[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.644 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:39

Bever!

3

Timwap schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 19:50:
[...]

hartelijk bedankt :o

Zat met een schuin oog te kijken of het interessant is om Elrond(ERD) te gaan staken voor wat kleine maandelijkse gains, ziet er op de site uit als een aardig project.

Iemand anders die daar mee bezig is/info heeft of het niet toevallig iets te mooi is om waar te zijn? :+ (ongv 27% annual reward)
Waarom zou je iets durven staken wat makkelijk - 50% kan gaan in dat jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Stake dan ICX. 18% per jaar. Dagelijkse payouts.
Mogelijk ook een shitcoin, maar toch een met wat meer body dan Elrond

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Wat is staken precies?.
Is dat ook interessant met limited funds? :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Riesj74 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:29:
Wat is staken precies?.
Coins vasthouden om beloond te worden voor het vasthouden. Leuk als de boel omhoog gaat, maar anders niet. Al krijg je 50% per jaar, als de coin 50% in waarde daalt heb je nog niets.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Riesj74 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:29:
Wat is staken precies?.
Er zijn PoW (Proof of Work) cryptocurrency, waarbij miners blokken minen en transacties goedkeuren, gecombineerd met fullnodes die de blokken beheren (Bekendste voorbeeld: Bitcoin). Een andere variant is PoS (Proof of Stake) cryptocurrency, waarbij doorgaans iemand die een x aantal van de betreffende coins in zijn wallet houdt daarvoor een soort dividend krijgt. Meestal is dit een soort vergoeding om het netwerk veilig te houden en transacties goed te keuren (je moet dan dus je wallet openhouden en deze valideert samen met anderen de transacties), maar bij een aantal cryptocurrency kan je dit ook gewoon puur als dividend zien voor het holden van de coins in je wallet (of op sommige exchanges zoals Binance). ONT en NEO geven je bijv. realtime rendement in de vorm van ONG en GAS, VET doet dit in de vorm van VTHO en zo zijn er nog vele anderen.

ADA is hier ook mee bezig, maar dan moet je wel een Cardano node inzetten en aan hebben staan. Ook voor andere cryptocurrency heb je masternodes en dergelijke, die je dagelijks een vergoeding kunnen geven.

Je krijgt dus realtime, dagelijks, wekelijks of maandelijks iets uitgekeerd, een bepaald percentage van het aantal coins dat je hold.

Let op: Dit is doorgaans alleen interessant als:

- De koers van de betreffende coin niet daalt, want de waarde van het dividend weegt vaak niet op tegen de waardedaling van de munt zelf
- Je voldoende coins staked om er een aanzienlijk bedrag uit te halen.

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 22-02-2020 22:44 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-10 21:34

ScreamGT

joejoe

PilatuS schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:36:
[...]

Coins vasthouden om beloond te worden voor het vasthouden. Leuk als de boel omhoog gaat, maar anders niet. Al krijg je 50% per jaar, als de coin 50% in waarde daalt heb je nog niets.
Dat sommetje kunnen Henk en Ingrid niet maken. Daar mikken ze waarschijnlijk op.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:38:
[...]

Er zijn PoW (Proof of Work) cryptocurrency, waarbij miners blokken minen en transacties goedkeuren, gecombineerd met fullnodes die de blokken beheren (Bekendste voorbeeld: Bitcoin). Een andere variant is PoS (Proof of Stake) cryptocurrency, waarbij doorgaans iemand die een x aantal van de betreffende coins in zijn wallet houdt daarvoor een soort dividend krijgt. Meestal is dit een soort vergoeding om het netwerk veilig te houden en transacties goed te keuren (je moet dan dus je wallet openhouden en deze valideert samen met anderen de transacties), maar bij een aantal cryptocurrency kan je dit ook gewoon puur als dividend zien voor het holden van de coins in je wallet (of op sommige exchanges zoals Binance). ONT en NEO geven je bijv. realtime rendement in de vorm van ONG en GAS, VET doet dit in de vorm van VTHO en zo zijn er nog vele anderen.

ADA is hier ook mee bezig, maar dan moet je wel een Cardano node inzetten en aan hebben staan. Ook voor andere cryptocurrency heb je masternodes en dergelijke, die je dagelijks een vergoeding kunnen geven.

Je krijgt dus realtime, dagelijks, wekelijks of maandelijks iets uitgekeerd, een bepaald percentage van het aantal coins dat je hold.

Let op: Dit is doorgaans alleen interessant als:

- De koers van de betreffende coin niet daalt, want de waarde van het dividend weegt vaak niet op tegen de waardedaling van de munt zelf
Ah ok, thnks

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Stokstaart schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 19:59:
[...]

Jij hebt de bear market van 2018 niet meegemaakt..
Helaas wel, december 2017 ingestapt. En heel '18 en '19 de drop gezien op mijn scherm en niks verkocht. Dus ja ik ben nu zo'n -65% hodler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Staken is interessant als je coins langer wilt vasthouden. Er zijn nogal wat coins die een rente geven. Dit word vaak over het hoofd gezien.

Ik krijg momenteel rente voor XLM, NEO, ICX, Tezos, VET, ONT. Veel coins hebben een constructie waarbij je iets krijgt. Niet enkel PoS, maar bijvoorbeeld ook KuCoin shares of Tron en vele andere.

Kijk anders eens hier:
https://www.stakingrewards.com/
Al kloppen de percentages hier niet altijd

Het liefst krijg je uitbetaald met de eigen coin, zoals Stellar en ICON dat doen. Bij VET was men enthousiast over de payout in VTHO. Maar doordat er zoveel VTHO per dag gegenereerd word levert het dus echt niks meer op.
PilatuS schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:36:
[...]

Al krijg je 50% per jaar, als de coin 50% in waarde daalt heb je nog niets.
Elke coin kan in waarde dalen. De rente is dan nog altijd een bonus. Tenzij je er vanuit gaat dat juist door de extra coins in omloop de waarde zal dalen. Maar vele coins laten zien dat dit niet perse het geval is.
[...]
Of je er nu 1 of 1 miljoen staked, 18% blijft 18% ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 23-02-2020 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb genoeg van al die head and shoulders en dubbele toppen bij Ethereum. Ik wil nu een dip!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2020 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 23 februari 2020 @ 00:21:
Elke coin kan in waarde dalen. De rente is dan nog altijd een bonus.
Klopt. Het is ook net zoals je zegt, als je coins langer wilt vasthouden is het een mooie bonus, Alleen coins gaan vasthouden voor staken is nogal een risico.
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 00:24:
Ik heb genoeg van al die head and shoulders en dubbele toppen. Ik wil nu een dip!!!
Als de daily 25MA weer support kan worden kunnen we verder omhoog, anders dump. Heel simpel. Sinds de 7200 dollar is die MA support geweest en nu resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 00:24:
Ik heb genoeg van al die head and shoulders en dubbele toppen bij Ethereum. Ik wil nu een dip!!!
Dipje kan wel, maar daarna moet het echt omhoog. Dit is zo saai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Best wel rustigjes zo en voor daghandelaren valt er niet veel te verdienen.
Voor de hodlers ook niet maar die wachten op eind 2021, BTC 100K.
Bron S2F van PlanB 8)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQw9PW1W4AAjXo3?format=jpg&name=small

[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 23-02-2020 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
RaptorXS schreef op zondag 23 februari 2020 @ 01:54:
Best wel rustigjes zo en voor daghandelaren valt er niet veel te verdienen.
Voor de hodlers ook niet maar die wachten op eind 2021, BTC 100K.
Bron S2F van PlanB 8)
[Afbeelding]
Als alle coins nou gewoon hun ATHx2 bereiken, zou deze man al zeer tevreden zijn. De schatkamers van de rovers zijn al leeggehaald, dus die muntjes zijn zijn laatste hoop |:(

Bij de weg, van de 4 Nederlanders waarmee ik in Nieuw-Zeeland wat uitgebreider contact heb gehad, bezit er eentje verschillende coins, en een ander enkel bitcoin.
Wel 'weinig', dus ik heb ze verteld dat ze elke maand moeten bijkopen willen ze nog meer leuke reiskes maken :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Zo. We gaan weer rustigaan omhoog. Mooi :) (Want ik hold nog steeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PlanB earmarket :?

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
S2F LiveChart

PlanB :>

https://digitalik.net/btc/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat is mooi wakkerworden :) De 25x long heeft zijn target gehaald na enige tijd op -40% te hebben gestaan en het inslaan tijdens de dip van een paar dagen geleden pakt ook goed uit.

XTZ daalde gisteren enorm hard, maar maakt dat nu alweer goed, ik verwacht daar tijdens een eventuele nieuwe bullrun wel heel veel van. Het is een soort EOS, die daalt snel, stijgt ook snel, een beetje paniekerig dus, maar als je daar op de juiste momenten gebruik van maakt kan dat veel opleveren.

Ik hou ook constant het S2F model in gedachten, dan komt het allemaal zeker goed de komende jaren.

Bitcoin zit nu boven de MA7 en MA25, maar tikt weer bijna tegen de bovenkant van de driehoek aan. Of Bitcoin ketst daar weer op af, of de lijn wordt doorbroken en in beide gevallen kan het snel omlaag of snel omhoog. Ik sluit in ieder geval het doorbreken ervan niet uit en zet daar om eerlijk te zijn ook op in, maar heb wel een aantal stop losses ingesteld voor de grootste gedeeltes van de pf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0p4hv1enmdOchjJKQKsm18Nk/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TT0vtSqjsqqhayOgb0C2WFQw/full.png
En het grotere plaatje van de afgelopen jaren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pBHCbI3VeXtjzpVdsfo62Ktz/full.png
[...]
Gelukszoekr schreef op zondag 23 februari 2020 @ 00:21:
Of je er nu 1 of 1 miljoen staked, 18% blijft 18% ;)
Klopt, maar daarom stond er ook: Aanzienlijk bedrag en niet aanzienlijk percentage :)

Staken voor 18 cent in de maand heeft geen zin, daarnaast kan het je al meer aan stroomkosten kosten. Als je er behoorlijke bedragen instopt, het staken dusdanig regelt dat het je zelf geen stroom kost (En de hoeveelheid stroom blijft bij 1 coin of 1000000000 coins hetzelfde) en je haalt er bijv. iedere maand een maandsalaris uit aan staking rewards, dan zou ik eerder geneigd zijn te holden, want dan maakt het onderdeel uit van een lange termijn strategie waarin je bijvoorbeeld gelooft in de toekomst van een bepaalde cryptocurrency en daar ook aan bijdraagt door het netwerk veiliger te maken. Veel beginnende traders staren zich teveel blind op de staking rewards, pas na een paar keer dividend uitbetaald te hebben gekregen valt dan vaak het kwartje en gaan ze er een strategie aan koppelen of het minder belangrijk vinden, tenminste, dat is mijn ervaring.

Iets anders, de Simpsons gaan in op Bitcoin / cryptocurrency :)
[Twitter: https://twitter.com/binance/status/1231467560480034816]

[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 23-02-2020 09:37 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Taro schreef op zondag 23 februari 2020 @ 09:13:

Staken voor 18 cent in de maand heeft geen zin, daarnaast kan het je al meer aan stroomkosten kosten. Als je er behoorlijke bedragen instopt, het staken dusdanig regelt dat het je zelf geen stroom kost (En de hoeveelheid stroom blijft bij 1 coin of 1000000000 coins hetzelfde) en je haalt er bijv. iedere maand een maandsalaris uit aan staking rewards, dan zou ik eerder geneigd zijn te holden, want dan maakt het onderdeel uit van een lange termijn strategie waarin je bijvoorbeeld gelooft in de toekomst van een bepaalde cryptocurrency en daar ook aan bijdraagt door het netwerk veiliger te maken. Veel beginnende traders staren zich teveel blind op de staking rewards, pas na een paar keer dividend uitbetaald te hebben gekregen valt dan vaak het kwartje en gaan ze er een strategie aan koppelen of het minder belangrijk vinden, tenminste, dat is mijn ervaring.
Om te staken hoef je niet perse een node te draaien. Ligt aan de coin.
Tezos bijvoorbeeld kun je staken vanuit je (hodl) wallet, dit kost je dus geen stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dark Matter schreef op zondag 23 februari 2020 @ 10:00:
[...]

Om te staken hoef je niet perse een node te draaien. Ligt aan de coin.
Tezos bijvoorbeeld kun je staken vanuit je (hodl) wallet, dit kost je dus geen stroom.
Klopt, zoals ik in mijn eerdere bericht ook aangaf, bij bijv. NEO, ONT, VET is dat ook het geval.

Tezos komt wel steeds vaker langs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Net de satelliettrein van SpaceX over zien vliegen hier in NZ. Wauwww.
Dat was echt vettt.
Nu ik dat gezien heb weet ik het zeker:
We gaan naar de maan met crypto.
Wat de connectie is? Geen idee, het idee is gewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
10k ??? Net niet, volgt zo nog wel een poging.
Ali Baba 1001 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 10:29:
Net de satelliettrein van SpaceX over zien vliegen hier in NZ. Wauwww.
We gaan naar de maan met crypto.
Wat de connectie is? Geen idee, het idee is gewoon leuk.
De eigenaar van SpaceX wil zelfs naar Mars ipv de maan, moet je nagaan wat dat voor crypto kan betekenen :)

[ Voor 100% gewijzigd door Taro op 23-02-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:38
Wat doen jullie met gratis BTC wat jullie krijgen via airdrops en andere promoties? Hodl of daar toch wat met speculeren?

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

channel

Wordt het weer zo'n trend als van 14k naar 6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op zondag 23 februari 2020 @ 12:08:
[Afbeelding: channel]

Grote kans, maar ik verwacht toch wel een uitbraak naar boven toe.

25x long vanaf 9887, stop loss daar vlak onder.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 23-02-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Bever! schreef op zondag 23 februari 2020 @ 12:08:
[Afbeelding: channel]

Zoiets, van 20 naar 3.1 van 13.8 naar 6.3, van 10.5 naar 5.2, van 5.2 naar 12, van 12 naar ?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:31
Mr_Ripple schreef op zondag 23 februari 2020 @ 12:31:
[...]

Zoiets, van 20 naar 3.1 van 13.8 naar 6.3, van 10.5 naar 5.2, van 5.2 naar 12, van 12 naar ?
356

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Beneveerg schreef op zondag 23 februari 2020 @ 12:02:
Wat doen jullie met gratis BTC wat jullie krijgen via airdrops en andere promoties? Hodl of daar toch wat met speculeren?
Daar heb ik mn Lambo van gekocht, de rest is speelgeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

100x'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Poging 2 voor de 10k...

Short loopt vanaf 9923. 6,5% gesloten @ 9899,5, even andere dingen doen :)

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 23-02-2020 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans dat we sowieso naar beneden gaan om de gap nog eerst te closen van afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:59:
Grote kans dat we sowieso naar beneden gaan om de gap nog eerst te closen van afgelopen vrijdag.
En daarna kunnen we dan gelijk de gap vullen op 11.7K. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Kennen jullie een beetje goed alternatief (liefst Nederlands) voor Bitvavo? Ik zit er nu een paar weken, vooral omdat het makkelijker is met ideal zonder fee en snelle uitbetaling. Maar de site logt me om de haverklap uit, en ik mis een stop-los functie, slaapt toch iets minder lekker. Is LiteBit een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LorenzoG schreef op zondag 23 februari 2020 @ 18:34:
Is LiteBit een goed alternatief?
Litebit is geen exchange maar een broker. Heeft ook gigantische fee's. Kan misschien handig zijn voor iemand die wil kopen en langere tijd wil vasthouden, maar om te traden heb je er niets aan omdat je kapot gaat aan de fee's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:38
Bl3p vind ik fijn om van BTC naar EUR te gaan

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Kennen jullie een beetje goed alternatief (liefst Nederlands) voor Bitvavo? Ik zit er nu een paar weken, vooral omdat het makkelijker is met ideal zonder fee en snelle uitbetaling. Maar de site logt me om de haverklap uit, en ik mis een stop-los functie, slaapt toch iets minder lekker. Is LiteBit een goed alternatief?
Coinbase pro, kraken, bitstamp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Beneveerg schreef op zondag 23 februari 2020 @ 18:40:
Bl3p vind ik fijn om van BTC naar EUR te gaan
Doe ik hier ook. Traden op Binance met lage fee's en stop limit OCO repay orders :P Serieus, Binance heeft nu echt iedere soort order die je maar kan wensen. Voor uitbetalen even verzenden naar Bl3p en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
Dank jullie! Lees net dat ik niet mag vragen om invites dus ik zal wat Googlen, bedankt voor de tips iig.

[ Voor 61% gewijzigd door LorenzoG op 23-02-2020 19:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Binance voor de handel en uitbetalen via Bitvavo... ben je snel klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De Bitcoin 1D ziet er op zich prima uit, support gevonden op de high van 3-2 en 5-2, maar wel voor het eerst dit jaar na 2-3 januari onder de MA7/25 bewogen. Verder dwingt de bovenkant van de triangle de koers naar beneden, maar is het positief dat Bitcoin na de poging de 10k te doorbreken niet verder is teruggezakt dan rond de huidige koers, ik vermoed dus nog wel een nieuwe 10k poging vanavond of vannacht.

Ik geef het nu 2/3 kans op down en 1/3 op omhoog en maar even niet shorten/longen, eerst aankijken. EOS, BCH, ONT en ADA boven de 5% vandaag, daar stel ik de stop losses vlak onder de huidige koers in om de winst veilig te stellen. Tezos, ETH en NEO staan ook in de plus, maar wacht ik nog mee om te verkopen.

Met andere woorden: Ik heb eigenlijk ook niets te zeggen, maar volgens mij is dat plaatje inmiddels wel van deze pagina verdwenen? Hebben we goed gedaan, al vond ik hem eigenlijk wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
Traden jullie trouwens USDT of EUR markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:31
Je bedoelt die sjor eend? Ik zal m weer eens opzoeken want die vond ik geweldig _O-

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LorenzoG schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:13:
USDT, dat speelt voor mij veel makkelijker en daarnaast handel ik bij voorkeur op Binance.com (dus niet .eu). Bij EUR voelt het veel meer als echt geld en word ik té voorzichtig. Daarnaast rekenen de exchanges met Euro optie doorgaans hogere fee's. De EUR paren bij Binance zijn overigens ook minder liquide, de USDT pairs geven meer zekerheid.

@shovelhead1340 Die ja :)

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 23-02-2020 20:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:36
shovelhead1340 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:14:
Je bedoelt die sjor eend? Ik zal m weer eens opzoeken want die vond ik geweldig _O-
nou speciaal voor jou dan

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F06d4e4ac8acb167b91a2a52638b8f41e%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D12898272&f=1&nofb=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
*O* superette! *O*

Ontopic: als ik al n gokje waag is t in USD omdat daar de meeste pairs met t meeste volume hebt

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
shovelhead1340 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:46:
*O* superrrrr! *O*

Ontopic: als ik al n gokje waag is t in USD omdat daar de meeste pairs met t meeste volume hebt
Sorry, wilde n spelfout wijzigen ipv mezelf quoten

[ Voor 10% gewijzigd door shovelhead1340 op 23-02-2020 20:48 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zit hier nu helemaal in fiat met een 25x short. Laat die groene candle maar komen om mijn ongelijk aan te tonen...

Met 9,4% uitgestapt.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 23-02-2020 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Een weetje:
Nederlanders krijgen 15% meer euro's voor hun bitcoins
In de afgelopen twee jaar is de dollar bijna 15% sterker geworden ten opzichte van de euro. Dat levert je bij verkopen van $1000 aan bitcoin dus ook 15% meer euro's op. Wat kunnen we de komende jaren verwachten van de dollar?
Hele artikel met dank: https://lekkercryptisch.n...r-euros-voor-hun-bitcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
LorenzoG schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:13:
Het handigst is om enkel USD te traden, EUR pairs zijn (bij mijn weten), bij elke Exchange slechter qua volume.

Alts trade ik btw bijna alleen maar in btc pair, maar dat is een persoonlijke keuze om Mn aantal btc te vergroten

Edit: ik zoek nog wat alts voor med/long term hold, high risk/high reward, geen large caps. Iemand zin om wat te shillen?

[ Voor 13% gewijzigd door The_Goat op 23-02-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:25
The_Goat schreef op zondag 23 februari 2020 @ 22:10:
[...]

Het handigst is om enkel USD te traden, EUR pairs zijn (bij mijn weten), bij elke Exchange slechter qua volume.

Alts trade ik btw bijna alleen maar in btc pair, maar dat is een persoonlijke keuze om Mn aantal btc te vergroten

Edit: ik zoek nog wat alts voor med/long term hold, high risk/high reward, geen large caps. Iemand zin om wat te shillen?
Ava Travala.com zeer sterk project. Ze blijven maar presteren en groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Goud maakt weer een spurtje, de BTC ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
10K net niet aangetikt....welke kant gaan we op 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Misschien ben ik een weak hand maar heb mijn aandelenportefeuille verkocht op Flow Traders na (die moeten het juist hebben van een hoge VIX en heb ik ongeveer op de bodem/huidige koers gekocht). Ik verwacht dat deze week een slechte week zal zijn nu Corona ook in de EU flink voet aan de grond heeft gekregen en het overlijdenspercentage in het weekend in één klap met 50% is gestegen. Overige assets houd ik uiteraard aan.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-02-2020 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
EnderQ schreef op maandag 24 februari 2020 @ 00:05:
[...]

Ava Travala.com zeer sterk project. Ze blijven maar presteren en groeien.
En waarom is er een coin nodig voor travala? Lijkt gewoon een booking.com maar dan cryptofriendly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

The_Goat schreef op maandag 24 februari 2020 @ 07:45:
[...]

En waarom is er een coin nodig voor travala? Lijkt gewoon een booking.com maar dan cryptofriendly?
Is inderdaad totaal overbodig, ALS je dit al met blockchain/een token zou willen oplossen zijn er genoeg projecten waarbij je tegenwoordig in een paar klikken een sidechain met volledige functionaliteit kan opzetten (bij KMD die ik zelf bovengemiddeld volg kan dat in ieder geval met de Antara sidechain generator, je chain is vervolgens middels DPOW met de hashrate van BTC beveiligd). Zullen verder nog genoeg alternatieven zijn.

Alle coins die zich richten op een dergelijke nichemarkt zijn ten dode opgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Ali Baba 1001 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 04:18:
10K net niet aangetikt....welke kant gaan we op 🤔
Ligt eraan, ik vind het echt iets voor de Chinese overheid om ineens te zeggen, allen miningfarms in China moeten stoppen want we hebben de stroom nodig om zieke mensen te verzorgen.
Maak dan je borst maar nat!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mr_Ripple schreef op maandag 24 februari 2020 @ 07:55:
[...]

Ligt eraan, ik vind het echt iets voor de Chinese overheid om ineens te zeggen, allen miningfarms in China moeten stoppen want we hebben de stroom nodig om zieke mensen te verzorgen.
Maak dan je borst maar nat!
Als alle Chinezen elke dag een uur lang het licht uitdoen, hebben ze genoeg stroom dus dat ze maar van die farms afblijven!
Ik had eigenlijk gehoopt dat de 'lockdown' tot zoveel verveling zou leiden, zodat de gokverslaafde Chinezen vanzelf een cryptovirus zouden oplopen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:04
Gaat ie toch op zolder slapen he, die eigenwijze Bart..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zal deze week wel nog even de kelder induiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Op de langere termijn ga ik uit van wel, maar eigenlijk verwacht ik wel weer wat upside. De nieuwsberichten zijn weer bearish aan het worden, daarnaast worden de dumps goed opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Goudkoers is weer omhooggegaan, beurzen zijn aan het crashen.... goed moment voor BTC om een beweging omhoog te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Azer schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:28:
Goudkoers is weer omhooggegaan, beurzen zijn aan het crashen.... goed moment voor BTC om een beweging omhoog te maken?
dat krijg je met dat virus gedoe maar goed of we daar blij mee moeten zijn is een andere vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Is het heel aluhoedje als ik het voor mogelijk houd dat Trump achter de virusuitbraak zit? Als we nu een economische collapse hebben gaan de media vast zeggen (doen ze al) dat het door het virus komt in plaats van door de quantitative easing van Trump (en voorgangers).

Daarnaast heeft hij meteen een van de grootste bedreigers van de hegemonie van de US vleugellam gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Stokstaart schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:51:
Is het heel aluhoedje als ik het voor mogelijk houd dat Trump achter de virusuitbraak zit? Als we nu een economische collapse hebben gaan de media vast zeggen (doen ze al) dat het door het virus komt in plaats van door de quantitative easing van Trump (en voorgangers).

Daarnaast heeft hij meteen een van de grootste bedreigers van de hegemonie van de US vleugellam gemaakt..
Afbeeldingslocatie: https://legacy.gscdn.nl/archives/images/seemcrazy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Oh jee, slaat de gifziekte ook toe op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Stokstaart schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:07:
[...]

Oh jee, slaat de gifziekte ook toe op tweakers?
ja komt door Trump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Stokstaart schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:26:
De nieuwsberichten zijn weer bearish aan het worden, daarnaast worden de dumps goed opgekocht.
Door andere hosselmunten, niet door nieuw geld.
En dat geldt voor de hele stijging sinds Januari, louter btc gekocht met oude, in de vergetelheid geraakte alts die nooit wat gaan doen, behalve in de long run verder zakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Ripple op 24-02-2020 13:23 ]

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Mr_Ripple schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:22:
[...]

En dat geldt voor de hele stijging sinds Januari, louter btc gekocht met oude, in de vergetelheid geraakte alts die nooit wat gaan doen, behalve in de long run verder zakken.
Ho ho, niet zo negatief.. Je vergeet de PlusToken funds :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Mr_Ripple schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:22:
[...]

Nouja de range 9.5-10k lijkt wel veel op de 6k van toen.. al die tijd was het support, totdat ie brak. Die BTC dumps zullen ook maar een beperkte tijd telkens weer opgekocht worden, op een gegeven moment zijn de kopers uitgekocht en is er geen support meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
Huh? Ik dacht dat t de schuld van de Rabobank was? 8)7

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Sahara schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:52:
[...]

Nouja de range 9.5-10k lijkt wel veel op de 6k van toen.. al die tijd was het support, totdat ie brak. Die BTC dumps zullen ook maar een beperkte tijd telkens weer opgekocht worden, op een gegeven moment zijn de kopers uitgekocht en is er geen support meer.
Met het verschil dat we ten tijde van de 6k van toen in een downtrend zaten, nu zitten we in een uptrend (weliswaar misschien op een lokale top).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
shovelhead1340 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:56:
[...]

ook die ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
The_Goat schreef op maandag 24 februari 2020 @ 07:45:
[...]

klopt, is ook niet een "probleem" wat ze met blockchain willen oplossen, ze gebruiken het als een soort loyalty rewards. door de "beperkte" supply. zal er op den duur schaarste ontstaan, het bedrijf koopt kwartaallijks coins uit de markt, dus op den duur zal de prijs wel stijgen (indien de boekingen stijgen, wat het al maand op maand doet). verder kun je ook 5k coins staken tegen 18% op jaarbasis, en kan je er altijd nog je hotelkamer mee betalen als je het wil verzilveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:25
jasper7878 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 15:02:
[...]

klopt, is ook niet een "probleem" wat ze met blockchain willen oplossen, ze gebruiken het als een soort loyalty rewards. door de "beperkte" supply. zal er op den duur schaarste ontstaan, het bedrijf koopt kwartaallijks coins uit de markt, dus op den duur zal de prijs wel stijgen (indien de boekingen stijgen, wat het al maand op maand doet). verder kun je ook 5k coins staken tegen 18% op jaarbasis, en kan je er altijd nog je hotelkamer mee betalen als je het wil verzilveren...
Inderdaad token economie om de prijs op te drijven.
In de toekomst willen ze het onderliggende blockchain systeem gebruiken om een betrouwbare aan de transactie gekoppeld review systeem te bouwen, dus daadwerkelijk betaalde overnachtingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 01-02-2023
Wereldwijd duikt alles naar beneden. Waarom doet bitcoin niets. die moet toch inmiddels 11k hebben aangetikt met deze dramatische markten.

[ Voor 37% gewijzigd door 68616c6c6f op 24-02-2020 16:08 ]

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
shovelhead1340 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:56:
[...]

Zekers en hier is het bewijs:
Rabobank: Our Coronavirus Base Case Is Rapidly Shifting From "Bad" To "Ugly"
Bron: https://www.zerohedge.com...rapidly-shifting-bad-ugly
O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
68616c6c6f schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:07:
Wereldwijd duikt alles naar beneden. Waarom doet bitcoin niets. die moet toch inmiddels 11k hebben aangetikt met deze dramatische markten.
Als de interesse in Bitcoin er was zoals het er is bij goud dan was dat inderdaad gebeurt. Blijkbaar is die interesse er niet. Bitcoin blijft hoe dan ook een enorm risico om in te stappen en wanneer beleggers uitstappen doen ze dat juist om minder risico te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Zijn eindelijk m'n sell orders voor goud gehit, gaat de beurs raar doen, bijna meteen weer spijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

The_Goat schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:24:
Zijn eindelijk m'n sell orders voor goud gehit, gaat de beurs raar doen, bijna meteen weer spijt
Vergeet niet dat als je koopt, het altijd omlaag gaat. ( meestal niet veel maar toch)
Als je verkoopt gaat het altijd omhoog.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LorenzoG
Ja dat geluk heb ik altijd. En gister avond is door die whale actie mijn stop loss afgegaan. Dus de prijs mag van mij gerust vandaag even dalen zodat ik zonder verlies terug kan kopen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Sorry wat?... zei u GRATIS BTC? :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 16:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
68616c6c6f schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:07:
Omdat je eerdere stelling dat bitcoin de omgekeerde beweging maakt als aandelen gewoonweg niet klopt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
.oisyn schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:01:
[...]

Omdat je eerdere stelling dat bitcoin de omgekeerde beweging maakt als aandelen gewoonweg niet klopt.
Eerst maar eens afwachten hoe aankomende avond en nacht, de Amerikanen en het verre Oosten erover
denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
Ik ben benieuwd of dit de bodem is voor nu of dat we toch echt terug gaan naar 9000-8800.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LorenzoG schreef op maandag 24 februari 2020 @ 18:35:
Ik ben benieuwd of dit de bodem is voor nu of dat we toch echt terug gaan naar 9000-8800.
De MA99 ligt nu op 8257, ik ga er van uit dat Bitcoin die waarschijnlijk wel aan zal tikken, al ligt die over enkele dagen alweer een stukje hoger. 8.500 sluit ik zeker niet uit.

De hele dag geen tijd gehad om te kijken, maar gisteren de juiste move gemaakt door naar fiat te gaan. Vlak voor de nacht nog een short geopend met doel 9563, die is op 31 Dollar na niet aangetikt vannacht, dat was een mooie winst geweest :) Maar komt vast nog wel een kans.

Goud stijgt mooi, TSLA was ik vrijdag al uitgestapt. De laatste 2 weken gaat het bovengemiddeld goed met de keuzes, benieuwd wanneer dat tij weer keert, dat kan niet lang duren :)

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 24-02-2020 18:53 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tcib8gb.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online

BTC100K2021

Flow Traders red voor mij de dag vandaag op de beurs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Mijn alts staan nog up vs btc vandaag, kijken hoe lang dat duurt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Net weer ingestapt vanmorgen.. hoppa daar gaat ie weer.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:19:
Net weer ingestapt vanmorgen.. hoppa daar gaat ie weer.
Don't worry, dacht net leuk in te stappen. Zakt altijd omlaag, maar wat omlaag gaat, gaat ook weer omhoog.
Vorige keer ook €1250 in de min gestaan, uiteindelijk €600 winst gepakt. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mr_Ripple schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:25:
[...]

Don't worry, dacht net leuk in te stappen. Zakt altijd omlaag, maar wat omlaag gaat, gaat ook weer omhoog.
Vorige keer ook €1250 in de min gestaan, uiteindelijk €600 winst gepakt. ;)
Ik sta over de laatste 2 weken weer op -2000.. overall nog wel in de plus maar als het zo blijft gaan is ook dat zo weg.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
Riesj74 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:00:
[...]

Sorry wat?... zei u GRATIS BTC? :o
Bcash, ETC, ONT, XLM (en waarschijnlijk nog wel wat) heb ik bijna allemaal omgezet naar BTC

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Interessante plek waar we nu zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rGfSSVEPYlKej0nYgBIUEiVJ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:10:
Interessante plek waar we nu zitten.

[Afbeelding]
Als je bij Ether kijkt op de daggrafiek zie je ook lower highs en higher lows. Zit nu bijna op het eind. Er staat dus wel iets te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bubble is gebarsten.

CRISIS! CRISIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:18:
De bubble is gebarsten.

CRISIS! CRISIS!
Ok, ik verkoop nu mn huis als jij het zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:20:
[...]

Ok, ik verkoop nu mn huis als jij het zegt.
Ok.
Pagina: 1 ... 64 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!