Dat is niet het geval. Toch welbalken07 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:12:
Beste verbetering is wat mij betreft dat beschikbaar saldo nu direct zichtbaar is. Prima 👌🏻
[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 13-11-2024 11:43 ]
Dat is niet het geval. Toch welbalken07 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:12:
Beste verbetering is wat mij betreft dat beschikbaar saldo nu direct zichtbaar is. Prima 👌🏻
[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 13-11-2024 11:43 ]
Nee, dat is nog steeds hetzelfde en dus helaas niet zichtbaar.kwon schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:07:
Ik heb helaas Android dus kan niet over de nieuwe app meepraten.
Wel ben ik benieuwd naar of je nu bij de transacties de buitenlandse valuta (bij een betaling in buitenlandse valuta) kunt zien?
Heb de update nog niet gespot in Google Play helaas....maarud schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:32:
De update staat nu in de App Store. Op het eerste gezicht is alleen het startscherm (rekeningoverzicht) compleet veranderd. De rest van de schermen (zodra je op een rekening klikt, of een overboeking wil doen) is het nog hetzelfde. Ook het oude startscherm is nog aanwezig als menu-item in het onderste menu.
Dus ja...het ziet er wel leuk maar het is ook weer niet een complete overhaul
Ik vind hem wel mooier en overzichtelijker. Grappig: hier in Spanje kon ik de app pas vinden en bijwerken na aanzetten van VPN via NL.
Ik ben er helaas net te laat ermee. Mijn deposito eindigt morgen, wou toen mijn aanvraag doen.xcls schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:35:
Rente bij het openen van een nieuwe welkom spaarrekening is verlaagd naar 3,25%. Heb geluk gehad want had de rekening afgelopen maandag geopend en toen stond hij nog op 3,65%. Kan dit alleen nergens nog terugvinden.
Kaze Ni Nare
Zojuist een brief van de ABN op de mat met een nieuwe pas. En wat denk je? Maestro.RobertMe schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:33:
En ik geloof echt niks ervan dat ABN & ING een voorraad voor (ruim) 1,5 jaar aan passen op de plank hadden liggen. Da's dood geld dat zo lang niks oplevert. Als ze die stapel al hebben hebben ze die bewust voor de deadline ingekocht. Maar kans lijkt mij groter dat MC ze nof steeds uitgeeft (of in ieder geval nog een deel van de tijd, nu wellicht niet meer).
GioStyle schreef op donderdag 14 november 2024 @ 18:50:
[...]
Zojuist een brief van de ABN op de mat met een nieuwe pas. En wat denk je? Maestro.
[ Voor 100% gewijzigd door GioStyle op 14-11-2024 22:38 ]
Tsja, ik schrijf gewoon hetzelfde als 4 weken terug. Ik geloof er niks van dat dit "voorraad opmaken" is, dood geld om die 1,5 "te vroeg" in te kopen in zo'n grote bulk. Tenzij ze dus echt bewust hebben ingekocht om het 1,5 tot 2 jaar uit te zingen. Óf, waarschijnlijker, "MasterCard's we stoppen er mee" is niet wat ze gedaan hebben. Wat ook onderstreept wordt door de betaalvereniging Nederland die vaak over de progressie heeft gecommuniceerd en het dan ook heeft over samenwerking tussen winkeliers / aanbieders betaalterminals, banken, én MC / Visa. Als MC daadwerkelijk in juli 2023 gestopt was dan hoefde de betaalverening weinig samen te werken met MC, want dan waren ze toch al gestopt.GioStyle schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:46:
Ik zie dat je veel reageert in diverse topics. Je posts laten zien dat je veel kennis hebt, maar ik vind dat je de plank hier toch volledig mis slaat en toch nog even een draai aan geven zodat jij wel gelijk hebt. Ik vind dat wel humor.
[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 14-11-2024 21:30 ]
Ik heb de posts nog even nagelezen, en ik denk dat ik de posts anders geïnterpreteerd hebt in mijn gedachten. Mijn excuses voor de 'aanval'.RobertMe schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:22:
[...]
Tsja, ik schrijf gewoon hetzelfde als 4 weken terug. Ik geloof er niks van dat dit "voorraad opmaken" is, dood geld om die 1,5 "te vroeg" in te kopen in zo'n grote bulk. Tenzij ze dus echt bewust hebben ingekocht om het 1,5 tot 2 jaar uit te zingen. Óf, waarschijnlijker, "MasterCard's we stoppen er mee" is niet wat ze gedaan hebben. Wat ook onderstreept wordt door de betaalvereniging Nederland die vaak over de progressie heeft gecommuniceerd en het dan ook heeft over samenwerking tussen winkeliers / aanbieders betaalterminals, banken, én MC / Visa. Als MC daadwerkelijk in juli 2023 gestopt was dan hoefde de betaalverening weinig samen te werken met MC, want dan waren ze toch al gestopt.
En daarnaast, nogmaals, schreef ik niet dat ABN ze niet meer uitgeeft. Alleen de redenen dat ik denk waarom ze ze nog hebben (omdat MC ze nog uitgeeft, of ze bewust extreem veel hebben ingekocht voor de deadline met daadwerkelijk het idee om het 1,5 jaar mee uit te zingen (wat financieel een domme keuze is, maar qua bedrijfsvoering slim kan/kon zijn)), en dus niet "ineens trokken ze een doos open en bleken ze nog voor 1,5 jaar passen ergens te hebben liggen die ze toch maar willen opmaken".
Dat ze nog steeds worden uitgegeven en ABN al heeft gecommuniceerd over begin 2025 is intussen al even bekend. En toevallig kwam in het topic wat hier wel over gaat eerder vanavond nog langs dat ING intussen ook communiceert over begin 2025.
Ik zou dus ook niet weten waar ik nu ergens een draai aan gaaf. De enige draai kan er zijn geweest als je mijn bericht waarop je reageerde niet goed gelezen had en je dacht dat ze uberhaupt niet meer uitgegeven werden (dat wel het geval moet zijn, dat je dat dacht, anders voelde je je niet verplicht om te reageren met "nog steeds een Maestro ontvangen").
Edit:
Meer optopic. Ik heb bijna de hele verzameling, met een Maestro en Debit MC pas van OpenBank en zal sinds november, december Visa Debit van mijn Nederlandse grootbank.
Mijn punt met de post over de nieuwe ABN pas is dat die voorraad wel 'oneindig' is, er komt maar geen eind aan die voorraad. En ik dacht dat je overtuigd was dat ze geen voorraad hebben ingeslagen. Dat ABN en ING spreken over 'oude voorraad opmaken' is natuurlijk flauwekul, dat is gewoon marketingpraat, ben ik 100% met je eens.GioStyle schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:26:
Ik vermoed dat de banken een stapel voorraad hebben ingeslagen om situaties zoals ik beschrijf te voorkomen. Liever een klant die altijd kan betalen, dan een klant die mogelijk in een situatie komt waar ie niet kan betalen.
Off topic, maar toch vermeldens waard wat OB ook doet en verstrekt, maar ik heb onlangs bij Knab een rekening geopend om uit te proberen. Krijg gelijk een debit Mastercard toegezonden. Het kan dus wél, gelijk.GioStyle schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:37:
[...]
Ik heb de posts nog even nagelezen, en ik denk dat ik de posts anders geïnterpreteerd hebt in mijn gedachten. Mijn excuses voor de 'aanval'.
[...]
Mijn punt met de post over de nieuwe ABN pas is dat die voorraad wel 'oneindig' is, er komt maar geen eind aan die voorraad. En ik dacht dat je overtuigd was dat ze geen voorraad hebben ingeslagen. Dat ABN en ING spreken over 'oude voorraad opmaken' is natuurlijk flauwekul, dat is gewoon marketingpraat, ben ik 100% met je eens.
Je hebt het nog verder over een andere topic? Bedoel je Mastercard stopt met Maestro? Die zie ik nu pas voor het eerst.
Mijn app versie is van 14 okt. Is er een nieuwere versie dan deze??maarud schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:32:
De update staat nu in de App Store. Op het eerste gezicht is alleen het startscherm (rekeningoverzicht) compleet veranderd. De rest van de schermen (zodra je op een rekening klikt, of een overboeking wil doen) is het nog hetzelfde. Ook het oude startscherm is nog aanwezig als menu-item in het onderste menu.
Voor iOS is het versie 2.0.1 van gisteren. Maar inderdaad, behalve het startscherm is er helaas geen verbetering aan de rest van de (verschrikkelijke) UI.Hugo50 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:33:
[...]
Mijn app versie is van 14 okt. Is er een nieuwere versie dan deze??
[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 15-11-2024 10:37 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik zit op Android app versie 1.48.1 (update 14 okt) maar dat is dus nog niet de nieuwe...balken07 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:02:
Ik had hem al op mijn iPhone, maar heb nu ook op een Google Pixel de vernieuwde app kunnen downloaden (bijwerken).
[ Voor 5% gewijzigd door Falco op 15-11-2024 11:26 ]
Het enige voordeel is dat je bij inloggen nu wél direct kan zien op je beginscherm wat je besteedbaar bedrag is op je OB rekening met je iPhone. De nieuwe look and feel is uitsluitend op het begin scherm. Jammer dat de rest ook niet onder handen is genomen , maar misschien komt dat nog.fsfikke schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:36:
[...]
Voor iOS is het versie 2.0.1 van gisteren. Maar inderdaad, behalve het startscherm is er helaas geen verbetering aan de rest van de (verschrikkelijke) UI.
Hier 2.0.0 van 8 novFalco schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:25:
[...]
Ik zit op Android app versie 1.48.1 (update 14 okt) maar dat is dus nog niet de nieuwe...
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Gaat gefaseerd dan blijkbaar, want ook met een refresh krijg ik geen nieuwe versie aangeboden....
Ja. Mijn renteuitkering komt soms 2 dagen te laat, tot maximaal 5 dagen later dan de startdatum. Althans, dan is het definitief geworden. Maar de valutadatum ("datum van waarde") is wel de correcte datum. Dus voor je rente op rente effect is er geen nadeel.Noom schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 10:33:
Vandaag sinds opening van de rekening voor het eerst de rente uitbetaling gehad. Alleen wel 5 dagen later dan de oorspronkelijke openingsdatum. Is dit gebruikelijk voor Openbank of loopt dit altijd een beetje traag de eerste keer?
Dit zal dan de datum zijn geweest waarop geld is gestort op je spaarrekening.Noom schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 10:33:
Vandaag sinds opening van de rekening voor het eerst de rente uitbetaling gehad. Alleen wel 5 dagen later dan de oorspronkelijke openingsdatum. Is dit gebruikelijk voor Openbank of loopt dit altijd een beetje traag de eerste keer?
[ Voor 99% gewijzigd door Globalcitizen op 17-11-2024 16:45 ]
Nu was ik even bang hoe het bij mij zou zijn, want ik heb ook mijn rekening vorige maand geopend. Dus snel even uitgerekend, maar ondanks een drietal stortingen op verschillende dagen, klopt mijn berekening gelukkig met een rentetarief van 3,65% op de cent nauwkeurig.Matthijs06 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:24:
Ik heb vandaag mijn rente gehad van de vorige maand geopende welkom spaarrekening tegen een rentetarief van 3,65%. Alleen blijft de rente die ik heb gekregen vandaag, maar een rente van de nieuwe aanbieding van 3,25% te zijn. Ik heb het idee dat dat niet helemaal klopt?
De rente staat op je afschriften. In de nieuwe app, ga naar opties > documentatie > kies een "liquidation" rond de rentevervaldatum (de bijschrijving van je rentebedrag) > je ontvangt een afschrift. Daar staat het rentepercentage op.Pythoon1977 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:03:
[...]
Nu was ik even bang hoe het bij mij zou zijn, want ik heb ook mijn rekening vorige maand geopend. Dus snel even uitgerekend, maar ondanks een drietal stortingen op verschillende dagen, klopt mijn berekening gelukkig met een rentetarief van 3,65% op de cent nauwkeurig.
Ik kan alleen nergens het rentetarief zelf zien (of beter gezegd, ik kan het niet vinden).
[ Voor 6% gewijzigd door Coffeeroam op 16-11-2024 18:06 ]
Kan iemand deze post pinned maken aub doneCoffeeroam schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:04:
[...]
De rente staat op je afschriften. In de nieuwe app, ga naar opties > documentatie > kies een "liquidation" rond de rentevervaldatum (de bijschrijving van je rentebedrag) > je ontvangt een afschrift. Daar staat het rentepercentage op.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ja duurt allemaal even. Je zal ook eerst de betaalrekening zien, later pas de spaarrekening.BaZnGaNL schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 23:12:
Goedenavond,
Vandaag een extra spaarrekening willen openen, maar deze komt niet in de app zichtbaar.
Heb al wel de Precontractuele informatie over het product: Open Spaarrekening gekregen op de mail.
Moet hier nog een "menselijke" handeling voor komen? Dus dat dit pas de volgende werkdag in mijn app zichtbaar komt, of is er iets mis gegaan bij de aanvraag?
Heb ze ook al een appje gestuurd, maar misschien weet een van jullie het antwoord ook wel.
Dat ligt er aan waar hij eerdere spaarrekeningen geopend heeft.sjorsjuhmaniac schreef op zondag 17 november 2024 @ 01:08:
[...]
Heb je gebruik gemaakt van de rente actie? Dan zou je spaarrekening ‘welkom spaarrekening’ moeten heten
Ey!! Macarena \o/
Dat is normaal, openbank houd het geld heel lang vast.Dacuuu schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 19:20:
Vanochtend om 07:00 een klein bedrag, nog geen €200 overgemaakt van openbank naar de rabo, het geld is nog steeds niet gearriveerd bij de rabo.
[Afbeelding]
Dat is toch om te janken. Gelukkig komt het, verplicht instant betalingen er aan, dan moet openbank er ook aan geloven..rtxxx schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 19:50:
[...]
Dat is normaal, openbank houd het geld heel lang vast.
In de loop van morgenochtend staat het erop.
welke versie?mikeyfire643 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 21:39:
De nieuwe openbank app update is beschikbaar voor IOS met nieuwe gui.
Helaas is de Topic Start erg mager en is er slechts één Pinned post, maar deze beperking (altijd een dag kwijt bij opnemen vanaf OpenBank) mag toch geen verrassing zijn - die is al heel vaak besproken.
Klopt, ik heb het vaker gehad hoor. Maar, omdat ik mijn transactie om 07:00 deed, verwachtte ik dat de transactie wel door zou komen in de ochtend, maar niet dus. Het geld is net een uurtje terug wel aangekomen, dik 1 dag over gedaan.GroteVoet459 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:42:
[...]
Helaas is de Topic Start erg mager en is er slechts één Pinned post, maar deze beperking (altijd een dag kwijt bij opnemen vanaf OpenBank) mag toch geen verrassing zijn - die is al heel vaak besproken.
[ Voor 27% gewijzigd door Dacuuu op 20-11-2024 11:18 ]
Moet wel minimaal 1500 euro per maand zijn (netto).Remigius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:25:
Zojuist bericht van nieuwe actie van openbank. Als je je salaris laat storten krijg je 150 euro. Wel een nette actie. Je moet dit wel een jaar blijven doen.
Het gekke is wel als je daar nu mee begint voor 12 maanden, je al in april 2025 de 150€ kan krijgen 🤔 volgens de e-mail van OB. Moet je dat anders terugbetalen als je het niet 12 maanden laat bijschrijven?Remigius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:25:
Zojuist bericht van nieuwe actie van openbank. Als je je salaris laat storten krijg je 150 euro. Wel een nette actie. Je moet dit wel een jaar blijven doen.
[ Voor 23% gewijzigd door Datisraar op 20-11-2024 19:12 ]
Iedereen krijgt het begin april. En inderdaad, als je het niet een jaar doet moet je het terugbetalen.Datisraar schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:06:
[...]
Het gekke is wel als je daar nu mee begint voor 12 maanden, je al in april 2025 de 150€ kan krijgen 🤔 volgens de e-mail van OB. Moet je dat anders terugbetalen als je het niet 12 maanden laat bijschrijven?
Salaris betalingen gaan met een speciale code/type.(SALA) Zodat het bij alle banken op dezelfde dag wordt bijgeschreven. En batch betalingen worden niet instant verwerkt.Datisraar schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:06:
[...]
Het gekke is wel als je daar nu mee begint voor 12 maanden, je al in april 2025 de 150€ kan krijgen 🤔 volgens de e-mail van OB. Moet je dat anders terugbetalen als je het niet 12 maanden laat bijschrijven?
Overigens Instant Payment werkt zoals hierboven (nogmaals) vermeld vanaf OB boeken zoals de meesten weten nog niet, dus houd daar rekening mee als je salaris bij OB binnenkomt.
[ Voor 3% gewijzigd door mikeyfire643 op 20-11-2024 20:37 ]
Hier de actievoorwaardenRemigius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:25:
Het zal ongetwijfeld wel dezelfde dag op je OB bank rekening binnen komen. Het gaat om het ontvangst bij OB; als je op vrijdag salaris ontvangt bij OB en je wil overboeken staat het pas maandag op je Nederlandse rekening, niet instant in ieder geval.mikeyfire643 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:37:
[...]
Salaris betalingen gaan met een speciale code/type.(SALA) Zodat het bij alle banken op dezelfde dag wordt bijgeschreven. En batch betalingen worden niet instant verwerkt.
https://www.ing.nl/zakeli...snelheid-betalingsverkeer
Dank voor de toezending link. Nog een tip: zorg er wel voor dat je partner of naaste familie leden wel eventueel op je mobiel kan en bij de overboek codes van OB.JBX schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:45:
[...]
Hier de actievoorwaarden
https://www.openbank.nl/a...ioen%20of%20uitkering.pdf
[ Voor 25% gewijzigd door Olifant123 op 20-11-2024 23:16 ]
Grappig om even te lezen! Gesteld wordt dat OpenBank niet een bank voor "erbij" wil zijn. Nou om als mijn primaire bank te dienen mist het toch echt wel wat basisfuncties (Bijv Ideal en IP) en dan bedoel ik niet eens dat de app vrij mwah is.Olifant123 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:15:
Artikel over Openbank: https://fd.nl/financiele-...ar-niemand-mee-wil-dansen (over de onduidelijkheid of Openbank echt succes heeft in haar strategie)
Link zit achter een betaalmuur. Kan iemand dit leesbaar voor iedereen hier maken?Olifant123 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 23:15:
Artikel over Openbank: https://fd.nl/financiele-...ar-niemand-mee-wil-dansen (over de onduidelijkheid of Openbank echt succes heeft in haar strategie)
https://fd.nl/financiele-...rned&utm_content=20241121Datisraar schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:22:
[...]
Link zit achter een betaalmuur. Kan iemand dit leesbaar voor iedereen hier maken?
Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy
Hmmm, ik zit op Android nog altijd op 1.48.1, update van 14-10sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 21:46:
[...]
welke versie?
2.0.0 was bij mij 7dagen geleden en was de GUI update.
2.0.1 was bij mij 6 dagen geleden, daarbij heb ik geen visuele veranderingen gezien.
Laatste update (2.0.0) is van 11 november. Dat je hem nog niet hebt ligt eerder aan Google dan aan openbank.Falco schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:59:
[...]
Hmmm, ik zit op Android nog altijd op 1.48.1, update van 14-10
Waarom loopt de Android versie zo achter?
Ze lijken geen rekening te houden met een 4-wekelijks salarisbetaling. Hopelijk levert dat geen problemen op. Je krijg namelijk wel elke maand een betaling (en in 1 maand dus 2x), maar de datum verschuift elke maand.JBX schreef op woensdag 20 november 2024 @ 20:45:
[...]
Hier de actievoorwaarden
https://www.openbank.nl/a...ioen%20of%20uitkering.pdf
Ja, maar is toch raar dat het zo lang duurt, is er een manier om Google Play te refreshen of iets?disheaver schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:48:
[...]
Laatste update (2.0.0) is van 11 november. Dat je hem nog niet hebt ligt eerder aan Google dan aan openbank.
Nee de Android app is simpelweg nog niet bijgewerkt, alleen de iOs app is geüpdatet.Falco schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:14:
[...]
Ja, maar is toch raar dat het zo lang duurt, is er een manier om Google Play te refreshen of iets?
Ik heb ook geen idee of versie nummers gelijk lopen. Dat hoeft natuurlijk niet per se.Falco schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:59:
[...]
Hmmm, ik zit op Android nog altijd op 1.48.1, update van 14-10
Waarom loopt de Android versie zo achter?
Dat is IBAN discriminatie, en mag je werkgever niet eisen. Ik heb diverse bedrijven aangemeld, en het werd bijna altijd snel opgelost. Of je je werkgever wilt melden bij onderstaand is jouw keuzenamliam_eht schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:25:
Voor 150 euro wil ik best mijn salaris via de OB ontvangen, maar van mijn werkgever moet mijn salaris naar een IBAN die start met NL...
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80786398 dit gaat over de android-versie. Op Android is versie 2.0.0 beschikbaar. Mogelijk helpt legen van cache van google play.geishin schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:27:
[...]
Nee de Android app is simpelweg nog niet bijgewerkt, alleen de iOs app is geüpdatet.
Helaas helpt het legen van de cache niet.. Op Android is versie 2.0.0 beschikbaar. Mogelijk helpt legen van cache van google play.
Nope, hier ook niks inderdaadHugo50 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:36:
[...]
Helaas helpt het legen van de cache niet.
Als je doorklikt en de post erbij pakt waar op gereageerd wordt zie je dat het over de iOs versie gaatdisheaver schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:05:
[...]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80786398 dit gaat over de android-versie.
Op Android is versie 2.0.0 beschikbaar. Mogelijk helpt legen van cache van google play.
Hmmm, op Google Play staat de laatste update van 11 november, dat blijkt 1.48.1 te zijn. Wellicht heeft Openbank op Android toch een andere nummering...geishin schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:39:
[...]
Als je doorklikt en de post erbij pakt waar op gereageerd wordt zie je dat het over de iOs versie gaat
sjorsjuhmaniac in "Openbank.NL"
Ik heb ook nog niemand gezien die gemeld heeft (inc. screens) dat nieuwe app op Android beschikbaar is? Het ging alleen maar over iOs.
Ah toch, die layout heb ik inderdaad niet op mijn S21FE....Akiranon schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:12:
Op mijn S24 Ultra heb ik al wel versie 2.0.0 binnen. Volgens mij is dit ook de nieuwe layout (heb ff avatar en pasnr. verwijderd):
[Afbeelding]
Er is al eerder gemeld dat die op android geupdate is: Nico Klus in "Openbank.NL" Maar blijkbaar geloof je het alleen met screenshots... Hopelijk geloof je wel dat iOS geupdate is, daar zijn namelijk ook geen screenshots van gepost.geishin schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:39:
[...]
Als je doorklikt en de post erbij pakt waar op gereageerd wordt zie je dat het over de iOs versie gaat
sjorsjuhmaniac in "Openbank.NL"
Ik heb ook nog niemand gezien die gemeld heeft (inc. screens) dat nieuwe app op Android beschikbaar is? Het ging alleen maar over iOs.
Niet zo zuur zeg! De app is met name qua UI bijgewerkt dus ja natuurlijk vind ik screenshot dan interessant.disheaver schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:19:
[...]
Er is al eerder gemeld dat die op android geupdate is: Nico Klus in "Openbank.NL" Maar blijkbaar geloof je het alleen met screenshots... Hopelijk geloof je wel dat iOS geupdate is, daar zijn namelijk ook geen screenshots van gepost.
Net even geprobeerd te betalen en openbank mobiel betalen zonder Google Pay lijkt weer te werken. Geen idee voor hoelang natuurlijk....Falco schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:38:
Interessant, het lijkt alsof mobiel betalen zonder Google Pay toch nog werkt.
Ik heb vervolgens even geprobeerd mijn pas opnieuw toe te voegen en dat lukt, krijg ook verificatie binnen.
Straks eens proberen te betalen met mobiel...
thelink2thepast in "Mobiel betalen (NFC) zonder Google Pay, welke bank?"
Hier ook! Ik heb van de week mijn pas opnieuw geactiveerd voor mobiel betalen. En mobiel betalen lukte met de openbank app (zonder google pay).Falco schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 16:02:
[...]
Net even geprobeerd te betalen en openbank mobiel betalen zonder Google Pay lijkt weer te werken. Geen idee voor hoelang natuurlijk....
Zojuist gelezen, maar ik kan er verder niet zoveel mee. Het feit dat niemand binnen FD iemand kent met een OpenBank-account kan natuurlijk ook wat over de redactie van FD zeggen. Ik ben in ieder geval al enkele jaren een tevreden klant en ik ken geen bank met zulke leuke acties als OB.
Nope dat doe ik nooit. Dat deed ik al niet ver voordat Openbank bestondbegintmeta schreef op maandag 11 november 2024 @ 18:48:
[...]
Inderdaad, hierop wilde ik wijzen. Ik nam ook aan dat Openbank dan ook niet de volledige transactiekosten vergoed (inclusief “1”), maar alleen de opnamevergoeding (“3”). Als Jazco2nd" zonder het te beseffen voor DCC zou hebben gekozen, zou dat in dat geval het verschil kunnen verklaren.
[ Voor 18% gewijzigd door Jazco2nd op 27-11-2024 13:06 ]
Dit gebeurt soms tijdelijk op het moment dat een eerdere inhouding afgewikkeld wordt. Dat weet jij ook welJazco2nd schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:02:
[...]
Hier klopt natuurlijk geen bal van. Een paar uur later was het gecorrigeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 27-11-2024 17:09 ]
Dat je en niet duidelijk je actuele saldo kan zien en dit soort dingen krijgt, vind ik echt slordig. Overigens was er niks om af te wikkelen. Ik had al tijdje geen betaling gedaan die dag.Wietsee. schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:08:
[...]
Dit gebeurt soms tijdelijk op het moment dat een eerdere inhouding afgewikkeld wordt. Dat weet jij ook wel, wel irritant soms.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
[ Voor 8% gewijzigd door bcome op 28-11-2024 12:41 ]
Dat is dan een ander probleem dan ik had, maar dank voor het delen.bcome schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:40:
Ik had ook problemen met inloggen op Android, bij mij gaf de app onterecht aan dat mijn toegangscode incorrect was.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Beste RaZ,
Omwille van de laatste ontwikkelingen op de financiële markten verlagen we de rente van je gepersonaliseerde Open Spaarrekening vanaf 28 januari 2025 van 3,2% naar 2,75%
Ik bel jullie morgen wel eventjes opAls we niets van je horen, dan beschouwen we de nieuwe rente als aanvaard. Mocht je niet akkoord zijn, dan kun je de rekening makkelijk en gratis opzeggen. Bel ons daarvoor op +31 70 7007 516. Wij zijn 365 dagen per jaar beschikbaar, van 8.00 tot 22.00 uur.
[ Voor 24% gewijzigd door RaZ op 28-11-2024 13:46 ]
Ey!! Macarena \o/
28 nov vandaag
Wel shit!namliam_eht schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:38:
[...]
28 nov vandaag
28 dec - 1 maand
28 jan - 2 maanden ?
Ey!! Macarena \o/
Tja, dat ze de uitzonderingen die ze de afgelopen periode hebben gecreeërd (zoals die "gepersonaliseerde" spaarrekeningen) ook weer kwijt wilden zal toch geen verrassing zijn. Het verschil met de Welkom Spaarrekening (3,25%) is ook gewoon te klein geworden.
Denk dat met deze beslissing/email de periode van succesvol porren wel over is.RaZ schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:45:
[...]
Wel shit!![]()
Naja.. Ik heb in ieder geval 2 maanden de tijd om ze eens te porren voor een beter aanbod
[ Voor 29% gewijzigd door GroteVoet459 op 28-11-2024 16:37 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Mistraller op 28-11-2024 20:39 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
[ Voor 9% gewijzigd door gerritjan op 29-11-2024 09:40 ]
Ik heb heel benieuwd, denk niet dat ze het doen eigenlijk. Hoewel de laatste keer dat ik belde ging ik van 2.65 naar 3.2%. Dus wie weet maak je een kansje.RaZ schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:45:
[...]
Wel shit!![]()
Naja.. Ik heb in ieder geval 2 maanden de tijd om ze eens te porren voor een beter aanbod
Geen last van half Spaans bij mij (iPhone).gerritjan schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:13:
Ik heb weer iets raars gevonden in de nieuwe versie van de app. Werd tijd om die eens te updaten na al jullie positieve reacties ;-)
Taaldingetje. De app is op 2 tablets half Spaans, half Nederlands. Menu's lijken wel in het Nederlands.
Ook het inlogscherm is in het Spaans.
Ik heb daar in het hamburgermenu wel de keuze "Cambiar pais", maar die staat toch echt op Nederland. Ik moet er bij vertellen dat beide tablets Engels als systeemtaal hebben. De vorige versie had hier geen last van. Screenshots:
Bij mij is alles van ze in de Appstore in het Spaans maar in de app zelf werkt de talen setting gewoon.gerritjan schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:13:
Ik heb weer iets raars gevonden in de nieuwe versie van de app. Werd tijd om die eens te updaten na al jullie positieve reacties ;-)
Taaldingetje. De app is op 2 Android-tablets half Spaans, half Nederlands. Menu's lijken wel in het Nederlands.
Ook het inlogscherm is in het Spaans.
Ik heb daar in het hamburgermenu wel de keuze "Cambiar pais", maar die staat toch echt op Nederland. Ik moet er bij vertellen dat beide tablets Engels als systeemtaal hebben. De vorige versie had hier geen last van. Screenshots:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vivid Money biedt nog steeds 4% (en tijdens welkomperiode met code zelfs 6%) op hun Fixed Interest Pocket, vrij opneembaar. Dit is geen gewone spaarrekening maar een geldmarktfondsmix bij een Nederlandse financiële instelling onder AFM-toezicht. Na 1 januari is het eventuele hogere box3-tarief boven de vrijstelling ook geen issue.B-Real schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:58:
Ergens anders naar overboeken is zo gedaan inderdaad. Trade Republic zit nog steeds op 3,25% bijvoorbeeld, maar heeft de daling ook al ingezet.
Eventueel een spaardeposito openen bij Openbank kan ook, 3,3% rente voor een 3 maands deposito. 3,2% voor 6 maanden.
Dan moet je je geld wel 3 maanden lang laten staan, maar die zijn zo om. Als er echt nood aan de man is kun je het ook zonder rentevergoeding terug halen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Zolang ze niet om bewijs vragen valt het best mee? En al die vragen stelt vrijwel elke bank bij Raisin ook (zonder dat je verder bewijs hoeft aan te leveren. Zelfs met dropdowns / keuzes, dus geen vrije tekst en je hoeft dus ook geen echte verklaring te geven. Puur een antwoord selecteren).NicoHF schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:57:
Kreeg een melding in de Openbank dat ik mijn gegevens voor KYC moet updaten.
Ze vragen hoe ik aan mijn vermogen ben gekomen, hoe ik aan mijn inkomen kom, hoeveel ik verdien, of ik in de afgelopen twee jaar een openbare functie bekleed heb, of ik geld via mijn rekening van derde ga distributeren enz.
Wat zijn dit van vragen gaat dat niet wat ver?
Waarom zouden ze niet in de toekomst om bewijs kunnen vragen?RobertMe schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:03:
[...]
Zolang ze niet om bewijs vragen valt het best mee? En al die vragen stelt vrijwel elke bank bij Raisin ook (zonder dat je verder bewijs hoeft aan te leveren. Zelfs met dropdowns / keuzes, dus geen vrije tekst en je hoeft dus ook geen echte verklaring te geven. Puur een antwoord selecteren).
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq