleen geen ios maar Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cognitief
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-07 09:35
iSchel schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:47:
Hier zit ik met hetzelfde probleem. Sinds twee weken kan ik geen nieuwe chat starten in de app (iOS). Beste vervelend want vanwege een tot nu toe onbekende reden kan ik óók geen gebruik maken van GBIT en laat ik al mijn betalingen handmatig overzetten...Dit doe ik nu maar via het ticketsysteem op de website.

Ik heb al een keer om opheldering gevraagd en een medewerker gaf toen aan dat hij aanpassingen aan mijn account had gedaan en alles naar behoren zou moeten werken. Helaas is er nog steeds niets veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-07 09:47

nitrodesign

There is more joy on a ...

Sinds vandaag een Curve X kaart aangevraagd en nu is mijn vraag, hoe kan ik kiezen dat ik als ik bij Jumbo boodschappen doe dat ik dan die 1% cashback kan krijgen vanuit Curve? Ik heb in de app van Curve zitten kijken, maar daar kan ik niets van terug vinden.

Het enige wat ik zie is bij het knopje 'Rewards' twee offers:
* 5,2% back Fonu NL
* 1,6% back Thuisbezorgd NL

Rechts boven in de app staat nog een knopje 'Pending' als ik hier op klik krijg ik de melding:

No rewards pending
We're checking your past transactions to find the ones eligible for a reward. This typically takes between 3 and 7 days.

Pending rewards will show here before they land on your Curve Cash card.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
nitrodesign schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:33:
Sinds vandaag een Curve X kaart aangevraagd en nu is mijn vraag, hoe kan ik kiezen dat ik als ik bij Jumbo boodschappen doe dat ik dan die 1% cashback kan krijgen vanuit Curve? Ik heb in de app van Curve zitten kijken, maar daar kan ik niets van terug vinden.

Het enige wat ik zie is bij het knopje 'Rewards' twee offers:
* 5,2% back Fonu NL
* 1,6% back Thuisbezorgd NL

Rechts boven in de app staat nog een knopje 'Pending' als ik hier op klik krijg ik de melding:

No rewards pending
We're checking your past transactions to find the ones eligible for a reward. This typically takes between 3 and 7 days.

Pending rewards will show here before they land on your Curve Cash card.
Geen Cashback op Curve X. Meer info in het overzicht hier:
https://www.curve.com/plans?variant=metal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

glatuin schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:38:
[...]

Geen Cashback op Curve X. Meer info in het overzicht hier:
https://www.curve.com/plans?variant=metal
Dus alleen vanaf de Black kaart (9,99) is dit mogelijk en kun je 3 verschillende retailers kiezen?
En als ik dus wil profiteren van additionele Jumbo (of andere supermarkt) moet ik gebruik maken van bijvoorbeeld Plutus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
nitrodesign schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:44:
[...]

Dus alleen vanaf de Black kaart (9,99) is dit mogelijk en kun je 3 verschillende retailers kiezen?
En als ik dus wil profiteren van additionele Jumbo (of andere supermarkt) moet ik gebruik maken van bijvoorbeeld Plutus?
Ja, Bij plutus geen jumbo. wel Lidl, Aldi.

Ik verdien ongeveer €5 tot € 7.50 aan cashback per maand terug met Black (Jumbo, AH en Lidl) dit alles los van de rest (plutus etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik doe over het algemeen al mijn boodschappen bij de Jumbo, dus raad jij aan om te gaan voor de Curve Black en dan 3 retailers te kiezen:

Boodschappen: Jumbo
Tanken: Shell
Shopping: Amazon

Dan betaal ik 9,99 per maand voor de Curve kaart. Dit in combinatie met Plutus om hier ook nog eens 3% cashback te krijgen van de aankopen (als ik het goed heb) of dien ik hier ook een bepaald abonnement voor te hebben of een bepaalde tier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
nitrodesign schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:59:
Ik doe over het algemeen al mijn boodschappen bij de Jumbo, dus raad jij aan om te gaan voor de Curve Black en dan 3 retailers te kiezen:

Boodschappen: Jumbo
Tanken: Shell
Shopping: Amazon

Dan betaal ik 9,99 per maand voor de Curve kaart. Dit in combinatie met Plutus om hier ook nog eens 3% cashback te krijgen van de aankopen (als ik het goed heb) of dien ik hier ook een bepaald abonnement voor te hebben of een bepaalde tier ?
De 1e perk is gratis (spotify,netflix,shell) 2e perk kost 5 euro. Je betaalt 10 euro aan Curve.Maar je krijgt 10 euro PLU terug van Curve. Dus je moet nog 5 euro verdienen met Curve. Dat doe je door 500 euro uitgeven bij 3 retailers (Jumbo,shell,amazon) wil je Curve black gratis hebben. Al kost Curve 2 euro zou ik het nog ervoor over hebben ;)

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 27-02-2023 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

@enermax
Bedoel je de eerste perk bij Plutus ? Ik heb die 20,- over gemaakt, maar moet nog wachten tot die betaling gedaan is voordat ik een kaart kan krijgen bij Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:27
@nitrodesign: Bij Plutus kun je Curve selecteren als perk: https://plutus.it/curveperk
Je krijgt dan maximaal 10 EUR aan Curve abonnementsgeld in PLU als cashback. Wanneer je meer perks wilt hebben dan moet je Plutus upgraden naar betaald subscription. Daarover ook meer in het Plutus topic: Plutus.it - Crypto Visa kaart

[ Voor 17% gewijzigd door U123456 op 27-02-2023 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:56
Ik heb de gratis variant van curve, vandaag heb ik mijn 2x go back in time gebruikt. 2 is de max aantaal x voor het gratis plan.

Als ik morgen een nieuwe aankoop doe via curve, kan ik deze aankoop op 1 Maart ook weer go back in time doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Dacuuu schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:22:
Ik heb de gratis variant van curve, vandaag heb ik mijn 2x go back in time gebruikt. 2 is de max aantaal x voor het gratis plan.
3 keer:
Curve free tier - 30 days of our Go Back in Time feature for three monthly transactions.
https://help.curve.com/is...n-30-or-90-days-ryzLahYpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40

Cordon

Lievelings jankert

Heb net een tweede kaart toegevoegd aan Curve en probeer een GBIT te doen, alleen als ik de pas selecteer, de nieuwe, staat er “This card is in a different currency and cannot be used to Go Back in Time”. Beide zijn in EUR (Bank creditcard en de Plutus kaart).

Iemand ooit last van gehad en hoe lost je het op? Of… lost dit zich vanzelf een keer op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Cordon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:42:
Heb net een tweede kaart toegevoegd aan Curve en probeer een GBIT te doen, alleen als ik de pas selecteer, de nieuwe, staat er “This card is in a different currency and cannot be used to Go Back in Time”. Beide zijn in EUR (Bank creditcard en de Plutus kaart).

Iemand ooit last van gehad en hoe lost je het op? Of… lost dit zich vanzelf een keer op? :P
Ff de instellingen van de net toegevoegde kaart wijzigen in curve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

StefanoZ schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 20:28:
[...]

Ff de instellingen van de net toegevoegde kaart wijzigen in curve
Die had ik al een paar keer gewijzigd naar EUR, terwijl die er al op staat. Maar doet niks. :P Zal wel een kwestie van tijd zijn. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05-07 10:10
Cordon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:17:
[...]

Die had ik al een paar keer gewijzigd naar EUR, terwijl die er al op staat. Maar doet niks. :P Zal wel een kwestie van tijd zijn. :D
Even contact zoeken met de klantenservice, ik had laatst het zelfde probleem. Ze kunnen dan handmatig een GBIT doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Cordon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:42:

Ik had dit eerste keer ook. Ondanks dat card op EUR stond en betaling ook in EUR was. Even switchen naar andere currency en dan weer terug naar EUR en toen werkte het bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

BBKing schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:49:
[...]

Ik had dit eerste keer ook. Ondanks dat card op EUR stond en betaling ook in EUR was. Even switchen naar andere currency en dan weer terug naar EUR en toen werkte het bij mij wel
Ja dit doet dus niks. :'(
iSchel schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:23:
[...]

Even contact zoeken met de klantenservice, ik had laatst het zelfde probleem. Ze kunnen dan handmatig een GBIT doen.
Gaan we dat even doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Bedenk me nu, ik moest BEIDE kaarten opnieuw op EUR zetten, dus zowel de creditcard waar het eerst naar toe was geboekt als de Plutus card waar naar toe ik wilde GBITten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Als je Curve i.c.m. Plutus gebruikt en je hebt bijvoorbeeld de perk van Plutus op Shell staan, en je betaald met je Curve kaart (i.c.m. je normale creditcard) en je doet daarna een GBIT en kiest de Plutus kaart, krijg je dan als nog die 10,- aan perk cashback ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

nitrodesign schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:01:
Als je Curve i.c.m. Plutus gebruikt en je hebt bijvoorbeeld de perk van Plutus op Shell staan, en je betaald met je Curve kaart (i.c.m. je normale creditcard) en je doet daarna een GBIT en kiest de Plutus kaart, krijg je dan als nog die 10,- aan perk cashback ?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
@nitrodesign: wel even opletten dat wanneer je aan het eind van de maand een GBIT met Curve doet je soms de cashback van Plutus in de volgende maand krijgt. Ook kan de transactie al zijn afgerekend door de uitgever van de 'oorspronkelijke' kaart, zoals ICS of bank (Eigen ervaring) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
Heb sinds vandaag geupgrade van gratis naar metal, kon alleen niet meer betalen.
Bij betalen kreeg ik declined Make sure you are using the details of your active curve card for this transaction.
Het enige wat ik mij kan bedenken wat het zou kunnen zijn is dat mijn metal card niet actief is. Aangezien ik het nog niet heb ontvangen en dus niet activeer. Metal Kaart nummer lijkt wel hetzeldfe te zijn als de gratis kaart. Iemand dit eerder meegemaakt?
Heb al bij support aangekaart via chat maar nog geen reactie gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
SteveZ schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:02:
Heb sinds vandaag geupgrade van gratis naar metal, kon alleen niet meer betalen.
Bij betalen kreeg ik declined Make sure you are using the details of your active curve card for this transaction.
Het enige wat ik mij kan bedenken wat het zou kunnen zijn is dat mijn metal card niet actief is. Aangezien ik het nog niet heb ontvangen en dus niet activeer. Metal Kaart nummer lijkt wel hetzeldfe te zijn als de gratis kaart. Iemand dit eerder meegemaakt?
Heb al bij support aangekaart via chat maar nog geen reactie gehad
Ik weet niet beter dan dat de oude kaart blijft werken totdat de nieuwe is geactiveerd. Althans zo ging het bij mij van gratis naar Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
glatuin schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:24:
[...]

Ik weet niet beter dan dat de oude kaart blijft werken totdat de nieuwe is geactiveerd. Althans zo ging het bij mij van gratis naar Black.
Thanks, dan wacht ik support wel af. (Heb tevens nog de vraag gesteld of je ook cashback terugkreeg bij Thuisbezorgd als je als internationaal retailer Justeat selecteert, aangezien zelfde bedrijf is)
Heb 2 visa kaarten gekoppeld die beiden werden geweigerd.
Uiteindelijk maar met fysieke visa kaart betaald.

[ Voor 16% gewijzigd door SteveZ op 01-03-2023 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heind
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-04-2023
Ik heb zojuist een Curve account aangemaakt met een Black card, maar ik kan geen Rewards kiezen, kan dat komen omdat ik de kaart nog niet binnen heb en heb geactiveerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteveZ
Heind schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:48:
Ik heb zojuist een Curve account aangemaakt met een Black card, maar ik kan geen Rewards kiezen, kan dat komen omdat ik de kaart nog niet binnen heb en heb geactiveerd?
Bij mij staat het bij
Wallet
Curve cash > knopje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 22:20

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

SteveZ schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Thanks, dan wacht ik support wel af. (Heb tevens nog de vraag gesteld of je ook cashback terugkreeg bij Thuisbezorgd als je als internationaal retailer Justeat selecteert, aangezien zelfde bedrijf is)
Dit kan ik voor je bevestigen. Ik heb een hele tijd terug ook dezelfde vraag gesteld en kreeg toen “ja” als antwoord. En tot nu toe ook elke keer de cashback gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
WishmasterNL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:50:
[...]

Dit kan ik voor je bevestigen. Ik heb een hele tijd terug ook dezelfde vraag gesteld en kreeg toen “ja” als antwoord. En tot nu toe ook elke keer de cashback gekregen.
Top dank je, nu kan ik al mijn zes retailers instellen 😋

Nu mijn curve weer werkend krijgen 🤔

[ Voor 5% gewijzigd door SteveZ op 02-03-2023 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Overigens, voor de mensen die aangaven dat je max 25x GBIT in 24 uur mag/kan doen omdat je account anders geblokkeerd word;

Ik heb het voorgelegd aan de klantenservice:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZqYqMinB6PQaL1P7DLyFgg30_CY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c8DFw0jHWLOU9YgIeCFUkL0x.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
WishmasterNL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:58:
Overigens, voor de mensen die aangaven dat je max 25x GBIT in 24 uur mag/kan doen omdat je account anders geblokkeerd word;

Ik heb het voorgelegd aan de klantenservice:
[Afbeelding]
die 25x had te maken met de HI crypto kaart, die een limiet kent van 25 transacties per 24 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

StefanoZ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:24:
[...]

die 25x had te maken met de HI crypto kaart, die een limiet kent van 25 transacties per 24 uur.
Duidelijk, dan had ik hem verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
Heb drie kaarten actief in curve. Voor een aankoop die nu op de Rabo card staat kan ik met een Gbit niet de Plutus card selecteren. Iemand hier ook last van, of een oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
Enige verbazing hier. Ik had een auto gehuurd en van te voren betaald met curve (goedkoper). Er werd aangeven dat ik bij ophalen credit card moest gebruiken. Prima. Enkele uren van te voren werd 500 dollar gereserveerd en blijk ik dus de hele huur met Curve te kunnen doen.
Fijn zo want dan kan die autohuur straks weer GBIT naar een cashback kaart. En geen 2 of meer percent koersopslag van mijn ICS kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:13
glatuin schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 03:08:
Enige verbazing hier. Ik had een auto gehuurd en van te voren betaald met curve (goedkoper). Er werd aangeven dat ik bij ophalen credit card moest gebruiken. Prima. Enkele uren van te voren werd 500 dollar gereserveerd en blijk ik dus de hele huur met Curve te kunnen doen.
Fijn zo want dan kan die autohuur straks weer GBIT naar een cashback kaart. En geen 2 of meer percent koersopslag van mijn ICS kaart.
Interessant, soms zijn er debit cards waarbij dit wel mogelijk is vreemd genoeg. Is dat ergens terug te vinden dat dat kan met curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
glatuin schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 03:08:Enkele uren van te voren werd 500 dollar gereserveerd en blijk ik dus de hele huur met Curve te kunnen doen.
Volg na mij kan je geen cross currency Gbit doen. Gewoon proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cognitief
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-07 09:35
jack_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:32:
Heb drie kaarten actief in curve. Voor een aankoop die nu op de Rabo card staat kan ik met een Gbit niet de Plutus card selecteren. Iemand hier ook last van, of een oplossing voor?
Ik kan vanaf mijn CC van ING geen enkele Gbit naar mijn Plutus CC uitvoeren. Er verschijnen geen andere kaarten in de carrousel zodra ik het probeer. Andersom werkt het wel maar daarvoor gebruik ik Curve natuurlijk niet...

Momenteel laat ik al mijn transacties handmatig GBIT-en maar dat gaat momenteel ook héél traag via het ticketsysteem.

Daarnaast heb ik al veelvuldig contact gehad met de klantenservice die me steeds vragen de app opnieuw te installeren of een screenshot op te sturen.

Ik hoop snel op een doorbraak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Bij mij werkt de hele app niet meer sinds vanochtend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dgxDHfxGpSpOTfIfitqvZ-xH_5U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tMKBEgj5JP35CZbayOO3VOBN.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk snel weer in de lucht.

Edit; app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt alles weer.

[ Voor 7% gewijzigd door WishmasterNL op 03-03-2023 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:23
NVM, maakte zelf een fout

[ Voor 94% gewijzigd door Jdome op 03-03-2023 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
SteveZ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:26:
[...]
Nu mijn curve weer werkend krijgen 🤔
Oorzaak en oplossing, ik betaal altijd alles met apple pay. Upgrade=nieuwe kaart =nieuw kaart nummer in de app maar die is onderweg en dus nog niet actief
In apple wallet staat mijn huidige kaart.
Aangezien de kaartnummers van apple wallet en curve app niet overeenkomen lukte betalingen niet. (Toevallig hebben ze allebei zelfde eindcijfers 😅)
Kaart verwijderen en opnieuw toevoegen in apple wallet is tijdelijke oplossing (springt automatisch op gegeven moment weer terug naar nieuwe kaart nummer in apple wallet). Fysieke kaart dan maar gebruiken, werkt nog (weet alleen pincode niet meer 😅)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

SteveZ schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:51:
[...]

Fysieke kaart dan maar gebruiken, werkt nog (weet alleen pincode niet meer 😅)
Die staat gewoon in de Curve app bij card details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
knakworst schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:47:
[...]

Die staat gewoon in de Curve app bij card details.
Ja van de nieuwe kaart die ik dus nog niet heb.
Oude staat er niet meer tussen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

SteveZ schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:35:
[...]

Ja van de nieuwe kaart die ik dus nog niet heb.
Oude staat er niet meer tussen 😅
Waarom niet aan google pay toevoegen en alles met mobiel betalen, werkt tegenwoordig nagenoeg overal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
knakworst schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:50:
[...]

Waarom niet aan google pay toevoegen en alles met mobiel betalen, werkt tegenwoordig nagenoeg overal :?
Hmm wat is de voordeel van google pay ten op zichte van apple pay op een iphone dan?
Misschien handig om bij te melden dat ik met Curve alles met de mobiel betaal (curve kaart moet dan via apple pay worden gekoppeld om het werkend te krijgen). Dat werkte niet meer na de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

SteveZ schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:48:
[...]

Hmm wat is de voordeel van google pay ten op zichte van apple pay op een iphone dan?
Misschien handig om bij te melden dat ik met Curve alles met de mobiel betaal (curve kaart moet dan via apple pay worden gekoppeld om het werkend te krijgen). Dat werkte niet meer na de upgrade.
Vreemd. Ik heb nooit die problemen gekend bij switch en ben geüpgradet van gratis naar black naar metal. Zeker weten juiste vervaldatum etc. ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Vraagje voor de Curve black -> metal gurus. Als je upgrade black naar metal.
Activeren die 3 extra retailers gelijk als je metal betaald?
En hoe gaat dat als je black actief hebt. betaal je dan 5 euro extra eerste maand voor metal? of betaal je dubbel die maand of eerste maand niks extra?

Jammer dat de topicstart zo karig is. Curve is echt iets unieks.

[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 05-03-2023 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Om mijzelf maar te antwoorden: Retailers zijn gelijk beschikbaar. Moest wel 15 euro neerleggen voor metal. Hopelijk krijg ik de black betaling weer terug (4 dagen geleden).

Als je van Curve black upgrade naar Metal. Dan betaal je tijdelijk 15 euro teveel, de 9.99 euro van black heb ik terug gekregen na een paar dagen op de Hi kaart.
De terugbetaling van Curve bij Hi werkt nu ook.

[ Voor 38% gewijzigd door enermax op 07-03-2023 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
Cognitief schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:34:
[...]

Ik kan vanaf mijn CC van ING geen enkele Gbit naar mijn Plutus CC uitvoeren. Er verschijnen geen andere kaarten in de carrousel zodra ik het probeer. Andersom werkt het wel maar daarvoor gebruik ik Curve natuurlijk niet...

Ik hoop snel op een doorbraak!
Probleem blijft hier ook. Ipv de Rabo heb ik nu eens de Revolut card geprobeerd als eerste optie. Ook hier vanaf is geen Gbit naar Plutus mogelijk. Ook hier verschijnt hij niet in de carrousel. Heb een chat geopend maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
knakworst schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:07:
[...]

Vreemd. Ik heb nooit die problemen gekend bij switch en ben geüpgradet van gratis naar black naar metal. Zeker weten juiste vervaldatum etc. ingevuld?
Heb nieuwe metal kaart nog niet binnen. Support had wel aangegeven dat er problemen kunnen zijn met digital wallets en gaven de eerder genoemde workarounds.

Even iets anders, probeer al dagen rewards op crypto in te stellen maar krijg onderstaande error, iemand ook last van gehad?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJ2P0J7JBebfsm_VmGP_6DBHcy4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4pkIR85IVcUkLIFb5JBkjXZQ.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste