dat denk ik niet.. dat moeten ze namelijk allemaal weer afstorten bij de europese bank waar ze rente over moeten betalen ipv krijgen...
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
De beurzen zakken idd verder en ook fors onderuit. TSLA vandaag op -11%, gisteren ook al fors in de min. Gelukkig op tijd uitgestapt, wacht nog even met opnieuw instappen. Goud ook al in de min vandaag, toch maar naar wat anders op zoek...
Hetzelfde geldt voor cryptocurrency, even aan de zijkant in fiat afwachten totdat de rust wederkeert, al dan niet pas over enkele jaren
Hetzelfde geldt voor cryptocurrency, even aan de zijkant in fiat afwachten totdat de rust wederkeert, al dan niet pas over enkele jaren
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mwha, wat maakt het uit als je toch geen koop- of verkoopplannen hebt.Pelox schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:45:
We gingen toch nog lager???
Dagkoersen is meer een daghandelaars dingetje die er goud geld mee kunnen verdienen toch.
- Taro
- Niet online
Grote kans dat er vlak boven de 9k of 9.2k een enorme selloff plaatsvindt, nog niet juichenPelox schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:45:
We gingen toch nog lager???
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zolang hier in NL de vraag flink groter blijft dan het aanbod, weinig kans. Misschien dat als een crisis komt die jaren gaat duren waardoor mensen de hypotheek niet meer kunnen betalen, dat het wat kan zakken.lighting_ schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:50:
Gaan de huizenprijzen ook zakken?
Ik juig niet.. Ik ben vanmorgen uitgestapt.Taro schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:54:
[...]
Grote kans dat er vlak boven de 9k of 9.2k een enorme selloff plaatsvindt, nog niet juichen
Zero.
- Taro
- Niet online
Werkt hier prima.pietz0r schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:56:
Binance weer down of?
@Pelox Dan zal de prijs nu wel omhoog gaan, dat herkennen we allemaal
De app doet niks bij mijTaro schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 17:58:
[...]
Werkt hier prima.
@Pelox Dan zal de prijs nu wel omhoog gaan, dat herkennen we allemaal
- Taro
- Niet online
Dat zei je er niet bij
App werkt hier op iOS ook prima.
Binance werkt hier prima (Android).
Moest ik nu juist weten wat te doen... Dan maar 50:50. Beetje verkocht voor moest het dippen, en de rest hou ik bij.
Moest ik nu juist weten wat te doen... Dan maar 50:50. Beetje verkocht voor moest het dippen, en de rest hou ik bij.
Hedera Hashgraph gaat weer lekker vandaag.... en deze keer heb ik wel een zakje..
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Volgens Nout komt er een recessie aan:
De laatste recessie was in 2008, toevallig ?? tijdens het ontstaan van de BTC.
Dus als het al een recessie wordt gaan we voor de eerste keer meemaken wat het met de crypto's doet.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...acht-recessie-door-coronaOud-bankpresident Wellink verwacht recessie door corona.
De laatste recessie was in 2008, toevallig ?? tijdens het ontstaan van de BTC.
Dus als het al een recessie wordt gaan we voor de eerste keer meemaken wat het met de crypto's doet.
Dat is wel een gewaagde uitspraak van meneer Wellink. Ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee gaat vallen. 81000 (bevestigde) besmettingen wereldwijd en daarvan zijn er 2800 gestorven bestaande uit voornamelijk ouderen. 30000 zijn alweer gezond.
Dit zijn verwaarloosbare getallen. Dit stelt niks voor. Nu is het idd ff economisch wat klappen opvangen maar uiteindelijk gaat alles weer draaien en gaan we weer naar nieuwe ATH's. Als ik niet zo extreem hard geloofde in shitcoins had ik sowieso aandeeltjes gekocht in de dip.
Moon
Dit zijn verwaarloosbare getallen. Dit stelt niks voor. Nu is het idd ff economisch wat klappen opvangen maar uiteindelijk gaat alles weer draaien en gaan we weer naar nieuwe ATH's. Als ik niet zo extreem hard geloofde in shitcoins had ik sowieso aandeeltjes gekocht in de dip.
Moon
De economische vooruitzichten waren al niet zo geweldig, er was lage groei voorspelt voor dit jaar. Nu we nog iets minder groei krijgen door het virus kunnen sommige landen wel onder de 0% springen en dan heb je een resessie. Alhoewel dat volgens mij wel enkele maanden achter elkaar moet gebeuren voordat je echt van een recessie kunt spreken.Tominatie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:38:
Dat is wel een gewaagde uitspraak van meneer Wellink. Ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee gaat vallen. 81000 (bevestigde) besmettingen wereldwijd en daarvan zijn er 2800 gestorven bestaande uit voornamelijk ouderen. 30000 zijn alweer gezond.
Moon
Buiten dat, 81000 mensen hebben een goeie griep en het gros wil een mondkapje.Tominatie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:38:
Moon
Wereldwijd lijden 30000000 mensen aan aids en bijna niemand gebruikt een condoom.

En bitcoin, die gaat langzaam weer omhoog.
Mars!
XRP = trash
- Taro
- Niet online
Er staan 5 cryptocurrency miljardairs in een lijst van 2816 wereldwijde miljardairs. Naast CZ van Binance, staat ook de oud CEO van Ripple in de lijst, proudly sponsored door zijn volgelingen. Zie https://cointelegraph.com...er-in-new-hurun-rich-list.
Toevallig zojuist nieuws over een samenwerking van een partner van XRP met een japanse bank: https://u.today/ripples-p...-with-major-japanese-bank, heb er een paar ingeslagen om er op mee te liften.
Toevallig zojuist nieuws over een samenwerking van een partner van XRP met een japanse bank: https://u.today/ripples-p...-with-major-japanese-bank, heb er een paar ingeslagen om er op mee te liften.
Ondertussen knalt polychain keihard omhoog!
(Heb ik niet, ook geen koopadvies)
(Heb ik niet, ook geen koopadvies)
Ik lul ook zomaar wat
Liedje voor Corona: Je bent welkom, welkom in ons land

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
- Taro
- Niet online
Eerste geval in NL: https://www.telegraaf.nl/...-coronageval-in-nederland
Bij een patiënt in Nederland is vanavond #COVID19 vastgesteld. Met labonderzoek is de diagnose bevestigd. De GGD is gestart met contactonderzoek. Meer informatie: https://t.co/80e0vcVakc#coronavirus #ncov #patiënt #virus pic.twitter.com/UGQPIdJ7Tl
— RIVM (@rivm) 27 februari 2020
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 27-02-2020 21:43 ]
Amerikaanse markten vallen op dit moment naar beneden omdat er initiële berichten zijn over een mogelijke Russische aanval op het Turkse leger met als gevolg honderden doden. De berichten worden met data, video/foto's bevestigt maar omdat er in Turkije een broadcastin ban is en twitter en instagram zojuist is gesloten kan er geen main stream verificatie volgen.
Ik hoop dat jullie hiermee je voordeel uit kunnen halen.
Ik hoop dat jullie hiermee je voordeel uit kunnen halen.
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
- Taro
- Niet online
De Amerikaanse markten zijn 3 minuten geleden gesloten, heb net weer 20% TSLA teruggekocht (@ 920 verkocht, @ 680 gekocht), stel wel een stoplossje in voor morgenmiddag 
Klik even door voor de video:
Grote kans dat de Bitcoin daily candle alsnog rood eindigt... Hier is het ook wel weer even tijd voor:
Klik even door voor de video:
Me when people are talking about the current stock market crash. pic.twitter.com/dqTca1lcXj
— WhalePanda (@WhalePanda) 27 februari 2020
Grote kans dat de Bitcoin daily candle alsnog rood eindigt... Hier is het ook wel weer even tijd voor:

[ Voor 57% gewijzigd door Taro op 27-02-2020 22:26 ]
Ahum:Tominatie schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 20:38:
Moon
Bron: https://www.telegraaf.nl/...op-dieprode-beurzen-in-vsDe Dow Jones-index sloot 4,4% lager op 25.766,64 punten. De breed samengestelde S&P 500 verloor ook 4,4% tot 2978,76 punten en techbeurs Nasdaq speelde 4,6% kwijt op 8566,48 punten. Het weekverlies voor alle drie de beursgraadmeters liep daarmee op tot boven de 10%, wat officieel een correctie inhoudt. Het is de slechtste week voor de Amerikaanse beurzen sinds de financiële crisis van 2008.
- Taro
- Niet online
Daar ging de daily candle, die is weer rood. Pas rond 8300-8350 verwacht ik weer een opleving.
Aangezien we deze voor crypto ook hebben is deze misschien wel een keertje leuk:

Haha die is wel mooi.
Ik heb even wat heel lage bids gezet mocht het vannacht feest worden, ben benieuwd hoe het er morgen bij staat
Ik heb even wat heel lage bids gezet mocht het vannacht feest worden, ben benieuwd hoe het er morgen bij staat
Turkije steurt Russische ambassadeur naar huis bombardeert even Russische luchbasis en geruchten gaan dat artikel 92 wordt geactiveerd.
Wordt morgen weer een leuke dag op de markt.
Wordt morgen weer een leuke dag op de markt.
ik wil eigenlijk niet reageren maar die RTE Erdogan moet zsm oprotten. 29 militairen overleden, en nog eens 36 miltitairen zwaar gewond.
Die gek moet echt z.s.m .weg, net als Assad en ook Poetin. Allemaal gekken daar.
Die gek moet echt z.s.m .weg, net als Assad en ook Poetin. Allemaal gekken daar.
Nog iets lekkers gevonden daar?Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:04:
De hell met deze poep ik ga McDonalds halen.
Wat doet het met de koers is wat de vraag is.. de mentale gesteldheid is minder relevantmengenli schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:06:
ik wil eigenlijk niet reageren maar die RTE Erdogan moet zsm oprotten. 29 militairen overleden, en nog eens 36 miltitairen zwaar gewond.
zelfs het (bijna) altijd stijgende mc donnalds ging onderuitPilatuS schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 23:00:
Aangezien we deze voor crypto ook hebben is deze misschien wel een keertje leuk:
[Afbeelding]

Toch even wat posten!

Dit zou kunnen zijn. Help het ons hopen
En verder voor de mensen die roepen dat Bitmex 'scamwicks' heeft. Kijk eens aan. Only on Binance:

Een 'scamwick'. Op bitmex geen last van gehad. Zo zie je maar. Je bent hier nergens veilig voor en kan overal gebeuren. Wees er alert op. Don't get rekt!

Dit zou kunnen zijn. Help het ons hopen
En verder voor de mensen die roepen dat Bitmex 'scamwicks' heeft. Kijk eens aan. Only on Binance:

Een 'scamwick'. Op bitmex geen last van gehad. Zo zie je maar. Je bent hier nergens veilig voor en kan overal gebeuren. Wees er alert op. Don't get rekt!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Tsja, even kijken. Trump, Poetin, Assad, Jinping, Erdogan, Johnson, Jong-Un, Modi en hier in NL hebben we Baudet. Nou mis ik er nog vast een hoop, maar de helft van de wereld is redelijk de lul inmiddels met al die idioten en het worden er alleen maar meer.mengenli schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:06:
Tja, het systeem zit nu eenmaal zo in elkaar dat een bepaald soort mensen in de politiek de top bereiken. Meestal zijn dat niet de meest verstandige mensen. Of beter gezegd, de meest wijze mensen. En als er dan es eentje met goede bedoelingen voor de mensheid in het algemeen zover komt dat 'ie iets voor het zeggen heeft, wordt 'ie door iedereen vervolgens weggestemd omdat de economie onder zijn of haar bewind niet is gegroeid.mengenli schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:06:
Huh, verrek BTC daalt weer!
Verdorie, andere kant op joh! Ik mot geld hebben! Laat de aandelenmarkten maar flink onderuit gaan, en dat iedereen gaat hedgen in BTC.
Waar was ik ook weer... Oja. Maar eh, zelf heb ik daar totaal geen last van.
Mooi, je zat op dezelfde golflengtePilatuS schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:24:
[...]
Tsja, even kijken. Trump, Poetin, Assad, Jinping, Erdogan, Johnson, Jong-Un, Modi en hier in NL hebben we Baudet. Nou mis ik er nog vast een hoop, maar de helft van de wereld is redelijk de lul inmiddels met al die idioten en het worden er alleen maar meer.
Ik kon het echter niet laten om er een geintje van te maken.
Het alternatief is zelde beter dan wat er zit. In egypte wilde ze moebarak ook niet meer, Alleen omdat ze dat protesteren ook wel wat vonden, kregen ze er extra gratis een zooi religie gekkies voor terug.PilatuS schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:24:
[...]
Tsja, even kijken. Trump, Poetin, Assad, Jinping, Erdogan, Johnson, Jong-Un, Modi en hier in NL hebben we Baudet. Nou mis ik er nog vast een hoop, maar de helft van de wereld is redelijk de lul inmiddels met al die idioten en het worden er alleen maar meer.
Ach , we hebben Pinokkio Rutte, als zijn lippen bewegen liegt hij.toilet_paper schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:31:
[...]
Mooi, je zat op dezelfde golflengte![]()
Ik kon het echter niet laten om er een geintje van te maken.
Die 1000 euro die we allemaal zouden krijgen hoor je niks meer over.
Blijkbaar kan het in Hongkong wel toch.
Maar om hier geen politiek forum van te maken, ontopic: Tot nu toe valt het nog wel mee hoe de crypto's zich houden tov de aandelenmarkt.
Verwijderd
Politiek...
Help, ik wil geen bans meer...
Soms heb ik weleens het gevoel dat de wereld een beetje gek aan het worden is. Enig dialoog met respect voor meningsverschillen lijkt doodgesmoort en de mensen aan het roer...
Laten we eerlijk zijn dat zijn gewoon geen nuchtere mensen met karakter of plichtsbesef naar het volk, mensen die verantwoord leiding geven met enig moraal als leidraad en respect voor een beter groot geheel, zoals we vroeger wel leken te hebben. Of misschien verbeeld ik me dit?
Het lijkt alsof iedereen weer langzaam vergeet wat voor gruwelijke dingen er in ons menselijke verleden hebben plaatsgevonden. Mensen die oog in oog hebben gestaan met destructie, leed en persoonlijke ervaringen in gruwelijke tijden verdwijnen langzaam, het lijkt of het verstand met hen sterft. Terwijl de mensen die alleen luxe en welvaart kennen, en veelal eigenbelang nastreven langzaam de handen aan de knoppen krijgen...
Het lijkt 1 groot polarisatie festijn, met alle gevolgen van dien.
Dusja soms maak ik me daar best wat zorgen over.
Help, ik wil geen bans meer...
Soms heb ik weleens het gevoel dat de wereld een beetje gek aan het worden is. Enig dialoog met respect voor meningsverschillen lijkt doodgesmoort en de mensen aan het roer...
Laten we eerlijk zijn dat zijn gewoon geen nuchtere mensen met karakter of plichtsbesef naar het volk, mensen die verantwoord leiding geven met enig moraal als leidraad en respect voor een beter groot geheel, zoals we vroeger wel leken te hebben. Of misschien verbeeld ik me dit?
Het lijkt alsof iedereen weer langzaam vergeet wat voor gruwelijke dingen er in ons menselijke verleden hebben plaatsgevonden. Mensen die oog in oog hebben gestaan met destructie, leed en persoonlijke ervaringen in gruwelijke tijden verdwijnen langzaam, het lijkt of het verstand met hen sterft. Terwijl de mensen die alleen luxe en welvaart kennen, en veelal eigenbelang nastreven langzaam de handen aan de knoppen krijgen...
Biggest update in years.
— BitcoinWisdomIo (@BitcoinWisdomIo) 27 februari 2020
BitcoinWisdom proudly presents Orderbook Heatmaps.
Track Bitfinex, Bitmex and Coinbase BTC/USD markets individually or use Aggregated Heatmap on https://t.co/NnfweKzh6u
Er zijn meerdere sites die heatmaps aanbieden zoals bijvoorbeeld Tensor, maar hier is het gratis en het werkt net zo goed of beter.
Erst kommt das Fressen, und dann kommt die Moral.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:41:
Politiek...
Help, ik wil geen bans meer...![]()
S&P500 gaat toch behoorlijk hard naar onderen.... Lang niet meer gezien zo'n candle. in 2008 was de grootste rode weekly candle procentueel gezien aanzienlijk groter, maar die van deze week komt volledig zonder 'aankondigende downtrend'. 'KNAK!' om het zo maar te zeggen. Het twijgje breekt...
Denk ik ook over na nu... Al vrees ik nu best wel dat TSLA gewoon de Bitcoin rally aan het nabouwen is. Aka, het kan nog veel lager.Taro schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:03:
De Amerikaanse markten zijn 3 minuten geleden gesloten, heb net weer 20% TSLA teruggekocht (@ 920 verkocht, @ 680 gekocht), stel wel een stoplossje in voor morgenmiddag
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gewoon blijven zitten. Alles wat verkocht wordt, wordt ook weer gekocht.
Diepe zakken slaan hun slagen
Het is de tijd om een gokje te wagen
Corona slaat dan wel om ons heen
Het tijdperk is niet meer van steen
Samen gaan we naar de maan
Om daar corona achterover te slaan
Heb geduld en geen paniek
Want dan word je pas echt coronaziek
Diepe zakken slaan hun slagen
Het is de tijd om een gokje te wagen
Corona slaat dan wel om ons heen
Het tijdperk is niet meer van steen
Samen gaan we naar de maan
Om daar corona achterover te slaan
Heb geduld en geen paniek
Want dan word je pas echt coronaziek
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Wat zie ik hier?... de verwachtte koers die we opgaan met BTC?..PilatuS schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 01:24:
[Twitter]
Er zijn meerdere sites die heatmaps aanbieden zoals bijvoorbeeld Tensor, maar hier is het gratis en het werkt net zo goed of beter.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kun je ook uitleggen hoe ik de kleurtjes moet lezen?PilatuS schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 01:24:
[Twitter]
Ik heb wel even gegoogeld maar snap het niet.
Ik lul ook zomaar wat
vanaf 11:48Riesj74 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:37:
[...]
Wat zie ik hier?... de verwachtte koers die we opgaan met BTC?..
weet niet welke kant we op gaan weet alleen welke kant ik op ga en dat is behoorlijk REKT
Aex is op dit moment negatief over een periode van 1 jaar
Ik heb een reservespaarpotje aan de kant staan dat ik over een paar jaar, als de verbouwingen aan mijn huisje volledig af zijn, op de beurs wilde gooien... Maar als dit zo doorgaat denk ik dat mijn tuinhuis nog even zal moeten wachten. Het blijft maar gaan en het jeukt om te kopen...
Ook nog wat fiat naar Kraken sturen dit weekend. Je weet nooit dat LTC verder keldert naar € 40. Dan koop ik toch bij...
Ook nog wat fiat naar Kraken sturen dit weekend. Je weet nooit dat LTC verder keldert naar € 40. Dan koop ik toch bij...
[ Voor 19% gewijzigd door Imgnrydrmr op 28-02-2020 10:42 ]
Zo alle "winsten" van de afgelopen maanden zijn weer mooi verdampt. We kunnen weer opnieuw beginnen.
Zero.
Yup.. ik had langer moeten wachten met weer inzetten...Pelox schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:54:
Zo alle "winsten" van de afgelopen maanden zijn weer mooi verdampt. We kunnen weer opnieuw beginnen.
dacht dat het gisteren weer ff omhoog ging, maar nee
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
We kunnen elkaar de hand schudden, toch op de piek van laatst moeten verkopen.. Nu weer wachten tot de schade zichzelf beperktPelox schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:54:
Bitfinex down, daar werden vroeger nog wel eens flinke grappen mee uitgehaald
Sinds wanneer is die down dan? Hoe lang al?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nog even doorbijten cryptovrienden...
....bijkoop orders staan klaar net boven de 8.2K, dan gaan we weer sky-high!
[Video: https://i.imgur.com/cpvtSsE.gifv]
....bijkoop orders staan klaar net boven de 8.2K, dan gaan we weer sky-high!
[Video: https://i.imgur.com/cpvtSsE.gifv]
Bericht dat ik las is gepost om 10.30DAMAGE schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:10:
Sinds wanneer is die down dan? Hoe lang al?
Vanmiddag lopen die verdomde futures af, mij iets te toevallig deze recente daling. Hier kan die druk omlaag vandaan komen. Kan nog wel een trapje naar beneden gaan voor eind van de middag en dan weer gewoon verder met de bullmarkt... hoop ik dan
De tijd leert of het tij keert
Ik denk dat dit meer "corona paniek" is.raq schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:40:
Vanmiddag lopen die verdomde futures af, mij iets te toevallig deze recente daling. Hier kan die druk omlaag vandaan komen. Kan nog wel een trapje naar beneden gaan voor eind van de middag en dan weer gewoon verder met de bullmarkt... hoop ik dan
De halve wereld is er druk mee.
Er worden fabrieken en bedrijven gesloten, parken gaan dicht, mensen moeten thuis blijven etc. etc.
Dat begin je echt te merken nu...zeker nu het ook in Europa voor dooien en paniek aan het zorgen is.
Ik gok dat we geen verbetering gaan zien tot we Corona-af zijn en alles weer op volle toeren draait.
Niks mooier dan BTC die vol gas op je buy orders afstormt
om ze vervolgens in de lawine meegevoerd zien worden en in de afgrond verwijnen?The_Goat schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:53:
Niks mooier dan BTC die vol gas op je buy orders afstormt
Vraag me idd af of BTC het stopbord zal zien_Dekker schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:00:
[...]
om ze vervolgens in de lawine meegevoerd zien worden en in de afgrond verwijnen?
Zijn er nog andere mensen die voornamelijk kijken naar de waarde van je portfolio in BTC en niet in euro's of dollars? Ik handel eigenlijk alleen maar altcoins tegen BTC en heb mijn BTC stack behoorlijk zien groeien. Dat ik dan geen of weinig winst in euro's heb gemaakt maakt mij niet zoveel uit. Uiteindelijk stijgt BTC toch wel weer een keer en voorlopig ben ik niet van plan om naar fiat te gaan. De volatiliteit van BTC maakt het zelfs een stuk makkelijker om te handelen tegen altcoins.
[ Voor 11% gewijzigd door Azer op 28-02-2020 12:05 ]
Niet bang voor_Dekker schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:00:
[...]
om ze vervolgens in de lawine meegevoerd zien worden en in de afgrond verwijnen?
naar fiat gaan doe ik sowieso niet is ook niet mijn auto merk btwAzer schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:04:
Zijn er nog andere mensen die voornamelijk kijken naar de waarde van je portfolio in BTC en niet in euro's of dollars? Ik handel eigenlijk alleen maar altcoins tegen BTC en heb mijn BTC stack behoorlijk zien groeien. Dat ik dan geen of weinig winst in euro's heb gemaakt maakt mij niet zoveel uit. Uiteindelijk stijgt BTC toch wel weer een keer en voorlopig ben ik niet van plan om naar fiat te gaan. De volatiliteit van BTC maakt het zelfs een stuk makkelijker om te handelen tegen altcoins.
De 8500 support is al 2x getest. Ik denk dat hij het niet al te vaak meer gaat houden, misschien nog 1 of 2 keer maar daarna zal het afgelopen zijn. De volgende stop daarna zal waarschijnlijk 8200/8300 zijn vermoed ik.
Het enige dat ik hieruit opmaak is dat we naar rechts gaan, wat op zich de goede kant is.
Ik heb al een fiat en 1 is genoeg.bie100 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:09:
[...]
naar fiat gaan doe ik sowieso niet is ook niet mijn auto merk btw
Zero.
Die corona-hype is al een langere tijd aan de gang, ik zie de samenhang niet zo ook niet wat dit voor BTC voor een negatieve impact zou hebben. Lijkt me meer op manipulatie om een bepaald doel te bereiken.Riesj74 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 11:49:
[...]
Ik denk dat dit meer "corona paniek" is.
De halve wereld is er druk mee.
Er worden fabrieken en bedrijven gesloten, parken gaan dicht, mensen moeten thuis blijven etc. etc.
Dat begin je echt te merken nu...zeker nu het ook in Europa voor dooien en paniek aan het zorgen is.
Ik gok dat we geen verbetering gaan zien tot we Corona-af zijn en alles weer op volle toeren draait.
Maar goed, we gaan het zien na vanmiddag.
De tijd leert of het tij keert
Mooie bearish 12H close, maar met minder volume dan de 2 vorige candles
Rollercoaster tijd
Rollercoaster tijd
Riesj74 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:37:
[...]
Wat zie ik hier?... de verwachtte koers die we opgaan met BTC?..
Het is een visuele weergave van het orderboek. Bij de link die ik post dus ook nog van meerdere exchanges. Het laat zien waar veel vraag en aanbod ligt. Verder heeft de koers heel vaak de neiging deze punten op te zoeken omdat dit de punten zijn waar mensen willen kopen of verkopen. Vaak genoeg komt er ook op een plek veel vraag of aanbod te liggen en zie je de prijs die richting op gaan.shovelhead1340 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:01:
[...]
Kun je ook uitleggen hoe ik de kleurtjes moet lezen?
Ik heb wel even gegoogeld maar snap het niet.
Op tradingview lees ik weer de meest bearish voorspellingen.. terug naar 5 en 6k.. zo vermoeiend die cryptomarkt..
Zero.

Ik lul ook zomaar wat
@Pelox Kunnen we terug naar 5k? Tuurlijk! Is dat nu aan de orde? Natuurlijk niet! Dat soort 'voorspellingen' heb je letterlijk geen reet aan. Niemand kan het namelijk voorspellen. Lekker niks van aantrekken. Maar inderdaad, je merkt in elke markt op het moment hoe paniekerig mensen kunnen zijn. Hoort erbij.
persoonlijk geloof ik er niet dat halving priced in is. maar dat is niets meer dan gevoel.Pelox schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:09:
Op tradingview lees ik weer de meest bearish voorspellingen.. terug naar 5 en 6k.. zo vermoeiend die cryptomarkt..
Maar binnen crypto markt is Sell The News erg populair. Dus ja, hier komt ie: hij kan of omhoog of naar beneden.

gewoon relax
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Eerste entry gemist op 25$ dollar, en nu zit ik in een soort van net iets te grote tilt short op 8650, lekker weer 
Edit: gelukkig geclosed op 8600. Ik denk dat de (tijdelijke) bodem iig in is.

Edit: gelukkig geclosed op 8600. Ik denk dat de (tijdelijke) bodem iig in is.
[ Voor 25% gewijzigd door The_Goat op 28-02-2020 15:37 ]
Weer een n00b vraag hoor, maar hoe bedoel je dit?Azer schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 12:04:
Je koopt BTC met Altcoin winst of..wat?
Ergens begin je toch met fiat...
Ja, maar hij bedoelt dat hij nu enkel nog naar btc waarde kijkt. Ik kijk persoonlijk naar beide. Ook al zakt mijn euro/dollar waarde dan ben ik toch altijd een soort van tevreden wanneer ik de btc waarde omhoog krijg. Liefst beideRiesj74 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:12:
[...]
Weer een n00b vraag hoor, maar hoe bedoel je dit?
Zero.
Ergens heb ik ooit met fiat BTC gekocht ja. Dat geld heb ik er allang weer uitgehaald. Nu trade ik geautomatiseerd met mijn zelf geschreven bot altcoins tegenover BTC om te proberen mijn BTC stack te vergroten. Wat er met de BTC waarde gebeurt is belangrijk voor het traden, omdat de BTC waarde ook voor een groot deel bepaald wat er met de altcoin waarde gebeurt. Echter, om te kijken hoe goed of slecht mijn bot het heeft gedaan, kan je niet naar de euro/dollar waarde kijken, maar alleen naar de BTC waarde. Ik handel namelijk in BTC en niet in euro's of dollars.Riesj74 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:12:
[...]
Weer een n00b vraag hoor, maar hoe bedoel je dit?
Damn, klinkt netjes.Azer schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:54:
[...]
Ergens heb ik ooit met fiat BTC gekocht ja. Dat geld heb ik er allang weer uitgehaald. Nu trade ik geautomatiseerd met mijn zelf geschreven bot altcoins tegenover BTC om te proberen mijn BTC stack te vergroten. Wat er met de BTC waarde gebeurt is belangrijk voor het traden, omdat de BTC waarde ook voor een groot deel bepaald wat er met de altcoin waarde gebeurt. Echter, om te kijken hoe goed of slecht mijn bot het heeft gedaan, kan je niet naar de euro/dollar waarde kijken, maar alleen naar de BTC waarde. Ik handel namelijk in BTC en niet in euro's of dollars.
Ik ben alles nog handmatig aan het doen...
Maarja, mijn programmeer skills houden ook op bij het instellen van de magnetron.
- Taro
- Niet online
Niet de bodem, wel een prima R/R. Send it
BTC is gebounced volgens mij.
Net iets onder de support van 8530... nu op een mooie 8701 en stijgende...
#GOBULLS
Net iets onder de support van 8530... nu op een mooie 8701 en stijgende...
#GOBULLS
Reversed Tether FUD:
📢Bitfinex Repays $100M of Outstanding Loan Facility to Tether.
— Bitfinex (@bitfinex) 28 februari 2020
Read more at https://t.co/UkKaNESd70
Ik denk dat de meeste traders hier het gewoon handmatig doen hoor... is naar mijn mening ook de beste manier om alle facetten van het traden onder de knie te krijgen...Riesj74 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 16:03:
[...]
Damn, klinkt netjes.
Ik ben alles nog handmatig aan het doen...
Maarja, mijn programmeer skills houden ook op bij het instellen van de magnetron.
Daarna kan je altijd nog kijken naar bijvoorbeeld een scanner die automatisch in- en uitstapsignalen serveert, maar ook die moet je aan de hand van je eigen skills configureren.
Ikzelf trade ook voornamelijk om meer BTC te vergaren en kijk niet zo zeer naar de waarde die m'n PF heeft. Als BTC naar de 100K gaat dan ga ik daar wat meer op letten denk ik ;-)
Ben wel benieuwd, gaat de FED (of BIS) zondagavond ingrijpen op de financieele markten?
De eerste geruchten zijn er al.
Bron: https://www.zerohedge.com...bank-bailout-sunday-nightThere Is Just One Question: Will The Fed Activate A Coordinated Central Bank Bailout On Sunday
LOL. Dit is lachwekkend deze geruchten, een dictatuur is hier niks bij. Omdat de beurzen een hele slechte week beleven, moet er maar meteen water bij de wijn gedaan wordenRaptorXS schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:28:
Ben wel benieuwd, gaat de FED (of BIS) zondagavond ingrijpen op de financieele markten?
[...]
Bron: https://www.zerohedge.com...bank-bailout-sunday-night

Goud en zilver ook serieus down, typisch voor begin van een serieuze crisis. Cash is king
Wow interessant, had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Normaal gesproken gaan deze juist omhoog in zo'n crisis toch?Bever! schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:32:
Goud en zilver ook serieus down, typisch voor begin van een serieuze crisis. Cash is king
Daarom is het goed mogelijk dat het Plunge Protection Team gaat ingrijpen in de USA want the DonaldBever! schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:32:
wil graag groene koersen zien op Wallstreet ivm de verkiezingen dit jaar.
Nee in eerste instantie gaat alles down, men heeft liquiditeit nodig. Daarna zie je edelmetaal boomen, kijk maar eens terug naar de periode na lehmanAzer schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:42:
[...]
Wow interessant, had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Normaal gesproken gaan deze juist omhoog in zo'n crisis toch?
- Taro
- Niet online
ONT zit nu op de MA99 en blijft er netjes op/boven hangen, ik ga een poging wagen als die goed door het nu plaatsvindende 1 minute chart dipje komt.
Vandaag al bijna -4% moeten accepteren met goud, overall nu bijna -5%, maandag maar even aankijken wat er gebeurt.Bever! schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 20:02:
[...]
Nee in eerste instantie gaat alles down, men heeft liquiditeit nodig. Daarna zie je edelmetaal boomen, kijk maar eens terug naar de periode na lehman
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!