Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Iemand toevallig nu online die samen die challenge wil doen van 20x iemand neersteken van achter in een 1 op 1? :) ik heb mijn headset nog niet afgestoft dus ik ben niet op discord.

Battletag KoningRemy#2484

P.S. Ik ben niet megalomaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

rodie83 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:28:
Ik was van de week even bezig om de EBR-14 te levellen om te kijken of er wat leuks van te maken is. Holy *, dat is een kansloze missie zeg. Te langzaam, te weinig damage.

Qua wapenbalans mag er nog wel e.e.a. veranderen wat mij betreft. Met name de spread van automatische wapens over (grotere) afstanden mag best wat omhoog. Je ziet online ook maar weinig variatie vind ik. Het gros loopt rond met een M4 en een 725. Ik ben zelf altijd van de LMG's, maar eigenlijk zijn die kansloos gezien de trage ADS en bijkomende loopsnelheid.
Ja ik ben zelf ook van die tactical rifles maar in dit spel is dat niet te doen. Heel erg jammer want die wapens zijn meestal een stuk sterker dan de assault rifles als je single shot schiet.

Ik had de KAR98K nog even geprobeerd maar voodat die ADS is ben je al dood door M4 of andere SMG sproeiers. Daarbij is de range gewoon om te huilen.
Daarom loopt (nou ja campt in dit spel) iedereen met een M4 omdat sommige wapens waardeloos zijn in deze game.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Maar dat is iets wat de patch van vandaag zou moeten aanpassen. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Laten we het hopen. Sinds ik BO4 ben gaan spelen probeerde ik toch wel elke dag in te loggen en wat potjes te spelen. Moet zeggen dat ik die lol bij MW dus een beetje mis.Komt door het massale campen en de dagelijkse frustraties (iemand raken met 4 kogels en vervolgens nog zelf doodgaan)

Ik zal vanavond eens kijken.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Rank plaatjes voor je level in-game zijn weg. Shotgun nog steeds hetzelfde. Claymore wel generfd, maar nu zal iedereen wel met die mijn gaan werken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
De patchnotes zijn er, ik heb er een paar uitgepakt:
https://www.reddit.com/r/...ardpoint_and_patch_notes/

Weapons:

725 Shotgun: Increase to ADS and Hip Spread, reduced damage range

M4A1 Assault Rifle: Reduced damage range, small recoil increase

Assault Rifles: Increased hip spread to reduce effectiveness up close, less damage at long range for full auto 5.56 rifles

SMGs: Increased move speed, increased ADS move speed, small reduction in sprint out time

UZI SMG: Increased damage range

MG34 LMG: Increased hip spread, damage range reduction, small ADS slow down

M91 LMG: Increased hip spread, small damage range reduction

PKM: Increased hip spread, medium damage range reduction

Pistols: Increased move speed, reduced sprint out time, increased damage range

Crouch and Prone no longer adjust recoil

Footsteps:
We’ve increased the occlusion percentage to filter footstep sounds behind geometry and adjusted the footstep volume at a distance. We have another large footstep change coming in the next update which will make crouch and ADS movement significantly quieter. Stay tuned!

Sprint:
Sprint and Tactical Sprint speeds are now back to speeds in Beta

Callouts
Removed the ability for enemies to hear when they’ve been called out by the opposing team. We also adjusted the enemy callouts so they are never from your Operator. Enemy callouts now use a more restricted cone at the hip and even more restricted in ADS when calculating whether or not to trigger. We’ll continue to monitor this and make additional tweaks to Battle Chatter in future updates.

Ben benieuwd, dit klinkt heel aardig tot nu toe!

[ Voor 34% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 08-11-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
de enige voetstappen die ik hoor zijn die van me zelf :+ realistisch dat wel maar schijt irritant ook :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Ik wordt toch echt zo schijt ziek van die shotgun campers. Die verpesten gewooon de hele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Klinkt als een goeie patch, ben benieuwd.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:59:

Crouch and Prone no longer adjust recoil
Hopelijk is dit maar een tijdelijke "fix" (voor de bug dat sommige wapens meer recoil kregen in crouch), crouch/prone zou toch zeker voor minder recoil moeten zorgen..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik vindt het spel minder geworden na de update en ben misschien ook wel van plan om dit spel te stoppen met spelen... Je hoort de enemys gewoon niet meer, je hebt nu hele magazijnen nodig om iemand te kunnen killen en iedereen loopt maar te vliegen en springen...

Ik vindt dit jammer, als dit niet snel gepatch wordt dan stop ik er helaas mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Smit260 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:15:
Ik vindt het spel minder geworden na de update en ben misschien ook wel van plan om dit spel te stoppen met spelen... Je hoort de enemys gewoon niet meer, je hebt nu hele magazijnen nodig om iemand te kunnen killen en iedereen loopt maar te vliegen en springen...

Ik vindt dit jammer, als dit niet snel gepatch wordt dan stop ik er helaas mee..
Hoe krijgen ze het dan voor elkaar om alles zo om te gooien. Ik begrijp uit je verhaal dat TTK nu 4x zo groot is en geluid van voetstappen zo goed als ge-elimineerd wordt. Dus van camp-fest naar sprint en rush-fest?

En dan langzaam komende weken weer fine-tunen :+

[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 08-11-2019 15:30 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:14
Ik merk er niks van dat de ttk omhoog is gegaan, verder is het een prima patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Paar dagen niet gespeeld en ik kom nu alleen nog maar dropshotters tegen?

EDIT
Nu 3 potten meer gespeeld en het lijkt wel een andere game. Wennen hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door kesj op 08-11-2019 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

2 weken later en weer een redelijk grote patch verder....

Missions nog steeds bugged! elke keer als ik een missie aan zet is die weer uit na een match en heeft die geen progression gemaakt. dit is nu al 2 weken zo.. echt bizar

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 13:54
heel veel random crashes sinds laatste update, voor mij dan.
*edit*, onspeelbaar, maar geeft toch niet, wat een schijt game is dit zeg, eerste cod sinds mw2 tevens de laatste..

[ Voor 49% gewijzigd door GIBSS op 08-11-2019 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:25
Ik heb geen problemen meer. Start netjes op. Moest wel een update van 12GB binnenhalen. Buiten dat alles verloopt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Oke, ben nu wel echt een beetje klaar mee...

Eerste 15 min. na opstarten kan ik niks doen, zelfs navigeren door het menu is niet te doen door constant 0-2 fps. Constant shaders aan het installeren.

regelmatig (lees; elke 2-3 maps) crashes.

Na de update van vandaag is het helemaal onspeelbaar. Er is geen map geweest (echt niks aan gelogen) dat ik geen: 'Dev 6178 error' en net de laatste keer überhaupt voordat ik de map in ging.

Ben 'slechts' level 20 met ongeveer 3-4 uur in. Maar ben er helemaal klaar mee... is er nog een mogelijkheid tot een refund?

(buiten de crashes etc. om vind ik de gameplay ook niks aan)

[ Voor 6% gewijzigd door mauro101 op 08-11-2019 21:03 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Geef mij de tragere gameplay pre-patch maar. Sinds de patch is het weer ouderwets typisch run&gun COD.
Ik vind dat persoonlijk saai, net even paar potjes gedaan en was alleen nog dit soort shit aan het doen.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:40:
Iemand toevallig nu online die samen die challenge wil doen van 20x iemand neersteken van achter in een 1 op 1? :) ik heb mijn headset nog niet afgestoft dus ik ben niet op discord.

Battletag KoningRemy#2484

P.S. Ik ben niet megalomaan
Hoe doe je dit dan? Wat voor soort custom game moet je hiervoor opstarten?

Heb het net ook geprobeerd, maar bij de operator blijft gewoon 2/25 finishing moves staan. Die heb ik in normale mp matches gehaald.

[ Voor 13% gewijzigd door kesj op 08-11-2019 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokhein
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-01-2022
Goeden avond
zijn er meer mensen die slecht beeld hebben met call of duty modern warfare 2019
andere games draaien wel goed kwa kleuren

het is bij mij erg grauw en beetje sneeuwachtig
mvrg hein

[ Voor 20% gewijzigd door kokhein op 08-11-2019 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:42
kokhein schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:12:
Goeden avond
zijn er meer mensen die slecht beeld hebben met call of duty modern warfare 2019

mvrg hein
Begin met de brightness. Ik zie veel mensen met te hoge brightness waardoor de kleuren heel flets overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokhein
Bas81 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:31:
[...]

Begin met de brightness. Ik zie veel mensen met te hoge brightness waardoor de kleuren heel flets overkomen.
dank je wel is al een heel stuk beter nog meer tips om het te optimaliseren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
kokhein schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:14:
[...]

Goede videokaart en beeldscherm kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kokhein
tukkerterror90 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:16:
[...]

Goede videokaart en beeldscherm kopen.
nividia geforce rtx 2060 mag je toch wel wat van verwachten toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
[...]

Ik (en ook anderen volgens mij) hebben een tijdje terug in het Xbox/PS4 topic een hele uitleg geplaatst. Voor pc uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
kokhein schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:12:
Goeden avond

mvrg hein
Zou even naar je Film grain settings kijken onder in de graphics settings. Zet hem naar 0 en je sneeuw is denk ik wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Je kan trouwens in de settings je monitor refresh rate op 144 hz gooien, dat is nieuw of had ik over het hoofd gezien.
Maar sinds ik de mijne op 144hz heb gegooid is mijn k/d wel omhoog gegaan. Speel alleen maar TDM 10vs10 dus dat is van belang natuurlijk.
De M4 schiet nu ook wel lekkerder naar mijn mening, je moet nu moeite doen om de recoil te beheersen.
Top patch hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 17:25
[...]

Een filter van nvidia toevoegen. In het spel op ALT F3, dan filter toevoegen en dan de filter scherpstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Net een potje HC domination waarin er de laatste 5 min. geen hits of captures werden geregistreerd.. Sta je dan elkaar aan te staren.. :D

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18

MazeWing

The plot thickens...

Wow... na de patch lijkt het wel een ander spel geworden qua snelheid. Ik weet nog niet goed wat ik hier van moet vinden.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Het speelt een heel stuk sneller allemaal. Voor mij is het resultaat nog hetzelfde though. Ene potje speel ik de sterren van de hemel en dan weer niet. De 725 lijkt nog steeds belachelijk sterk. Gisteren nog steeds van lange afstanden mee gekilled.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Speciaal mijn GTX 960 ge-upgrade naar een RTX 2060, RAM verdubbeld van 8 naar 16GB en men 2 TB hdd waar spellen op stonden naar SSD veranderd om soepel te kunnen spelen. Nu al 3 keer crash na 5 minuten multiplayer. Man man man, moet je nu echt 3 maanden wachten op een stabiele game?

Ik zal maar even BF1 terug opzetten ofzo?

EDIT:
Ik dacht dan de campaign te spelen, krijg je daar weer problemen met "Server disconnected". Ook zo klote dat je internetverbinding nodig hebt om een modus te spelen die niks online moet doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Rakward op 09-11-2019 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:19:
2 weken later en weer een redelijk grote patch verder....

Missions nog steeds bugged! elke keer als ik een missie aan zet is die weer uit na een match en heeft die geen progression gemaakt. dit is nu al 2 weken zo.. echt bizar
Had ik eerst niet maar nu wel, vet irritant maarja het is toch maar voor wat skins. De dailies werken ook al dagen niet meer bij mij, ook camo's doen het maar de helft van de tijd qua challenges.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Heb het idee dat die daily missie wel werken maar dat het niet wordt weer gegeven. Kreeg vanochtend een badge die bij het completen hoorde terwijl de balk op 0/10 bleef staan.

Qua crashes ook nog steeds nergens last van gehad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lekker frag potje gehad in die nieuwe kleine map shoot house, die map is af en toe wel echt een chaos :P
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/754844439485874190/817F1CF707F153E6467CE14D168F1A9E8FD2B154/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
iemand enige idee of tips wat ook. de crossplay is toch een grote dikke bagger. slechte coms, geen connectie. een drama of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

P33R schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:28:
iemand enige idee of tips wat ook. de crossplay is toch een grote dikke bagger. slechte coms, geen connectie. een drama of ben ik de enige?
tenzij je ground war wil spelen kun je het gewoon uitzetten. Ground war moet je het wel voor aanhebben. maar comms en algemene kennis is sowieso niet heel hoog. Ik heb nu paar avonden geprobeerd die co-ops te doen, 2 van de 4 gehaald, maar wat een drama is dat, Paladin is bijvoorbeeld niet echt zo heel moeilijk maar je moet wel zorgen voor paar sentry guns voor de enorme soldier waves en zorgen dat er geen bomb geplant wordt. Voor de rest is het gewoon hoofdjes klikken. Maar de laatste missie is echt niet te doen met zoveel juggernauts dat je het alleen haalt als je via een persoon op het dak parachuteren en zo heel cheesy om de enemies heen de missie voltooit.

[ Voor 44% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-11-2019 00:41 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Ik heb we crashes maar of dat daar aan ligt..
Tot nu toe vermaak ik me prima met de game.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

mauro101 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:01:

Eerste 15 min. na opstarten kan ik niks doen, zelfs navigeren door het menu is niet te doen door constant 0-2 fps. Constant shaders aan het installeren.

Na de update van vandaag is het helemaal onspeelbaar. Er is geen map geweest (echt niks aan gelogen) dat ik geen: 'Dev 6178 error' en net de laatste keer überhaupt voordat ik de map in ging.
Sinds de laatste update zelfde beeld als hierboven.
Kan een map MP spelen daarna zwart beeld met terugkeer naar desktop, in het begin had ik dit ook, daarna was er een update toen ging het goed, maar na de laatste keer weer zelfde kommer en kwel.

De dev-errors heb ik niet meer sinds ik G-sync heb uitgezet. Met het uitzetten van Nvidia g-force en malwarebytes geen ingame stutter meer.
Erg slecht en jammer dat de game zo buggy is...

*edit fix voor nu*

Na toch weer wat research, ik heb het aantal FPS van unlimited naar 60 gezet. Dit las ik ook op reddit als mogelijke fix en speel nu alweer 10 potjes MP zonder CTD.

[ Voor 8% gewijzigd door simons op 10-11-2019 12:46 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:25
Ik heb een
i7 3770K niet overclocked.
32GB Ram
Sapphire R9 290 Tri-X

En merk dat de machine er moeite mee heeft soms crasht bij uit het niets. Krijg dan Dx errors etc. Maar vaak gaat het ook goed.

Nu wil ik dus een upgrade doen. Verstandig alleen GPu of ook andere dingen? Te slome ram of

Ik wordt een beetje moe.
Eerst krijg ik deze error:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZbrikawLcqAuYnrOEAEy1Sdj/full.jpg
Met gevolg van deze error:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dyQQowJMIEqEXdgUwjPuET3e/full.jpg

Eerste error heb ik gelezen kan vaak door de Launcher komen.

[ Voor 34% gewijzigd door theduke1989 op 10-11-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Rakward schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 18:21:
Speciaal mijn GTX 960 ge-upgrade naar een RTX 2060, RAM verdubbeld van 8 naar 16GB en men 2 TB hdd waar spellen op stonden naar SSD veranderd om soepel te kunnen spelen. Nu al 3 keer crash na 5 minuten multiplayer. Man man man, moet je nu echt 3 maanden wachten op een stabiele game?

Ik zal maar even BF1 terug opzetten ofzo?

EDIT:
Ik dacht dan de campaign te spelen, krijg je daar weer problemen met "Server disconnected". Ook zo klote dat je internetverbinding nodig hebt om een modus te spelen die niks online moet doen.
Voolropig is het spel weer wat speelbaar via deze tips:
https://www.reddit.com/r/..._response_needed/f5vk1rg/

MP geen crashes meer gehad. Campaign doet nog wat raar maar speelbaar, buiten 1 freeze ipv crash daarjuist maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 11:15
mauro101 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:01:

Ben 'slechts' level 20 met ongeveer 3-4 uur in. Maar ben er helemaal klaar mee... is er nog een mogelijkheid tot een refund?

(buiten de crashes etc. om vind ik de gameplay ook niks aan)
Dit precies dit. Ik heb gister uit pure frustratie maar een ticket ingediend maar ik verwacht er niet veel van. Ik word er niet goed van, rustig afwachten maar denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:18

MazeWing

The plot thickens...

Gaat lekker met de crashes vandaag...

Nog geen 1 map fatsoenlijk kunnen spelen. Alles hangt gewoon en vervolgens een crash naar desktop. Eerst nog met een DEVXXXX-error, maar nu krijg ik niet eens meer een error te zien.

Wat is het toch heerlijk om pc-gamer te zijn... :(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voor degene die de AUG veel gebruikt en denkt dat 556 rounds sterker zijn, heb ik even de volgende video geupload.

[YouTube: CoD MW - AUG 556 rounds are bugged.]

Oftewel: Niet meer 556 rounds gebruiken tot het gefixed is!
Verder blijkt 10mm ammo voor de MP5 ook niets te doen.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 11-11-2019 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 18:25
In Europa heb je het recht toch om iets terug te retourneren? Ik had COD pas een uur en wou het terug refunden en de customer service negeert mijn bericht gewoon compleet.

Overigens, wat een trash spel is het zeg.
Ik zie mensen alleen maar met een shotgun rennen en ze hebben het zo NOOB friendly gemaakt door middel van KEIHARDE voetstappen in het spel te zetten. Ik zie letterlijk 80% van alle mensen in mijn game rennen met die overpowerde shotgun zeg. Waar zijn de oude cod tijden zodat je kon rushen met dead silence en de campers van achteren kon schieten. Nu horen ze je van 10 km afstand aankomen en zitten ze richtend je op te wachten. Doei 60 euro 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door UltraInstinct op 11-11-2019 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:26
Ik vermaak mij erg met het spel, tdm/domination met af en toe groundwar voor de afwisseling :)
Inmiddels de M4 in het goud O+

Ik heb alleen wel vaak als ik begin te spelen dat ik een disconnect krijg en dat de hele game afgesloten moet worden. Daarna geen problemen meer.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Laatst online: 21:42
Dus ik ben eigenlijk vanaf dag 1 (inmiddels lvl60) bezig geweest met de multiplayer missie voor de AK47 blueprint, warrior's code als ik me niet vergis. Uiteindelijk had ik de AK al gewoon via de level unlock maar de commando foregrip en spetznas barrel maken het wel een feestje hoor.

Dit weekend lekker veel 24/7 killhouse gespeeld en erg van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
mmm oke mijn vraag/opmerking was iets te kort door de bocht. wat ik bedoelde was dat ik met mensen samen wil spelen die op een ps4 spelen. zitten we samen in de lobby is het geluid goed maar eenmaal in game valt dat weg en dit terwijl de party settings goed staan. mede dat het ook nog al een voorkomt dat een game niet inlaad. hoop dat een update dit nog beter gaat maken in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

UltraInstinct schreef op maandag 11 november 2019 @ 00:39:
In Europa heb je het recht toch om iets terug te retourneren? Ik had COD pas een uur en wou het terug refunden en de customer service negeert mijn bericht gewoon compleet.

Overigens, wat een trash spel is het zeg.
Ik zie mensen alleen maar met een shotgun rennen en ze hebben het zo NOOB friendly gemaakt door middel van KEIHARDE voetstappen in het spel te zetten. Ik zie letterlijk 80% van alle mensen in mijn game rennen met die overpowerde shotgun zeg. Waar zijn de oude cod tijden zodat je kon rushen met dead silence en de campers van achteren kon schieten. Nu horen ze je van 10 km afstand aankomen en zitten ze richtend je op te wachten. Doei 60 euro 8)7
In de laatste patch zijn de voetstappen aanzienlijk stiller geworden. Ook de shotgun is generfd en daardoor een stuk minder krachtig. Je hebt een mogelijkheid tot dead silence waardoor je voetstappen helemaal niet meer te horen zijn.

Ik zou het nog een kans geven dus ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
beany schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:06:
[...]

In de laatste patch zijn de voetstappen aanzienlijk stiller geworden. Ook de shotgun is generfd en daardoor een stuk minder krachtig. Je hebt een mogelijkheid tot dead silence waardoor je voetstappen helemaal niet meer te horen zijn.

Ik zou het nog een kans geven dus ;)
Ik wil een permanente deadsilence als perk.
Aanzienlijk stiller geworden? Je hoort het nog steeds heel erg goed en de shotgun is nog steeds 1 shot van middel range.. echt bizar. Als dat wapen normaal is, waarom speelt echt bijna letterlijk iedereen ermee? Sommige hebben zelfs een riot shield achter zich en rennen alleen maar met die 725 shotguns

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

UltraInstinct schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:15:
[...]

Aanzienlijk stiller geworden? Je hoort het nog steeds heel erg goed en de shotgun is nog steeds 1 shot van middel range.. echt bizar. Als dat wapen normaal is, waarom speelt echt bijna letterlijk iedereen ermee? Sommige hebben zelfs een riot shield achter zich en rennen alleen maar met die 725 shotguns
Tja, en ik wil unlimited health. Vind het wel goed dat deadsilence iets is dat niet permanent actief is. Maar dat is een persoonlijke mening.

Ik zelf ervaar niet dat ik alleen maar shotgunners tegen kom. Ik vind het zelfs behoorlijk gemixed qua gebruik van wapens.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
Ja klopt dat is een jouw mening. Is gewoon zo dat mensen daardoor meer gaan campen. Als ze iemand horen dan wachten ze ergens in een hoekje richtend op jouw tot je er langs loopt. En dan ben je in vele gevallen gelijk dood. Dead silence zat sinds COD4 erin, rare reden om het zomaar eruit te halen. Ze zeiden ook dat ze alles noob friendly wouden maken dus dan weet je ook de gelijk de reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberPiet
Ach in de game-modes die ik speel (TDM DOM HQ KC) heb ik ook niet zo heel veel last van de campers. En anders flash/stun voor je uit of even een nadeel cooken voor ze.

WB. Shotguns, if you can't beat them join 'em... Je moet je speelstijl echtwel aanpassen, maar ze zijn zeker na de laatste nerf echt niet onoverwinnelijk.
En dan nog iets, in COD4 waren het die noobtubes (launchers) en p90 die vreselijk OP waren, in MW2 was het de dual yield g18 en zo is er altijd wel wat.

[ Voor 19% gewijzigd door GabberPiet op 11-11-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Mensen klagen zo over de shotguns dus ik dacht 'ik ga ook eens shotgun proberen'. Misschien zijn het mijn skills die mij in de steek laten, maar met die 728 (ofzoiets) moest ik vaak 2x of meer schieten voor iemand ging liggen. En dan schoot ik best raak en van niet al te ver. Ik had niet het idee dat het wapen zo veel sterker is dan mijn M4 of MP5, misschien met de juiste attachments wel? Anyways ik hou het vaak op de MP5, lekker snel wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
GabberPiet schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:27:
Ach in de game-modes die ik speel (TDM DOM HQ KC) heb ik ook niet zo heel veel last van de campers. En anders flash/stun voor je uit of even een nadeel cooken voor ze.

WB. Shotguns, if you can't beat them join 'em... Je moet je speelstijl echtwel aanpassen, maar ze zijn zeker na de laatste nerf echt niet onoverwinnelijk.
En dan nog iets, in COD4 waren het die noobtubes (launchers) en p90 die vreselijk OP waren, in MW2 was het de dual yield g18 en zo is er altijd wel wat.
Het verschil met CoD4 is dat je daar in servers terechtkwam, dus met eigen regels.
Zelf speelde ik in servers waar de noobtube en last stand niet mochten maar van de Akimbo G18 krijg ik nog steeds nachtmerries.
Zelf heb ik nu ook een 725 shotgun class gemaakt die ik tevoorschijn haal als ik zie dat de enemy die ook gebruikt.
If you can't beat them, join them zoals jij dat ook verwoordde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 21:11
Ik vermaak me ook prima met dit spel hoor, als je echt triggered raakt van de 725, dan moet je eens Hardcore spelen. Daar wordt een veel grotere variatie van guns gebruikt, maar de TTK is wel nog sneller. Het enige wat voor mij echt een nadeel is, is skill based matchmaking. Paar vrienden die niet zo goed zijn in COD zoeken t gewoon niet om met mij samen te spelen, omdat ze dan elke game 5-20 gaan. Ik ben zelf echt niet zo goed hoor, gewoon heerlijk fast paced gameplay met een KD van 1.30 en SPM van 210, maar toch heeft SBMM veel invloed op mijn ervaring van de game. Hoop echt dat ze dat nog gaan verwijderen.

Overigens is de 725 eigenlijk gewoon een balanced wapen, maar is Overkill het probleem. In de 1e perk slots zit namelijk vrijwel niks nuttigs, je offert dus niks op. Als de 725 je 1e wapen zou zijn lever je long range in. Nu kun je met een M4 en een 725 zowel long range als short/medium range coveren met allebei 5 attachments, dat klopt gewoon niet.

Ennn persoonlijk ben ik heeel blij met de toevoeging van Hardpoint (behalve dat ze op 10vs10 maps 6vs6 Hardpoint spelen :/ ), weinig campers, snel, lekker objective based en heel veel punten binnen te halen per match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Ik gebruik zelf een controller op de pc maar sinds kort disconnect die elke keer, poort denk ik stuk. Werkt een xbox one controller beter op pc games gebruik nu een ps4 controller, gebruiken jullie de controller bedraad en welke controller gebruiken jullie?

Als ik amd wattman gebruik loopt mijn pc steeds vast
Specificaties : Ryzen 2600, msi rx570 8gb, 16 gb ddr4 ram, Asrock b450m pro 4 gebruik op dit moment geen ssd wacht op black friday deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
NLLuuk schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:00:
Ik vermaak me ook prima met dit spel hoor, als je echt
Overigens is de 725 eigenlijk gewoon een balanced wapen, maar is Overkill het probleem. In de 1e perk slots zit namelijk vrijwel niks nuttigs, je offert dus niks op. Als de 725 je 1e wapen zou zijn lever je long range in. Nu kun je met een M4 en een 725 zowel long range als short/medium range coveren met allebei 5 attachments, dat klopt gewoon niet.
Zeker waar en ook nog eens dat de secondary's allemaal stuk voor stuk waardeloos zijn. De damage of de fire rate zijn veel te laag in verhouding tot de time to kill van primary's. Dat is ook wel eens anders geweest in eerdere delen moest je regelmatig door met de pistol om een gevecht af te maken, nu overleef je dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 11:34
Even een vraag tussendoor,
Ik speel Call of Duty op de Xbox, Nou zou ik hem ook op mijn Pc willen spelen, Gaat mijn Rang en wapens dan ook gewoon door? of moet ik dan helemaal opnieuw spelen, Heb een activision account die gekoppeld is aan mijn xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Formula one schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:19:
Ik gebruik zelf een controller op de pc maar sinds kort disconnect die elke keer, poort denk ik stuk. Werkt een xbox one controller beter op pc games gebruik nu een ps4 controller, gebruiken jullie de controller bedraad en welke controller gebruiken jullie?

Als ik amd wattman gebruik loopt mijn pc steeds vast
Specificaties : Ryzen 2600, msi rx570 8gb, 16 gb ddr4 ram, Asrock b450m pro 4 gebruik op dit moment geen ssd wacht op black friday deal
Ik gebruik zelf een Scuf impact bedraad.
Bij de meeste spellen maakt het niet uit tenzij je microsoft spellen speelt. Deze kan je officieel vaak alleen met een xbox controller spelen. Dit is echter heel erg makkelijk te omzeilen met een extern programma alleen zie je dan ingame wel de xbox knoppen wat soms lastig is aangezien de X op een xbox controller op een andere plek zit dan het kruisje op de PS controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-06 23:00
UltraInstinct schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:15:
[...]

In de komende patch(es) gaan ze geluiden verder aanpakken: rennen zal dan nog steeds lawaai maken (al kleine verbetering na vorige patch), maar verwachting is dat crouch / crawl een stuk zachter zal worden. Dan is het dus een kwestie van tactisch bewegen i.p.v. als een kip zonder kop rondrennen (zoals in normal mode normaal is). Desondanks snap ik je gemis: "Dead Silence" in de oude MW was top als je tactisch wilde spelen. Misschien zijn "wij van de oude garde" wel gewoon verwend ;-)...

Wat is trouwens ook nog mis is een (hardcore) mapfilter en de mogelijkheid om met 6vs6 op iets grotere mappen te spelen (bij objectives based play komt je elkaar toch wel tegen; alleen heb je op grotere mappen dat iets meer mogelijkheden wat betreft naar het objective toe bewegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Soppyscroll schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:53:
Even een vraag tussendoor,
Ik speel Call of Duty op de Xbox, Nou zou ik hem ook op mijn Pc willen spelen, Gaat mijn Rang en wapens dan ook gewoon door? of moet ik dan helemaal opnieuw spelen, Heb een activision account die gekoppeld is aan mijn xbox.
Als je dan ook je Activision account koppelt aan je Blizzard(Battle.net) account, komt het helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 11:34
Alexknl schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:19:
[...]

Als je dan ook je Activision account koppelt aan je Blizzard(Battle.net) account, komt het helemaal goed :)
Z’n vermoeden had ik al. Maar dacht vraag het wel voor zekerheid💪🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
weet iemand hoe het zit met een eventuele road map.
Ik heb het idee dat ik aardig wat spel modi mis of is alles nu gecombineerd onder een naam?

Ik heb de game de laatste paar jaren ook weinig tot niet gespeeld dus het kan heel goed aan mij liggen.

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

GabberPiet schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:23:
[...]

Zeker waar en ook nog eens dat de secondary's allemaal stuk voor stuk waardeloos zijn. De damage of de fire rate zijn veel te laag in verhouding tot de time to kill van primary's. Dat is ook wel eens anders geweest in eerdere delen moest je regelmatig door met de pistol om een gevecht af te maken, nu overleef je dat niet meer.
Jammer dat dat niet zo is vind ik. Bij een encounter beide door je mag heen en vlug switchen naar je handwapen om de kill te maken is veel leuker.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Op veler verzoek gaan we verder in 1 topic wat gameplay en crossplay betreft. Dat is deze: [Multi] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Het topic waar je nu in zit is vanaf nu voor pc specifieke problemen en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
Na een driver en gameupdate stond bij mij rtx weer aan, dus ineens 75 ipv 120 FPS. Moeite om even te dubbelchecken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heeft iemand hier al een echte oplossing voor kunnen vinden? Ik vind het echt belachelijk dat ik al weken dit spel niet fatsoenlijk kan spelen, elke avond is het minimaal 5x raak:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/47589cc2e9e5f2791bd8a557a568a7af.jpg

Al getest en niet succesvol:
-making sure NAT type is open
-Disabled Firewall.
-Textures low
-Run game and launcher as administrator
-Repaired installation via b.net client
-Rebooted pc (many times)
-Updated gpu drivers (and downgrading)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb dit nog nooit gehad. Heb je de game al eens compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Hey,

Dit is de eerste COD game die ik speel, nu wil ik iemand zn AK47 setup na-apen, alleen heb ik de optie tot "Barrel" niet? die verschijnt niet in mijn gunsmith? Iemand enig idee waarom dit is? Ik wil graag de 23.0 Romanian barrel gebruiken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

@Daniel168
Die optie komt pas later als je wapen een bepaald level heeft

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:26
Ik heb soms dat door COD heel mijn lan verbinding eruit knalt. Waardoor ik vervolgens ook een disconnect krijg in game.
Windows geeft aan geen lan verbinding, maar als ik naar netwerk settings ga dan popt die zo weer terug en alles is weer goed.

Dit heb ik bij geen enkel ander spel gehad.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
peakaboo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 02:48:
Heeft iemand hier al een echte oplossing voor kunnen vinden? Ik vind het echt belachelijk dat ik al weken dit spel niet fatsoenlijk kan spelen, elke avond is het minimaal 5x raak:

[Afbeelding]

-Disabled Firewall.
-Textures low
Speel je bedraad of via wifi? De meest simpele zaken al geprobeerd zoals andere lan kabel en modem resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:35

Adjo

my first vectrex...

Misschien vinden jullie het een domme vraag, maar ik stel hem toch ;-)

Is Modern warfare alleen te koop / te spelen via battle.net? Ook in de nabije toekomst? Meestal koop ik mijn games via steam of Uplay (of ergens los als code die je in steam kunt activeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Adjo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:47:
Misschien vinden jullie het een domme vraag, maar ik stel hem toch ;-)

Is Modern warfare alleen te koop / te spelen via battle.net? Ook in de nabije toekomst? Meestal koop ik mijn games via steam of Uplay (of ergens los als code die je in steam kunt activeren)
Je kan hem ook via een andere site kopen en activeren in Battle.net. Ik heb hem via gamesplanet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo

Adjo

my first vectrex...

Brubs schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:10:
[...]

Je kan hem ook via een andere site kopen en activeren in Battle.net. Ik heb hem via gamesplanet volgens mij.
Maar dus wel altijd spelen via battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Adjo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:19:
[...]

Maar dus wel altijd spelen via battle.net?
Op PC zal dat inderdaad wel moeten ja. Sorry had je vraag verkeerd begrepen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Brubs op 13-11-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo

Adjo

my first vectrex...

Brubs schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:19:
[...]

Op PC zal dat inderdaad wel moeten ja
OK, dank voor je snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

peakaboo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 02:48:

[Afbeelding]

-Disabled Firewall.
-Textures low
Ik heb ooit gedoe met een switch gehad. Stomme ding haperde meerdere seconden per uur opeens, met alle frustratie van dien.

Tijdens het gamen eens "ping www.google.nl" aanzetten in een command prompt. Dan bij een disconnect gelijk kijken of er een verschil zit in de reply tijd.

Als dat zo is moet je het wellicht in het netwerk zoeken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik merk sinds een paar dagen dat de performance van de Picadilly map slechter lijkt te zijn geworden. Eerst haalde ik niet lager dan iets van 90 fps met alle settings op max op 1440p met een 2080. Nu haal ik minimaal 64 fps. Dit lijkt mij het resultaat van een spel update?

RTX staat niet aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Cobiwan op 13-11-2019 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo

Adjo

my first vectrex...

Spel gekocht vanmiddag en nog geen minuut kunnen spelen! Hij knalt er na een paar seconden uit, soms met dev error 6068, maar meestal zonder errormelding.
Alle tips die ik op internet kon vinden uitgeprobeerd, zoals XMP uit, antivirus uitgeschakeld, dx11 command line in settings, allerlei instellingen in graphics menu, freesync uit, fps limits aan en uit. niets helpt.
Ik heb een gloednieuwe pc van 1.500,- (ryzen 5 3600, 16MB ram, Vega56 kaart en een stabiele 200 MB/s internetverbinding (bedraad).

Ik wordt hier behoorlijk chagrijnig van. Hoe kan het dat er toch zoveel mensen zijn die (redelijk) probleemloos spelen op de pc??? Doe ik iets fout? Heeft iemand een oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door Adjo op 13-11-2019 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
16Mb ram is zeker niet genoeg ;)

Over single player: Performance tijdens de cutscenes is wel erg gaar. Ik heb ook vaak een seconde dat alles freezed tijdens het spelen.

MP gelukkig geen issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:43:
Ik heb dit nog nooit gehad. Heb je de game al eens compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ja al 2x, de game freezed eerst een tijdje en dan krijg je die melding met connection error.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:21:
[...]

Speel je bedraad of via wifi? De meest simpele zaken al geprobeerd zoals andere lan kabel en modem resetten?
Bedraad en rechtstreeks vanaf het ziggo modem. Ik kan me haast niet voorstellen dat het aan deze zaken kan liggen maar wil uiteraard alles testen. Ik heb al jaren dezelfde gaming setup en echt nooit problemen sinds deze game uit is... forums staan er vol mee en nergens een werkende fix...
steveman schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:27:
[...]

Ik heb ooit gedoe met een switch gehad. Stomme ding haperde meerdere seconden per uur opeens, met alle frustratie van dien.

Tijdens het gamen eens "ping www.google.nl" aanzetten in een command prompt. Dan bij een disconnect gelijk kijken of er een verschil zit in de reply tijd.

Als dat zo is moet je het wellicht in het netwerk zoeken.
Die nog niet getest, shall try..

• Brubs
Adjo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:31:
Spel gekocht vanmiddag en nog geen minuut kunnen spelen! Hij knalt er na een paar seconden uit, soms met dev error 6068, maar meestal zonder errormelding.
Alle tips die ik op internet kon vinden uitgeprobeerd, zoals XMP uit, antivirus uitgeschakeld, dx11 command line in settings, allerlei instellingen in graphics menu, freesync uit, fps limits aan en uit. niets helpt.
Ik heb een gloednieuwe pc van 1.500,- (ryzen 5 3600, 16MB ram, Vega56 kaart en een stabiele 200 MB/s internetverbinding (bedraad).

Ik wordt hier behoorlijk chagrijnig van. Hoe kan het dat er toch zoveel mensen zijn die (redelijk) probleemloos spelen op de pc??? Doe ik iets fout? Heeft iemand een oplossing?
Dit had ik ook in het begin tot ik mijn drivers uiteindelijk (toch maar) geupdate had. Ik wilde gewoon snel gaan knallen zonder geouwehoer, maar ik kwam van een koude kermis thuis. Misschien is dat je probleem?

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:02
Is het mogelijk de minimap te verplaatsen naar linksonder met een tweak? Linksboven werkt niet lekker imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Allereerst leuk om hier na heel wat jaren weer wat bekende namen te zien uit de COD reeks zoals Vinom en NickThissen. Heel wat leuke avondjes mee gehad vroeger..

Aangezien iedereen zo enthousiast was inclusief mijn vrienden (RFFN) gisteren tot aanschaf over gegaan, na een aantal jaren geen COD meer aangeraakt te hebben uit teleurstelling.

Was ik vroeger teleurgesteld over de kwaliteit van de game, heb ik nu een technisch probleem.

Ik krijg het bijna nooit voor elkaar om de game op te starten. Eenmaal in Battlenet op Play en 9 van de 10 keer, schakelt hij niet door naar het spel. Heel af en toe krijg ik de intro te zien, maar dat duurt tussen de 3 en 30 seconde, voordat hij wederom eruit klapt. Opstarten van de game in veilige modus (met die melding komt COD, helpt ook niet.

Ik krijg overigens nooit een foutmelding te zien. Hij gaat terug naar Battlenet en 2 seconde later wordt de Play knop weer blauw.

Specs, i5 6600t;2x8GB 2400 CL16;GTX 960; WIN10

Wat heb ik tot nu toe gedaan:
-GTX960 gewisseld met een GTX1070
-Alle drivers geupdate (GURU 3d driver cleaner gebruikt)
-Player folder verwijderd
-Windows volledig geupdate
-Battlenet als admin gedraaid
-MW als admin gedraaid
-Windows defender volledig uitgeschakeld.
-Repair optie in Battlenet geprobeerd.
-Volledige game verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
-Ander spel (Asseto Corso) werkt wel

Heeft iemand nog suggesties of ervaringen?

Basement Bios ---- Exo-S

• A.W.E.S.O.M.-0
peakaboo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:24:

Bedraad en rechtstreeks vanaf het ziggo modem. Ik kan me haast niet voorstellen dat het aan deze zaken kan liggen maar wil uiteraard alles testen. Ik heb al jaren dezelfde gaming setup en echt nooit problemen sinds deze game uit is... forums staan er vol mee en nergens een werkende fix...
Ja het lijkt me ook sterk hoor, maar het blijven pc's, ik heb vreemdere oplossingen voor vreemdere problemen meegemaakt dat ik niets uit sluit.

Zo heb ik een Zyxell modem/nachtmerrie gehad die alles prima deed, alleen bij CS:GO er elke keer uitviel of zichzelf resette door een packets overload of iets dergelijks.

In aanvulling op de suggestie van Steveman, kan je dit nog testen:

https://eu.battle.net/support/en/article/7871

Een pathping of tracert specifiek naar de battle.net servers, kijken of daar gekke dingen gebeuren?

• Brubs
Mystikal schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:31:
Allereerst leuk om hier na heel wat jaren weer wat bekende namen te zien uit de COD reeks zoals Venom en NickThissen. Heel wat leuke avondjes mee gehad vroeger..

Aangezien iedereen zo enthousiast was inclusief mijn vrienden (RFFN) gisteren tot aanschaf over gegaan, na een aantal jaren geen COD meer aangeraakt te hebben uit teleurstelling.

Was ik vroeger teleurgesteld over de kwaliteit van de game, heb ik nu een technisch probleem.

Ik krijg het bijna nooit voor elkaar om de game op te starten. Eenmaal in Battlenet op Play en 9 van de 10 keer, schakelt hij niet door naar het spel. Heel af en toe krijg ik de intro te zien, maar dat duurt tussen de 3 en 30 seconde, voordat hij wederom eruit klapt. Opstarten van de game in veilige modus (met die melding komt COD, helpt ook niet.

Ik krijg overigens nooit een foutmelding te zien. Hij gaat terug naar Battlenet en 2 seconde later wordt de Play knop weer blauw.

Specs, i5 6600t;2x8GB 2400 CL16;GTX 960; WIN10

Wat heb ik tot nu toe gedaan:
-GTX960 gewisseld met een GTX1070
-Alle drivers geupdate (GURU 3d driver cleaner gebruikt)
-Player folder verwijderd
-Windows volledig geupdate
-Battlenet als admin gedraaid
-MW als admin gedraaid
-Windows defender volledig uitgeschakeld.
-Volledige game verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
-Ander spel (Asseto Corso) werkt wel

Heeft iemand nog suggesties of ervaringen?
Misschien kun je dit eens proberen, gewoon voor het gevoel dat dat het probleem niet is?
https://eu.battle.net/support/en/article/7655
Anders zou ik het niet weten, sorry.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Brubs schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:04:
[...]

Misschien kun je dit eens proberen, gewoon voor het gevoel dat dat het probleem niet is?
https://eu.battle.net/support/en/article/7655
Anders zou ik het niet weten, sorry.
Bedankt, maar vergeten te vermelden dat ik de repair optie ook al heb gedaan... :|

Basement Bios ---- Exo-S

• Adjo

Adjo

my first vectrex...

Brubs schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:31:
[...]

Dit had ik ook in het begin tot ik mijn drivers uiteindelijk (toch maar) geupdate had. Ik wilde gewoon snel gaan knallen zonder geouwehoer, maar ik kwam van een koude kermis thuis. Misschien is dat je probleem?
Dit heb ik gedaan, direct na het installeren van de game. AMD Radeon 19.11.1. Daarna verschillende keren opnieuw opgestart (om uiteenlopende redenen). Dus de driver is niet de boosdoener...

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:02
Close combat vind ik zoveel makkelijker dan bf fight mid long range. Stond daar altijd in onderste range van scoreboard. Nu meestal top 3.

Niet gewend :D

• Adjo

Adjo

my first vectrex...

Er is een patch 1.08 uit sinds dinsdag. Hoe kan ik updaten?
Als ik in blizzard op update van de game klik, zegt hij 'up to dat' en de versie is 1.07xxxxxxxx

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
Adjo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:00:
Als ik in blizzard op update van de game klik, zegt hij 'up to dat' en de versie is 1.07xxxxxxxx
Ik denk gewoon online proberen te gamen, zal hij wel zeggen dat er een update is

• unfor
Adjo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:00:
Er is geen patch 1.08.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
TweakerVincent schreef op donderdag 14 november 2019 @ 18:05:
Close combat vind ik zoveel makkelijker dan bf fight mid long range. Stond daar altijd in onderste range van scoreboard. Nu meestal top 3.

Niet gewend :D
Bf vraagt ook iets meer skills. Dit is veelal spot and shoot. Behoud je bedachtzame spel van bf en druk op de linker muisknop als je iemand ziet. Dan kom je er vaak wel.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Adjo

Adjo

my first vectrex...

• unfor
Ik zit op 1.07 en zo lang je de game kunt starten heb je gewoon de laatste versie.
Ga er maar van uit dat de info op battle nog niet is geupdate.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 14-11-2019 22:40 ]

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
De SP missie "Going Dark" schijnt overal problemen te geven (ook mensen in dit topic) en bij mij ook. Is het gewoon geluk hebben om die missie in 1 keer helemaal door te spelen zonder dat het spel crasht, zodat je niet "resume" hoeft te doen? Heb het spel eigenlijk alleen voor de SP gekocht, maar nu al een paar dagen niet aangeraakt omdat resume mission niet werkt, en tot nu toe 3 keer de missie is gecrashed toen ik al een tijdje bezig was.

Do what you love, do it often

• kesj
unfor schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:36:
[...]

Ik zit op 1.07 en zo lang je de game kunt starten heb je gewoon de laatste versie.
Ga er maar van uit dat de info op battle nog niet is geupdate.
Ik kwam hier ook om dit "probleem" te checken. Heb pas de update gedraaid en lees overal dat de laatste versie 1.08 is, maar ik zie in mijn Battlenet app nog steeds 1.07(nog wat cijfers) staan. Hoop stiekem dat ik het daarom de laatste dagen zo vaak af leg in 1 op 1 gevechten (omdat de ander wel 1.08 heeft) 😅

Of is 1.08 er alleen nog voor consoles?

[ Voor 3% gewijzigd door kesj op 14-11-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:42
kesj schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:44:
[...]

Ik kwam hier ook om dit "probleem" te checken. Heb pas de update gedraaid en lees overal dat de laatste versie 1.08 is, maar ik zie in mijn Battlenet app nog steeds 1.07(nog wat cijfers) staan. Hoop stiekem dat ik het daarom de laatste dagen zo vaak af leg in 1 op 1 gevechten (omdat de ander wel 1.08 heeft) 😅

Of is 1.08 er alleen nog voor consoles?
Ga er maar vanuit dat iedereen de goede versie heeft. Met een incompatible versie kun je niet eens spelen online.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.