Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 08:05
Hier ook sinds enkele updates random crashes. Kan een potje gungame niet eens afmaken. Crash naar desktop zonder foutmelding.

I9-9900K met een RTX 2080 TI. Alles al geprobeerd - oude drivers, nieuwe drivers. Met DDU iedere keer de drivers verwijderd.
Iemand nog een suggestie? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Thijmen schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 12:59:
Hier ook sinds enkele updates random crashes. Kan een potje gungame niet eens afmaken. Crash naar desktop zonder foutmelding.

I9-9900K met een RTX 2080 TI. Alles al geprobeerd - oude drivers, nieuwe drivers. Met DDU iedere keer de drivers verwijderd.
Geen idee.. iedergeval goed zuur met zo’n pc lijkt me :?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
Korkss schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:10:
[...]

Geen idee.. iedergeval goed zuur met zo’n pc lijkt me :?
Ja - enorm frustrerend en jammer van mijn tijd. Ik lees allemaal verhalen van dat mensen na het opstarten van de game de executable hernoemen. Raar, maar laat ik het vanavond eens proberen. Ik hoop dat ik lotgenoten hier vind die het al verholpen hebben :) Is natuurlijk bizar dat dat voorkomt met een game van dit kaliber...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Thijmen schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:14:
[...]

Ja - enorm frustrerend en jammer van mijn tijd. Ik lees allemaal verhalen van dat mensen na het opstarten van de game de executable hernoemen. Raar, maar laat ik het vanavond eens proberen. Ik hoop dat ik lotgenoten hier vind die het al verholpen hebben :) Is natuurlijk bizar dat dat voorkomt met een game van dit kaliber...
Ja als ik het grote internet zo lees, knijp ik in mijn handjes dat alles prima werkt hier!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb dit ook eens gehad. Probeer de game eens als administrator te starten? Dus even de exe file opzoeken en deze in de eigenschappen op Administrator te forceren. Dit verhielp bij mij het probleem.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
DAMAGE schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:34:
[...]

Ik heb dit ook eens gehad. Probeer de game eens als administrator te starten? Dus even de exe file opzoeken en deze in de eigenschappen op Administrator te forceren. Dit verhielp bij mij het probleem.
Dus de game zelf, en niet de Battle.net launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Thijmen Yep, exact. Ik zit nu niet bij de PC dus kan je het path niet geven, maar denk dat je er wel achter komt. Bij mij hielp dit. Had ook zoals jij alles geprobeerd, niets hielp. Reinstall van de drivers had één keer eventjes geholpen maar verviel daarna weer in hetzelfde. Zelfs reinstall van de game gedaan. Hielp ook niet. Dus dat was het probleem niet. Ik dacht toen fuck it, ik probeer het eens. En wonder boven wonder werkte het ook nog.

Bij mij crashede ie trouwens altijd op het zelfde moment naar de desktop. Ik start de game en zodra hij wilde gaan inloggen was het al pats, over en uit.

[ Voor 4% gewijzigd door DAMAGE op 30-05-2020 15:43 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
DAMAGE schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:42:
@Thijmen Yep, exact. Ik zit nu niet bij de PC dus kan je het path niet geven, maar denk dat je er wel achter komt. Bij mij hielp dit. Had ook zoals jij alles geprobeerd, niets hielp. Reinstall van de drivers had één keer eventjes geholpen maar verviel daarna weer in hetzelfde. Zelfs reinstall van de game gedaan. Hielp ook niet. Dus dat was het probleem niet. Ik dacht toen fuck it, ik probeer het eens. En wonder boven wonder werkte het ook nog.

Bij mij crashede ie trouwens altijd op het zelfde moment naar de desktop. Ik start de game en zodra hij wilde gaan inloggen was het al pats, over en uit.
Ah, dat is wel een wezenlijk verschil. Hier game ik gewoon met een maat en pats, vlak voor het einde van de game (uiteraard wanneer ik stijf bovenaan sta) gooit 'ie mij er uit :'(. Maar we gaan het proberen vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Thijmen hoor het wel of het geholpen heeft. Ik had ook alle overclocks die ik had op een gegeven moment maar ongedaan gemaakt om te kijken of dat het was maar dat hielp ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
DAMAGE schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:56:
@Thijmen hoor het wel of het geholpen heeft. Ik had ook alle overclocks die ik had op een gegeven moment maar ongedaan gemaakt om te kijken of dat het was maar dat hielp ook niets.
Helaas - krijg dan dat de connectie met de Blizzard servers verbroken is... het hernoemen van de executable na het openen van de game biedt ook geen oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 19:49

Alle overlays uit? Maak je gebruik van een muis waarbij je de DPI kan veranderen? Draai je een development environment (iets met python bijv) die op de achtergrond services draait? Helpt het verwijderen van de modernwarfare.exe en een scan/repair in de battlenet launcher wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Bij vastlopers van x seconden en dan een crash to desktop zonder boodschap is het vaak een applicatie op de achtergrond die in conflict is met de anticheat.
In mijn geval is het Argus Monitor, kan vanalles zijn: Sluit zoveel mogelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
Inderdaad, heb als laatste redmiddel echt ALLES afgesloten bij opstarten. Lijkt nu wel fatsoenlijk te werken. Nu een voor een aanzetten en maar weer herstarten tot ik de dader heb gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 19:00
unfor schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 17:44:
Bij vastlopers van x seconden en dan een crash to desktop zonder boodschap is het vaak een applicatie op de achtergrond die in conflict is met de anticheat.
In mijn geval is het Argus Monitor, kan vanalles zijn: Sluit zoveel mogelijk af.
Argus Monitor Heb ik ook draaien, maar lijkt geen conflict te geven. Wel tig keer gehad, vooralsnog lijkt het daar vooral iCue en GHub voor mijn muis en toetsenbord conflicteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
Wekko306 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:49:
[...]

Argus Monitor Heb ik ook draaien, maar lijkt geen conflict te geven. Wel tig keer gehad, vooralsnog lijkt het daar vooral iCue en GHub voor mijn muis en toetsenbord conflicteren.
Ja, ik heb ook iCue en GHUB. Echter, voorheen nooit last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:30
Thijmen schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:14:
[...]

Bij mij hielp dit op het begin. Doe het uit gewenning nu nog steeds. 8) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 09:18

Ik heb dat de afgelopen week ook gehad. En dan had ik niet eens de specs die jij draait. Normaliter zijn problemen met RTX kaarten niet zo vaak aan de orde.

Ik kreeg last met de 445... drivers, random crashes. Alleen dan screen freezes. Ik heb ok van alles geprobeerd, Nvidia instellingen, etc. Etc. Etc. Oudere drivers, nieuwste drivers 446.... alleen toen kreeg ik last van blur. Mijn 1070ti renderde niet goed meer, alleen als ik stil stond werd het beeld weer scherp.

Voor mij was de oplossing, clean W10 instal omdat ik mijn WW niet meer wist in de Save modus. Dat werden uiteindelijk 2 x installeren omdat ik bij de tweede keer ook de format over de SSD heb gegooid. 209Gb download COD (heel blij met mijn nieuwe 500Mbit Abbo).

Daarna de 446. Drivers incl GeForce experience geïnstalleerd. Liep als een zonnetje. Ik moet ook nog verder testen online, maar nu draait het weer in de hoogste instellingen voor mijn kaart.

Ik weet niet of jij zit te wachten op complete instals, maar even de boel opschonen heeft geholpen.

Omdat ik door de bomen het Bosniër meer zag heb ik nog even getwijfeld om ook een RTX of een Radeon XT te kopen, maar voor nu heeft het gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:01
Mijn kameraad heeft een radion RX 8700 XT en helaas stuitert zijn game heel erg.
Reddit staat er vol van :/

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 23:57
Tsja, ik heb van de één op het andere moment een DEV Error 6068?? Nooit eerder gehad. Net even gechecked en nu moet ik volgens Activision allerlei zaken aanpassen in MIJN hardware en software. WTF, nooit een probleem gehad. Fix die shit zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 15:55

ronalddus

Buffalo77

Beste tweakers,

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker (en nu lukt het me helemaal niet meer om op te starten) de melding ERROR: blzbntbgs00000002.

Soms lukt het door het mapje C:\Users\*Naam*\Documents\Call of Duty Modern Warfare te verwijderen en door de 'scan and repair' optie te gebruiken in BattleNet.

Nadat ik de error heb gekregen, krijg ik voor 2/3 minuten ook geen internetpagina geladen en als ik BattleNet herstart lukt het niet direct om Online te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zN6rrsmjlwFqfYeCdV6haAKCd9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ofkLidKkG8aeAIitzsATbG9m.jpg?f=fotoalbum_large

Ik begrijp niet goed waarom dit gebeurt. Heeft iemand een idee?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
ronalddus schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:53:
Beste tweakers,

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker (en nu lukt het me helemaal niet meer om op te starten) de melding ERROR: blzbntbgs00000002.

Ik begrijp niet goed waarom dit gebeurt. Heeft iemand een idee?
Kreeg die melding gisteren ook weer steeds, kwam het spel niet in. Ik heb toen de blizzard client afgesloten (rechtsonder taakbalk) en opnieuw opgestart. Toen stond er dat ik offline was, klikte ik op inloggen en spel gestart. Toen ging t wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 15:55

ronalddus

Buffalo77

peakaboo schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:21:
[...]

Kreeg die melding gisteren ook weer steeds, kwam het spel niet in. Ik heb toen de blizzard client afgesloten (rechtsonder taakbalk) en opnieuw opgestart. Toen stond er dat ik offline was, klikte ik op inloggen en spel gestart. Toen ging t wel goed
Bij mij sluit BattleNet direct af na het starten.
Het is gek, want daarna kan ik dus niet gelijk inloggen bij BattleNet en duurt het een paar minuten voordat dit weer mogelijk is.

Ook is mijn internetverbinding (whatsapp pc en explorer) even weg

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karbas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-06 19:43
Sinds enige tijd heb ik ook last van crashes in de game. Soms gaat het een hele avond prima en de andere avond kan ik geen enkel potje Warzone spelen zonder dat de game crasht. Ik kom de game wel gewoon in, speel iets van 10 minuten en dan een freeze met een foutmelding (zie afbeelding). Eerst leek het in solo's goed te gaan en trio's/squads te crashen. Dus ik dacht dat het misschien aan Discord lag (overlay staat al uit). Nu crasht de game echter ook in solo matches. Ik krijg verschillende foutcodes, zie afbeelding. Meestal is het deze, maar soms ook DEV error 6328.

Het rare is dat de problemen er zijn sinds ik mijn niet werkende (corsair) RAM geheugen heb geswitched met mijn huidige G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB. Mijn oude RAM geheugen liet WoW crashen wanneer ik deze op 3200 Mhz liet lopen. Warzone liep toen wel stabiel. Met de nieuwe RAM draait WoW prima op 3200 Mhz, maar is Warzone het probleem. Echter kan dit ook best komen door een Warzone patch, want ik zie veel mensen die problemen hebben nadat ze een willekeurige warzone patch hebben gedownload.

Google/reddit en activision forum al afgespeurd naar mogelijke oplossingen. Het volgende heb ik allemaal geprobeerd.

- Grafische instellingen in game aangepast (alles op t hoogst/alles op t laagst), van borderless windowed naar fullscreen.
- Virtueel geheugen aangepast (eerst naar 15000, vandaag naar 45000).
- Fullscreen Optimization uitgezet bij zowel launcher als .exe
- Modernwarfare.exe veranderd naar Modernwarfe1.exe
- Alle overlay programma's op de achtergrond uitgezet (ook Kaspersky virusscanner)
- Aanpassingen gedaan in het .config bestandje van Warzone
- Prioriteit in Taakbeheer > Details van 'Hoog' naar 'Normaal' gezet
- Als administrator starten

Momenteel ben ik de game aan het herinstalleren, waar ik tegenop zat (want toch weer 100+ gig downloaden).

Wat ik nog wil proberen mocht een reinstall niet werken:
- Additional Command Line Arguments in Blizzard launcher invullen met -d3d11
- Drivers van mijn RX 5700 opnieuw installeren.

Mijn setup is als volgt:
CPU: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
RAM: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
GPU: Powercolor Red Devil Radeon RX 5700
PSU: Corsair RM550x (2018) Zwart
Monitor: AOC CQ27G2U/BK Zwart

Ik draai de game normaal gesproken op 2560 x 1440p. Ook met 1080x1920p crasht de game. De fps heb ik op 144 gelocked, maar ook als ik deze op 100 zet maakt het geen verschil.

Het frustrerende is dat ik al veel heb geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Dit terwijl mijn vriendin, die op mijn oude setup speelt, nergens last van heeft. De handelingen die ik uitvoer om het te fixen zeggen mij ook weinig tot niets. Ik heb geen idee wat ik doe en dus ook niet of en hoe ik het eventueel fix. Zelf zat ik nog te denken of het misschien komt dat ik de game op mijn intel 660p M.2 heb staan en mijn besturingsysteem op mijn Kingston SSD, terwijl mijn .players map weer op mijn HDD onder 'mijn documenten' staat. Kan het hier iets mee te maken hebben?

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn reinstall en de volgende stappen waarmee ik Warzone probeer te fixen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vV41WeNz5ML11peLMIFeMBqq9r0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/phMOgCp9NTd4KYGkQr4TJ0Y7.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Met al die ''zgn'' fixes die je op internet vindt is het inderdaad lastig te volgen wat nu echt werkt en voor je het weet heb je meer/andere problemen dan voorheen lol.. je leest de meest vreemde dingen (koop een nieuwe router, reinstall windows ja hallo!

Gevoelsmatig was voor mij de enige fix om je VideoMemoryScale = 0.5 te tweaken (normaal op 0.85 meen ik)
Dit doe je in folder: C:\Users\<naam>\Documents\Call of Duty Modern Warfare\players
En het bestand heet adv_options

dit zou er voor moeten zorgen dat je vid geheugen niet volgepompt wordt (klinkt gek, want van de 8 gig kom ik op ultra settings niet eens in de buurt van ''vol'', anyway... sinds ik dit heb aangepast naar 0,5 heb ik geen dev errors meer gehad. Ik kan niet 100% zeker zeggen dat het hierdoor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karbas
Thnx Peakaboo.

De VideoMemoryScale had ik inderdaad getweeked. Dat bedoelde ik met (Aanpassingen gedaan in het .config bestandje van Warzone). Dit was nogal cryptisch omschreven, maar omdat ik de game net had geuninstalled kon ik niet meer achterhalen hoe dit bestandje precies heette. adv_options dus.

Bij mij leek dit niet te helpen (hoewel ik m op 0,55 had gezet en niet 0,5).

Vanochtend is de reinstall afgerond. Heb al snel even geprobeerd tussen het thuiswerken door, maar het crashte niet. Vanavond maar even kijken of het goed gaat als ik wat langer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
peakaboo schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:59:
dit zou er voor moeten zorgen dat je vid geheugen niet volgepompt wordt (klinkt gek, want van de 8 gig kom ik op ultra settings niet eens in de buurt van ''vol'', anyway...
Heb je dat wel eens gecheckt met de Radeon overlay tool of GPU-Z ofzo? ;) Ja, als je in de CoD settings kijkt kom je niet over de 5GB heen ofzo, maar wat hij echt doet ondertussen is iets anders. Bij mij toonde hij constant het hele GPU geheugen vol, en na het tweaken van die waarde naar 0.75 niet meer en geen crashes en stutters meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karbas
Update. Na vanavond een aantal potten gespeeld te hebben loopt het spel weer vast. Solo's gingen wel (zonder discord). Nu in Squads loopt de game weer vast.. Ook een pot zonder discord geprobeerd in Squads, maar dit hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karbas
Zojuist mijn AMD GPU drivers opnieuw geïnstalleerd, later vandaag maar eens testen of dit de crashes verhelpt.https://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1954180/36

Update 8/6/2020:
De reinstall van mijn AMD drivers lijkt het probleem te hebben verholpen!

[ Voor 21% gewijzigd door Karbas op 08-06-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achterstand
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-07-2020
Hallo, ik ondervind sinds kort problemen met mijn game. Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden, ik heb sinds kort een nieuwe pc: 3800X, 5700XT en 16GB werkgeheugen geklokt op 3200MHz. Ik speelde de eerste paar dagen met mijn beeldscherm op 144Hz, ik wilde vandaag Call of Duty spelen ging steeds mijn beeld flikkeren.

Van alles geprobeerd: drivers eraf met DDU, oude drivers en nieuwste drivers en niks werkt. Nu heb ik mijn beeldscherm op 120Hz gezet en het spel zelf ook, nu flikkert de game niet meer. Alleen ik wil alles gewoon op 144Hz spelen, ook dit spel. (Ik weet dat die 144 frames haalt, dit deed die voorheen ook) Is dit een bekend probleem of is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-06 08:07
Nou bij mij blijft nu voor het eerst de update hangen op 320 b/s. Op de ps4 vloog de download er door maar op PC blijft die hangen. Wat een gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

De Nelis

en anders maar niet...

dm-dutchman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:54:
Nou bij mij blijft nu voor het eerst de update hangen op 320 b/s. Op de ps4 vloog de download er door maar op PC blijft die hangen. Wat een gezeik.
Regio al op America gezet en de update gepauzeerd en gestart? Vaak wil dat wel helpen met de snelheid.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Laatst online: 17-06 08:07
De Nelis schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:55:
[...]

Regio al op America gezet en de update gepauzeerd en gestart? Vaak wil dat wel helpen met de snelheid.
Ik heb alle opties die in dit forum staan als ik zoek naar download uitgevoerd. maar zonder succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

dm-dutchman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:59:
[...]

Ik heb alle opties die in dit forum staan als ik zoek naar download uitgevoerd. maar zonder succes...
De rest er helaas niks anders dan heel veel geduld hebben en een andere hobby te gaan uit voeren. Bij mij hielp het schakelen tussen regio's wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als ik mijn VPN aanzet met een amerikaans ip adres en naar de amerikaanse regio switch in battlenet werkt ie wel gewoon op volle snelheid. Dit was de enige oplossing voor mij.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
pause download
logout
change region to Asia sign back in
change reason above play to aisa
press cogwheel go to the download bit and change it from 0 too 500 press resume
Your download should now be between 400-500 kbps let this play for 20 seconds then without pausing go back into the settings and change from 500 too 0 and you’ll have full download back

van 3 bytes/s naar 5mb dus werkt een klein beetje.

[ Voor 6% gewijzigd door Tomski1986 op 11-06-2020 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:38
van 70kb/s naar 12MB/s .. lekker --> Asia

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 12:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

~11MB/s op Canada server van NordVPN
EU leek echt niets te doen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
2MB/s komende van 3 byte

taalgebruik

[ Voor 37% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2020 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:38

Martinspire

Awesomeness

Hier al een tijdje 0kb/s. Hij is niet boven de 2mbit uitgeweest en <10kb doet ie al sinds ik ging eten. Lekkere servers weer :/

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-06 14:12
Gaat nergens meer over, prutsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:20
Ziet er een beetje blurry onscherp uit in menu's. Resolutie schaal staan gewoon op 100%

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 16:15
pfff. testen ze uberhaupt zo een update? Zelfde als de vorige 2 seasons. Alleen nu kom ik niet verder dat het main menu . meteen een dev Error 5523....

om te huilen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Heeft iemand hier een upgrade gedaan an 8GB naar 16GB RAM? Ik ben benieuwd naar hoeveel verschil dit maakt.

Ik speel nu op een i5-3450, 8GB RAM, R9 380 4GB. Het werkt, maar het is geen ideale spelervaring. Voordat ik een berg geld uitgeef aan een upgrade van CPU/MB/RAM en/of de videokaart, was ik benieuwd of een relatief goedkope geheugen upgrade deze PC nog wat langer mee laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Tk55 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:03:
Heeft iemand hier een upgrade gedaan an 8GB naar 16GB RAM? Ik ben benieuwd naar hoeveel verschil dit maakt.

Ik speel nu op een i5-3450, 8GB RAM, R9 380 4GB. Het werkt, maar het is geen ideale spelervaring. Voordat ik een berg geld uitgeef aan een upgrade van CPU/MB/RAM en/of de videokaart, was ik benieuwd of een relatief goedkope geheugen upgrade deze PC nog wat langer mee laat gaan.
Je zult weinig tot niets merken in-game aan de upgrade naar 16GB. Het een en ander zal misschien een fractie sneller laden, maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
De Nelis schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:17:
[...]

Je zult weinig tot niets merken in-game aan de upgrade naar 16GB. Het een en ander zal misschien een fractie sneller laden, maar that's it.
Waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Tk55 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:40:
[...]

Waar baseer je dat op?
Mijn eigen ervaring, van 8GB naar 16GB gaat niet opeens veel meer FPS geven, zeker niet op een dergelijke configuratie. Meer werkgeheugen maakt een computer niet sneller, je kan meer tegelijkertijd op dezelfde snelheid.

[ Voor 16% gewijzigd door De Nelis op 13-06-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online

YouTube: Will More RAM Make your PC Faster?? (2020)

Je zal mogelijk wel wat verbetering merken, voornamelijk vanwege hogere minimum FPS als je minder naar page file hoeft te swappen bijvoorbeeld. Het is een poging waard maar aan de andere kant ben je dan DDR3 geheugen aan het kopen wat je niet mee kan nemen als je toch uiteindelijk besluit om een nieuwere video kaart of complete setup te kopen.

Je zal meer merken van CPU & GPU upgrades (MW likes more cores and fast cores), en eigenlijk kun je dan net zo goed een upgrade kitje ergens proberen te scoren. Maar als dat nog even niet in het budget zit, misschien een tweedehands 16GB kitje checken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
@Propane Bedankt! Het zijn inderdaad de lage minimum fps en de framedrops die het spelplezier het meest beïnvloeden.

De videokaart upgraden is al snel 200-300 euro. Upgraden van CPU/MB/RAM is ongeveer 300 euro, als je uitgaat van een Ryzen 3600. In dat geval zou ik ook een nieuwe voeding en behuizing kopen (+100 euro).

Een extra setje van 8GB DDR3 is daarentegen tweedehands een paar tientjes. Als dat deze PC nog een jaar of langer mee laat gaan, lijkt me dat een prima aankoop ;)

Als ik een setje op de kop weet te tikken, zal ik het zeker benchmarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce

Een i5 is echt een bottleneck bij de nieuwe games aan het worden.
Van 8 naar 16gb gaat niet het gewenste resultaat leveren ben ik bang voor.
Ben zelf van een I7 4770K 16gb na een amd ryzen 3600 gegaan omdat mijn 1070Ti een bottleneck was.
Nergens geen problemen meer mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Bassbounce op 13-06-2020 23:16 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Laatst online: 11:00
Achterstand schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:05:
Hallo, ik ondervind sinds kort problemen met mijn game. Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden, ik heb sinds kort een nieuwe pc: 3800X, 5700XT en 16GB werkgeheugen geklokt op 3200MHz. Ik speelde de eerste paar dagen met mijn beeldscherm op 144Hz, ik wilde vandaag Call of Duty spelen ging steeds mijn beeld flikkeren.

Van alles geprobeerd: drivers eraf met DDU, oude drivers en nieuwste drivers en niks werkt. Nu heb ik mijn beeldscherm op 120Hz gezet en het spel zelf ook, nu flikkert de game niet meer. Alleen ik wil alles gewoon op 144Hz spelen, ook dit spel. (Ik weet dat die 144 frames haalt, dit deed die voorheen ook) Is dit een bekend probleem of is er iets aan te doen?
Hier ook een 3800x en 5700xt 144hz scherm fps geen limiet en niks aan de hand. Heb je alles uit staan bijv enhanced sync dat was bij mij wel een issue maar laatste 3 maanden geen crashes of wat dan ook.

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Bassbounce schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:13:
[...]

Een i5 is echt een bottleneck bij de nieuwe games aan het worden.
Van 8 naar 16gb gaat niet het gewenste resultaat leveren ben ik bang voor.
Ben zelf van een I7 4770K 16gb na een amd ryzen 3600 gegaan omdat mijn 1070Ti een bottleneck was.
Nergens geen problemen meer mee.
Ik begrijp je niet helemaal. Bedoel je dat je CPU een bottleneck was voor je 1070?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Tk55 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 00:24:
[...]

Ik begrijp je niet helemaal. Bedoel je dat je CPU een bottleneck was voor je 1070?
Ja ook, echter bij games zoals Battlefield V loopt een i7 4770k al op zijn tenen een i5 dan al helemaal.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dameuk
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-08-2024
Ik wilde (voor de eerste keer) een potje Warzone doen maar loop voortdurend tegen deze foutmelding aan met het openen van Warzone: https://i.imgur.com/3hSGTnK.jpg

Het updaten ging prima, en zodra ik Warzone blokkeer in een firewall krijg ik een andere melding, dus er lijkt wel gewoon dat verbinding gemaakt wordt. Ik heb ook geprobeerd de poorten te forwarden en andere dns server in te stellen, maar geen van beide lijkt te helpen. Switchen van regio en uit- en weer inloggen heeft ook geen effect. Ik zou dit graag willen fixen :+ |:(

[ Voor 56% gewijzigd door Dameuk op 17-06-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc77z
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Dameuk schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:47:
Ik wilde (voor de eerste keer) een potje Warzone doen maar loop voortdurend tegen deze foutmelding aan met het openen van Warzone: https://i.imgur.com/3hSGTnK.jpg
Start je hem op vanuit battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dameuk
Luc77z schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:28:
[...]

Start je hem op vanuit battle.net?
Ja, vanuit de launcher. Volgens mij krijg ik (in-game) een error als ik direct vanaf de warzone .exe probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 10:29
Volgens mij zijn er sowieso serverproblemen, want bij mij is het ook een groot lagfeest met disconnects....

Edit: zojuist probleemloos een potje afgerond, en na afloop kreeg ik een ~120mb update doorgepusht... Denk dat het daarmee te maken heeft.

[ Voor 39% gewijzigd door CousinBoneless op 17-06-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits!
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-06 16:06
Ik heb problemen met de schaduwen in het spel die "flikkeren".
Heeft iemand daar ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 23:57
Het wordt er allemaal niet beter op moet ik zeggen. Er zit per potje zoveel verschil in de beleving, en waar het aan ligt? Gisteren paar potjes gespeeld. Het ene potje gaat alles super goed, lijkt alsof ik echt alles raak, het volgende potje is het net alsof ik voor de eerste keer speel, constant te laat, aimen werkt niet, geen idee.

Het valt met ook op dat de balans in de teams soms heel vreemd is. Eerder lag de uitslag wel dicht bij elkaar. Nou heb je potjes waar het ene team heeelll goed is met bijna iedereen KD van boven de 1 en het andere team heeelll slecht met een KD van iedereen onder de 1 met bijv als uitslag 75 - 42 oid. Dat kan een keer voorkomen, maar niet zo vaak.

Kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit te maken heeft met de servers / host. Gaat soms helemaal nergens over en erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Wel knap net, was ik mee aan het kijken bij mijn maatje in een potje plunder, zag ik iemand landen.
Hij richt ernaar en ik zie hem gewoon een halve meter erachter schieten.
Hij word gek, ik zeg, ja; schiet er dan niet achter.
Eum ik zat er los op, zegt hij, maar geen hitmarkers. Nu, ik geloof hem, want het is niet de eerste de beste en zou zeker toegeven als hij erachter zat.
Er kloppen idd een paar zaken in sommige potjes niet. Ook tijdens het potje kan de server wel eens veranderen van SUPER bullets naar FAKE bullets.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 10:02

SveNRG

Onderweg

Ik had DirectX related crashes toen ik fps had gelocked. Gewoon op unlimited geen problemen meer. Nog steeds vervelende freezes in campaign. Echt 1 a 2 seconden freeze om de 30 seconden gameplay, bijna te frustrerend. Alles in de background gekilled en Geforce Experience optimized settings. Systeem draait normaal 70-90 fps op 1440p. In Warzone nergens last van.

All that you know, is at an end

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• btray
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-05 09:06
Dameuk schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 16:47:

Het updaten ging prima, en zodra ik Warzone blokkeer in een firewall krijg ik een andere melding, dus er lijkt wel gewoon dat verbinding gemaakt wordt. Ik heb ook geprobeerd de poorten te forwarden en andere dns server in te stellen, maar geen van beide lijkt te helpen. Switchen van regio en uit- en weer inloggen heeft ook geen effect. Ik zou dit graag willen fixen :+ |:(
Ik heb het kunnen oplossen via het acitivision community forum! Heeft me wekenlang geteisterd en ook zowat alles geprobeerd. Bleek over enkele andere poorten te gaan op de modem...
PB me ff voor de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashiki
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22-06-2020
Hallo, ik ben mss wat laat, maar heb de free versie nog maar een week geleden geinstalleerd.
Had COD afgezworen toen ze met jetpacks begonnen en op muren konden lopen, voor mij ging het enkel om het schieten. Hijacked, rust, firing range zijn dan ook 1 van mijn favo mappen.
Nu heb ik warzone gedownload om met collega's te spelen, maar heb nog nooit shooters gespeeld op de pc waardoor ik het met een X-box 1 controller wilde spelen.
Met bluetooth verbinding lukt niet (heb met een activision ambassador gechat om het te doen werken) maar mijn kabel waarmee ik mijn bakje (kabel van een batterij die ik apart gekocht heb) moet opladen werkt ook niet.
Toen heb ik geleerd dat er een verschil bestaat tussen laden en data transfer-kabel, maar op de desbetreffende kabel staat er wel een data icoontje. Welke kabel moet ik dan kopen, of zijn alle snellader kabels automatisch met data transfer aders?
Excuses voor de hele tekst en hopelijk een spoedig antwoord zodat ik snel terug kan leren COD spelen als een pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:26
Iemand enig idee waarom screen mode zich steeds zelf van Fullscreen naar Fullscreen Borderless zet? Dit altijd samen met de Render Resolution... die zet zich altijd van 100 naar 66 (laagste waarde). Zo irritant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
yinx84 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:24:
Iemand enig idee waarom screen mode zich steeds zelf van Fullscreen naar Fullscreen Borderless zet? Dit altijd samen met de Render Resolution... die zet zich altijd van 100 naar 66 (laagste waarde). Zo irritant!
Dit gebeurt als je rondklikt in windows nadat je op play klikt.
Diverse mogelijkheden om te voorkomen:
1. niet rondklikken.
2. config read only maken.
3. fullscreen extended gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dameuk
Hierbij een waarschuwing voor anderen die wel eens een debugger gebruiken. Ik heb goede reden om te geloven dat mijn Blizzard account zeer recent permanent werd geband vanwege het open hebben van staan van een debugger (x64dbg, die uiteraard een ander proces aan het debuggen was).

[ Voor 6% gewijzigd door Dameuk op 24-06-2020 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@418O2 Kan die Discord server uit de startpost gehaald worden? De admin daar zit als kleine kleuter iedereen te bannen en berichten te verwijderen als het hem niet aan staat. Komt opeens met een heel emotioneel bericht over wat er wel niet gebeurt is en als je daar dan op reageert, als volledig buitenstaander, krijg je een ban.

Ik denk niet dat je zo'n server moet willen adverteren op Tweakers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 22:29
Iemand anders last van server disconnect bij opstarten mw ?

gechecked voor update, file scan&repair gedaan. Niks aan de hand, maar krijg elke keer een disconnect ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits!
zijn er mensen met connectie problemen? Mijn game kan niet meer connecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits!
ymaenhout schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:56:

gechecked voor update, file scan&repair gedaan. Niks aan de hand, maar krijg elke keer een disconnect ??
zelfde hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ymaenhout schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:56:

Ligt aan de servers, niet aan jou, ik had er net ook last van. Even later opnieuw proberen en anders helaas pech.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 22:29
Als ik op een andere regio probeer op te starten, spring ie snel naar checking for update, waarna het 'server disconnected' scherm in beeld komt.

Terug in battle.net app check for updates--> your are up to date....
:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:09
Tsurany schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:24:
@418O2 Kan die Discord server uit de startpost gehaald worden? De admin daar zit als kleine kleuter iedereen te bannen en berichten te verwijderen als het hem niet aan staat. Komt opeens met een heel emotioneel bericht over wat er wel niet gebeurt is en als je daar dan op reageert, als volledig buitenstaander, krijg je een ban.

Is weg. Toch bijzonder dat vroeg of laat admins op fora of discord in een rare powertrip terecht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-06 19:14
Tsurany schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:24:

Denk dat je dan wat verkeerd heb gedaan en de consequenties niet kan accepteren die daarbij horen. Vind de eigenaar een aardige gozer en als je geen herrie schopt gaat alles zijn gangetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
donleo123 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:06:
[...]

Denk dat je dan wat verkeerd heb gedaan en de consequenties niet kan accepteren die daarbij horen. Vind de eigenaar een aardige gozer en als je geen herrie schopt gaat alles zijn gangetje.
Tot je aangeeft dat je een mening hebt waar de badmin het niet mee eens is.
Dat hoeft maar iets heel erg simpels te zijn zoals "niet alle single-player games hoeven een multiplayer te hebben", en dan word de hele discussie verwijderd en gaat badmin over in een temper tantrum. ;)
Na dat ik zag dat meerdere normale discussies zijn verwijderd ben ik daar vertrokken.
En niemand merkt er iets van omdat badmin alle discussies verwijderd en doet alsof iedereen heel erg gemeen tegen hem doet. De actieve vaste club weet inmiddels wel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Laten we die discussie niet opnieuw hier oplaaien, daar is al meer dan genoeg over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-06 19:14
unfor schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:17:
[...]

Tot je aangeeft dat je een mening hebt waar de badmin het niet mee eens is.
Dat hoeft maar iets heel erg simpels te zijn zoals "niet alle single-player games hoeven een multiplayer te hebben", en dan word de hele discussie verwijderd en gaat badmin over in een temper tantrum. ;)
Na dat ik zag dat meerdere normale discussies zijn verwijderd ben ik daar vertrokken.
En niemand merkt er iets van omdat badmin alle discussies verwijderd en doet alsof iedereen heel erg gemeen tegen hem doet. De actieve vaste club weet inmiddels wel beter.
Mmh gek, heb wel eens een mening verschil gehad maar daar werd sympathiek op gereageerd. Maar zoals je al zei is een discussie nutteloos op het forum dus stop ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 21:48
Ik vraag me inmiddels af of ik de enige ben die last heeft van de ttk en ttd. Wat ik merk is dat als ik iemand zie lopen en op hem schiet dat ik dan een kogel of 4/5 nodig heb om te doden. Dat is op zich geen probleem maar het gekke is dat ik zelf vrijwel altijd in 1/2 kogels dood ben.

Kortom, de ttk is langer dan de ttd, nu weet ik dat ik niet de beste ben maar het valt me wel op. Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er meer en is er een oplossing voor?

[ Voor 9% gewijzigd door stevens20 op 29-06-2020 14:20 ]

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
stevens20 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:19:
Ik vraag me inmiddels af of ik de enige ben die last heeft van de ttk en ttd. Wat ik merk is dat als ik iemand zie lopen en op hem schiet dat ik dan een kogel of 4/5 nodig heb om te doden. Dat is op zich geen probleem maar het gekke is dat ik zelf vrijwel altijd in 1/2 kogels dood ben.

Kortom, de ttk is langer dan de ttd, nu weet ik dat ik niet de beste ben maar het valt me wel op. Ben ik de enige die hier last van heeft of zijn er meer en is er een oplossing voor?
Nee. Je bent niet in 1/2 kogels dood maar het kan soms wel zo lijken door hoge rpm en laser accurate wapens als de grau bijv.
Is ook vrij afhankelijk van het wapen, de Galil, AK, Oden, Scar hebben bijvoorbeeld minder hits nodig dan een grau, m4, m13 etc maar zijn lastiger te controllen.
In regulier MP heb ik soms ook het gevoel dat ik door van alles en nog wat oneshot word maar kijk de killcam en je ziet dat het niet 1 kogel was. Is een netcode dingetje vermoed ik, in warzone is het al niet zo erg doordat je 250hp hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 29-06-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:27
Vraagje..

Ik merk dat mijn laptop met de Verdanks map meer moeite heeft dan de 'gewone multiplayer' variant. Nu is dit uiteraard logisch maar zit te kijken hoe ik dit kan oplossen...

Is dit op te lossen door geheugen toe te voegen?
Daarnaast zit ik erover na te denken om een SSD schijf te vervangen en daar ook COD op te zetten.

Is dit bovenstaande aan te raden of zit het bottleneck in de processor?

I7 7700HQ
1070GTX
256GB SSD
1TB HDD
16GB ram ddr4

Ik heb een MSI GT62VR Dominator Pro, vroeger een bakbeestje, tegenwoordig niet meer....

** Of ik heb 8GB ram.. ik zit momenteel op het werk dus zo ff niet inzichtelijk... 8)7 **

[ Voor 7% gewijzigd door lowskilled-ftw op 01-07-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Laatst online: 17-06 09:27
Even een vraagje,

Zins vandaag (na de update?) heb ik af en toe extreme framedrops voor een paar seconden van gemiddeld 100 naar 5/20fps en na een paar seconden gaat ie weer verder zoals het was....

Iemand hier ook last van of van gehad ben redelijk nieuw in de pc game wereld......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:53

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TpKPHJ5x-eNRR0TxV8BECystHY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2fCsgYWhGMBlDkO2geLh2NLt.png?f=user_large

Ik kan sinds vandaag geen match meer vinden. De queue schiet meteen naar 350 ms ping bij het zoeken. Alle ports zijn geforward en NAT type staat op open.

Posts op reddit zeggen dat het een shadowban is, maar dat zou dan een false positive moeten zijn. Iemand ervaring mee?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:13
Nou na deze laatste update hebben ze weer de graphics verkloot op de pc...

Wat een freakling prutsers zijn het toch....

Nu heb ik opeens weer dips in de FPS helemaal terug naar 11 FPS 8)7 8)7 daar waar het de rest in de range van 115-140 zit (I9 32GB ram en een GTX 2080TI)

Wat een loosers daar

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
  • Laatst online: 11-02 15:42
JWFpeters schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:14:
Even een vraagje,

Zins vandaag (na de update?) heb ik af en toe extreme framedrops voor een paar seconden van gemiddeld 100 naar 5/20fps en na een paar seconden gaat ie weer verder zoals het was....

Iemand hier ook last van of van gehad ben redelijk nieuw in de pc game wereld......
Ik heb dat alleen af en toe in de lobby tijdens het updaten van de "shaders".
In de game is de FPS redelijk constant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Laatst online: 17-06 09:27
Jeromez schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:01:
[...]

Ik heb dat alleen af en toe in de lobby tijdens het updaten van de "shaders".
In de game is de FPS redelijk constant...
Het is gefixt, nieuwe NVIDEA Driver gaf problemen. Oude erop en hij loopt weer goed! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 20:13
g0tanks schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:36:
[Afbeelding]

Ik kan sinds vandaag geen match meer vinden. De queue schiet meteen naar 350 ms ping bij het zoeken. Alle ports zijn geforward en NAT type staat op open.

Posts op reddit zeggen dat het een shadowban is, maar dat zou dan een false positive moeten zijn. Iemand ervaring mee?
Ik had exact hetzelfde. Gisteren Activision support benaderd, die zeiden dat mijn account nu gebanned is en alle beslissingen finaal zijn. Geen mogelijkheid om verder contact op te nemen en de chat werd meteen gesloten. Sinds vandaag staat er ook in de game dat mijn account "Permanently banned" is.

Gebruik mijn PC dezer dagen alleen nog maar om af en toe Warzone te spelen met vrienden. Geen idee hoe ze mij als cheater hebben aangemerkt met mijn slechte statistieken. Heb verder ook niks raars geïnstalleerd. Development gerelateerde spullen staan geïnstalleerd op mijn zakelijke laptop.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
  • Laatst online: 11-02 15:42
JWFpeters schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:54:
[...]

Het is gefixt, nieuwe NVIDEA Driver gaf problemen. Oude erop en hij loopt weer goed! 8)
TOP >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Lentje schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:15:
[...]

Ik had exact hetzelfde. Gisteren Activision support benaderd, die zeiden dat mijn account nu gebanned is en alle beslissingen finaal zijn. Geen mogelijkheid om verder contact op te nemen en de chat werd meteen gesloten. Sinds vandaag staat er ook in de game dat mijn account "Permanently banned" is.

Gebruik mijn PC dezer dagen alleen nog maar om af en toe Warzone te spelen met vrienden. Geen idee hoe ze mij als cheater hebben aangemerkt met mijn slechte statistieken. Heb verder ook niks raars geïnstalleerd. Development gerelateerde spullen staan geïnstalleerd op mijn zakelijke laptop.

Niet/nooit meer cheat >:) O-) en?

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
Ja, dit is de reactie van iedereen. Heel frustrerend als je dat nooit hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 21:48
[...]

Dan vraag je je toch af waar ze dat op baseren. Ze ontnemen je wel het recht om iets te gebruiken waar je voor betaald hebt. Het lijkt me dat ze toch enige vorm van verantwoording moeten afleggen.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Lentje schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:56:
[...]

Ja, dit is de reactie van iedereen. Heel frustrerend als je dat nooit hebt gedaan.
Zie deze post afkomstig van modern warfare subreddit en het lijkt erop dat je niet de enige bent.
Hoe valide dit allemaal is, geen idee, maar ik denk dat er ergens wel een kern van waarheid in zit.

https://www.reddit.com/r/...out_reason_here_are_some/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:46
[...]

Maar ze hebben geen reden opgegeven waarom je gebanned bent? Daar moet namelijk een reden achter zitten, en nee, bedoel niet zozeer dat je cheats gebruikt hebt, maar wellicht een achtergrond applicatie die door Activision wordt gezien als "cheat"?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
Partypooper schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:02:
[...]

Maar ze hebben geen reden opgegeven waarom je gebanned bent? Daar moet namelijk een reden achter zitten, en nee, bedoel niet zozeer dat je cheats gebruikt hebt, maar wellicht een achtergrond applicatie die door Activision wordt gezien als "cheat"?
Nee ze geven geen reden op. Ook na 4 uur in de wacht te hebben gestaan in de support chat wordt ik alleen afgewimpeld met "all bans are final and we don't discuss them".

Rare is dat mijn gaming PC alleen maar daarvoor wordt gebruik en alleen Nvidia drivers etc als background processes heeft draaien. Niks anders, niet eens Discord ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Lentje schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:04:
[...]

Nee ze geven geen reden op. Ook na 4 uur in de wacht te hebben gestaan in de support chat wordt ik alleen afgewimpeld met "all bans are final and we don't discuss them".

Rare is dat mijn gaming PC alleen maar daarvoor wordt gebruik en alleen Nvidia drivers etc als background processes heeft draaien. Niks anders, niet eens Discord ofzo.
Ook geen RGB tools ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
418O2 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:08:
[...]

Ook geen RGB tools ofzo?
Nope, hele saaie gaming pc ;) Net nog even gecheckt, alleen Nvidia en een Realtek Audio hulp programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Lentje schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:10:
[...]

Nope, hele saaie gaming pc ;) Net nog even gecheckt, alleen Nvidia en een Realtek Audio hulp programma.
Ze geven uberhaupt geen reden? Dat je zou hebben gecheat is je eigen aanname?

Je hebt je niet misdragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
418O2 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:11:
[...]

Ze geven uberhaupt geen reden? Dat je zou hebben gecheat is je eigen aanname?

Je hebt je niet misdragen?
Geen reden.

Misdragen ook niet. Met alle respect, ben 32 en dat soort onzin wel ontgroeid. Gebruik geen in-game chat en praat alleen met mijn vrienden in de squad via voice-chat. Waarbij ik niet eens scheld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Lentje schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:04:
[...]

Hmm dat vind ik wel raar, zo kan ik ook wel met de ban hammer gaan strooien en mensen zonder reden te bannen. Het is toevallig ook niet zo, dat iemand anders onder je account heeft gespeeld en die zich mogelijk misdragen heeft? Ga er niet vanuit, maar goed.

Ik zou nog proberen om een e-mail te sturen, waarin je gewoon netjes vraagt wat de reden van de ban is, als dat niet bekend is, dan is het zoeken in een speld naar een hooiberg namelijk. Misschien zijn ze dan wel welwillend om je verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
Partypooper schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:16:
[...]

Hmm dat vind ik wel raar, zo kan ik ook wel met de ban hammer gaan strooien en mensen zonder reden te bannen. Het is toevallig ook niet zo, dat iemand anders onder je account heeft gespeeld en die zich mogelijk misdragen heeft? Ga er niet vanuit, maar goed.

Ik zou nog proberen om een e-mail te sturen, waarin je gewoon netjes vraagt wat de reden van de ban is, als dat niet bekend is, dan is het zoeken in een speld naar een hooiberg namelijk. Misschien zijn ze dan wel welwillend om je verder te helpen.
Nee, niemand die mijn account gebruikt. Is ook beveiligd met een 32 char password welke in mijn password manager is opgeslagen.

Heb een Twitter DM gestuurd, gemaild en 4 uur in de support chat gewacht. Geen enkele inhoudelijke reactie, redelijk kansloos verhaal dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Lentje schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:34:
[...]

Nee, niemand die mijn account gebruikt. Is ook beveiligd met een 32 char password welke in mijn password manager is opgeslagen.

Heb een Twitter DM gestuurd, gemaild en 4 uur in de support chat gewacht. Geen enkele inhoudelijke reactie, redelijk kansloos verhaal dit.
Behoorlijk kansloos dan inderdaad. Had je enkel Warzone geinstalleerd, of de volledige game aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
Partypooper schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:53:
[...]

Behoorlijk kansloos dan inderdaad. Had je enkel Warzone geinstalleerd, of de volledige game aangeschaft?
Alleen Warzone, niet de volledige game. Maar wel wat battle passes gekocht. Voelt ook redelijk als stelen zo zonder iets van argumentatie of mogelijkheid tot beroep.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
[PS4/XBOX] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Dit topic is specifiek voor pc gerelateerde vragen en problemen. Voor algemene gameplay en crossplay gebruiken we bovenstaande topic.