Interesting times...
Ik kijk soms wel eens een stream van bekende twitch spelers, omdat zij blijkbaar heel goed kunnen beoordelen waar mensen zich schuilhouden in Warzone...en dus veel kill's weten te krijgen...Lentje schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:15:
[...]
Ik had exact hetzelfde. Gisteren Activision support benaderd, die zeiden dat mijn account nu gebanned is en alle beslissingen finaal zijn. Geen mogelijkheid om verder contact op te nemen en de chat werd meteen gesloten. Sinds vandaag staat er ook in de game dat mijn account "Permanently banned" is.
Gebruik mijn PC dezer dagen alleen nog maar om af en toe Warzone te spelen met vrienden. Geen idee hoe ze mij als cheater hebben aangemerkt met mijn slechte statistieken. Heb verder ook niks raars geïnstalleerd. Development gerelateerde spullen staan geïnstalleerd op mijn zakelijke laptop.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Maar wat mij dan opvalt:
A. Zodra ze zelf vanaf een onverwachte hoek gekilled worden in de game, dan zijn ze er als de kippen bij om de ander als 'cheater' te rapporteren, zelfs wanneer ik als kijker het geen vreemde killcam vind.
B. Wanneer het meekijken publiek hen (de streamer) zelf van cheaten beschuldigd, doen ze het af alsof ze zo goed zijn, maar ze weigeren zelf om hun beeldscherm te laten zien op de stream.
Als admins afgaan op de rapporten van dit soort streamers, vind ik het niet vreemd dat ook gewone spelers gebanned worden.
Ja is mij ook wel eens opgevallen inderdaad! Maar ik denk dat er toch meer speelt. Ik heb vrij weinig van dat soort briljante kills en redelijke lage stats. Kan mij niet voorstellen dat er veel mensen zijn geweest die mij hebben gereport.DeArmeStudent schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:23:
[...]
Ik kijk soms wel eens een stream van bekende twitch spelers, omdat zij blijkbaar heel goed kunnen beoordelen waar mensen zich schuilhouden in Warzone...en dus veel kill's weten te krijgen...
Maar wat mij dan opvalt:
A. Zodra ze zelf vanaf een onverwachte hoek gekilled worden in de game, dan zijn ze er als de kippen bij om de ander als 'cheater' te rapporteren, zelfs wanneer ik als kijker het geen vreemde killcam vind.
B. Wanneer het meekijken publiek hen (de streamer) zelf van cheaten beschuldigd, doen ze het af alsof ze zo goed zijn, maar ze weigeren zelf om hun beeldscherm te laten zien op de stream.
Als admins afgaan op de rapporten van dit soort streamers, vind ik het niet vreemd dat ook gewone spelers gebanned worden.
Ik speel al geruime tijd online shooters, nou heb ik eigenlijk nooit last gehad van lag/packetloss (zelfs op de wifi hier thuis). Helaas heb ik dit bij Warzone in het begin van potjes wel (tot er ongeveer 80 man over zijn), packet-loss variërend van 0% tot 100% en zelfs daar boven. Ping blijft onveranderd rond de 30ms.
Nou zat ik hier op de WiFi, dus ik dacht laat ik een draadje trekken. Dit heeft niets opgelost helaas.
Ik heb het vermoeden dat het gewoon met de servers te maken heeft, maar vrienden van mij herkennen dit probleem niet. Ik zie wel elders op het internet het zelfde probleem. Herkennen jullie dit? Is er wat aan te doen?
Moge, Warzone via WiFi is niet aan te raden. Zelf ook heel even geprobeerd toen de game net uit was. Via bedraad werkt alles prima en zo zou het bij jou ook moeten zijn. Heb je je internet snelheid al getest? Het zou misschien ook aan je system spec kunnen liggen? Wat is je FPS in game?Gunner0616 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:52:
Hi Allen,
Ik speel al geruime tijd online shooters, nou heb ik eigenlijk nooit last gehad van lag/packetloss (zelfs op de wifi hier thuis). Helaas heb ik dit bij Warzone in het begin van potjes wel (tot er ongeveer 80 man over zijn), packet-loss variërend van 0% tot 100% en zelfs daar boven. Ping blijft onveranderd rond de 30ms.
Nou zat ik hier op de WiFi, dus ik dacht laat ik een draadje trekken. Dit heeft niets opgelost helaas.
Ik heb het vermoeden dat het gewoon met de servers te maken heeft, maar vrienden van mij herkennen dit probleem niet. Ik zie wel elders op het internet het zelfde probleem. Herkennen jullie dit? Is er wat aan te doen?
Ruim een week later werkt het weer. Lijkt er dus op dat ik om een of andere reden preventief was gebanned en ze na nader onderzoek toch niks konden vinden.g0tanks schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:36:
[Afbeelding]
Ik kan sinds vandaag geen match meer vinden. De queue schiet meteen naar 350 ms ping bij het zoeken. Alle ports zijn geforward en NAT type staat op open.
Posts op reddit zeggen dat het een shadowban is, maar dat zou dan een false positive moeten zijn. Iemand ervaring mee?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Wifi heb ik dus inmiddels vervangen voor LAN, speedtest laat de volle 100/30MB zien die ik ook van Online.nl afneem.Jeromez schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 08:31:
[...]
Moge, Warzone via WiFi is niet aan te raden. Zelf ook heel even geprobeerd toen de game net uit was. Via bedraad werkt alles prima en zo zou het bij jou ook moeten zijn. Heb je je internet snelheid al getest? Het zou misschien ook aan je system spec kunnen liggen? Wat is je FPS in game?
Systeem specs:
Gigabyte GTX 1660 Gaming OC
MSI Tomahawk Max 450B
Ryzen 5 3600
Gisteren met Riva Tuner gekeken naar het gebruik van GPU/CPU. Mijn FPS is gecapt op 100, GPU gebruik rond de 90 tot 100% (dan zakt de fps naar 90 maar niet lager).
Cpu gebruik stuk lager, zo rond de 30/40%
Aangezien de FPS redelijk stabiel blijft, lijkt het er voor mij niet op dat dit de oorzaak is. Volgens mij moet het aan m'n verbinding liggen of aan de Warzone servers, maar bij dat laatste is het weer vreemd dat niet iedereen het zelfde probleem heeft (dan zou iedereen de packetloss moeten hebben?).
sinds een paar weken speel ikzelf en mijn vader ook warzone
ikzelf had ook een "shadowban" dus heb ik nu een 2e account aangemaakt en geen probleem tot nu toe.
nu is mijn vraag echter : mijn vader speelde dagelijks en geen probleem tot paar dagen geleden.
hij kan 2 spelletjes warzone spelen en het 3e kan hij ineens niet meer naar voor lopen. enig idee aan wat het kan liggen?
Dus je hebt zitten cheaten en een nieuw account aangemaakt, dikke kans dat andere accounts op basis van ip adres ook gebanned worden.ragnar2 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 21:21:
hoi allemaal
sinds een paar weken speel ikzelf en mijn vader ook warzone
ikzelf had ook een "shadowban" dus heb ik nu een 2e account aangemaakt en geen probleem tot nu toe.
nu is mijn vraag echter : mijn vader speelde dagelijks en geen probleem tot paar dagen geleden.
hij kan 2 spelletjes warzone spelen en het 3e kan hij ineens niet meer naar voor lopen. enig idee aan wat het kan liggen?
En ja, iedereen die banned is zal altijd zeggen dat hij niet cheatte. Lijkt mij sterk dat ineens iedereen false positive banned is.
ik zoals je zegt cheat nietunfor schreef op maandag 13 juli 2020 @ 21:30:
[...]
Dus je hebt zitten cheaten en een nieuw account aangemaakt, dikke kans dat andere accounts op basis van ip adres ook gebanned worden.
En ja, iedereen die banned is zal altijd zeggen dat hij niet cheatte. Lijkt mij sterk dat ineens iedereen false positive banned is.
als ik zou cheaten zou ik de slechtste cheater zijn die er bestaat. nog nooit een win gehad nog nooit in de top 10 of 20 gestaan.
er zijn meerdere mensen die probs hebben met de 350 ping. ik had het met mijn eerste acc 2 maal
als ik nu terug inlog in dat account, garantie dat ik normaal kan spelen.
ik ben niet geband he
ik kreeg nergens een berichtje ofzo.
enkel een 350 ping probleem zoals zovele mensen.
en als ik het idd opzocht kwam ik altijd uit aan die beruchte shadowban ofzoiets.
[ Voor 94% gewijzigd door matz op 13-07-2020 23:10 ]
Error code: BLZBNTBGS000003F8
Het is om gek van te worden, zo goed als nooit problemen gehad. paar kleine zaken en nu kan ik geen game fatsoenlijk spelen zonder deze error te krijgen.
Mijn overclock is in alle andere games stabiel zonder crash of wat dan ook.
Toevallig zelf gisteren ook gehad. Snelheden maar weer op stock gezet en geen problemen. En inderdaad, het werkt wel in andere spellen.JWFpeters schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 08:10:
Weet iemand waarom dit spel crash bij elke kleine GPU overclock? Al mijn andere spellen hebben er geen last van. Zet ik mijn MSI RTX 2070 Super iets hoger als standaard crasht de game met een melding over direct x ofzo.
Mijn overclock is in alle andere games stabiel zonder crash of wat dan ook.
Ik heb het vanavond ook al twee keer; voor de laatste update nog nooit gehad...Andyk125 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 20:39:
Zijn er mensen die sinds de laatste update ook constant een server disconnect error kijgen?
Error code: BLZBNTBGS000003F8
Het is om gek van te worden, zo goed als nooit problemen gehad. paar kleine zaken en nu kan ik geen game fatsoenlijk spelen zonder deze error te krijgen.
Mijn 2080 Ti iChill Black draait altijd overclocked en komt uiteindelijk uit op een 2040+ Mhz uit nadat alles niet warmer wordt (met een vrij stille werking). Nog geen enkele hick-up gemerkt met CoD (of andere games)
Heb die overclock automatisch laten instellen via die automatische test ("OC Scanner") via MSI Afterburner die een curve maakt.
[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 22-07-2020 23:05 ]
is cod modern warfare op pc nog goed actief? (dit ivm aanschaf)
Speel in de meeste cod bijna altijd tdm
Al een oplossing gevonden? Ik heb het spel sindsdien nog maar een keer gespeeld en ik kreeg inderdaad niet dezelfde melding. Alleen dat er iets was met mijn account en dat deze niet kon aanmelden, terwijl ik al een potje gespeeld had.CousinBoneless schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 21:32:
[...]
Ik heb het vanavond ook al twee keer; voor de laatste update nog nooit gehad...
Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ze maken er een mooi zooitje van. Het is ook onmogelijk om iemand van de support te spreken.
Edit: Als je nog geen oplossing hebt gevonden, ik heb nu twee games kunnen spelen door de DNS instellingen te wijzigen. Dit was het enige wat ik nog niet geprobeerd had en het lijkt te werken.
[ Voor 14% gewijzigd door Andyk125 op 27-07-2020 19:56 ]
Ja, MP is nog erg druk op bijna elk moment van de dag!Vento97 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:49:
Hallo,
is cod modern warfare op pc nog goed actief? (dit ivm aanschaf)
Speel in de meeste cod bijna altijd tdm
Warzone is overigens gratis te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Brubs op 27-07-2020 19:57 ]
Ik heb niks specifieke gedaan maar afgelopen paar dagen weer zonder problemen kunnen spelen. Mocht het probleem terugkeren dan zal ik je tip eens proberen (nadat ik heb uitgevonden wat dat is, DNS instellingen wijzigen 😉)👍Andyk125 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:09:
[...]
Al een oplossing gevonden? Ik heb het spel sindsdien nog maar een keer gespeeld en ik kreeg inderdaad niet dezelfde melding. Alleen dat er iets was met mijn account en dat deze niet kon aanmelden, terwijl ik al een potje gespeeld had.
Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ze maken er een mooi zooitje van. Het is ook onmogelijk om iemand van de support te spreken.
Edit: Als je nog geen oplossing hebt gevonden, ik heb nu twee games kunnen spelen door de DNS instellingen te wijzigen. Dit was het enige wat ik nog niet geprobeerd had en het lijkt te werken.
Ok top!Brubs schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:56:
[...]
Ja, MP is nog erg druk op bijna elk moment van de dag!
Warzone is overigens gratis te spelen
Warzone is niet mijn ding ben niet zo van de battleroyale
Nou het werkt dus blijkbaar niet dezelfde problemen zijn weer terug.CousinBoneless schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:46:
[...]
Ik heb niks specifieke gedaan maar afgelopen paar dagen weer zonder problemen kunnen spelen. Mocht het probleem terugkeren dan zal ik je tip eens proberen (nadat ik heb uitgevonden wat dat is, DNS instellingen wijzigen 😉)👍

Ik heb vanmiddag deze stappen gevolgd: YouTube: Call Of Duty Warzone Server Disconnected FIX - [2020], en daarna een aantal potjes probleemvrij kunnen spelen. Echter, dat lukt wel vaker, dus nog even afwachten...Andyk125 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:14:
[...]
Nou het werkt dus blijkbaar niet dezelfde problemen zijn weer terug.
Uiteindelijk die cache aanpassen naar 0.5 heeft bij mij geholpen.
Bedankt voor de personen die daar mee kwamen!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Interesting times...
Deze post beschrijft het prima. Ik heb 'm van 0.85 naar 0.5 aangepastPropane schreef op maandag 25 mei 2020 @ 21:25:
[...]
Had hetzelfde probleem. PC en Warzone al tijden gewoon stabiel (alles stock, geen overklok) en na een update begon het om de haverklap te crashen. Soms alleen de game, soms de hele PC. Ook echt van alles geprobeerd, uiteindelijk spel eraf gesmeten en opnieuw geïnstalleerd, enkel om een corrupte installatie terug te krijgen met missende textures, regenboog textures en nog ergere lockups en crashes. Vervolgens NOG een keer de 190GB+ gedownload voor een verse install en toen was het eindelijk weer goed. Ik heb nog een enkele keer een crash gehad na een uurtje of anderhalf spelen en sindsdien niet meer.
Na de laatste nieuwe install kreeg ik van die stotters elke 5-10 seconden die veel AMD GPU gebruikers kennen in Warzone. Die zijn ook weg sinds ik de VideoMemoryScale heb aangepast (X:\Documents\Call of Duty Modern Warfare\players\adv_options.ini). Die staat standaard op 0.85 en pompt daarmee in principe heel je VRAM vol (of allocate het in ieder geval, niet noodzakelijk in gebruik maar gereserveerd). Met 0.75 blijft er wat over en dat lijkt bij mij te helpen. Heb nu al weer een uur of 10 gespeeld zonder stotters met alle settings op hoogst beschikbaar. Poging waard misschien. Je kunt ook nog een lagere waarde als 0.65 proberen. Je kunt in die Modern Warfare folder ook een "report" map vinden met subfolders als cpu en gpu. Daarin komen crash reports, mogelijk wordt je daar ook nog wat wijzer van.
Infinity Ward/Activision Blizzard hebben blijkbaar nog niet helemaal door hoe je een game update zonder een install helemaal te verpesten. Of zelfs nog niet uitgevogeld om een verse install consistent volledig probleemloos door te voeren. Zet de volgende CoD game alstublieft gewoon ook weer op Steam, daar betaal ik met liefde wel wat extra voor gezien ik daar gewoon altijd op volle snelheid kan downloaden en nog nooit dit soort onzin problemen heb gehad.
/rant
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Edit: gaat van zelf weer als een trein
[ Voor 16% gewijzigd door Sokucho op 05-08-2020 19:40 ]
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |
Gek... Bij mij is de performance juist verbeterd...🤣JWFpeters schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:10:
Framerate is hier weer aardig ingekakt met season 5 meer mensen hier last van??
(GeForce 1080)
Update: na de tweede keer opstarten speelde het weer als vanouds. Geen idee waar het aan lag.
[ Voor 11% gewijzigd door Aardappelzakje op 08-08-2020 11:11 ]
Misschien niet geheel van toepassing, maar ik merkte op PS4 ook dat de bewegingssnelheid omlaag leek te zijn gegaan. Ik had echt het gevoel dat de sensivity naar standaard was gewijzigd, maar hier zat geen verschil in.Aardappelzakje schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:13:
Zojuist voor het eerst Season 5 gespeeld na de flinke download. Kan iemand mij vertellen of er iets gewijzigd is aan de aiming sensibility, field of view of andere bewegings-gerelateerde zaken voor PC? Voor zover ik heb kunnen zien staan al mijn waarden nog op mijn voorkeuren, maar voelt aiming echt behoorlijk anders. Daarnaast lijkt de bewegingssnelheid omlaag te zijn gegaan.
Sinds gisteren heb ik een 144 hz monitor, de AOC 24G2U. Deze heb ik in windows ingesteld op 144 hz, en deze zit aangesloten met een displayport kabel op mijn vega 56. Freesync staat aan.
Nu herkent windows en warzone hem goed, hij vermeld dat het een 24g2w1g4 is (=AOC 24G2U)
Nu kan ik een fps counter op de monitor aanzetten en deze geeft mooi de frames weer die mijn videokaart produceert. Dus eigenlijk geen problemen.
Het eigenaardige is: als ik naar opties en dan naar graphics in Warzone ga, dan is het hokje: screen refresh rate vergrijst (niet clickbaar) en staat er een slotje achter, en daarachter het getal 60, met de uitleg ernaast: the value are based on your current used monitor.
Maar ik gebruik dus een 144 hz monitor, en heb windows ingesteld op 144 hz.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?
In cod instellingen juiste monitor gekozen?DeArmeStudent schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:45:
Even een korte vraag:
Sinds gisteren heb ik een 144 hz monitor, de AOC 24G2U. Deze heb ik in windows ingesteld op 144 hz, en deze zit aangesloten met een displayport kabel op mijn vega 56. Freesync staat aan.
Nu herkent windows en warzone hem goed, hij vermeld dat het een 24g2w1g4 is (=AOC 24G2U)
Nu kan ik een fps counter op de monitor aanzetten en deze geeft mooi de frames weer die mijn videokaart produceert. Dus eigenlijk geen problemen.
Het eigenaardige is: als ik naar opties en dan naar graphics in Warzone ga, dan is het hokje: screen refresh rate vergrijst (niet clickbaar) en staat er een slotje achter, en daarachter het getal 60, met de uitleg ernaast: the value are based on your current used monitor.
Maar ik gebruik dus een 144 hz monitor, en heb windows ingesteld op 144 hz.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |
Ja, er is maar 1 monitor aangesloten.
Ik heb de oplossing al gevonden: als ik in het tabblad graphics in warzone de display mode eerst op fullscreen zet, dan kan ik wel de screen refresh rate aanpassen.
Maar vervolgens zit er een delay (zwart beeld van een seconde) tussen het wisselen van windows en warzone...
Als ik daarna (na het goedzetten van mijn screen refresh rate in fullscreen mode) de display mode weer terugzet op fullscreen borderless, dan staat de screen refresh rate wel weer gelocked, alleen nu op 144 hz.
Dus opgelost.
Een probleem dat ik echter nu wel heb (en dat had ik niet met mijn oude 60 hz monitor):
Als ik nu wissel van warzone naar windows om tijdens het spelen bijvoorbeeld te brouwsen, dan is mijn pc erg traag. Beetje vreemd. Alleen de load op mijn grafische kaart staat dan op 100 %
ik heb een i7 4770 en vega 56 met 32 gb ram.
Bij mij is het soms zelfs drops naar 15-20 fps, vooral bij de kill cam of aan het begin als je net weer spawnt.JWFpeters schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:10:
Framerate is hier weer aardig ingekakt met season 5 meer mensen hier last van??
Heel irritant, alleen denk ik dat het meer aan de driver ligt, echter een nieuwe installatie hiervan heeft niet geholpen helaas.
Mijn systeem is een I9, 32GB en een 2080Ti kaart dus zou meer dan zat moeten zijn. Ik speel op 3440*1440P
MuziekLiefhebbert
Iemand enig idee?
Het is echt altijd wat, wordt er wel een beetje moe van.
[ Voor 5% gewijzigd door biggydeen2 op 14-08-2020 19:38 ]
Bij Graphics => Display: staat je Render Resolution wel juist? Die springt soms automatisch naar 66% als je wegklikt tijdens het opstarten van de game.biggydeen2 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:38:
Het is weer zover, na een kleine update gisteravond (geen idee of dat het was) zie ik opeens alles in 640x480 resolutie oid. Alles is erg blurry. Terwijl ik daarvoor gewoon een paar potjes heb kunnen spelen. Nu een dag later nog steeds hetzelfde probleem. Shaders opnieuw installeren heeft ook geen effect. Net alsof alle settings en resolutie op "low" staan. Terwijl het menu wel gewoon de juiste resolutie heeft. Qua settings staat alles nog als voorheen. Speel op 1440p.
Iemand enig idee?
Het is echt altijd wat, wordt er wel een beetje moe van.
Thnx, dat was het probleem! Nog nooit last van gehad... Stond op 50%h1ttent1t schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:42:
[...]
Bij Graphics => Display: staat je Render Resolution wel juist? Die springt soms automatisch naar 66% als je wegklikt tijdens het opstarten van de game.
gaf het beste resultaat, met waardeloze settings (want met die 0.5 schaling blijft er niet veel geheugen over van mijn rtx 2060 6gb). 2 of 3 games. Toen weer 6068.- begin met lage instellingen (de standaard instellingen die CoD aanraadt)
- zet je custom framerate limits in het options menu op custom en stel de bovenste in (ik heb hem gezet op 85, de andere twee op 50)
- je kunt nu alle instellingen (steeds) hoger zetten.
BEHALVE: TEXTURE RESOLUTION. ALS JE DIE OP HIGH ZET, LOOPT IE WEER VAST. Normal is het hoogste dat bij mij werkt. Je schermresolutie kun je gewoon hoog instellen (bij mij 2560 x 1440) en de effecten ook (althans in mijn geval).
Heeft iemand enig idee waarom ik dit spel op settings moet spelen die ik zowat met mijn laptop kan evenaren, en dat het dan nog steeds niet werkt? Is er een meer structurele oplossing?
Mijn pc is stable, ik heb het getest door furmark en cinebench tegelijkertijd te draaien, dat ging zonder problemen. Ook voor langere tijd. Ik draai Windows 10 versie 2004, en mijn drivers zijn zoveel mogelijk up to date.
https://support.activisio...t-details.html?event=9575 (ze zijn down atm) - dat is het niet?iVoidstep schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:10:
Ik snap niet waar ze mee bezig zijn. Gisteren een kleine update gehad en nu heb ik een permaban.. --
De meeste mensen deugen!
Ik had precies hetzeflde, mijn muis heb ik opnieuw mogen instellen ivm de gevoeligheidAardappelzakje schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:13:
Zojuist voor het eerst Season 5 gespeeld na de flinke download. Kan iemand mij vertellen of er iets gewijzigd is aan de aiming sensibility, field of view of andere bewegings-gerelateerde zaken voor PC? Voor zover ik heb kunnen zien staan al mijn waarden nog op mijn voorkeuren, maar voelt aiming echt behoorlijk anders. Daarnaast lijkt de bewegingssnelheid omlaag te zijn gegaan.
Update: na de tweede keer opstarten speelde het weer als vanouds. Geen idee waar het aan lag.

Ah nee helaas niet, was het maar zo'n feest. Nee op battlenet geeft ie al aan this account has been banned. Bij opstarten van de game account is permanently banned. Kan de campaign niet eens opstarten..Cassius schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:36:
[...]
https://support.activisio...t-details.html?event=9575 (ze zijn down atm) - dat is het niet?
Ik heb die oplossing ook geprobeerd maar geen enkel effect. Hij blijft bij mij kicken of een ping van 300/400 geven. Het eerste potje gaat vaak wel goed, daarna begint het gezeur. Ik vraag me soms echt af hoe ze het daar voor elkaar krijgen dat er altijd problemen zijn.MazeWing schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:55:
[...]
Deze post beschrijft het prima. Ik heb 'm van 0.85 naar 0.5 aangepast
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Ik moet echt RTX uitzetten., anders dropt het soms naar 14-20 FPS...
Echt wat een prutswerk is dit zeg, echt na elke grote update is het weer gezeik met de graphics. Dan weer rare lijnen om objecten heen, dan weer kleurren die fubar zijn, dan weer dat al je settings om zeep zijn en nu weer dit frame drop gezeik...
Hopelijk gaat de nieuwe COD er snel komen (en dan hopen dat dit soort problemen daar niet zijn) dan pleur ik deze zooi er meteen vanaf.
MuziekLiefhebbert
Zoals warzone en co-op. Speel dat nooit en neemt veel ruimte in beslag.
Nu moest ik onderstaande uitvoeren.
Follow these steps to manage and delete content.
Launch Call of Duty: Modern Warfare.
When you reach the main menu, select Options.
Navigate to the General tab.
Scroll to the bottom and select Game Installs.
Highlight any content you wish to uninstall. ...
Select Uninstall, then select Confirm.
Maar ik kan game install niet vinden.
Zou iemand kunnen kijken of die dat wel in het menu heeft.
Bedankt
ik heb onderstaande systeem, en elke keer als ik een instelling aanpas binnen Warzone dan stopt mijn CoD ermee met een melding over DirectX.. hij komt dan weer op het bureaublad en wanneer ik hem dan start krijg ik de melding dat ik het niet correct afgesloten heb -_-..
Ik heb anderen in game dit gevraagd maar die hebben dit probleem niet.. heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Want het is echt heel irritant..
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 190,- | € 190,- |
1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX5700 XT O8G Gaming | € 435,- | € 435,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Grijs | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Casemodding | Corsair Lighting Node PRO | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Fan-controllers en lcd's | Corsair RGB Fan LED Hub | € 15,- | € 15,- |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 63,90 | € 63,90 |
1 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 140mm | € 9,06 | € 9,06 |
1 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED (Single pack), 120mm | € 26,90 | € 26,90 |
2 | Ventilatoren | Corsair LL140 RGB 140mm Dual Light Loop RGB LED PWM | € 31,90 | € 63,80 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z F4-3200C16D-16GTZB | € 69,80 | € 69,80 |
1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG450M | € 109,32 | € 109,32 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 100,40 | € 100,40 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.173,03 |
bedankt alvast. Ik speel op dit scherm (als dat relevant is)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | AOC Q3279VWF Zwart | € 237,57 | € 237,57 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 237,57 |
Dit ook maar geprobeerd maar ik krijg bijna elk potje nog steeds een dev error 6068.MazeWing schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:55:
[...]
Deze post beschrijft het prima. Ik heb 'm van 0.85 naar 0.5 aangepast
Setup:
10700K (oc uitgeschakeld)
RTX2080 super (oc uitgeschakeld)
Ik heb -d3d11 geprobeerd
Ik heb Warzone een hoge prio gegegeven.
Opnieuw geïnstalleerd en daarvoor een reparatie uitgevoerd.
Ik heb echt geen idee wat ik nog meer kan proberen. Kan toch niet dat zn game met zn setup gewoon blijft crashen.
Stay hungry, stay foolish!
https://www.reddit.com/r/...pc_kills_performance_fps/
https://www.reddit.com/r/...lag_and_fps_drop/g40hyvt/
Hier ook nog steeds dev error 6068... Wat een k*t spel.RBN026 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:05:
[...]
Dit ook maar geprobeerd maar ik krijg bijna elk potje nog steeds een dev error 6068.
Setup:
10700K (oc uitgeschakeld)
RTX2080 super (oc uitgeschakeld)
Ik heb -d3d11 geprobeerd
Ik heb Warzone een hoge prio gegegeven.
Opnieuw geïnstalleerd en daarvoor een reparatie uitgevoerd.
Ik heb echt geen idee wat ik nog meer kan proberen. Kan toch niet dat zn game met zn setup gewoon blijft crashen.
Ik heb windows opnieuw geïnstalleerd en daarna geen enkel probleem meer gehad.ColeJ schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:13:
[...]
Hier ook nog steeds dev error 6068... Wat een k*t spel.
Stay hungry, stay foolish!
Edit 2159 Helaas nu weer crash... maar eentje de gehele avond uren gespeeld
Het helpt ook om de amd drivers te installeren zonder radeon adrenaline.
Toch wel jammer om te zien dat COD elk jaar weer gewoon het beste geoptimaliseerd is voor console, dus dat wordt voor de nieuwe COD misschien toch maar een PS5 versie..

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 6% gewijzigd door Farrell op 10-11-2020 20:39 ]
Had om het al iets beter te houden de campaign en coop eraf gegooid, maar dit is dus 36g in warzone alleen al
mogelijk ter voorbereiding van de launch van black ops cold war morgen?Powerblast schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:08:
Same, wederom een update van 36gb... had het afgelopen week terug opgenomen, maar de fun is er weeral vanaf, je bent meer bezig met updates installeren dan iets anders. Ik snap ook echt niet waar die 36gb weer in zit, dat moeten dan toch weer asset updates of iets dergelijks zijn.
Had om het al iets beter te houden de campaign en coop eraf gegooid, maar dit is dus 36g in warzone alleen al
Ik heb
x3700
2070s OC
16GB ram@3200
GPU standard 1920 MHz
Als ik mijn CPU op perf. zet steady 4300Mhz of op ECO 2222Mhz de FPS blijft hetzelfde.
Temps ~60gr
Monitor =2K met G.synch enabled 165HZ
Wat is precies je vraag, of mis ik het?Unknown Alien schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:50:
ff een vraag ben Nieuwsgierig
Ik heb
x3700
2070s OC
16GB ram@3200
GPU standard 1920 MHz
Als ik mijn CPU op perf. zet steady 4300Mhz of op ECO 2222Mhz de FPS blijft hetzelfde.
Temps ~60gr
Monitor =2K met G.synch enabled 165HZ
Als ik COD opstart dan zie ik rechts onderin mijn scherm opeens staan hoeveel RAM hij pakt.
Als ik COD afsluit dan zie ik "restoring 21 items" staan. Daarna hangt heel mijn OS, zelfs de leds van mijn KB staan stil. Hard reset is dan de enige mogelijkheid.
Daarna opstarten en de launcher denkt dat ik heel COD niet geinstalleerd heb, terwijl deze er wel degelijk opstaat.
Ik moet dan naar prgm files (x86) gaan en de launcher.exe opstarten. Hij gaat dan initiliazen en dan kan ik COD weer opstarten.
Iemand een idee wat dit is en hoe ik dat restoring items kan uitzetten. Ik zie verder niks staan
ik geef het toe ik heb ge cheat op warzone..
mijn acount is ook gebannen geweest daarvoor.
maar nu wil ik een nieuw start doen op warzone en kon ook 2 matchen starten en toen viel ik terug op 350ping
een week later.
wa wilt da nu zeggen dat ik nooit nimeer warzone kan spelen op min ip adres?
Ik hoop het!maffia-calogero schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:31:
hallo ik zit met een vraag...
ik geef het toe ik heb ge cheat op warzone..
...
wa wilt da nu zeggen dat ik nooit nimeer warzone kan spelen op min ip adres?
Interesting times...
Ik heb een ps5 en ik kan nu een ps5 versie of een ps4 versie downloaden van modern warfare.
Kunnen wij samen spelen met cross play uit als ik een ps5 versie heb en mijn vrienden nog een ps 4 versie.
(Voor alleen de campaign vind ik 70€ echt teveel, zeker gezien de reviews).
Hopelijk gaan ze online en de campaign ooit los verkopen...
Mijn zoontje heeft hier ook last van sinds deze week. Ik zelf (andere pc) heb nergens last van.Farrell schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:38:
Vandaag voor de tweede keer weer een update. Ik word daar zo moe van. Ik heb ook nog steeds ontzettend vaak last van de Error Code BLZBNTBGS000003F8, heb alle suggesties op reddit al geprobeerd, maar niks werkt. Heeft iemand hier een gouden tip?
Heb je dit ooit nog opgelost? Een re-install van het spel of volledige windows re-install overweeg ik nu. Hebben we ervaring of dit echt iets oplost?
Basement Bios ---- Exo-S
Jazekers, het waren router settings. Welke precies, dat weet ik niet meer.Mystikal schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:48:
[...]
Mijn zoontje heeft hier ook last van sinds deze week. Ik zelf (andere pc) heb nergens last van.
Heb je dit ooit nog opgelost? Een re-install van het spel of volledige windows re-install overweeg ik nu. Hebben we ervaring of dit echt iets oplost?
Ai dat is wel interessant, want ik heb een nieuwe router geinstalleerd. Weet je ook niet meer in welke hoek ik het moet zoeken?Farrell schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 09:24:
[...]
Jazekers, het waren router settings. Welke precies, dat weet ik niet meer.
Basement Bios ---- Exo-S
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
MP: de hele tijd moet je je wapen opnieuw kiezen, gewoon tijdens de game zelf. En het geluid is ook niet goed. Stemmen van andere spelers gaan via mijn monitor ipv headset.

Dacht al: wat heb ik nu weer verkl@@t, maar de eerste reflex moet idd zijn: wat heeft infinity weer verkl@@t 🤣
Interesting times...
Ben je hier al achter gekomen? Ik heb namelijk hetzelfde. Interesse in MW 2019 maar dus puur voor de campaign.Skating_vince schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:42:
Deze game en ook Cold War zou ik graag willen kopen. Ik speel echter alleen de campaign, want voor online gamen heb ik de tijd niet. Ik kan het spel nu nog steeds alleen voor de volle mep vinden. Zie ik iets over het hoofd of wordt dit nergens meer verkocht, alleen door de maker/uitgever zelf en kan ik wel vergeten om deze voorlopig/ooit voor een lagere prijs te vinden?
(Voor alleen de campaign vind ik 70€ echt teveel, zeker gezien de reviews).
Hopelijk gaan ze online en de campaign ooit los verkopen...
Nope, ondertussen veel andere games gespeeld en sinds bekend is dat Microsoft mogelijk Activision over gaat nemen, wacht ik wel tot ze op Game Pass staan haha. Sorry dat ik je niet kan helpen!MetalSonic schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:16:
[...]
Ben je hier al achter gekomen? Ik heb namelijk hetzelfde. Interesse in MW 2019 maar dus puur voor de campaign.
Helder, bedankt voor je reactie. Ik zal nog eens Googlen op een key.Skating_vince schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:02:
[...]
Nope, ondertussen veel andere games gespeeld en sinds bekend is dat Microsoft mogelijk Activision over gaat nemen, wacht ik wel tot ze op Game Pass staan haha. Sorry dat ik je niet kan helpen!
30 euro, nog wat veel voor 5-10 uur sp avontuur
Inderdaad, daarvoor heb je bijna een jaar Game Pass (met de "truuk"). Staat ie straks waarschijnlijk ook op. Maar nu dwalen we wel afMetalSonic schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:23:
https://eu.shop.battle.ne...l&utm_campaign=allkeyshop
30 euro, nog wat veel voor 5-10 uur sp avontuur
Ik ben in COD multiplayer bezig met de Mission -Factory Approved , ik moet hier Destroy 10 vehicle(s) with APC
In Groundwar gegaan een APC gepakt en enemy vehicles aan gort geknald met en zonder vijand erin maar geen enkel resultaat, helicopters , jeeps enz enemy UAv uit de lucht geschoten maar ook niks?
Zie als ik er op google veel klachten al jaren dat deze opdracht niet werkt maar niet echt een oplossing, op Reddit enz .
Wie o wie heeft voor mij de oplossing aub
bijvoorbaat dank
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.