[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand anders hier die toevallig ook push notificaties van Binance krijgt die nergens op slaan ? Heb nu al 2x vandaag een bericht gehad dat ik ALGO zou hebben verkocht voor een bepaalde prijs en hoeveelheid. Heb vandaag niets met ALGO gedaan en in het bericht staat dat de prijs 0.479 zou zijn terwijl het minder dan 0.4 is nu. Beetje extreme lag in de notificaties ofzo ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:21:
Iemand anders hier die toevallig ook push notificaties van Binance krijgt die nergens op slaan ? Heb nu al 2x vandaag een bericht gehad dat ik ALGO zou hebben verkocht voor een bepaalde prijs en hoeveelheid. Heb vandaag niets met ALGO gedaan en in het bericht staat dat de prijs 0.479 zou zijn terwijl het minder dan 0.4 is nu. Beetje extreme lag in de notificaties ofzo ?
Yes, had ik ook last van. De notificaties lopen volgens mij enorm achter of ze kloppen simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
https://twitter.com/Reuters/status/1232396894325874688

Al het geld gaat dus naar de Euro nu? :+

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:21:
Ja hier ook. Had ik gisteren ook al last van, notificaties komen echt heeeeeel laat binnen... jammer, vind ze best wel handig....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:39:
[...]
Ja hier ook. Had ik gisteren ook al last van, notificaties komen echt heeeeeel laat binnen... jammer, vind ze best wel handig....
Tot nu toe heb ik alleen notficaties gehad van trades die ik een dag terug heb gemaakt, alleen dan dus met 24 uur lag. Vind het jammer dat er niet wat meer mogelijkheden zijn om te kiezen wat je wel of niet wil ontvangen. Dat Bitcoin door de 10k gaat hoef ik niet te horen, maar dat uitzetten is ook gelijk meer uitzetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Haal de rukkende eentjes gif er maar weer bij, want we hebben er weer 1tje :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fa60Qcl4Zfh7Ont0FvVauGCe/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:42:
[...]
Tot nu toe heb ik alleen notficaties gehad van trades die ik een dag terug heb gemaakt, alleen dan dus met 24 uur lag. Vind het jammer dat er niet wat meer mogelijkheden zijn om te kiezen wat je wel of niet wil ontvangen. Dat Bitcoin door de 10k gaat hoef ik niet te horen, maar dat uitzetten is ook gelijk meer uitzetten.
Krijg net en reactie van Binance dat er een update klaar staat in de store die dit moet oplossen. Heb even gekeken en er staat idd een update klaar van vandaag...

Heb zelf idd ook alleen interesse in trade notificaties...

edit: laatste versie is: v1.19.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-10 12:03
68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:07:
[...]

Mijn inschatting is dat het nog erger gaat worden voordat het stabiliseert. En het lijkt me gering dat andere uitbraken uitblijven.
Lekker bezig met die bangmakerij. Het verleden leert dat beleggers zulke situaties veel erger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn en er over het algemeen snel weer een weg naar boven gezocht wordt. Maar goed jij zal wel de expert zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:08:
[...]

Lekker bezig met die bangmakerij. Het verleden leert dat beleggers zulke situaties veel erger inschatten dan ze daadwerkelijk zijn en er over het algemeen snel weer een weg naar boven gezocht wordt. Maar goed jij zal wel de expert zijn...
Hoezo bangmakerij? Ik buig me al sinds eind 2019 over de gebeurtenissen rond deze virus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:10:
[...]

Hoezo bangmakerij? Ik buig me al sinds eind 2019 over de gebeurtenissen rond deze virus.
Haha dan weet je ook dat het percentage fatale gevallen nauwelijks hoger ligt dan bij een normale griep? En wat heeft het bestuderen van het virus te maken met jouw kennis omtrent aandelenbeurzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:11:
[...]

Haha dan weet je ook dat het percentage fatale gevallen nauwelijks hoger ligt dan bij een normale griep? En wat heeft het bestuderen van het virus te maken met jouw kennis omtrent aandelenbeurzen?
Pardon? Zit ik in een ongewenste ondervraging? Ik combineer mijn kennis gewoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:12:
[...]

Pardon? Zit ik in een ongewenste ondervraging? Ik combineer mijn kennis gewoon. 8)7
Nee, je roept zaken die niet feitelijk onderbouwt worden, aldus bangmakerij.
Het is voor anderen fijn om een wat gevarieerder beeld te zien. Wellicht schat ik het te positief in, jij zeker weten te negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:16:
[...]

Nee, je roept zaken die niet feitelijk onderbouwt worden, aldus bangmakerij.
Het is voor anderen fijn om een wat gevarieerder beeld te zien. Wellicht schat ik het te positief in, jij zeker weten te negatief.
Als ik het 'zeker weten te negatief' inschat. Zou jij dan niet desbetreffende persoon moeten zijn die komt met onderbouwingen aangezien tegenargumenten geen nut hebben zonder onderbouwing? Ik zou per definitie geen onderbouwing moeten geven voor een initiële standpunt tenzij iemand er naar vraagt. Dan geef ik het met liefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:19:
[...]

Als ik het 'zeker weten te negatief' inschat. Zou jij dan niet desbetreffende persoon moeten zijn die komt met onderbouwingen aangezien tegenargumenten geen nut hebben zonder onderbouwing? Ik zou per definitie geen onderbouwing moeten geven voor een initiële standpunt tenzij iemand er naar vraagt. Dan geef ik het met liefde.
Volgens mij heb ik al meer onderbouwing gegeven maar goed:
1. Initiële schrikreactie beleggers is vaak van korte duur bij een dergelijke virus-uitbraak. Zie bijvoorbeeld ook Sars. Maar ook het herstel van de Chinese beurzen sinds die 2 weken geleden "richting de afgrond" gingen.
2. Met een gediversifieerde portefeuille sta je nog steeds op een niveau van eind 2019. Aldus hebben we enkel de winsten van de eerste maanden van 2020 zien verdampen
3. Werkloosheidscijfers is op het laagste niveau ooit, aldus is er nog steeds geen krimp waarneembaar en is deze reactie dus vooral een schrik reactie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat een korte lontjes hier de laatste tijd :)

@Oepsje Als je met een wat minder gestrekt been binnenkomt kan je misschien wat meer bereiken.

Downtrend = short de snelle stijgingen. Hopelijk zit Bitcoin inderdaad nog in een downtrend, anders ga ik nu rekt.

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 25-02-2020 22:29 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Oepsje schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:27:
[...]

Volgens mij heb ik al meer onderbouwing gegeven maar goed:
1. Initiële schrikreactie beleggers is vaak van korte duur bij een dergelijke virus-uitbraak. Zie bijvoorbeeld ook Sars. Maar ook het herstel van de Chinese beurzen sinds die 2 weken geleden "richting de afgrond" gingen.
2. Met een gediversifieerde portefeuille sta je nog steeds op een niveau van eind 2019. Aldus hebben we enkel de winsten van de eerste maanden van 2020 zien verdampen
3. Werkloosheidscijfers is op het laagste niveau ooit, aldus is er nog steeds geen krimp waarneembaar en is deze reactie dus vooral een schrik reactie
Dit zijn allemaal 1 voor 1 geen tegenargumenten. Lol.

Ik zei dat de uitbraak erger gaat worden voordat het stabiliseert. Jij weerlegt mij op een compleet andere punt. Dus ik ga er van uit dat jouw interpretatie niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:28:
Wat een korte lontjes hier de laatste tijd :)

@Oepsje Als je met een wat minder gestrekt been binnenkomt kan je misschien wat meer bereiken.

Downtrend = short de snelle stijgingen. Hopelijk zitten we inderdaad nog in een downtrend, anders ga ik nu rekt.
Vast nog wel een beetje om dan (hopelijk) omhoog te knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
39 Dollar verloren, stop geraakt, iets te snel erin gesprongen (0.5 boven de stop begint uiteraard de daling... |:( ). Maar het kan gelukkig altijd veel erger:

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 25-02-2020 22:36 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Laatst online: 13-03-2022
“Keep Quiet, Big Boys Don’t Cry” (10cc) :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
De aandeeltjes dumpen wat vanwege dat griepje, heisa om niks ouwe. @68616c6c6f
Soon weer dikke mooneration en vers geperste fiat erin. Hoppa.

[ Voor 28% gewijzigd door Tominatie op 26-02-2020 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:35:
39 Dollar verloren, stop geraakt, iets te snel erin gesprongen
Die wick van net was ook weer goed lelijk. Even naar 9250 en bam naar 9400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
"Griepje" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:10:
[...]

Da's dus 2 maanden? :+

Deze virus gaat ons helemaal kapot doen uitroeien enzo, niffo. :+

Denk dat het grootste gevaar eerder de staat van het monetaire stelsel zelf is, maargoed met wat ducttape en wd40 komen we een heel kunstmatig eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:49:
[...]

Da's dus 2 maanden? :+

Deze virus gaat ons helemaal kapot doen uitroeien enzo, niffo. :+

Denk dat het grootste gevaar eerder de staat van het monetaire stelsel zelf is, maargoed met wat ducttape en wd40 komen we een heel kunstmatig eind.
Ja, 2 maanden, nadat China het publiekelijk bekent maakte. En nee kapot maken zal die nog niet doen. Maar dat het erger wordt dan nu voordat het zich stabiliseert staat nogal zeker vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:35:
39 Dollar verloren, stop geraakt, iets te snel erin gesprongen (0.5 boven de stop begint uiteraard de daling... |:( ). Maar het kan gelukkig altijd veel erger:
[Twitter]
Maar ze hadden een video van mij waarop te zien was dat ik enthousiast een documentaire over een lilliputter en een eenhoorn bekeek... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat deze virus de voorloper is van een real live walking dead.

Dus ik heb een kettingtje onder mijn brug gespannen zodat er nog niemand meer bij kan komen.... Sorry...
Wie wil er eten ruilen tegen HOT als het zover komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:51:
[...]

Ja, 2 maanden, nadat China het publiekelijk bekent maakte. En nee kapot maken zal die nog niet doen. Maar dat het erger wordt dan nu voordat het zich stabiliseert staat nogal zeker vast.
Het enige dat vaststaat is dat je op een dag de pijp uit gaat, en tot die dag belasting betaald. :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:59:
[...]

Het enige dat vaststaat is dat je op een dag de pijp uit gaat, en tot die dag belasting betaald. :(:)
Mn allereerste aanslag is 0 euro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:00:
[...]

Mn allereerste aanslag is 0 euro 8)
Heb je een (bij)baan? Ooit gekeken op je loonstrookje wat je bruto krijgt en netto overhoudt?

Dat verschil, daar koopt Rutte Bitcoins mee. En cocaïne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:59:
[...]

mm, klopt niet helemaal, je nabestaanden mogen er ook nog evt. belasting over betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:03:
[...]

Heb je een (bij)baan? Ooit gekeken op je loonstrookje wat je bruto krijgt en netto overhoudt?

Dat verschil, daar koopt Rutte Bitcoins mee. En cocaïne.
Aanslag was 0 euro omdat ik wel werkte maar minderjarig was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het zal zich zeker nog verder uitbreiden, ook naar Nederland, dat is een kwestie van tijd. Een normale griep wordt niet zo erg op de voet gevolgd als dit virus, daarom is men er bewuster mee bezig, daarnaast is de vraag hoe correct de getallen zijn. Feit: Je kunt er aan doodgaan (net als aan de normale griep), maar onder de 40 jaren jong is dat 0,2%, boven de 40 neemt dat toe naar 0,4%, gelukkig ben ik pas 39 jaar en 9 maanden jong, ik val dus nog in de 0,2% categorie.

Hier op zolder ligt altijd een mooie voorraad aan eten, paracetamol, water, wc papier, etc. voor noodgevallen om +-2 weken te kunnen overleven als je het huis niet uit mag of kan. Wie herinnert zich de builenpest of zwarte pest niet nog? We waren er immers allemaal bij.

Ander feitje: Hoe dodelijker een virus hoe trager het zich verspreidt. De dodelijkheid van Corona valt op zich mee, maar dat maakt het niet minder erg als je er erg ziek van bent of wel tot die 0,2% behoort.

Afijn, we gaan het zien. Meer doen dan je erop voorbereiden, rekening mee houden en het niet opzoeken kan je niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Met zijn allen naar Groenland dan maar? Madagascar schijnt ook ok te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:06:
We moeten toch naar de maan ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:06:
Kan je beter in een bordeel gaan zitten, waar je 2 weken lang verplicht wordt opgesloten O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Dead rate is niet te bepalen als de epidemie zich nog voordoet. Want de getallen van nieuwe doden en nieuwe infecties lopen niet synchroon met elkaar. Daarom zou je ze niet zomaar kunnen delen. Helaas gaan menig media daarmee de fout in. Je zou kunnen zeggen dat de dead rate een downwards bias heeft. Dit was ook het geval bij SARS.

Ik gebruik de Engelse benamingen omdat ik niet weet wat de Nederlandse benamingen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:04:
Afijn, we gaan het zien. Meer doen dan je erop voorbereiden, rekening mee houden en het niet opzoeken kan je niet doen.
Persoonlijk heb ik zoiets van: Het zal allemaal wel. De kans dat ik er dood aan ga is enorm klein. Dan ben ik even een tijdje ziek, so be it. Enorm lullig natuurlijk voor de mensen die wel een hoog risico lopen, maar voor mij persoonlijk maak ik er mij totaal geen zorgen om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@68616c6c6f

Nieuwsuur gaat je morgen bellen, of je als expert langs wil komen.
Rian van Rijbroek was je voor, en dat ging prima.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2020 23:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:17
RaptorXS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:08:
[...]

Kan je beter in een bordeel gaan zitten, waar je 2 weken lang verplicht wordt opgesloten O-)
En dan een griepje vermijden maar na twee weken naar buiten komen met vlekken op je zak. Nee bedankt.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.limburger.nl/...ing-in-nordrijn-westfalen

En daar gaan we. Vlakbij de grens Duitsland Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
Aex -99% morgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig is Friesland immuun voor dit soort zaken, wij blokkeren gewoon de snelweg. Knap virus dat hier heen kan reizen.

Daarnaast is ons afweersysteem van staal door een dieet van Friese turfgerookte droge worst en Beerenburg van de Weduwe Joustra in combinatie met dagelijks fierljeppen.

Nee geintje we gaan eraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:12:
[...]

Persoonlijk heb ik zoiets van: Het zal allemaal wel. De kans dat ik er dood aan ga is enorm klein. Dan ben ik even een tijdje ziek, so be it. Enorm lullig natuurlijk voor de mensen die wel een hoog risico lopen, maar voor mij persoonlijk maak ik er mij totaal geen zorgen om.
Dat is op zich een goede instelling, zolang je maar op blijft letten en de meest recente feiten tot je blijft nemen.

Ik ben iets anders opgevoed, mijn vader was vanuit zijn werk landelijk betrokken bij dergelijke situaties (niet vanuit RIVM, maar een andere bekende organisatie). Op de achtergrond kreeg ik altijd veel meer mee dan bijv. op TV zichtbaar was. Daarom neem ik dit soort situaties altijd serieus, maar ik blijf ook realistisch. Daarnaast wil een RIVM natuurlijk ook geen paniek zaaien en dat doen ze denk ik prima door wat terughoudend te blijven. Maar onderschat dit soort zaken ook niet, wij vinden een griepje heel normaal, maar dit is een extra griep, er gaan mensen aan dood en het verspreid zich snel, als je dat kunt voorkomen is dat natuurlijk fijn.

Dat men in witte pakken papiergeld staat te reinigen blijft wel een beeld dat ik niet snel zal vergeten :) En natuurlijk jammer dat mijn vakantie naar Italië hierdoor waarschijnlijk niet doorgaat, daar keek ik al wel enkele maanden naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:20:
Gelukkig is Friesland immuun voor dit soort zaken, wij blokkeren gewoon de snelweg. Knap virus dat hier heen kan reizen.

Daarnaast is ons afweersysteem van staal door een dieet van Friese turfgerookte droge worst en Beerenburg van de Weduwe Joustra in combinatie met dagelijks fierljeppen.

Nee geintje we gaan eraan.
We gaan allemaal dooooooooddddd! Geen paniek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terwijl de BTC weer iets omhoog kruipt, om ontopic te blijven ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 25-02-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:23:
[...]
Dat is op zich een goede instelling, zolang je maar op blijft letten en de meest recente feiten tot je blijft nemen.
Dat doe ik ook wel hoor :) Ik maak mij alleen geen zorgen over feiten waar ik niets aan kan veranderen. Zeker bij zoiets is het voor mij gewoon accepteren wat het is en doorgaan zoals normaal. Het is totaal nutteloos hier wakker over te gaan liggen want je kan er toch niets aan veranderen. Zit je dan ook nog eens in de leeftijd en gezondheid dat de kans om er aan te overlijden extreem klein is, dan zie ik het al helemaal wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@PilatuS amen...

@ de rest. Ik pak nog een corona..goeie nacht verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Die daily candle van Bitcoin gaat in ieder geval niet meer groen worden... De volgende bodem (van 5-2) ligt op 9175, dus vermoed dat Bitcoin die sowieso nog even op gaat zoeken voordat er echt weer een groene candle volgt. Ik wacht nog even af met instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:24:
[...]

We gaan allemaal dooooooooddddd! Geen paniek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij valt wel binnen de risico categorie als ik me niet vergis.

Mocht je morgen een verhoging hebben uit het niets, pb me even. Ik pas wel op je Bitcoins >:)
Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:23:
[...]

Ik ben iets anders opgevoed, mijn vader was vanuit zijn werk landelijk betrokken bij dergelijke situaties (niet vanuit RIVM, maar een andere bekende organisatie). Op de achtergrond kreeg ik altijd veel meer mee dan bijv. op TV zichtbaar was. Daarom neem ik dit soort situaties altijd serieus, maar ik blijf ook realistisch. Daarnaast wil een RIVM natuurlijk ook geen paniek zaaien en dat doen ze denk ik prima door wat terughoudend te blijven. Maar onderschat dit soort zaken ook niet, wij vinden een griepje heel normaal, maar dit is een extra griep, er gaan mensen aan dood en het verspreid zich snel, als je dat kunt voorkomen is dat natuurlijk fijn.

Dat men in witte pakken papiergeld staat te reinigen blijft wel een beeld dat ik niet snel zal vergeten :) En natuurlijk jammer dat mijn vakantie naar Italië hierdoor waarschijnlijk niet doorgaat, daar keek ik al wel enkele maanden naar uit.
Het nare van dit virus is dat het in vrij veel gevallen een virale longonsteking veroorzaakt, die dus niet van bacteriële aard is en daarmee niet te bestrijden valt met antibiotica.

Maar ben je jong en 'gezond' met goede gezondheidszorg zal het allemaal wel wat meevallen. Je kunt natuurlijk altijd gewoon pech hebben, maar ook geluk. We hebben hier in Nederland wel een privilege wat gezondheidszorg aangaat, in vergelijking met andere landen.

Ik heb zelf mijn ouders nog, oudere ooms en tantes en zelfs een Beppe van 98. Dus hopen dat het goedkomt...

Het komt zoals het komt. Tegenhouden kun je het toch niet.

Edit: wat mij betreft inderdaad weer ontopic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:38
Nou, er wordt zo iig een hoop extra ruimte naar boven gecreëerd d:)b

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:04:
[...]

Aanslag was 0 euro omdat ik wel werkte maar minderjarig was.
Ik begrijp dat het voor jouw jonge brein moeilijk is om het allemaal te bevatten, en er zijn wel ergere dingen geweest dat wat nu speelt.
Greta Thunberg heeft hetzelfde probleem, to young to really understand.

Maak je geen zorgen!

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:01

ScreamGT

joejoe

Man man man wat een droevenis. Ik kom in december wel weer terug.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:16
ScreamGT schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 07:21:
welk jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Mooi, shake out the weak hands!!! :P >:)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is touch goud, nu doorklappen om CME gap op te vullen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Maar wat is gebeurd met dat goldencross? Hoor je ook niemand meer over.
Mooi dat crypto altijd lekker in de waan van de dag mee gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:59
The_Goat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:05:
Maar wat is gebeurd met dat goldencross? Hoor je ook niemand meer over.
Mooi dat crypto altijd lekker in de waan van de dag mee gaat :)
Het is allemaal kletspraat. Kop of munt.. dat is het.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short op 9245 gesloten vannacht. Buy orders voor ETH, BCH en ONT aangetikt, ik verwacht wel even een korte opleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Een wickje down voor een SFP op de 1h richting de 9050-9075 zou mij wel goed uitkomen, dan weer omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Taro schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:22:
Short op 9245 gesloten vannacht. Buy orders voor ETH, BCH en ONT aangetikt, ik verwacht wel even een korte opleving.
weet je ook hoe laat vraag het voor een vriend van mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/c68y2i53/

BTC dominance onder de groene lijn --> alt party
BTC dominance boven de groene lijn --> alts rekt

Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
bie100 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 08:34:
[...]

weet je ook hoe laat vraag het voor een vriend van mij O-)
? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D4GBr4dzllez3CnsTl9FyCTs/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Kijk maar even naar die altijd vrolijke hoerige Duitser O-)

YouTube: PREPARE TO NEVER SEE THESE BITCOIN PRICE LEVELS AGAIN!!! CRAZY BTC C...

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Hier ook alle buy orders aangetikt. Sommige had ik te hoog gezet, maar oh wel. Makkelijk praten nadien.

Nu hopen op een bounce naar boven...

[ Voor 14% gewijzigd door Imgnrydrmr op 26-02-2020 09:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een horror... Iedere keer als ik mijn blockfolio open voelt het alsof ik een stomp op mijn lever krijg door een pro bokser met lood in zijn handschoenen.

Ik ga me een tijdje afzonderen en huilen in foetushouding in een hoekje van de kamer.

Maak me maar wakker als de maan weer schijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
En we staan weer op verlies! Chapeau het is me weer gelukt!

Nou ik weet het niet niet hoor, maar als ik als niet ta expert naar de monthly charts kijk zie ik een steeds lager stuiterende bal... en uiteindelijk gaat die bal rollen en komt tot stilstand.

Waarom zou de bal ineens weer hoger stuiteren?

[ Voor 68% gewijzigd door Pelox op 26-02-2020 09:42 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
En is het over met de bullish gedachte.

[ Voor 6% gewijzigd door mengenli op 26-02-2020 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 15-10 21:55
Die hiele bitcoin giet no nai de bliksem!!!! Opsokkebolje met die crypto!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mengenli schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:39:
En is het over met de bullish gedachte.
Ja al 3 jaar

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Als ik 2 maanden geleden had gehoord dat btc vandaag op 9,1k zou staan, zou ik het allemaal prima vinden. When in doubt, zoom out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
DW23 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:42:
[...]

Als ik 2 maanden geleden had gehoord dat btc vandaag op 9,1k zou staan, zou ik het allemaal prima vinden. When in doubt, zoom out.
Je moet wel heel ver uitzoomen.. dat wel.. helaas kan dat bij sommige coins niet.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:36:
En we staan weer op verlies! Chapeau het is me weer gelukt!

Nou ik weet het niet niet hoor, maar als ik als niet ta expert naar de monthly charts kijk zie ik een steeds lager stuiterende bal... en uiteindelijk gaat die bal rollen en komt tot stilstand.

Waarom zou de bal ineens weer hoger stuiteren?
Het is een bowlingbal, en onze portfolio's zijn de kegels. En die kutwhales gooien strikes dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik mis de laatste maanden dikke groene kaarsen omhoog.. we kruipen altijd weken maanden voorzichtig omhoog maar droppen met flinke rode kaarsen in 5 min.. Waarom zien we nooit meer dezelfde groene jongens op de chart??

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Pelox schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:53:
Ik mis de laatste maanden dikke groene kaarsen omhoog.. we kruipen altijd weken maanden voorzichtig omhoog maar droppen met flinke rode kaarsen in 5 min.. Waarom zien we nooit meer dezelfde groene jongens op de chart??
het flikkert sneller naar beneden dan het omhoog gaat klopt maar goed weer ff geduld hebben komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

1 troost, die bitcoin trash gaat ook lekker kenkerhard onderuit.

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Eigenlijk zou iemand een keer een sentiment bot moeten bouwen op basis van dit topic.

Veel gejuich = verkopen
Veel gepiep = kopen

Denk dat je winrate enorm zal zijn en dan echt een lambo kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
The_Goat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:38:
Eigenlijk zou iemand een keer een sentiment bot moeten bouwen op basis van dit topic.

Veel gejuich = verkopen
Veel gepiep = kopen

Iedereen all-in dan nu.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:13
Ik sta nog steeds aan de zijkant, al een week of 2 denk ik inmiddels dus van mij kant geen Piep. Juichen is er ook niet echt bij moet ik eerlijk zeggen. Het lijkt erop dat we nog wel ff flink naar beneden gaan, ik zelf durf wel weer een aankoop tussen de 8/8.5k te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Lol, aion op kucoin is op hol geslagen 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Gelukkig is mijn auto zonder opmerkingen zojuist goedgekeurd, dat valt dan weer mee.. kan ik weer een jaartje vooruit voor we de Lambo hebben.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mike Hughes probeerde afgelopen weekend een beetje in z'n eentje te moonen maar ook hij is REKT...

[YouTube: Mike Hughes REKT]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:34
Knoflook en gember fors duurder door coronavirus - https://nos.nl/l/2324594

Knoflook van 2,2 naar 2,8€ per kilo.
Gember van 22€ naar 41€ per kilo.

Eat that crypto en aandelen, gember is de nieuwe goud.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Afbeeldingslocatie: https://prutsfm.nl/prutsfm/uploads/2017/12/Altijd-PrutsFM-Balen-Voor-Niks-Je-Mondje-En-Kontje-Verkocht-post.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:51:
Mike Hughes probeerde afgelopen weekend een beetje in z'n eentje te moonen maar ook hij is REKT...

[YouTube: Mike Hughes REKT]
Mijn god wat een idioot... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hij wou op 1500 meter hoogte foto's maken om te bewijzen dat de aarde plat is...
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Flinke spike naar beneden

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:58
Is pas het begin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Jij/BTC doet jouw naam eer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
stijgt toch weer wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:38:

Veel gejuich = verkopen
Veel gepiep = kopen

https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/
Afbeeldingslocatie: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Call me crazy en een weak-hand maar de stoploss is ingesteld op 9002 usd en buy order dan op 8600

[ Voor 4% gewijzigd door PHPResource op 26-02-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PHPResource schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:55:
Call me crazy en een weak-hand maar de stoploss is ingesteld op 9002 usd en buy order dan op 8600
dat doe je goed het is te wispelturig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V1CqW7p.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
PHPResource schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:55:
Aangetikt ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Vorige keer is mijn stop loss aangetikt geweest en is de boel dan direct omhoog gesprongen... Durf nu niet meer =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:48
Helemaal rekt! :P laat het nu maar lekker gaan. Wacht voorlopig met nog wat bijkopen. Nog steeds vertrouwen dat we nog wel een keer rond die 14k of hoger gaan vroeg of laat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat inmiddels wel zeker is, het mythe dat crypto omhoog zou gaan wanneer de aandelen het slecht doen, dat is wel ontkracht. Het lijkt er alles behalve op dat mensen aandelen verkopen voor crypto gezien wat de koersen van crypto doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:48
PilatuS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:11:
Wat inmiddels wel zeker is, het mythe dat crypto omhoog zou gaan wanneer de aandelen het slecht doen, dat is wel ontkracht. Het lijkt er alles behalve op dat mensen aandelen verkopen voor crypto gezien wat de koersen van crypto doen.
Toch nog iets positiefs, we leren hier gewoon wat. Je hebt gelijk en dat iedereen in de BTC gaat door het virus gaat ook nog niet op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Voorlopig blijkt fiat nog het meest waardevast... tov fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Gekocht op 9050, verkocht op 9260, nu weer gekocht op 9050 (met iets minder vertrouwen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
PilatuS schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:11:
Alles uit de aandelen en crypto wordt zo geinvesteerd in mondkapjes en desinfecterende spray. :')

Ik ben een beetje in dubio, de prijs is nu net boven m'n SL. Beetje bang dat hij ineens aantikt en dan omhoog schiet. Beter gaan we nu hard REKT en dan weer omhoog.
Pagina: 1 ... 66 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!