Jep. Had een sell order op 0.01985 welke al even voor de dump af ging. Daar wat mazzel mee. Maar de stoplimit order daar wat onder is geeneens afgegaan, hoe kan dat dan?
Gaat het te snel voor binance?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 24% gewijzigd door Dark Matter op 22-12-2019 11:22 ]
770.50 dollar, of bedoel je iets anders?The_Goat schreef op zondag 22 december 2019 @ 06:27:
2020: 770.50?
XRP = trash
Alles schijnt NU te gebeuren aangezien tijd niet bestaat. Dus het jaar 2020. 2030.. 3000... 4000..Dark Matter schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:08:
Lightning in 2019! Op naar 2020!
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 22-12-2019 12:17 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
't Is een perceptie die ik wel prettig vind, tijd bestaat omdat anders alles tegelijkertijd gebeurt 💁A87 schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:16:
[...]
Alles schijnt NU te gebeuren aangezien tijd niet bestaat. Dus het jaar 2020. 2030.. 3000... 4000..
Alles is NU in andere/verschillende dimensies aan de gang.
Zelfs mainstream wetenschap meent nu dat tijd niet bestaat. Alles is een illusie
Succes met traden! 😆A87 schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:16:
[...]
Alles schijnt NU te gebeuren aangezien tijd niet bestaat. Dus het jaar 2020. 2030.. 3000... 4000..
Alles is NU in andere/verschillende dimensies aan de gang.
Zelfs mainstream wetenschap meent nu dat tijd niet bestaat. Alles is een illusie
Matic is toch ook gewoon een flipperkastcoin? Het klinkt zelfs zo.Tominatie schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:39:
Die Matic heeft weer een gekke pump en dump gehad zie ik.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 24% gewijzigd door RaptorXS op 22-12-2019 14:33 ]
Inderdaad. Even de liquiditeit onder de 2017 low aan tikken.Mr_Ripple schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:39:
[...]
770.50 dollar, of bedoel je iets anders?
Verwijderd
Misschien 3 januari nog wat vuurwerk met de proof of keys?The_Goat schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:34:
[...]
Inderdaad. Even de liquiditeit onder de 2017 low aan tikken.
Al met al eigenlijk best een saai jaar geweest 2018. Behalve dat BTC dan om onverklaarbare redenen van 3k naar 14k en weer naar 7k is gegaan.
Maar geen tether implosie, bitfinex faillissement, weinig omvallende alts, enorme scams & haaks, conclusie: saai jaar
Dat ligt waarschijnlijk aan hoe je die hebt ingestelt. Zet je de stop en de limit te strak kan ie er doorheen gaan. Doe jij 1900 stop en 1600 limit dan moet ie netjes worden gevult. Doe jij 1900 en 1890, dan kan ie er doorheen gaan zonder te verkopen.oNo schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:28:
Jep. Had een sell order op 0.01985 welke al even voor de dump af ging. Daar wat mazzel mee. Maar de stoplimit order daar wat onder is geeneens afgegaan, hoe kan dat dan?
[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 22-12-2019 15:31 ]
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:47:
[...]
Misschien 3 januari nog wat vuurwerk met de proof of keys?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Und?Taro schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:09:
MA25 aangetikt...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja dat kleine groene stijfje zojuist? En dat zegt dan? Moon?Slux schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:42:
[...]
In simple, hij raakte even de 7280 usd op gdax.
Moet ik jou dat nou echt gaan vertellen?
Bitcoin is op 7270 USDT (+-MA25) afgeketst, als je naar onderstaande plaatje kijkt kon je daar al wel redelijk van uitgaan (zie ook mijn quote van gisteren). Nu is de vraag of het bij een volgende poging wel lukt er doorheen te breken, zo ja, dan kan het weer mooi richting de >8000 regionen. Lukt dit niet snel, zal Bitcoin waarschijnlijk nog 1 of meerdere keren op de 7000-7050 afketsen om daarna weer omhoog te gaan. Uiteindelijk zal of de MA25 (roze) of MA7 (geel) met veel volume worden doorbroken.Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:18:
>7280 is boven de MA25, dan heb ik weer vertrouwen in 8286 (MA99).
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee joh snap ik wel maar waarschijnlijk anderen niet dus vandaar. Ik hou me overigens minder en minder met traden bezig en richt me meer en meer op mining en masternodes. Tegen de opbrengsten die ik daar uit haal kan ik gewoon niet op traden, zelfs niet als ik constant spot on zit.
In plaats van kerstreces, dan toch een kerstrally voor BTC?Azer schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:36:
Komt er dan toch een moon aan nu? Na dagen hikken tegen de $7200 lijkt hij er eindelijk doorheen te zijn...
Lijkt niet, hij staat op $7350 en het ziet er voor zover ik kan beoordelen wel redelijk uit.Azer schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:36:
Komt er dan toch een moon aan nu? Na dagen hikken tegen de $7200 lijkt hij er eindelijk doorheen te zijn...
XRP = trash
[ Voor 76% gewijzigd door A87 op 22-12-2019 19:02 ]
Ik had er ook wel ruimte tussen. Maar dan nog. De order stond er nog steeds als stoplimit order. Logisch gezien zou er een limit order moeten zijn voor 0% gevuld. En dat is niet gebeurd, de trigger is niet afgegaan.PilatuS schreef op zondag 22 december 2019 @ 15:19:
[...]
Dat ligt waarschijnlijk aan hoe je die hebt ingestelt. Zet je de stop en de limit te strak kan ie er doorheen gaan. Doe jij 1900 stop en 1600 limit dan moet ie netjes worden gevult. Doe jij 1900 en 1890, dan kan ie er doorheen gaan zonder te verkopen.
Edit: Dit komt omdat die limit het minimale wordt wat je er voor wil hebben. Komt de koers op 1900 dan wordt er een order geplaatst, alleen in het geval van de 1890 voor niet minder dan dat getal. Dumpt ie in een seconde van 1900 naar zeg 1850 en zijn er niet genoeg orders op 1890 om jouw order te vullen dan wordt de order niet uitgevoerd. Daarom moet je dus altijd wat ruimte hebben tussen de stop en de limit.
Zonder de exacte order naast alle candles te leggen tot op de minuut zou ik het dan ook niet weten.oNo schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:53:
[...]
Ik had er ook wel ruimte tussen. Maar dan nog. De order stond er nog steeds als stoplimit order. Logisch gezien zou er een limit order moeten zijn voor 0% gevuld. En dat is niet gebeurd, de trigger is niet afgegaan.
Deze persoon koopt via market iedere keer 1 miljoen contracten en verkoopt met 10 miljoen.The_Goat schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:56:
check die 1min chart wicks.
Er blijft iemand 10miljoen market sells doen
[Afbeelding]
Ja en? Dat moet ik toch zelf weten?PilatuS schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:57:
[...]
Deze persoon koopt via market iedere keer 1 miljoen contracten en verkoopt met 10 miljoen.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nee want je valt ons ermee lastig, zoek een hobby, vriendin of neem een hond ja.
[ Voor 24% gewijzigd door The_Goat op 22-12-2019 20:20 ]
Wees blijA87 schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:22:
Dit slaat nergens op, de hele tijd moeilijke sidways diaree en dan opeens 5% omhoog.
Het is gewoon raar, weken lang zo bearish als wat en dan opeens omhoogPilatuS schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:24:
[...]
Wees blijDe komende 5 jaar sideways hebben we ook niets aan
Da's toch standaard ? We gaan nooit in 1x omhoog en nooit in 1x omlaag. Verder hebben we de 6.4k aangetikt waarbij een bounce niet meer dan logisch is gezien het 6.8k tot 6k verleden in 2018. Voordat we die bounce zagen hebben een aantal mensen hier aangegeven dat we wel eens een bounce konden krijgen.A87 schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:27:
[...]
Het is gewoon raar, weken lang zo bearish als wat en dan opeens omhoog
Een en al zwakte die grafiek, 6K is het volgende doel. Op dit moment een kleine tussentijdse opleving, maar het mag eigenlijk geen naam hebben. Sell sell sell!Taro schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:51:
[...]
Moet ik jou dat nou echt gaan vertellen?
[...]
[Afbeelding]
Anders zoom je af en toe eens uit?A87 schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:27:
[...]
Het is gewoon raar, weken lang zo bearish als wat en dan opeens omhoog
JakkesCrypts schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:01:
.....of neem een hond
Ik lul ook zomaar wat
Als ik de gemiddelde getrouwde vrouw bekijk van mijn leeftijd... Nee ik zeg niks.
Eerst 5.8 voor een bounce makes more sensePilatuS schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:29:
[...]
Da's toch standaard ? We gaan nooit in 1x omhoog en nooit in 1x omlaag. Verder hebben we de 6.4k aangetikt waarbij een bounce niet meer dan logisch is gezien het 6.8k tot 6k verleden in 2018. Voordat we die bounce zagen hebben een aantal mensen hier aangegeven dat we wel eens een bounce konden krijgen.
Vind ik niet. Sowieso waren we al heel flink gedaalt zonder bounce wat de kans op een bounce groter maakt. Verder is de hele 7k tot 5.8k een gigantische cluster van maanden en maanden aan support en resitance. Daar na een dikke run omlaag in 1x doorheen breken is onwaarschijnlijk.
Ik kijk juist naar hoe de markt zicht gedraagt op kort en lang timeframe. indicators daarna pasPilatuS schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:21:
[...]
Vind ik niet. Sowieso waren we al heel flink gedaalt zonder bounce wat de kans op een bounce groter maakt.
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 22-12-2019 21:29 ]
Ja de markt is bearish en we zitten overduidelijk nog steeds in een downtrend. Alleen dat maakt oude support nog steeds oude support en ook nog eens hele sterke support. Daar in 1x doorheen zakken nadat je van 14k naar die support rond de 6k bent gegaan zonder bounce is niet waarschijnlijk. De weg omhoog heeft altijd runs omlaag en de weg omlaag heeft altijd runs omhoog. Stel we zouden naar 3k gaan, geen idee hoor of dat zal gebeuren, maar dit kan best eens een half jaar kosten. Pak de weekly of monthly er af en toe eens bij en laat de 1 uur of 1 minuut voor wat het is.A87 schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:27:
[...]
Ik kijk juist naar hoe de maekt zicht gedraagt ipv 6.4 etc.
En het gedraagt zich gewoon bearish, im myopinion
Een gap is de close van vrijdag tot de maandag open. Geen idee welke tijden dit precies zijn, maar zolang we nog niet bij de maandag open zijn er is nog geen gap. Zodra de CME op maandag open gaat en er is een verschil vanaf vrijdag, dan heb je een gapGoh schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:03:
Door die enorme run omhoog nu weer, heeft zich dan niet weer een gap gecreëerd nu?
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 22-12-2019 22:15 ]
[ Voor 40% gewijzigd door The_Goat op 22-12-2019 22:22 ]
Ah zo! Dank je voor je uitlegPilatuS schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:06:
[...]
Een gap is de close van vrijdag tot de maandag open. Geen idee welke tijden dit precies zijn, maar zolang we nog niet bij de maandag open zijn er is nog geen gap. Zodra de CME op maandag open gaat en er is een verschil vanaf vrijdag, dan heb je een gap
Edit: CME open is 00:00 onze tijd. In theorie kan de koers van de open nog bij de close van vrijdag komen. Indien niet is er een gap. De close was 7220 op vrijdag.
Neem aan dat je de Elliott Wave traders bedoeld? Geen idee..The_Goat schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:17:
Waar zijn vandaag de dag eigenlijk alle EW traders gebleven? Echt akelig stil in dat kamp
Edit: CME gap van 7220 naar 7386 (moment van schrijven) is niet echt heel spannend, zou niet om die reden shorten nu
In theorie moet die gap gevuld worden dus zou hij terug moeten naar 7220 rond dit tijdstip toch?PilatuS schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:06:
[...]
Een gap is de close van vrijdag tot de maandag open. Geen idee welke tijden dit precies zijn, maar zolang we nog niet bij de maandag open zijn er is nog geen gap. Zodra de CME op maandag open gaat en er is een verschil vanaf vrijdag, dan heb je een gap
Edit: CME open is 00:00 onze tijd. In theorie kan de koers van de open nog bij de close van vrijdag komen. Indien niet is er een gap. De close was 7220 op vrijdag.
Die gaps worden eigenlijk altijd wel gefilled ja, maar de vraag is wanneer. Het is als voorbeeld mogelijk om eerst naar de 8k te gaan voor de 7.2k te fillen.Acidrain schreef op maandag 23 december 2019 @ 00:06:
[...]
In theorie moet die gap gevuld worden dus zou hij terug moeten naar 7220 rond dit tijdstip toch?
Tenminste dat is de theorie van het hele gap verhaal?
[ Voor 19% gewijzigd door RaptorXS op 23-12-2019 01:26 ]
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 23-12-2019 17:28 ]
Ik wilde net zoiets posten maar ik ben blij dat jij het doet, past veel beter bij je jeugdige enthousiasme.Tominatie schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:23:
We worden alvast klaargestoomd voor bullrun 2020 jongens.
BEUKEN MET DIE BITCOIN KOM MAAR DOOOOOOR
geinig ik drink helemal geen alcohol. Scheelt bakken met geld. Jammer dat bitmex zo duur is (was).Crypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:31:
[...]
Altijd handig als er iemand naast parttime developer ook fulltime wijnboer is.
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 23-12-2019 17:42 ]
We hebben ook nog Bitcoin rosé en Ethereum witte wijn en duur zijn ze zeker ja al denk ik meer dat omdat eea berekend wordt in onze coin en we een aardige bullrun hebben gemaakt de prijzen nog niet aangepast zijn. €232 as we speak per fles voor de wijn en €390 voor een flesje champagne.A87 schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:37:
[...]
geinig ik drink helemal geen alcohol. Scheelt bakken met geld. Jammer dat bitmex zo duur is (was).
Blijkt die blockchain wijn toch wel weer een geniaal idee, maakt niet gek veel uit of je hem nu nipt om succes te vieren of grof naar binnen tikt als het even tegen zit, het past altijd wel en is toch een stuk beter dan een paar halve liters Schultenbrau.PilatuS schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:33:
Het feestje lijkt wel weer even voorbij. Dikke rejection candle en down we go.
Denk je dat wijn en laat staan bier nog genoeg is ? Whisky kerel, het enige dat nog een beetje wat doet tegenwoordig. Alles onder de 40% alcohol is nutteloosCrypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:37:
[...]
Blijkt die blockchain wijn toch wel weer een geniaal idee, maakt niet gek veel uit of je hem nu nipt om succes te vieren of grof naar binnen tikt als het even tegen zit, het past altijd wel en is toch een stuk beter dan een paar halve liters Schultenbrau.
[ Voor 22% gewijzigd door Tominatie op 23-12-2019 18:42 ]
Dat ging rap?Tominatie schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:39:
Heb een buyordertje staan op €6700 die ff gehit moet worden.
Ja idd, huts hij werd gefilled gelijk €50 lager haha.
Het gaat mij tegenwoordig vrij goed dus ik had de mogelijkheid weer een tandje of wat terug te schakelen naar single digit promillages.PilatuS schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:39:
[...]
Denk je dat wijn en laat staan bier nog genoeg is ? Whisky kerel, het enige dat nog een beetje wat doet tegenwoordig. Alles onder de 40% alcohol is nutteloos
ik voel me na een paar wijntjes al vrij incapabel.PilatuS schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:39:
[...]
Denk je dat wijn en laat staan bier nog genoeg is ? Whisky kerel, het enige dat nog een beetje wat doet tegenwoordig. Alles onder de 40% alcohol is nutteloos
Verwijderd
Ik kan je uit ervaring vertellen dat na een paar glazen whisky en rond een uurtje of 03:00 het niet verstandig is nog een trade te makenTominatie schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:58:
[...]
ik voel me na een paar wijntjes al vrij incapabel.
En misschien nog met de stroom mee? Of maakt dat niet uit? Verder heb ik er wel vertrouwen in!Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:11:
Ader, naald en iets met geen luchtbellen.
Tenzij je normaal gesproken niet lekker trade, dan kan het wonderen doen.PilatuS schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:12:
[...]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat na een paar glazen whisky en rond een uurtje of 03:00 het niet verstandig is nog een trade te maken
[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 23-12-2019 19:24 ]
Ja zo ver was ik ook al, nah ja. Dan kan ik het zelf ook nog wel, ik ben redelijk zelfstandig. Mezelf hechten na een biertje of wat is me ook al meermalen gelukt dus dit moet ook vast goed komen.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:11:
Na 15 bier wil ik best proberen een infuus bij je aan te leggen @Crypts, heb tenslotte BHV![]()
Ader, naald en iets met geen luchtbellen.
[ Voor 94% gewijzigd door Crypts op 23-12-2019 22:09 ]
Isle of Man?Crypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:07:
[...]
Ik zoek wederom weer sponsoring voor IOM 2020.
Heb het al weggehaald maar dat dus. Blijft een verslaving. Daar kan geen sex tegenop. 250+ op normale wegen zonder enige ruimte voor fouten.
Om naar te kijken of rij je zelf?!?Crypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:12:
[...]
Heb het al weggehaald maar dat dus. Blijft een verslaving. Daar kan geen sex tegenop. 250+ op normale wegen zonder enige ruimte voor fouten.
Ik lul ook zomaar wat
Ik snap de vergelijking met sex wel hoorCrypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:12:
[...]
Ik rij al ruim 10 jaar zelf.shovelhead1340 schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:14:
[...]
Om naar te kijken of rij je zelf?!?
Ik vind het ook altijd mooi om te zien hoor, helemaal vanaf de helm van de rijders gezien. De grens tussen topsport en de dood is daar wel heel erg klein, gewoon gekkenwerk.Crypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:12:
[...]
Touren of echt max snelheid?
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 23-12-2019 22:19 ]
Ik lul ook zomaar wat
Ik ben single en heb niks te verliezen. 334 km/h zal vast niet het snelste zijn maar is wel echt doodeng.
334 in Duitsland ofzo ? Nou gaat mijn fiets geen 334 maar zit het rond de 300 op de GPS, maar ik vind er geen reet aan. Ik woon 15 minuten vanaf de Autobahn maar kom er hooguit 1x per jaar. Als je gaat liggen en de lucht over je heen gaat vind ik het persoonlijk vrij saai. Leuk voor 10 minuten, maar dat is het dan ook wel. Geef mij maar plat door de bochtCrypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:23:
[...]
Ik ben single en heb niks te verliezen. 334 km/h zal vast niet het snelste zijn maar is wel echt doodeng.Je rijdt niet meer, je zweeft een soort van. Alles gaat zo snel. Damn.
Verkeerd gelezen, kom een keer naar een circuit?PilatuS schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:30:
[...]
334 in Duitsland ofzo ? Nou gaat mijn fiets geen 334 maar zit het rond de 300 op de GPS, maar ik vind er geen reet aan. Ik woon 15 minuten vanaf de Autobahn maar kom er hooguit 1x per jaar. Als je gaat liggen en de lucht over je heen gaat vind ik het persoonlijk vrij saai. Leuk voor 10 minuten, maar dat is het dan ook wel. Geeft mij maar plat door de bocht
[ Voor 26% gewijzigd door Crypts op 23-12-2019 22:38 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik doelde dus op Isle of Man. Ik race daar ook elk jaar. Probeer daar maar eens 300 te rijden.PilatuS schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:30:
[...]
334 in Duitsland ofzo ? Nou gaat mijn fiets geen 334 maar zit het rond de 300 op de GPS, maar ik vind er geen reet aan. Ik woon 15 minuten vanaf de Autobahn maar kom er hooguit 1x per jaar. Als je gaat liggen en de lucht over je heen gaat vind ik het persoonlijk vrij saai. Leuk voor 10 minuten, maar dat is het dan ook wel. Geef mij maar plat door de bocht
Crypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:43:
[...]
Ik doelde dus op Isle of Man. Ik race daar ook elk jaar. Probeer daar maar eens 300 te rijden.
Zodra Lelystad dicht is wordt het Assen, maar moet kijken hoe ik dat ga doen. Nou is Lelystad niet echt een circuit, maar voor mij genoeg om een middagje te kneedownen. Assen wordt gelijk weer een enorm eind rijden waarbij ik ook een aanhanger nodig heb en het de vraag is of dat ik dat met mijn huidige fiets wil doen en geen circuitfiets moet kopen.Crypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:36:
[...]
Verkeerd gelezen, kom een keer naar een circuit?
RespectCrypts schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:43:
[...]
Ik doelde dus op Isle of Man. Ik race daar ook elk jaar. Probeer daar maar eens 300 te rijden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq