Dat was je vraag toch niet? En misschien huren ze wel een prive detective in die het allemaal gaat uitpluizen. "Wat als" is gewoon nogal lastig naar handelen.NicoHF schreef op woensdag 4 december 2024 @ 14:08:
[...]
Waarom zouden ze niet in de toekomst om bewijs kunnen vragen?
En daarnaast ben je hier dan ook nogal laat mee. Gegarandeerd dat in de AV staat dat ze dit mogen doen / om kunnen vragen (op wettelijke grond, de bank gaat hier ook niet vele FTEs in steken omdat ze het leuk vinden). Dus dan had je beter toen al kunnen besluiten geen klant te worden. Want je weet maar nooit waar ze tzt naar vragen.
offtopic:
Jaren terug had ik een rekening bij Knab, en op een gegeven moment belden die mij of ze mij wat vragen mochten stellen. Ze overvielen me uiteraard nogal dus "Nee". Vervolgens zou ze het mailen en het was belangrijk dat ik dit zou invullen / beantwoorden. Bleek dus ook te gaan over herkomst van geld. Terug gemaild dat ze prima konden zien wat er aan salaris binnen kwam en vervolgens heb ik er nooit meer iets van gehoord.
Jaren terug had ik een rekening bij Knab, en op een gegeven moment belden die mij of ze mij wat vragen mochten stellen. Ze overvielen me uiteraard nogal dus "Nee". Vervolgens zou ze het mailen en het was belangrijk dat ik dit zou invullen / beantwoorden. Bleek dus ook te gaan over herkomst van geld. Terug gemaild dat ze prima konden zien wat er aan salaris binnen kwam en vervolgens heb ik er nooit meer iets van gehoord.