Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datisraar schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:41:
De gewone debit MasterCard kunnen we in NL (nog) niet bestellen. Maar als straks/binnenkort de Metal MasterCard komt bij Openbank voor 13,99€ per maand gaan we dat bestellen? Ik zelf weet het nog niet. Revolut en N26 hebben dit ook en betaal je dat ook per maand rond dat bedrag.
Openbank bied een MC aan voor 13,99 per maand(geen metal).

N26 en Revolut bieden voor soortgelijke prijzen hun duurste producten aan met van alles aan extra's, echter hebben ze ook gratis producten voor de MC .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sndrrr81
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 26-08 22:55
Stel ik betaal de gezinsvakantie met de Openbank rekening, geldt de reisverzekering dan alleen voor mij of ook voor vrouw en onze 2 kindjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MIchiel_C
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 23:53
Dat zie ik niet met zoveel woorden in de voorwaarden ('verzekeringscertificaat') staan, dus ik denk het niet. Ik zie overigens ook nergens dat de reis met de openbankrekening betaald moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander36
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-02 22:30
MIchiel_C schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 00:55:
Dat zie ik niet met zoveel woorden in de voorwaarden ('verzekeringscertificaat') staan, dus ik denk het niet. Ik zie overigens ook nergens dat de reis met de openbankrekening betaald moet zijn.
staat in de voorwaarden dat de reis met de card betaald moet zijn. Aantal pagina's geleden uitgebreid besproken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit zijn de voorwaarden van de reisverzekering voor Nederlandse Openbank-klanten: https://www.openbank.nl/a...ucts/R42_Insurance_NL.pdf.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Aflevering 4 - finale :)

3 weken terug de FG van Openbank gemaild. Geen reactie op ontvangen. Afgelopen weekend kreeg ik van Openbank zelf weer het verzoek om mijn documenten opnieuw te mailen. Toen nogmaals een mail gestuurd naar de FG en tevens die reactie richten documenten @ openbank.com (met FG nogmaals in CC). Vanochtend antwoord gekregen van Openbank zelf:
Goedemorgen,

Onze verontschuldigingen voor de vertraagde reactie.

Wij begrijpen dat de KopieID-app proactief wordt aangeraden door Rijksoverheid en de Autoriteit Persoonsgegevens. Aangezien wij graag een procedure wilden opstellen die voldoet aan zowel de Spaanse wetgeving als de wensen en verwachtingen van onze klanten, heeft het helaas even geduurd om u hierover goed te informeren.

Hierbij bevestigen wij u dat een kopie van uw identiteitsbewijs gemaakt met de KopieID-app van Rijksoverheid wordt geaccepteerd door Openbank. Zodoende zullen wij uw de kopie van uw identiteitsbewijs opnieuw verifiëren met het doeleinde uw rekening te activeren.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u bellen naar +31 (0) 70 7007 516. Wij staan 365 dagen per jaar van 08.00 tot 22.00 uur voor u klaar.

Bedankt voor uw interesse in onze producten en diensten.

Nog een fijn weekend!

OPENBANK
  • Spaanse wetgeving
  • Wensen en verwachtingen van de klant
De vraag is dan waarom ze een ID met watermerk nu dan wél toestaan. Ik zal het wel verkeerd opvatten. Spaanse wetgeving verplicht Openbank (aldus Openbank) juist een ID zonder watermerk te vragen, maar blijkbaar overrulen de wensen/verwachtingen van de klant dat gegeven nu. Nederlandse wet en regelgeving, Autoriteit Persoonsgegevens, wat is dat? :+

Afijn, aanhouder wint *O* :)F

Benieuwd of het allemaal nog op tijd is voor de 50 euro en/of reisverzekering. We gaan het zien.

Dus @WhatsappHack en @Ivic mogelijk interessant om met bovenstaande jullie aanvraag ook door te zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:32
Voor die 50 euro ben je sowieso nog op tijd en de 20.000 is vgm ook nog niet gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Freakster86 Kijk, dat is goed nieuws! Ik ga het proberen als ze me er nog niet uitgetrapt hebben haha

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Freakster86 Helaas. :P De Openbank site blijft maar mekkeren dat er een "onverwachte fout is opgetreden" als ik de documenten wil uploaden. De app heeft een button "doorgaan" die niet werkt, schiet ook niet op.

Openbank gebeld. Die willen dat ik het dan naar ze toe e-mail, geen encryptie mogelijk. "U moet er gewoon vanuitgaan dat het veilig is". Nope.jpeg. Balen dat het zo lastig is voor ze om gewoon een goed werkend verificatie systeem aan te bieden. -_-

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimirene
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 21:39
Als je heel veel geduld hebt dan upload die alsnog. Gewoon weglopen en iets anders gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:16
WhatsappHack schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 15:59:
Openbank gebeld. Die willen dat ik het dan naar ze toe e-mail, geen encryptie mogelijk. "U moet er gewoon vanuitgaan dat het veilig is". Nope.jpeg. Balen dat het zo lastig is voor ze om gewoon een goed werkend verificatie systeem aan te bieden. -_-
Wat is er hier zo onveilig aan, behalve als iemand toegang weet te krijgen tot jouw of openbank's email?

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Afgelopen weekend een rekening geopend bij Openbank en € 1,00 gestort. Verificatie ging vrij vlot. Ze gaven aan dat de kaart met maestro logo opgestuurd zou worden. Deze week nog € 49,00 gestort. Gisteren de kaart ontvangen. Het is een debat card met maestro logo. Via de site de kaart geactiveerd. Vervolgens toegevoegd aan Apple Wallet. Vandaag bij 2 kleine winkels contactloos betaald met Apple Pay. Werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 15:59:
@Freakster86 Helaas. :P De Openbank site blijft maar mekkeren dat er een "onverwachte fout is opgetreden" als ik de documenten wil uploaden. De app heeft een button "doorgaan" die niet werkt, schiet ook niet op.

Vervelend. Misschien een andere browser proberen? Had zelf destijds geen enkele problemen met het uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 23:53
Ik kon niet inloggen op de app (Android), m'n NL paspoortnr en passcode werden niet geaccepteerd. Nadat ik de taalinstelling van m'n telefoon switchte van EN naar NL werd het wél geaccepteerd. Fingerprint ingesteld, taalinstelling weer teruggeswitcht en nu werkt het wel (ook in EN). Bugje? Ik heb dit trouwens zelf moeten uitvinden, van Openbank kwam geen oplossing.

[ Voor 0% gewijzigd door MIchiel_C op 22-02-2020 22:07 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bytemaester
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
Heb er tot nu toe vrijwel alleen maar goede ervaringen mee. Wat ik me wel afvraag: kan je ergens uitschakelen dat ze al je data (uitgeven) categoriseren/analyseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimirene
Ja, bij privacy, twee schuifjes uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:37
U123456 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:59:
[...]
Off topic: na downgraden ook kosten: Light Lidmaatschap (een vast maandelijks bedrag van 1,9 euro)
Offtopic: Inderdaad, ik heb net ook een account aangemaakt, wanneer krijg je overigens het geld? Ik ga hem denk ik weer opzeggen aangezien ik te veel fintech accounts heb :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:46:
[...]

Openbank bied een MC aan voor 13,99 per maand(geen metal).

N26 en Revolut bieden voor soortgelijke prijzen hun duurste producten aan met van alles aan extra's, echter hebben ze ook gratis producten voor de MC .
Als je graag een metalen kaart wil zou ik eens kijken naar Crypto.com: https://crypto.com/en/cards.html
Met de Ruby Steel kaart krijg je een metalen kaart en ook 2% cashback over al je aankopen, en geen maandelijkse kosten. Wel moet je 50 MCO coins (ca. 250 euro) kopen en 6 maanden vasthouden.
Heb overigens zelf de Royal Indigo gekozen O-)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Mijn rekening is vanochtend geactiveerd, dus dat doen ze toch lekker snel. Nu nog wachten op de pas en 500 euro storten.

Dacht gelijk zo'n eCommerce kaart te activeren, maar daar gaat iets mis. De bevestigingscode die je per sms ontvangt staat al vooraf ingevuld in de app... Druk je op doorgaan, dan komt er een foutmelding in beeld. Ook de sms bevat enkele rare tekens aan het einde. Dus daar wachten we maar even mee. Het is volgens mij ook niet het systeem dat Revolut hanteert met disposable virtuele cc's, toch? Dat was wel handig geweest.

Kan ook nergens iets terug vinden over die reisverzekering / travel plan binnen mijn account. Of ik kijk verkeerd. Dat kan pas zeker nadat je de pas hebt ontvangen én geactiveerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:42
Freakster86 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:28:
Mijn rekening is vanochtend geactiveerd, dus dat doen ze toch lekker snel. Nu nog wachten op de pas en 500 euro storten.

Dacht gelijk zo'n eCommerce kaart te activeren, maar daar gaat iets mis. De bevestigingscode die je per sms ontvangt staat al vooraf ingevuld in de app... Druk je op doorgaan, dan komt er een foutmelding in beeld. Ook de sms bevat enkele rare tekens aan het einde. Dus daar wachten we maar even mee. Het is volgens mij ook niet het systeem dat Revolut hanteert met disposable virtuele cc's, toch? Dat was wel handig geweest.

Kan ook nergens iets terug vinden over die reisverzekering / travel plan binnen mijn account. Of ik kijk verkeerd. Dat kan pas zeker nadat je de pas hebt ontvangen én geactiveerd?
Als je je pas activeert kun je daarna op de pas klikken op site of app en zie je daar ook het travel-plan. Maar zoals velen hier al gemeld hebben: stel je daar niet teveel bij voor. Zo moet je bijvoorbeeld ook je reis via Openbank gefinancierd hebben om in aanmerking te komen. Als je normaliter geen reisverzekering hebt dan is dit natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar ik zou er zelf mijn huidige reisverzekering niet voor opzeggen. Maar dat komt ook omdat ik dekkingen wil die deze niet kan bieden (risico-sporten, dekking foto/hobby-uitrusting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Valorian Ik moet inderdaad de voorwaarden nog doornemen om te kijken of het wat is. Het is vooral gratis en mooi meegenomen. Wachten op de pas nu dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11:21
[quote]Valorian schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:46:
[...]

Als je je pas activeert kun je daarna op de pas klikken op site of app en zie je daar ook het travel-plan. Maar zoals velen hier al gemeld hebben: stel je daar niet teveel bij voor. Zo moet je bijvoorbeeld ook je reis via Openbank gefinancierd hebben om in aanmerking te komen. Als je normaliter geen reisverzekering hebt dan is dit natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar ik zou er zelf mijn huidige reisverzekering niet voor opzeggen. Maar dat komt ook omdat ik dekkingen wil die deze niet kan bieden (risico-sporten, dekking foto/hobby- etc.

Je moet dus of je reis/vakantie/vliegticket met een overboeking doen of ergens pinnen (bij een reisbureau ter plekke) met je Openbank Maestro pas. Kan lastig zijn als je iets via internet boekt (want met iDeal betalen kan (nog) niet).
Maar misschien met de e-commerce card: Dan moet je een bedrag overzetten naar de virtuele kaart vanuit je rekening en dan een betaling doen?

[ Voor 11% gewijzigd door Datisraar op 23-02-2020 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander36
Datisraar schreef op zondag 23 februari 2020 @ 18:45:
[quote]Valorian schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:46:
[...]

Als je je pas activeert kun je daarna op de pas klikken op site of app en zie je daar ook het travel-plan. Maar zoals velen hier al gemeld hebben: stel je daar niet teveel bij voor. Zo moet je bijvoorbeeld ook je reis via Openbank gefinancierd hebben om in aanmerking te komen. Als je normaliter geen reisverzekering hebt dan is dit natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar ik zou er zelf mijn huidige reisverzekering niet voor opzeggen. Maar dat komt ook omdat ik dekkingen wil die deze niet kan bieden (risico-sporten, dekking foto/hobby- etc.

Je moet dus of je reis/vakantie/vliegticket met een overboeking doen of ergens pinnen (bij een reisbureau ter plekke) met je Openbank Maestro pas. Kan lastig zijn als je iets via internet boekt (want met iDeal betalen kan (nog) niet).
Maar misschien met de e-commerce card: Dan moet je een bedrag overzetten naar de virtuele kaart vanuit je rekening en dan een betaling doen?
Wat dacht je van overboeken via je Open Bank rekening, gewoon zoals je ook doet met je normale NL rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
sander36 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 19:18:
[...]

Wat dacht je van overboeken via je Open Bank rekening, gewoon zoals je ook doet met je normale NL rekening.
Okay, als dat altijd gewoon kan is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:05

gjs

Scoobydoobydoo

Is er bekend waar ik wel en niet mobiel kan betalen ?
Ik lees in dit topic dat het bij de AH niet werkt. Ik heb dezelfde ervaring met mobiel betalen in ons bedrijfs restaurant, ik krijg de melding dat de kaart geweigerd wordt.Het werkte wel tot voor kort met de ABN wallet app.
Het was juist 1 van de reden om de Openbank erbij te nemen om dit soort betalingen te doen.
Verder is het mij niet helemaal duidelijk of ik de Openbank app (Android) nu moet openen of niet om een betaling te doen.

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@gjs, ligt er dan denk ik aan welke Albert Heijn. Meerdere in Amsterdam pakken het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDFS schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:19:
@gjs, ligt er dan denk ik aan welke Albert Heijn. Meerdere in Amsterdam pakken het wel!
Ja, exact twee in Amsterdam.
In sommige winkels kan je met je creditcard of buitenlandse pre-paid debetkaart betalen:
de winkels op Schiphol, veel stationswinkels, de winkel achter het paleis op de Dam in Amsterdam en de winkel aan de Weteringschans in Amsterdam. Bij alle andere winkels kan dit niet.
Bron

Je voor dit soort betalingen een Maestro of V Pay kaart nodig, die natuurlijk ook via Google Pay of Apple Pay aangeboden mag worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:28:
[...]

Ja, exact twee in Amsterdam.

[...]

Bron

Je voor dit soort betalingen een Maestro of V Pay kaart nodig, die natuurlijk ook via Google Pay of Apple Pay aangeboden mag worden.
De (standaard) Openbankkaart ís een Maestrokaart.

Ik heb vooralsnog drie testjes gedaan bij twee verschillende Jumbos en onze bedrijfskoffiebar en dat werkte prima.

[ Voor 12% gewijzigd door Poekie op 24-02-2020 09:31 ]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Verwijderd, Albert Heijn op de Postjesweg en op het August Allebéplein pakken het gewoon ;) . Terminal is wel in het Spaans. Overigens heb ik gewoon een maestro kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:29:
[...]
De (standaard) Openbankkaart ís een Maestrokaart.
JDFS schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:30:
@Verwijderd, Albert Heijn op de Postjesweg en op het August Allebéplein pakken het gewoon ;) . Terminal is wel in het Spaans. Overigens heb ik gewoon een maestro kaart.
Dan is het te verwachten dat het werkt :)

Sta zelf overigens vanaf eind januari in de wacht bij Openbank (blijft hangen op de controle van de documenten), van het weekend heb ik maar eens per mail geïnformeerd wanneer ze denken dat ze mijn rekening kunnen vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat het geld naar de Openbank, in mijn geval vanaf SNS, wel vrij lang onderweg is. Op werkdagen ca een halve dag en in het weekend wordt het niet overgemaakt lijkt het. Zal er straks dan wel opstaan.
Kan ook nog niet zo goed wennen aan de app. Of in iig het saldo wat je als eerste ziet. Dat hoeft nl niet je beschikbare saldo te zijn 🤔.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Ja, dat het 'saldo' en je daadwerkelijk beschikbare saldo niet duidelijk hetzelfde zijn terwijl een afschrijving al wel binnen is, is iets voor de jaren '90.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

JDFS schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:30:
Met de (maestro) kaart zelf kan ik gewoon prima betalen via nfc, maar via mobiel betalen meteen kaart gweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:40:
Ik vind dat het geld naar de Openbank, in mijn geval vanaf SNS, wel vrij lang onderweg is. Op werkdagen ca een halve dag en in het weekend wordt het niet overgemaakt lijkt het. Zal er straks dan wel opstaan.
Kan ook nog niet zo goed wennen aan de app. Of in iig het saldo wat je als eerste ziet. Dat hoeft nl niet je beschikbare saldo te zijn 🤔.
Het is heel wisselend met overboekingen. Openbank heeft nog geen Instant Payment en in het weekend is er dus geen bank verkeer met OB. Door de weeks heb ik met ING en Rabobank en Bunq in de ochtend getest en duurde het ongeveer 2,5 a 3 uur. Maar van Openbank naar Nederlandse rekeningen is wat langer en kan het zelfs tot de volgende werkdag vroeg, bijgeschreven worden merkte ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
gjs schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:40:
[...]

Met de (maestro) kaart zelf kan ik gewoon prima betalen via nfc, maar via mobiel betalen meteen kaart gweigerd.
Apple Pay? Doet het bij mij wel goed in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimirene
Tot nu toe bij alle winkels geaccepteerd, gebruik het bijna dagelijks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
gjs schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:40:
[...]

Koppelen aan Google Pay. Werkt perfect, acceptatie is exact hetzelfde als een gewone Maestro pas van welke bank dan ook. In principe zou je er bij elke winkel mee moeten kunnen betalen. Sprak een winkelier die aangaf dat de pinautomaten aan de laatste veiligheidseisen moeten voldoen en dat alleen de apparaten waarbij je ook contactloos kunt betalen daar aan voldoen.
JDFS schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:08:
[...]

Apple Pay? Doet het bij mij wel goed in ieder geval.
Apple heeft een gesloten systeem volgens mij, daar is Apple Pay de enige optie. Denk dat hij het daarom over een Android telefoon heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Nuevocasa op 24-02-2020 16:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pimirene
Al een paar keer de klantenservice van Openbank aan de telefoon gehad: zelden zo goed door een bank geholpen als door Openbank . Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. En ook keurig terug bellen. Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Nuevocasa schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:31:
[...]

Koppelen aan Google Pay. Werkt perfect, acceptatie is exact hetzelfde als een gewone Maestro pas van welke bank dan ook. In principe zou je er bij elke winkel mee moeten kunnen betalen. Sprak een winkelier die aangaf dat de pinautomaten aan de laatste veiligheidseisen moeten voldoen en dat alleen de apparaten waarbij je ook contactloos kunt betalen daar aan voldoen.
Dus als ik het goed begrijp heb je aan de Openbank app alleen niet genoeg, die moet je aan Google Pay koppelen ?
Als ik Google pay probeer te installeren dan krijg ik:“your device is not compatible with this version”.
Ik heb een Nokia 6.1 op Android 10, het zou toch prima moeten werken op deze telefoon.
De truukjes met data en cache legen van Google Play heb ik al geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
gjs schreef op maandag 24 februari 2020 @ 20:35:
[...]

Dus als ik het goed begrijp heb je aan de Openbank app alleen niet genoeg, die moet je aan Google Pay koppelen ?
Als ik Google pay probeer te installeren dan krijg ik:“your device is not compatible with this version”.
Ik heb een Nokia 6.1 op Android 10, het zou toch prima moeten werken op deze telefoon.
De truukjes met data en cache legen van Google Play heb ik al geprobeerd.
Het zou moeten werken zonder Google Pay, alleen werkte het een paar weken terug bij mij idd ook niet goed. Toen gekoppeld aan Google Pay en dat werkt super. Je zou evt een apk mirror kunnen proberen voor de nieuwste versie, is alleen de vraag of je dat moet willen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Nuevocasa schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:08:
[...]

Het zou moeten werken zonder Google Pay, alleen werkte het een paar weken terug bij mij idd ook niet goed. Toen gekoppeld aan Google Pay en dat werkt super. Je zou evt een apk mirror kunnen proberen voor de nieuwste versie, is alleen de vraag of je dat moet willen O-)
Het is gelukt, daarna wat gedoe om mijn CVC te krijgen, via de app kan ik nergens de cvc vinden, via de webpagina is het nu gelukt. Bij Openbank heet het weer CVV ?
Wel erg omslachtig allemaal die moeilijke inlog procedures met paspoort nummer enzo. De mijne eindigt op een o, O of 0 (ik weet het nu nog niet) 8)7
Morgen maar even kijken of ik daar nu een bakkie koffie mee kan kopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuevocasa
gjs schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:22:
[...]

Het is gelukt, daarna wat gedoe om mijn CVC te krijgen, via de app kan ik nergens de cvc vinden, via de webpagina is het nu gelukt. Bij Openbank heet het weer CVV ?
Wel erg omslachtig allemaal die moeilijke inlog procedures met paspoort nummer enzo. De mijne eindigt op een o, O of 0 (ik weet het nu nog niet) 8)7
Top. In de app je pinpas selecteren en dan rechtsboven op de 3 puntjes zie je alle opties incl. de CVC wat idd CVV heet bij openbank ;) het nr. krijg je 10 sec te zien na automatische verificatie via sms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Nuevocasa schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:35:
[...]

Top. In de app je pinpas selecteren en dan rechtsboven op de 3 puntjes zie je alle opties incl. de CVC wat idd CVV heet bij openbank ;) het nr. krijg je 10 sec te zien na automatische verificatie via sms.
Yep, zie het nu ook in de app, je moet eerst nog je pas selecteren en dan pas op die 3 puntjes...
Die app layout kan echt wel beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
gjs schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:42:
[...]

Yep, zie het nu ook in de app, je moet eerst nog je pas selecteren en dan pas op die 3 puntjes...
Die app layout kan echt wel beter !
Over de app lees ik wel regelmatig meldingen betreft bugs en crashes. Hebben jullie daar last van? Of valt het mee? Kunnen natuurlijk ook kinderziektes zijn.

Openbank is een van de weinige fintechs met een grote naam achter zich (Santander), dus dat wekt wel vertrouwen. Al zal ik dan wel even moeten wachten tot Mastercard ook aangeboden wordt. Maar dat is een kwestie van tijd. Openbank is er nog maar net. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Dennisweb schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 01:13:
[...]

Over de app lees ik wel regelmatig meldingen betreft bugs en crashes. Hebben jullie daar last van? Of valt het mee? Kunnen natuurlijk ook kinderziektes zijn.

Openbank is een van de weinige fintechs met een grote naam achter zich (Santander), dus dat wekt wel vertrouwen. Al zal ik dan wel even moeten wachten tot Mastercard ook aangeboden wordt. Maar dat is een kwestie van tijd. Openbank is er nog maar net. :)
Crashes niet, kon tot gisteren niet overboeken vanuit de app. Kreeg tot gisteren standaard de melding 'probeer het over enkele seconden weer'.
Het is geen intuïtieve app, maar alles lijkt bij mij nu wel te werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:35
Had ook last van crashes bij overboeken. Kreeg toen ik afgelopen zondag een overboeking wilde d oen de melding dat overboeken alleen kan op werkdagen tijdens kantooruren.
Ik viel eerlijk gezegd bijna van mijn stoel toen ik dat las...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
  • Nu online
raven22 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:25:
Had ook last van crashes bij overboeken. Kreeg toen ik afgelopen zondag een overboeking wilde d oen de melding dat overboeken alleen kan op werkdagen tijdens kantooruren.
Ik viel eerlijk gezegd bijna van mijn stoel toen ik dat las...
Het zijn Spanjaarden hè, het valt me al mee dat het wel mogelijk is gedurende de siësta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Nog niemand de €50 bonus binnen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:04
JohanNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:35:
Nog niemand de €50 bonus binnen neem ik aan?
Tot 27 Feb moest je er minimaal € 500,- op hebben staan.
Dus dat lijkt mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
xares schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:36:
[...]

Tot 27 Feb moest je er minimaal € 500,- op hebben staan.
Dus dat lijkt mij niet?
Dacht dat het anders zat, maar ik heb weer even de voorwaarden opgezocht en het lijkt(?) dat ze weer de data hebben verschoven?

https://www.openbank.nl/a...romotions/WL_50Eur_NL.pdf

Het is nu tot 31 mei een rekening openen en voor 30 juni de storting doen.

Maar er staat eigenlijk niets over wanneer je de €50 bonus krijgt gestort, alleen dat je recht hebt erop zolang je maar de rekening geopend houdt totdat het is gestort.
Dus dat kan in theorie morgen zijn, maar ook volgend jaar of over 100 jaar, zolang de rekening dan nog maar geactiveerd is :+
Ik neem aan dat ze het niet zo gaan spelen, maar toch, vreemd allemaal hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:04
JohanNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:52:
[...]

Dacht dat het anders zat, maar ik heb weer even de voorwaarden opgezocht en het lijkt(?) dat ze weer de data hebben verschoven?

https://www.openbank.nl/a...romotions/WL_50Eur_NL.pdf

Het is nu tot 31 mei een rekening openen en voor 30 juni de storting doen.

Maar er staat eigenlijk niets over wanneer je de €50 bonus krijgt gestort, alleen dat je recht hebt erop zolang je maar de rekening geopend houdt totdat het is gestort.
Dus dat kan in theorie morgen zijn, maar ook volgend jaar of over 100 jaar, zolang de rekening dan nog maar geactiveerd is :+
De voorwaarden zijn aangepast inderdaad, eerst stond er dat je voor de 28ste € 500,- erop moet hebben staan. En je daarna de bonus krijgt.

Ik zal het hier laten weten als ik de bonus heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Nuevocasa schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:08:
[...]

Bij mij werkt het nu ook, ik kan in ons bedrijfs restaurant weer betalen met mijn mobiel _/-\o_
Dat was door ABM-Amro vakkundig de nek omgedraaid door te stoppen met hun Wallet op Android.
Ik bedenk mij hier bij dat ik dan ook mijn 'normale' ICS mastercard kan koppelen aan Google pay, dan heb ik waarschijnlijk helemaal geen Openbank nodig ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basmq
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
JohanNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:52:
[...]
Zeker wel dat het er staat:

"3. - OMSCHRIJVING VAN DE PRIJS EN LEVERING
De prijs zal worden uitgekeerd op de betaalrekening in de maand volgend op het voldoen aan de
voorwaarden die hier worden beschreven. Er wordt slechts één betaling gedaan per nieuwe klant. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
basmq schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 14:12:
[...]

De prijs zal worden uitgekeerd op de betaalrekening in de maand volgend op het voldoen aan de
voorwaarden die hier worden beschreven. Er wordt slechts één betaling gedaan per nieuwe klant. "
Aha, dan zouden sommigen hem hier al moeten hebben gekregen of krijgen ze hem de komende dagen nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
gjs schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:32:
[...]

Bij mij werkt het nu ook, ik kan in ons bedrijfs restaurant weer betalen met mijn mobiel _/-\o_
Dat was door ABM-Amro vakkundig de nek omgedraaid door te stoppen met hun Wallet op Android.
Ik bedenk mij hier bij dat ik dan ook mijn 'normale' ICS mastercard kan koppelen aan Google pay, dan heb ik waarschijnlijk helemaal geen Openbank nodig ?
Dat gaat waarschijnlijk niet werken, aangezien Google Pay in Nederland officieel niet wordt ondersteund. Via Openbank lukt het wel omdat je van hen een Spaanse Maestro-kaart ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:34
Is er nu al een duidelijke manier om te zien of je bij de eerste 20000 klanten zat?

Als ik op travel card uitzetten druk zie ik:

Je hoeft deze functie niet in of uit te schakelen. Voor jou is Travel+ is gratis!
april 2020

Gratis
tot april 2020

Ik lees dat als dat ik te laat was,dat het maar een paar maanden gratis is. Op de website staat nu nog steeds dat iedereen voor Mei de pas gratis krijgt en ik zie de 20000 leden niet eens meer staan:

Travel card plan voor altijd gratis bij aanmeldingen t/m 31 mei 2020!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
menzo schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 15:56:
Is er nu al een duidelijke manier om te zien of je bij de eerste 20000 klanten zat?

Als ik op travel card uitzetten druk zie ik:

Je hoeft deze functie niet in of uit te schakelen. Voor jou is Travel+ is gratis!
april 2020

Gratis
tot april 2020

Ik lees dat als dat ik te laat was,dat het maar een paar maanden gratis is. Op de website staat nu nog steeds dat iedereen voor Mei de pas gratis krijgt en ik zie de 20000 leden niet eens meer staan:

Travel card plan voor altijd gratis bij aanmeldingen t/m 31 mei 2020!
Ik zie staan:

Voor de eerste 20.000 nieuwe klanten die zich aanmelden t/m 31 mei 2020

Als dat er nu nog staat dan mag je toch wel aannemen dat de 20.000 niet gehaald is en om heel eerlijk te zijn denk ik zelf dat er ook helemaal niet zoveel belangstelling voor is en de 20.000 nog ver weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
JohanNL schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:05:
[...]

Ik zie staan:

Voor de eerste 20.000 nieuwe klanten die zich aanmelden t/m 31 mei 2020

Als dat er nu nog staat dan mag je toch wel aannemen dat de 20.000 niet gehaald is en om heel eerlijk te zijn denk ik zelf dat er ook helemaal niet zoveel belangstelling voor is en de 20.000 nog ver weg is.
Ik denk dat ze ook nog niet op 20000 zitten maar het staat niet echt duidelijk in je account of travel+ nu gratis blijft of niet.

Ze maken in Amsterdam wel best aardig reclame met een tram in openbank kleuren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LCK
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:53

LCK

gjs schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:22:
[...]

De letter "o" (of "O") komt niet voor in het Nederlands paspoort nummer. Dus het zal het cijfer "0" ("nul") zijn. Bron: https://www.rijksoverheid...t-cijfer-0-of-de-letter-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
gjs schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:32:
[...]

Zoals door anderen ook aangegeven werkt het helaas nog niet met Nederlandse banken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basmq schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 14:12:
[...]

En hoe zat het ook al weer met die promotiecode?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 49euro
  • Nu online
Ik heb navraag gedaan bij Openbank hoe het nu precies zit met de travelcard en 50 euro bonus. Dit omdat ik in tegenstelling tot velen hier geen gebruik heb gemaakt van een welkomst- of actiecode. Dit was de reactie:

We kunnen bevestigen dat je bij de eerste 20.000 klanten zit, gefeliciteerd! Dit betekent dat jij de exclusieve reisvoordelen voor altijd gratis zal hebben, zolang je jouw Open Betaalrekening aanhoudt. Je hoeft Travel+ niet apart aan te zetten, dit zal voor jou automatisch aan staan.

Als het goed is heb jij per post een elektronisch handtekening van ons ontvangen. Dit is een alfanumerieke code met 8 karakters. Met jouw elektronische handtekening autoriseer je ons om handeling te voor je te verrichten.
Wanneer je de elektronische handtekening hebt ontvangen, kan je ons bellen en dan zullen wij er voor zorgen dat je alsnog kan profiteren van de Welkom Spaarrekening met bijbehorende bonus.

Lijkt me dus vrij helder en duidelijk. Indien je dus geen code hebt gebruikt adviseer ik je om dus om telefonisch contact op te nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door 49euro op 26-02-2020 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlas1302
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-07 18:08
Als antwoord op mijn mail waar ik een vraag had gesteld, bellen! Ik hoor slecht dus dat heeft voor mij weinig nut. Ik wil gewoon antwoord via mail of app, zeker als het om algemene vragen gaat.

Hartelijk dank voor je email.

In verband met de bescherming van je persoonsgegevens is het helaas niet mogelijk om je vraag per e-mail te beantwoorden. We raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen op onderstaand telefoonnummer en je documentnummer en je toegangscode bij de hand te houden.

Mocht je verder nog vragen hebben, kan je altijd mailen of bellen naar +31 (0) 70 7007 516. Wij staan 365 dagen per jaar van 08.00 tot 22.00 voor je klaar.

Bedankt en nog een fijne dag!

OPENBANK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
  • Nu online
atlas1302 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:27:
Als antwoord op mijn mail waar ik een vraag had gesteld, bellen! Ik hoor slecht dus dat heeft voor mij weinig nut. Ik wil gewoon antwoord via mail of app, zeker als het om algemene vragen gaat.

Hartelijk dank voor je email.

In verband met de bescherming van je persoonsgegevens is het helaas niet mogelijk om je vraag per e-mail te beantwoorden. We raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen op onderstaand telefoonnummer en je documentnummer en je toegangscode bij de hand te houden.

Mocht je verder nog vragen hebben, kan je altijd mailen of bellen naar +31 (0) 70 7007 516. Wij staan 365 dagen per jaar van 08.00 tot 22.00 voor je klaar.

Bedankt en nog een fijne dag!

OPENBANK
Wellicht handig om erbij te vermelden welke vraag je precies hebt gesteld. Het lijkt me niet meer dan normaal dat sommige vragen (i.v.m. wetgeving waaraan zij moeten voldoen) uitsluitend telefonisch te beantwoorden zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• atlas1302
Het was een gewone algemene vraag, als je terug leest weet je ook waar het over gaat. Door slechthorendheid kan ik niet telefoneren dat heeft geen nut.

Als daar geen rekening mee gehouden wordt, er zijn nu eenmaal mensen doof of slechthorend, dan is dat niet mijn bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

49euro schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:55:
...
Als het goed is heb jij per post een elektronisch handtekening van ons ontvangen. Dit is een alfanumerieke code met 8 karakters. Met jouw elektronische handtekening autoriseer je ons om handeling te voor je te verrichten.
Wanneer je de elektronische handtekening hebt ontvangen, kan je ons bellen en dan zullen wij er voor zorgen dat je alsnog kan profiteren van de Welkom Spaarrekening met bijbehorende bonus.[/i]
...
Dank.
Ik heb die code ontvangen. Maar de bonus is dus alleen voor een spaarrekening begrijp ik.
Ik zal Openbank contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
atlas1302 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:32:
Het was een gewone algemene vraag, als je terug leest weet je ook waar het over gaat. Door slechthorendheid kan ik niet telefoneren dat heeft geen nut.

Als daar geen rekening mee gehouden wordt, er zijn nu eenmaal mensen doof of slechthorend, dan is dat niet mijn bank.
Heb je ook uitgelegd dat je slechthorend bent? Dit lijkt mij bij welke instantie (bank, provider, whatever) best een vervelend ding. Ik houd mijn hart alvast vast als dit is wat mij over tien jaar te wachten staat.

Er moet toch een manier zijn om gewoon met je bank te kunnen communiceren zonder dat het lastig wordt als slechthorende? Hoe doen andere privacygevoelige instanties dat?

• atlas1302
Hoe doen andere privacygevoelige instanties dat?
Dat is op zich al een lastige vraag, uwv heeft bijv. een dovenchat en de banken die ik ken hebben een webcare. Daar kan je met de meest voor de hand liggende vragen behoorlijk uit de voeten.

Ik vind alleen bellen zeker niet goed, je hebt nooit referentie wat er is besproken en of de zaken goed zijn doorgekomen. Schriftelijk of mail dat staat vast en is geen discussie mogelijk, en een simpel JA of NEE als antwoord kan al voldoende zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:47
Je bent nog géén klant begrijp ik uit je posts?
De verificatie van de nieuwe rekeninghouder gaat via videogesprek of via het uploaden van legitimatiebewijs en bewijs van overboeking vanaf een andere Nederlandse bank.

In beide gevallen zul je echt een adres in Nederland moeten opgeven wat door Openbank gebruikt gaat worden.

Verder zie ik dat Openbank straks ook via Whatsapp/Telegram te bereiken is: https://www.openbank.nl/contact
Misschien is dat een oplossing voor het communicatieprobleem?

[ Voor 6% gewijzigd door U123456 op 27-02-2020 15:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• J0kerNL
De bonus is bij mij er al bijgeschreven :) , deze rekening blijft nog steeds handig mede door Google Pay & de reisverzekering, zeker de moeite waard om aan te houden.

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:05

Luuk2015

Vires in numeris

Ik heb vandaag een betaalrekening aangemaakt, echter wacht ik nu op de document controle.
Hebben jullie een idee hoelang dit kan duren?

• J0kerNL
Luuk2015 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:54:
Ik heb vandaag een betaalrekening aangemaakt, echter wacht ik nu op de document controle.
Hebben jullie een idee hoelang dit kan duren?
Bij mij was dit al ongeveer gedaan in 1 werkdag, kan variëren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohanNL
J0kerNL schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:52:
De bonus is bij mij er al bijgeschreven :) , deze rekening blijft nog steeds handig mede door Google Pay & de reisverzekering, zeker de moeite waard om aan te houden.
Hoera hier ook! *O*

Wel een erg mooie Spaanse Portugees blijkbaar :? beschrijving!
En de rekening aanhouden lijkt me logisch; is gratis, komt wellicht in de toekomst nog van pas.

[ Voor 15% gewijzigd door JohanNL op 27-02-2020 23:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Datisraar
JohanNL schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:59:
[...]

Hoera hier ook! *O*

Wel een erg mooie Spaanse beschrijving!
En de rekening aanhouden lijkt me logisch; is gratis, komt wellicht in de toekomst nog van pas.
Ja, bij mij ook 50€ erbij 🥳 !! De omschrijving in de app is heel erg Spaanserig (nee, Portugeeserig blijkt) maar de strekking is duidelijk 😉.
En de rekening blijf ik ook aanhouden.

[ Voor 18% gewijzigd door Datisraar op 27-02-2020 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Bij mij staat er in de iOS app “storting actie wachtlijst” als omschrijving bij de € 50,-. Helder toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander36
Promoção Lista De Espera Openbank (= Portugees)

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:26
Pffff, ik kom niet verder dan 'valideren handtekening' bij het onderteken van de formulieren...

Verschillende browsers, verschillende computers, allemaal hetzelfde "We are validating your autograph" om vervolgens een timeout te krijgen.

Mensen met een dergelijke ervaring? Maar eens contact opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Ik heb gisteren overboekingen gedaan naar meerdere banken van mij en gelukkig stond nergens mijn documentnummer in de ontvangen overboekingen.
Wel bij sommige " referentie: NOT PROVIDED ", wellicht dat hier eerst wel het documentnummer stond maar ze dit nu hebben aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geeft de app ook push notificaties bij mutaties op je rekening?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
Ik krijg nu eindelijk een schriftelijke bevestiging m.b.t. de "Travel Card", via sms: "Omdat je een van de eerste klatnen bent profiteer je voor altijd gratis van het travel card plan op je R42 betaalpas!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HhK1907
  • Laatst online: 17-09 16:17
Valorian schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:15:
Ik krijg nu eindelijk een schriftelijke bevestiging m.b.t. de "Travel Card", via sms: "Omdat je een van de eerste klatnen bent profiteer je voor altijd gratis van het travel card plan op je R42 betaalpas!" :)
Haha ik ook, wilde net hier gaan kijken of anderen ook al een sms hadden gekregen. Nou mooi dat er eindelijk een bevestiging is.

PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander36
geen bevestiging maar wel 2 x 50 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

Krijg zojuist ook SMS van openbank waarnaar hierboven verwezen wordt.

Is er nog een ander travel plan dan travel+? (wat je via de schuif aan/uit kan zetten) wellicht dat het travel plan gratis blijft, maar dat travel+ op een gegeven moment betaald gaat zijn? iemand meer info?

oftewel is travel card plan waar ze in de sms naar verwijzen het zelfde als travel+ wat in de app / op de website te vinden is?

travel card plan =/= travel+ :+

[ Voor 33% gewijzigd door spartacusNLD op 28-02-2020 14:52 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
xabre16v schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 13:56:
Geeft de app ook push notificaties bij mutaties op je rekening?
Nee, helaas niet. Ik kijk zelf niet iedere dag in de Openbank app en moest gisteren hier op tweakers het goede nieuws van JohanNL en JOkerNL (nog bedankt heh) lezen dat gisteren de eerste 50€ bonus stortingen bij rekening houders waren gedaan bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Datisraar op 28-02-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
sander36 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:20:
geen bevestiging maar wel 2 x 50 euro .
Heb jij even geluk :p
'' Een vergissing van de bank in uw voordeel, u ontvangt €50 extra '' ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idree
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-09 01:27
Ja, bij mij ook 50€ erbij en reisverzekering voor altijd :O

Wat 'n deal!

Fintech/Banks ervaring: Rabobank, ING, SNS, ABN AMRO, Sumitomo Mitsui (三井住友銀行), Shinsei Bank (新生銀行), LeaseplanBank, KNAB, N26, N26 Business, Revolut, Monese, Bunq, Curve, Bitwala, Moneyou GO, Openbank, ICS Visa, American Express, Crypto.com, Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Ik heb pas een paar dagen gelden eens 500 gestort. Ik ben benieuwd of ik de 50euro nog krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Hier de €50 gehad, maar nog geen sms over de travel+ verzekering, beetje raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
Dacuuu schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:35:
Hier de €50 gehad, maar nog geen sms over de travel+ verzekering, beetje raar..
Ik ben een van de early Openbank adapters van januari en heb ook geen (sms) bevestiging gehad dat mijn rekening gratis blijft, maar ik kreeg een melding bij het pasje in de app, dat ik de travel plan van de Maestro pas niet uit hoef te zetten omdat ik bij die 20000 1e klanten hoor blijkbaar. En zo als andere tweakers al vermelden, zitten we vast nog niet aan die 20.000 klanten tot nu toe.

[ Voor 12% gewijzigd door Datisraar op 28-02-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
Datisraar schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:57:
[...]

Ik ben een van de early Openbank adapters van januari en heb ook geen bevestiging gehad dat de mijn rekening gratis blijft, maar ik kreeg een melding dat ik de travel plan van de Maestro pas niet uit hoef te zetten omdat ik bij die 20000 1e klanten hoor blijkbaar.
Ik heb ook geen melding gehad over dat rekening altijd gratis blijft hoor, alleen melding dat de travelcard op die rekening altijd gratis blijft. Maar die boeit mij weinig, gebruik hem toch niet. Gaat mij alleen om gratis garmin pay optie (aangezien ING blijft hangen in t stenen tijdperk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Datisraar
Valorian schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:59:
[...]

Ik heb ook geen melding gehad over dat rekening altijd gratis blijft hoor, alleen melding dat de travelcard op die rekening altijd gratis blijft. Maar die boeit mij weinig, gebruik hem toch niet. Gaat mij alleen om gratis garmin pay optie (aangezien ING blijft hangen in t stenen tijdperk)
Prima! En ik gebruik de gratis Open bank rekening vanwege de Apple Pay en mijn watch. Mooi toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Datisraar schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:57:
[...]

Ik ben een van de early Openbank adapters van januari en heb ook geen (sms) bevestiging gehad dat mijn rekening gratis blijft, maar ik kreeg een melding bij het pasje in de app, dat ik de travel plan van de Maestro pas niet uit hoef te zetten omdat ik bij die 20000 1e klanten hoor blijkbaar. En zo als andere tweakers al vermelden, zitten we vast nog niet aan die 20.000 klanten tot nu toe.
Wat voor melding heb je bij je pas gehad? ik heb 0 meldingen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Datisraar
Dacuuu schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:08:
[...]

Wat voor melding heb je bij je pas gehad? ik heb 0 meldingen gehad.
Het was geen melding, maar ik was van plan om in de app het travel deel van de Maestro pas alvast uit te zetten, omdat ik niet die 8 euro per maand in de toekomst in rekening gebracht wil hebben, maar kreeg in de app de mededeling dat het niet nodig was om het af te zetten. Dus zit ik bij die 1e 20.0000 klanten.

[ Voor 7% gewijzigd door Datisraar op 28-02-2020 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Datisraar schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:12:
[...]

Het was geen melding, maar ik was van plan om in de app het travel deel van de Maestro pas alvast uit te zetten, omdat ik niet die 8 euro per maand in de toekomst in rekening gebracht wil hebben, maar kreeg in de app de mededeling dat het niet nodig was om het af te zetten. Dus zit ik bij die 1e 20.0000 klanten.
Wat gek, dit zie ik als ik travel+ probeer uit te zetten. Tot April gratis dus. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5TWIFIr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrozi
  • Laatst online: 27-08 20:49
Hoeveel dagen na storting van de €500 hebben jullie de bonus ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Phyrozi schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 20:58:
Had hem iets van 20 dagen geleden gestort, vandaag ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door JohanNL op 28-02-2020 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
25 dagen.
Dacuuu schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:27:
[...]

Wat gek, dit zie ik als ik travel+ probeer uit te zetten. Tot April gratis dus. 8)7
[Afbeelding]
Ik zie het zelfde in de app. Onder april staat ook het verhaal van de eerste 20.000... zoals vaker gezegd ga ik er ook van uit dat wij daar allemaal nog onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrozi
@JohanNL @Nuevocasa Dankje. Ik heb hem de 10e deze maand gestort. Zal ook wel een dezer dagen komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
28 januari 500 euro gestort, 27 februari 50 euro bonus binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrozi
Hmmm, aangezien de twee bovenstaande heren hem resp. 20 en 25 dagen geleden hebben gestort en beide vandaag ontvangen, gok ik dat die van mij bij de volgende wave zit.. Ergens eind volgende maand
Pagina: 1 ... 8 ... 90 Laatste