[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste
Acties:
  • 400.179 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

HaruHaru schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:38:
[...]

https://twitter.com/MMcrypto/status/1252092681624399872?s=20 (1 van de tweets)

Ja, alles kan in crypto. maar dat sell the news gebeurt helaas wel vaak.
Ook whales die veel mensen uit markt willen gooien om zelf nog meer btc te hebben voor de halving.
Maar dan is het JUIST nu toch een kwestie van niet in paniek raken en HODL DE MOEDER het komende jaar?
Lijkt mij...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:18
Er staat erg veel geld langs de zijkant plus er stroom veel nieuw geld naar aandelen brokers. Mensen staan blijkbaar te springen om in te stappen (en een aantal doen dat dus ook) wat waarschijnlijk de reden is dat beurzen omhoog gaan zelfs bij slecht nieuws.

Crypto zal wel niet heel veel anders zijn met de grote hoeveelheid tether die er in de afgelopen periode is bijkomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-06 23:34
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:41:
[...]

Maar dan is het JUIST nu toch een kwestie van niet in paniek raken en HODL DE MOEDER het komende jaar?
Lijkt mij...
Ik hodl al jaren, ik paniek nooit in crypto, ik trade niet :D ik wacht gewoon op moment (al heel lang) tot ik een nieuwe huis kan kopen zonder hypotheek :D

Jij denk dat de No Nut November een challange is he? nou :P HODL is veel moeilijker :P haha

[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2020 10:43 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

HaruHaru schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:42:
[...]

Ik hodl al jaren, ik paniek nooit in crypto, ik trade niet :D ik wacht gewoon op moment (al heel lang) tot ik een nieuwe huis kan kopen zonder hypotheek :D

Jij denk dat de No Nut November een challange is he? nou :P HODL is veel moeilijker :P haha
Hahaha... ja, nee, ik HODL nu pas 6 maanden... dus ik kom pas net kijken, maar ik vind het wel interessant allemaal.
Zeker die tweet van jou zeg... dat lijkt echt een textbook bump&run dus ....
Nog ff wat inkopen nu en dan RUN! :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:45:
[...]

Hahaha... ja, nee, ik HODL nu pas 6 maanden... dus ik kom pas net kijken, maar ik vind het wel interessant allemaal.
Zeker die tweet van jou zeg... dat lijkt echt een textbook bump&run dus ....
Nog ff wat inkopen nu en dan RUN! :P
Heeyy, you never know of het echt een bump & run is, het lijkt wel op die van 2019. maar, zoals je zegt, lekker HODLen , no panic. ik koop btc ongeacht prijs. Ik ben ook niet van plan btc ooit te verkopen. Ik verkoop wel al die andere alts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:10
HaruHaru schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:25:

Edit: waar ik me zorgen om maak is dat we enorme sell off kunnen hebben voor of op de dag van halving. In crypto markt is Sell The News enorm populair.
Het is niet alleen sell the news, het zijn ook miners die er tegen die tijd mee kappen en mogelijk veel crypto gaan verkopen. Ofwel investeren in nieuwe hardware.

Komt vast een rode dag, mooi laatste koopmoment.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Richh schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:51:
[...]

Het is niet alleen sell the news, het zijn ook miners die er tegen die tijd mee kappen en mogelijk veel crypto gaan verkopen. Ofwel investeren in nieuwe hardware.

Mooi gezegd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

HaruHaru schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:46:
[...]

Heeyy, you never know of het echt een bump & run is, het lijkt wel op die van 2019. maar, zoals je zegt, lekker HODLen , no panic. ik koop btc ongeacht prijs. Ik ben ook niet van plan btc ooit te verkopen. Ik verkoop wel al die andere alts
Er zijn toch wel Alts waar ik ook echt toekomst in zie... die echt een bestaandsrecht hebben opgebouwt.
Stellar, Ethereum (2.0), Cardano, LINK misschien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:00:
[...]

Er zijn toch wel Alts waar ik ook echt toekomst in zie... die echt een bestaandsrecht hebben opgebouwt.
ADA zie ik zeker wel wat worden. Shelley is er bijna. Nieuwe update Daedalus is al los. Truely decentralized.
Ik houd QNT laatste dagen ook in de gaten. Lijkt stiekem een grote speler te worden.

Edit: Ook altijd leuk om te zien: https://cointelegraph.com...test-weiss-crypto-ratings

[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2020 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-07 19:29
Zou toch mooi zijn als we doorvliegen naar de 8k de komende dagen, wellicht even dipje in het weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-07 21:31
HaruHaru schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:53:
[...]

Mooi gezegd! _/-\o_
Daar hoop ik eigenlijk ook nog even op. Het gaat al een aantal weken een beetje hetzelfde. Flinke kleun (daling), krabbelt in een weekje, anderhalve week weer op tot een leuk niveau en de volgende dreun volgt and repeat.

Ik zit te wachten op de dreun :P

Ik postte recent dat ik eindelijk weer in de groene cijfers zat. Toen volgde er weer een dreun naar beneden, stond ik weer op -13%.

Ik hik weer tegen de groene cijfers aan. In 2 stappen nu uitgestapt en zit met 66% in fiat. Dus, dalen met die handel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Wat houdt die rating in?... hoe viable de coin is technisch gezien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:00:
[...]

bestaansrecht wel, onderliggende waarde? :$

ETH bijv. is nu nog verre van een goede hodl, het is gemaakt om te devalueren met een +4% jaarlijkse inflatie. Nu zijn ze al sinds 2015 bezig met ETH2.0 en dat lijkt toch de komende 4 jaar uitgerold te worden. Dat zal vast een leuk effect hebben. Dan kunnen nog meer scams prachtige blockchain solutions op ETH gaan draaien en daarnast kan het network misschien een hoger aantal transacties aan waardoor een fantastisch spel als cryptokitties gespeeld kan worden zonder alles naar de filistijnen te helpen.

Helaas heeft XLM het raketlogo gewijzigd, anders had ik het wel geweten: all in. Buiten de goedkope en snelle transacties heb ik geen idee wat XLM te bieden heeft. Wel hebben ze de verwatering stop gezet, dat was geloof ik nog niet zo lang geleden ingevoerd. Dat vind ik wel een plus, dan wordt je iedergeval niet geneukt arm door nieuwe tokens out of thin air die de marktprijs drukken.

Cardano is een eindeloze sleur van vertragingen met Charles de profeet. Het is bijna een sekte. Vroeger was ik er een fan van maar ben er uiteindelijk helemaal klaar mee geraakt.

Buiten LINK zijn abnormale gains heb ik er nooit iets over opgezocht. Ik hoor graag meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:39:
[...]

bestaansrecht wel, onderliggende waarde? :$

ETH bijv. is nu nog verre van een goede hodl, het is gemaakt om te devalueren met een +4% jaarlijkse inflatie. Nu zijn ze al sinds 2015 bezig met ETH2.0 en dat lijkt toch de komende 4 jaar uitgerold te worden. Dat zal vast een leuk effect hebben. Dan kunnen nog meer scams prachtige blockchain solutions op ETH gaan draaien en daarnast kan het network misschien een hoger aantal transacties aan waardoor een fantastisch spel als cryptokitties gespeeld kan worden zonder alles naar de filistijnen te helpen.

Helaas heeft XLM het raketlogo gewijzigd, anders had ik het wel geweten: all in. Buiten de goedkope en snelle transacties heb ik geen idee wat XLM te bieden heeft. Wel hebben ze de verwatering stop gezet, dat was geloof ik nog niet zo lang geleden ingevoerd. Dat vind ik wel een plus, dan wordt je iedergeval niet geneukt arm door nieuwe tokens out of thin air die de marktprijs drukken.

Cardano is een eindeloze sleur van vertragingen met Charles de profeet. Het is bijna een sekte. Vroeger was ik er een fan van maar ben er uiteindelijk helemaal klaar mee geraakt.

Buiten LINK zijn abnormale gains heb ik er nooit iets over opgezocht. Ik hoor graag meer.
Gezonde dosis sarcasme? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:42:
[...]

Gezonde dosis sarcasme? :P
enigsinds :+

ik neig toch meer naar een bitcoin maximalist. ik vind het ook echt bijzonder dat er nog steeds animo is voor de altcoin markt. 't enige wat bij mij nog enige interesse wekt is ETH2.0 dus dat hou ik een beetje in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:44:
[...]

enigsinds :+

ik neig toch meer naar een bitcoin maximalist. ik vind het ook echt bijzonder dat er nog steeds animo is voor de altcoin markt. 't enige wat bij mij nog enige interesse wekt is ETH2.0 dus dat hou ik een beetje in de gaten.
Ach ik heb ook pas nog 90.000 Pundi X (NPXS) gekocht voor een schijntjuh :D ... puur voor de lol om te zien of deze ook een keer een uitschieter krijgt naar 50 cent ofzo en dat ik dan die namaak Lambo kan kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:52:
[...]

Ach ik heb ook pas nog 90.000 Pundi X (NPXS) gekocht voor een schijntjuh :D ... puur voor de lol om te zien of deze ook een keer een uitschieter krijgt naar 50 cent ofzo en dat ik dan die namaak Lambo kan kopen :P
haha, precies. ik heb ook nog een zak nano voor de lol. kans dat het naar 0 gaat acht ik groter dan naar een lambo maar we gaan het meemaken. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:39:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb liever iets wat lang duurt en gewoon goed op de markt word gebracht als een project dat 1000 updates in een jaar krijgt. Ada is traag maar wel straight to the point. Ik geloof er wel in dat ADA zeer groot zal worden.
Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:54:
[...]

haha, precies. ik heb ook nog een zak nano voor de lol. kans dat het naar 0 gaat acht ik groter dan naar een lambo maar we gaan het meemaken. :+
Oei pas op voordat je iemand hier boos wakker maakt :P 8) and you know gwho :P

[ Voor 24% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:52:
[...]

Klein handigheidje, supply x prijs = marketcap.

NPXS heeft een supply van 234,457,965,992 x 0.5$ zou ruwweg de marketcap van BTC zijn, oftewel 6x die van ETH. Zou kunnen als BTC naar een nieuwe ATH gaat, maar ik zou nog geen bestelling plaatsen bij de lambo dealer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
croc schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:56:
[...]

NPXS heeft een supply van 234,457,965,992 x 0.5$ zou ruwweg de marketcap van BTC zijn, oftewel 6x die van ETH. Zou kunnen als BTC naar een nieuwe ATH gaat, maar ik zou nog geen bestelling plaatsen bij de lambo dealer ;-)
Project zelf is eigenlijk een best goed project, helaas heeft het weinig aandacht. nieuwe pin automaten die ook cryptopasjes accepteert ( met dus ondersteuning voor verschillende cryptos). juist wat we willen in de toekomst :)

[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 24-04-2020 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

croc schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:56:
[...]

Dus je zegt... dat er een kans is? :D
THE MOOOOON!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-06 16:06
Zo jammer die ADA... net niet gered, kwam tot break even en nu zakt het weer. Ook al een bag die ik al maanden heb. Ah well... HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bitcoin gedraagd zich echt vreemd. totale random

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 24-04-2020 15:32 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:32:
Bitcoin gedraagd zich echt vreemd. totale random
En dat is anders dan........???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:33:
[...]

En dat is anders dan........???
Hoeveel mislukte attempts rond 10k (en even 60% omlaag in een paar weken).. en dan omhoog rollen tijdens een crisis met niet overtuigend volume!

0,0 makes sense

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 24-04-2020 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:40:
[...]

Hoeveel mislukte attempts rond 10k (en even 60% omlaag in een paar weken).. en dan omhoog rollen tijdens een crisis met niet overtuigend volume!

0,0 makes sense
Volgens mij is dat al jaren de trend.
Dat maakt het juist zo spannend :D
En over lange termijn gezien heb je er nog altijd vette winst uit kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
A87 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:40:
[...]

0,0 makes sense
Vind het allemaal niet zo bijzonder eerlijk gezegd :9

De aandelen beurs in de afgelopen weken, dat was wel een spectakel zeg. Geweldig om mee te maken. :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 24-04-2020 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Nopheros schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:45:
[...]

Vind het allemaal niet zo bijzonder eerlijk gezegd :9
Ik zie het ook niet? Hoop wel dat die $7500 houdt en we niet weer terugvallen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:49:
[...]

Ik zie het ook niet? Hoop wel dat die $7500 houdt en we niet weer terugvallen. :P
WAAAAROM zeg je dat nou...

7487 op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Riesj74 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:57:
[...]

WAAAAROM zeg je dat nou...

7487 op dit moment...
Omdat een beetje spread niet erg is. :P 7487 is zo goed als 7500. Zolang het maar tussen de 7450/7550 blijft kabbelen is het prima. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 16:07:
[...]

Omdat een beetje spread niet erg is. :P 7487 is zo goed als 7500. Zolang het maar tussen de 7450/7550 blijft kabbelen is het prima. ;)
WAAAAAAROM zeg je dat nou ...
7460 alweer nu! :(

*update 3 minuten later.. 7425 :X

[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 24-04-2020 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:10
Komop jongens laat de bears niet winnen!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 18:48
Gewoon hoog tijd voor een weekend candle, dikke 1000$ plus move zal wel weer eens leuk zijn. Niet van dat flauwe gekabbel omhoog (alhoewel dat altijd beter is dan hard omlaag).

Iemand de opties op binance al geprobeerd? Ik vind het vrij beperkt, je kunt alleen calls/puts kopen. Wel erg simpel zo. Helaas kun je geen puts schrijven, gezien de volatiliteit ben ik wel geïnteresseerd in de premie. Voor een 1-dags optie rekent binance al 150$. Stel je koopt de call, dan moet BTC met 150$ bewegen (ook nog in de goeie richting, dus 50/50) en pas boven een 150$ move omhoog verdien je geld. Vrij matig nog. Helaas is binance de market maker en is er geen optie orderboek of mogelijkheid tot schrijven.

Edoch, nog 17 dagen tot de halving. Tijd voor volatiliteit. Is het niet BTC, dan wel ETH met staking o.i.d., er moet maar weer eens wat gebeuren.

[ Voor 9% gewijzigd door Timberly2 op 24-04-2020 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-07 18:13
Timberly2 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 16:42:
Gewoon hoog tijd voor een weekend candle, dikke 1000$ plus move zal wel weer eens leuk zijn. Niet van dat flauwe gekabbel omhoog (alhoewel dat altijd beter is dan hard omlaag).

Iemand de opties op binance al geprobeerd? Ik vind het vrij beperkt, je kunt alleen calls/puts kopen. Wel erg simpel zo. Helaas kun je geen puts schrijven, gezien de volatiliteit ben ik wel geïnteresseerd in de premie. Voor een 1-dags optie rekent binance al 150$. Stel je koopt de call, dan moet BTC met 150$ bewegen (ook nog in de goeie richting, dus 50/50) en pas boven een 150$ move omhoog verdien je geld. Vrij matig nog. Helaas is binance de market maker en is er geen optie orderboek of mogelijkheid tot schrijven.

Edoch, nog 17 dagen tot de halving. Tijd voor volatiliteit. Is het niet BTC, dan wel ETH met staking o.i.d., er moet maar weer eens wat gebeuren.
Vraag mij nu wel af wat dan de echte rede was dat Binance alle FTX producten als bijv. ETHBEARUSDT heeft geschrapt, als Binance nu dagopties gaat aanbieden dan is het net zo risicovol als die FTX producten die ze hadden verwijderd met de verklaring dat gebruikers het niet snapten en er teveel geld mee verloren. Volgens mij is de werkelijke rede dat Binance idd liever zelf de Market makers is en lekker alle tijdswaardes zelf wil opstrijken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 18:48
Sahara schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 16:51:
[...]

Vraag mij nu wel af wat dan de echte rede was dat Binance alle FTX producten als bijv. ETHBEARUSDT heeft geschrapt, als Binance nu dagopties gaat aanbieden dan is het net zo risicovol als die FTX producten die ze hadden verwijderd met de verklaring dat gebruikers het niet snapten en er teveel geld mee verloren. Volgens mij is de werkelijke rede dat Binance idd liever zelf de Market makers is en lekker alle tijdswaardes zelf wil opstrijken..
Naja ze hebben ook een equity deelneming in FTX dus ze zouden ook aan die producten moeten verdienen. Maar de koersvorming is vrij ingewikkeld van dat type producten door de hefboomcomponent. Uiteindelijk tenderen die altijd naar 0 toe op de lange termijn. Al helemaal bij crypto met veel dagelijkse schommelingen, en dus dagelijks een soort van reset van je hefboomcomponent. Dat is bij leveraged ETFs ook het geval, hier goed uitgelegd op IEX waarom het uiteindelijk naar praktisch 0 zal bewegen (Leesvoer voor mensen in hefboom producten!!):
https://www.iex.nl/Column/40678/Leverage-larie.aspx

"De derde oorzaak is de meest vervelende en lastig te doorgronden. Door de ingenomen hefboom moet bij koersmutaties de positie voortdurend aangepast worden. Als dat niet gebeurt, zou bij een koersdaling van 50% de index geen waarde meer hebben, en bij een grotere daling zelfs op een negatieve stand uitkomen.

Rekenvoorbeeld
Dat kan niet en daarom zal bij een koersdaling de positie worden afgebouwd. Dat heeft een negatief rendementeffect, wat in het volgende voorbeeld wordt geïllustreerd:

Stel de AEX staat op 250 en de index zakt met 10% naar 225. De Leverage AEX index heeft 2 posities in de AEX index, waarvan 250 gefinancierd is met vreemd vermogen.

Na de koersdaling heeft de Leverage AEX nog slechts een waarde van 200 (=2*225 -250). De positie wordt teruggebracht tot 200 in de index en nog eens 200 in de index gefinancierd met vreemd vermogen.

Als nu de AEX index stijgt met 11,1% tot het oude niveau van 250 punten, neemt de Leverage AEX toe van 200 naar 244,4 (= 200 +200 * 2 * 11,1%).

U ziet, terwijl de AEX per saldo niet heeft verloren, loopt de Leverage AEX tegen een verlies van 5,6 punten op! Op lange termijn kan dit een significant effect hebben."

Ik denk dat Binance gebruikers daar oprecht voor wil beschermen. De dagopties zijn veel meer straightforward, de prijs die je voor het product betaal je direct in de vorm van premie. De prijs voor zo'n leveraged token, tja die wordt dagelijks versmeerd als rente/ lening component, zeg het maar. Maar het klopt wel, in beide gevallen vangt Binance natuurlijk lekker de premie. Wat mij betreft zou het eerlijker en leuker zijn als we zelf kunnen gaan marketmaken, putjes schrijven op de BNB bijvoorbeeld. Stel binance crasht als website, dan kunnen ze ook niks meer verhalen op mij, dan zoekt een eventuele curator het maar uit xD :+ . Ik koop maandelijks wat BNB en wat BTC bij, in de vorm van geschreven puts kun je dat nog wat interessanter maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Timberly2 op 24-04-2020 17:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bitcoin ligt voor op mijn schema, maar uiteraard beter zo dan andersom :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hst-FiqT8FDA3r9H0ORwDyfKLzE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NfawrkIqXNGh1eHmyzfEJFaX.png?f=fotoalbum_large

ONT en NEO doen het vandaag ook lekker, op Bitcoin na het grootste aandeel in de pf.

Gisteren de 50x long op 7593 gesloten. Rond 7500 een all-in x10 geopend incl. de winst van de eerdere long. Eerst kijken of dat weer de goede kant op gaat voordat ik die naar x25 omzet. Ook bewust de eerdere high leveraged long gesloten om het risico te beperken als de koers weer daalt.

6 groene weekly candles achter elkaar komt niet vaak voor, maar in eerdere gevallen bleef de stijging nog enige tijd volhouden met zo nu en dan een rode candle voor de afwisseling. Hopelijk zien we dat nu weer gebeuren :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:12
Taro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 18:18:
Bitcoin ligt voor op mijn schema, maar uiteraard beter zo dan andersom :)
[Afbeelding]

ONT en NEO doen het vandaag ook lekker, op Bitcoin na het grootste aandeel in de pf.

Gisteren de 50x long op 7593 gesloten. Rond 7500 een all-in x10 geopend incl. de winst van de eerdere long. Eerst kijken of dat weer de goede kant op gaat voordat ik die naar x25 omzet. Ook bewust de eerdere high leveraged long gesloten om het risico te beperken als de koers weer daalt.

6 groene weekly candles achter elkaar komt niet vaak voor, maar in eerdere gevallen bleef de stijging nog enige tijd volhouden met zo nu en dan een rode candle voor de afwisseling. Hopelijk zien we dat nu weer gebeuren :)
Ziet er wel heel bullish uit gezien de economische omstandigheden 8) , geen retest van de 200MA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
wdbtje schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 18:46:
[...]

Ziet er wel heel bullish uit gezien de economische omstandigheden 8) , geen retest van de 200MA?
Bulls laten zich wel vaker leiden door dollartekens e.d. en hebzucht, zeker daar de economische vooruitzichten alles behalve bullish zijn. Maar ja ik wens de bulls veel geluk toe, hopelijk komt deze bullish droom uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
wdbtje schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 18:46:
[...]

Zoals eerder aangegeven hou ik daar zeker rekening mee, maar dan alsnog wordt denk ik de punt van de driehoek wel geraakt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als je bedenkt dat we 1,5 maand nog op 3.7K belande, is het natuurlijk best wel insane dat we nu alweer op 7.5K sideways lopen gaan.

Ik vind het nu ook echt een no trade zone, het zou mij echt niet verbazen als dit een flinke fake-out blijkt te zijn met een groot dumpje tot gevolg, maar we kunnen ook gewoon weer ouderwets doorpompen dat je je afvraagt: wie blijft toch kopen?

Gek marktje is het. Gewoon maar goed de beurzen in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:12
Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 19:12:
...

Gek marktje is het. Gewoon maar goed de beurzen in de gaten houden.
Van zodra de Amerikaanse markten opengaan volgt BTC deze maar al te vaak, heel raar om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Een vers nieuwtje, voor wie het interesseert:
The Next Bitcoin Halving: To Halve and to Hold?
en dan dit:
The next halving will take place on May 12, the exact impact of which — immediate or long-term — cannot be accurately predicted, even after considering the examples of the last two halvings. What is known is that the 2020 halving will impact the Bitcoin community’s future in some shape or form. It may make things — briefly — harder for miners, and it’s liable to bring in hundreds or thousands of new crypto investors. Anyone even tangentially connected with Bitcoin should be prepared for May. Whatever comes, it’s going to be big, and it’s going to be surprising.
Bron: https://cointelegraph.com...ving-to-halve-and-to-hold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Tominatie Valt me echt van je tegen, een fakeout? Bitcoin gaat knallen! Toch?

Nah, ik vind het ook een lastig punt hoor. Ik gok en hoop echt op mijn voorspelling, al dan niet met een tussentijdse MA200 retest en dat is natuurlijk wel een behoorlijke drop. Ik zit nu all-in, maar omdat het weekend is verwacht ik toch wel een positieve beweging. En anders dikke pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zit nu in een legit long met 510 contracten. lets get rich

Eerste keer in mijn leven met stop loss echt aan

[ Voor 170% gewijzigd door A87 op 24-04-2020 21:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Taro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:21:
Ik zit nu all-in, maar omdat het weekend is verwacht ik toch wel een positieve beweging. En anders dikke pech.
Mijn verkooporders zijn gehit bij WAN, het duurde 2 weekjes maar btc dik hoger en wan dik hoger. HEERLIJK.
ik zit voor nu in usdt, want ik durf het even niet aan za zo een dikke stijging zonder verdere stijging.....
Ik ga mij eens rustig beraden over de volgende stap, denk dat ik wat ga uitbetalen na een paar mooie runs.

hoop voor je dat je goed zit. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 24-04-2020 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
vraagje; is er bekend hoeveel btc er op dit moment ongeveer per dag gemined wordt

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 24-04-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Thommie.nl schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:42:
vraagje; is er bekend hoeveel btc er op dit moment ongeveer per dag gemined wordt
12,5 per 10 minuten, dus 12,5 x 6 x 24 = 1.800 Bitcoin per dag, over enkele weken dus 900 per dag.

Met de huidige Bitcoin koers dus gemiddeld 13.500.000 USD per dag dat wordt opgekocht, er van uitgaande dat alle miners hun Bitcoins verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 24-04-2020 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-07 21:02
Taro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:52:
[...]

12,5 per 10 minuten, dus 12,5 x 6 x 24 = 1.800 Bitcoin per dag, over enkele weken dus 900 per dag.

Met de huidige Bitcoin koers dus gemiddeld 13.500.000 USD per dag dat wordt opgekocht, er van uitgaande dat alle miners hun Bitcoins verkopen.
Is er niet een deel van de mining capaciteit die verlies gevend is en uitgezet wordt na de halving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
EnderQ schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 22:14:
[...]

Is er niet een deel van de mining capaciteit die verlies gevend is en uitgezet wordt na de halving?
Dat kan als de koers niet voldoende stijgt. Maar dan zet men dat uit en wordt het restant weer winstgevend. In de code achter Bitcoin zit ook ingebakken dat de tijd tussen 2 blokken weer gelijk wordt getrokken. Dus zetten ineens veel miners hun hardware uit, dan kunnen de blocktijden tijdelijk wat hoger worden en dus worden er minder Bitcoins per dag gemined. Na enige tijd corrigeert het geheel zich weer en past zich aan naar de huidige capaciteit, zodat het weer +-10 minuten per block wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:52:
[...]

ja en dan zou het gelijk blijven..... das toch best wel fors.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

HaruHaru schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:54:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb liever iets wat lang duurt en gewoon goed op de markt word gebracht als een project dat 1000 updates in een jaar krijgt. Ada is traag maar wel straight to the point. Ik geloof er wel in dat ADA zeer groot zal worden.

[...]

Oei pas op voordat je iemand hier boos wakker maakt :P 8) and you know gwho :P
Wie wekt mij daar uit mijn crypto winterslaap? :(

Ooh NANO? Zeg dat dan :Y voor een portie NANO mag je me altijd wakker maken :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nano is echt de toekomst. Wat een project. Super snelle transacties en feeless. Wat je er mee kan? Je kan de tokens vanuit je ene wallet naar je andere wallet sturen. Echt insane. Muh use cases. Muh adoptie.

Koop het neven, moet nog van 'n bag af die -50% staat.

[ Voor 7% gewijzigd door Tominatie op 24-04-2020 23:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA, ZIL, ONT, NEO, XMR en ICX de deur uit gedaan, gemiddeld met +7% sinds de aankoop vorige week (de bewuste trade waar nog wat discussie op volgte ;) ). Een aantal hebben ook de 1D MA99 aangetikt. Nano, XRP, ETH, BCH, EOS, TRX en XVG hou ik nog even, ze staan wel in de plus, maar die pieken hopelijk vannacht/morgen nog, stop losses in profit.

Ook 50% van Bitcoin verkocht. Long loopt nog wel, maar met stop loss. Ik zie te veel mensen die gokken op een daling en dan is het vaak slim om het tegenovergestelde te doen, maar winst nemen is nooit verkeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 24-04-2020 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
To maintain $7000 since Oct 2017, #bitcoin must have had about $400M new cash inflow every month last 2.5 years! (30d x 24h x 6blocks x 12.5btc x $7k assuming all trading is zero sum game)

After the halving, we only need $200M per month to keep $7k level. If $400M stays, then 🚀 https://t.co/d6hYJqxIUr
#MOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 23:03:
Nano is echt de toekomst. Wat een project. Super snelle transacties en feeless. Wat je er mee kan? Je kan de tokens vanuit je ene wallet naar je andere wallet sturen. Echt insane. Muh use cases. Muh adoptie.

Sound money :+

Heb ik ooit al eens mijn excuses aangeboden dat ik je in deze hel heb meegesleept?

Of was jij het die mij meesleepte?

Anyways, hodl die Raiblocks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Anoniem: 1032405 neenee, we waren allebei enthousiast over deze prachtige tech en nu zijn we samen rekt. Kut tech is het ook. Dom projectje. :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:40
Poehee, Bezos zou zijn vermogen tussen 1 januari en 15 april dit jaar hebben weten te vergroten met zo'n 25 miljard dollar (Nu.nl).

Da's 3,5 maand.
106 dagen.
2544 uren.
9.158.400 seconden.

Dat houdt dus in 25/0,00916 = 2729 dollar per seconde... 24/7.
Da's een netto maandloon voor velen in de wat rijkere landen.
(Kan het nooit laten dit soort bedragen ff terug te rekenen :9 )
In een maand zitten zo'n 2,6 miljoen seconden, dus heeft 'ie in 2020 per maand net zoveel verdiend als 2,6 miljoen mensen met bovengenoemd maandsalaris.
En dat zijn nog maar de welgesteldere mensen... Het gemiddelde wereldwijde maandloon schijnt zo'n factor 20 lager te liggen, wat zou inhouden dat hij de afgelopen 3,5 maand per maand het equivalent heeft verdiend van zo'n 50 miljoen werkenden wereldwijd.

Als die gast zondagsmorgens wakker wordt met een kater naast een van de mooiste vrouwen ter wereld, zijn ogen open doet, rechtop gaat zitten, zich uitrekt en een scheet laat heeft 'ie net zoveel verdiend als ik in afgelopen jaar.
Dammit.

Uiteraard zit het grootste gedeelte van zijn vermogen in Amazon, maar zo iemand moet toch haast wel een klein plukje BTC hebben, iets van 10.000 ofzo, ook al is het maar voor de leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:40
Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 23:03:

Da's het buy high sell low principe.
Ik denk dat als er een volgende bullrun komt van BTC, dat alle rommel gewoon weer net zo hard mee omhoog gaat als BTC zelf. Of nog harder.
Dat denk ik.
En daar zult u het mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Taro schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 23:08:
ADA, ZIL, ONT, NEO, XMR en ICX de deur uit gedaan, gemiddeld met +7% sinds de aankoop vorige week (de bewuste trade waar nog wat discussie op volgte ;) ). Een aantal hebben ook de 1D MA99 aangetikt. Nano, XRP, ETH, BCH, EOS, TRX en XVG hou ik nog even, ze staan wel in de plus, maar die pieken hopelijk vannacht/morgen nog, stop losses in profit.

Ook 50% van Bitcoin verkocht. Long loopt nog wel, maar met stop loss. Ik zie te veel mensen die gokken op een daling en dan is het vaak slim om het tegenovergestelde te doen, maar winst nemen is nooit verkeerd.
Lucky bastard, enjoy the profits ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tominatie schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 23:36:
@Anoniem: 1032405 neenee, we waren allebei enthousiast over deze prachtige tech en nu zijn we samen rekt. Kut tech is het ook. Dom projectje. :')
Wat niet is kan nog komen!

Deze wereld is nog niet klaar voor NANO. En ald het printen van fiat zo doorgaat zijn ze straks al snel wat duurder! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Anoniem: 1032405 en @Tominatie Volgens mij zag ik dit gedrag in die chart van @PilatuS langskomen, elkaar een beetje moed inpraten tegen beter weten in :)

Hier is inmiddels alles de deur uit en zit ik weer in het veilige USDT en EURO. Morgenochtend zal ik er wel van balen, maar zien we dan wel weer.

:Z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Taro schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 00:25:
@Anoniem: 1032405 en @Tominatie Volgens mij zag ik dit gedrag in die chart van @PilatuS langskomen, elkaar een beetje moed inpraten tegen beter weten in :)

Hier is inmiddels alles de deur uit en zit ik weer in het veilige USDT en EURO. Morgenochtend zal ik er wel van balen, maar zien we dan wel weer.

:Z
Aan een beetje hopium in de bullpipe is nog nooit iemand overleden!

Alleen rekt gegaan, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
We zitten al een tijdje in een trend omhoog? Gaat prima zo.

Zit er voor +/- 68% in en de rest in euros om eventueel lager bij te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@Taro @Thommie.nl is inmiddels de USDT niet een beetje spannend aan het worden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/9texv6ILbs0jrm6CrdTiBMnC.png

Ik zoek eigenlijk een beetje een alternatieve stablecoin, maar je hebt er steeds meer. TUSD, USDC, USDT, DAI, PAX...

Volgens mij is de ideale stablecoin nu PAXG. Ik denk dat goud net zo hard meer waard wordt als de dollar minder waard wordt.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Van de week las ik hier iets over flowtraders en sneller traden, hier laten ze zien hoe ze het langzamer maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Sando Ik zei het natuurlijk bewust omdat het altijd een lekkere discussie uitlokt, maar er zijn geen redenen om aan te nemen dat Tether / USDT niet veilig is. Het is een instapmiddel vanuit USD naar cryptocurrency en dat is de reden dat de marketcap heel hoog is. Er gaan allemaal verhalen rond over dat ze gewoon geprint worden, maar er zijn meerdere controles uitgevoerd en het lijkt te kloppen. Of het 100% of 99,999999% zuiver is dat weet ik niet. Maar ik vind het zelf voldoende veilig. Wie zegt er dat mijn EURO's op Coinbase ook echt EURO's zijn en dat Coinbase mij ooit weer gaat terugbetalen.

Dat is het risico dat je neemt in dit wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 08:46:
@Sando Ik zei het natuurlijk bewust omdat het altijd een lekkere discussie uitlokt, maar er zijn geen redenen om aan te nemen dat Tether / USDT niet veilig is. Het is een instapmiddel vanuit USD naar cryptocurrency en dat is de reden dat de marketcap heel hoog is. Er gaan allemaal verhalen rond over dat ze gewoon geprint worden, maar er zijn meerdere controles uitgevoerd en het lijkt te kloppen. Of het 100% of 99,999999% zuiver is dat weet ik niet. Maar ik vind het zelf voldoende veilig. Wie zegt er dat mijn EURO's op Coinbase ook echt EURO's zijn en dat Coinbase mij ooit weer gaat terugbetalen.

Dat is het risico dat je neemt in dit wereldje.
Ach één ding is zeker, de euro's die we allemaal op de bank hebben staan zijn er ook niet. Als iedereen dat probeert op te nemen valt de bank om. Goed, de overheid staat garant tot 100k, maar kan de overheid dat betalen zonder de geldprinter aan te zetten waardoor al ons geld minder waard wordt? Ik vermoed van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piitaa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-06 22:00
Tether is meerdere keren geaudit, maar desondanks zijn er wel twijfels over of ze hun eigen doelstelling van 100% backing altijd op orde hebben. Op een gegeven moment hadden ze “slechts” 74% dekking: https://bitcoinmagazine.n...her-usdt-stablecoin-cash/

Dat is nog altijd zeer ruim als je dit vergelijkt met de 3 tot 10% die bij gewone banken gebruikelijk is (
Fractional reserve banking), zie: https://www.binance.visio...hat-is-fractional-reserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Slux schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 07:22:
Van de week las ik hier iets over flowtraders en sneller traden, hier laten ze zien hoe ze het langzamer maken.
[YouTube: Slowing Down A Stock Exchange With 38 Miles Of Cable]
Ik ga nog maar eens Flash Boys shillen hier, erg interessant boek over de begindagen van HFT.

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/nnBJ4vp87PP/550x830.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
ETH heeft weer een nieuwe high te pakken zie ik *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-07 21:56

Bever!

3

Piitaa schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:16:
Tether is meerdere keren geaudit, maar desondanks zijn er wel twijfels over of ze hun eigen doelstelling van 100% backing altijd op orde hebben. Op een gegeven moment hadden ze “slechts” 74% dekking: https://bitcoinmagazine.n...her-usdt-stablecoin-cash/

Dat is nog altijd zeer ruim als je dit vergelijkt met de 3 tot 10% die bij gewone banken gebruikelijk is (
Fractional reserve banking), zie: https://www.binance.visio...hat-is-fractional-reserve
Dat is natuurlijk een vergelijking die eigenlijk niet klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@Taro @Azer ik bedoelde eigenlijk de waarde van de dollar zelf, waarvan er nu triljarden worden bijgedrukt. Dan lijkt me PAXG een betere veilige haven, omdat de dollar langzaam in waarde lijkt te gaan moeten dalen, waardoor goud het tegenovergestelde lijkt te gaan moeten doen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piitaa
Bever! schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 12:38:
[...]

Dat is natuurlijk een vergelijking die eigenlijk niet klopt..
True, het is niet helemaal vergelijkbaar.

Grote verschillen zijn natuurlijk dat Tether a) zelf 100% dekking belooft, dus geen fractional reserve, en b) geen bank is maar een private partij en dus niet onder allerlei toezicht en wetgeving valt.

Het is niet direct een drama als Tether tijdelijk onder die 100% zit, omdat fractional reserve in de praktijk wel werkt. Maar dit is een gevaarlijk spel. Als ze de dekking te ver laten zakken, kunnen er alsnog problemen ontstaan als teveel mensen tegelijk naar USD uit willen stappen.

Audits geven ook maar een momentopname, uiteindelijk blijft het neerkomen op vertrouwen dat Tether een houdbaar beleid voert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Piitaa schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 13:10:
Het is niet direct een drama als Tether tijdelijk onder die 100% zit, omdat fractional reserve in de praktijk wel werkt. Maar dit is een gevaarlijk spel. Als ze de dekking te ver laten zakken, kunnen er alsnog problemen ontstaan als teveel mensen tegelijk naar USD uit willen stappen.
Ander puntje is nog dat waar het voor bedoelt is, snel in en uit USD stappen natuurlijk ook makkelijk mis kan gaan. Als mensen door wat voor reden dan ook in paniek raken en massaal terug gaan zetten kan het ineens heel hard gaan waar het bij het fysiek uit de muur trekken het ietsjes meer tijd kost zodat je actie kunt ondernemen. Ook niet wenselijk maar een bank is een keer door de biljetten heen en kan dan de boel stil zettten, dat gaat met een stable wat lastig. Een bank is ook niet gebaat met paniek om lege danwel geblokkeerde pinautomaten waar het een exchange aan zijn dinges zal oxideren als er run uit een stable is, mooi juist voor de fees. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mhm, Bitcoin zal waarschijnlijk wel opveren, maar ik hou toch nog steeds rekening met een daling. Benieuwd of de 7500 het houdt vannacht. Ik blijf in fiat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 23:48:
Mhm, Bitcoin zal waarschijnlijk wel opveren, maar ik hou toch nog steeds rekening met een daling. Benieuwd of de 7500 het houdt vannacht. Ik blijf in fiat zitten.
Ik hou ook met alles rekening maar ik denk anders als LT investeerder, dus hodl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Altijd rekening houden met beide situaties maar voor nu zitten we nog steeds in de trend omhoog. Als we in de buurt van de 7k komen ben ik er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:20
bitstamp in de problemen?

https://twitter.com/Bitstamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:00
Geen krimp, hij houdt het nog prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Dirk0s schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:30:
[...]

Geen krimp, hij houdt het nog prima :)
Vandaag nog ff over de 7.6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 08:50
Train has left...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Trein van NS lijkt het, gaat niet echt vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piitaa
Hebben ze toch netjes opgelost als ik die tweets zo lees. Issue binnen een uur geïdentificeerd en binnen 4 uur trading weer volledig operationeel.

Ben een aantal jaar geleden van Kraken naar Bitstamp overgestapt als mijn ‘main exchange’. Prima tevreden met hun dienstverlening. Ze hebben dan wel niet zo’n divers aanbod aan currencies, order types en ook niet de goedkoopste qua fees, maar betrouwbaarheid is mij heel wat waard.
Plus dat 50x leverage op de shitcoin-van-de-week van mij niet zo nodig hoeft. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Nopheros schreef op zondag 26 april 2020 @ 13:05:
[...]

Trein van NS lijkt het, gaat niet echt vlot.
Wat een schaamteloze shill voor de NS hier zeg, je geeft ze wel heel erg veel credits. Gaan ze iets doen met BMW toevallig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Een of andere scalper PROF die bitmex uitlegt maar wel DIK winst maakt
(Duurt een uur details)

hier 700% profit in 30 uur
YouTube: Bitmex Scalping - 700% profit in 30 hours! - with super risky high l...

[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 26-04-2020 13:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Niet teveel naar kijken zulke lui, die posten vaak alleen hun successen om followers en views te genereren, en daarmee weer extra inkomsten. Zal ook vaak genoeg mis gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-07 20:19

ScreamGT

joejoe

Anoniem: 1032405 schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:04:
[...]

Niet teveel naar kijken zulke lui, die posten vaak alleen hun successen om followers en views te genereren, en daarmee weer extra inkomsten. Zal ook vaak genoeg mis gaan.
Dit. Leuke marketing. Zo ook die dropshipping pannenkoeken wat helemaal hot is tegenwoordig. Slapend rijk worden als tussenpersoon zonder je producten zelf aan te raken :+ De enige mensen die hier rijk mee worden zijn de lui die e-books of youtube vids maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ScreamGT schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:41:
[...]

Dit. Leuke marketing. Zo ook die dropshipping pannenkoeken wat helemaal hot is tegenwoordig. Slapend rijk worden als tussenpersoon zonder je producten zelf aan te raken :+ De enige mensen die hier rijk mee worden zijn de lui die e-books of youtube vids maken.
Ene Boyd, een zelfverklaarde dropout en een of andere Aziatische gast met de meest cringe ads ooit gezien.

Ik ben benieuwd of bitcoin de 8k kan doorbreken en dan de 10/11k gaat retesten of dat we nog langer sideways gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 08:27
ScreamGT schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:41:
[...]

Maar wel een Lambo kunnen halen. Ahoewel hij er niet lang van heeft kunnen genieten:

Lambo drop shipper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Laatst online: 05-06-2024
Gaat op t gemakske beetje per beetje omhoog nu alles.

I like :)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Anoniem: 1032405 schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:04:
[...]

die kerel post bijna nooit iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
ETH over de 200 vandaag? oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 08:27
A87 schreef op zondag 26 april 2020 @ 16:20:
[...]

die kerel post bijna nooit iets
Dan heeft ie blijkbaar niet zo vaak een succesvolle run :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Aaand its gone

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sahara
Die kerel neemt gigantisch veel risico. Handelt vaak met honderduizenden contracten tegelijk. Heb eerder een video van hem gezien dat ie op een haar na bijna 2 BTC verloor (zie op 03:11:49: YouTube: Bitmex Scalping - 700% profit in 30 hours! - with super risky high l... Oja en hij handelt enkel met cross margin.. dan draait je hele account op voor het verlies bij een spontane dump of pump (long of short) en met zulke aantallen waarmee hij handelt is dat echt een geweldig goed recept om bij een Bart de verkeerde kant op je hele account in notime op te blazen. En hij gebruikt geen SL.. maar dat doe jij @A87 ook niet dus jullie passen goed bij elkaar :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sahara op 26-04-2020 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
ADA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

KEK, was dat nou een dikke stoploss hunt of wat. Daily bullissssh

Mijn stoploss ging 2x af.. zonet en gister :(.. ff meer ruimte geven verdomme

[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 26-04-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:21:
[...]

Die kerel neemt gigantisch veel risico. Handelt vaak met honderduizenden contracten tegelijk. Heb eerder een e op te blazen. En hij gebruikt geen SL.. maar dat doe jij @A87 ook niet dus jullie passen goed bij elkaar :P
Ik zit met stoploss te longen. als dit onder 7500 komt heeft traden totaal geen zin meer.. voor 24 uur oid. Moet nu echt omhoog of het wordt te random.

Dit nu in een dikke uptrent op weekly daily and 4h.
8/9k kan wel

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 26-04-2020 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
A87 schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:15:
KEK, was dat nou een dikke stoploss hunt of wat. Daily bullissssh

Mijn stoploss ging 2x af.. zonet en gister :(.. ff meer ruimte geven verdomme
Klein hikje, who cares ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

23 april Brook de 4H uit een tightening range

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!