Daar heb je uiteraard wel gelijk in. Het toont aan dat ze "serieus" zijn. Maarja, als ze zich echt op NL markt wilden richten hadden ze IMO al lang voor iDeal gezorgd. Immers zijn daar geen echt grote obstakels voor, denk ik. (In ieder geval dus niet direct nodig om een vestiging in NL te openen).balken07 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 16:50:
[...]
Dat klopt, maar mocht OB met Nederlandse IBAN rekeningen komen, dan tonen ze zich naar mijn mening bereid om te investeren in de behoeften van de Nederlandse markt, en acht ik een iDEAL ondersteuning kansrijk.
Wat betreft echt op Nederland richten heeft Revolut hun zaken veel beter voor elkaar. iDeal, NL IBAN, Surepay (en daarmee te koppelen aan Tikkie). Enige twee dingetjes van OB zijn de rente en de gratis "pin" pas. Maarja, bij Revolut heb je gratis meerdere virtuele passen en zijn ze ook te gebruiken bij "geoblocks" (Apple TV+ kreeg ik niet geactiveerd op de Debit MC van OpenBank, wel de virtuele van Revolut. Waarschijnlijk dus omdat die van OB een BIN geregistreerd in Spanje heeft).
:strip_exif()/f/image/MuMn0JSYjfDYApOHdbxy9PFy.jpg?f=fotoalbum_large)