De 7700 usd lijkt vooralsnog een niet te slechten barriere. De vorige denial werd gevolgd door een drop die vrij goed werd opgekocht. Bij een derde mislukte poging vraag ik me af of we niet gaan droppen
Alle ADA verkocht en positie KNC vergroot. Net op het goede moment (voor zover)
Ben wel klaar met al die projecten die hetzelfde beloven. Go where the developers go.
18 maand geleden mijn portfolio gestript van 20+ coins naar 8. Zijn er nu nog 6. Ruim 70% is BTC+ETH.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 26-04-2020 23:31 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Goede instelling. Heb m'n bag vergroot van ADA afgelopen maanden dus laat maar moonen die shitcoinMooooody schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:30:
[...]
Alle ADA verkocht en positie KNC vergroot. Net op het goede moment (voor zover)
Ben wel klaar met al die projecten die hetzelfde beloven. Go where the developers go.
18 maand geleden mijn portfolio gestript van 20+ coins naar 8. Zijn er nu nog 6. Ruim 70% is BTC+ETH.
Had 100k ADA in staking in testnet, maar kan de rewards niet krijgen voordat mainnet ze vrijlaat. Lekker transparant. En die Charles ben ik ook wel beu. Wat een blaaskaak.PHPResource schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:48:
[...]
Goede instelling. Heb m'n bag vergroot van ADA afgelopen maanden dus laat maar moonen die shitcoin
Daarbij denk dat KNC en XTZ meer gaan moonen de komende periode. XTZ als de ultieme Coinbase-coin en KNC als decentralized tegenhanger van BNB. Verder uiteraard LINK longterm.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik denk dat alts rekt gaan vs btc komende weken. Dit weekend was wat saai qua pa, actie zal morgen wel komen
Vanmiddag een all-in 10x Bitcoin short geopend. Verder nog steeds in fiat, al jeukte het wel vanmiddag, ik had achteraf gezien iets later uit kunnen stappen, maar dat is altijd zo, je kunt het nooit perfect timen.
Benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
ouchTaro schreef op maandag 27 april 2020 @ 00:10:
Vanmiddag een all-in 10x Bitcoin short geopend. Verder nog steeds in fiat, al jeukte het wel vanmiddag, ik had achteraf gezien iets later uit kunnen stappen, maar dat is altijd zo, je kunt het nooit perfect timen.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 27-04-2020 02:20 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Liquidatie pas op 8400, staat nu op -14%, ik heb een lange adem
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 27-04-2020 09:32 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Heeft iemand zich al verdiept in het staken van ethereum? Zit eraan te twijfelen om zootje shitcoins (bcash, stellar, ...) voor ethereum in te ruilen en met een paar mensen potje eth te maken en staking op te gaan zetten op een raspberry pi. Iemand ervaring of een soortgelijk plan?
Ee man! Watskebeurt?
Ik keek net in Binance en ik heb ineens 0.9 bitcoin meer dan gisteren.
Ik keek net in Binance en ik heb ineens 0.9 bitcoin meer dan gisteren.

Komt waarschijnlijk omdat je in je dronken bui vannacht een fiat naar btc transactie hebt gedaan van rond de 6200 euro. Het was immer koningsnacht. Of heb je in een moon coin geïnvesteerd?Specy schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:02:
Ee man! Watskebeurt?
Ik keek net in Binance en ik heb ineens 0.9 bitcoin meer dan gisteren.![]()
![]()
Ik vermoed dat laatste. Ik zit al sinds vlak nadat ik ben ingestapt (eind 2017) in tientallen, soms honderden shitcoins. Ik neem aan dat een of meerdere daarvan vannacht een flinke sprong gemaakt hebben.radem205 schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:07:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat je in je dronken bui vannacht een fiat naar btc transactie hebt gedaan van rond de 6200 euro. Het was immer koningsnacht. Of heb je in een moon coin geïnvesteerd?
Er is zover ik weet niet echt een overzichtpagina op Binance waar ik kan zien welke het was, ik zie alleen dat het totaalbedrag bovenaan flink omhoog gesprongen is.
Edit: Ah. Mijn scriptje dat koopt of verkoopt werkte niet meer omdat de klok van mijn pc afweek. Interessant.. moet ik vaker doen
[ Voor 9% gewijzigd door Specy op 27-04-2020 14:28 ]
Sorteer je je binance wallet toch op basis van BTC waarde?Specy schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:24:
[...]
Ik vermoed dat laatste. Ik zit al sinds vlak nadat ik ben ingestapt (eind 2017) in tientallen, soms honderden shitcoins. Ik neem aan dat een of meerdere daarvan vannacht een flinke sprong gemaakt hebben.
Er is zover ik weet niet echt een overzichtpagina op Binance waar ik kan zien welke het was, ik zie alleen dat het totaalbedrag bovenaan flink omhoog gesprongen is.
Edit: Ah. Mijn scriptje dat koopt of verkoopt werkte niet meer omdat de klok van mijn pc afweek. Interessant.. moet ik vaker doen
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
De top ziet er niet uit alsof er veel gebeurd is. Steem is wel flink gestegen, maar die had ik niet zoveel. Dus het is wellicht een aantal munten samen geweest.Liberteh schreef op maandag 27 april 2020 @ 14:31:
[...]
Sorteer je je binance wallet toch op basis van BTC waarde?
Hmm denk dat ik voor een paar dagen ook maar weer de bear club join, verkocht met 7 tientjes winst. Beetje mager maar winst is winst.
dat is 50x mac donalds johNopheros schreef op maandag 27 april 2020 @ 15:41:
Hmm denk dat ik voor een paar dagen ook maar weer de bear club join, verkocht met 70 tientjes winst. Beetje mager maar winst is winst.
Weet niet naar welke mac jij gaat maar een keer of 5 komt wel in de buurt
met 700 euro?Nopheros schreef op maandag 27 april 2020 @ 16:08:
[...]
Weet niet naar welke mac jij gaat maar een keer of 5 komt wel in de buurt
Ah fuck, zie het nu pas. Moest 7 tientjes zijn

Vind 700e niet bepaald mager..
Corona Update met maurice de hond
YouTube: Quarantainebeleid niet gebaseerd op wat cijfers leren over corona. I...
YouTube: Quarantainebeleid niet gebaseerd op wat cijfers leren over corona. I...
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 27-04-2020 17:33 ]
Anoniem: 1032405
Dat red ik nooit met 700... ben toch wel tussen de 1400 en 2k kwijt wil ik me daar kunnen vullen.
1 bigmac per hap.
Ik was XRP al bijna vergeten he. Denk echt dat het stilletjes naar 0 gaat, je hoort er eigenlijk echt nooit meer iets over? Community begint het ook op te geven lijkt het.
Binance heeft nu ook een eigen mining pool, voor o.a. Bitcoin: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/360042369432/. De funds worden direct op Binance beschikbaar, het logische gevolg is natuurlijk dat men de opbrengsten ook op Binance verkoopt en dus ontstaat daar meer verkoopdruk.
Door de arbitragebots wordt dit mogelijk wel deels gelijkgetrokken met andere exchanges, maar toch, ik weet niet of dat een positieve ontwikkeling is.
Het is natuurlijk pas maandag, dus dat zegt niet zoveel over de weekly candle als die pas volgende week zondag sluit, maar na 6 groene weken op rij nu wel de eerste rode contouren zichtbaar. De eerste dag is nog niet eens voorbij, maar wel erg benieuwd of de 8k inderdaad wordt aangetikt, of dat de stijging hier eindigt. Mijn short staat nu op -12%, verder zit ik in fiat, ik kijk het mooi even aan voordat ik weer een positie inneem.
Door de arbitragebots wordt dit mogelijk wel deels gelijkgetrokken met andere exchanges, maar toch, ik weet niet of dat een positieve ontwikkeling is.
Het is natuurlijk pas maandag, dus dat zegt niet zoveel over de weekly candle als die pas volgende week zondag sluit, maar na 6 groene weken op rij nu wel de eerste rode contouren zichtbaar. De eerste dag is nog niet eens voorbij, maar wel erg benieuwd of de 8k inderdaad wordt aangetikt, of dat de stijging hier eindigt. Mijn short staat nu op -12%, verder zit ik in fiat, ik kijk het mooi even aan voordat ik weer een positie inneem.
/f/image/P52uce66hY2xaGAyT1OIEaJL.png?f=fotoalbum_large)
Hahahaha, meneer de hond. Onze nationale zelf benoemde expert...A87 schreef op maandag 27 april 2020 @ 17:20:
Corona Update met maurice de hond

feest koningsdag met een lekker muziekje
[YouTube: Tuut chips, Flesje Bier, Hoppaaaa!]
moonnnnnnnnnnnnnnn
[YouTube: Tuut chips, Flesje Bier, Hoppaaaa!]
moonnnnnnnnnnnnnnn
Ik lees nieuws over een Bitcoin / cryptocurrency sell-off in Noord-Korea als hun grote leider Kim Jong Un inderdaad overleden blijkt te zijn. Geen idee hoeveel cryptocurrency men daar heeft, het zal wel meevallen... Af en toe een beetje FUD is wel gezond. Zie https://cointelegraph.com...ors-of-kim-jong-uns-death.

Edit: Short op -9%...
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 27-04-2020 19:39 ]
Ze zijn daar gek op Monero, tijdje terug een artikel over gelezen maar kan het niet meer vinden, ze zijn 1 van de grote spelers in cryptoland.Taro schreef op maandag 27 april 2020 @ 19:27:
Ik lees nieuws over een Bitcoin / cryptocurrency sell-off in Noord-Korea als hun grote leider Kim Jong Un inderdaad overleden blijkt te zijn. Geen idee hoeveel cryptocurrency men daar heeft, het zal wel meevallen... Af en toe een beetje FUD is wel gezond. Zie https://cointelegraph.com...ors-of-kim-jong-uns-death.
[Afbeelding]
Zou niet weten waarom ze zouden verkopen, de volgende in troon staat alweer klaar.
https://www.dumpert.nl/item/7899233_b735e170 vind deze dan toch beter..Taro schreef op maandag 27 april 2020 @ 19:27:
[Afbeelding]
Misschien moet ik ook maar een short openen. Alleen is het verraderlijk dat het maar niet naar beneden wil, ondanks dat er zowat op elke timeframe nu lagere toppen worden gevormd, blijven er toch weer kopers komen. Wellicht dat wederom de actie 's nachts komt door toedoen van de Aziaten.
@A87 en @The_Goat zitten jullie short, zo ja, vanaf welke koers?
[ Voor 3% gewijzigd door Sahara op 27-04-2020 20:39 ]
Geen medelijden met je -9%
Volgens mij gaat het traden je erg goed af de laatste tijd, bijna elke keer als ik hier wat lees zit je altijd goed
Volgens mij gaat het traden je erg goed af de laatste tijd, bijna elke keer als ik hier wat lees zit je altijd goed
die 100x scalpers beginnen irritant te worden
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 27-04-2020 20:35 ]
Btc dominance wordt steeds hoger, flinke move kan niet meer lang duren
dat zie je al dagen langThe_Goat schreef op maandag 27 april 2020 @ 20:37:
Btc dominance wordt steeds hoger, flinke move kan niet meer lang duren
de 4uur tussen 6 en 23 april was een tightening range en brook al uit naar boven om 8 uur sochtends. Dit was het enige belangrijke.
break out is al lang gebeurd, dit is gewoon de koers uitvaren tot het weer vastloopt. krijg je weer meer volume en die bekende 10-20% selloffs (flash crashes) en dan gaat het opeens weer omhoog
[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 27-04-2020 20:49 ]
A87 schreef op maandag 27 april 2020 @ 20:42:
[...]
dat zie je al dagen lang
de 4uur tussen 6 en 23 april was een tightening range en brook al uit naar boven om 8 uur sochtends. Dit was het enige belangrijke.
break out is al lang gebeurd, dit is gewoon de koers uitvaren tot het weer vastloopt. krijg je weer meer volume en die bekende 10-20% selloffs (flash crashes) en dan gaat het opeens weer omhoog
:fill(white):strip_exif()/f/image/XbN3wcNcmV85rRXi0ct04RdK.png?f=user_large)
Of je ziet een rising wedge op de daily, het is maar hoe je het bekijkt
niet alleen kijken naar rising wedge.,. binnen een rising wedge moet je kijken (details)wdbtje schreef op maandag 27 april 2020 @ 20:51:
):strip_exif()/f/image/XbN3wcNcmV85rRXi0ct04RdK.png?f=user_large"]Afbeelding[/URL]]
Of je ziet een rising wedge op de daily, het is maar hoe je het bekijkt
Wat voor rising wedge etc.... waar komt het vandaan. de term rising wedge is een beetje kaal
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 27-04-2020 21:06 ]
dit wordt de bullrun waarin btc dominance naar 90% ofzo gaat.
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/
De Fear and Greed index van crypto's gaat omhoog en dat is nooit verkeerd
De Fear and Greed index van crypto's gaat omhoog en dat is nooit verkeerd
[ Voor 17% gewijzigd door RaptorXS op 27-04-2020 21:54 ]
Help ons eens verder danA87 schreef op maandag 27 april 2020 @ 20:52:
[...]
niet alleen kijken naar rising wedge.,. binnen een rising wedge moet je kijken (details)
Wat voor rising wedge etc.... waar komt het vandaan. de term rising wedge is een beetje kaal
meestal komt een rising wedge van onder en gaat naar boven, soms niet, maar dan is het geen rising wedge
zo de knetter... wat is XLM aan het doen? had op 845 wat verkocht en een buyorder op 750 staan... helaas pindakaas. Misschien nog beetje verkopen en hopen dat ie alsnog een "correctie" gaat maken?
moon
[ Voor 255% gewijzigd door A87 op 28-04-2020 08:22 ]
Jupiter
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Een mooie besluitloze doji candle zichtbaar bij Bitcoin, uiteraard nog geen closed candle, maar is het momentum er dan toch uit, of wordt het juist opgebouwd? Ik heb gisteravond voor de zekerheid de short gehedged door een zelfde hoeveelheid Bitcoin in te slaan. Dan is de uitkomst linksom of rechtsom neutraal. Ik hoop uiteraard op een stijging, maar gok op een daling.
/f/image/5wz6XnDDzijZFvr4KmwhAu9r.png?f=fotoalbum_large)
Pff lastig dit soort momenten.. Het hele corona gebeuren maakt het nog onzekerder, beurs morgen -10% dan kun je je TA's wel vergeten.Taro schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 09:48:
Een mooie besluitloze doji candle zichtbaar bij Bitcoin, uiteraard nog geen closed candle, maar is het momentum er dan toch uit, of wordt het juist opgebouwd? Ik heb gisteravond voor de zekerheid de short gehedged door een zelfde hoeveelheid Bitcoin in te slaan. Dan is de uitkomst linksom of rechtsom neutraal. Ik hoop uiteraard op een stijging, maar gok op een daling.
[Afbeelding]
Ik wacht het nog even af met het risico om weer een kleine stijging te missen ....
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 28-04-2020 10:06 ]
Zonder het artikel gelezen te hebben klonk dit al als een niveau'tje Wall Street bonuses / Chinese New year meme-prijsspeculatie.Taro schreef op maandag 27 april 2020 @ 19:27:
[Afbeelding]
Vervolgens lees ik het en wat blijkt, het artikel zelf meldt dat dit nieuws is gebaseerd op een inmiddels verwijderde tweet die als grap bedoeld was:
Mooi staaltje crypto-"journalistiek" weer dusAs Voell’s tweet suggested, several cryptocurrency news outlets reported on how Jong-Un’s declining health can result in Bitcoin’s price, with some taking Voell’s now-deleted tweet seriously. At a later time, he tweeted:
“I can't believe I have to say this, but North Korea will not market dump all of their bitcoins (or monero) if Kim Jong-Un is actually dead.”

op basis van deze chart (https://www.tradingview.c...UIu-BTC-USD-Got-Rejected/) heb ik besloten btc te shorten. tikt ie toch de 7800 aan dan koop ik weer in
xrp met een moontje. het blijft mij verbazen wie die rotzooi nog koopt.
Tominatie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:13:

Present!Tominatie schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:13:

Geen moon. alle manen stonden gelijk en niets geen pomp. Nog nooit gezien
[ Voor 85% gewijzigd door A87 op 28-04-2020 15:57 ]
Zijn precies gelijk die sattelieten van Elon Musk die passerenA87 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:57:
Geen moon. alle manen stonden gelijk en niets geen pomp. Nog nooit gezien
SPiET
Wat een ongelofelijke scheit markt ook wat je nu ziet..
Ah joh is een dead cat bounce op een support
lekker laten gaan die shitcoin
Wie gebruikt hier het BTC/USDT Perpetual contract om met leverage te traden op Bybit?
Ik overweeg het omdat telkens 1x short zitten bij niet handelen met de reguliere BTCUSD pair op Bybit toch telkens weer geld kost als de funding voor shorts hoog is en je anderzijds met de Tether pair gelijk bij verkoop in een stable coin zit en niet extra doorzakt mocht BTC middels de BTCUSD pair doorzakken. Alleen is een minpunt dat het volume van de USDT pair circa 1/10 is in vergelijking met de USD pair.
Ik overweeg het omdat telkens 1x short zitten bij niet handelen met de reguliere BTCUSD pair op Bybit toch telkens weer geld kost als de funding voor shorts hoog is en je anderzijds met de Tether pair gelijk bij verkoop in een stable coin zit en niet extra doorzakt mocht BTC middels de BTCUSD pair doorzakken. Alleen is een minpunt dat het volume van de USDT pair circa 1/10 is in vergelijking met de USD pair.
Zie ik het nou verkeerd of zijn er direct weer miljoenen Xrp's bijgekomen
Dit is toch echt wel het grootste scam muntje wat er is, ik snap niet dat mensen hier nog intrappen.
Dit is toch echt wel het grootste scam muntje wat er is, ik snap niet dat mensen hier nog intrappen.
Spx dumped, btc dumped. Maakt niks uit wat je trade momenteel 😅
Mwha, de BTC gaat zo slecht nog niet maar kijk eens naar de olie handel.The_Goat schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:01:
Spx dumped, btc dumped. Maakt niks uit wat je trade momenteel 😅
Heb er al eerder over gepost, Putin lacht en de Petrodollar? Ach.. die kan door het putje tzt.
edit: het kan bijna niet uit blijven, binnenkort weer een uitgelokt oorlogje door de VS in het Midden Oosten.
[ Voor 17% gewijzigd door RaptorXS op 28-04-2020 19:41 ]
Ik heb persoonlijk altijd in XLM gezeten. Ik begrijp de XRP ook niet. Op basis waarvan?....Slux schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:00:
Zie ik het nou verkeerd of zijn er direct weer miljoenen Xrp's bijgekomen![]()
Je kan niet ontkennen dat XRP bij de vorige bullrun 1 van de grootste stijgers was. Al dan niet de grootste. Op basis daarvan kun je best instappen.
Ik heb de afgelopen jaren mn portfolio verkleint, zie het nut niet van 20 verschillende muntjes waar je maar een beetje van hebt "om maar niet de boot te missen".
Geloof me, dat doe je toch wel. Ik heb alles al gehad, van Decentraland tot aan Nucleus Vision. En van VibeCoin, VChain tot aan Po.et. Je word er helemaal gek van. Mijn tip?: Doe echt goed onderzoek en investeer in dingen waar je echt achter sta. Tuurlijk denk ik dat Etherium en NEO het weer goed zullen doen, maar je moet keuzes maken en kan niet alles pakken.
Mijn portfolio ziet er nu zo uit:
BTC
LINK
XLM
ICX
XLM vind ik ook een mooie, maar is is 1 probleem met zulke munten en dat is verwatering.Thaam schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:30:
[...]
Ik heb persoonlijk altijd in XLM gezeten. Ik begrijp de XRP ook niet. Op basis waarvan?....
Je kan niet ontkennen dat XRP bij de vorige bullrun 1 van de grootste stijgers was. Al dan niet de grootste. Op basis daarvan kun je best instappen.
Ik heb de afgelopen jaren mn portfolio verkleint, zie het nut niet van 20 verschillende muntjes waar je maar een beetje van hebt "om maar niet de boot te missen".
Geloof me, dat doe je toch wel. Ik heb alles al gehad, van Decentraland tot aan Nucleus Vision. En van VibeCoin, VChain tot aan Po.et. Je word er helemaal gek van. Mijn tip?: Doe echt goed onderzoek en investeer in dingen waar je echt achter sta. Tuurlijk denk ik dat Etherium en NEO het weer goed zullen doen, maar je moet keuzes maken en kan niet alles pakken.
Mijn portfolio ziet er nu zo uit:
BTC
LINK
XLM
ICX
Toen XRP die run maakte waren en nog miljarden en miljarden minder van in omloop, nu is het 1 van de slechts presterende muntjes sinds de 2017 bullrun wat ook niet zo gek is met die verwatering.
XLM is helaas niet veel anders.
Dat maakt het voor mij geen muntje die ik als investering zie maar wel 1 om mee te daytraden.
De nauwe samenwerking tussen IBM en Stellar zie ik als een stabiele factor voor de toekomst. IBM bouwt hun betalingssysteem "World Wire" op de Stellar blockchaintechnologie. IBM is al heel ver in het implementeren van hun Blockchain Ecosystem in andere industrieen zoals de voedsel industrie en als Supplychain in de zorg. Ook zijn ze bezig om banken te helpen met het maken van een eigen Cryptomunt op basis van het Stellar protocol.Slux schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:06:
[...]
XLM vind ik ook een mooie, maar is is 1 probleem met zulke munten en dat is verwatering.
Toen XRP die run maakte waren en nog miljarden en miljarden minder van in omloop, nu is het 1 van de slechts presterende muntjes sinds de 2017 bullrun wat ook niet zo gek is met die verwatering.
XLM is helaas niet veel anders.
Dat maakt het voor mij geen muntje die ik als investering zie maar wel 1 om mee te daytraden.
Of dit allemaal vertaald gaat worden in een grote stijging bij de XLM coin weet ik. Ik hoop het wel natuurlijk.
Zijn hier mensen die betalen voor bepaalde Signal groepen op Telegram/Discord? Of doet iedereen dit hier op zijn eigen manier? :-)
Er is maar 1 manier om geld via een betaald trading kanaal te verdienen en dat is mensen vinden die voor jouw kanaal willen betalen.argon007 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:24:
Zijn hier mensen die betalen voor bepaalde Signal groepen op Telegram/Discord? Of doet iedereen dit hier op zijn eigen manier? :-)
Bwo, daar ben ik persoonlijk niet mee akkoord. Ik heb een 3-tal betalende Telegram groepen en die ene brengt echt wel geld op! Het is natuurlijk altijd een beetje spannend of het allemaal wel zo rooskleurig is zoals ze het er laten uit zien, maar dat ene kanaal betaal ik met veel plezier. Vandaar mijn vraag of er nog mensen zijn die hier een betalend kanaal volgen (mag gerust in DM daar dit hier waarschijnlijk niet publiekelijk mag gepost worden).
Anoniem: 1032405
argon007 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:24:
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
Zo hadden we afgelopen maandag voor 200 euro een pumpje op LEND/BTC besteld.
EDIT: Kut, dit is geen DM?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 28-04-2020 22:42 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!