Iemand anders hier die toevallig ook push notificaties van Binance krijgt die nergens op slaan ? Heb nu al 2x vandaag een bericht gehad dat ik ALGO zou hebben verkocht voor een bepaalde prijs en hoeveelheid. Heb vandaag niets met ALGO gedaan en in het bericht staat dat de prijs 0.479 zou zijn terwijl het minder dan 0.4 is nu. Beetje extreme lag in de notificaties ofzo ?
Yes, had ik ook last van. De notificaties lopen volgens mij enorm achter of ze kloppen simpelweg niet.PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:21:
Iemand anders hier die toevallig ook push notificaties van Binance krijgt die nergens op slaan ? Heb nu al 2x vandaag een bericht gehad dat ik ALGO zou hebben verkocht voor een bepaalde prijs en hoeveelheid. Heb vandaag niets met ALGO gedaan en in het bericht staat dat de prijs 0.479 zou zijn terwijl het minder dan 0.4 is nu. Beetje extreme lag in de notificaties ofzo ?
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Ja hier ook. Had ik gisteren ook al last van, notificaties komen echt heeeeeel laat binnen... jammer, vind ze best wel handig....PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:21:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Tot nu toe heb ik alleen notficaties gehad van trades die ik een dag terug heb gemaakt, alleen dan dus met 24 uur lag. Vind het jammer dat er niet wat meer mogelijkheden zijn om te kiezen wat je wel of niet wil ontvangen. Dat Bitcoin door de 10k gaat hoef ik niet te horen, maar dat uitzetten is ook gelijk meer uitzetten.iVibes schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:39:
[...]
Ja hier ook. Had ik gisteren ook al last van, notificaties komen echt heeeeeel laat binnen... jammer, vind ze best wel handig....
Krijg net en reactie van Binance dat er een update klaar staat in de store die dit moet oplossen. Heb even gekeken en er staat idd een update klaar van vandaag...PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:42:
[...]
Tot nu toe heb ik alleen notficaties gehad van trades die ik een dag terug heb gemaakt, alleen dan dus met 24 uur lag. Vind het jammer dat er niet wat meer mogelijkheden zijn om te kiezen wat je wel of niet wil ontvangen. Dat Bitcoin door de 10k gaat hoef ik niet te horen, maar dat uitzetten is ook gelijk meer uitzetten.
Heb zelf idd ook alleen interesse in trade notificaties...
edit: laatste versie is: v1.19.2
Lekker bezig met die bangmakerij. Het verleden leert dat beleggers zulke situaties veel erger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn en er over het algemeen snel weer een weg naar boven gezocht wordt. Maar goed jij zal wel de expert zijn...68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:07:
[...]
Mijn inschatting is dat het nog erger gaat worden voordat het stabiliseert. En het lijkt me gering dat andere uitbraken uitblijven.
Hoezo bangmakerij? Ik buig me al sinds eind 2019 over de gebeurtenissen rond deze virus.Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:08:
[...]
Lekker bezig met die bangmakerij. Het verleden leert dat beleggers zulke situaties veel erger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn en er over het algemeen snel weer een weg naar boven gezocht wordt. Maar goed jij zal wel de expert zijn...
Haha dan weet je ook dat het percentage fatale gevallen nauwelijks hoger ligt dan bij een normale griep? En wat heeft het bestuderen van het virus te maken met jouw kennis omtrent aandelenbeurzen?68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:10:
[...]
Hoezo bangmakerij? Ik buig me al sinds eind 2019 over de gebeurtenissen rond deze virus.
Pardon? Zit ik in een ongewenste ondervraging? Ik combineer mijn kennis gewoon.Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:11:
[...]
Haha dan weet je ook dat het percentage fatale gevallen nauwelijks hoger ligt dan bij een normale griep? En wat heeft het bestuderen van het virus te maken met jouw kennis omtrent aandelenbeurzen?

Nee, je roept zaken die niet feitelijk onderbouwt worden, aldus bangmakerij.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:12:
[...]
Pardon? Zit ik in een ongewenste ondervraging? Ik combineer mijn kennis gewoon.
Het is voor anderen fijn om een wat gevarieerder beeld te zien. Wellicht schat ik het te positief in, jij zeker weten te negatief.
Als ik het 'zeker weten te negatief' inschat. Zou jij dan niet desbetreffende persoon moeten zijn die komt met onderbouwingen aangezien tegenargumenten geen nut hebben zonder onderbouwing? Ik zou per definitie geen onderbouwing moeten geven voor een initiële standpunt tenzij iemand er naar vraagt. Dan geef ik het met liefde.Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:16:
[...]
Nee, je roept zaken die niet feitelijk onderbouwt worden, aldus bangmakerij.
Het is voor anderen fijn om een wat gevarieerder beeld te zien. Wellicht schat ik het te positief in, jij zeker weten te negatief.
Volgens mij heb ik al meer onderbouwing gegeven maar goed:68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:19:
[...]
Als ik het 'zeker weten te negatief' inschat. Zou jij dan niet desbetreffende persoon moeten zijn die komt met onderbouwingen aangezien tegenargumenten geen nut hebben zonder onderbouwing? Ik zou per definitie geen onderbouwing moeten geven voor een initiële standpunt tenzij iemand er naar vraagt. Dan geef ik het met liefde.
1. Initiële schrikreactie beleggers is vaak van korte duur bij een dergelijke virus-uitbraak. Zie bijvoorbeeld ook Sars. Maar ook het herstel van de Chinese beurzen sinds die 2 weken geleden "richting de afgrond" gingen.
2. Met een gediversifieerde portefeuille sta je nog steeds op een niveau van eind 2019. Aldus hebben we enkel de winsten van de eerste maanden van 2020 zien verdampen
3. Werkloosheidscijfers is op het laagste niveau ooit, aldus is er nog steeds geen krimp waarneembaar en is deze reactie dus vooral een schrik reactie
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Wat een korte lontjes hier de laatste tijd 
@Oepsje Als je met een wat minder gestrekt been binnenkomt kan je misschien wat meer bereiken.
Downtrend = short de snelle stijgingen. Hopelijk zit Bitcoin inderdaad nog in een downtrend, anders ga ik nu rekt.
@Oepsje Als je met een wat minder gestrekt been binnenkomt kan je misschien wat meer bereiken.
Downtrend = short de snelle stijgingen. Hopelijk zit Bitcoin inderdaad nog in een downtrend, anders ga ik nu rekt.
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 25-02-2020 22:29 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dit zijn allemaal 1 voor 1 geen tegenargumenten. Lol.Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:27:
[...]
Volgens mij heb ik al meer onderbouwing gegeven maar goed:
1. Initiële schrikreactie beleggers is vaak van korte duur bij een dergelijke virus-uitbraak. Zie bijvoorbeeld ook Sars. Maar ook het herstel van de Chinese beurzen sinds die 2 weken geleden "richting de afgrond" gingen.
2. Met een gediversifieerde portefeuille sta je nog steeds op een niveau van eind 2019. Aldus hebben we enkel de winsten van de eerste maanden van 2020 zien verdampen
3. Werkloosheidscijfers is op het laagste niveau ooit, aldus is er nog steeds geen krimp waarneembaar en is deze reactie dus vooral een schrik reactie
Ik zei dat de uitbraak erger gaat worden voordat het stabiliseert. Jij weerlegt mij op een compleet andere punt. Dus ik ga er van uit dat jouw interpretatie niet correct is.
Vast nog wel een beetje om dan (hopelijk) omhoog te knallenTaro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:28:
Wat een korte lontjes hier de laatste tijd
Downtrend = short de snelle stijgingen. Hopelijk zitten we inderdaad nog in een downtrend, anders ga ik nu rekt.
- Taro
- Niet online
39 Dollar verloren, stop geraakt, iets te snel erin gesprongen (0.5 boven de stop begint uiteraard de daling...
). Maar het kan gelukkig altijd veel erger:

🚔 A payment of 0.168 BTC (1,557 USD) has been made to a known Sextortion Scam!
— Whale Alert (@whale_alert) 25 februari 2020
Details: https://t.co/XwhahfgCf0
Tx: https://t.co/30SnXM1y1H
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 25-02-2020 22:36 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
“Keep Quiet, Big Boys Don’t Cry” (10cc)
De aandeeltjes dumpen wat vanwege dat griepje, heisa om niks ouwe. @68616c6c6f
Soon weer dikke mooneration en vers geperste fiat erin. Hoppa.
Soon weer dikke mooneration en vers geperste fiat erin. Hoppa.
[ Voor 28% gewijzigd door Tominatie op 26-02-2020 16:40 ]
Die wick van net was ook weer goed lelijk. Even naar 9250 en bam naar 9400.Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:35:
39 Dollar verloren, stop geraakt, iets te snel erin gesprongen
"Griepje"
Verwijderd
Da's dus 2 maanden?68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:10:
[...]
Hoezo bangmakerij? Ik buig me al sinds eind 2019 over de gebeurtenissen rond deze virus.
Deze virus gaat ons helemaal kapot doen uitroeien enzo, niffo.
Denk dat het grootste gevaar eerder de staat van het monetaire stelsel zelf is, maargoed met wat ducttape en wd40 komen we een heel kunstmatig eind.
Ja, 2 maanden, nadat China het publiekelijk bekent maakte. En nee kapot maken zal die nog niet doen. Maar dat het erger wordt dan nu voordat het zich stabiliseert staat nogal zeker vast.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:49:
[...]
Da's dus 2 maanden?![]()
Deze virus gaat ons helemaal kapot doen uitroeien enzo, niffo.![]()
Denk dat het grootste gevaar eerder de staat van het monetaire stelsel zelf is, maargoed met wat ducttape en wd40 komen we een heel kunstmatig eind.
Verwijderd
Maar ze hadden een video van mij waarop te zien was dat ik enthousiast een documentaire over een lilliputter en een eenhoorn bekeek...Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:35:
39 Dollar verloren, stop geraakt, iets te snel erin gesprongen (0.5 boven de stop begint uiteraard de daling...). Maar het kan gelukkig altijd veel erger:
[Twitter]

Verwijderd
Ik denk dat deze virus de voorloper is van een real live walking dead.
Dus ik heb een kettingtje onder mijn brug gespannen zodat er nog niemand meer bij kan komen.... Sorry...
Wie wil er eten ruilen tegen HOT als het zover komt...
Dus ik heb een kettingtje onder mijn brug gespannen zodat er nog niemand meer bij kan komen.... Sorry...
Wie wil er eten ruilen tegen HOT als het zover komt...
Verwijderd
Het enige dat vaststaat is dat je op een dag de pijp uit gaat, en tot die dag belasting betaald.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:51:
[...]
Ja, 2 maanden, nadat China het publiekelijk bekent maakte. En nee kapot maken zal die nog niet doen. Maar dat het erger wordt dan nu voordat het zich stabiliseert staat nogal zeker vast.

Mn allereerste aanslag is 0 euroVerwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:59:
[...]
Het enige dat vaststaat is dat je op een dag de pijp uit gaat, en tot die dag belasting betaald.
Verwijderd
Heb je een (bij)baan? Ooit gekeken op je loonstrookje wat je bruto krijgt en netto overhoudt?
Dat verschil, daar koopt Rutte Bitcoins mee. En cocaïne.
mm, klopt niet helemaal, je nabestaanden mogen er ook nog evt. belasting over betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:59:
[...]
Het enige dat vaststaat is dat je op een dag de pijp uit gaat, en tot die dag belasting betaald.
Aanslag was 0 euro omdat ik wel werkte maar minderjarig was.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:03:
[...]
Heb je een (bij)baan? Ooit gekeken op je loonstrookje wat je bruto krijgt en netto overhoudt?
Dat verschil, daar koopt Rutte Bitcoins mee. En cocaïne.
- Taro
- Niet online
Het zal zich zeker nog verder uitbreiden, ook naar Nederland, dat is een kwestie van tijd. Een normale griep wordt niet zo erg op de voet gevolgd als dit virus, daarom is men er bewuster mee bezig, daarnaast is de vraag hoe correct de getallen zijn. Feit: Je kunt er aan doodgaan (net als aan de normale griep), maar onder de 40 jaren jong is dat 0,2%, boven de 40 neemt dat toe naar 0,4%, gelukkig ben ik pas 39 jaar en 9 maanden jong, ik val dus nog in de 0,2% categorie.
Hier op zolder ligt altijd een mooie voorraad aan eten, paracetamol, water, wc papier, etc. voor noodgevallen om +-2 weken te kunnen overleven als je het huis niet uit mag of kan. Wie herinnert zich de builenpest of zwarte pest niet nog? We waren er immers allemaal bij.
Ander feitje: Hoe dodelijker een virus hoe trager het zich verspreidt. De dodelijkheid van Corona valt op zich mee, maar dat maakt het niet minder erg als je er erg ziek van bent of wel tot die 0,2% behoort.
Afijn, we gaan het zien. Meer doen dan je erop voorbereiden, rekening mee houden en het niet opzoeken kan je niet doen.
Hier op zolder ligt altijd een mooie voorraad aan eten, paracetamol, water, wc papier, etc. voor noodgevallen om +-2 weken te kunnen overleven als je het huis niet uit mag of kan. Wie herinnert zich de builenpest of zwarte pest niet nog? We waren er immers allemaal bij.
Ander feitje: Hoe dodelijker een virus hoe trager het zich verspreidt. De dodelijkheid van Corona valt op zich mee, maar dat maakt het niet minder erg als je er erg ziek van bent of wel tot die 0,2% behoort.
Afijn, we gaan het zien. Meer doen dan je erop voorbereiden, rekening mee houden en het niet opzoeken kan je niet doen.
Met zijn allen naar Groenland dan maar? Madagascar schijnt ook ok te zijn...
We moeten toch naar de maan ?Imgnrydrmr schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:06:
Kan je beter in een bordeel gaan zitten, waar je 2 weken lang verplicht wordt opgeslotenImgnrydrmr schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:06:

Dead rate is niet te bepalen als de epidemie zich nog voordoet. Want de getallen van nieuwe doden en nieuwe infecties lopen niet synchroon met elkaar. Daarom zou je ze niet zomaar kunnen delen. Helaas gaan menig media daarmee de fout in. Je zou kunnen zeggen dat de dead rate een downwards bias heeft. Dit was ook het geval bij SARS.
Ik gebruik de Engelse benamingen omdat ik niet weet wat de Nederlandse benamingen zijn.
Ik gebruik de Engelse benamingen omdat ik niet weet wat de Nederlandse benamingen zijn.
Persoonlijk heb ik zoiets van: Het zal allemaal wel. De kans dat ik er dood aan ga is enorm klein. Dan ben ik even een tijdje ziek, so be it. Enorm lullig natuurlijk voor de mensen die wel een hoog risico lopen, maar voor mij persoonlijk maak ik er mij totaal geen zorgen om.Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:04:
Verwijderd
@68616c6c6f
Nieuwsuur gaat je morgen bellen, of je als expert langs wil komen.
Rian van Rijbroek was je voor, en dat ging prima.
Nieuwsuur gaat je morgen bellen, of je als expert langs wil komen.
Rian van Rijbroek was je voor, en dat ging prima.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2020 23:58 ]
En dan een griepje vermijden maar na twee weken naar buiten komen met vlekken op je zak. Nee bedankt.RaptorXS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:08:
[...]
Kan je beter in een bordeel gaan zitten, waar je 2 weken lang verplicht wordt opgesloten
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
https://www.limburger.nl/...ing-in-nordrijn-westfalen
En daar gaan we. Vlakbij de grens Duitsland Limburg.
Aex -99% morgenVerwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:14:
https://www.limburger.nl/...ing-in-nordrijn-westfalen
Verwijderd
Gelukkig is Friesland immuun voor dit soort zaken, wij blokkeren gewoon de snelweg. Knap virus dat hier heen kan reizen.
Daarnaast is ons afweersysteem van staal door een dieet van Friese turfgerookte droge worst en Beerenburg van de Weduwe Joustra in combinatie met dagelijks fierljeppen.
Nee geintje we gaan eraan.
Daarnaast is ons afweersysteem van staal door een dieet van Friese turfgerookte droge worst en Beerenburg van de Weduwe Joustra in combinatie met dagelijks fierljeppen.
- Taro
- Niet online
Dat is op zich een goede instelling, zolang je maar op blijft letten en de meest recente feiten tot je blijft nemen.PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:12:
[...]
Persoonlijk heb ik zoiets van: Het zal allemaal wel. De kans dat ik er dood aan ga is enorm klein. Dan ben ik even een tijdje ziek, so be it. Enorm lullig natuurlijk voor de mensen die wel een hoog risico lopen, maar voor mij persoonlijk maak ik er mij totaal geen zorgen om.
Ik ben iets anders opgevoed, mijn vader was vanuit zijn werk landelijk betrokken bij dergelijke situaties (niet vanuit RIVM, maar een andere bekende organisatie). Op de achtergrond kreeg ik altijd veel meer mee dan bijv. op TV zichtbaar was. Daarom neem ik dit soort situaties altijd serieus, maar ik blijf ook realistisch. Daarnaast wil een RIVM natuurlijk ook geen paniek zaaien en dat doen ze denk ik prima door wat terughoudend te blijven. Maar onderschat dit soort zaken ook niet, wij vinden een griepje heel normaal, maar dit is een extra griep, er gaan mensen aan dood en het verspreid zich snel, als je dat kunt voorkomen is dat natuurlijk fijn.
Dat men in witte pakken papiergeld staat te reinigen blijft wel een beeld dat ik niet snel zal vergeten
We gaan allemaal dooooooooddddd! Geen paniek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:20:
Gelukkig is Friesland immuun voor dit soort zaken, wij blokkeren gewoon de snelweg. Knap virus dat hier heen kan reizen.
Terwijl de BTC weer iets omhoog kruipt, om ontopic te blijven
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 25-02-2020 23:26 ]
Dat doe ik ook wel hoorTaro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:23:
[...]
Dat is op zich een goede instelling, zolang je maar op blijft letten en de meest recente feiten tot je blijft nemen.
- Taro
- Niet online
Die daily candle van Bitcoin gaat in ieder geval niet meer groen worden... De volgende bodem (van 5-2) ligt op 9175, dus vermoed dat Bitcoin die sowieso nog even op gaat zoeken voordat er echt weer een groene candle volgt. Ik wacht nog even af met instappen.
Verwijderd
Jij valt wel binnen de risico categorie als ik me niet vergis.RaptorXS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:24:
[...]
We gaan allemaal dooooooooddddd! Geen paniek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mocht je morgen een verhoging hebben uit het niets, pb me even. Ik pas wel op je Bitcoins
Het nare van dit virus is dat het in vrij veel gevallen een virale longonsteking veroorzaakt, die dus niet van bacteriële aard is en daarmee niet te bestrijden valt met antibiotica.Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:23:
[...]
Dat is op zich een goede instelling, zolang je maar op blijft letten en de meest recente feiten tot je blijft nemen.
Ik ben iets anders opgevoed, mijn vader was vanuit zijn werk landelijk betrokken bij dergelijke situaties (niet vanuit RIVM, maar een andere bekende organisatie). Op de achtergrond kreeg ik altijd veel meer mee dan bijv. op TV zichtbaar was. Daarom neem ik dit soort situaties altijd serieus, maar ik blijf ook realistisch. Daarnaast wil een RIVM natuurlijk ook geen paniek zaaien en dat doen ze denk ik prima door wat terughoudend te blijven. Maar onderschat dit soort zaken ook niet, wij vinden een griepje heel normaal, maar dit is een extra griep, er gaan mensen aan dood en het verspreid zich snel, als je dat kunt voorkomen is dat natuurlijk fijn.
Dat men in witte pakken papiergeld staat te reinigen blijft wel een beeld dat ik niet snel zal vergetenEn natuurlijk jammer dat mijn vakantie naar Italië hierdoor waarschijnlijk niet doorgaat, daar keek ik al wel enkele maanden naar uit.
Maar ben je jong en 'gezond' met goede gezondheidszorg zal het allemaal wel wat meevallen. Je kunt natuurlijk altijd gewoon pech hebben, maar ook geluk. We hebben hier in Nederland wel een privilege wat gezondheidszorg aangaat, in vergelijking met andere landen.
Ik heb zelf mijn ouders nog, oudere ooms en tantes en zelfs een Beppe van 98. Dus hopen dat het goedkomt...
Het komt zoals het komt. Tegenhouden kun je het toch niet.
Edit: wat mij betreft inderdaad weer ontopic
Nou, er wordt zo iig een hoop extra ruimte naar boven gecreëerd
Ik lul ook zomaar wat
Ik begrijp dat het voor jouw jonge brein moeilijk is om het allemaal te bevatten, en er zijn wel ergere dingen geweest dat wat nu speelt.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:04:
[...]
Aanslag was 0 euro omdat ik wel werkte maar minderjarig was.
Greta Thunberg heeft hetzelfde probleem, to young to really understand.
Maak je geen zorgen!
XRP = trash
Man man man wat een droevenis. Ik kom in december wel weer terug.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
welk jaar ?ScreamGT schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 07:21:
Mooi, shake out the weak hands!!!ScreamGT schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 07:21:
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Maar wat is gebeurd met dat goldencross? Hoor je ook niemand meer over.
Mooi dat crypto altijd lekker in de waan van de dag mee gaat
Het is allemaal kletspraat. Kop of munt.. dat is het.The_Goat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:05:
Maar wat is gebeurd met dat goldencross? Hoor je ook niemand meer over.
Zero.
- Taro
- Niet online
Short op 9245 gesloten vannacht. Buy orders voor ETH, BCH en ONT aangetikt, ik verwacht wel even een korte opleving.
Een wickje down voor een SFP op de 1h richting de 9050-9075 zou mij wel goed uitkomen, dan weer omhoog
weet je ook hoe laat vraag het voor een vriend van mijTaro schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:22:
Short op 9245 gesloten vannacht. Buy orders voor ETH, BCH en ONT aangetikt, ik verwacht wel even een korte opleving.

BTC dominance onder de groene lijn --> alt party
BTC dominance boven de groene lijn --> alts rekt
Ben benieuwd
- Taro
- Niet online
?bie100 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:34:
[...]
weet je ook hoe laat vraag het voor een vriend van mij

Kijk maar even naar die altijd vrolijke hoerige DuitserScreamGT schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 07:21:

YouTube: PREPARE TO NEVER SEE THESE BITCOIN PRICE LEVELS AGAIN!!! CRAZY BTC C...
XRP = trash
Hier ook alle buy orders aangetikt. Sommige had ik te hoog gezet, maar oh wel. Makkelijk praten nadien.
Nu hopen op een bounce naar boven...
Nu hopen op een bounce naar boven...
[ Voor 14% gewijzigd door Imgnrydrmr op 26-02-2020 09:14 ]
Verwijderd
Wat een horror... Iedere keer als ik mijn blockfolio open voelt het alsof ik een stomp op mijn lever krijg door een pro bokser met lood in zijn handschoenen.
Ik ga me een tijdje afzonderen en huilen in foetushouding in een hoekje van de kamer.
Maak me maar wakker als de maan weer schijnt.
Ik ga me een tijdje afzonderen en huilen in foetushouding in een hoekje van de kamer.
Maak me maar wakker als de maan weer schijnt.
En we staan weer op verlies! Chapeau het is me weer gelukt!
Nou ik weet het niet niet hoor, maar als ik als niet ta expert naar de monthly charts kijk zie ik een steeds lager stuiterende bal... en uiteindelijk gaat die bal rollen en komt tot stilstand.
Waarom zou de bal ineens weer hoger stuiteren?
Nou ik weet het niet niet hoor, maar als ik als niet ta expert naar de monthly charts kijk zie ik een steeds lager stuiterende bal... en uiteindelijk gaat die bal rollen en komt tot stilstand.
[ Voor 68% gewijzigd door Pelox op 26-02-2020 09:42 ]
Zero.
En is het over met de bullish gedachte.
[ Voor 6% gewijzigd door mengenli op 26-02-2020 09:39 ]
Die hiele bitcoin giet no nai de bliksem!!!! Opsokkebolje met die crypto!!!!
Ja al 3 jaarmengenli schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:39:
En is het over met de bullish gedachte.
Zero.
Als ik 2 maanden geleden had gehoord dat btc vandaag op 9,1k zou staan, zou ik het allemaal prima vinden. When in doubt, zoom out.ScreamGT schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 07:21:
Je moet wel heel ver uitzoomen.. dat wel.. helaas kan dat bij sommige coins niet.DW23 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:42:
[...]
Als ik 2 maanden geleden had gehoord dat btc vandaag op 9,1k zou staan, zou ik het allemaal prima vinden. When in doubt, zoom out.
Zero.
Verwijderd
Het is een bowlingbal, en onze portfolio's zijn de kegels. En die kutwhales gooien strikes dezer dagen.Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:36:
En we staan weer op verlies! Chapeau het is me weer gelukt!
Ik mis de laatste maanden dikke groene kaarsen omhoog.. we kruipen altijd weken maanden voorzichtig omhoog maar droppen met flinke rode kaarsen in 5 min.. Waarom zien we nooit meer dezelfde groene jongens op de chart??
Zero.
het flikkert sneller naar beneden dan het omhoog gaat klopt maar goed weer ff geduld hebben komt goedPelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:53:
Ik mis de laatste maanden dikke groene kaarsen omhoog.. we kruipen altijd weken maanden voorzichtig omhoog maar droppen met flinke rode kaarsen in 5 min.. Waarom zien we nooit meer dezelfde groene jongens op de chart??
1 troost, die bitcoin trash gaat ook lekker kenkerhard onderuit.
XRP = trash
Eigenlijk zou iemand een keer een sentiment bot moeten bouwen op basis van dit topic.
Veel gejuich = verkopen
Veel gepiep = kopen
Denk dat je winrate enorm zal zijn en dan echt een lambo kan kopen
Veel gejuich = verkopen
Veel gepiep = kopen
Iedereen all-in dan nu.The_Goat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:38:
Eigenlijk zou iemand een keer een sentiment bot moeten bouwen op basis van dit topic.
Veel gejuich = verkopen
Veel gepiep = kopen
Zero.
Ik sta nog steeds aan de zijkant, al een week of 2 denk ik inmiddels dus van mij kant geen Piep. Juichen is er ook niet echt bij moet ik eerlijk zeggen. Het lijkt erop dat we nog wel ff flink naar beneden gaan, ik zelf durf wel weer een aankoop tussen de 8/8.5k te doen.
Lol, aion op kucoin is op hol geslagen 😎
Gelukkig is mijn auto zonder opmerkingen zojuist goedgekeurd, dat valt dan weer mee.. kan ik weer een jaartje vooruit voor we de Lambo hebben.
Zero.
Mike Hughes probeerde afgelopen weekend een beetje in z'n eentje te moonen maar ook hij is REKT...
[YouTube: Mike Hughes REKT]
Knoflook en gember fors duurder door coronavirus - https://nos.nl/l/2324594
Knoflook van 2,2 naar 2,8€ per kilo.
Gember van 22€ naar 41€ per kilo.
Eat that crypto en aandelen, gember is de nieuwe goud.
Knoflook van 2,2 naar 2,8€ per kilo.
Gember van 22€ naar 41€ per kilo.
Eat that crypto en aandelen, gember is de nieuwe goud.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Verwijderd
Mijn god wat een idioot...iVibes schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:51:
Mike Hughes probeerde afgelopen weekend een beetje in z'n eentje te moonen maar ook hij is REKT...
Hij wou op 1500 meter hoogte foto's maken om te bewijzen dat de aarde plat is...

Is pas het begin.Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:10:
Flinke spike naar beneden
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/The_Goat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:38:
Veel gejuich = verkopen
Veel gepiep = kopen

Call me crazy en een weak-hand maar de stoploss is ingesteld op 9002 usd en buy order dan op 8600
[ Voor 4% gewijzigd door PHPResource op 26-02-2020 14:55 ]
dat doe je goed het is te wispelturigPHPResource schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:55:
Call me crazy en een weak-hand maar de stoploss is ingesteld op 9002 usd en buy order dan op 8600

Aangetikt ondertussenPHPResource schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:55:
Vorige keer is mijn stop loss aangetikt geweest en is de boel dan direct omhoog gesprongen... Durf nu niet meer =/
Helemaal rekt!
laat het nu maar lekker gaan. Wacht voorlopig met nog wat bijkopen. Nog steeds vertrouwen dat we nog wel een keer rond die 14k of hoger gaan vroeg of laat.
Wat inmiddels wel zeker is, het mythe dat crypto omhoog zou gaan wanneer de aandelen het slecht doen, dat is wel ontkracht. Het lijkt er alles behalve op dat mensen aandelen verkopen voor crypto gezien wat de koersen van crypto doen.
Toch nog iets positiefs, we leren hier gewoon wat. Je hebt gelijk en dat iedereen in de BTC gaat door het virus gaat ook nog niet op.PilatuS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:11:
Wat inmiddels wel zeker is, het mythe dat crypto omhoog zou gaan wanneer de aandelen het slecht doen, dat is wel ontkracht. Het lijkt er alles behalve op dat mensen aandelen verkopen voor crypto gezien wat de koersen van crypto doen.
Gekocht op 9050, verkocht op 9260, nu weer gekocht op 9050 (met iets minder vertrouwen
)
Alles uit de aandelen en crypto wordt zo geinvesteerd in mondkapjes en desinfecterende spray.PilatuS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:11:
Ik ben een beetje in dubio, de prijs is nu net boven m'n SL. Beetje bang dat hij ineens aantikt en dan omhoog schiet. Beter gaan we nu hard REKT en dan weer omhoog.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!