Alargule2 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:56:
[...]
Dat een gemeente zich automatisch tot geldleningen verplicht volgt niet uit het uitspreken van steun. Ik steun de Oekraïners ook, maar ik geef er zelf geen directe cent aan.
[...]
Vitesse heeft een van de beste jeugdopleidingen. Die door deze perikelen ook in acuut gevaar kwam.
Ben nog steeds erg benieuwd naar je antwoord op een inmiddels meermaals gestelde vraag.
Ik leg toch net uit dat die commissie er nog niet was? Ik hoorde dat net ook in Voetbalpraat, dus ik baseer mijn verhaal ook aan opmerkingen in dat programma.
Vroeger waren er niet deze regels. Maar we leven niet vroeger, we leven nu, en nu is er dus een systeem dat veel meer checks doet . Banken deden ook veel minder checks dan nu. Het klimaat en beleid veranderd.
Dus ik gok niet dat in clubs kan noemen uit het Nederlands voetbal, zoals gezegd dat was vroeger en toen waren er andere regels.
Ik denk dat dit wel een gevolg is of kan zijn van deze uitspraak. Zoals je zegt, is jullie jeugdopleiding ontzettend belangrijk. Ik bedoelde dus ook dat ik liever had gezien dat Vitesse vanaf 0 begint (met jeugd), en dan weer gezond(er) terugkomt.
Ik geloof niet dat deze situatie de club gaat redden op langer termijn. Over een paar maanden lezen we weer hetzelfde, of zal de gemeente moeten bijspringen.
[
Voor 4% gewijzigd door
HollowGamer op 03-09-2025 22:10
]