Vervolg van
Marcel71 in "[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 3"
Sinds
26 november een ExperiaBox1
2 staan, nog mooi in de doos. Sindsdien niets meer gehoord van KPN netwerk, die eind september aangaven in december het te komen fiksen voor de helft van het appartementencomplex.
Dacht je alles gehad te hebben wordt het nog erger. Voor een familielid in een verzorgingshuis waarvoor ik curator/mentor ben, moest ik Digitenne aanvragen. Hij is net daar heen verhuisd en de enige manier om TV op de kamer te krijgen is via Digitenne. Dus op 7 december Digitenne aangevraagd via mijn eigen adres zodat het pakket bij mij binnen komt. Bevestigingse-mail, 0.01 cent van bankrekening. Binnen 5 werkdagen zou het er zijn maar hele week niks meer gehoord. 15 december navraag gedaan bij KPN, order totaal verdwenen. Nogmaals order gedaan, weer bevestigingse-mail, 0.01 cent van bankrekening.17-1
2 nagevraagd bij KPN of order er nu wel staat. Ja, zei men. Dag later e-mail dat ingang abonnement is verplaatst naar 5 januari
20
21. Vond ik vreemd want binnen 5 werkdagen zei de mail. Navraag gedaan maar was echt zo en niks aan te doen.
Gisteren 5 januari navraag gedaan bij KPN, Digitenne order was dus weer weg. En die 5 januari was nieuwe ingangsdatum glasvezelabonnement blijkbaar ondanks dat ik wel 10x heb gezegd dat ik Digitenne had aangevraagd en daar de status voor na vroeg. Toch maar weer verteld dat 5 januari en glasvezel sowieso niet kan aangezien ik geen aansluiting in de meterkast heb. Anyway, ze gingen uitzoeken waarom die Digitenne-order was verdwenen. Blijk je dus niet en een glasvezel-order en een Digitenne-order, die dus echt totaal niks met elkaar te maken hebben, tegelijk te kunnen hebben en daarom werd Digitenne steeds er uit gemikt zonder mij ook maar te informeren. Opties waren wachten totdat ik glasvezelabonnement heb en dan Digitenne bestellen. Dat gaat nog maanden duren dus geen optie voor familielid. Of glasvezelorder cancellen en dan Digitenne bestellen. Nee, dan zou ik dus die EB1
2 en zo weer terug moeten sturen en zo. Gezien mijn ervaringen met KPN leek me dat helemaal een bijster slecht plan.
Kortom, alles muurvast en aan KPN heb je dan totaal niets.
Nu maar via een ander familielid dat niets bij KPN heeft lopen het Digitenne-pakket alsnog besteld. 5 januari is voorbij dus glasvezelabonnement is schijnbaar ingegaan. Al weet ik niet waar ze het over hebben want mijn glasvezelkabel ligt nog steeds drie verdiepingen lager bij de voordeur van het appartementencomplex.
[
Voor 0% gewijzigd door
Marcel71 op 06-01-2021 09:21
. Reden: Typo ]