Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Uiteraard, maar atoombom termen zijn dan ook gewoon pure clickbait.Alargule2 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:13:
Er is ook nog altijd een verschil tussen 'onwenselijkheid' en 'een atoombom'.
KNZB.Outerspace schreef op donderdag 4 september 2025 @ 11:19:
De nevenfuncties van de rechters staan duidelijk vermeld. Het is dan een kwestie van of de KNZB zich goed heeft ingelezen of niet. Mijn inziens blaas je het hier op
:no_upscale():strip_exif()/f/image/hbap6iTN5H9U7UvxXppfWf5k.avif?f=user_large)
Rampage 4 extreme, i7-4960X, RTX2070
Waarom doe je dit als rechter? Ik snap het totaal niet.Player1S schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:29:
En de volgende wending??
Rechter in Vitesse-zaak heeft nevenfunctie bij partnerclub
Dat zou zomaar weer een atoombom onder de uitspraak kunnen leggen.
[...]
Offtopic: mijn vertrouwen in het systeem was al laag, en het wordt keer-op-keer bevestigd. Het is misschien een hobby-projectje, maar erg onafhankelijk ben je dan niet als rechter. Het kan ook gevraagd zijn door mensen die een link hebben met Vitesse.. noem maar wat, maar je gaat het wel denken.
[ Voor 8% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2025 12:51 ]
Toch een juiste afdronk van de zitting van maandag gehadforzav schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:01:
[...]
Met een geelzwarte bril maar dit zijn zaken die vandaag aan de orde zijn gekomen:
- Te weinig tijd in procedures, niet conform afspraak
- Negeren van adviezen spelersraad(ondanks dat aangegeven is dat adviezen niet gegeven konden worden door gebrek aan info)
- Strafmaat tijdelijke intrekking Licentie niet over / mee-gewogen
- Vitesse verantwoordelijk gehouden en bestraft voor zaken buiten Vitesse om (side letter)
- Meenemen straf welke nog niet onherroepelijk was en onder beroep was.
Player1S schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:50:
[...]
maar een link brengt wel twijfels mee.
Als die beste man gelinkt was aan de KNVB en de beslissing viel in het voordeel van de KNVB dan ging elke vitesse supporter hier mee aan de haal.
Deze beste man had gewoon moeten zeggen "Sorry, vraag een ander want er is een link, ook al ie die heel klein. Laten we vooral niet de indruk wekken dat er belangenverstrengeling kan zijn"
Dat valt wel mee. Jouw kennende (van je posts hier) ben je ongetwijfeld bekend met "Six degrees of separation". Los van of die hypothese nou sluitend is bewezen, geeft het wel aan dat er al snel een ieniemienie connectie gevonden kan worden. De aard van die connectie is toch écht hetgeen bepalend is voor of het invloed heeft.toolkist schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:52:
[...]
Als een rechter ook maar via via via via via een ieniemienie klein linkje naar Taghi zou hebben..
De wereld zou te klein zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door bazzemans op 04-09-2025 13:32 ]
Dat het vertrouwen in het systeem over het algemeen lager wordt, komt niet in de laatste plaats door overdrijvingen van stormen in glazen water in de vorm van clickbait.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:51:
[...]
Waarom doe je dit als rechter? Ik snap het totaal niet.
Offtopic: mijn vertrouwen in het systeem was al laag, en het wordt keer-op-keer bevestigd. Het is misschien een hobby-projectje, maar erg onafhankelijk ben je dan niet als rechter. Het kan ook gevraagd zijn door mensen die een link hebben met Vitesse.. noem maar wat, maar je gaat het wel denken.
Pff wat een overreactie. Straks is wonen in (de omgeving van) Arnhem al een probleem.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:51:
[...]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Wederom lachwekkend, lekker aan het trollen?HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 12:51:
[...]
Overigens de beste man is lid van de KNVB...

Ik ben niet aan het trollen. Voor een eerlijke uitspraak, moet er geen connectie zijn waar je uitspraken over doet.forzav schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:34:
[...]
Wederom lachwekkend, lekker aan het trollen?
Overigens de beste man is lid van de KNVB...
Dus ja, ook in Arnhem wonen, kan een obstakel zijn als het gaat over bepaalde thema's.
[ Voor 11% gewijzigd door bazzemans op 04-09-2025 16:12 ]
Ik vind het moeilijk te geloven dat ze daar niet iemand anders voor in de plaats hadden kunnen vinden, zonder enige connecties. Al was het alleen maar voor het beeld naar buitenstaanders toe.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat dat vragen oproept, vooral in combinatie van de uitspraak die volgens experts een 1% kans had en waar -normaal gesproken- het hof niet inhoudelijk over de zaak oordeelt. Ik ben erg benieuwd naar de volgende stappen van de KNVB.
[ Voor 17% gewijzigd door Ruzor op 04-09-2025 16:48 ]
Huub Huub Barbatruc!
Aangaande conflicts of interest (CoI), de regel die ik heb geleerd is "het gaat er niet om of je een CoI hebt, maar of de schijn er kan zijn. Dat moet je ten aller tijden vermijden. Beter een keer teveel verexcuseerd dan een keer te weinig".Ruzor schreef op donderdag 4 september 2025 @ 16:38:
Tja, het is op z'n minst onhandig dat de beste man bij een partnerclub van Vitesse voorzitter is van een commissie, teamgenoot is van o.a. de jarenlange oud-fysiotherapeut van Vitesse en waar de sponsor van de club één van de sterkhouders van Vitesse is.
Ik vind het moeilijk te geloven dat ze daar niet iemand anders voor in de plaats hadden kunnen vinden, zonder enige connecties. Al was het alleen maar voor het beeld naar buitenstaanders toe.
Nu zal ik ook eerlijk zijn en zeggen dat ik bij sommige werkzaamheden actief op zoek ga naar een schijn van CoI, zodat ik nee kan zeggen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
40 of 50 strafpunten, maakt het enig verschil?DNA_Saint schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:00:
Krijgt Vitesse als ze weer meedoen strafpunten voor het feit dat supporters van Vitesse, andere wedstrijden hebben stilgelegd met vuurwerk?
En zo staat het ook op Rechtspraak.nl.gambieter schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:03:
[...]
Aangaande conflicts of interest (CoI), de regel die ik heb geleerd is "het gaat er niet om of je een CoI hebt, maar of de schijn er kan zijn. Dat moet je ten aller tijden vermijden. Beter een keer teveel verexcuseerd dan een keer te weinig".
De voorbeelden vind ik wel treffend in dit geval, dus ben benieuwd.
Zou wel typisch iets voor de KNVB zijn. Die leggen wel vaker straffen op voor handelingen van mensen waarop Vitesse geen invloed heeft.DNA_Saint schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:00:
Krijgt Vitesse als ze weer meedoen strafpunten voor het feit dat supporters van Vitesse, andere wedstrijden hebben stilgelegd met vuurwerk?
Weet iemand hier eigenlijk hoe dat werkt? Ik neem aan dat zaken als nevenfuncties die vooraf bekend zijn, niet achteraf gebruikt kunnen worden als de uitspraak ze niet aanstaat. Dan hadden ze vooraf moeten klagen.VrolijkeFrans!1 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:17:
[...]
En zo staat het ook op Rechtspraak.nl.
De voorbeelden vind ik wel treffend in dit geval, dus ben benieuwd.
Wedstrijden zonder publiek wellicht, nog meer minpunten zal niet echt zoden aan de dijk zetten.DNA_Saint schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:00:
Ze hebben er ook nog 12 open staan?
Doorgaans moet je een nevenfunctie aangeven bij je werkgever, dan kunnen ze belangenverstrengeling voorkomen.PietjePuk123 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:47:
[...]
Weet iemand hier eigenlijk hoe dat werkt? Ik neem aan dat zaken als nevenfuncties die vooraf bekend zijn, niet achteraf gebruikt kunnen worden als de uitspraak ze niet aanstaat. Dan hadden ze vooraf moeten klagen.
Nu is het wel een partnerclub van Vitesse maar een commissie over veiligheid gaat niet over voetbalzaken.
Heb er geen verstand van, maar dit staat op Rechtspraak.nl (zie de link):PietjePuk123 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:47:
[...]
Weet iemand hier eigenlijk hoe dat werkt? Ik neem aan dat zaken als nevenfuncties die vooraf bekend zijn, niet achteraf gebruikt kunnen worden als de uitspraak ze niet aanstaat. Dan hadden ze vooraf moeten klagen.
Een wrakingsverzoek kan voor, tijdens of na de zitting worden ingediend. Wordt een rechtszaak behandeld door een meervoudige strafkamer? Dan kunnen de drie rechters gewraakt worden. De schijn van partijdigheid is genoeg om een rechter te wraken. Dat betekent overigens niet dat een rechter ook echt partijdig is.
De nevenfunctie staat ook gewoon gepubliceerd op de pagina van Mr. Wattel van Rechtspraak.nl: https://namenlijst.rechts...1-VmBLJx742ZwM2qEordTD4dadutchgio schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:33:
[...]
Doorgaans moet je een nevenfunctie aangeven bij je werkgever, dan kunnen ze belangenverstrengeling voorkomen.
Nu is het wel een partnerclub van Vitesse maar een commissie over veiligheid gaat niet over voetbalzaken.
Je hebt een stukje gemist: "Na de uitspraak is het niet meer mogelijk om te wraken."Ruzor schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:44:
[...]
Heb er geen verstand van, maar dit staat op Rechtspraak.nl (zie de link):
[...]
/f/image/3bishgzX1uAigFSYy6i4GapM.png?f=fotoalbum_large)
https://www.rechtspraak.n...de-rechter-te-wraken.aspx
https://www.vitesse.nl/club/partnerclubs/onze-partnerclubs
Plus SML is óók partnerclub van De Graafschap en Go Ahead Eagles.mitalp schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:21:
Om de partnerclub een beetje in perspectief te plaatsen: Vitesse heeft 65 partnerclubs, waarvan genoemde SML er eentje is.
https://www.vitesse.nl/club/partnerclubs/onze-partnerclubs
bron: https://www.nu.nl/voetbal...n-aan-eerste-divisie.htmlHet herrezen Vitesse begint volgende week aan de Keuken Kampioen Divisie, maakt de KNVB vrijdag bekend. Door een eerdere straf stromen de Arnhemmers wel met -12 punten de competitie in.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Maar de supporters doen alsof Vitesse de zaak heeft gewonnen en niks meer aan de hand is. De bodemprocedure loopt nog gewoon 😅
Huub Huub Barbatruc!
Natuurlijk een Ajax-icoon, maar gezien de geruchten met betrekking tot Steur wel goed dat er eens vers bloed komt.Danny Blind heeft kenbaar gemaakt de Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax te verlaten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En als extra gerucht, hij zou z'n zoon graag teruggehaald hebben maar Kroes zou dat niet willen...Quad schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:03:
https://www.ajax.nl/club/...als-commissaris-bij-ajax/
[...]
Natuurlijk een Ajax-icoon, maar gezien de geruchten met betrekking tot Steur wel goed dat er eens vers bloed komt.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt me alleen sterk dat deze geruchten allemaal kloppen want dat zou allemaal wel heel erg negatief zijn
Heeft kennelijk ook te maken met de ziekte van zijn vrouw.Quad schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:03:
[...]
Natuurlijk een Ajax-icoon, maar gezien de geruchten met betrekking tot Steur wel goed dat er eens vers bloed komt.
Dit staat ook in het persbericht:
Blind geeft aan dat persoonlijke redenen ten grondslag liggen aan zijn besluit: "Er is een tijd van komen en van gaan. Ik kijk met voldoening naar de sportieve successen in het verleden. Ik hoop dat de weg naar boven verder wordt vervolgd. Voor mij is het goed om mijn aandacht meer op andere zaken te kunnen richten."
Kroes heeft in zijn interview ontkend dat de RVC daar iets mee te maken had:Quad schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:03:
bron: https://www.ajax.nl/artik...er-bewogen-transferzomer/"Er werd in de media gesuggereerd dat de RvC zich daarmee bemoeid had. Ik kan verklappen dat de RvC daar geen enkele zeggenschap en bemoeienis mee heeft gehad. Het was een interne discussie, maar we hebben uiteindelijk gezegd 'Je moet bij Ajax blijven, wij gaan jou helpen door ontwikkelen.' Hij sluit definitief aan bij de A-selectie, net als Aaron Bouwman en Rayane Bounida. Ze zullen in verschillende teams kunnen en moeten acteren. Wij denken dat we Steur in dit geval bij Ajax door kunnen laten ontwikkelen naar een toekomstige Ajax 1-basisspeler."
Qua geruchten verder heb ik ergens gelezen Blind tegen de komst was van Heitinga, weet alleen niet meer waar precies; imo een goede positie.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Op basis van deze quote kan ik niet opmaken dat het vanwege een ziekte van z'n vrouw is. (weet ik overigens ook niets van af)Exocet schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:44:
[...]
Heeft kennelijk ook te maken met de ziekte van zijn vrouw.
Dit staat ook in het persbericht:
[...]
Maakt ook verder niet uit, tijd voor vernieuwingen.
⏩ PVOutput☀️