Error 6068... Ik heb alles geprobeerd wat ik kon vinden. Alles. Die cache schaling naar 0.5 ipv 0.85 en dit:
- begin met lage instellingen (de standaard instellingen die CoD aanraadt)
- zet je custom framerate limits in het options menu op custom en stel de bovenste in (ik heb hem gezet op 85, de andere twee op 50)
- je kunt nu alle instellingen (steeds) hoger zetten.
BEHALVE: TEXTURE RESOLUTION. ALS JE DIE OP HIGH ZET, LOOPT IE WEER VAST. Normal is het hoogste dat bij mij werkt. Je schermresolutie kun je gewoon hoog instellen (bij mij 2560 x 1440) en de effecten ook (althans in mijn geval).
gaf het beste resultaat, met waardeloze settings (want met die 0.5 schaling blijft er niet veel geheugen over van mijn rtx 2060 6gb). 2 of 3 games. Toen weer 6068.
Heeft iemand enig idee waarom ik dit spel op settings moet spelen die ik zowat met mijn laptop kan evenaren, en dat het dan nog steeds niet werkt? Is er een meer structurele oplossing?
Mijn pc is stable, ik heb het getest door furmark en cinebench tegelijkertijd te draaien, dat ging zonder problemen. Ook voor langere tijd. Ik draai Windows 10 versie 2004, en mijn drivers zijn zoveel mogelijk up to date.