PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
1 dag voor de lancering van de PS5? Denk niet dat ze daar in het vaarwater gaan zittenI ColoSsuZz I schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:05:
Hmm, geen teaser en/of update op Activision blog. Ben benieuwd of we morgen nog S4 gaan krijgen.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
get 30 kills with pistols using a reflex optic?
Mijn pistols/handguns zijn nog niet zo hoog.. kan het daar aan liggen?Ari Gold schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:10:
@Verwijderd 30 kills maken met een reflex attachment op je pistol...?
dat ik de attachment nog niet heb?
-edit-
ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg er geen kills bij
[ Voor 13% gewijzigd door Aggressor op 09-06-2020 22:51 ]
Lijk mij niet dat dat boeiend is voor IWdonald_dick schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:52:
[...]
1 dag voor de lancering van de PS5? Denk niet dat ze daar in het vaarwater gaan zitten
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Bron: Mijn eigen theorie. Dus er kunnen geen rechten aan worden ontleend undsoweiter
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hij vroeg om een code. Het is toch gewoon kaart vinden, bunker vinden en interacten met het paneel? Toevallig de verkeerde bunker?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Wel als Sony de officiele partner is van ActivisionI ColoSsuZz I schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:26:
[...]
Lijk mij niet dat dat boeiend is voor IW
Plunder winnen door missies te doen, met dubbel XP haal je al snel 60kAggressor schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:28:
komt season 4 nou vanavond of morgenvroeg?
dan kan ik misschien nog 1 of 2 levels halen met met season 3 ....
hoe krijg je trouwens het snelst exp?
Heb zelfs eens 72k gehaald.
Ook handig om je wapen te leveren, want missies halen is ook wapen XP
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee ook dan niet. Het is season update voor een al game die gereleased is. Niet een complete game, daarnaast is 't de dag ervoor. IW heeft er geen nadeel aan, en lijkt mij niet dat Sony een season update van call of duty als hinder zietdonald_dick schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:45:
[...]
Wel als Sony de officiele partner is van ActivisionAlles komt tenslotte eerder uit op hun console.

Maargoed, de echte reden gaan we toch nooit horen. Ben wel benieuwd wat er morgen om 8 gebeurd in de ingame files.
[ Voor 11% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 09-06-2020 22:49 ]
Aandacht, aandacht, aandacht.I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:48:
[...]
Nee ook dan niet. Het is season update voor een al game die gereleased is. Niet een complete game, daarnaast is 't de dag ervoor. IW heeft er geen nadeel aan, en lijkt mij niet dat Sony een season update van call of duty als hinder ziet
Alleen bunkers met een groen licht gaan open, wij pakken meestal die bij de crash site, daar nog nooit iemand tegen gekomen.SixFo schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:38:
Vanavond vonden we een Red Access Card vlakbij een bunker in Warzone. We hadden nog niet eerder een bunker geopend, maar we kregen het niet voor elkaar met de kaart. Het was de bunker linksboven Military Base.
Hij vroeg om een code. Het is toch gewoon kaart vinden, bunker vinden en interacten met het paneel? Toevallig de verkeerde bunker?
Zeker als je wat competitief bent en graag een goed potje wilt wegzetten.
Mochten er gedreven spelers zijn: 2andhalfmouse#1795741
Als je pistol level 4 is unlock een reflex sight.Aggressor schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:21:
[...]
Mijn pistols/handguns zijn nog niet zo hoog.. kan het daar aan liggen?
dat ik de attachment nog niet heb?
-edit-
ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg er geen kills bij
Join even de (onofficiële tweakers) discord server, ondertussen 500+ leden: https://discord.gg/7UYy6rBandeleros schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:57:
In je eentje een duo, trio of squad joinen id niet te doen helaas. Zou graag het systeem van Apex Legend zien waarbij ze je aanpakken als je er te vaak vroegtijdig uitstapt.
Zeker als je wat competitief bent en graag een goed potje wilt wegzetten.
Mochten er gedreven spelers zijn: 2andhalfmouse#1795741
ja .. heb ik gedaan, maar er komen geen kills bij.Ari Gold schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:00:
[...]
Als je pistol level 4 is unlock een reflex sight.
Ik heb alleen een reflex sight op mijn wapen gedaan... maar er komt er niks bij helaas
:strip_exif()/f/image/Xw3JHNh7MqwrPaNPpEaVy4zq.jpg?f=fotoalbum_large)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik wil er wel bij!renzo4000 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:56:
Doet er nog iemand mee met de squad? Vanavond ons weer naar de 1e plek getild.. ik heb het idee dat ik het in mijn eentje doe
[Afbeelding]

Hoe de ... Krijg je dat voor elkaar. Ik speel vrij veel, maar zo hoog kom ik niet.renzo4000 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:56:
Doet er nog iemand mee met de squad? Vanavond ons weer naar de 1e plek getild.. ik heb het idee dat ik het in mijn eentje doe
[Afbeelding]
Ik ben julllie squad gejoind….. Warzone games speel ik amper maar MP juist heel veelrenzo4000 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:56:
[Afbeelding]
In de andere Squad werd juist veel Warzone gespeeld.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Nu het nieuwe seizoen weer voor de deur staat ga ik hem ook maar weer is aanslingeren.renzo4000 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:56:
[Afbeelding]

Denk ook niet dat ze het zomaar droppen, andere keren was er altijd een teaser/trailer dag ervoor. Misschien dat ze het gelijk met playstation event doen en anders misschien nog een week wachten
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ze zouden op z'n minste iets kunnen laten weten.. Maar ach het is ActivisionRappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:15:
[...]
Denk ook niet dat ze het zomaar droppen, andere keren was er altijd een teaser/trailer dag ervoor. Misschien dat ze het gelijk met playstation event doen en anders misschien nog een week wachten

De trailer is er al geweest toch?Rappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:15:
[...]
Volgens mij wel wat teasers idd maar voor elk seizoen krijg je trailer met content + datum van release. Die hebben we voor 4 nog niet gehad toch?
Nope, en ook de S4 roadmap is nog niet bekend gemaaktRappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:30:
[...]
Volgens mij wel wat teasers idd maar voor elk seizoen krijg je trailer met content + datum van release. Die hebben we voor 4 nog niet gehad toch?
Misschien toch het nieuwe seizoen starten. Kunnen de mensen gamen ipv de straat op gaan
Wat voor een challenge is het? Een mission of ribbon challenge?Aggressor schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:14:
[...]
ja .. heb ik gedaan, maar er komen geen kills bij.
Ik heb alleen een reflex sight op mijn wapen gedaan... maar er komt er niks bij helaas
Ik zat in een tweakers squad maar blijkbaar is die paar weken geleden opgeheven ofzo. Krijg nu al paar weken een error in squad tab dus ik wil ook wel joinen.renzo4000 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:56:
[Afbeelding]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Als ik op zoek ben naar andere spelers om samen in een squad Warzone te spelen wat is dan het handigst: discord server joinen? Aanmelden in het COD MW - Tweakers.net Squad members document? Mensen toevoegen op mijn profiel?
Profiel: speel sinds een paar maandjes weer na een hiaat van 15 (?) jaar shooters (Counter-strike 1.6 anyone?) Zat destijds in de Tweakers CS-clan en heb daarmee ook wel wars gespeeld.
Ik speel voor de lol, maar wel serieus en liefst in een gelijkgestemd squad ipv dat ik in m'n eentje tegenover complete squads sta. PS4 maar met keyboard/muis en microfoon beschikbaar voor comms
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
ik heb dat ook een tijdje gehad.Rappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:35:
[...]
Ik zat in een tweakers squad maar blijkbaar is die paar weken geleden opgeheven ofzo. Krijg nu al paar weken een error in squad tab dus ik wil ook wel joinen.
nu kan ik het wel weer zien. Volgens mij heb jij altijd al in de TweakersNL Clan gezeten.
oke weird. Alle tabbladen binnen OPS menu geven al tijdje een error, heb ook niet de mogelijkheid om squad te leaven of te joinenchimera2 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:39:
[...]
ik heb dat ook een tijdje gehad.
nu kan ik het wel weer zien. Volgens mij heb jij altijd al in de TweakersNL Clan gezeten.
edit: Opnieuw installeren van de app lijkt het probleem te verhelpen.
[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 10-06-2020 11:22 ]
Discord. Ga je het snelst iemand vinden. Is altijd wel iemand opzoek.Inbox4me476 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 10:38:
Het is nog vroegdus hopelijk kunnen jullie me helpen.
Als ik op zoek ben naar andere spelers om samen in een squad Warzone te spelen wat is dan het handigst: discord server joinen? Aanmelden in het COD MW - Tweakers.net Squad members document? Mensen toevoegen op mijn profiel?
Profiel: speel sinds een paar maandjes weer na een hiaat van 15 (?) jaar shooters (Counter-strike 1.6 anyone?) Zat destijds in de Tweakers CS-clan en heb daarmee ook wel wars gespeeld.
Ik speel voor de lol, maar wel serieus en liefst in een gelijkgestemd squad ipv dat ik in m'n eentje tegenover complete squads sta. PS4 maar met keyboard/muis en microfoon beschikbaar voor comms
ergens gelezen (sorry zonder bron) dat de uitrol bij ons (NL) 08:00 zou zijn, maar helaas nu nog niks.
Iemand anders info?
Ja bizar hoe slecht ze communiceren met dit spel qua updates etc.ferryve schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:06:
Wat is er toch met de uitrol van season 4, normaal elke dinsdag 19:00 update.
ergens gelezen (sorry zonder bron) dat de uitrol bij ons (NL) 08:00 zou zijn, maar helaas nu nog niks.
Iemand anders info?
Treyarch heeft toch wat betere marketing
Dan zorg je toch dat het verder klaar is? Of in ieder geval communiceert
Mijn COD heeft niets nog.
Edit:
:strip_exif()/f/image/DF68Z5qf7rL0uMCCKK1KadDP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Donstil op 10-06-2020 12:41 ]
Ze hebben na uitstel vanwege omstandigheden nog geen datum/tijd gegeven en het is niet dat alles rustiger is geworden.ferryve schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:06:
Wat is er toch met de uitrol van season 4, normaal elke dinsdag 19:00 update.
Iemand anders info?
Maar op zijn minst een reactie dat we deze week niks hoeven te verwachten zou ook fijn zijn.
@Donstil Niet iemand creatief met Photoshop? Heb zelf geen update en zie er ook nergens nieuws over.
[ Voor 9% gewijzigd door Rappa1985 op 10-06-2020 13:06 ]
klopt en de datum naar vandaag gezet.Rappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:32:
[...]
Ze hebben na uitstel vanwege omstandigheden nog geen datum/tijd gegeven en het is niet dat alles rustiger is geworden.
Maar op zijn minst een reactie dat we deze week niks hoeven te verwachten zou ook fijn zijn.
:strip_exif()/f/image/O9pkhLa9NqLvyBYghSRkvFba.jpg?f=fotoalbum_large)
https://modernwarzone.com...-warfare-update-6-9-2020/
[ Voor 6% gewijzigd door ferryve op 10-06-2020 13:07 ]
Een lelijke 9 erop plakken en het leaked noemen.ferryve schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:06:
[...]
klopt en de datum naar vandaag gezet.
[Afbeelding]

Hahah nee zat wel meer achter.Ari Gold schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:20:
[...]
Een lelijke 9 erop plakken en het leaked noemen.
Maar was dus een inschatting op datum die ze vonden in de data.
Donstil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:32:
Ik begrijp dat sommige in COD als bericht krijgen over seizoen 4. Zou vandaag starten.
Mijn COD heeft niets nog.
Edit: [Afbeelding]
tja zit het nu ook te lezen, mmm geen datum gegeven dus. Alleen speculaties rondom een datumRappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:22:
[...]
Hahah nee zat wel meer achter.
Maar was dus een inschatting op datum die ze vonden in de data.
mission weapon masterAri Gold schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:59:
[...]
Wat voor een challenge is het? Een mission of ribbon challenge?
Als ik kijk naar logo van vorige seizoenen zijn er een aantal zaken die qua stijl gelijk zijn gebleven en dat is bij deze bovenstaande niet zo dus ben bang dat het fake is.pipapaulus schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:27:
Zo te zien wordt het vandaag dus uitgerold?
[...]
Rappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:31:
[...]
Als ik kijk naar logo van vorige seizoenen zijn er een aantal zaken die qua stijl gelijk zijn gebleven en dat is bij deze bovenstaande niet zo dus ben bang dat het fake is.
Zou altijd kunnen natuurlijk, ik kreeg hem weer van iemand anders via whatsapp.Rappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:32:
@Donstil Niet iemand creatief met Photoshop? Heb zelf geen update en zie er ook nergens nieuws over.
Wel een aardige Photoshop dan
Echt he?! Moet niet gekker worden!pipapaulus schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:52:
Hebben we dan gewoon een Nederlandse fake-news verspreider op dit forum? Najaa zeg![]()
[...]
Wat jammer zeg, ik kreeg de afbeelding door. Zit ook te springen voor het volgende seizoen.pipapaulus schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:52:
Hebben we dan gewoon een Nederlandse fake-news verspreider op dit forum? Najaa zeg![]()
[...]
Grote vraag is, waarom doen ze hier nou zo geheimzinnig over?biertje79 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:32:
Die communicatie van Activision zuigt echt tietjes.

Xbox Live: Miesjh NL
Omdat die update gewoon niet klaar is. Anders hadden ze die allang online gegooit. Of protesten iets uitmaken bij de inkomsten van warzone/mp.Miesjh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:47:
[...]
Grote vraag is, waarom doen ze hier nou zo geheimzinnig over?
Op nu.nl / Amerikaanse nieuwssites staat echt niet dat season 4 is begonnen. Dat staat alleen op de gamesites. En die draaien gewoon door en worden ook gewoon bekeken.
Of er staat echt iets speciaals te gebeuren rondom de ps5 reveal morgen. Dat ze daarmee iets van plan zijn en morgenavond / vrijdagmorgen de zooi online gooien
Ik geloof niet dat het probleem is dat hij nog niet klaar is. Dit hebben ze eerder ook gewoon opgelost door een week uitstel met aantal extra tiers om te behalen.Oxigeon schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:01:
[...]
Omdat die update gewoon niet klaar is. Anders hadden ze die allang online gegooit. Of protesten iets uitmaken bij de inkomsten van warzone/mp.
Op nu.nl / Amerikaanse nieuwssites staat echt niet dat season 4 is begonnen. Dat staat alleen op de gamesites. En die draaien gewoon door en worden ook gewoon bekeken.
Of er staat echt iets speciaals te gebeuren rondom de ps5 reveal morgen. Dat ze daarmee iets van plan zijn en morgenavond / vrijdagmorgen de zooi online gooien
Geloof dan eerder in de geruchten dat er een connectie was met Sony event.
Los daarvan begrijp ik dat het moeilijk is voor hun om een dag vast te leggen in de toekomst omdat je niet weet wat er dan weer gebeurd met al die chaos in Amerika.
Maar helemaal niks laten weten is ook niet de oplossing
YouTube: YouTube
2020 is ook al overgeslagen dus welnee
time is infinite, but each week is ten hours short..
Maar dat dit zo is weten we nu toch ook al? Alsof 't Activision iets boeit dat iemand 't loodje gelegd heeft.Terranova schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:45:
Nouja, als tijdens het PS5 event de season uit komt is in ieder geval wel bevestigd dat COD niets geeft om die hele movement maar alles heeft uitgesteld voor het geld
Die snap ik even niet, waarom zou het betekenen dat ze niets om de movement geven als ze gelijk met Sony live gaan?Terranova schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:45:
Nouja, als tijdens het PS5 event de season uit komt is in ieder geval wel bevestigd dat COD niets geeft om die hele movement maar alles heeft uitgesteld voor het geld
Activision stelde uit vanwege de onrust en BLM toch niet vanwege Sony?
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 10-06-2020 17:17 ]
Breaking news: #ModernWarfare and #Warzone Season 4 will begin June 10 at 11PM PT (June 11 at 2AM ET / 7AM BST / 8AM CEST) on all platforms! 🚨
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 10 juni 2020
The wait is almost over. 🙌
https://t.co/7GCtP4UrUU pic.twitter.com/yXbcTn5jU0
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Is er al bekend of er ook map aanpassingen ofzo komen dit seizoen? Kijk daar echt naar uit
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nee maar de geruchten zijn er dat er een nieuwe / aangepaste map komtKorkss schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:15:
[...]
Is er al bekend of er ook map aanpassingen ofzo komen dit seizoen? Kijk daar echt naar uit
8.00Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:20:
Wat uur Nederlandse tijd?
Thuiswerken noemen ze datRappa1985 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:34:
Blij dat ik ernaast zat! In de ochtend vind ik zelf ook wel relaxt, zeker nu met het thuiswerken.
Haaha

Ik bedoel voor het aanzetten van de download. In de avond is hij meestal al te lang bezig dat ik geen zin of tijd meer heb.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Als je uberhaupt nog kunt kopen dan kun je ook nog claimen, maar ik meen dat je hem niet meer kunt kopen.Korkss schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:24:
Vraagje, vriend van me twijfelt of ie alsnog de battlepass van het huidige seizoen moet kopen. We weten alle 2 alleen niet zeker of je dan alle rewards krijgt? Want mn vriend kan niet duidelijk zien welk level hij nu heeft in de battlepass. Hij speelt op ps4
Infinity Ward has confirmed they are working to reduce file sizes for Modern Warfare and Warzone on consoles.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 10 juni 2020
Tonight’s update will be a large download, but only take up 4GB of space.
If you don’t want certain modes installed, you can remove them. https://t.co/J68YFtAmz1
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Waarom kan ik nou de campaign niet verwijderen? Is dat weer iets met die Sony beveiliging? Ik heb de campaign al lang uitgespeeld. StomHere’s how to remove additional packs:
Launch Call of Duty: Modern Warfare.
When you reach the main menu, select Options.
Navigate to the General tab.
Scroll to the bottom and select Game Installs.
Highlight any DLC pack installs you wish to uninstall.
Data Pack 1 – required for access to Campaign, Multiplayer, and Spec Ops
Campaign Pack 1 (Xbox One only) – required to play Campaign
Campaign Pack 2 (Xbox One only) – required to play Campaign
Multiplayer Pack (Xbox One only) – required to play Multiplayer
Multiplayer Pack 2 – required to play Multiplayer
Special Ops Pack – required to play Special Ops
Special Ops Pack 2 – required to play Special Ops
Survival Pack (PlayStation 4 only) – required to play Special Ops Survival
Select Uninstall, then select Confirm.

In elk geval Spec Ops, maar volgens mij is dat toch niet zoveel qua ruimte.
Dit is volgens mij al de zoveelste keer dat ze aan komen kakken met "ja maar de volgende updates zullen kleiner zijn hoor!"
https://www.newsweek.com/...-season-2-big-why-1486817
O RLY?"Hey all. As we push Season 2 live I just want to apologize about the download size of this update. We're constantly trying to fight back against both download size and disk footprint and, in this case, we're re-sending new asset packs to reduce the overall size of the game. This is what has caused the update today to be so big. After today's download you should see that, even though we've added season 2 and the associated content for it, the overall size of the game should shrink a little on your local hard drive.
"In addition to this update keeping the disk footprint from increasing, we're also taking this opportunity to set up the data up for better overall management to try and keep future updates from being this large, even during a season rollout. Additionally, in a future update we're going to also be adding a DLC pack management screen for console users, to allow you to pick and choose which DLC packs you want keep, and remove the others to recover more space as well. I'm very conscious of the overall size of MW and we're doing what we can to minimize this for everyone. Thanks!"
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
In een custom game zijn echter mijn eigen loadouts niet beschikbaar. Is er een optie om tegen bots je loadouts te testen? Ik ben al 30 minuten aan het klooien en googlen maar nog geen resultaat...
Op YouTube staan voorbeelden en uitleg YouTube: Beginners Guide: How To Create Multiplayer Matches Against Bots Mode...
Have fun
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
There’s a lot in the patch notes for what’s new!
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 11 juni 2020
Warzone gets new features like Jailbreak, Fire Sale, and Contraband Contracts!
Warzone 50v50 Mode!
Scrapyard 24/7 in MP! New Ground War map!
Full notes: https://t.co/zZzj49C3Vt
#ModernWarfare and #Warzone Season 4 Update File Size:
— PS4: 32.5GB
— Xbox One: 44.3GB
— PC (MW+WZ owners): 45GB
— PC (Warzone-only): 39.6GB
It will only take up an additional 4GB of space after install on consoles.
Update goes live at 11PM PT.https://t.co/zZzj49C3Vt
Joe Cecot is teasing a new sniper coming during Season 4: https://t.co/MPuJzI6ykO
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
game komt pas om 08.00
[ Voor 5% gewijzigd door chimera2 op 11-06-2020 07:21 ]
Meh, weet nou niet zo goed wat ik hiervan vind.. Vooral die supple helicopters. Had liever 1 live event gehad die de hele map veranderde.Warzone In-Match Events!
Events can occur during Warzone Battle Royale matches and have an impact on the strategy and approach to gameplay. Events can happen in any given match without advance notice. When they happen events will always occur mid-game. E.g. after the first drop kit and before the Gulag closes. Only one event type will occur in a given match, so familiarize yourself with three new event types, available at the start of Season Four – ‘Jailbreak’, ‘Fire Sale’, and ‘Supply Chopper’.
When a ‘Jailbreak’ occurs, all players that have been eliminated will be released back into the match. Whether you were waiting for your 1v1 in the Gulag, or had been relegated to a spectator, now you’ll have another chance. You will get a one-minute notice before a Jailbreak event happens to find additional armor or secure a weapon for your returning teammates. Jailbreak events can occur any time during the middle game of a Battle Royale match, so it maybe worth it to spectate, just in case. Be mindful that when a Jailbreak occurs, it’s not just your teammates that are coming back, but tons of additional enemies.
A ‘Fire Sale’ is an in-game event that temporarily discounts most of the items at a Buy Station up to 80% or even gives items out completely free. A Fire Sale is the perfect time to pick up a UAV, Armor Box for your squad, or even a lethal Killstreak. During a Fire Sale buying back a fallen teammate is completely free. If your short on in-match Cash, a Fire Sale might be the best chance to redeploy a squadmate. Note that even during a Fire Sale, Loadout Drops are not discounted. Fire Sales only last sixty seconds, so expect Buy Stations to be crowded and prepare for a fight
A ‘Supply Choppers’ event brings a non-lethal, but heavily armored helicopter to Verdansk. The helicopter will have a lot of health, and it will require a few rounds of bullets and maybe a rocket or two to bring it down. The helicopter will not shoot at you, but make sure that while you’re distracted enemy teams don’t take advantage. Once you destroy the Supply Chopper, it will drop high quality loot for players to pick up. This loot includes three UAVS, two armor boxes and munitions boxes, a gas mask, a grenade launcher, and tons of Cash at a minimum. Supply Choppers leave after a certain period of time, so if you want to take one out start firing right away. Remember, that after taking down a Supply Chopper, you have to collect the loot. Watch out for enemy teams who might try to take you out during the collection or steal your hard-earned rewards.
Dit snap ik als techneut dus niet.... Consolespelers moeten een update van meer dan 30GB downloaden die na installatie 4GB ruimte inneemt? Hoe dan? Worden bepaalde zaken pas bij installatie ge-compressed?It will only take up an additional 4GB of space after install on consoles.

[ Voor 47% gewijzigd door BezurK op 11-06-2020 08:06 ]
Rookworst zonder R is ook worst.
XBL: theArthurrrr
Haha ja, schrok er ook beetje vanDeWaanzin schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:06:
En download gestart, bijna 85gb op Xbox..................
Maar als goed is wordt een groot deel compressed na installatie
edt: Ik zie nu snelheden van 180Mbps, poh dat scheelt nogal wat met vorige updates
[ Voor 14% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 11-06-2020 08:13 ]
Bedankt voor je reactie! Wel erg gaar dat je je eigen loadouts opnieuw moet aanmaken.... Wtf. De rest mbt instellingen van custom games had ik gevonden, alleen had graag gezien dat ik niet hoefde te klooien met loadouts. Hoe moeilijk kan het zijn om dat te implementeren. Maar zag dat er in 2016 al om gevraagd werd dus ik verwacht niet dat dat gaat wijzigen op korte termijnBuddha_ schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 06:41:
In cutom games moet je je eigen loadaouts opnieuw aanmaken...… in een tabblad kan de hoeveelheid bots en moeilijkheid2graad van de bots instellen, maar ook de de map en soort match.
Op YouTube staan voorbeelden en uitleg YouTube: Beginners Guide: How To Create Multiplayer Matches Against Bots Mode...
Have fun
Additional = extra toch? Dus als je installatie nu 40 gb zou zijn, zou hij na de update 44 gb zijn. Dat is in elk geval hoe ik het interpreteerBezurK schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:04:
Nou, daar gaan we... 45 GB. Tot nu toe is de snelheid prima, begon zelfs met 85MB/s. Zit nu op 20MB/s. Als dat zo blijft is het helemaal goed. Laatste update ging bij mij uiteindelijk met 500KB/s dus dat was niet te doen.
[...]
Dit snap ik als techneut dus niet.... Consolespelers moeten een update van meer dan 30GB downloaden die na installatie 4GB ruimte inneemt? Hoe dan? Worden bepaalde zaken pas bij installatie ge-compressed?![]()
Waarom niet kant-en-klaar met compressie versturen dan? Kan iemand mij dit uitleggen?
Vandaag wilde ik nog 2a3 levels halen voor mijn battle pass.
Ik ben 2 weken geleden begonnen met het spel.
Uiteindelijk ben ik nog iets van level 70 geworden met de battlepass season 3.
Ik heb nu weer 1100 CP Muntjes.
opzich niet verkeerd toch?
Zo zat ik ook in dubio vorige week, toen Season 3 "klaar" was.Korkss schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:24:
Vraagje, vriend van me twijfelt of ie alsnog de battlepass van het huidige seizoen moet kopen. We weten alle 2 alleen niet zeker of je dan alle rewards krijgt? Want mn vriend kan niet duidelijk zien welk level hij nu heeft in de battlepass. Hij speelt op ps4
Toen heb ik nog maar snel een battle pass gekocht.
En je kijgt WEL alle rewards tot nu toe dan.
Ik kreeg iets van 700/800 muntjes, en uiteindelijk zijn het 1100 geworden .... nu kan ik weer een nieuwe battlepass kopen.
Welk level ben jij geworden?
[ Voor 55% gewijzigd door Aggressor op 11-06-2020 08:21 ]
Iets meer bronvermelding of iets in die richting is wel prettig als je zo iets plaatst.ferryve schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:20:
servers kunnen het niet aan, iedereen stort er massaal op !
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.