De Bitcoin short die ik eergisteravond heb geopend en gisteren bij een kleine stijging heb vergroot loopt nog steeds, maar aan de andere kant heb ik eergisteren tijdens de dip ook direct all-in alts en Bitcoin ingeslagen.
De short staat nu behoorlijk in de min, en de alts en Bitcoin in de plus en dat bedrag is hoger dan dat van de short, dus hopelijk loopt dat verlies nog verder op

Ultieme doel: Sell orders aantikken, daarna een forse daling en de short ook met profit afsluiten. Zal wel een utopie blijken te zijn, maar ik ga het toch proberen. En als de short op 1 Dollar na geliquideerd wordt dan is dat mooi, want dat betekent groene cijfers aan de andere kant.
Goud stevent op een nieuwe ath af, ik vermoed dat dit echt een generatiedingetje is. De nieuwe generatie stopt geld in cryptocurrency, de oudere generatie stopt dit in goud. Door de vergrijzing en aanstaande crisis zal in beide extra geld worden gepompt, maar mogelijk in verhouding gaandeweg meer in cryptocurrency dan in goud. Over 5-10 jaar gaat die verhouding misschien nog wel schever lopen. En als men minder geld in goud pompt, zal men dat ergens anders in steken, in iets dat wél stijgt. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in de store of value van Bitcoin op de langere termijn. Gisteravond overigens een stuk winst dat ik overhad na het uitstappen/instappen bij TSLA in fysiek goud ETF's gestoken, ik gok op beide kanten tijdens de crisis
Edit: Tezos staat in de top 10, je ziet en hoort er steeds meer over. Heb ik eergisteren ook voor het eerst aan de pf toegevoegd. Kan dit een toekomstig pareltje worden?
[
Voor 5% gewijzigd door
Taro op 21-02-2020 12:21
]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV