[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.643 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als we nog rond de $8500 belanden ga ik wat BTC naar bitmex sturen voor een bescheiden leverage long (x3). Verwacht zelf namelijk 100% zeker een nieuw ATH en denk dat we die rond eind augustus/begin oktober hitten. Denk dat we de effecten van de halving al vrij snel gaan voelen. Spannende tijden iedergeval oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Tominatie Dat hoef je uiteraard niet van een prijsniveau af te laten hangen. Kun je nu ook gewoon doen. Ik zou je alleen wel aanraden om je eerst te gaan verdiepen in de markt, hoe die werkt, en in ieder geval basis TA te kennen zodat je niet maar op de grote gok wat gaat doen. Want ik wens je alle gains toe. Er gaan al genoeg mensen rekt op Bitmex. En dat hoeft helemaal niet.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ondertussen in aandelenland gaat de gekte ook gewoon door. Domino's Pizza doet even een 25% breakout op een enkele dag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hTEOzfZodNa5gC67XmFqNYyx/full.png

Wel grappig dat de beurs bezig is met dingen die je normaal alleen in crypto ziet.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 21-02-2020 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
Ondertussen kruipt alles weer omhoog en lijkt het er weer op dat ik voor Jan met de korte achternaam ben uitgestapt.. :N

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 23:30:
Wat denken jullie van Bitcoin momenteel?
#TeamHODL hier maarja daarmee vertel ik niks nieuws ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Historisch gezien zijn tops van een btc cycle enorm volatiel met extreme volume spikes, dat valt nu nog wel mee...
Het kan zijn dat dit het was, ik denk gezien de matige sell-off dat er nog wel wat rek omhoog inzit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, welke pannekoek wil nou per se eerst naar de maan en later pas naar de 7700?
NUUUUU ZAKKEEUHH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
D-Ed schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:22:
[...]

Ik heb vernomen dat EOS ook erg veel potentie heeft! oOo

Don't ask why maar ik heb er sinds gisterenavond een zakje van.. -O-
Staat nu op 4,095, iets in de plus ;)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Goedemorgen mede nagelbijters.

Na de stress van gisteren ben ik vandaag toch weer wat gerustter (is dat een woord??).
Bijna al mijn lieve cryptootjes staan weer in het groen over de laatste paar uur.
Het houdt nog niet over, maar er is een uptrend.
Ik hoop dat, als Amerika straks wakker wordt, dat de boel nog wat verder versterkt.
Op naar een nieuwe 3-4 weken van bullruns :D

#hopenmag

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Je zou bijna denken dat er nog potentie zit in een nieuwe hosselmunt.

Hopiumcoin }:O

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:10
Tominatie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 00:02:
Als we nog rond de $8500 belanden

Verwacht zelf namelijk 100% zeker een nieuw ATH
:?

Gewoon kopen :)

[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 21-02-2020 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In welk deel van 50 shades of rekt zitten we vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:08:
In welk deel van 50 shades of rekt zitten we vandaag?
Dat doet er allemaal niet toe;
Op de maan zijn wel 500 shades of grey, dat is waar het om gaat.

This is not a black and white world
To be alive
I say that the colours must swirl
And I believe
That maybe today
We will all get to appreciate
The Beauty of Grey

(Live)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:04
Riesj74 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:12:
Goedemorgen mede nagelbijters.

Na de stress van gisteren ben ik vandaag toch weer wat gerustter (is dat een woord??). Zo wel.
Bijna al mijn lieve cryptootjes staan weer in het groen over de laatste paar uur.
Het houdt nog niet over, maar er is een uptrend.
Ik hoop dat, als Amerika straks wakker wordt, dat de boel nog wat verder versterkt.
Op naar een nieuwe 3-4 weken van bullruns :D

#hopenmag
Hier weinig nagelbijten hoor (is ook een slecht teken trouwens). Eerste buy order in de ladder is gevuld met de dump naar 9.4k, nu de lagere orders nog. Als we eerst omhoog gaan gaan we eerst omhoog, mij ook prima :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:56:
[...]

Hier weinig nagelbijten hoor (is ook een slecht teken trouwens). Eerste buy order in de ladder is gevuld met de dump naar 9.4k, nu de lagere orders nog. Als we eerst omhoog gaan gaan we eerst omhoog, mij ook prima :Y)
Nagelbijten is ook een groot woord... meer gewoon gezonde spanning :P

Verder heb ik geen benul wat alle termen inhouden hoor.. ik ben maar een simpele ziel die net komt kijken.
Ik koop wat in en als het goed gaat laat ik het staan en als het fout (dreigt) te gaan verkoop ik snel om daarna laag in te kopen.
Als dat een hippe naam heeft dan weet ik die ff niet ;)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Riesj74 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:04:
[...]

Verder heb ik geen benul wat alle termen inhouden hoor.. ik ben maar een simpele ziel die net komt kijken.
Ik koop wat in en als het goed gaat laat ik het staan en als het fout (dreigt) te gaan verkoop ik snel om daarna laag in te kopen.
In een macro uptrend zou ik eerder gewoon laten staan, niet proberen de bodem proberen te pakken. Gaat meestal mis als je niet weet wat je doet. Just my 2 satoshi's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
M'n CD Project, ASML en Galapagos aandelen gaan ook weer lekker *O*

Oh damn, verkeerde draadje :P

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 21-02-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Zullen we het hier gewoon niet meer over de gewone aandelen hebben aub? ;)
En ja klopt, die boot heb ik overduidelijk gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Als het nu al nagelbijten is, dan krijg je het nog zwaar als btc echt verder omhoog gaat. 1% swings worden dan alleen maar groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

The_Goat schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:39:
Als het nu al nagelbijten is, dan krijg je het nog zwaar als btc echt verder omhoog gaat. 1% swings worden dan alleen maar groter
Ik heb nu maar "gewoon" een standaard formule gemaakt die voor mij nu denk ik het beste is.

Bij 15% winst deze cashen en in mijn euro wallet laten staan.
Als de boel weer 10% gedaald is, inkopen.
Dan weer wachten tot het 15% gestegen is etc..

Dat is natuurlijk geen exacte science, maar volgens mij moet dit wel zorgen voor wat zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:04
En wat als hij bij 14% in de plus zakt naar 25% in de min?
Zeker een realistisch beeld. Die vraag kun je maar beter vast over nagedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Riesj74 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:43:
[...]

Ik heb nu maar "gewoon" een standaard formule gemaakt die voor mij nu denk ik het beste is.

Bij 15% winst deze cashen en in mijn euro wallet laten staan.
Als de boel weer 10% gedaald is, inkopen.
Dan weer wachten tot het 15% gestegen is etc..

Dat is natuurlijk geen exacte science, maar volgens mij moet dit wel zorgen voor wat zekerheid.
15% winst wachten is best al veel hoor (als je zeker wil zijn). Meerdere keren 5% (vooruit) 10% pakken ben je ook mee geholpen toch? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Acidrain schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:45:
En wat als hij bij 14% in de plus zakt naar 25% in de min?
Zeker een realistisch beeld. Die vraag kun je maar beter vast over nagedacht hebben.
Ja... .kut....
:D

Ik moet ergens beginnen.
Ik heb nog weinig kaas gegeten van al die grafieken en leuke lijntjes die men altijd trekt om daar conclusies uit te trekken, die vaak ook niks zeggen behalve dan dat je achteraf kan roepen "ZIE JE NOU WEL!, mijn lijntjes klopte".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De Bitcoin short die ik eergisteravond heb geopend en gisteren bij een kleine stijging heb vergroot loopt nog steeds, maar aan de andere kant heb ik eergisteren tijdens de dip ook direct all-in alts en Bitcoin ingeslagen.

De short staat nu behoorlijk in de min, en de alts en Bitcoin in de plus en dat bedrag is hoger dan dat van de short, dus hopelijk loopt dat verlies nog verder op :) Ultieme doel: Sell orders aantikken, daarna een forse daling en de short ook met profit afsluiten. Zal wel een utopie blijken te zijn, maar ik ga het toch proberen. En als de short op 1 Dollar na geliquideerd wordt dan is dat mooi, want dat betekent groene cijfers aan de andere kant.

Goud stevent op een nieuwe ath af, ik vermoed dat dit echt een generatiedingetje is. De nieuwe generatie stopt geld in cryptocurrency, de oudere generatie stopt dit in goud. Door de vergrijzing en aanstaande crisis zal in beide extra geld worden gepompt, maar mogelijk in verhouding gaandeweg meer in cryptocurrency dan in goud. Over 5-10 jaar gaat die verhouding misschien nog wel schever lopen. En als men minder geld in goud pompt, zal men dat ergens anders in steken, in iets dat wél stijgt. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in de store of value van Bitcoin op de langere termijn. Gisteravond overigens een stuk winst dat ik overhad na het uitstappen/instappen bij TSLA in fysiek goud ETF's gestoken, ik gok op beide kanten tijdens de crisis :)

Edit: Tezos staat in de top 10, je ziet en hoort er steeds meer over. Heb ik eergisteren ook voor het eerst aan de pf toegevoegd. Kan dit een toekomstig pareltje worden?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 21-02-2020 12:21 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11:13

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
https://www.irishtimes.co...p6fM2-WzWzn_XhR7eslOGJmwU
A drug dealer who amassed a €55 million fortune in the cryptocurrency bitcoin has lost the codes to access the accounts after hiding them with his fishing rod, which has now gone missing.

The Criminal Assets Bureau (Cab) has confiscated the 12 online accounts, or wallets, containing 6,000 bitcoin. However, The Irish Times has learned the accounts cannot be accessed because the codes are missing.

It means the €53.6 million monetary value of the bitcoin inside them, which is the biggest case in the Cab’s 25-year history, is out of the bureau’s reach.

Garda officers said they were hopeful advances in technology would one day enable them to access the bitcoin so it could be sold.
|:(

Als "advances in technology" hun in staat stelt om de wallet te accessen, dan zijn de bitcoins die erin zitten sowieso niets meer waard.

Ben wel benieuwd of hij ze echt kwijt is, of dat we die coins nog een keer verplaatst gaan zien worden :P. Zo niet, jeej weer 6k btc minder >:)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2020 12:22 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@.oisyn Dat zou inderdaad betekenen dat ze ook hetzelfde voor alle andere Bitcoinwallets kunnen doen, maar hoop mogen ze natuurlijk altijd houden.

Al blijft het wel interessant om je kinderen gewoon een keer allebei een apparaatje met browser te geven en ze een dagje door de lijst met alle private keys te laten klikken. Wat zou het prachtig zijn als ze de Bitfinex of Binance cold wallet weten aan te klikken :)

Wat zouden jullie overigens op dat moment doen? Via VPN ergens op een vaag PC'tje Bitcoin Core installeren, die private key invullen en wat Bitcoins afromen? Of het netjes bij de exchanges melden? Uiteraard is een Lite wallet handiger ivm het dagenlange syncen, maar ik zou nooit naar een publieke website gaan om het op die manier uit te voeren, dan ben je vast wel te herleiden dmv een cookie of iets dergelijks.

Zie overigens https://lbc.cryptoguru.org/dio/ en https://allprivatekeys.com/all-bitcoin-private-keys-list of soortgelijke websites. Nadeel is dat je niet alleen door de private keys zit te bladeren, maar eigenlijk door de adressen, dus het plaatje is niet altijd direct duidelijk.

Edit: Go ONT *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 21-02-2020 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:27:
@.oisyn Dat zou inderdaad betekenen dat ze ook hetzelfde voor alle andere Bitcoinwallets kunnen doen, maar hoop mogen ze natuurlijk altijd houden.

Al blijft het wel interessant om je kinderen gewoon een keer allebei een apparaatje met browser te geven en ze een dagje door de lijst met alle private keys te laten klikken. Wat zou het prachtig zijn als ze de Bitfinex of Binance cold wallet weten aan te klikken :)

Wat zouden jullie overigens op dat moment doen? Via VPN ergens op een vaag PC'tje Bitcoin Core installeren, die private key invullen en wat Bitcoins afromen? Of het netjes bij de exchanges melden? Uiteraard is een Lite wallet handiger ivm het dagenlange syncen, maar ik zou nooit naar een publieke website gaan om het op die manier uit te voeren, dan ben je vast wel te herleiden dmv een cookie of iets dergelijks.

Zie overigens https://lbc.cryptoguru.org/dio/ en https://allprivatekeys.com/all-bitcoin-private-keys-list of soortgelijke websites. Nadeel is dat je niet alleen door de private keys zit te bladeren, maar eigenlijk door de adressen, dus het plaatje is niet altijd direct duidelijk.

Die sites, wtf? Hoe komen zij aan al die private keys dan.. En mocht je hier gebruik van maken dan is het gewoon pure diefstal toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:27:

Ik zou 0.015 Bitcoin withdrawen, nieuwe onderdelen bestellen voor mijn spartamet en een big mac menu halen.

Think big. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PHPResource schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:40:
[...]

Die sites, wtf? Hoe komen zij aan al die private keys dan.. En mocht je hier gebruik van maken dan is het gewoon pure diefstal toch
Een private key is uiteindelijk een aantal cijfers/letters in een bepaalde volgorde van een bepaalde lengte volgens een bepaald algoritme met bepaalde eisen. Als je die kent, bijvoorbeeld door in de open source Bitcoin code te duiken, kan je door middel van een script alle private keys en adressen genereren. Maar vergis je niet, dat zijn er zoveel als alle zandkorrels op de wereld maal alle zandkorrels op de wereld, de kans dat je dus daadwerkelijk iets vindt is heel klein.

Of het conform de wet diefstal is: Ik denk het wel, zo voelt het ook, aan de andere kant betreft het een niet gereguleerde markt en zit de kans dat je op deze manier de balans van een wallet kunt achterhalen in het geheel ingebed. Het is een risico dat je loopt. Ik denk dat voornamelijk de omvang van het geheel ertoe doet, room je idd een paar tientjes af dan zal niemand moeilijk doen. Room je even de complete coldwallets van Bitfinex of Binance af, dan mag je wel verwachten dat je ISP meewerkt aan het verstrekken van je persoonsgegevens en bepaalde politiemedewerkers bij je aanbellen ja.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:41:
[...]
Ik zou 0.015 Bitcoin withdrawen
Met als opmerking: Maandelijkse paskosten en extra online rekening ? Een beetje ouderwetse boekhouder valt het dan ook niet op :)

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 21-02-2020 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het als jaapio 0.015btc afromen.
Wel zou ik dat 400000 duizend keer doen....

Ergens een klein eilandje kopen zonder uitleveringsverdrag.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:42:
[...]

Een private key is uiteindelijk een aantal cijfers/letters in een bepaalde volgorde van een bepaalde lengte volgens een bepaald algoritme met bepaalde eisen. Als je die kent, bijvoorbeeld door in de open source Bitcoin code te duiken, kan je door middel van een script alle private keys en adressen genereren. Maar vergis je niet, dat zijn er zoveel als alle zandkorrels op de wereld maal alle zandkorrels op de wereld, de kans dat je dus daadwerkelijk iets vindt is heel klein.
Als je dmv een script alle private keys en adressen kan genereren dan kan je dat scriptje toch ook wel laten checken of er saldo is?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iVibes schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:00:
[...]

Als je dmv een script alle private keys en adressen kan genereren dan kan je dat scriptje toch ook wel laten checken of er saldo is?
Klopt, dat is ook de reden dat een website als directory.io down is, omdat iedereen dat ging proberen. Maar je moet of zelf de hele blockchain analyseren en alle saldo's berekenen waar je nog best wel tegen wat hordes zult aanlopen, of je gebruikt een derde partij zoals blockchain.info, maar die zullen je na x requests wel blacklisten. Daarnaast moet je met adressen vs wallets aan de slag. Dus in de praktijk is het lastiger.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 21-02-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:53:
Ik zou het als jaapio 0.015btc afromen.
Wel zou ik dat 400000 duizend keer doen....

Ergens een klein eilandje kopen zonder uitleveringsverdrag.
Serieus: ik denk dat je met het stelen van zulke bedragen als exchange coldwallets de rest van je leven over 1 schouder moet kijken en nooit meer rust vindt...

Ik zou het denk ik melden en hopen op een reward.

Sowieso zouden die bollebozen mij na 40 minuten al gevonden hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:03:
[...]
Ik zou het denk ik melden en hopen op een reward.
Klinkt nobel, maar het enige dat je in feite doet is vertellen dat jij hun private key hebt gevonden. Dat is geen fout in de Bitcoin code en ze kunnen de Bitcoins verplaatsen naar een andere wallet, maar daarvan kan je in principe wederom de private key achterhalen en anderen kunnen dat ook. En als ze dit verplaatsen is dat puur omdat jij als individu bekend bent met de private key, dat is het "enige" risico dat ze lopen. Je hebt immers geen fout aangetoond in hun website of iets anders waar anderen misbruik van kunnen maken. Een hackersbounty gaat hier dus ook niet op ben ik bang.

Ik denk dat de enige voorwaarde dat ze er iets mee doen is als je zegt: Ik ging even naar de website met alle private keys en bovenaan pagina 2 stond die van jullie al :)

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 21-02-2020 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:03:
[...]

Serieus: ik denk dat je met het stelen van zulke bedragen als exchange coldwallets de rest van je leven over 1 schouder moet kijken en nooit meer rust vindt...
Ik denk het ook, dus zonder gedegen plan is het potentieel dodelijk...

Ik geef wel een gil als het zo ver is, kunnen we even ideeën bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 08:44:
[...]

Staat nu op 4,095, iets in de plus ;)
Nu wat meer beweging lijkt het

Moon, lambo, buy more IOTA 8)

[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 21-02-2020 13:29 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

iVibes schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:00:
[...]

Dat kan, echter is de kans dat je een adres vindt met een saldo astronomisch klein. Er zijn 2160 geldige Bitcoin-adressen. Dat is ongeveer 1048. Als ieder mens op aarde (laten we even naar boven afronden: 10 miljard mensen) elk 10 miljard adressen in gebruik zouden hebben, dan heb je het over 1020 adressen.

Als je elke seconde 10 miljard adressen kunt controleren met een dergelijk script, dan zijn dat ongeveer 3 * 1017 adressen per jaar.

De kans dat je in deze situatie na 1 jaar een adres hebt gevonden dat in gebruik is, is minder dan 1 op 10 miljard.

Daar komt nog bij dat hoewel er 2160 geldige adressen zijn, er maar liefst 2256 geldige private keys zijn. Als je keurig alle private keys af gaat lopen, zul je dus heel vaak (296 private keys bij elk adres) hetzelfde adres tegenkomen, wat je zoek-script nog veel meer vertraagt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Rannasha schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:44:
[...]

Dat kan, echter is de kans dat je een adres vindt met een saldo astronomisch klein. Er zijn 2160 geldige Bitcoin-adressen. Dat is ongeveer 1048. Als ieder mens op aarde (laten we even naar boven afronden: 10 miljard mensen) elk 10 miljard adressen in gebruik zouden hebben, dan heb je het over 1020 adressen.

Als je elke seconde 10 miljard adressen kunt controleren met een dergelijk script, dan zijn dat ongeveer 3 * 1017 adressen per jaar.

De kans dat je in deze situatie na 1 jaar een adres hebt gevonden dat in gebruik is, is minder dan 1 op 10 miljard.

Daar komt nog bij dat hoewel er 2160 geldige adressen zijn, er maar liefst 2256 geldige private keys zijn. Als je keurig alle private keys af gaat lopen, zul je dus heel vaak (296 private keys bij elk adres) hetzelfde adres tegenkomen, wat je zoek-script nog veel meer vertraagt.
Dat wordt dan inderdaad nog wel een kleine uitdaging voor m'n Tandy TRS-80, maar ach, met een beetje tweaken...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/197AKuDl.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En een quantum computer?

Niet dat ik er 1 heb liggen of verstand van heb, maar zou dat opties geven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
iVibes schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:08:
[...]

Dat wordt dan inderdaad nog wel een kleine uitdaging voor m'n Tandy TRS-80, maar ach, met een beetje tweaken...

[Afbeelding]
Oh maar jij hebt gelukkig nog een floppy drive, ik moet het met mijn C-64 nog met het tapedeck stellen..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
[...]

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/-BKgFFhhRHOr4RCdamVgTbWf3_qhQF_Ylzucfd8a8lOYoQ9Nn7A9GpDFHa30ihBr44UuieEIK5yXtyTLxGkIHTaqlA8BgIysL5nRxuXhYQTfBvopuEvdbora7c1--cEuByfluIdGb6dbuHUyo1wg0CkHcyB38t1-_sQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:16:
[...]

Ik denk het ook, dus zonder gedegen plan is het potentieel dodelijk...

Ik geef wel een gil als het zo ver is, kunnen we even ideeën bespreken.
Dat wordt een mooie foto van ons samen op de voorpagina van de New York Times.

Idiots manage to steal billions

2 morons from the Tweakers.net community managed to empty the cold wallet of Binance, the worlds largest cryptocurrencies exchange.

They were caught and arrested by the FBI within approximately 38 hours of the theft, while shopping for Lamborghini cars. After they were violently shot in the knees and hand cuffed, they shouted very strange random words like HODL and moon!

Changpeng Zhao, the CEO of Binance, had the following response after his team found out about the missing funds: "No need for panic, funds are safu."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:40
Riesj74 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:04:
[...]

dat heet gokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Neh, op gokken heb je in de regel 0 echte invloed.
Je gooit ergens geld in en hoopt dat er aan de andere kant meer geld uitkomt. Dat is een eenmalige actie die niet te beinvloeden valt.

Met cryptos kan je iig nog snel je winst veilig stellen tijdens een crash. je kan wachten tot een bepaalde koers en dan weer inzetten etc. etc.

Als je dat niet doet en nu x inzet en na 10 jaar gaat kijken wat er van over is, ja, dan is het gokken inderdaad :D
Maar dan kan je beter een abonnement op de staatsloterij nemen ofzo en elke maand 30 euro weggooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Riesj74 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:13:
[...]

Als je dat niet doet en nu x inzet en na 10 jaar gaat kijken wat er van over is, ja, dan is het gokken inderdaad :D
Dan is beleggen ook gokken in jouw definitie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:20:
[...]

Dan is beleggen ook gokken in jouw definitie..
Yup.
Zolang als ik geen directe invloed kan uitoefenen op mijn geldstroom, Zij het direct door mijn geld heen en weer te kunnen storten, of indirect door bindende afspraken te maken met de partij die met mijn geld omgaat, dan is het gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Riesj74 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:23:
[...]

Yup.
Zolang als ik geen directe invloed kan uitoefenen op mijn geldstroom, Zij het direct door mijn geld heen en weer te kunnen storten, of indirect door bindende afspraken te maken met de partij die met mijn geld omgaat, dan is het gokken.
Beleggen is gokken op groeiverwachting, nieuwswaardige orders o.i.d. Crypto is geen touw aan vast te knopen. Kan vandaag -20% staan en morgen +20%. Uiteraard kun je in trends meevaren zodat je meer kans hebt op winst echter blijft het een casino.

Bovenstaande volg ik niet btw, hoezo zou je met aandelen niet je geld heen en weer kunnen storten? Geen idee waarom je dat uberhaupt zou doen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Riesj74 Geloof mij maar; als het fout gaat stel jij niet 'even snel' je munten veilig. Dan ben je al te laat. Technische Analyse is niet maar wat lijntjes trekken en achteraf roepen dat je gelijk had. Je kunt namelijk óók met technische analyse NIETS voorspellen. En je hebt zeker niet altijd gelijk. Mensen die dat wel beweren begrijpen het niet. Met technische analyse zorg je er voor dat je kunt inspelen op wat er mogelijk gaat komen. Je kunt meerdere scenarios inplannen en zien wat logische punten zijn om in te stappen of om juist uit te stappen. De reden dat de koers stopt op de lijntjes in mijn grafiek is niet zo maar. Er zit daar iets in die koers. Hierdoor kun je dus vooraf inplannen waar je een stoploss zet zodat je munten automatisch veilig worden gesteld als de koers in eens een klap onderuit maakt. Dat is wat je moet gaan doen. Zelf aan de knoppen zitten als het fout dreigt te gaan gaat je niet redden. Als de koers gaat, dan gaat het zo hard dat je helemaal niks meer kunt doen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

DAMAGE schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:34:
@Riesj74 Geloof mij maar; als het fout gaat stel jij niet 'even snel' je munten veilig. Dan ben je al te laat. Technische Analyse is niet maar wat lijntjes trekken en achteraf roepen dat je gelijk had. Je kunt namelijk óók met technische analyse NIETS voorspellen. En je hebt zeker niet altijd gelijk. Mensen die dat wel beweren begrijpen het niet. Met technische analyse zorg je er voor dat je kunt inspelen op wat er mogelijk gaat komen. Je kunt meerdere scenarios inplannen en zien wat logische punten zijn om in te stappen of om juist uit te stappen. De reden dat de koers stopt op de lijntjes in mijn grafiek is niet zo maar. Er zit daar iets in die koers. Hierdoor kun je dus vooraf inplannen waar je een stoploss zet zodat je munten automatisch veilig worden gesteld als de koers in eens een klap onderuit maakt. Dat is wat je moet gaan doen. Zelf aan de knoppen zitten als het fout dreigt te gaan gaat je niet redden. Als de koers gaat, dan gaat het zo hard dat je helemaal niks meer kunt doen.
Oh ik kijk ook echt niet technisch op dit moment.
Ik kijk puur naar de lijntjes :D
Als ze omlaag gaan, en ik stuit op minder dan X% winst t.o.v. de dagen ervoor, dan stort ik gelijk mijn geld terug naar mijn euro wallet.
Dan wacht ik tot de lijntjes weer horizontaal lopen, of iets omhoog, en dan koop ik laag in en wacht weer tot het omhoog gaat.

Uiteraard is dit geen exacte science, maar je hebt veel meer invloed dan "gokken" (waarbij ik denk aan slotmachines en casino's dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

DAMAGE schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:34:
@Riesj74 De reden dat de koers stopt op de lijntjes in mijn grafiek is niet zo maar. Er zit daar iets in die koers. Hierdoor kun je dus vooraf inplannen waar je een stoploss zet zodat je munten automatisch veilig worden gesteld als de koers in eens een klap onderuit maakt. Dat is wat je moet gaan doen. Zelf aan de knoppen zitten als het fout dreigt te gaan gaat je niet redden. Als de koers gaat, dan gaat het zo hard dat je helemaal niks meer kunt doen.
Trouwens, dit gedeelte zou ik inderdaad willen gaan leren.
Dat zegt mij nog weinig. ik doe nu alles nog handmatig en hou de hele dag door de koers in de gaten met een schuin oog.
Ik zou inderdaad veel liever iets vooruit kunnen plannen en automatisch bij een X% omhoog of omlaag acties kunnen uitvoeren.
Maar zover ben ik nog niet.
Ik heb nu mijn coins via een nederlandse exchange lopen en daar gaat het heen en weer handelen vrij snel.... dat vind ik voor nu even voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Kijk voor de grap eens op keys.lol. Daar laten ze zijn hoe moeilijk het is om een wallet te vinden.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-10 23:09

Bever!

3

Vergeet btc even, ga vol op goud en zilver nu. very nice

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Deze blijft ook mooi:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1x0f4O5L6go7rHTB8cEDOboh/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

daarom quantum toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Met een quantum computer wordt het inderdaad een ander verhaal, maar van wat ik heb begrepen is het quantum proof te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 16:08:
[...]

Met een quantum computer wordt het inderdaad een ander verhaal, maar van wat ik heb begrepen is het quantum proof te maken.
Imagine this: - quantum proof Bitcoin -

50k, makkelijk :Y :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/zTUpNcCJ/

Algo, ik ga voor een soort XTZ-achtige run

Eerste S/R flip gehad 4400 sats, volgende targets 5200, 5560 & 7120 sats en dan op naar ATH (al is dat misschien wel heel vroeg om te gaan roepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Even zorgen dat je tussen 24 en 27 februari wat trades maakt op Binance, ze gooien 50.000 BNB in de groep....

https://www.binance.com/en/support/articles/360040070651

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
iVibes schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 17:29:
Even zorgen dat je tussen 24 en 27 februari wat trades maakt op Binance, ze gooien 50.000 BNB in de groep....

Hmm CZ heeft dus wat manipulatie gepland voor die periode.. Goed om te weten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Ben altijd benieuwd hoeveel BNB ik bij deze dingen ga krijgen. Geeft je een goed beeld van hoeveel mensen er traden op Binance. Wat je aan BNB krijgt is eigenlijk de enige manier om daar een beeld van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

LTC sell-orders geraakt, hiermee is het verlies van de voorbije dagen zo goed als weggewerkt ^.^

Nu eens kijken of ie een higher of lower high maakt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
De aandelen zakken , goud stijgt dus laat de 10K. BTC maar weer komen.
Want er wordt teveel oneindig bijgeprint geld in de wereld gestopt op zoek naar rendement. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:31

Dan moet ik eerst eens even goed lezen wat spot, margin en futures precies inhoud.
Of kan ik gewoon even voor 1 btc aan bnb kopen en die even later (hopelijk met n beetje winst) weer verkopen?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
shovelhead1340 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:27:
[...]

Dan moet ik eerst eens even goed lezen wat spot, margin en futures precies inhoud.
Of kan ik gewoon even voor 1 btc aan bnb kopen en die even later (hopelijk met n beetje winst) weer verkopen?
Dat laatste is spot, vooral niet aan de anderen wagen als je het verschil niet kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:27:
[...]

Als je dat doet hoef je slechts voor 0.5BTC aan BNB te kopen. Als je het daarna weer verkoopt heb je namelijk bij elkaar voor 1BTC getrade. Gaat je wel wat geld kosten aan trading fee's, dus probeer wel hoger te verkopen dan je hebt gekocht, anders kan je wel eens van een koude kermis thuiskomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Azer schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:36:
[...]

Als je dat doet hoef je slechts voor 0.5BTC aan BNB te kopen. Als je het daarna weer verkoopt heb je namelijk bij elkaar voor 1BTC getrade. Gaat je wel wat geld kosten aan trading fee's, dus probeer wel hoger te verkopen dan je hebt gekocht, anders kan je wel eens van een koude kermis thuiskomen ;)
Fees zijn 0.06 toch? Dus om en nabij 9000 euro (btc koers) ×0.06=450e. Best prijzig voor een mogelijke reward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:48:
[...]

Fees zijn 0.06 toch? Dus om en nabij 9000 euro (btc koers) ×0.06=450e. Best prijzig voor een mogelijke reward
Fee's zijn 0.075 bij VIP0 en geen referral code.

[ Voor 6% gewijzigd door Azer op 21-02-2020 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Nee, bij een koers van 9000 euries, 2 x 0,075% = 9000 x 0,15% = 13,5 euro aan fees

...correct me if i'm wrong...

[ Voor 26% gewijzigd door iVibes op 21-02-2020 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
iVibes schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:58:
Nee, bij een koers van 9000 euries, 2 x 0,075% = 9000 x 0,15% = 13,5 euro aan fees

...correct me if i'm wrong...
Volgens mij klopt dat inderdaad, behalve dat je nu 2BTC aan handelsvolume hebt, aangezien je 1BTC hebt gekocht en 1BTC hebt verkocht. Als je slechts aan 0.5BTC koopt en vervolgens weer verkoopt, betaal je dus slechts de helft van de bovenstaande fee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Azer schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 20:11:
[...]

Volgens mij klopt dat inderdaad, behalve dat je nu 2BTC aan handelsvolume hebt, aangezien je 1BTC hebt gekocht en 1BTC hebt verkocht. Als je slechts aan 0.5BTC koopt en vervolgens weer verkoopt, betaal je dus slechts de helft van de bovenstaande fee's.
Ja maar ik krijg straks ook meer BNB
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PHPResource schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:48:
[...]

Dat is 6 procent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Haha oeps. Hoofdrekenen is niet m'n sterkste vak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
duck!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 11:13

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Taro schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:02:
Maar je moet of zelf de hele blockchain analyseren en alle saldo's berekenen
Dat is niet zo'n probleem, dat doet een full node standaard al :). Alle adressen met saldo komen gewoon uit de UTXO-set rollen. Dat soort vragen kun je de node ook gewoon vragen op de command line.
Een quantum computer kan zoeken in een ongesorteerde lijst in √n stappen ipv in n stappen zoals een conventionele computer. Dan duurt het ipv 10.000 keer de leeftijd van het universum nog maar 100 keer die leeftijfd. Jeej! :P

Een groter probleem is het feit dat een QC de private key kan achterhalen gegeven een public key. Een adres is geen public key, maar de bijbehorende pubkey wordt wel op de blockchain gepubliceerd bij elke (standaard) transactie vanaf dat adres. Zo zie je maar, adressen moet je niet hergebruiken ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
and (take) cover.. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Lijkt erop dat Bart komt logeren dit weekend.. In de kelder welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
10k incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Lijkt me wel wat, even naar 10.2k, take profit en dan vanaf zondagavond shorten tot 8.5k. Dan later in de week richting 11.2k :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Stokstaart schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:22:
:Y Kamer 77

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Wil je niet teleurstellen, maar als 10.2k de nieuwe high is dan gaat 11k+ echt nog wel een tijdje duren ben ik bang.

Zou een beetje rangen van btc wel leuk vinden, alts traden is best leuk en altijd maar die btc chart is gewoon saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
The_Goat schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:31:
Wil je niet teleurstellen, maar als 10.2k de nieuwe high is dan gaat 11k+ echt nog wel een tijdje duren ben ik bang.

Zou een beetje rangen van btc wel leuk vinden, alts traden is best leuk en altijd maar die btc chart is gewoon saai
Mompelt iets over lower highs...

Aan de scalpers hier.. o.a. @PilatuS hoe scalpen jullie met een stop loss? Ik heb over een paar mogelijkheden gelezen:
1. een getal op basis van de ATR (Average True Range) en dat op de minuut chart als max. beweging als SL.
2. de grootste candle lengte gebruiken.
3. een vaste stop loss van een paar dollar.

Ik zat nog te denken over een trailing stop i.c.m. met scalping, is dat een slecht idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:48:
[...]

Mompelt iets over lower highs...

Aan de scalpers hier.. o.a. @PilatuS hoe scalpen jullie met een stop loss? Ik heb over een paar mogelijkheden gelezen:
1. een getal op basis van de ATR (Average True Range) en dat op de minuut chart als max. beweging als SL.
2. de grootste candle lengte gebruiken.
3. een vaste stop loss van een paar dollar.

Ik zat nog te denken over een trailing stop i.c.m. met scalping, is dat een slecht idee?
De meeste van mijn scalps zijn minuten tot een half uur. Beetje level naar level voor 1 tot 3 procent. Dan ben ik de stop loss. Kan je er niet mee helpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Trailing stop op een 1 min chart kan nooit een goed idee zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Stokstaart schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:22:
Op de bank ook goed?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Saai dagje zo en dankjewel @Rannasha voor je bijdrage hier, wordt altijd gewaardeerd door me. _/-\o_ (y)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 22-02-2020 02:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
When dip... Ik sta nog steeds aan de zijkant met mijn tradingpot.. -O-

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Pelox schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:18:
Ja het gaat al een tijd behoorlijk sideways he? Ik probeer de swings mee te pakken af en toe, dat gaat aardig, maar mijn diepere posities (long en short) bewegen alleen maar op en neer). Nog geen richting gekozen, dat BTC ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
https://blog.iota.org/tri...d-next-steps-8c7ccc4d81e8

Samenvatting: ze hadden third party code in de wallet zitten die vervolgens gehacked is.

Dit heeft mijn vertrouwen in de IF een serieuze deuk gegeven. Ding is twee keer geaudit nota bene en dan zo’n blunder. Een fout/bug kan iedereen gebeuren maar dit is echt van het niveau SQL injection. Kan gewoon echt niet.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Pkunk schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 14:07:
https://blog.iota.org/tri...d-next-steps-8c7ccc4d81e8

Samenvatting: ze hadden third party code in de wallet zitten die vervolgens gehacked is.

Dit heeft mijn vertrouwen in de IF een serieuze deuk gegeven. Ding is twee keer geaudit nota bene en dan zo’n blunder. Een fout/bug kan iedereen gebeuren maar dit is echt van het niveau SQL injection. Kan gewoon echt niet.
Yep, Ze gaan/moeten ff flink met de billen bloot.. Gelukkig zijn ze erg transparant en zitten ze er bovenop. Als ze hier goed doorheen komen dan komen ze er sterker uit. Maar eerst deze flinke hobbel nemen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Mag ik erbij? Spelletje kaart spelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
When dip?! Je bedoelt when reversed Bart please O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als opvolger van de vorige waar veel te veel info in stond, hier de 2e :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sMTCWIc5XUrpII1Mrijcc04r/medium.jpg

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
PilatuS schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 17:04:
Als opvolger van de vorige waar veel te veel info in stond, hier de 2e :)

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F06d4e4ac8acb167b91a2a52638b8f41e%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D12898272&f=1&nofb=1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry heb niets te melden maar we moeten even wat pagina's vullen om dat vieze rukeendje weg te krijgen.

Dit is niet representatief voor de nieuwe Henken en Ingrids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:58:
[...]

Van hart met je verjaardag, ik zie een taartje :*)

Moon soon.
hartelijk bedankt :o

Zat met een schuin oog te kijken of het interessant is om Elrond(ERD) te gaan staken voor wat kleine maandelijkse gains, ziet er op de site uit als een aardig project.

Iemand anders die daar mee bezig is/info heeft of het niet toevallig iets te mooi is om waar te zijn? :+ (ongv 27% annual reward)

[ Voor 3% gewijzigd door Timwap op 22-02-2020 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Soeski schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:37:
[...]

Ja het gaat al een tijd behoorlijk sideways he?
Jij hebt de bear market van 2018 niet meegemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik word ook wel warm van deze charts Pila, keep 'em coming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timwap schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 19:50:
[...]

hartelijk bedankt :o

Zat met een schuin oog te kijken of het interessant is om Elrond(ERD) te gaan staken voor wat kleine maandelijkse gains, ziet er op de site uit als een aardig project.

Iemand anders die daar mee bezig is/info heeft of het niet toevallig iets te mooi is om waar te zijn? :+ (ongv 27% annual reward)
Ik kijk zelf helemaal niet meer naar alts, laat staan fundementals of andere dingen. Alleen als er trends zijn waardoor ik misschien een mooie trade kan maken voor meer Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Saaie bende is het weer in cryptoland. Wordt weer wachten tot 'n whale move. Hodl
Pagina: 1 ... 63 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!