Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Bas81 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:36:
[...]

Ga er maar vanuit dat iedereen de goede versie heeft. Met een incompatible versie kun je niet eens spelen online.
Ik zie heel veel (console)video’s waar met 1.08 gespeeld wordt. Op pc geeft ie bij mij 1.07 aan. Zelfs de link daarbij naar de patchnotes spreekt over 1.07. Ik speel eigenlijk alleen maar crossplay en legde de link met mijn mindere potten. Misschien onterecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
https://www.reddit.com/r/.../dwsu2k/pc_update_111519/

PC Update – 11/15/19

Implemented fixes to prevent stuttering/hitching during cutscenes; if you still experience this, please let us know

Overall stability improvements, including a fix for Dev Error 6178

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
KBE91 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 17:37:
https://www.reddit.com/r/.../dwsu2k/pc_update_111519/

PC Update – 11/15/19

Implemented fixes to prevent stuttering/hitching during cutscenes; if you still experience this, please let us know

Overall stability improvements, including a fix for Dev Error 6178
Gisteren net de single player afgerond :) cutscenes waren niet te doen inderdaad

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 15-11-2019 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 10:09
Groundwar draait voor geen meter op mijn PC. Bij de kleinere modes haal ik gemiddeld ruim 100 fps maar in groundwar wisselt het enorm.
In de wat rustigere delen van de map zon 70 à 80 fps maar zodra er wat actie is dropt hij direct naar zo'n 50 - 60 fps met soms uitschieters naar 35 - 40. Grote delen van de ronde zijn hierdoor onspeelbaar.

Ik heb een Ryzen 7 2700x, GTX 1060 6gb en 16 gb ram.
GPU is natuurlijk niet meer de meest moderne maar als ik kijk in de taskmanager gaat de GPU en CPU nooit naar de 100% gebruik. GPU zit meestal rond de 70%.
Settings staan op low en medium met alle extra's zoals AA, V-sync en motionblur staan uit. Ook het verlagen van de resolution scale maakt weinig uit.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Is het toch echt de 1060 die niet meer voldoet? Of zou er een ander probleem kunnen zijn?

Edit: speel overigens op 1080p.

[ Voor 5% gewijzigd door paul99 op 16-11-2019 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zet in de task manager eens aan dat je per thread de load ziet. Ik gok dat er een paar op 100% staan te stampen.

Ik zal het eens met mijn setup proberen, heb nog geen grote ground war gespeeld volgens mij. Ik heb mijn cpu wel op 4.2ghz draaien, scheelt wellicht ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 10:09
418O2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:07:
Zet in de task manager eens aan dat je per thread de load ziet. Ik gok dat er een paar op 100% staan te stampen.

Ik zal het eens met mijn setup proberen, heb nog geen grote ground war gespeeld volgens mij. Ik heb mijn cpu wel op 4.2ghz draaien, scheelt wellicht ook nog.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/l9a7mx5f.jpg

Lijkt er niet op dat bepaalde cores constant op 100% staan. Paar rondjes geprobeerd maar zag er allemaal uit zoals printscreen.

Karst River en Tavorsk Bridge zijn nog we enigszins te doen maar op die nieuwe map is het echt drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
@paul99 als je gpu niet vol staat te stampen kan je je setting waarschijnlijk wel verhogen. Je speelt op 1080p?

Wordt er inmiddels wel wat simpel van dat ik na elke update mijn grafische settings moet terugzetten. Anders zet hij alles op ultra met raytracing aan

[ Voor 40% gewijzigd door 418O2 op 16-11-2019 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 13:02
Ik heb ook echt aan de lopende band de DEV 6068 error. Heb de laatste drivers voor mijn 2070 Super. spel al een keer opnieuw geïnstalleerd.
Ik speel op QHD.

Had ook gelezen dat raytracing en max FPS instellen zou werken maar ook dat werkt niet.
Iemand nog ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
haborym schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:52:
Ik heb ook echt aan de lopende band de DEV 6068 error. Heb de laatste drivers voor mijn 2070 Super. spel al een keer opnieuw geïnstalleerd.
Ik speel op QHD.

Had ook gelezen dat raytracing en max FPS instellen zou werken maar ook dat werkt niet.
Iemand nog ideeën?
According to Call of Duty Modern Warfare players, they are experiencing “Dev Error 6068 – DirectX encountered an unrecoverable error” while trying to play the game. To fix this error, make the following changes.

Turn off Nvidia overlay through Geforce experience
Set game to Windows borderless
Set refresh rate and FPS limit to match my monitors
Made sure you have latest Windows Update
Turn off GPU overclock and reverted back to stock clocks
Turn off XBOX Game Bar
Turn off RTX
Turned off MSI Afterburner and all other overlay apps
Set game to HIGH CPU PRIORITY on Task Manager
Set particles setting to Low

If you don’t like reducing the game’s settings then you can potentially resolve this issue by locking Call of Duty Modern Warfare at 30 FPS. Open Nvidia Control panel > Manage 3D Settings > Program Settings.

Select the game from the list and set vertical sync to “Adaptive Half Refresh Rate”. Apply the change, start the game and disable Vertical sync in-game and the game will be locked at 30 FPS. This will reduce the CPU and GPU usage resulting in stable performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Speel je op 30fps, wordt je ook niet blij van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
418O2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:42:
Speel je op 30fps, wordt je ook niet blij van
Je moet die 30fps ook maar als laatste redmiddel zien.
Eerst de dingen erboven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
KBE91 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:50:
[...]

Je moet die 30fps ook maar als laatste redmiddel zien.
Eerst de dingen erboven proberen.
Dan speel ik persoonlijk liever niet.

Ik heb onlangs de Nvidia meuk verwijderd, gpu gedeinstalleerd en alles opnieuw geïnstalleerd. Lostte voor mij wel wat stottering op. Misschien helpt dat ook voor jou

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 16-11-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
418O2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:56:
[...]

Dan speel ik persoonlijk liever niet.

Ik heb onlangs de Nvidia meuk verwijderd, gpu gedeinstalleerd en alles opnieuw geïnstalleerd. Lostte voor mij wel wat stottering op. Misschien helpt dat ook voor jou
Dan zou ik ook niet spelen, dan speel ik hem wel op de ps4 pro.
Maar ik ben hier de enige zonder problemen, heb al ettelijke uren op de pc versie.
Geen crashes of errors, alles werkt bij mij gewoon vlekkenloos.

Ik speel wel window borderless.
i7 7700k, 1070 gtx, 16 gb ram.
Voor de rest heb ik ook geforce experience, draai wel de vorige versie van nvidia.
441.12 is de versie die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ja same here, ook 0 issues en vind jammer om te horen dat sommige wel zoveel problemen hebben :( :'(

Ik heb ook een i7 7700k, 1080ti en 16GB RAM en alles SSD en zit nu op 441.20(laatste nvidia drivers op dit moment.

Als ik GPU issues heb, dan probeer ik meestal eerst met DDU om alle GPU drivers inclusief alle restanten te verwijderen eventueel in Windows safe mode(dat raden ze aan) en dan daarna opnieuw de laatste drivers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 14:05

Adjo

my first vectrex...

Het is me gelukt! Een goede fix voor mijn pc crashes (soms met dev error 6068) met een AMD kaart (voor mij vega 56):

- installeer Radeon driver 19.10.2 (met eerdere drivers start de game niet op, latere zijn instabiel)
- begin met de standaard instellingen (de CoD aanraadt)
- zet je custom framerate limits in het options menu op "custom" en stel de bovenste in op 85, de andere twee op 50 (of andere waarden, maar niet te hoog, want dit zijn de waarden die hij nastreeft)
- je kunt nu alle instellingen (steeds) hoger zetten.

BEHALVE: TEXTURE RESOLUTION. ALS JE DIE OP HIGH ZET, LOOPT IE WEER VAST. Normal is het hoogste dat bij mij werkt. Je schermresolutie kun je gewoon hoog instellen (bij mij 2560 x 1440) en de effecten ook (althans in mijn geval).

Tot nu toe helemaal goed gegaan, zowel in campain als in multiplayer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:27
Iemand nog een oplossing voor de vage tekst?
Lijkt soms wat blurry vooral de tekst van je squad.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 30-09 23:26
Rakward schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 18:21:
Speciaal mijn GTX 960 ge-upgrade naar een RTX 2060, RAM verdubbeld van 8 naar 16GB en men 2 TB hdd waar spellen op stonden naar SSD veranderd om soepel te kunnen spelen. Nu al 3 keer crash na 5 minuten multiplayer. Man man man, moet je nu echt 3 maanden wachten op een stabiele game?

Ik zal maar even BF1 terug opzetten ofzo?

EDIT:
Ik dacht dan de campaign te spelen, krijg je daar weer problemen met "Server disconnected". Ook zo klote dat je internetverbinding nodig hebt om een modus te spelen die niks online moet doen.
Dat is om piraterij tegen te gaan, zodat ze deze game niet kunnen cracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bassbounce schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:19:
Iemand nog een oplossing voor de vage tekst?
Lijkt soms wat blurry vooral de tekst van je squad.
Dat lijkt door de shaders te komen. Via het optiemenu kan je die opnieuw 'installeren'. Probeer eens of dat werkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• john65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
prima spel beste cod sinds jaren speelt soepel nergens last van,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
  • Laatst online: 02-10 13:02
Dit lijkt te werken. Net 2 uur gespeeld zonder probleem.
KBE91 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:37:
[...]

According to Call of Duty Modern Warfare players, they are experiencing “Dev Error 6068 – DirectX encountered an unrecoverable error” while trying to play the game. To fix this error, make the following changes.

Turn off Nvidia overlay through Geforce experience
Set game to Windows borderless
Set refresh rate and FPS limit to match my monitors
Made sure you have latest Windows Update
Turn off GPU overclock and reverted back to stock clocks
Turn off XBOX Game Bar
Turn off RTX
Turned off MSI Afterburner and all other overlay apps
Set game to HIGH CPU PRIORITY on Task Manager
Set particles setting to Low

If you don’t like reducing the game’s settings then you can potentially resolve this issue by locking Call of Duty Modern Warfare at 30 FPS. Open Nvidia Control panel > Manage 3D Settings > Program Settings.

Select the game from the list and set vertical sync to “Adaptive Half Refresh Rate”. Apply the change, start the game and disable Vertical sync in-game and the game will be locked at 30 FPS. This will reduce the CPU and GPU usage resulting in stable performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09 07:01
Nou heb ik vaak na een uurtje of 3 a 4 spelen dat het spel steeds vaker begint te laggen, zowel freezes van 0.5 a 1 seconden.
Eerst dacht ik dat het aan de temps van mij GPU/CPU zou liggen maar als ik deze dan bekijk liggen de temps van mijn GPU rond de 75 graden wat niet belachelijk hoog is, CPU rond de 50 graden.
Voor de rest gelukkig nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

418O2 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:15:
[...]

Gisteren net de single player afgerond :) cutscenes waren niet te doen inderdaad
Komen ze nu mee ... terwijl ik hem al een tijd geleden had afgerond.
En ja omdat het niet te doen was de cutscenes geskipt dus dan mis je ook 80% van het verhaal.

Mijn plezier wat ik had met BO4 is met MW toch wel met meer dan de helft afgenomen. Nu ik HC speel is het enigszins nog wel te doen maar soms word je vanuit het niets doodgeschoten door een camper die je never nooit had kunnen spotten.

Die lethals kunnen ze beter net zoals BO4 een relay meegeven in het begin.
Spel start, doe 3 passen en boem dood door lethal. Daarbij is de spawn nog steeds een drama... Hoevaak ik wel niet midden in een vuurgevecht spawn... of dus op een plek waar 1 seconden later een lethal wordt gegooid.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Hoi,

ik heb sinds gister dat mn spel continue connectie verliest. Iemand nog meer problemen hier mee?

screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://www.imageupload.net/upload-image/2019/11/22/serv-disconnect.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel168 op 22-11-2019 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Daniel168 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:12:
Hoi,

ik heb sinds gister dat mn spel continue connectie verliest. Iemand nog meer problemen hier mee?

screenshot:
[Afbeelding]
Ja heb op werk pc precies hetzelfde. Kom het spel niet eens in

Edit: schijnt bekend probleem te zijn: https://support.activisio...of_Duty%3A_Modern_Warfare

[ Voor 15% gewijzigd door servival7 op 22-11-2019 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 03-10 09:29
Met de nieuwe update van 20GB hèb ik nu veel slechtere ervaringen. Van 10 potjes gaan er zeker 6-7 verkeerd. Altijd loopt me spel vast door de DX error nu. Voorheen was dat niet het geval.

Jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Adjo schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:25:
Het is me gelukt! Een goede fix voor mijn pc crashes (soms met dev error 6068) met een AMD kaart (voor mij vega 56):

- installeer Radeon driver 19.10.2 (met eerdere drivers start de game niet op, latere zijn instabiel)
- begin met de standaard instellingen (de CoD aanraadt)
- zet je custom framerate limits in het options menu op "custom" en stel de bovenste in op 85, de andere twee op 50 (of andere waarden, maar niet te hoog, want dit zijn de waarden die hij nastreeft)
- je kunt nu alle instellingen (steeds) hoger zetten.

BEHALVE: TEXTURE RESOLUTION. ALS JE DIE OP HIGH ZET, LOOPT IE WEER VAST. Normal is het hoogste dat bij mij werkt. Je schermresolutie kun je gewoon hoog instellen (bij mij 2560 x 1440) en de effecten ook (althans in mijn geval).

Tot nu toe helemaal goed gegaan, zowel in campain als in multiplayer. :)
Mooi dat het werkt voor jou, ik zal het eens testen want ik heb elke avond minimaal 5 crashes, echt een drama... belachelijk dat je daarvoor je game naar beneden moet schroeven... ben echt benieuwd waar het echte probleem nu in zit, de game of de drivers of een combi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:03
Sinds vandaag het spel kunnen spelen en het speelt toch wel erg lekker weg. Die ground war kan me nog niet echt helemaal boeien. Vind het vaak wat te groot en daar rush ik nog even iets te veel voor. Ik vermaak mij echt prima met de MP. Enige nadeel wat ik wel al heb is dat ik het gevoel heb dat de tegenstanders van alle kanten komen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
update: de enige ''fix'' (meer een workaround) die werkt is om meteen de alt tabben op het moment dat de game freezed, het duurt een tijdje maar daarna kun je weer terug switchen naar de game zonder een crash/lost connection etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-10 19:46
Gaan we weer: it's a busy day for Blizzard Services!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 21:36
Ik wil even mijn ervaring delen met betrekking tot het oplossen van de problemen die ik ervaren heb. Wellicht dat mensen er iets aan hebben. Ik kreeg regelmatig de dev error 6070 en dat de game zich zomaar afsloot na 10minuten open staan. De volgende zaken heb ik in deze volgorde geprobeerd waarmee het lijkt dat de problemen opgelost zijn. Dus ik kan nog niet met zekerheid stellen dat bijv fix 5 de heilige fix is als je de eerste 4 overslaat.

1. Ik heb de in-game menu FPS op 30 gezet. Ik weet niet of dit van invloed is op mijn fixes, want dit had ik als eerste poging tot oplossen gedaan. Ook heb ik de game-FPS op 144hz gezet.
2. Eerst had ik ergens gelezen dat je de game moet opstarten met de code '-d3d11'. Hiermee forceer je de game op directX 11 te draaien.
3. Zet de nvidia ingame overlay uit in geforce experience.
4. Als je een dual monitor setup hebt, trek de display kabel van je secondaire monitor eruit. Dit in combinatie met bovenstaande punt 1 werkte voor mij best goed. Heb toen een paar uur probleemloos kunnen spelen totdat er alsnog een crash was. Update: Zojuist ruim 1 uur gespeeld met dual monitor setup zonder problemen.
5. OPLOSSING Wat ik gisteren heb geprobeerd is het volgende. In de map 'modern warfare' die in je mijn documenten folder staat bevinden zich een paar mappen. Een (of twee) daarvan heet 'player' (of player2 ook). Deze moet je beiden een andere naam geven (of verwijderen als je rebels bent). Hiermee gaat de game deze map opnieuw aanmaken en bij mij zorgde dit dat er 2uur lang geen crashes waren en ik gewoon zelf heb kunnen afsluiten ipv dat de game dat voor mij deed :+. Die player2 map is schijnbaar nog van de beta-versie. Dus als je de beta hebt gespeeld dan heb je een player2 map zeer waarschijnlijk.

Met dit alles heb ik de laatste CoD update, laatste battle.net update en laatste nvidia geforce update.
CPU: i5-4690k, GPU: Asus 1070ti

Hopelijk hebben mensen er iets aan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Leviathius op 27-11-2019 20:40 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 21:55

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Ben nu wel klaar met die hinderlijke shaders bij elke nieuwe patch. Heb sinds laatste patch ook mega last van microstutter in deze game, meer mensen last van? Is echt alleen in deze game.. Overwatch, Siege speel ik maxed zonder gedoe op 144fps.

Zit op een 4770K en 1080ti.

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Kan iemand mij misschien helpen?

Ik kan op PC nog altijd geen voice comms horen, en niet spreken.
Ik heb al geprobeerd om mijn speakers (waar ik mijn koptelefoon op heb aangesloten) als standaardcommunicatieapparaat in te stellen in windows, ik heb ook al alle andere audioapparaten uitgeschakeld, en ook in battle.net options de Voice chat veranderd van System default naar de speakers, maar niks schijnt te werken.

Mis ik nog ergens een oplossing? - Overal waar ik met google op uitkom zeggen ze dat het wijzigen van het standaardcommunicatieapparaat het moet oplossen maar bij mij dus niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
JDeraGear schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:53:
Kan iemand mij misschien helpen?

Ik kan op PC nog altijd geen voice comms horen, en niet spreken.
Ik heb al geprobeerd om mijn speakers (waar ik mijn koptelefoon op heb aangesloten) als standaardcommunicatieapparaat in te stellen in windows, ik heb ook al alle andere audioapparaten uitgeschakeld, en ook in battle.net options de Voice chat veranderd van System default naar de speakers, maar niks schijnt te werken.

Mis ik nog ergens een oplossing? - Overal waar ik met google op uitkom zeggen ze dat het wijzigen van het standaardcommunicatieapparaat het moet oplossen maar bij mij dus niet... :/
Ik heb bij windows > settings > sound > manage audio devices alles verwijderd op mijn koptelefoon en speakers na en toen werkte het voor mij.
Bij deze devices stond bijvoorbeeld ook mijn beeldscherm terwijl daar helemaal geen boxen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:10
Misschien een stom vraagje, maar een collega van mij heeft een code gekregen omdat hij een 2070 super heeft gekocht. Hij wilt echter het spel niet spelen en wilt mij de code geven.
Ik heb geen Nvidea videokaart, maar als hij het registreert op zijn computer op MIJN account.
Kan ik het dan wel thuis spelen? Ik heb een Vega56.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
kx22 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:30:
Misschien een stom vraagje, maar een collega van mij heeft een code gekregen omdat hij een 2070 super heeft gekocht. Hij wilt echter het spel niet spelen en wilt mij de code geven.
Ik heb geen Nvidea videokaart, maar als hij het registreert op zijn computer op MIJN account.
Kan ik het dan wel thuis spelen? Ik heb een Vega56.
Als je hem koppelt aan jouw battle.net dan wel. Ik speel ook op meerdere pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:10
servival7 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:34:
[...]

Als je hem koppelt aan jouw battle.net dan wel. Ik speel ook op meerdere pc's.
Zolang de voorraad strekt. In aanmerking komende grafische kaarten, desktops en laptops: GeForce RTX 2080 Ti, GeForce RTX 2080 Ti-desktop, GeForce RTC 2080 SUPER, GeForce RTX 2080, GeForce RTX 2080-desktop, GeForce RTX 2080-laptop, GeForce RTX 2070 SUPER, GeForce RTX 2070, GeForce RTX 2070-desktop, GeForce RTX 2070-laptop, GeForce RTX 2060 SUPER, GeForce RTX 2060, GeForce RTX 2060-desktop, GeForce RTX 2060-laptop. De game moet worden ingewisseld terwijl een in aanmerking komende grafische kaart is geïnstalleerd. De klant moet voldoen aan de leeftijdsvereisten voor de game om deze aanbieding in te wisselen. Vereisten regio/land: Sommige coupons kunnen alleen worden ingewisseld in bepaalde regio's of in de landen waar ze zijn aangeschaft. Wissel de code in de regio of het land van toepassing in
Zoals hij het activeert op mijn account OP een computer met een RTX 20xx is het probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
kx22 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:37:
[...]

[...]

Zoals hij het activeert op mijn account OP een computer met een RTX 20xx is het probleem opgelost
In mijn herinnering voer je in Nvidea Experience die code in en wordt je dan door gelinkt naar een omgeving waar je in moet loggen met je battle.net account. Als je hier inlogt met jouw account zou het goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

servival7 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:05:
[...]

Ik heb bij windows > settings > sound > manage audio devices alles verwijderd op mijn koptelefoon en speakers na en toen werkte het voor mij.
Bij deze devices stond bijvoorbeeld ook mijn beeldscherm terwijl daar helemaal geen boxen in zitten.
Dit had ik al eens geprobeerd, nu nog maar eens gedaan maar heeft helaas geen effect. Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 08:46
ik vind het geluid de laatste tijd nogal galmen. iemand anders ook?
zelf heb ik een logitech g933 7.1 headset. maar zelf met dolby uitgeschakeld in de g-hub software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Na de update van gisterenavond krijg ik de het vandaag niet meer opgestart. Meer mensen met problemen op de pc? Na opstarten, fetching online account (oid) klapt hij terug naar desktop..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de website van Activision zijn alle servers up and running zie:

https://support.activisio...of_Duty%3A_Modern_Warfare

XBOX Live heeft wel problemen met aankopen etc, terug te zien op bovengenoemde link.
Toch zijn er mensen die problemen hebben tijdens het opstarten/verbinden, bij het aanmeldscherm worden ze eruit geklapt.

Ook op allestoringen zijn er meerdere mensen die toch wel last hier van schijnen te hebben.

https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/

Denk dat we dit eventjes moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWBD
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-05-2024
De eerste twee weken na release veel grafische glitches. Daarna geen enkel probleem. Spel altijd soepel gedraaid.

Maar na laatste update lijkt het geluid heel dof en heb het gevoel dat gamepace heel anders is. (of ik ben gewoon een lamme zak :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 13:04
DWBD schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:00:
Maar na laatste update lijkt het geluid heel dof en heb het gevoel dat gamepace heel anders is. (of ik ben gewoon een lamme zak :+ )
Ben ik ook een lamme zak en de mensen waar ik mee speel ook want wij hadden het gevoel een heel ander spel te spelen gisteravond :|

Had het gevoel dat ik een heel magazijn leeg moest schieten op iemand en dat ze nog niet dood waren en dat ik met 1 kogeltje gelijk dood neerviel 8)7 Las al dat er mensen op internet klagen over een hoop packet loss, zou het eventueel kunnen verklaren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWBD
raytje192 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:18:
[...]

Ben ik ook een lamme zak en de mensen waar ik mee speel ook want wij hadden het gevoel een heel ander spel te spelen gisteravond :|

Had het gevoel dat ik een heel magazijn leeg moest schieten op iemand en dat ze nog niet dood waren en dat ik met 1 kogeltje gelijk dood neerviel 8)7 Las al dat er mensen op internet klagen over een hoop packet loss, zou het eventueel kunnen verklaren.....
Nou inderdaad. Het voelt gewoon in een keer allemaal een beetje brak aan en niet meer zo smooth als hiervoor.

Later op de avond na de grote update pompte battlenet er nog wel een 1,5 GB update door heen. Heb het daarna nog niet geprobeerd... Misschien dat deze wat oplost.

[ Voor 11% gewijzigd door DWBD op 05-12-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
murky123 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:59:
ik vind het geluid de laatste tijd nogal galmen. iemand anders ook?
zelf heb ik een logitech g933 7.1 headset. maar zelf met dolby uitgeschakeld in de g-hub software.
Heb je niet perongeluk op een van die knoppen op de headset gedrukt (op de linker oorschelp een van die knoppen)? Daardoor schakel je volgens mij Dolby weer in - en kan het gaan galmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 13:04
DWBD schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:21:
[...]

Nou inderdaad. Het voelt gewoon in een keer allemaal een beetje brak aan en niet meer zo smooth als hiervoor.

Later op de avond na de grote update pompte battlenet er nog wel een 1,5 GB update door heen. Heb het daarna nog niet geprobeerd... Misschien dat deze wat oplost.
Wij hadden de update allemaal, want eerst konden we niet ineens in een party komen met een obscure error. Om uit wanhoop maar te herstarten en dan ineens een update gepresenteerd te krijgen.... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DWBD
raytje192 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:48:
[...]

Wij hadden de update allemaal, want eerst konden we niet ineens in een party komen met een obscure error. Om uit wanhoop maar te herstarten en dan ineens een update gepresenteerd te krijgen.... |:(
Dan maar vanavond naar het cafe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 13:05
Mystikal schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:53:
Na de update van gisterenavond krijg ik de het vandaag niet meer opgestart. Meer mensen met problemen op de pc? Na opstarten, fetching online account (oid) klapt hij terug naar desktop..
Al een fix? Heb net hetzelfde... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Sinds de update heb ik enorm veel problemen met mijn FPS. Vooral in het begin van een potje. Wat zonde, het was namelijk vrij goed te spelen op mijn systeem. Speel op een i5 7600 / gtx 1070 / 16 gb ram.

Wellicht moet ik nog wat zaken aanpassen in mijn settings. Speel met veel settings op low / disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03
overdoseh schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:48:
Sinds de update heb ik enorm veel problemen met mijn FPS. Vooral in het begin van een potje. Wat zonde, het was namelijk vrij goed te spelen op mijn systeem. Speel op een i5 7600 / gtx 1070 / 16 gb ram.

Wellicht moet ik nog wat zaken aanpassen in mijn settings. Speel met veel settings op low / disabled.
Voor de instal van de shaders liep de mijne ook niet lekker met een Ryzen 5 1600x en een 1080 + 16 gb
Nu is het goed te doen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

raytje192 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:18:
[...]

Dat hadden wij gisteravond ook, echter zat hier wel verschil in met de potjes.
Leek mij een kwestie van wie is de host zodat je een goede verbinding hebt.

Weet iemand hoe het gaat met die "clan" challenges in de app?
Hoe selecteert die de "tegenstanders" en wat krijg je als je eerste wordt?

Wij hebben afgelopen week die app geïnstalleerd en zijn nu met, dacht, zes man en staan eerste.
De onderste 10 clans lijken echter niets te doen :?
En met 6 man lijkt het mij niet dat wij de meeste kills maken in Domination :X

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
GerGio schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 08:53:
[...]

Voor de instal van de shaders liep de mijne ook niet lekker met een Ryzen 5 1600x en een 1080 + 16 gb
Nu is het goed te doen
Balen dat je die shaders ongeveer iedere keer dat je het spel opstart moet installeren. Wat een drama is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
overdoseh schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:35:
[...]

Balen dat je die shaders ongeveer iedere keer dat je het spel opstart moet installeren. Wat een drama is dat zeg.
Dat is gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Sinds wanneer? Ik heb het gisterenavond 3x moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
overdoseh schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:47:
[...]

Sinds wanneer? Ik heb het gisterenavond 3x moeten doen.
Laatste patch volgens mij. Shaders hoeven alleen nog maar bij updates
Fixed an issue that forced shaders to be fully re-compiled after each title update. Shader installation should be expected mainly for new content, drivers update or changing the video card. New optimizations or bugfix that require modifying the shaders can also trigger part or the totality of the shaders to be re-compiled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

frye schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:20:
[...]

Al een fix? Heb net hetzelfde... 8)7
Nee, al veel geprobeerd. Geen idee waar ik het moet zoeken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Even een vraagje waar ik niet echt een antwoord op vind:

Ik heb MW op cd in Spanje gekocht, de game in blijkbaar 'region locked', waardoor ik het alleen in het Spaans en Italiaans kan spelen... Onvoorstelbaar dit anno 2019, maargoed.

Ik ben van plan het spel aan een Spaanse of Italiaanse vriend te verkopen en MW te downloaden in de Nederland PS store (daar heb ik de winkelregio op Nederland staan).

Denken jullie dat dit zal werken? En ik gewoon toegang heb tot mijn online account en savegames etc? Zal ik de game eerst moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laatstejaars
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pyr0_ schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:53:
Heren, aangezien ik nooit veel zin heb om tig aantal friends toe te voegen aan mn toch al belachelijke battlenet friends list (13jaar WoW...), heb ik een Battle.net groep aangemaakt. Mijn hoop is dat we hier een goed aantal mensen in krijgen zodat we makkelijk party's onder elkaar kunnen vormen.

Aanmelden kan via de volgende link:

***members only***
Is dit de enige? Zitten niet veel mensen in en het lijkt me leuk om met een squad te spelen binnenkort.

Gebruikersnaam: Slonsje#2560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 18:18
Meer mensen die niet kunnen connecten in groundwar? Eerst werke het wel,maar nu telkens loopt die vast voordat de game start.

Nat typ was moderate en nu is die open maar helaas.kom er niet in.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
Nog geen nieuws over de fps drops in bepaalde mappen en de onscherpe text in bepaalde hud delen.

Hopelijk komt hier nog wel een fix voor, op een ps4 draait het beter dan op een recente game pc.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Nog meer mensen die last hebben van blueprints die je hebt unlocked - maar niet hebt... Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Zijn er hier meer mensen die vaak crashes hebben in Call of duty op de pc?
Mijn spel loopt zeer regelmatig vast. De enige game mode waar ik dit niet heb is 2v2.... Echt heel ruk
Specs:
Ryzen 2700x
RTX2080
32GB 3000mhz ram
1tb SSD

Vaak met de melding devocode error 62xx

Ik heb de pc al eens opnieuw geinstalleerd, drivers geupdate , bios geupdate

[ Voor 12% gewijzigd door Xenophoben op 09-12-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Xenophoben schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:45:
Zijn er hier meer mensen die vaak crashes hebben in Call of duty op de pc?
Mijn spel loopt zeer regelmatig vast. De enige game mode waar ik dit niet heb is 2v2.... Echt heel ruk
Specs:
Ryzen 2700x
RTX2080
32GB 3000mhz ram
1tb SSD

Vaak met de melding devocode error 62xx

Ik heb de pc al eens opnieuw geinstalleerd, drivers geupdate , bios geupdate
Ik raad aan om mijn lijstje met mogelijke fixes eens te proberen: Leviathius in "[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)"

Vooral het verwijderen van nvidia overlay, het spel starten met de code '-d3d11' en het verwijderen van je oude 'players/players2' mappen werken zeer goed. Vriend van me kreeg het spel niet draaiende, voerde deze wijzigingen uit en kon het spel opeens top spelen.

Enige probleem die ik nu nog heb is dat de campaign mode er consequent na 10min uit klapt. Zeeer frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
@Xenophoben wel op win10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik zal dat proberen! uiteraard windows 10 :) Versie 1909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Xenophoben schreef op maandag 9 december 2019 @ 13:51:
Ik zal dat proberen! uiteraard windows 10 :) Versie 1909
Er zijn nog best veel (denk met name stubborn tweakers) die op win7 willen blijven. En win7 begint langzaam wel problemen te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

418O2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:17:
[...]

Er zijn nog best veel (denk met name stubborn tweakers) die op win7 willen blijven. En win7 begint langzaam wel problemen te geven
Zo ken ik er ook een paar ja. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Elke update zet hij rtx weer aan... Zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Net impuls koopje gedaan en dus aangeschaft voor 40 euro.

Eerst half uur zitten zoeken aan welke gare activision account dit spul zich had gekoppeld...
Leve de 245 game acocunts en 1578 game launchers.

Ook al 2 disconnects, plots een ping van 300, elke 5 seconden stutters en lag, rubber banding, ...
Wat een feest!

Ik heb een clean pc, niks draait op de achtergrond, en 100 fps op high settings...
Graphics zien er leuk uit maar nu ook weer niet zooooo ongelofelijk zoals men laat uitschijnen.

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oké mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

SideShow schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:53:
Net impuls koopje gedaan en dus aangeschaft voor 40 euro.

Eerst half uur zitten zoeken aan welke gare activision account dit spul zich had gekoppeld...
Leve de 245 game acocunts en 1578 game launchers.

Ook al 2 disconnects, plots een ping van 300, elke 5 seconden stutters en lag, rubber banding, ...
Wat een feest!

Ik heb een clean pc, niks draait op de achtergrond, en 100 fps op high settings...
Graphics zien er leuk uit maar nu ook weer niet zooooo ongelofelijk zoals men laat uitschijnen.

Meh
Vandaag nog eens proberen, heb ik dit probleem:
https://eikmo72643.i.lith...e-size/large?v=1.0&px=999
8)7
Hopelijk kan support.activision.com dit probleem oplossen .. ik zal er zéker naar toe gaan :+

[ Voor 5% gewijzigd door SideShow op 10-12-2019 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Leviathius schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:58:
[...]

Ik raad aan om mijn lijstje met mogelijke fixes eens te proberen: Leviathius in "[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)"

Vooral het verwijderen van nvidia overlay, het spel starten met de code '-d3d11' en het verwijderen van je oude 'players/players2' mappen werken zeer goed. Vriend van me kreeg het spel niet draaiende, voerde deze wijzigingen uit en kon het spel opeens top spelen.

Enige probleem die ik nu nog heb is dat de campaign mode er consequent na 10min uit klapt. Zeeer frustrerend :(
Hmmm nog altijd veel problemen... gisteren 3 uur gespeeld, 16 x er uit gegooid....
Begrijp er niets van.... Het gekke is dat het in 2v2 nooit gebeurd. Grotendeels bij menu's of de " grotere" game modes.... dit kan geen hardware defect zijn ? Andere spellen hebben het niet. Gek genoeg heeft mijn 2e pc er geen last van
i5 4460
gtx980
16 gb ram

Zou het een ryzen issue kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

Misschien blonde vraag: maar *waar* in hemelsnaam verander ik mijn displaynaam? Ik heb flink gegoogled maar krijg veelal zaken nog vanuit de beta te zien. Nu weet ik het dus domweg niet :|

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Xenophoben schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:04:
[...]

Hmmm nog altijd veel problemen... gisteren 3 uur gespeeld, 16 x er uit gegooid....
Begrijp er niets van.... Het gekke is dat het in 2v2 nooit gebeurd. Grotendeels bij menu's of de " grotere" game modes.... dit kan geen hardware defect zijn ? Andere spellen hebben het niet. Gek genoeg heeft mijn 2e pc er geen last van
i5 4460
gtx980
16 gb ram

Zou het een ryzen issue kunnen zijn ?
Hmm dat is wel vreemd inderdaad. Ik heb een i5 4690k niet overgeklokt en ik krijg hem draaiend. Let er ook op dat je geen andere programma's hebt draaien op de achtergrond. Ik merkte bijvoorbeeld gisteren dat er een proces draaide die ook 30% cpu gebruikte. Oftewel ik heb sindskort taakbeheer ernaast open staan :).

Dingen die ik nog gedaan heb is instellen dat de game als 'administrator' wordt geopend en ik heb de gamebar en gamemodus uitgezet in windows. Wellicht is dat het ook nog waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik heb dat gecontroleerd en dat is niet het geval. Ook gebruikt die ryzen nog geen 70 % cpu kracht in game... Snap er echt geen bal van... wel echt balen.. Dure pc gebouwd om te kunnen " genieten van deze game in high settings 4k " en dan dit gedoe... kan net zo goed mijn xbox starten met keyboard en muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Xenophoben schreef op woensdag 11 december 2019 @ 09:07:
Ik heb dat gecontroleerd en dat is niet het geval. Ook gebruikt die ryzen nog geen 70 % cpu kracht in game... Snap er echt geen bal van... wel echt balen.. Dure pc gebouwd om te kunnen " genieten van deze game in high settings 4k " en dan dit gedoe... kan net zo goed mijn xbox starten met keyboard en muis
Dat hij geen 100% gebruikt is goed, anders zou het je bottleneck zijn :)

Ik heb op mijn setup 0 problemen. Buiten dat na elke update de grafische settings weer omhoog staan (Raytracing aan enzo).

[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 11-12-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Meer mensen het probleem dat het geluid opeens weg valt bij het laden van een MP sessie?
Na een paar potjes is het meestal weer raak.
Heb het sinds season one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wish schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:08:
Misschien blonde vraag: maar *waar* in hemelsnaam verander ik mijn displaynaam? Ik heb flink gegoogled maar krijg veelal zaken nog vanuit de beta te zien. Nu weet ik het dus domweg niet :|
Dit is gekoppeld aan je activision id en kan je hier wijzigen > https://profile.callofduty.com/cod/prefs > klik daar op edit :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gJil8KF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

falcon123 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:27:
[...]

Dit is gekoppeld aan je activision id en kan je hier wijzigen > https://profile.callofduty.com/cod/prefs > klik daar op edit :)

[Afbeelding]
Oh suf - ik had mijn naam wel gewijzigd, maar dus niet mijn activision ID.... Thanks!

No drama

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik had gisteren weer last van crashes zonder error en wat leek te werken (en ook fps ten goede leek te komen) is tweede monitor uitzetten.
Overigens heel raar dat het spel mn cpu stijf op 100% load houdt, en mn gpu voor minder dan 20% belast. Kan ik dat ergens wijzigen?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 08:46
battle.net down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10 17:48
Het lukt mij niet om op https://my.callofduty.com/ te komen. Ik speel de PC versie. Het blijft hangen op 'loading'. Uiteraard is het account gelinkt met zowel Battle.net als Steam. Andere browser geprobeerd. Andere internet verbinding geprobeerd. Allemaal zonder resultaat. Iemand suggesties?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ueddEllWqmLsXZEAzh2DvaPr/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:05
DirtyBird schreef op donderdag 12 december 2019 @ 13:38:
Ik had gisteren weer last van crashes zonder error en wat leek te werken (en ook fps ten goede leek te komen) is tweede monitor uitzetten.
Overigens heel raar dat het spel mn cpu stijf op 100% load houdt, en mn gpu voor minder dan 20% belast. Kan ik dat ergens wijzigen?
Als ik het goed volg (en internet mag geloven) is dat een bug in MW, 'oudere' cpu's die geen hyperthreading ondersteunen zitten met het 100% CPU load issue. Dit kan resulteren in slechtere performance van andere applicaties als discord/teamspeak, maar je kan ook last krijgen van korte freezes tijdens het spelen.

Opmerkingen dat de CPU een bottleneck is zijn vaak (niet altijd) onzin omdat er dan puur naar gebruik CPU vs GPU gekeken wordt (CPU gebruikt 100% en GPU maar 10% oid). Andere games werken prima met dezelfde hardware waar de GPU vaker een bottleneck is (ligt imho aan de game in dit geval).

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
DirtyBird schreef op donderdag 12 december 2019 @ 13:38:
Wat voor pc specs draai je?
Rebellious schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:41:
Het lukt mij niet om op https://my.callofduty.com/ te komen. Ik speel de PC versie. Het blijft hangen op 'loading'. Uiteraard is het account gelinkt met zowel Battle.net als Steam. Andere browser geprobeerd. Andere internet verbinding geprobeerd. Allemaal zonder resultaat. Iemand suggesties?

[Afbeelding]
Werkt hier ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

DirtyBird

Praktiserend denker

418O2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 02:00:
[...]

Wat voor pc specs draai je?

[...]

Werkt hier ook niet meer
Core i5 3550
Gtx 1050ti 4gb
16gb ram
Win 10 (x64)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik begrijp er werkelijk niets van... Ik heb ondertussen al zoveel geprobeerd... cod crashed gewoon na 5 minuten... Raar genoeg kan ik alleen 2v2 spelen..
Ik heb uit ellende maar een corsair labboard gekocht en speel op men xbox met keyboard en muis. Werkt als een zonnetje... zoveelste voorbeeld waar je als pc gamer genaaid wordt met een veel te dure setup voor een " premium experience "
Die 2080 super kan ik net zo goed de deur uit doen als spellen zo gaar zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:06:
Ik begrijp er werkelijk niets van... Ik heb ondertussen al zoveel geprobeerd... cod crashed gewoon na 5 minuten... Raar genoeg kan ik alleen 2v2 spelen..
Ik heb uit ellende maar een corsair labboard gekocht en speel op men xbox met keyboard en muis. Werkt als een zonnetje... zoveelste voorbeeld waar je als pc gamer genaaid wordt met een veel te dure setup voor een " premium experience "
Ik heb er nu ongeveer 22 uur in zitten en heb volgens mij nog niet 1 crash gehad en ben misschien 2x met netwerkissues uit de game geklapt. Er zit iets mis in je pc gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik zou alleen niet weten wat... bij geen enkele andere taak of game heb ik problemen. Hmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
Hebben nog meer mensen het probleem na de update dat hun iron sight en optics in sommige gevallen een erge pixel rand er omheen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/spd9XidRIp5qcysliRt7EHuQ/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D2Wk2rjqac7bnMuOuya9QuXg/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Pazztriz schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:15:
Hebben nog meer mensen het probleem na de update dat hun iron sight en optics in sommige gevallen een erge pixel rand er omheen hebben.
Is de tekst ingame nog steeds bij sommige stukken wat blurry?

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
Bassbounce schreef op zondag 22 december 2019 @ 01:00:
[...]

Blurry teks heb ik geen last van gaat puur zo ver ik heb gezien om de iron sight en optics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:41
Bassbounce schreef op zondag 22 december 2019 @ 01:00:
[...]

Alleen scoreboard ja, maar stoort me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewanos
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-09 07:45
Ik wallhack....

Geen idee of het aan de game ligt of aan m'n GPU. Om een of andere reden kan ik door muren heen kijken, meestal als ik er dicht langs loop en een bepaalde richting op kijk. Hebben jullie dit ook? Of moet ik mij zorgen gaan maken om m'n GPU?

Muur glitch 2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XRLp3LN4c3AzMJUVd8niktWx/thumb.png

[ Voor 9% gewijzigd door Ewanos op 24-12-2019 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ewanos schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:57:
Ik wallhack....

Geen idee of het aan de game ligt of aan m'n GPU. Om een of andere reden kan ik door muren heen kijken, meestal als ik er dicht langs loop en een bepaalde richting op kijk. Hebben jullie dit ook? Of moet ik mij zorgen gaan maken om m'n GPU?

[Afbeelding: Muur glitch 2]
[Afbeelding]
Dit gebeurde naar verluidt wel eens als je die shader optimalisatie niet liet doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewanos
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-09 07:45
418O2 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:02:
[...]

Dit gebeurde naar verluidt wel eens als je die shader optimalisatie niet liet doorlopen.
Net de installatie van de shaders volledig laten doorlopen, nog steeds last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zou iemand me eens kunnen uitleggen waarom ik geen killstreak skills kan hebben in bvb shoot house? In domination bvb. Ik heb er nochtans 3 geselecteerd in het menu, maar ik zie enkel perks (voor kills) aan de rechtkant. Andere spelers kunnen wel met jets of gunners afkomen dan in die match. Mis ik iets? Moet je dit unlocken ofzo? Ik ben nu rank 63, maar in sommige matches kan ik het gewoon wel ? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-09 14:50
SideShow schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:02:
Zou iemand me eens kunnen uitleggen waarom ik geen killstreak skills kan hebben in bvb shoot house? In domination bvb. Ik heb er nochtans 3 geselecteerd in het menu, maar ik zie enkel perks (voor kills) aan de rechtkant. Andere spelers kunnen wel met jets of gunners afkomen dan in die match. Mis ik iets? Moet je dit unlocken ofzo? Ik ben nu rank 63, maar in sommige matches kan ik het gewoon wel ? :o
Heb je misschien specialist bonus aangezet? Hiermee krijg je naarmate je kills krijgt extra perks er bij in plaats van je killstreaks die je geselecteerd hebt. Daar moet je eens naar kijken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 09:42
Het staat hier al genoemd, maar even ter bevestiging.

Ik heb sinds de aankoop van het spel problemen gehad met het zomaar afsluiten van de game met diverse errors (groen scherm, 6086 error, zomaar uitvallen van de videokaart, problemen die zich echt alleen maar voordeden bij MW).
Dit was zowel op mijn Ryzen 1600/RX580 systeem als nu mijn nieuwe 3600/5700XT systeem.

Uiteindelijk toch maar besloten DirectX 11 te forceren bij het opstarten en dit blijkt voor mij de oplossing. Geen uitvallende videokaart meer e.d. Alleen de 8 a 9 seconden freeze om de 3 a 4 games blijft wel bestaan.
Bizar trouwens dat deze problemen na al die maanden nog niet opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickoord
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 11:52
Xenophoben schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:06:
Ik heb onlangs een nieuwe PC gebouwd en mij gaf het problemen dat er een aantal drivers niet goed leken te zijn. Alle drivers van mobo en chipset en dergelijke heb ik toen nogmaals via de website van het moederbord/fabrikant gedownload.

Een dag geleden werd ik er tijdens Groundwar ineens uitgegooid met een error. (wel een andere dan jij aangeeft : error 19 148) Tips die ik op internet tegenkwam is om ''Texture Quality'' in te stellen op MEDIUM.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.