[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 107 Laatste
Acties:
  • 400.557 views

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypts schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:25:
[...]

Ik kook al jaren op inductie, was even wennen maar ik wilde het perse en ik vind het redelijk ideaal, zeker met schoonmaken/houden. 6000 kWh per jaar is wel flink? Werken jullie beiden thuis en/of heb je een jacuzzi in de tuin en een sauna op zolder? :+

[...]

Met laten leggen kom je idd op 6/7 jaar, energieprijs is natuurlijk gestegen sinds ik ze heb liggen. (2014)
Heb ook wel zitten denken over off-the-grid maar ik zie dat in Nederland in mijn eentje niet lukken, nu ben ik totaal niet gebonden aan Nederland dus dat is geen onoverkomelijk probleem en dat geschuif met crypto's kan overal vandaan. Buiten dat lijkt het me ook wel wat om naar een wat crypto vriendelijker oord te verhuizen, is belastingtechnisch gezien ook niet verkeerd. Nou ja voor nu nog even dromen en een flinke buffer opbouwen, ooit kom ik er wel. :)
De NL. belastingen tov crypto's is geen probleem toch, lekkere lage heffingen tov Belgie, de USA etc.
En anders verhuizen naar Portugal. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19
Nog even Lightning aanhalen:

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:20
Crypts schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:38:
[...]

Hebben ze daar nu eindelijk een keutel over gelegd? :+ Jeetje... Zie tot 2023 en daarna langzaam afbouwen, ben benieuwd hoe ze dat met mijn ferrarismeter gaan doen. :D
Heb eerder dit jaar aangegeven die nieuwe niet te willen, ben benieuwd hoe ze denken me een nieuwe meter door de strot te gaan duwen. :P
*knip*
/offtopic: Simpel je krijgt straks een boete als je die nog hebt na datum x (weet de datum even niet meer en weet ook niet meer waar ik het gelezen heb maar straks is het strafbaar).

Verwijderd

Acidrain schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:56:
[...]

/offtopic: Simpel je krijgt straks een boete als je die nog hebt na datum x (weet de datum even niet meer en weet ook niet meer waar ik het gelezen heb maar straks is het strafbaar).
The government sucks dudes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

20km te hard 200 euro (+ 9 euro administratiekosten)
20 euro diefstal winkel 200 euro

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 19-12-2019 21:49 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Sjonge, ik heb tomo verkocht op 7900 en hij gaat gewoon door

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 22:46

Bever!

3

Ladonna schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:49:
Sjonge, ik heb tomo verkocht op 7900 en hij gaat gewoon door
Wees gewoon blij met je profit

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ja ben ik ook wel, maar het lijkt er op dat het echt doorgaat en volgende week op de 13000 staat.
Maar ja tis nooit zeker . Ik koop m nu niet meer.

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:54:
[...]

Wees gewoon blij met je profit
tot REKT aan je deur klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

A87 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:01:
[...]

Heerlijk die positieve vibes...... je bent 't zonnetje in huis A87!
:)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 22:46

Bever!

3

A87 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:01:
[...]

Jij kan het weten he, of zit je weer alleen op testnet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:17
A87 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:48:
[...]

20km te hard 200 euro (+ 9 euro administratiekosten)
20 euro diefstal winkel 200 euro
Winkeldiefstal is tegenwoordig een waarschuwing. Politie neemt schijnbaar niet de moeite om hiervoor te komen. Kost te veel tijd, administratie etc. Dus doen ze het niet. Heb ik van een leidinggevende van de AH gehoord.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:23:
[...]

Winkeldiefstal is tegenwoordig een waarschuwing. Politie neemt schijnbaar niet de moeite om hiervoor te komen. Kost te veel tijd, administratie etc. Dus doen ze het niet. Heb ik van een leidinggevende van de AH gehoord.
Niet altijd of pas net dan: Albert Heijn winkeldief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:17
Haha nee niet altijd blijkbaar.. heb het ook maar van horen zeggen he. Maar dan nog diefstal is diefstal.

Over diefstal gesproken, iemand nog onze voedselbank dieven gespot?

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 19-12-2019 23:29 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Acidrain schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:56:
[...]

Boete en strafbaar zijn verschillende dingen maar daar zal ik je niet mee lastig vallen. Lijkt me toch sterk dat ik omdat ik een geweldig sociaal leven en drukke baan heb en dus nooit thuis ben een boete krijg omdat ze mijn goed werkende meter niet kunnen vervangen? Dat gaat voor de juristen onder ons nog wel een leuk dingetje worden dan dus dat geloof ik niet zo. Dat hele gedoe en gedreig met die nieuwe meter is sowieso een kansloos concept. Laat maar komen en die boete betaal ik met alle liefde, zien we elkaar daarna voor de rechter. :+

Overigens acht ik dit scenario niet geheel ondenkbaar dus het lokt wel om te vertrekken. @RaptorXS Qua belasting Estland, flat rate 10% als je uberhaubt al belasting over crypto's hoeft te betalen daar. Beetje koud in de winter alleen dus ik kijk ook naar Malta maar een eiland... Dunno.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Na deze pump/bounce maar eens naar het grotere plaatje gaan kijken. Mochten we de paarse lijn (25MA) als support kunnen krijgen op de weekly dan wordt het interessant. Vooral gezien in 2018 die lijn iedere keer resistance is geweest met weekly closes er onder wat ons de val van 6k heeft gegeven. Verder is de 99MA in rood de eerste stap gezien we daar nog steeds onder zitten waar het eerst weken support was. Tot nu toe hebben we een wick er boven gezien, maar zitten we er nu dus onder. Een weekly close boven de 7200ish zou een mooie stap zijn, maar die 99MA op de weekly is dus de echt interessante lijn. Tot zover mijn mening over de MA's als support/resistance :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Qct5oubGRYbmv95i7QxLzSfi/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het zou nu heel gezond zijn om een higher low te zien denk ik. Om daarna naar een higher high te gaan. 68xx range sluit ik niet uit. (zitten in die regio ook wat leveltjes uit het verleden en wat fib leveltjes met mijn instellingen dus verwacht daar toch wel enige support)

[ Voor 34% gewijzigd door DAMAGE op 20-12-2019 03:38 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 03:37:
Het zou nu heel gezond zijn om een higher low te zien denk ik. Om daarna naar een higher high te gaan. 68xx range sluit ik niet uit.
Eens zien waar dit heen gaat inderdaad. De 6x range daarvan was het logisch dat het een bounce zou geven, hoe nu verder is de vraag. Rood is de eerste stap en dan paars. Bij paars wordt het echt interessant. Mochten we rood niet eens kunnen halen, dan kom maar op met nieuwe lows. Je kan zeggen wat je wil over MA's, maar damn wat werken ze iedere keer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ze werken zeker. Langere tijdsframe bewijst het. de EMA werkt wat nauwkeuriger op de huidige prijsactie. Die zou je er ook nog even bij kunnen pakken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 03:41:
Ze werken zeker. Langere tijdsframe bewijst het. de EMA werkt wat nauwkeuriger op de huidige prijsactie. Die zou je er ook nog even bij kunnen pakken.
Het mooie is dat ze op alle timeframes werken. Geen idee waarom, misschien door bots of puur door traders, maar vanaf de 1 minuut tot weekly en zelfs verder werken ze. Als iemand die voornamelijk scalps maakt is het een enorm handige tool en gebruik ik het op alles vanaf de 1 minuut. Zoek de timeframe waar het heeft gewerkt, vanaf de 1m, 5m, 15m of verder en je hebt de perfecte plek voor een scalp.

Vind deze wat oudere van HOT ook prachtig op de 4 uur. Je hebt het over swings van 10% of meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IZchCYSlEml5OMSP9VyZkkgF/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 03:32: Vooral gezien in 2018 die lijn iedere keer resistance is geweest met weekly closes er onder wat ons de val van 6k heeft gegeven. Tot zover mijn mening over de MA's als support/resistance :P

[Afbeelding]
Een sterke support lijn uit het verleden is zeker iets om in de gaten te houden, zeker omdat ie heel zichtbaar is voor iedere trader.
Echter de prijsdrop is toch voornamelijk door de BCH/BSV split gekomen en niet door de weekly closes eronder, lijkt mij.
En die split valt toch echt wel in de categorie fundamentals.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bitcoin_Cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Viper® schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:54:
[...]

Heeft ook z'n eigen token overigens FTT, doet het best goed:
https://coinmarketcap.com/currencies/ftx-token/
https://www.binance.com/en/support/articles/360038147271
Binance has completed a strategic investment in FTX and will list FTX Token (FTT). For further information about the investment, please refer to our blog post here.

Binance has now listed FTX's Token (FTT) and opened trading for FTT/BNB, FTT/BTC and FTT/USDT trading pairs at 2019/12/20 3:00 AM (UTC). Deposits for FTT are live.
FTX inmiddels ook gelist op Binance

https://www.bloomberg.com...-derivatives-exchange-ftx

[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 20-12-2019 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Crypts schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:25:
[...]

Ik kook al jaren op inductie, was even wennen maar ik wilde het perse en ik vind het redelijk ideaal, zeker met schoonmaken/houden. 6000 kWh per jaar is wel flink? Werken jullie beiden thuis en/of heb je een jacuzzi in de tuin en een sauna op zolder? :+
Nou, dat vind ik dus wel meevallen! We verbruiken meer dan ik op basis van de apparatuur zou zeggen. We zijn allebei fulltime weg (08.00 - 19.00 5 dagen in de week niemand thuis). Ja, we hebben mechanische ventilatie in huis (2 stuks helaas), 3 koelkasten, quooker, NAS, luchtzuiveraar, waterontharder (op stroom), airco's en natuurlijk pc's en tv's en alles wat anderen ook hebben. Wel alles LED verlichting in huis.
Anyway we dwalen af van crypto.
Ik kan het allemaal nog niet van crypto winsten betalen helaas, maar het plan is al 2 jaar in progress :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Soeski schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:56:
[...]

Ik kan het allemaal nog niet van crypto winsten betalen helaas, maar het plan is al 2 jaar in progress :+
mischien eerst nog ff 5 jaar hell voor crypto en bitcoin mischien wel terug naar 200 euro. 1000 is een support.
was een bullrun van 10 jaar lang. Waarom 10k of 5k of 3k voor 1btc als het lager kan... Gross van het volk is aan het panic sellen.

Zelfs 7K is sideways slow death

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 20-12-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:23:
[...]

https://decorrespondent.n...ren/393815863254-5f8d6df3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

OCO orders zijn nu ook uitgerold naar de App van Binance.
Wel jammer dat Tradedash deze functionaliteiten niet meer implementeert....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Het is alweer vrijdagmiddag en ik ben benieuwd of we dan weer eens gaan pieken. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:00:
Het is alweer vrijdagmiddag en ik ben benieuwd of we dan weer eens gaan pieken. ;)
Dat maakt voor jou toch niks uit als ouwe holder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Matter schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 07:58:
[...]

Een sterke support lijn uit het verleden is zeker iets om in de gaten te houden, zeker omdat ie heel zichtbaar is voor iedere trader.
Echter de prijsdrop is toch voornamelijk door de BCH/BSV split gekomen en niet door de weekly closes eronder, lijkt mij.
En die split valt toch echt wel in de categorie fundamentals.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bitcoin_Cash
Ik vind niet dat je kan zeggen dat deze drop door BCH/BSV is gekomen. Als je op die toer gaat dan moet je voor iedere drop een reden gaan zoeken en niet alleen voor deze. De 6k drop zie ik als maanden lang proberen om omhoog te komen wat niet is gelukt en waarbij steeds meer indicatoren weerstand zijn geworden. Dan komt de val omlaag als het keer op keer niet omhoog wil. Verder gaat er bij zo'n val de ene na de andere stop loss af die de volgende triggert en mensen die uit paniek verkopen waardoor het nog harder gaat. Ik zie niet hoe je kan stellen dat het door de BCH/BSV split is gekomen anders dan speculatie. Ook raakt de koers keer op keer die MA's weer waarbij het weken of maanden lang werkt als support en resistance. Iets wat wel aantoonbaar is als je naar het plaatje kijkt.

Edit: Die fork was trouwens op de 15e en op de 14e ging BTC al van 6.5k naar 5.6k.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 20-12-2019 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:43
ik wel :)

Afbeeldingslocatie: https://www.biernet.nl/images/fck/images/Blog/Duits%20mass%20glas.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** ** ******* ******* **
/** /** **/////** /**////** /**
/** /** ** //**/** /**/**
/**********/** /**/** /**/**
/**//////**/** /**/** /**/**
/** /**//** ** /** ** /**
/** /** //******* /******* /********
// // /////// /////// ////////

De ASCI art is nog rekter dan de koers dezer dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
hehe eindelijk vakantie, was 'k wel ff aan toe.

Hopelijk nog wat actie met bitcoin zometeen, saaie tering bende.

[ Voor 41% gewijzigd door Tominatie op 20-12-2019 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:27:
[...]

Ik vind niet dat je kan zeggen dat deze drop door BCH/BSV is gekomen. Als je op die toer gaat dan moet je voor iedere drop een reden gaan zoeken en niet alleen voor deze. De 6k drop zie ik als maanden lang proberen om omhoog te komen wat niet is gelukt en waarbij steeds meer indicatoren weerstand zijn geworden. Dan komt de val omlaag als het keer op keer niet omhoog wil. Verder gaat er bij zo'n val de ene na de andere stop loss af die de volgende triggert en mensen die uit paniek verkopen waardoor het nog harder gaat. Ik zie niet hoe je kan stellen dat het door de BCH/BSV split is gekomen anders dan speculatie. Ook raakt de koers keer op keer die MA's weer waarbij het weken of maanden lang werkt als support en resistance. Iets wat wel aantoonbaar is als je naar het plaatje kijkt.

Edit: Die fork was trouwens op de 15e en op de 14e ging BTC al van 6.5k naar 5.6k.
Als je deze prijsdaling niet toeschrijft aan fundamentals, dan zul je nooit iets toeschrijven aan fundamentals.
Dus dan hebben wij verder ook weinig te discussiëren.

Wat wel iets is om in de gaten te houden, is dat wanneer maar genoeg mensen hetzelfde model gebruiken om de toekomst te voorspellen, het model hierdoor ook een toekomst voorspellende waarde krijgt. En in crypto stikt het van de TA-ers, dus wie weet kun je er inderdaad je voordeel mee doen zolang het nog niet wereldwijd gebruikt wordt.

Je zult echter wel in meer dan 50% van de gevallen gelijk moeten hebben, en deze moeten dan ook nog de transactiekosten dekken, voordat je er iets aan verdiend. Ik betwijfel echter dat deze procentjes hetzelfde opleveren als een bullrun.

Een leuk onderzoekje staat hier.

https://towardsdatascienc...-heres-proof-a2b626a3fbe9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Dark Matter schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:38:
Dus dan hebben wij verder ook weinig te discussiëren.
Doe het dan ook niet. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ja hoor, we gaan langzaam richting de 2000 pieken.
Voor de halvening wordt de markt eerst nog eens goed leeg gehosseld.

Doe je mee inkopen op de bodem? :*)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Was mijn laatste commentaar. Is wel zo netje toch ipv niet meer te reageren. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Matter schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:38:
[...]

Je zult echter wel in meer dan 50% van de gevallen gelijk moeten hebben, en deze moeten dan ook nog de transactiekosten dekken, voordat je er iets aan verdiend.
Nee hoor. Door gebruik van het juiste risicomanagement kan je prima onder die 50% zitten en nog winst maken. 6x 1% verliezen en 4x 3% pakken is al genoeg. Verder komen de meeste ervaren traders makkelijk boven die 50% uit. Nofi, maar als je dit zegt dan weet je niet veel van traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 21:16:
[...]

Nee hoor. Door gebruik van het juiste risicomanagement kan je prima onder die 50% zitten en nog winst maken. 6x 1% verliezen en 4x 3% pakken is al genoeg. Verder komen de meeste ervaren traders makkelijk boven die 50% uit. Nofi, maar als je dit zegt dan weet je niet veel van traden.
Sorry, kan het toch niet laten om te reageren :)
Rekenvoorbeelden die je gelijk onderstrepen zeggen nog niets over je werkelijke resultaat.

Volgens jou kan een ervaren TA trader met 20000 EUR zo 5000 EUR per maand verdienen. Hoe bereken je dat dan in trades per maand? Moet je dan veel trades maken of weinig?

25 trades met 1% rendement
of
50 trades met 2%, 75 trades met -1%
of
1000 trades met 0.1% en 750 trades met -0.1%

Wat is volgens jou een realistisch scenario voor zo een professionele trader?

[ Voor 19% gewijzigd door Dark Matter op 20-12-2019 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Matter schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:15:
[...]
Rekenvoorbeelden die je gelijk onderstrepen zeggen nog niets over je werkelijke resultaat.
Klopt, het rekenvoorbeeld is puur om aan te tonen dat je niet 50% van je trades met winst moet sluiten om geld te kunnen verdienen zoals jij zei.
Volgens jou kan een ervaren TA trader met 20000 EUR zo 5000 EUR per maand verdienen.
Ik zeg dit nergens. Jij pakt wat extreme getallen die ik nooit heb genoemd. En nee, met 20k ga je geen 5k per maand verdienen.
Hoe bereken je dat dan in trades per maand? Moet je dan veel trades maken of weinig?

Wat is volgens jou een realistisch scenario voor zo een professionele trader?
Hoeveel trades je maakt en wat je gemiddeld per trade verdient daar is geen 1 antwoord op. Er zijn te veel verschillende manier van traden om er een stempel op te kunnen drukken. Je hebt mensen die alleen scalpen en misschien wel 20 trades op een dag maken. Andere mensen gaan voor swingtraden en doen misschien 1 of 2 trades per dag of zelfs maar 2 per week. Een combinatie van scalpen en swingtraden kan natuurlijk ook. Los van dit heb je nog het hele risicomanagement verhaal. Je kan kleine risico's nemen of grotere risico's waarbij je bijvoorbeeld tussen de 5% tot 100% van je hele account in zet. Ook is het nog de vraag hoe zeker je over een trade bent en voor welk percentage je dan kiest. 50k in TOMO gooien voor een scalp of swing is vragen om problemen. 50k in BTC gooien is iets heel anders. Vrij simpel gezegt: Hoe groter je account hoe minder trades je moet maken.

Wil je het fulltime doen en er zeg minimaal 2k per maand aan verdienen moet je met een account aan de slag gaan van minimaal 50k, maar eigenlijk 100k of meer. Er zullen ook altijd dagen zijn dat je verlies maakt wat je op moet kunnen vangen. Ook zijn er dagen dat er geen goede trades met het juiste risico te vinden zijn. Dan kan je beter geen trades maken dan het gaan forceren. Het heeft geen zin om ergens 20k in te gooien om er mogelijk 100 dollar uit te halen met een mogelijk risico van 500 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tominatie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:12:
hehe eindelijk vakantie, was 'k wel ff aan toe.

Hopelijk nog wat actie met bitcoin zometeen, saaie tering bende.
Geniet ervan, hier ook vakantie *O*

Hopelijk hebben we voor de belastingaangifte over 2019 nog wat extra aan te geven over 2 weken tov nu :)

Ik heb overigens de handelspot vanaf 7000 in Bitcoin zitten, de grote pot nog in fiat, van mij mag het beide kanten op gaan. De komende 2 weken in ieder geval maar niet ByBitten, anders kom ik deze vakantie nergens anders meer aan toe.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 21-12-2019 08:07 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 03:34:
[...]
Je hebt mensen die alleen scalpen en misschien wel 20 trades op een dag maken. Andere mensen gaan voor swingtraden en doen misschien 1 of 2 trades per dag of zelfs maar 2 per week. Een combinatie van scalpen en swingtraden kan natuurlijk ook. Los van dit heb je nog het hele risicomanagement verhaal. Je kan kleine risico's nemen of grotere risico's waarbij je bijvoorbeeld tussen de 5% tot 100% van je hele account in zet. Ook is het nog de vraag hoe zeker je over een trade bent en voor welk percentage je dan kiest. 50k in TOMO gooien voor een scalp of swing is vragen om problemen. 50k in BTC gooien is iets heel anders. Vrij simpel gezegt: Hoe groter je account hoe minder trades je moet maken.

Wil je het fulltime doen en er zeg minimaal 2k per maand aan verdienen moet je met een account aan de slag gaan van minimaal 50k, maar eigenlijk 100k of meer. Er zullen ook altijd dagen zijn dat je verlies maakt wat je op moet kunnen vangen. Ook zijn er dagen dat er geen goede trades met het juiste risico te vinden zijn. Dan kan je beter geen trades maken dan het gaan forceren. Het heeft geen zin om ergens 20k in te gooien om er mogelijk 100 dollar uit te halen met een mogelijk risico van 500 dollar.
Of je hebt sluxies die soms wel 50+ trades per dag maakte, niet alleen voor de winst maar meer omdat het kan en ik het traden leuk vond, ik verdiende wel meer met minder ''grotere'' trades.

Voor mij is het moeilijk om aan te geven wat ik precies per maand verdiende.
de markt is zo volatiel daar moet je in mee bewegen, de ene week werkt dat en de andere week werkt die tactiek weer.

Met 50k kan je er ook niet van leven met 100 kom je een beetje in de buurt, in mijn geval dan.
ik volgde een aantal TA'rts om te vergelijken en deed het zonder TA net zo goed zo niet beter.
Als voorbeeld die philemuis.

Maar ik kan goed begrijpen waarom men met TA's spelen, je kan er ook goed aan verdienen, maar je kan net zo goed verdienen zonder is mijn ervaring, een TA is absoluut geen must om ''succesvol'' te traden, er zijn dagen dat veel TA'rs op 1 lijn zitten, dat waren voor mij de momenten dat ik mijn trades daar op aanpaste, het was een beetje kudde gedrag maar werkte wel, als de meerderheid over up of down spreekt kan je er meestal wel vanuit gaan dat het gebeurde.

Dus conclusie, wil je het maximale eruit halen moet je ook de TA'rs volgen, niet zozeer de grafiekjes maar wel het sentiment van ze. ;)

Waar ik zelf het meeste spijt van heb is bitmex ik had daar echt bakken met geld verdiend maar greed sloeg toe en heb daar ook echt serieus geld verloren, dat is leuk om de regulieren beurzen te doen maar imo te risicovol in crypto land, ik verdiende het meest met gewoon traden in en verkopen zonder hefboompjes, dat gebruik ik alleen nog op de reguliere beurzen.
Gelukkig is het voor iedereen anders anders zou de markt helemaal niks doen ;)

Edit
Wat ook een grote fout is om fundamenteel naar een crypto bedrijf te kijken, mee liften op de hype is het beste, maar geloven dat je crypto bedrijfje de toekomst is en daar all op in gaan is de grootste fout die imo kan maken, pas als een crypto bedrijf een echt bedrijf wordt en dus beursgenoteerd, gereguleerd dan pas kan je het serieus nemen, natuurlijk zijn er bedrijfjes die het vast zullen halen maar het is te vroeg om daar all in op in te gaan als voorbeeld XRP, VET. ( al geloof ik daar zelf niet in)
Er zijn geen institutionele beleggers die daar instappen, die willen regulatie en transparantie en nemen niet die gok in een gemanipuleerde ongereguleerde markt.

Zo dat waren slux zijn 2 crytpto centjes, en ik denk 1 van zijn laatste ''inhoudelijk'' posts hier ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 21-12-2019 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oude tijden herleven jongens.

Mijn bagje HTMLcoin gaat ineens als een malle. Is van een schamele 6,5 euro nu al naar 48 euro gegaan _O-

Nogmaals verdubbelen en ik heb zowaar mijn geld weer terug uit die shitcoin :+

Hodl wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:41
Weet je wat het gekke is, iedere andere investering/belegging had ik er na 2 jaar break-even (begin december 2017 ingestapt, door daytraden heb ik de schade heel erg kunnen beperken en sta ik nu op een kleine winst) al lang uitgeflikkerd. Afgezet tegen het aantal geïnvesteerde uren op fora/discord etc. is deze winst nihil.

Bij crypto houd ik toch een zeer sterk FOMO-gevoel, zelfs als de koersen slecht zijn op dat moment. Ik ben regelmatig volledig uitgestapt maar ik kan het niet laten om dan vervolgens een paar dagen, weken of maanden later weer trapsgewijs BTC te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-12-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik baal nog steeds dat ik niet begonnen was met traden in 2014.. gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
A87 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:47:
Je had graag nog vaker rekt gegaan? :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Dat is natuurlijk een dooddoener, toen lagen de risks/rewards heel anders. Ik heb in 2012 ook wel eens gelezen over Bitcoin, maar ik kon mij niet voorstellen welke sukkel daar in zou trappen.

Los daarvan, als ik Bitcoin had gekocht onder laten we zeggen $100, had ik ze nooit gehodl tot aan 20K. Waarschijnlijk had ik ze bij $500 of $1.000 al verkocht, wellicht al eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

TuutjDrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:51:
[...]

Dat is natuurlijk een dooddoener, toen lagen de risks/rewards heel anders. Ik heb in 2012 ook wel eens gelezen over Bitcoin, maar ik kon mij niet voorstellen welke sukkel daar in zou trappen.
Hopelik komt er nog een 2017 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:51:
[...]
Los daarvan, als ik Bitcoin had gekocht onder laten we zeggen $100, had ik ze nooit gehodl tot aan 20K. Waarschijnlijk had ik ze bij $500 of $1.000 al verkocht, wellicht al eerder.
Zoals de meerderheid ook zou doen en hebben gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:13
Mn buurman had in tijd dat BTC 100 euro waard was een paar BTC gekocht. Toen de BTC rond de 1000 waard was bleek de site waar hij ze had staan gehacked te zijn. Alles kwijt. Vandaag de dag probeert hij het nog steeds terug te krijgen volgens mij met een groep andere slachtoffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
technoaddict schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:13:
Mn buurman had in tijd dat BTC 100 euro waard was een paar BTC gekocht. Toen de BTC rond de 1000 waard was bleek de site waar hij ze had staan gehacked te zijn. Alles kwijt. Vandaag de dag probeert hij het nog steeds terug te krijgen volgens mij met een groep andere slachtoffers.
Daarom dus allemaal de AtomicDEX-api gaan gebruiken mensen. :*)

Not your keys, not your coins O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:13:
Mt. Gox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Slux schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 08:10:
[...]

Of je hebt sluxies die soms wel 50+ trades per dag maakte, niet alleen voor de winst maar meer omdat het kan en ik het traden leuk vond, ik verdiende wel meer met minder ''grotere'' trades.

Voor mij is het moeilijk om aan te geven wat ik precies per maand verdiende.
de markt is zo volatiel daar moet je in mee bewegen, de ene week werkt dat en de andere week werkt die tactiek weer.

Met 50k kan je er ook niet van leven met 100 kom je een beetje in de buurt, in mijn geval dan.
ik volgde een aantal TA'rts om te vergelijken en deed het zonder TA net zo goed zo niet beter.
Als voorbeeld die philemuis.

Maar ik kan goed begrijpen waarom men met TA's spelen, je kan er ook goed aan verdienen, maar je kan net zo goed verdienen zonder is mijn ervaring, een TA is absoluut geen must om ''succesvol'' te traden, er zijn dagen dat veel TA'rs op 1 lijn zitten, dat waren voor mij de momenten dat ik mijn trades daar op aanpaste, het was een beetje kudde gedrag maar werkte wel, als de meerderheid over up of down spreekt kan je er meestal wel vanuit gaan dat het gebeurde.

Dus conclusie, wil je het maximale eruit halen moet je ook de TA'rs volgen, niet zozeer de grafiekjes maar wel het sentiment van ze. ;)

Waar ik zelf het meeste spijt van heb is bitmex ik had daar echt bakken met geld verdiend maar greed sloeg toe en heb daar ook echt serieus geld verloren, dat is leuk om de regulieren beurzen te doen maar imo te risicovol in crypto land, ik verdiende het meest met gewoon traden in en verkopen zonder hefboompjes, dat gebruik ik alleen nog op de reguliere beurzen.
Gelukkig is het voor iedereen anders anders zou de markt helemaal niks doen ;)

Edit
Wat ook een grote fout is om fundamenteel naar een crypto bedrijf te kijken, mee liften op de hype is het beste, maar geloven dat je crypto bedrijfje de toekomst is en daar all op in gaan is de grootste fout die imo kan maken, pas als een crypto bedrijf een echt bedrijf wordt en dus beursgenoteerd, gereguleerd dan pas kan je het serieus nemen, natuurlijk zijn er bedrijfjes die het vast zullen halen maar het is te vroeg om daar all in op in te gaan als voorbeeld XRP, VET. ( al geloof ik daar zelf niet in)
Er zijn geen institutionele beleggers die daar instappen, die willen regulatie en transparantie en nemen niet die gok in een gemanipuleerde ongereguleerde markt.

Zo dat waren slux zijn 2 crytpto centjes, en ik denk 1 van zijn laatste ''inhoudelijk'' posts hier ;)
Zeker mooie inhoudelijke post.
Begin ook steeds meer in te zien dat projecten / bedrijven pas serieus te nemen zijn zodra het beursgenoteerd is. Ben zelf wel redelijk all in gegaan op BNB en GET. Maar vooral GET is erg risicovol nog, onmogelijk om daar uit te stappen (zonder dik verlies want met 10.000 GET crash je het orderboek naar 0 bij wijze van). Bijna geen liquiditeit. Stop ook geen nieuwe fiat meer in deze markt. Ben verstandiger gewoon per kwartaal maar ETFs gaan aanschaffen bij degiro. En wat aandelen ASR aan opbouwen (om toch nog wat duurzaam te doen, ook de zorgverzekering bij Ditzo ondergebracht als onderdeel van ASR). :+

Voor (inhoudelijke) posts mag je altijd terugkomen uiteraard ;).

Fijne dagen allen!

[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 21-12-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 11:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Who else, speaking off; moet die curator niet nog eens langkomen om wat muntjes in te wisselen?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Ripple schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:08:
[...]

Who else, speaking off; moet die curator niet nog eens langkomen om wat muntjes in te wisselen?
Sssst :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Iedereen post die chart die alleen maar omhoog wilt... 1000 incomming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

A87 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:23:
Dat zou toch lekker zijn :Y)

Dan koopt Raptor er ook vast nog een paar. oOo

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:23:
Bnb of hot...

Persoonlijk maakt het me niet uit,. Maar 1000 per hot zou ik wel hot vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wie pakt em vanavond jongens? Rico of Badr? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:51:
Maakt niet uit CZ is de bookmaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Badr, die moet iets goedmaken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online

raq

Rico, zag die gast afgetraind zijn.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:55:
[...]

Badr, die moet iets goedmaken.
Ik denk ook dat Badr em pakt :P

Maar ik hoop Rico, veel respect voor beide als vechters maar meer voor Rico als persoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit snap ik niet. Hoe lang draai je nu al mee? Je moet blij zijn als je winstgevend kan traden. Niet wanneer je bent begonnen of wanneer je trade. Je hebt nu al zo veel mooie kansen gehad om goeie trades te maken. En die mooie kansen blijven komen. Daarom moet je zorgen dat je winstgevend kunt traden en je verliezen beperkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:58:
[...]

Ik denk ook dat Badr em pakt :P

Maar ik hoop Rico, veel respect voor beide als vechters maar meer voor Rico als persoon. ;)
Ik hoop ook op Rico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Mr_Ripple schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:08:
[...]

Tsja, het zou idd. eens tijd worden alhoewel ik er geen belang bij heb.
Las het volgende:
Hedgefonds wil Bitcoin (BTC) claims van slachtoffers Mt. Gox kopen.
en
De 200.000 (!) BTC blijven tot tenminste maart 2020 staan waar ze staan.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...fonds-bitcoin-btc-mt-gox/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
https://twitter.com/100tr.../1208109981695987716?s=21

Bitcoin schaarser dan goud. Wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
raq schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:55:
[...]

Rico, zag die gast afgetraind zijn.
Dat dus. Geen twijfel, Rico maakt râs al hânout van Badr. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:23:
[...]

Dat dus. Geen twijfel, Rico maakt râs al hânout van Badr. :+
Onderschat Badr niet. Die gast heeft echt wel prachtige wedstrijdjes gedraaid hoor :Y

Hij is wat over zijn top maar die heeft echt nog wel wat vuurwerk in zich >:)

Ik hoop sowieso op een partij vol vuurwerk en geen aftasten tot uitputting partijtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De vorige keer brak Badr iets, daardoor weet je niet hoe die wedstrijd was afgelopen. Het kan vandaag alle kanten op. Moge de beste winnen en Bitcoin tegelijkertijd ook even moonen *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:34:
[...]

Onderschat Badr niet. Die gast heeft echt wel prachtige wedstrijdjes gedraaid hoor :Y

Hij is wat over zijn top maar die heeft echt nog wel wat vuurwerk in zich >:)

Ik hoop sowieso op een partij vol vuurwerk en geen aftasten tot uitputting partijtje.
Dat vuurwerk ja maar Rico is veel beter op technisch vlak, Badr wordt met name gehinderd door zijn temperament, kan goed uitpakken maar ook slecht. Ik verwacht dat Rico relatief makkelijk weer een overwinning pakt. :)
Het zou ook gek zijn als Litecoin qua marketcap Bitcoin ineens voorbij streeft. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Hoopjes mensen denken dat Badr wint maar ik denk contrair, net als met de BTC handel.
Dus go Rico ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

dit, kan je hier kijken? https://www.kijk.nl/veron...viILbC/glory-collision-II

De cameras draaie nu

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 21-12-2019 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:58:
Hoopjes mensen denken dat Badr wint maar ik denk contrair, net als met de BTC handel.
Dus go Rico ! ;)
Euhm? Badr is een soort van bcash? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, uurtje of 10 veronica kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:25:
[...]

Ja, uurtje of 10 veronica kan ook.
9 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Niet zo gek als er maar +/- 16 miljoen van zijn.

En Sluxies zijn nog schaarster dan Bitcoins .... Wie weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Multi part payments op het lightning netwerk.

https://www.coindesk.com/...sums-to-lightning-network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:42:
[...]
Niet zo gek als er maar +/- 16 miljoen van zijn.
Dat getal tegenover goud zegt alleen niets. 16m BTC tegenover 1 gram goud ? kilo's ? kruiwagens ? Puur op basis van aantallen kan je het niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Die koers van Bitcoin.... :z Voelt als de 6k regionen om daarna naar 3k te vallen, maar kan ook zo een mega move naar >8k volgen. We wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Storing veronica

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 21-12-2019 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Je bent wel echt een beetje de terrorturk? Enig positiefs komt niet uit je koker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:28:
Die koers van Bitcoin.... :z Voelt als de 6k regionen om daarna naar 3k te vallen, maar kan ook zo een mega move naar >8k volgen. We wachten rustig af.
Het is wel heel saai nu idd. Alarmen aan en lekker wat anders gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als de trend niet meer omlaag is wordt het interessant. Tot die tijd is het toch allemaal ruis en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Halve moon?

GO GO GO!

>7280 is boven de MA25, dan heb ik weer vertrouwen in 8286 (MA99).

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 21-12-2019 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:18:
Halve moon?

GO GO GO!

>7280 is boven de MA25, dan heb ik weer vertrouwen in 8286 (MA99).
Zie ook de 4 uur 99MA op 7200. Een candle close daar boven is interessant aangezien het al 16 4 uur candles niet gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ok ik ben een beetje short nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wie had dat gedacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo jammer, voor beide vechters...

Maarja het is wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Voelt inderdaad niet goed zo voor beide partijen, Rico wil ook niet zo winnen. Wel mooi dat ze zo met elkaar omgaan. Denk niet dat er een 3e partij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:05:
Voelt inderdaad niet goed zo voor beide partijen, Rico wil ook niet zo winnen. Wel mooi dat ze zo met elkaar omgaan. Denk niet dat er een 3e partij komt.
Nee zonde. Badr had die truukjes ook helemaal niet hoeven uithalen. Stond dik voor, net iets teveel willen. Met 35 de ring in... Tja. Dan kan je beter doen zoals Aerts het deed met recht toe recht aan technieken.

Anyways shows over back to Bitcoin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:09:
[...]

Dat getal tegenover goud zegt alleen niets. 16m BTC tegenover 1 gram goud ? kilo's ? kruiwagens ? Puur op basis van aantallen kan je het niet vergelijken.
Stock to Flow
Oftewel beschikbare waarde versus snelheid van nieuwe gemijnde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Matter schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:11:
[...]

Stock to Flow
Oftewel beschikbare waarde versus snelheid van nieuwe gemijnde waarde.
Dat snap ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Laagste bitcoin prijs per jaar.

2009 - 0
2010 - 0.05
2011 - 0.29
2012 - 4.19
2013 - 13.29
2014 - 314.69
2015 - 201.29
2016 - 374.06
2017 - 784.75
2018 - 3232.93
2019 - 3385.97

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Matter op 22-12-2019 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Dark Matter Zoals men op Twitter al zei: 2014-2015 was a tough year :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Taro schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:20:
>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:20:
Dat waren de mooiste crypto jaren, met de fameuze live trollbox bij BTC-e. _/-\o_ *O* 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
2020: 770.50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Weer een panicsell op Matic zo te zien. Ben benieuwd tot hoe ver hij deze keer zakt
Pagina: 1 ... 13 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!