Gehit. Succes.PHPResource schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:55:
Call me crazy en een weak-hand maar de stoploss is ingesteld op 9002 usd en buy order dan op 8600
Er wordt momenteel ook erg veel FUD verspreid door mr. Fake Satoshi Craig Wright..
Het zal misschien niet veel impact hebben maar goed voor Binance is het natuurlijk ook niet...
"If you have ANY value on Binance remove it immediately! Take this warning SERIOUSLY!!!.."
Het zal misschien niet veel impact hebben maar goed voor Binance is het natuurlijk ook niet...
"If you have ANY value on Binance remove it immediately! Take this warning SERIOUSLY!!!.."

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Coins bewaren op een exchange is altijd risicovol.
Mooie tekst, komt 't ook nog ergens vandaan of roept hij gewoon wat?
Tot zover is gebleken dat CW enkel dat laatste doet. Bij letterlijk alles (zelfs officiële dingen waarvoor hij in gevang kan belanden)The_Goat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:34:
Mooie tekst, komt 't ook nog ergens vandaan of roept hij gewoon wat?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Was het niet zo dat CZ het muntje van Craig S Wright’s, BSV, had gedelist van Binance en hij daar nog steeds boos over is? Ik denk 't wel.
precies!Sahara schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:39:
Was het niet zo dat CZ het muntje van Craig S Wright’s, BSV, had gedelist van Binance en hij daar nog steeds boos over is? Ik denk 't wel.
De ene na de andere ta expert zit er weer compleet naast, wat een grappenmakers zijn dat toch.
Zero.
Inderdaad.. Golden cross my ass. Halving moet ik ook nog maar eens zien, immers in het verleden gehaalde resultaten zijn geen garanties voor de toekomst. Stoploss is gehit, nu maar even afwachten en kijken wanneer ik weer instap.Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:55:
De ene na de andere ta expert zit er weer compleet naast, wat een grappenmakers zijn dat toch.
er zal er best wel 1 bij zijn die wel gelijk heeftPelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:55:

Als alles dan toch keldert, dan maar wat bijkopen en verder stilzitten. Vrijdag weer futures die aflopen, dat geeft weer lucht vaak
De tijd leert of het tij keert
We hodlen rustig verder... had gehoopt op een mooie run omhoog, zodat ik kon verkopen. Sta nog steeds op een beetje winst, maar te weinig om het spul van de hand te doen.
Kutzooi. Net een long positie met mn Bux account op Ripple genomen.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Waarom?The Redman schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:27:
Coins bewaren op een exchange is altijd risicovol.
Op het feit na uiteraard dat ze zo maar kunnen stoppen met bestaan ofzo...
En wat zou je dan aanraden?.. een Ledger?
Ik ben daar nog niet zo ingedoken eigenlijk.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Als je niet in het bezit bent van de private keys zijn het niet jouw coins.Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:36:
[...]
Waarom?
Exchanges zijn mooie honeypots voor hackers. Of ze stoppen er mee, dan ben je alles kwijt.
Ik ben vanochtend wel in de ankers gesproken en heb alles omgezet naar fiat, met nog maar 5% winst... t.o.v. een kleine 40% begin febAmens schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:26:
We hodlen rustig verder... had gehoopt op een mooie run omhoog, zodat ik kon verkopen. Sta nog steeds op een beetje winst, maar te weinig om het spul van de hand te doen.
Ik wacht nu tot alles waar wat stabiel omhoog gaat (5% minimaal) en dan koop ik weer rustig in.
Ik gooi nog steeds mijn vertrouwen op de Halving van BTC .... dat moet toch IETS positiefs gaan doen....
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Het basisfundament van crypto? Lees pagina 1 van Bitcoin whitepaper nog eens.Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:36:
[...]
Waarom?
Derde partijen horen niet jouw bezit te bevriezen, bewaren, etc....
http://bitcoin.org/bitcoin.pdf
[ Voor 15% gewijzigd door The Redman op 26-02-2020 16:41 ]
De vragen die je stelt moet je eigenlijk eerst 100% duidelijk hebben voordat je met bitcoin begint.Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:36:
[...]
Waarom?
Een simpele google zoek opdracht geeft het volgende weer:
https://www.bitcoinzar.co...r-bitcoin-on-an-exchange/
en inderdaad. Gebruik bijv. een ledger om je crypto te waren: https://shop.ledger.com/products/ledger-nano-x
Precies. Je bezit bitcoin omdat je dan niet meer afhankelijk hoeft te zijn van een gecentraliseerde partij om waarde op te slaan.The Redman schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:40:
[...]
Het basisfundament van crypto? Lees pagina 1 van Bitcoin whitepaper nog eens.
[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 26-02-2020 16:41 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Godverdomme wat een rektheid. Heel wat gains van afgelopen tijd zijn uit mijn portfolio verdampt. Achja, shit hoort erbij.
$BTC en TA in een notendop:
$BTC en TA in een notendop:
Maar ze zijn toch niet in het bezit van mijn coins?...The Redman schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:40:
[...]
Het basisfundament van crypto? Lees pagina 1 van Bitcoin whitepaper nog eens.
Derde partijen horen niet jouw bezit te bevriezen, bewaren, etc....
http://bitcoin.org/bitcoin.pdf
De bank is toch ook niet in bezit van mijn salaris alleen maar omdat het daar "staat".
En als de bank besluit je rekening te bevriezen, of failliet gaat, of een transactielog verliest, of... wat dan? Denk je dan nog dat je zelf de controle hebt over 'jouw' geld?Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:44:
[...]
Maar ze zijn toch niet in het bezit van mijn coins?...
De bank is toch ook niet in bezit van mijn salaris alleen maar omdat het daar "staat".
Lees pagina 1 nou eens.
[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 26-02-2020 16:47 ]
Verwijderd
Beyond REKT, compleet FUBAR: Fucked Up Beyond Any REKTcongition...
En het ging zo mooi. Zó mooi.
Al mijn dromen wederom in duigen.
Geen golden crosses, geen safehaven voor de instortende aandelenmarkt. Geen halving moongains, geen stieren die woest in de cryptoweide de beren op de hoorns spiezen... Gewoon weer één dikke rode waterval van bloed en tranen die me de ogen uitlopen wanneer ik blockfolio open.
Mijn zoontje die niet meer kan studeren omdat al ons geld compleet verdampt is... Ik moet zijn handpalmen maar dagelijks over de stoep gaan wrijven zodat ie na de basisschool direct de fabriek in kan. Dan heeft hij profijt van de dikke eeltlaag die zich heeft gevormd op zijn kleine jonge klauwtjes zodat hij na het werk nog genoeg kracht in zijn onschuldige handjes heeft om met zijn versleten en gebroken ouweheer een biertje en een fles wodka te tikken om het leed van dit bikkelharde leven te verzachten...
Mijn stiefdochter die maar van de PABO af moet om in de kobaltmijnen van Tesla te gaan werken zodat we misschien nog kans hebben op een maaltijd om de dag, die uit meer bestaat dan droge rijst omdat het water is afgesloten... Misschien kan ik de rijst nog koken in de tranen van de pure wanhoop van mijn vrouw die het bed niet meer uitkomt uit angst voor...
Nee joh valt wel mee allemaal. Gewoon hodl. En wat bijkopen misschien. Kijk die alts goedkoop worden dan! Heerlijk.
En het ging zo mooi. Zó mooi.
Al mijn dromen wederom in duigen.
Geen golden crosses, geen safehaven voor de instortende aandelenmarkt. Geen halving moongains, geen stieren die woest in de cryptoweide de beren op de hoorns spiezen... Gewoon weer één dikke rode waterval van bloed en tranen die me de ogen uitlopen wanneer ik blockfolio open.
Mijn zoontje die niet meer kan studeren omdat al ons geld compleet verdampt is... Ik moet zijn handpalmen maar dagelijks over de stoep gaan wrijven zodat ie na de basisschool direct de fabriek in kan. Dan heeft hij profijt van de dikke eeltlaag die zich heeft gevormd op zijn kleine jonge klauwtjes zodat hij na het werk nog genoeg kracht in zijn onschuldige handjes heeft om met zijn versleten en gebroken ouweheer een biertje en een fles wodka te tikken om het leed van dit bikkelharde leven te verzachten...
Mijn stiefdochter die maar van de PABO af moet om in de kobaltmijnen van Tesla te gaan werken zodat we misschien nog kans hebben op een maaltijd om de dag, die uit meer bestaat dan droge rijst omdat het water is afgesloten... Misschien kan ik de rijst nog koken in de tranen van de pure wanhoop van mijn vrouw die het bed niet meer uitkomt uit angst voor...
Nee joh valt wel mee allemaal. Gewoon hodl. En wat bijkopen misschien. Kijk die alts goedkoop worden dan! Heerlijk.

Er zit een verschil tussen eigenaar en bezitter.Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:44:
[...]
Het geld is van jou echter de bank heeft het in bezit.
Beetje DSB bank en Icesafe.
Bank weg, geld weg.
Zo gaat het ook met crypto en exchanges.
Ga ik ff doen... thnx
Daar heb je het mis. Geld wat op een bank staat is niet van jou. Je hebt enkel een vordering op de bank dat ze jou dat geld verschuldigd zijn. Tot nu toe kunnen banken die vorderingen altijd inlossen (lees: je kan het geld gewoon 100% pinnen). Dat blijft het geval tot het niet meer zo is. Zie wat er in Griekenland gebeurt is met bankruns.Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:44:
[...]
Zo is het voor een bank onder andere mogelijk om bij een bankrun jou als klant in je opname mogelijkheid te beperken. Dat zouden banken niet kunnen doen als jij onherroepelijk eigenaar was van het geld op je bankrekening.
Dat is een van de argumenten die ''bitcoin believers'' aanhalen als minpunt van het bankenstelsel. En dan hebben we het nog niets eens gehad over fractioneel bankieren

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 26-02-2020 16:54 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Dus eigenlijk zeg je dat ik het best al mijn geld van de bank moet halen en in Bitcoin moet stoppen op mijn Ledger?spartacusNLD schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:50:
[...]
Daar heb je het mis. Geld wat op een bank staat is niet van jou. Je hebt enkel een vordering op de bank dat ze jou dat geld verschuldigd zijn.
Zo is het voor een bank onder andere mogelijk om bij een bankrun jou als klant in je opname mogelijkheid te beperken. Dat zouden banken niet kunnen doen als jij onherroepelijk eigenaar was van het geld op je bankrekening.
Sounds like a plan
Even met de baas overleggen.
Nee, dat zeg ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:54:
[...]
Dus eigenlijk zeg je dat ik het best al mijn geld van de bank moet halen en in Bitcoin moet stoppen op mijn Ledger?
Sounds like a plan![]()
Even met de baas overleggen.
Daar is de infrastructuur rondom bitcoin en het huidige betaalsysteem nog lang niet volwassen genoeg voor.
Bitcoin zie ik op dit moment enkel als hedge op het huidige economische, monetaire en financiële systeem.
De laatste aflevering van de bitcoin show (met thomas bollen van follow the money) gaat hier onder andere op in. Ik zou deze is met aandacht bestuderen als je dit interessant vindt: https://anchor.fm/debitcoinshow
Als dat allemaal netjes blijft werken slaap ik er geen nacht minder om. Dan kan ik mooi leven van mijn inkomen (AOW in de toekomst) beleggingen in de reële economie en pensioenrekeningen bij brand new day. Mocht het ooit instorten is bitcoin een van mijn failsaves
[ Voor 58% gewijzigd door spartacusNLD op 26-02-2020 17:00 ]
Die luister ik ook tegenwoordig, maar dat is mij echt VEEEEUUL te technisch allemaal.spartacusNLD schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:55:
[...]
Nee, dat zeg ik niet.
Daar is de infrastructuur rondom bitcoin en het huidige betaalsysteem nog lang niet volwassen genoeg voor.
De laatste aflevering van de bitcoin show (met thomas bollen van follow the money) gaat hier onder andere op in. Ik zou deze is met aandacht bestuderen als je dit interessant vindt: https://anchor.fm/debitcoinshow
Misschien moet ik het ook maar houden bij "ik koop een zooi coins en zie over 10 jaar wel weer"
koop per maand een vast aantal bitcoin (geen alts). Ga nooit meteen all-in. Oftewel: https://www.crypto-gids.n...ost-averaging-in-bitcoin/Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:58:
[...]
Die luister ik ook tegenwoordig, maar dat is mij echt VEEEEUUL te technisch allemaal.
Misschien moet ik het ook maar houden bij "ik koop een zooi coins en zie over 10 jaar wel weer"
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 26-02-2020 17:05 ]

helaas
9K nu wel echt gebroken.Volgende support rond de 8.2k usd.
[ Voor 33% gewijzigd door spartacusNLD op 26-02-2020 17:11 ]
Waar blijft die bounce ?!?!

Nano weer -10% vandaag, gister ook al. Dat wordt weer bijhalen! Rekt
[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 26-02-2020 17:24 ]
Ik zie het ook somber in. Soon $7000 retest. Bull is weakAzer schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:25:
Als dit de bounce is vanaf 8800 dan zie ik het somber in
Keiharde bounce maat. 8.8k naar 8.9k, nu weer down hé. Doet me 'n beetje denken aan de 6K naar 3K tijden zoals het gaat. Hopelijk dit keer niet met een -50% maar iets minder hard rekt.Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:39:
8800 bounce toch?? Dat hebben ze beloofd net zoals eerder de golden cross...
Top zo'n golden cross
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Oef, er wordt even doorgetrokken en onder de 200 dma al..
[ Voor 28% gewijzigd door Bever! op 26-02-2020 17:44 ]
Volgens mij zien de whales een mooie kans om de 9.5k gap te vullen dus die wordt even gepakt..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
nu is het wel genoeg geweest toch... of gaan we nog lager?
Het einde is nog niet in zicht dames en heren. Riemen vast
Maar het is toch nog lang geen Black Friday?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Even een vraag aan de kenners om ze af te leiden van de rode candles:
Is het nog steeds de beste manier om euro's op coinbase te zetten via de normale coinbase en om vervolgens bitcoin te kopen via coinbase pro? Of is er een betere (goedkopere) manier? Alvast bedankt.
Is het nog steeds de beste manier om euro's op coinbase te zetten via de normale coinbase en om vervolgens bitcoin te kopen via coinbase pro? Of is er een betere (goedkopere) manier? Alvast bedankt.
De goedkoopste manier is je euro's op de bankrekening laten.Joatg schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:52:
Zero.
Verwijderd
Ren... Ren nu het nog kan en kijk nooit meer terug.Joatg schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:52:
Be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:57:
[...]
Ren... Ren nu het nog kan en kijk nooit meer terug.
WAT EEN BOUNCE HEERLIJK MAN
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
WE GAAN
BULLRUN CONFIRMED BEARS DEAD
LETSGOOOOOOOOOOOOOO WOOOOOOOHOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOOHOH
WE GAAN
Bla bla bla.Joatg schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:58:
[...]
Be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.
"Stop je geld in bakstenen", zei mijn opa altijd.. vooralsnog was dat een beter advies.
Zero.
Verwijderd
When you pour water in a cup, it becomes the cup. When you pour water in a bottle, it becomes the bottle. When you pour water in a teapot, it becomes the teapot. Water can drip and it can crash. Become like water my friend.Joatg schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:58:
[...]
Be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful.
Heb jij de grafiek van BTC ondersteboven geplaatstTominatie schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:59:
WAT EEN BOUNCE HEERLIJK MAN
WE GAAN
Haha een kinderhand is snel gevuld zeggen zeSahara schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:02:
[...]
Heb jij de grafiek van BTC ondersteboven geplaatst

Ik ben echt rekt gegaan de laatste 3 dagen, de eerste hulp voor mijn portfolio mocht niet baten. Ligt nu op de IC en hopelijk bloed ie niet dood
Tip: ik heb gisteren een proefabbo van disney+ genomen, daarna direct opgezegd, mooi 7 dagen gratis kijken. Die centen steek ik weer in mijn zak.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:04:
De hell met deze poep ik ga McDonalds halen en de hele avond Netflixen.
Sterkte gasten.
Zero.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ah, daar is de kink in de kabel... Had geen buy orders moeten instellen gisteren, het einde van mijn winningstreak, >750 Dollar uit de handelspot foetsie
Nu die bende nog verkopen lijkt me ook niet slim, ik kijk het wel even aan.
Gelukkig wel een short van 9127 naar 9008 succesvol gesloten, maar de winst daarvan is natuurlijk nu een stuk minder waard omdat dat niet de bodem was. En door...
Gelukkig wel een short van 9127 naar 9008 succesvol gesloten, maar de winst daarvan is natuurlijk nu een stuk minder waard omdat dat niet de bodem was. En door...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro uit de winning streak is wel een ultra bearish signal.
All in short
All in short
Misschien de helft uit de handelspot verkopen en in USDT gaan.. en de rest laten staan hopende dat het hoger gaat? Straks gaat er nog meer af en denk je "had ik maar verlies genomen".Taro schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:12:
Ah, daar is de kink in de kabel... Had geen buy orders moeten instellen gisteren, het einde van mijn winningstreak, >750 Dollar uit de handelspot foetsieNu die bende nog verkopen lijkt me ook niet slim, ik kijk het wel even aan.
Gevoelsmatig turende op de dag-grafiek verwacht ik dat we eindigen tussen de 8000-8200 en vanaf daar weer sideways.
Hot tip, luister naar What Bitcoin Did podcast, Beginners Guide serie.Riesj74 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:36:
[...]
Waarom?
https://www.whatbitcoindi...eginners-guide-to-bitcoin
Zelfs voor de niet beginner zit er ontzettend veel interessante materie tussen.
Jouw vraag is personal security, deel 12.
- Taro
- Niet online
Ik kijk wel even, ik verwacht dat Bitcoin sowieso nog tot 8250-8300 zakt ivm MA99, maar daar op zal bouncen (al dan niet tijdelijk om daarna weer terug en mogelijk nog verder te zakken). Grote kans dat direct na het verkopen de koers weer stijgt, zo gaat het immers altijd. En mijn handelspot behandel ik ook als dusdanig, dus dit hoort erbij, ik ben redelijk afgehard inmiddelsSahara schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:17:
[...]
Misschien de helft uit de handelspot verkopen en in USDT gaan.. en de rest laten staan hopende dat het hoger gaat? Straks gaat er nog meer af en denk je "had ik maar verlies genomen".
Gelukkig de grootste pot nog in fiat, dat is belangrijker.

Oh, dit verzacht het iets
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 26-02-2020 18:36 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Is het cme gat al dicht..Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:23:
Bodem bereikt?
XRP = trash
Nee.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Nee die lage. 1 op 8540 ergens, en er is er nog 1 op 7700, wel een klein gat maar toch, die cme gasten zijn hoeren en hoeren willen hun gaatjes graag gevuld zien.
XRP = trash
- Taro
- Niet online
Maar goed dat ik niet verkocht heb, groot gedeelte al weer goedgemaakt 
Edit: Nu 50% verkocht, sterker nog, ook terug naar mijn bankrekening gestort. Ook ByBit leeggemaakt. Daarnaast volledige inleg voor TSLA + 75% van de winst teruggestort. Vandaag was weer even een wake up call, zo nu en dan moet je de winst veilig stellen en doorgaan met het restant voordat je overmoedig raakt en het daardoor weg speelt.
Edit: Nu 50% verkocht, sterker nog, ook terug naar mijn bankrekening gestort. Ook ByBit leeggemaakt. Daarnaast volledige inleg voor TSLA + 75% van de winst teruggestort. Vandaag was weer even een wake up call, zo nu en dan moet je de winst veilig stellen en doorgaan met het restant voordat je overmoedig raakt en het daardoor weg speelt.
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 26-02-2020 20:16 ]
LTC is gebounced op de gap rond de € 54... Had hem wel gezien, maar had helemaal niet verwacht dat we van 70 naar 54 zouden vallen in 2 dagen. Lang leve crypto. o.o
Nounou, paar uurtjes wat anders doen en weer een hoop actie gemist.
Wat @Bever! zegt kan wel eens waar zijn, tenzij er een soort V-shape-achtige bounce inzit.
Vanavond weer eens wat lijntjes zetten
Wat @Bever! zegt kan wel eens waar zijn, tenzij er een soort V-shape-achtige bounce inzit.
Vanavond weer eens wat lijntjes zetten
Op zich nog niet eens zo erg, vorig jaar waren de eerste drie maanden saai en daarna actie, waarna het weer instortte.Bever! schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:45:
Nu komt er een rete saaie periode de komende maanden.. Ns kijken tot hoe diep we nog kunnen zakken.
XRP = trash
Verwijderd
De grond eronder is nog beter.Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:59:
[...]
Bla bla bla.
"Stop je geld in bakstenen", zei mijn opa altijd.. vooralsnog was dat een beter advies.
3day candle closed wel echt heel lelijk, maar wel op redelijke LT support als het ergens rond de 8800 blijft hangen komende uren
Denk dat we de 8,5K. nog wel aan gaan tikken, zonder grafiek of TA.
Op de langere termijn komt het wel goed.
Dat denk ik ook wel, dus als je nog spaargeld hebt waarbij je 0% rente krijgt of zelfs bij moet betalen, dan zou ik zeggen, koop meer Bitcoin.RaptorXS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:39:
Denk dat we de 8,5K. nog wel aan gaan tikken, zonder grafiek of TA.
Hodl
Verwijderd
Raptor koopt pas wanneer zelfs de early investors een tikkeltje ongerust worden, en altijd pas rond de absolute dip.mengenli schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:44:
[...]
Dat denk ik ook wel, dus als je nog spaargeld hebt waarbij je 0% rente krijgt of zelfs bij moet betalen, dan zou ik zeggen, koop meer Bitcoin.
Hodl
Als een echte 64bit eindbaas met ballen van titanium.
Iemand nog wat hier van gekocht ?
Het zal wel een bug zijn, maar grappig om te zien.

Na alle rektellende, raak ik verdomme ook nog m'n telefoon kwijt. En na een dag zonder internet (jeetje dat was moeilijk, hoe deden we dat 20 jaar terug??) zien ik ook nog eens flink rode koersen.
Ik verander mijn naam naar Ali Bahbah Balen.
Oh nee, voor hodlers is er niks aan de hand he 🙃
Ik verander mijn naam naar Ali Bahbah Balen.
Oh nee, voor hodlers is er niks aan de hand he 🙃
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zoo gaat hard nu. Op weg naar de €7800. Ben een poosje niet wezen kijken, maar het jaar begon wat beweging te tonen.
Is er een event dat ik gemist heb? Strengere regels in de US? Iets? Of is dit gewoon een willekeurige drop?
Is er een event dat ik gemist heb? Strengere regels in de US? Iets? Of is dit gewoon een willekeurige drop?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
@Sando Iets met een virus. Men verkoopt de cryptomuntjes om mondmaskers en potten soep in te slaan. De aandelenbeurzen gaan net zo hard naar beneden.
Is een echo bull, super piek van 20k zorgt voor naschokken. Nu consolidatie en volatiliteit constrictie, daarna een nieuwe energie voor een nieuwe macro bull. Ik verwacht eind 2020Erapaz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 06:31:
@Sando Iets met een virus. Men verkoopt de cryptomuntjes om mondmaskers en potten soep in te slaan. De aandelenbeurzen gaan net zo hard naar beneden.
Laat dit nou het begin zijn van een mooie V shape op 4H frame.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Entry gemist op ongeveer 30$ vannacht helaas. Nieuwe ronde nieuwe kansen vandaag. Denk niet dat dit de bodem al was. Max. pain scenario ligt nog wel iets lager denk ik
En iedereen en die crypto een beetje volgt weet nu wel van de cme gaps, dus dat daar ergens een bounce zat was wel logisch. Om die CME gap buyers wat pijn te doen, kan er nog wel wat gedumped worden
En iedereen en die crypto een beetje volgt weet nu wel van de cme gaps, dus dat daar ergens een bounce zat was wel logisch. Om die CME gap buyers wat pijn te doen, kan er nog wel wat gedumped worden
[ Voor 37% gewijzigd door The_Goat op 27-02-2020 08:11 ]
zing mee... "halving halving halving halving haaaalving"Bever! schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:04:
[...]
Is een echo bull, super piek van 20k zorgt voor naschokken. Nu consolidatie en volatiliteit constrictie, daarna een nieuwe energie voor een nieuwe macro bull. Ik verwacht eind 2020
Verwijderd
Ik ben bang dat ik de halving een beetje verkeerd geïnterpreteerd heb.
Het is denk ik geen halvering van de blockrewards maar een halvering van de PF fiatwaarde.
Details natuurlijk, maar toch wellicht stof tot nadenken.
Het is denk ik geen halvering van de blockrewards maar een halvering van de PF fiatwaarde.
Details natuurlijk, maar toch wellicht stof tot nadenken.
@Verwijderd Dat was bij de LTC halving toch niet anders
Verwijderd
Ik zou het niet weten. Litecoin zeg je?Acidrain schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:36:
@Verwijderd Dat was bij de LTC halving toch niet anders
Dat muntje ken ik niet.
1 ding is wel duidelijk: zodra de reguliere beurzen flink omlaag gaan (10% in een paar dagen is toch behoorlijk) duikt niet iedere belegger BTC in. Goud, zilver, shortposities en fiat zijn nog steeds king. Ik had nu in 2020 toch verwacht dat BTC een plus zou noteren in plaats van deze dip.
Geldt overigens voor mijzelf ook, mijn aandelenpot verkocht en geen moment gedacht om voor een dergelijk bedrag BTC aan te schaffen. Maakt het meteen logisch waarom mensen die minder met crypto hebben dan ik zelf het ook niet doen.
Geldt overigens voor mijzelf ook, mijn aandelenpot verkocht en geen moment gedacht om voor een dergelijk bedrag BTC aan te schaffen. Maakt het meteen logisch waarom mensen die minder met crypto hebben dan ik zelf het ook niet doen.
[ Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-02-2020 13:03 ]
Het lastige vind ik, voor de reguliere belegger is de aandelenmarkt momenteel ook wel aantrekkelijk door al die forse dalingen. Heb vandaag en gisteren fors bijgekocht omdat ik wel geloof in herstel op de aandelenmarkt op langere termijn. Ik bedoel, Shell vandaag voor onder de 21 euro is een prikkie. Heb nog steeds meer in crypto zitten, maar als ik momenteel moest kiezen had ik nog meer in aandelen willen investeren.TuutjDrie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:02:
1 ding is wel duidelijk: zodra de reguliere beurzen flink omlaag gaan (10% in een paar dagen is toch behoorlijk) duikt niet iedere belegger BTC in. Goud, zilver, shortposities en fiat zijn nog steeds king. Ik had nu in 2020 toch verwacht dat BTC een plus zou noteren in plaats van deze dip.
Hopen dat de Corona hectiek snel voorbij waait...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Kopen na een daling van 10% is niks mis mee, zeker de waarde-aandelen zoals een Shell kun je geen enorme buil aan vallen (hooguit dat ie nog wat verder daalt maar als je de tijd hebt komt het wel goed). Ik zit zelf op KLM te azen, maar die moet nog een stuk naar beneden voordat ik ga kopen (doet vandaag weer goed zijn best met -9% momenteel).B-Bandit schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:06:
[...]
Het lastige vind ik, voor de reguliere belegger is de aandelenmarkt momenteel ook wel aantrekkelijk door al die forse dalingen. Heb vandaag en gisteren fors bijgekocht omdat ik wel geloof in herstel op de aandelenmarkt op langere termijn. Ik bedoel, Shell vandaag voor onder de 21 euro is een prikkie. Heb nog steeds meer in crypto zitten, maar als ik momenteel moest kiezen had ik nog meer in aandelen willen investeren.
Hopen dat de Corona hectiek snel voorbij waait...
Volgens mij zijn de banken nu heel blij dat de kluizen volstromen met assets.
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!