Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Lekker rekt aan het gaan met de crypto, sinds het hoogtepunt toch alweer dik 10% van de fiat waarde zien verdampen.
Maar ach, de zaak staat er nog, en een mooie meevaller qua werkzaamheden vannacht. Laatste nachtje, tas vol lekkers mee... Dat wordt mooi een beetje pokeren tussen het werken door.
Op naar een mooi weekend jongens.
Verwijderd
Heb je nog een huis dan?Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:20:
[...]
Ok, ik verkoop nu mn huis als jij het zegt.
Ik heb vorig jaar alles verkocht (huis, auto, vriendin, kat, pc) en all-in gegaan op een setje shitcoins.
Beste actie ooit....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2020 22:11 ]
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:13:
[...]
Als je bij Ether kijkt op de daggrafiek zie je ook lower highs en higher lows. Zit nu bijna op het eind. Er staat dus wel iets te gebeuren.
een idee voor eth..
Slaap je ook in je shitcoins?Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 22:10:
[...]
Heb je nog een huis dan?
Ik heb vorig jaar alles verkocht (huis, auto, vriendin, kat, pc) en all-in gegaan op een setje shitcoins.
Beste actie ooit....
Verwijderd
Ja. Schoon is het niet onder de brug.. ratshit. Zwerfshit. Mijnshit...
Alles voor mijn shitcoins... Paar jaar afzien, maar als er een shitmoon komt. Manmanman...dan koop ik een klein eilandje, Texel ofzo..
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2020 22:31 ]
En om een beetje bullish perspectief voor de komende maand te houden is het wel lekker als er de komende dagen nog een paar %tjes bijkomt.
Missie 'save-the-monthly-candle'is begonnen wat mij betreft
[ Voor 52% gewijzigd door The_Goat op 24-02-2020 22:36 ]
Verwijderd
When The_Goat turns into a bull, it's time to sell the house and go all-fuckin-in.The_Goat schreef op maandag 24 februari 2020 @ 22:34:
Ik ben long vanaf 9570, omdat dit zo'n beetje de laatste support is voor een flinke move down
En om een beetje bullish perspectief voor de komende maand te houden is het wel lekker als er de komende dagen nog een paar %tjes bijkomt.
Missie 'save-the-monthly-candle'is begonnen wat mij betreft
Nee geintje niet doen je gaat rekt.
Kom ik terug bij de auto, accu REKT. Op de beurs gewoon 5K waarde verdampt, nog meer REKT.
Cryptoraket wil ook maar niet opstijgen , fuel REKT.
Gelukkig had mijn wijlen moeder nog wat goud voor me achtergelaten. Zo zie je maar weer, mom knows best.
Maar ja, hodl to the space, to the moon, to the galaxy, to the milky way, to black holes
En oh ja, ik heb de duur van mijn reis ook maar uitegerekt. Life is good over here 😎
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Bron: https://www.nu.nl/economi...aar-door-coronavirus.htmlDe beurzen op Wall Street sloten maandag diep in het rood door de groeiende vrees om de verspreiding van het virus COVID-19. De Dow Jones leed zelfs het grootste verlies in twee jaar tijd, met een daling van bijna 3,6 procent.
De Dow Jones zag de complete winst die het dit jaar tot nu toe heeft geboekt verdwijnen.
Dan valt het met de BTC tot nu toe nog wel mee als we boven de 7,2K. blijven
[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 24-02-2020 23:34 . Reden: bron toegevoegd. ]
Verwijderd
Geniet ervan man! Geld moet rollen. Wat heb je er anders aan?Ali Baba 1001 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 23:14:
Gisteren tijdens een wandeling op een gletsjer een spier verREKT.
Kom ik terug bij de auto, accu REKT. Op de beurs gewoon 5K waarde verdampt, nog meer REKT.
Cryptoraket wil ook maar niet opstijgen , fuel REKT.
Gelukkig had mijn wijlen moeder nog wat goud voor me achtergelaten. Zo zie je maar weer, mom knows best.
Maar ja, hodl to the space, to the moon, to the galaxy, to the milky way, to black holes
En oh ja, ik heb de duur van mijn reis ook maar uitegerekt. Life is good over here 😎
Thanks man.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 23:58:
[...]
Geniet ervan man! Geld moet rollen. Wat heb je er anders aan?
Ik laat het geld graag rollen, dat is het probleem niet en ook nooit geweest. Er komt momenteel echter ook niks binnen, dat is wel een probleem
Dus houd een plaatsje vrij onder die brug Jaapio.
Zat Slux daar ook al niet?Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 08:01:
[...]
Dus houd een plaatsje vrij onder die brug Jaapio.
Hoe meer zielige zielen, hoe meer vreugde!
Edit: ik mis Sluksie wel, zou hij stiekem toch blijven meelezen? 🤔
[ Voor 15% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 25-02-2020 09:37 ]
Wat een rektheid. Bah
Specifieke reden?shovelhead1340 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:37:
[...]
Bcash, ETC, ONT, XLM (en waarschijnlijk nog wel wat) heb ik bijna allemaal omgezet naar BTC
Zie je niks in de techniek en groei van die altcoins?
Ben je er meer gerust op dat BTC meer gaat groeien dan die altcoins?
Is het niet onverstandig om alles op 1 coin te gooien?
Ik heb juist iets meer verspreid, net nog wat LINK gekocht (en wat extra BTC
Ik zie toch echt wel toekomst in een paar van de altcoins, dus ook profit!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
De weg naar de halving deed veel, de halving zelf deed niks inderdaad.PHPResource schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:03:
Overigens zou het mij niets verbazen als de bitcoin halving weinig op de koers gaat doen. Kijk naar de litecoin halving in 2019, deed toen toch ook weinig?
Iets in de trant van 'sell the news'.
Maaaar, bitcoin is natuurlijk andere koek.
Welterusten, bedtijd voor Ali Baba.
En alaaf nog voor de carnavalisten.
Niet echt toch? Ik bedoel in de periode ervoor ging alles omhoog, als ik het goed bekijk. Dus niet specifiek litecoinAli Baba 1001 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:20:
[...]
De weg naar de halving deed veel, de halving zelf deed niks inderdaad.
Iets in de trant van 'sell the news'.
Maaaar, bitcoin is natuurlijk andere koek.
Welterusten, bedtijd voor Ali Baba.
En alaaf nog voor de carnavalisten.
Litecoin doet er niet toe.PHPResource schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:03:
Overigens zou het mij niets verbazen als de bitcoin halving weinig op de koers gaat doen. Kijk naar de litecoin halving in 2019, deed toen toch ook weinig?
Some people think that because litecoin didn't jump on ltc halving, btc halving will also be irrelevant for #bitcoin. That logic is flawed. LTC price doesn't have a significant relationship with stock to flow, so halvings are indeed irrelevant. BTC price-s2f relation is strong 🚀 https://t.co/5Wx7vHLvUd
— PlanB (@100trillionUSD) 31 augustus 2019
[ Voor 11% gewijzigd door DaCoTa op 25-02-2020 12:39 ]
Misschien niet op het moment van de halving, maar wel in de periode die daarop volgt...PHPResource schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:03:
Plusminus een jaar na de eerste 2 halvings was er een nieuwe ATH...
edit: bij de eerste na een jaar bij de tweede na anderhalf jaar...
[ Voor 8% gewijzigd door iVibes op 25-02-2020 12:46 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Bij Bcash had ik meteen al n naar gevoel dus verkocht toen die omhoog schoot.Riesj74 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:45:
[...]
Specifieke reden?
Zie je niks in de techniek en groei van die altcoins?
Ben je er meer gerust op dat BTC meer gaat groeien dan die altcoins?
Is het niet onverstandig om alles op 1 coin te gooien?
Van ETC twijfelde ik of t toekomst had naast ETH dus ook verkocht toen de koers gunstig was.
ONT heb ik voor n groot deel gehouden (maar had ik eigenlijk meteen moeten verkopen en veel lager terug)
XLM heb ik behoorlijk veel gehad (airdrops en gekocht) maar gewoon met veel winst verkocht.
N deel van mijn portfolio bestaat overigens nog steeds uit als.
Ik lul ook zomaar wat
Nouja het is niet alleen dat golden cross, halving and whatnot, maar het zijn ook de constante stroom hype nieuwsberichten rechts naast de grafiek op www.tradingview.com, zoals bijv. een anale analyst die schrijft dat ETH naar 8.000 dollar gaat.. of de usual suspects als de vloggende crypto Youtubers, allemaal één pot nat, met koppen als 14.000 dollar is imminent.. anyway you get the point. Na 2 jaar crypto bullshit weet je wel hoe laat het is als je zoveel bullish sentiment overal leest, dan moet het wel de andere kant uitgaan. Waarvan akte.DAMAGE schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 15:31:
Golden cross, halving, veel mensen denken dan dat BTC gelijk naar de maan moet en gaan op basis van 1 enkele indicator long. Niet slim. Het duurt meestal wel even maar als je puur naar het verleden kijkt zie je dat het eigenlijk altijd wel wat positiefs doet met de prijs. Op lange termijn dan.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Als zoveel mensen zouden kopen, waarom zakt dan allesDAMAGE schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:18:
@Sahara sowieso, mensen die dat soort prijsdoelen noemen wat totaal niet aan de orde is neem ik niet serieus. Maar zo veel mensen raken in paniek en gaan van alles kopen met dat soort domme koppen 😂
Nou dat is simpel: door de hype berichten zijn de zakken van de shortende whales lekker dik gevuld, daar zijn die zoveel mensen die hebben gekocht dus voor nodig geweest, want de longers hebben gekocht van de shorters en nu vragen ze zich af wen moonSoeski schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:21:
[...]
Als zoveel mensen zouden kopen, waarom zakt dan alles
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
En wat heeft Bitcoin in diezelfde tijd gedaan?mengenli schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:05:
Litecoin was ongeveer 400% gestegen van 23 dollar (december 2018) naar 99 dollar bij halving Litecoin (augustus 2019).
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
december 2018, bitcoin 3200 dollarTaro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:08:
[...]
En wat heeft Bitcoin in diezelfde tijd gedaan?
augustus 2019, bitcoin 11800 dollar
Dus eigenlijk heeft de halving van Litecoin niet echt effect gehad denk ik. Als bitcoin niet was gestegen dan zou Litecoin ook niet stijgen.
De stijging komt ook ná de halving, niet ervoor. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Litecoin's halving lang niet zoveel effect heeft op de prijs als die van Bitcoin gaat hebben.mengenli schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:05:
Litecoin was ongeveer 400% gestegen van 23 dollar (december 2018) naar 99 dollar bij halving Litecoin (augustus 2019).
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
En wat bids gezet rond de 9075 voor een bounce
[ Voor 32% gewijzigd door The_Goat op 25-02-2020 17:24 ]
- Taro
- Niet online
Ik zit inmiddels all-in goud en niet meer in andere aandelen, maar goud staat ook op -1,50% vandaag68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:18:
Traditionele markten gaan naar beneden. Crypto gaat naar beneden. Ik ben geneigd om all-in goud te gaan.
Shorten is het enige waar je volgens mij op dit moment nog winst mee kunt behalen.
zilver niet vergeten68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:18:
Traditionele markten gaan naar beneden. Crypto gaat naar beneden. Ik ben geneigd om all-in goud te gaan.
Verwijderd
Eigenlijk 1 grote mindfuck die economie.
Maar damn, het gaat hard achteruit met de PF...
Edit: ben constant aan het kijken voor een BTC trade op alts die in sat waarde lager en lager gaan... Maar ik denk dat BTC binnenkort weer een knal candle gaat maken die niemand verwacht, en dan de alts helemaal laat bloeden. (In sat waarde)
No trade zone dus voor deze prutser. Al zou ik toch graag een flinke bag DOGE willen hebben, die kan wel weer eens terugveren richting de 33 sats, dan heb je toch een uitstekende winst als je ze rond 20-23 weet op te pikken
Maarja boeiend.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2020 17:45 ]
Toevallig vanmorgen in het diepe gesproken. Na 3 jaar Crypto eens wat anders proberen.
1kg zilver gekocht
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kerel... ooit over stable coins gehoordVerwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:40:
Zelfs wanneer je in fiat zit maak je eigenlijk microscopische verliezen door de inflatie die altijd aan de gang is.
Eigenlijk 1 grote mindfuck die economie.
Maar damn, het gaat hard achteruit met de PF...
Edit: ben constant aan het kijken voor een BTC trade op alts die in sat waarde lager en lager gaan... Maar ik denk dat BTC binnenkort weer een knal candle gaat maken die niemand verwacht, en dan de alts helemaal laat bloeden. (In sat waarde)
No trade zone dus voor deze prutser. Al zou ik toch graag een flinke bag DOGE willen hebben, die kan wel weer eens terugveren richting de 33 sats, dan heb je toch een uitstekende winst als je ze rond 20-23 weet op te pikken![]()
Maarja boeiend.
Verwijderd
Dat wil ik ook gaan doen wanneer de belastingteruggave er is. Maar dan wel fysiek, voor later. En nog wat goud erbij, maar niet tegen deze prijzen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:44:
[...]
Toevallig vanmorgen in het diepe gesproken. Na 3 jaar Crypto eens wat anders proberen.
1kg zilver gekocht
En dan lekker chillen met je biertje en een dikke zilveren baar in je broekzak.
Verwijderd
Tether, andere stables en fiat.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:55:
Waar gaat al het geld nu naar toe dan als alles op verliest staat. Want het moet wel gecompenseerd worden.
Ik bedoelde eigenlijk in globale zin. Standaard markt, goud etc. Een paar crypto's zijn niet genoeg om de gehele aandelenmarkt te compenseren.
....of ben je gewoon blij om me te zien?Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:47:
[...]
En dan lekker chillen met je biertje en een dikke zilveren baar in je broekzak.
Ik lul ook zomaar wat
- Taro
- Niet online
Vandaag was je slimmer geweest door in fiat te zitten dan in cryptocurrency of aandelen.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:59:
Daarnaast kan het collectief van alle beleggers toch niet zo dom zijn om aandelen te ruilen voor fiat.
Bitcoin shorten is overigens nog slimmer vandaag, tot nu toe tenminste
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 25-02-2020 18:01 ]
Late shorters gaan altijd rektTaro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:26:
[...]
Ik zit inmiddels all-in goud en niet meer in andere aandelen, maar goud staat ook op -1,50% vandaag
Shorten is het enige waar je volgens mij op dit moment nog winst mee kunt behalen.
Verwijderd
Naar fiat denk ik dan. Mensen ruilen hun obligaties/aandelen/steentjes/edelmetalen/crypto weer in voor geld.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:57:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk in globale zin. Standaard markt, goud etc. Een paar crypto's zijn niet genoeg om de gehele aandelenmarkt te compenseren.
Tenminste, zo zie ik het, maar echt verstand heb ik er niet van
Dat klopt, omdat alle beleggers in fiat gingen, Gingen die koersen naar beneden. Het is waarschijnlijk dus een vervolg van de actie van beleggers dat zowet alle markten naar beneden gaan. Dat verklaart dus nog steeds niet de 'waarom?'.Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:00:
[...]
Vandaag was je slimmer geweest door in fiat te zitten dan in cryptocurrency of aandelen.
Fear68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:03:
[...]
Dat klopt, omdat alle beleggers in fiat gingen, Gingen die koersen naar beneden. Het is waarschijnlijk dus een vervolg van de actie van beleggers dat zowet alle markten naar beneden gaan. Dat verklaart dus nog steeds niet de 'waarom?'.
XRP = trash
Cash is king68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 17:57:
[...]
Is goud en vastgoed dan niet een betere optie?
China, fabrieken die stilliggen, zorgen om coronavirus, angst...68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:03:
[...]
Dat verklaart dus nog steeds niet de 'waarom?'.
Nee, ik bedoel 'waarom fiat?'. Wat jij zegt was niet mijn vraag.iVibes schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:09:
[...]
China, fabrieken die stilliggen, zorgen om coronavirus, angst...
Daarom fiat, dan stap je uit je aandeel, of uit je crypto... uit voorzorg...68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:10:
[...]
Nee, ik bedoel 'waarom fiat?'. Wat jij zegt was niet mijn vraag.
Zorgen om coronavirus houden beurzen in de greep, AEX weer flink lager
[ Voor 26% gewijzigd door iVibes op 25-02-2020 18:12 ]
iVibes schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:11:
[...]
Daarom fiat, dan stap je uit je aandeel, of uit je crypto... uit voorzorg...
Maar goed. Ik laat het hele topic afdwalen.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:07:
[...]
Fiat is dus even voor stabiliteit kiezen, ipv direct weer in iets anders.... en ff kalm afwachten tot de boel weer tot rust komt of tot de boel uitgedipt is...68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:13:
[...]
[...]
Maar goed. Ik laat het hele topic afdwalen.
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 25-02-2020 18:17 ]
- Taro
- Niet online
Als ze stijgen wel, als ze dalen niet (ja, doh, maar lees even door...) en die zekerheid heb je natuurlijk niet. Vastgoed zal tijdens een crisis ook in waarde dalen. Goud stijgt doorgaans voorafgaand/tijdens een crisis, maar die kan nog ver weg zijn, dus fiat blijft vooralsnog vaak een veilige keuze. Goud stijgt ook niet iedere dag en na een aantal goede dagen is het slim om zo nu en dan winst te pakken en daarvoor is fiat een gemakkelijke manier.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:07:
[...]
Toch wel jammer, had wel een beetje een stille hoop dat de BTC een safe-haven is/was.
Dat staat ook sky high, dus of dat verstandig is.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:07:
[...]
XRP = trash
De FED wil niet maar zal wel overstag gaan omdat anders de dollar te sterk wordt.
Toch is dat 170 * 10 -> $1700 waard EOY.
Morgen maar weer bijkopen als alles nogmaals -10% is gegaan. DCA till zero
- Taro
- Niet online
Bitcoin heeft overigens nog wat ruimte naar beneden, ik wacht nog wel even met instappen...
Verwijderd
Niet al je geld stukgooien op die enen en nullen he. 130 euro is toch een zakje zonneschijn, avondje stappen met shoarma en misschien zelfs aan het eind van de avond een leuke dame die gevoelig is voor 'investerings praatjes' voor een nachtje erbij.Tominatie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:54:
Ik heb Nano maar weer ff een kapitaalinjectie gegeven. €130 welteverstaan.![]()
Toch is dat 170 * 10 -> $1700 waard EOY.
Morgen maar weer bijkopen als alles nogmaals -10% is gegaan. DCA till zero
Meh...170 NANO is inderdaad toch beter nu ik het hardop typ
https://www.goldrepublic....2XWwt7EAAYAiAAEgKOkfD_BwE68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 19:15:
ik weet dat het off-topic is. Maar waar kan ik online goud kopen? Ik wil zeg maar geen fysieke staaf in huis
XRP = trash
- Taro
- Niet online

O.a. De Giro (pm voor referral als je wil).68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 19:15:
ik weet dat het off-topic is. Maar waar kan ik online goud kopen? Ik wil zeg maar geen fysieke staaf in huis
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 25-02-2020 19:28 ]
Enen en nullen kunnen tenminste moonen naar meer enen en nullen. Ik hou altijd wel genoeg op de rekening voor escalatie avondjes, maak je niet druk.Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 19:12:
[...]
Niet al je geld stukgooien op die enen en nullen he. 130 euro is toch een zakje zonneschijn, avondje stappen met shoarma en misschien zelfs aan het eind van de avond een leuke dame die gevoelig is voor 'investerings praatjes' voor een nachtje erbij.
Meh...170 NANO is inderdaad toch beter nu ik het hardop typ
Gelukkig heb ik het zelfs in een dronken bui niet over m'n portfolio anders ben ik bang dat ik leeggeplukt ga worden.
Iets met: jij hebt geld, dus jij betaalt.
Thanks
@Taro Ik heb al De Giro. Maar wist niet dat je er goud kon kopen. Dat ga ik nu even bekijken.
Dat zijn toch de mooie krantenkoppen, "Hond eet 2 miljoen op"
XRP = trash
Verwijderd
Dus ik heb door mijn bescheiden spaarrekening op de bank zowaar meer USD gemaakt, en natuurlijk dankzij de crypto daling veel meer Bitcoin door EUR te hodlen?Taro schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 19:19:
Het schijnt dat we allemaal al een % aan Bitcoin hebben verdiend de afgelopen periode ivm USD/EUR verhouding: https://www.tradingview.c...D-Long-term-Dollar-short/. Zo had ik het nog niet bekeken.
[Afbeelding]
[...]
O.a. De Giro (pm voor referral als je wil).
Eigenlijk voelt dat best goed
Tnx. En dat zonder dat ik het doorhad
[ Voor 30% gewijzigd door 68616c6c6f op 25-02-2020 20:17 ]
En het coronavirus maar de schuld krijgen..68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:15:
Amerikaanse markten gaan letterlijk richting de afgrond nu
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ach, het schijnt dat ze daar een PPT, Plunge Protection Team hebben dus het komt wel goed? Toch toch68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:15:
[Afbeelding]
Bron: https://www.investopedia....lunge-protection-team.asp
[Video: https://i.imgur.com/h6Nlr68.gifv]
Overdrijven is ook vak. Zoom is ff uit.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:15:
[Afbeelding]
Insta all inRaptorXS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:25:
[...]
Ach, het schijnt dat ze daar een PPT, Plunge Protection Team hebben dus het komt wel goed? Toch toch![]()
Bron: https://www.investopedia....lunge-protection-team.asp
7% in 2 dagen, ja, dat is niet overdrijven. Het gaat hier om een indexfonds. Niet om zeer volatiele cryptoTominatie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:30:
[...]
Overdrijven is ook vak. Zoom is ff uit.
Alle beurzen hebben ook de laatste jaren extreme winsten laten zien. Dan komt iets als corona voorbij waarbij de wereldhandel wat moeilijker gaat en krijg je een keer iets van een correctie. Hoort er bij. Tegenover de winsten is het nog steeds niets wat er nu vanaf gaat.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:32:
[...]
7% in 2 dagen, ja, dat is niet overdrijven. Het gaat hier om een indexfonds. Niet om zeer volatiele crypto

@Tominatie speciaal voor jou uitgezoomed. Het blauwe pijltje geeft de actuele stand aan. Omdat de daling zo snel gaat is de grafiek nog niet bijgewerkt.
edit:
[ Voor 12% gewijzigd door 68616c6c6f op 25-02-2020 20:38 ]
PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:37:
[...]
En pak nu eens een chart van de afgelopen 8 jaar.

Lol dit verandert mijn spreekwoordelijke uitspraak 'afgrond' nog steeds niet
We gaan niet oneindig omhoog maar ook eens omlaag, wie had dat gedacht...68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:40:
[...]
[Afbeelding]
Lol dit verandert mijn spreekwoordelijke uitspraak 'afgrond' nog steeds niet
Verwijderd
Zelfs deze lambo zit ver boven mijn budget. Maak me maar wakker als ze er 1 maken van 100% oude kranteniVibes schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:29:
Gelukkig hebben we met crypto wel vette profits, lamboooooo!
[Gifv]
Je kan nu wel zo betweterig doen maar jij snapt zelf ook wel dat deze correctie niet business as usual is.PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:49:
[...]
We gaan niet oneindig omhoog maar ook eens omlaag, wie had dat gedacht...
Whatever kerel. We hebben een flinke correctie, so fucking what. We zijn als een idioot omhoog gegaan, jaren en jaren achter elkaar en nu weer even omlaag. No shit dat dit ergens zou gebeuren. Er is niets bijzonders aan, da's alles wat ik zeg. Pak voor de gein maar eens een chart er bij die de 2008 crash laat zien tot en met nu. Deze hele run omlaag is niets, klaar.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:55:
[...]
Je kan nu wel zo betweterig doen maar jij snapt zelf ook wel dat deze correctie niet business as usual is.
Ben je nu zo pissig omdat ik het woord 'afgrond' had gebruikt?PilatuS schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:57:
[...]
Whatever kerel. We hebben een flinke correctie, so fucking what. We zijn als een idioot omhoog gegaan, jaren en jaren achter elkaar en nu weer even omlaag. No shit dat dit ergens zou gebeuren. Er is niets bijzonders aan, da's alles wat ik zeg. Pak voor de gein maar eens een chart er bij die de 2008 crash laat zien tot en met nu. Deze hele run omlaag is niets, klaar.
Ik ben nergens pissig over. Als jij iets post dan kan ik daar op reageren als ik dat wil en dat doe ik dan ook.68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:00:
[...]
Ben je nu zo pissig omdat ik het woord 'afgrond' had gebruikt?Mijn observatie houdt nog steeds stand. Dat jij het niet inziet is eigenlijk niet mijn probleem dus ik houd het hier bij. Geen idee waarom je mijn post groter maakt dan het is.
Hier speciaal voor jou:

Dit dus68616c6c6f schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 20:15:
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 25-02-2020 21:03 ]
- Taro
- Niet online
We zullen het wel zien, morgen kunnen de koersen weer opleven, of we beseffen ons dat er een grote nieuwe crisis is begonnen.
Met aandelen hoor je altijd een groot gedeelte in cash te zitten, buy the dip.
Mijn inschatting is dat het nog erger gaat worden voordat het stabiliseert. En het lijkt me gering dat andere uitbraken uitblijven.Nopheros schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 21:06:
Zodra de eerste berichten de wereld in gaan dat het aantal corona gevallen in Italie en Korea stabiliseerd (en er in de tussentijd geen nieuwe grote uitbraken zijn) gaan we weer met een raket omhoog. Rente staat nog steeds laag en er is geld teveel.
Met aandelen hoor je altijd een groot gedeelte in cash te zitten, buy the dip.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!