[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 5 ... 55 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 13:39
Maradonna overleden.
https://maisfutebol.iol.p...que-diego-maradona-morreu

Naar 't schijnt een hart aanval.

[ Voor 14% gewijzigd door DoeEensGek op 25-11-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:44

Quad

Doof

Spijtig voor de voetbalwereld.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

RIP Diego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:06

Polycom

Poes van goud

Maradona is gestopt met snuiven. RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Argentinie is ziek, daar was/is wat wij van Cruyff kenden denk ik een stapje of twee erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tja.

https://www.volkskrant.nl...ftijd-overleden~bad27ab4/

Het zat eraan te komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-db2gfQ-lR3wBUZzTJn6mA8m72U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aGQSlb6gMg3auqBu0c1HKXH9.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 25-11-2020 18:43 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:44

Jebus4life

BE User

Helaas, pluisje is niet meer...
Discussies over wie de grootste was zijn zo moeilijk, gezien generaties vergelijken bijna niet te doen is, maar ik denk dat we het er unaniem over eens zijn, dat van diegene die in de running zijn voor de GOAT, hij by far de meest kleurrijke was.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gelukkig heb ik hem mogen meemaken en genoten, en niet zoals velen de laatste jaren op tv, waar hij zich ‘misdroeg’ qua gebruik van van alles.
1 minuut stilte volgt zo aan het begin van Ajax in de CL.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17
Jebus4life schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:39:
Helaas, pluisje is niet meer...
Discussies over wie de grootste was zijn zo moeilijk, gezien generaties vergelijken bijna niet te doen is, maar ik denk dat we het er unaniem over eens zijn, dat van diegene die in de running zijn voor de GOAT, hij by far de meest kleurrijke was.
Als je met kleurrijk bedoelt 'maakte een zooitje van zijn leven', ja.

Triest dat hij zo jong gegaan is. Een van de allergrootsten, zonder enige twijfel. Was niet nodig geweest als hij iets minder kleurrijk was geweest.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
En er zijn nieuwe poppetjes gepositioneerd.
  • Robert Eenhoorn (AZ),
  • Thijs van Es (FC Utrecht)
  • Toon Gerbrands (PSV)
  • Manfred Laros (Sparta Rotterdam)
  • Marco Bogers (VVV-Venlo)
  • Martin van Geel (Willem II)
Iets zegt mij dat dezelfde problemen in stand blijven, verschillende belangen voor verschillende groepen in de Eredivisie (top, subtop, middenmoot en degradatiekandidaten) met daardoor nog steeds weinig tot geen veranderingen. Je kan nieuwe poppetjes aanstellen maar dat gaat naar mijn verwachting niets opleveren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik kijk toch een beetje met gemengde gevoelens naar al die Maradonna verering. Alsof Jezus zelf is komen te overlijden.

Briljante voetballer, maar destijds buiten het veld ook al een bekend om raar gedrag. Na zijn voetbal was het coke, drank en vrouwen. Top hoor, lekker geleefd. Ware het niet dat hij niet leefde maar gewoon of halfdood op bed lag of zich niet aan zijn afspraken hield.

Het was een doorgedraaid mens (gek geworden door de verering). Dat ze in Argentinië (en Napels) zich geen houding weten te geven, ok. Maar dat de rest van de wereld zich zo laat meeslepen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Iemand die in een voetbalgek land op 17 jarige leeftijd al in het nationale team speelt die heeft ook geen normaal leven en is ook niet voorbereid op een leven na het voetbal.

Bizar wat een balcontrole hij had. Echt ongekend.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Ankona schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:41:
Iemand die in een voetbalgek land op 17 jarige leeftijd al in het nationale team speelt die heeft ook geen normaal leven en is ook niet voorbereid op een leven na het voetbal.
Dan vrees ik voor De Ligt :'(

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:44

Jebus4life

BE User

Ik denk dat je de verering van Maradonna niet direct kunt vergelijken :9

Denk ook niet dat er veel mensen dat zo hebben opgewekt. . En dan bedoel ik de enorme menigtes die zich vormen rond zo iemand als die verschijnt. Michael Jackson comes to mind (en die is er ook helemaal aan onderdoor gegaan)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 19:42

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Bij een penalty zouden twee verdedigers langs het doel moeten mogen staan, een aan iedere kant. op het moment dat een penalty genomen is mogen ze het veld in vanaf de achterlijn , zodat als de keeper een penalty tegen houd de mogelijke rebound bemoeilijkt word :p , nu is het wel lullig voor een keeper dat de rebound zo makkelijk er alsnog in gaat :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op maandag 30 november 2020 @ 00:14:
Bij een penalty zouden twee verdedigers langs het doel moeten mogen staan, een aan iedere kant. op het moment dat een penalty genomen is mogen ze het veld in vanaf de achterlijn , zodat als de keeper een penalty tegen houd de mogelijke rebound bemoeilijkt word :p , nu is het wel lullig voor een keeper dat de rebound zo makkelijk er alsnog in gaat :+
Wat mij betreft mogen ze van een penalty een 1x-raken-actie maken.
Je scoort of je scoort niet.
Hij ligt in het net of hij is voor de keeper.
Het is al een 100% kans.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:43:
[...]

Wat mij betreft mogen ze van een penalty een 1x-raken-actie maken.
Je scoort of je scoort niet.
Hij ligt in het net of hij is voor de keeper.
Het is al een 100% kans.
Wat mij betreft niet. Het is een 'beloning' wegens een overtreding van de tegenpartij, ik zou niet weten waarom je de kans op een goal dan kleiner wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het is een 100% kans, dat blijft 100%.
Je krijgt één penalty en niet twee.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:10:
Het is een 100% kans, dat blijft 100%.
Je krijgt één penalty en niet twee.
De tweede is dan ook geen strafschop maar een open spel moment. Het spel stilleggen ondanks dat de bal nog in het spel is lijkt me eveneens niet zo wenselijk en daarbij hebben overige spelers de mogelijkheid om in te spelen en kan de nemer van de strafschop vaker niets met de bal dan wel. Gevoelsmatig, en derhalve niet onderlegd met cijfers, beland de bal vrijwel nooit bij de strafschopnemer.

Wat mij betreft mag er nog wel iets zitten tussen een strafschop en "niets", zeker met de huidige handsregel. Dat maakt het derhalve ook wat lastiger. De situatie dat een speler als Suarez op het WK een bal uit het doel houdt -> strafschop, zonder enige twijfel. Een voorzet die toevallig tegen een arm vliegt? Een strafschop is mijn inziens een te zware straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19
Napo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:06:
[...]
Wat mij betreft mag er nog wel iets zitten tussen een strafschop en "niets", zeker met de huidige handsregel. Dat maakt het derhalve ook wat lastiger. De situatie dat een speler als Suarez op het WK een bal uit het doel houdt -> strafschop, zonder enige twijfel. Een voorzet die toevallig tegen een arm vliegt? Een strafschop is mijn inziens een te zware straf.
Daar ben ik het wel mee eens. Je zou daar prima een indirecte vrije schop voor kunnen geven, net als bij een terugspeelbal.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:08:
[...]

Wat mij betreft niet. Het is een 'beloning' wegens een overtreding van de tegenpartij, ik zou niet weten waarom je de kans op een goal dan kleiner wil maken.
Omdat de kans op scoren bij de beloning (penalty) vaak vele malen groter is dan de kans op scoren tijdens het maken van de overtreding. De kans op scoren vanuit een penalty is zo'n 80%. Vertel mij maar wanneer je een 80% scoringskans hebt tijdens normaal veldspel. Dat komt zelden voor. Vaak is het vele malen lager. Een penalty is dus bijna altijd een cadeautje. Het zorgt er tevens voor dat aanvallers veel meer op zoek gaan naar penalties. En voor iets als een lullige handbal is de straf natuurlijk veel te zwaar.

Zoals @Napo zegt, mist er gewoon iets tussen een penalty en geen straf. Bij hockey heb je nog een strafcorner, dat werkt duidelijk prima. Maar we weten denk ik allemaal wel dat er bij het voetbal nooit naar andere sporten wordt gekeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
Napo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:06:
[...]

Dit dus, de 16 meter is eigenlijk veel te groot om overal een penalty (wat gewoon een levensgrote kans is op een doelpunt) voor te geven.

Als je op de achterlijn op de rand van de 16 een bal op de hand wipt, krijg je daar gewoon een penalty voor, staat totaal niet in verhouding. Overigens ook wanneer er daar een overtreding gemaakt zou worden, vanuit die positie kun je eigenlijk niet scoren, hooguit een voorzet geven wat wellicht een kans zou kunnen worden, maar wat krijg je....een penalty omdat het in het 16 metergebied is..
Maarja wil je dit veranderen, krijg je weer meer interpretatie binnen de 16 meter of iets wel/niet penalty waardig is, dat gaat ook weer veel discussie opleveren ;)

@Tk55 bal tegen de voet = (straf)corner wordt wat lastig :+ :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjah
Rossi dood, we worden oud, althans als je het wk82 nog meemaakte, zoals ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 10-12-2020 07:03 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sjah schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:28:
Rossi dood, we worden oud, althans als je het wk82 nog meemaakte, zoals ik.
Yep. :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 22:54

ST10©DE

Dus.............

Ik zit studio sport te kijken en zie het NK afstanden voor shorttrack. Ik kan me niet voorstellen dat alle deelnemers professioneel deze sport uitoefenen, waarom wordt de knvb beker dan alleen met professionele verenigingen gespeeld?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
@ST10©DE
Op dit moment mogen er alleen NK ’s verreden worden door topsporters op een topsportlocatie
waarbij de definitie van topsport conform NOC*NSF regelgeving gehanteerd wordt.
De definitie topsporters conform NOC*NSF is:
• Voltijds topsport- en opleidingsprogramma
• Topsporters met een A-, HP-, Selectiestatus &
NT- of IT-status en onderdeel van Talent Team NL
• Voor topsporters onderdeel van Talent Team NL met een beloftestatus dient dispensatie
aangevraagd te worden door de Technisch Directeur KNSB bij NOC*NSF.

[ Voor 30% gewijzigd door strafschop op 13-12-2020 06:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ST10©DE schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:34:
Ik zit studio sport te kijken en zie het NK afstanden voor shorttrack. Ik kan me niet voorstellen dat alle deelnemers professioneel deze sport uitoefenen, waarom wordt de knvb beker dan alleen met professionele verenigingen gespeeld?
topsporters != professionele sporters.

offtopic:
Alle clubs die nu uitgesloten zijn van de knvb beker zijn imho trouwens ook gewoon professionele clubs hoor, een uitzondering daargelaten misschien. In de 2e en 3e divisies zijn de spelersbudgetten soms hoger dan aan de onderkant van de 1e divisie :X

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
https://www.telegraaf.nl/...ral&utm_campaign=whatsapp

Nou dat wordt nog een speler minder bij Ajax. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wel weer zo'n artikel waar de maximale straf benoemd word. Dit is een zaak die hij in vrijheid mag afwachten, waarna 2 maanden gevangenis straf volgt als het als zover komt.

Promes komt dinsdag weer vrij. Het is dus aan Ajax om te beslissen of hij mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Beter kwijt dan rijk, want die gozer speelt een partij slecht de laatste maanden die stel je nog niet op bij VV Katwijk 12.

https://psnprofiles.com/leFibo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zijn wel serieuze aanklachten. Als Promes hier daadwerkelijk gestraft wordt voorzie ik ook wel dat zijn contract wordt ontbonden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
PWM schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:32:
Wel weer zo'n artikel waar de maximale straf benoemd word. Dit is een zaak die hij in vrijheid mag afwachten, waarna 2 maanden gevangenis straf volgt als het als zover komt.

Promes komt dinsdag weer vrij. Het is dus aan Ajax om te beslissen of hij mag spelen.
Wat moet je als club. Als je hem schorst veroordeel je hem ook gelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:39:
[...]

Non-actief totdat er een uitspraak van de rechter is geweest...

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:21
DoeEensGek schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:39:
[...]

Ik denk dat het wel héél moeilijk wordt om hem nu nog op te stellen. Dan maar op non-actief tot er meer duidelijkheid is. Dat is naar iedereen toe prima uit te leggen lijkt mij, ook naar Promes zelf. Je moet zo'n jongen ook tegen zichzelf in bescherming nemen.
Mocht het waar zijn en hij wordt veroordeeld, dan lijkt ontslag op staande voet mij de enige weg die Ajax kan bewandelen. Missen we wel nóg een creatieve aanvallend ingestelde speler, maar er schijnt ergens in Londen nog een voormalige sterspeler ontevreden rond te lopen. Wellicht kunnen we die vanaf de winterstop huren ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wel vijftien miljoen euro down the drain. Gezien het verloop van deze zaak, de tijd die er genomen is, lijkt dit niet over te waaien. De aantijgingen zijn behoorlijk, daar valt een Patrick Kluivert van destijds in het niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
leFibo schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:34:
Beter kwijt dan rijk, want die gozer speelt een partij slecht de laatste maanden die stel je nog niet op bij VV Katwijk 12.
Wellicht oorzaak/gevolg kwestie. Hij speelde gisteren overigens een prima pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PolarBear schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:44:
Wellicht oorzaak/gevolg kwestie. Hij speelde gisteren overigens een prima pot.
Was ook mijn eerste gedachte, concentratieverlies all the way, kan me niks anders voorstellen dat dit een hoop spanning heeft opgeleverd. Wat een idioot mocht het waar zijn.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Jorizzz schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:43:
[...]
Mocht het waar zijn en hij wordt veroordeeld, dan lijkt ontslag op staande voet mij de enige weg die Ajax kan bewandelen.
Wel een ontslagreden maar op staande voet ontslag is waarschijnlijk niet mogelijk. https://uitspraken.rechts...id=ECLI:NL:HR:2010:BO1821

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Han schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:44:
Wel vijftien miljoen euro down the drain. Gezien het verloop van deze zaak, de tijd die er genomen is, lijkt dit niet over te waaien. De aantijgingen zijn behoorlijk, daar valt een Patrick Kluivert van destijds in het niet.
Die reed iemand dood met 120 in de bebouwde kom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:55
PWM schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:50:
[...]

Die reed iemand dood met 120 in de bebouwde kom :?
En er is iemand overleden door dat ongeval. Niet goed gelezen. Rare vergelijking in ieder geval.

[ Voor 8% gewijzigd door bazzemans op 13-12-2020 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Je zal maar Van der Sar of Overmars heten en dit op zondagochtend op je bordje krijgen. Na de uitschakeling in de UCL is dit wel het laatste waar je op zit te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
bazzemans schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:50:
[...]

En er is iemand overleden door dat ongeval. Niet goed gelezen. Rare vergelijking in ieder geval.
Vind ik niet. Bij het één heb je het over een ongeval. Weliswaar met een dodelijke afloop, en natuurlijk heb je het dan over verwijtbaar gedrag, maar het is nog steeds een ongeval, het is niet alsof hij iemand met opzet heeft doodgereden. Bij Promes heb je het over het bewust neersteken van iemand. Niet met een dodelijke afloop, maar de intentie is wat mij betreft stukken kwalijker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:58

Superkiwi

Hoi doei

"op verdenking van betrokkenheid".
Ik wacht het nog wel even af.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
PolarBear schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:50:
[...]

Wel een ontslagreden maar op staande voet ontslag is waarschijnlijk niet mogelijk. https://uitspraken.rechts...id=ECLI:NL:HR:2010:BO1821
uit de uitspraak, in de verklaring waarom ontslag op staande voet niet gerechtvaardigd was:
... en dat ABN AMRO geen directe schade heeft geleden als gevolg van de langdurige detentie ...
Dat lijkt me toch hier een hele andere situatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Han schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:46:
[...]
Was ook mijn eerste gedachte, concentratieverlies all the way, kan me niks anders voorstellen dat dit een hoop spanning heeft opgeleverd.
Als dit invloed had op zijn spel, wat moeten alle Feyenoordspelers dan wel niet op hun kerfstok hebben :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jorizzz schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:54:
[...]

Vind ik niet. Bij het één heb je het over een ongeval. Weliswaar met een dodelijke afloop, en natuurlijk heb je het dan over verwijtbaar gedrag, maar het is nog steeds een ongeval, het is niet alsof hij iemand met opzet heeft doodgereden. Bij Promes heb je het over het bewust neersteken van iemand. Niet met een dodelijke afloop, maar de intentie is wat mij betreft stukken kwalijker!
Kluivert reed iemand dood op die manier en werd 3 weken later aangehouden voor een zelfde snelheidsovertreding 7(8)7 Nog los van gevalletje groepsverkrachting erna. Die is geseponeerd (dwang werd niet bewezen), maar feit is dat hij met 3 vrienden een jong grietje uit elkaar lag te trekken toen zijn vriendin op bevallen stond.

Het zijn 2 onvergelijkbare personen en gevallen, maar erger of minder erg, lijken me hier geen gradaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*aangepast*

@PolarBear je hebt gelijk, excuses.

[ Voor 87% gewijzigd door Superkiwi op 13-12-2020 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:05:
[...]

Het verschil zit in hem in het soort delict: dood door schuld (Kluivert) en doodslag (Promes).
Over de mate van ernst kunnen we het denk ik inderdaad wel eens zijn, die is gelijk.
Zullen we even het bij de bekende feiten houden? Mishandeling met zwaar lichamelijk letsel tot gevolg is geen doodslag.

[ Voor 8% gewijzigd door PolarBear op 13-12-2020 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Topicstarter
Verdorie, die moet je eigenlijk inderdaad op non actief stellen voor nu en afscheid nemen als het waar blijkt. Hij is hopeloos uit vorm maar nu wordt de spoeling wel nog dunner. Misschien dat Overmars nu wel genegen is de transfermarkt op te gaan.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een club in Rusland, Italië of het Midden-Oosten neemt hem zonder problemen over hoor. Je hoeft hem niet helemaal af te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
PWM schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:18:
Een club in Rusland, Italië of het Midden-Oosten neemt hem zonder problemen over hoor. Je hoeft hem niet helemaal af te schrijven.
Nah dat kan je niet maken als hij een gevangenisstraf aan zijn broek heeft hangen. Dat zal dus pas gebeuren na een uitspraak of straf lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Quad schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:35:
Zijn wel serieuze aanklachten. Als Promes hier daadwerkelijk gestraft wordt voorzie ik ook wel dat zijn contract wordt ontbonden.
Hoe dan? Dit misdrijf heeft geen relatie tot zijn werk. (Tenzij hij langere tijd in een justitieel appartement moet wonen en niet op de trainingen kan verschijnen natuurlijk)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ankona schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:22:
[...]

Hoe dan? Dit misdrijf heeft geen relatie tot zijn werk. (Tenzij hij langere tijd in een justitieel appartement moet wonen en niet op de trainingen kan verschijnen natuurlijk)
Omdat een dergelijke actie wellicht schade toebrengt aan de naam van je bedrijf? Nadeel is dat hij nog tot 2024 een contract heeft.

Maar goed, eerst zien of het allemaal klopt en of Promes veroordeelt wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ankona schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:22:
[...]

Nou ja, door t/m dinsdag in voorarrest te blijven mist ie waarschijnlijk wel een paar trainingen. En daarnaast komt de naam Ajax op deze manier weer fijn in het nieuws. Als Ajax zou willen zou een veroordeling absoluut reden zijn voor ontbinding. Vraag is alleen of Ajax dat wil, want het is tegelijk ook kapitaalvernietiging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
naitsoezn schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:27:
[...]

Nou ja, door t/m dinsdag in voorarrest te blijven mist ie waarschijnlijk wel een paar trainingen. En daarnaast komt de naam Ajax op deze manier weer fijn in het nieuws. Als Ajax zou willen zou een veroordeling absoluut reden zijn voor ontbinding. Vraag is alleen of Ajax dat wil, want het is tegelijk ook kapitaalvernietiging. :P
Vraag is alleen of een rechter dat ook een reden vindt om ontbinding toe te staan. Ajax kan zoveel willen, dit staat los van de club en het contract met de medewerker.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ankona schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:30:
[...]

Vraag is alleen of een rechter dat ook een reden vindt om ontbinding toe te staan. Ajax kan zoveel willen, dit staat los van de club en het contract met de medewerker.
O, dit komt niet voor een rechter hoor :) Mocht het zo ver komen, dan wordt het gewoon geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ankona schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:30:
[...]

Dat weet iedereen, wees maar niet bang.
Ajax zal 'm desnoods buiten de selectie laten en enkel apart laten trainen oid.
Maar laten we niet op zaken vooruit lopen. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Quad schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:32:
[...]

Dat weet iedereen, wees maar niet bang.
Ajax zal 'm desnoods buiten de selectie laten en enkel apart laten trainen oid.
Maar laten we niet op zaken vooruit lopen. ;)
Precies. We moeten niet teveel vooruit lopen op de zaken.

Verklaart ook waarom Promes sinds de zomer niet meer messcherp was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Veel marktwaarde had hij al niet, maar nu is het wel helemaal klaar als blijkt dat het klopt.
Is wel een logische reden waarom het voetballen al tijden niet meer lukte.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:39
Hij is duidelijk pro-mes
Grapje natuurlijk, trieste zaak al moeten we het niet meteen zien als een veroordeling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Capacitor schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:19:
Hij is duidelijk pro-mes
Grapje natuurlijk, trieste zaak al moeten we het niet meteen zien als een veroordeling
Scherp!

Verlaat misschien wel zijn vormdip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Exocet schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:24:
[...]

Scherp!

Verlaat misschien wel zijn vormdip
Nouja hij liep er wel bij als Messi.

Vind het overigens wel vreemd dat het een half jaar duurde voordat er een aangifte was. Maar dat betekent niet dat het niet gebeurd is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Terranova schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:37:
[...]

Nouja hij liep er wel bij als Messi.

Vind het overigens wel vreemd dat het een half jaar duurde voordat er een aangifte was. Maar dat betekent niet dat het niet gebeurd is natuurlijk
4 maanden hè, in Juli gebeurt en vorige maand aangifte gedaan. Misschien eerst onderling proberen op te lossen? Promes heeft wel wat centjes en het was familie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Van je familie moet je het hebben....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
simons schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:13:
Van je familie moet je het hebben....
Veel incidenten gebeuren in de relationele sfeer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:53:
Je zal maar Van der Sar of Overmars heten en dit op zondagochtend op je bordje krijgen. Na de uitschakeling in de UCL is dit wel het laatste waar je op zit te wachten.
Al was je wel doorgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 21:34
Is er al een verband met de zaak Haps vastgesteld? #freehaps

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:51:
Is er al een verband met de zaak Haps vastgesteld? #freehaps
Is die nog steeds in de mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:59:
[...]

Is die nog steeds in de mist?
Ja. Er is wel ontkent dat hij in de bak zit, maar waar rook is is vuur...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:45
Maaruhh, is de grap:

Heeft ie een te harde steekbal gegeven?

Al gemaakt? Of mag ik m bij deze claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:23:
Maaruhh, is de grap:

Deze slechte mag je zeker claimen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
LZ86 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:23:
Maaruhh, is de grap:

Jij bent echt messcherp vandaag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat Ajax voorlopig niks doet. Zo lang als Promes vast zit, zal het waarschijnlijk neerkomen op betaald of onbetaald verlof. Bij het instellen van vervolging zal er waarschijnlijk een periode van non actief volgen omdat de "speler in kwestie alle ruimte te geven om zich te richten op andere zaken'. Bij veroordeling met een lange straf zal ontbinding volgen. Bij een korte straf zal Ajax waarschijnlijk proberen om Promes nog door te verkopen. Pas bij vrijspraak beginnen daar eventueel problemen want wil de club wel verder?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 22:54

ST10©DE

Dus.............

DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:34:
Ik denk dat Ajax voorlopig niks doet. Zo lang als Promes vast zit, zal het waarschijnlijk neerkomen op betaald of onbetaald verlof. Bij het instellen van vervolging zal er waarschijnlijk een periode van non actief volgen omdat de "speler in kwestie alle ruimte te geven om zich te richten op andere zaken'. Bij veroordeling met een lange straf zal ontbinding volgen. Bij een korte straf zal Ajax waarschijnlijk proberen om Promes nog door te verkopen. Pas bij vrijspraak beginnen daar eventueel problemen want wil de club wel verder?
Dat laatste hangt natuurlijk ook ervan af of Promes dit voorval al bij Ajax heeft gemeld of dat dit rauw op het dak komt vallen.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
https://www.nu.nl/voetbal...rtij-op-familiefeest.html

Zijn advocaat zegt dat Promes zelfs niet aanwezig was op het moment van het incident. Ajax houdt zich voorlopig op de vlakte.

Ik vind het al met al een erg vreemd verhaal, zeker ook door die heel late aangifte. Je zou bijna denken dat iemand het geld van zijn rijke familielid ruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:34:
Naast vrijspraak is het natuurlijk ook nog mogelijk dat hij überhaupt niet vervolgd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PolarBear schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:07:
[...]

Naast vrijspraak is het natuurlijk ook nog mogelijk dat hij überhaupt niet vervolgd wordt.
Van wat ik zo snel begrepen heb, zit Promes in afzondering. Dat doen ze denk ik niet zomaar. Verder was dit een onderzoek van enkele maanden geweest. Ik denk dat de politie aardig wat zal hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:10:
[...]

Van wat ik zo snel begrepen heb, zit Promes in afzondering. Dat doen ze denk ik niet zomaar. Verder was dit een onderzoek van enkele maanden geweest. Ik denk dat de politie aardig wat zal hebben.
Dat hij in afzondering zit heb ik niet meegekregen. Verder loopt het onderzoek ook niet al enkel maand er zou een maand geleden aangifte gedaan zijn. Afhankelijk aan wie je het vraag kan ene maand gelden 13/11 zijn maar ook 1/11 maar ook 28/11.

De laatste berichten maken de zaak in ieder geval al weer veel minder simpel. https://www.parool.nl/ams...politie-regelen~b2a0af98/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PolarBear schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:23:
[...]

Dat hij in afzondering zit heb ik niet meegekregen. Verder loopt het onderzoek ook niet al enkel maand er zou een maand geleden aangifte gedaan zijn. Afhankelijk aan wie je het vraag kan ene maand gelden 13/11 zijn maar ook 1/11 maar ook 28/11.

De laatste berichten maken de zaak in ieder geval al weer veel minder simpel. https://www.parool.nl/ams...politie-regelen~b2a0af98/
Het wordt dus inderdaad steeds complexer. Dan is het denk ik ook beter om helemaal af te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
PolarBear schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:23:
[...]

Precies wat ik verwacht had, het is familie, dus probeer je het onderling te regelen. Maar ook jaloezie komt vaak voor dus het kan ook zomaar de andere kant van het verhaal zijn (een plot om geld bij Promes af te troggelen). Ben wel benieuwd hoe het afloopt. Mocht Promes daadwerkelijk onschuldig zijn, hoop ik voor hem wel dat hij gewoon weer bij Ajax aan de slag kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:55

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Sempy schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:50:
https://www.nu.nl/voetbal...rtij-op-familiefeest.html

Ik vind het al met al een erg vreemd verhaal, zeker ook door die heel late aangifte. Je zou bijna denken dat iemand het geld van zijn rijke familielid ruikt.
Die hoek denk ik ook aan. Aan de andere kant als ik Promes hoor praten dan is die nog net niet te dom om te poepen (en te voetballen) dus die lijn trek ik dan graag door naar zijn familie ondanks de drogredenatie die daaraan ten grondslag ligt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:44:
[...]

Op het niet verrast zijn na zegt ie toch niet zoveelste vreemds? Hij heeft absoluut geen smetteloos blazoen. Tijdens de Corona nog een keer zo’n “Corona squad” incident. Alleen een groot illegaal familiefeest is al idioot genoeg. Maar hij steekt ook nog eens iemand neer schijnbaar.
Was het illegaal? De regels voor feesten was in juli versoepeld.
Er geldt vanaf volgende maand geen maximum aan bezoekers meer bij bijeenkomsten. Aan de poort moet dan worden gecontroleerd of mensen ziek zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
Napo schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:44:
[...]

Was het illegaal? De regels voor feesten was in juli versoepeld.

[...]
My bad dan, ik heb mijn verjaardag in ieder geval klein, beperkt en buiten gevierd in juli omdat ik het niet verstandig vond.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Parool heeft nog een overzciht van de frisse vrienden van Promes:

https://www.parool.nl/ams...r-quincy-promes~bfa99781/

Dat spreekt dan weer niet voor Promes. Aan de andere kant heeft het slachtoffer Yehudi Moszkowicz als advocaat, dat spreekt dan weer niet voor hem :p
Sempy schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:50:
De politie blijkt door meerdere mensen getipt over de steekpartij. Zij hebben zelf contact opgenomen met het slachtoffer waarna die aangifte er kwam.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 14-12-2020 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:50:
[...]

My bad dan, ik heb mijn verjaardag in ieder geval klein, beperkt en buiten gevierd in juli omdat ik het niet verstandig vond.
Wie zegt dat het een groot feest is geweest? En hoe groot is die loods?
PWM schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:51:
De politie blijkt door meerdere mensen getipt over de steekpartij. Zij hebben zelf contact opgenomen met het slachtoffer waarna die aangifte er kwam.
Ik ben niet voldoende juridisch onderlegd, maar de politie kan toch zonder aangifte de zaak ambtshalve bij het OM aanbrengen? Of waren die getuigen toch niet goed genoeg? Zijn meerdere zaken nog best onduidelijk in deze zaak.

[ Voor 42% gewijzigd door PolarBear op 14-12-2020 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 19:25
Ik wil effe kwijt dat ik Jack van Gelder volledig steun in zijn beschaafde uitval naar Ruud Gullit toe in Rondo. Gullit duikt in elk programma op om het Black Lives Matter te promoten. Van Gelder zei netjes dat het misschien eens tijd wordt, om daar All Lives Matter van te maken.

Daar sloeg Van Gelder de spijker op de kop, wat mij betreft. Als er een homo wordt neergehoekt of een Jood wordt in zijn/haar bestaan bedreigd, dan is dat ook de aandacht waard. Dan kan je niet effe gaan zeggen, dat het nu over de donkere medemens gaat. Dat geldt alleen als je jarig bent of een medaille krijgt.

Het is niet echt door de msm opgepikt, maar Jack viel op juiste wijze uit zijn rol. Dat gebeurt normaal nooit. Hulde aan die man! (y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:42

Punkrocker

Mostly harmless

mavaros schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:07:
Ik wil effe kwijt dat ik Jack van Gelder volledig steun in zijn beschaafde uitval naar Ruud Gullit toe in Rondo. Gullit duikt in elk programma op om het Black Lives Matter te promoten. Van Gelder zei netjes dat het misschien eens tijd wordt, om daar All Lives Matter van te maken.

Daar sloeg Van Gelder de spijker op de kop, wat mij betreft. Als er een homo wordt neergehoekt of een Jood wordt in zijn/haar bestaan bedreigd, dan is dat ook de aandacht waard. Dan kan je niet effe gaan zeggen, dat het nu over de donkere medemens gaat. Dat geldt alleen als je jarig bent of een medaille krijgt.

Het is niet echt door de msm opgepikt, maar Jack viel op juiste wijze uit zijn rol. Dat gebeurt normaal nooit. Hulde aan die man! (y)
Helaas is de slogan All lives matter gekaapt door dubieuze rechtse figuren.
BLM is juist bedoeld als oproep tot steun aan een gediscrimineerde groep. Zoals de regenboogvlag een steun is voor homo's en de rest van die groep gediscrimineerden, niet omdat we de rest minder vinden.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 19:25
Punkrocker schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:42:
[...]

Helaas is de slogan All lives matter gekaapt door dubieuze rechtse figuren.
BLM is juist bedoeld als oproep tot steun aan een gediscrimineerde groep. Zoals de regenboogvlag een steun is voor homo's en de rest van die groep gediscrimineerden, niet omdat we de rest minder vinden.
Ligt er helemaal aan, hoe je in het leven staat.

Ik ben voldoende opgevoed om niet achter een stel nazi's aan te huppelen.

Dat is niet blindelings opkomen voor een groep met andere belangen. All livers matter past beter bij mijn wereldvisie.

edit: Dit hoort eerder bij randzaken in het voetbal.

[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 15-12-2020 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

mavaros schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:52:
[...]

Ligt er helemaal aan, hoe je in het leven staat.

Ik ben voldoende opgevoed om niet achter een stel nazi's aan te huppelen.

Dat is niet blindelings opkomen voor een groep met andere belangen. All livers matter past beter bij mijn wereldvisie.

edit: Dit hoort eerder bij randzaken in het voetbal.
Sterker nog: Dit hoort zelfs eerder in Politiek en Sport :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:46:
Sjonge jonge, kan iemand die Eenhoorn leren hoe je het imago van je club wat positief houdt? Of zorgen dat hij niet meer met de media spreekt? Nu komt ie alweer terug op de rechtzaak m.b.t. plek 1. De AZ directie is weinig sympathiek en lijdt aan grootheidswaanzin.
Ik gok - aangezien ik geen VI Pro heb - dat Eenhoorn een vraag beantwoord die VI hem gesteld heeft. Nog steeds is het AZ hun goed recht om op basis van de afgesproken regels - die er destijds niet waren - om na te gaan wat de mogelijkheden zijn. Dat maakt mijn inziens AZ niet meer of minder sympathiek, waarom zouden ze zaken zomaar over hun heen moeten laten komen.

Het is te hopen dat de situatie niet meer voor gaat komen waarin er geen afspraken zijn gemaakt en er wel een beslissing genomen dient te worden. Het gaat niet over drie grijpstuivers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:24
Napo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:57:
[...]

Ik gok - aangezien ik geen VI Pro heb - dat Eenhoorn een vraag beantwoord die VI hem gesteld heeft. Nog steeds is het AZ hun goed recht om op basis van de afgesproken regels - die er destijds niet waren - om na te gaan wat de mogelijkheden zijn. Dat maakt mijn inziens AZ niet meer of minder sympathiek, waarom zouden ze zaken zomaar over hun heen moeten laten komen.

Het is te hopen dat de situatie niet meer voor gaat komen waarin er geen afspraken zijn gemaakt en er wel een beslissing genomen dient te worden. Het gaat niet over drie grijpstuivers.
Tussen het zwart en het wit van het handelen van AZ en 'het over je heen laten komen' zitten nogal wat grijstinten. Indien je je als een vervelend kind in de supermarkt gedraagt kan het kind wellicht gelijk hebben, het blijft een etter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
BoB_HenK schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:20:
[...]

Tussen het zwart en het wit van het handelen van AZ en 'het over je heen laten komen' zitten nogal wat grijstinten. Indien je je als een vervelend kind in de supermarkt gedraagt kan het kind wellicht gelijk hebben, het blijft een etter.
*knip*
Dat antwoord is algemeen bekend en naar de bekende weg blijven vragen is dan niet nodig. Sneren geven laten we bovendien achterwege.

[ Voor 54% gewijzigd door tweakduke op 26-01-2021 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
De CL is straks niet meer bij veronica te bekijken. Vanaf augustus 2021 is rtl7 de zender.
https://www.rtlnieuws.nl/...-toekomst-te-zien-bij-rtl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjah
Keek je dan wel eens uberhaupt...? :)

Want het is laatste tijd niet op Veronica maar op Sbs6.

• DoeEensGek
Sjah schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:33:
Keek je dan wel eens uberhaupt...? :)

Want het is laatste tijd niet op Veronica maar op Sbs6.
Sbs6, Veronica sbs9... Het was ergens op een van die zenders. Heb ook nog sport1. :+

Maar ff zonder dollen Europa League neemt dan weer de omgekeerde route. Die verhuizen weer naar Talpa (sbs6,veronica,net5,sbs9 :9 ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Dit zijn de zogenoemde A-pakketten.

Wat gaan Ziggo en ESPN doen.

Dat vind ik veel interessanter. De voorbeschouwing met één gast en één presentator bij Ziggo bevalt mij veel meer.

Bij de overige zenders staat de tv doorgaans uit tot aan de aftrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
DoeEensGek schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:48:
[...]

Sbs6, Veronica sbs9... Het was ergens op een van die zenders. Heb ook nog sport1. :+

Maar ff zonder dollen Europa League neemt dan weer de omgekeerde route. Die verhuizen weer naar Talpa (sbs6,veronica,net5,sbs9 :9 ).
Okay....hhhmm vraag me af hoelang Sbs9 nog bestaat.
Pagina: 1 ... 5 ... 55 Laatste