Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:11
Henkie_NtA schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:18:
[...]

Ik heb hetzelfde. Pas bij seizoen 3 battle pass gekocht en verder nooit pack oid en die die challange heb ik echt never nooit niet gehaald. :)
Grau zat in seizoen 2 als gratis wapen met de Striker. Die unlockte je dus sowieso bij tier 15 en 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Swaxie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:07:
[...]

Buiten het feit dat ik het verschrikkelijk vindt wat er gebeurt is in Amerika.
Vraag ik me af wat je hiermee wil bereiken om het uit te stellen, naja dan stel je het 1 keer uit, maar je gaat dit toch geen 4 weken uitstellen? welk punt wil je hier mee maken?
Is meer een commerciële afweging van hun. Ze kunnen nu geen reclame campagne starten omtrent een shooter game.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik heb mijn battlepass voor seizoen 3 klaar, al tijdje level 155, weinig nog te unlocken. heb 1300 CP (geen idee waar de extra vandaan komt, niet gekocht iig).

Leuk dat BLM, snap dat ook ergens wel. Maar ik snap op recht niet waar het helpt als je overal updates uit gaat stellen, wie gaat er dan harder lopen om iets veranderd te krijgen? 1 grote marketing zooi dit, maar dat gaat wel backfiren op deze manier zo.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

yinx84 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:31:
Iemand tips om de Grau te unlocken voor iemand die MW niet heeft en pas in S3 is gaan spelen? Heb begrepen dat 'ie in de S2 battlepass zat, dus die boot heb ik gemist. Aan de unlock criteria ga ik nooit kunnen voldoen in Warzone (5 kills met AR binnen 1 minuut uit m'n hoofd, een paar keer uit m'n hoofd). Zelfs in Plunder gaat dat een moeilijk verhaal worden.
Ik speel nu 1,5 maand Warzone, heb S2 ook gemist dus, en heb nu 2 van de 25 keren die 5 kills binnen 1 minuut gehaald zie ik. Dus over ongeveer 17 maanden kan ik eindelijk met de GRAU spelen. :+

Ik hoop eigenlijk op een nerf, niet omdat ik het anderen niet gun, maar de damage en accuracy op langere afstanden slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

SD5k schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Ik speel nu 1,5 maand Warzone, heb S2 ook gemist dus, en heb nu 2 van de 25 keren die 5 kills binnen 1 minuut gehaald zie ik. Dus over ongeveer 17 maanden kan ik eindelijk met de GRAU spelen. :+

Ik hoop eigenlijk op een nerf, niet omdat ik het anderen niet gun, maar de damage en accuracy op langere afstanden slaat nergens op.
Om die reden gebruik ik de Striker 45, ook een DLC wapen, net zo overpowered :) Maar wel in de vorm van een SMG dus je bent mobieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

UnderAVoidSky schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:00:
Dat ze gewoon met S4 komen. Ja, ik heb begrip voor het hele Black Lives Matter, maar straf 90% van de wereld toch niet af voor het debiele gedrag van de Amerikanen. Ik speel games om mezelf te ontspannen, niet om nog eens geconfronteerd te worden met de zooi die in de wereld afspeelt.
Ik kan mij ook eerlijk gezegd niet voorstellen dat de protesten iets gaan veranderen daar. Maar ik snap wel dat bedrijven niet het risico willen lopen negatieve publiciteit te krijgen door helemaal niks te doen ermee en alles gewoon door laten gaan zoals gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
mvds schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:11:
[...]

Om die reden gebruik ik de Striker 45, ook een DLC wapen, net zo overpowered :) Maar wel in de vorm van een SMG dus je bent mobieler.
Ik HAAT de striker onzuiver onding. Als je een SMG neemt is de P90, MP5 of MP7 een zoveel betere keuze.

Ik had tijdens het grinden van mijn knive the grau bij als secondary maar die is inderdaad behoorlijk OP.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

GerGio schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:31:
[...]

Ik HAAT de striker onzuiver onding. Als je een SMG neemt is de P90, MP5 of MP7 een zoveel betere keuze.

Ik had tijdens het grinden van mijn knive the grau bij als secondary maar die is inderdaad behoorlijk OP.
Ik kan prima omgaan met een Striker :) Maar ik snap je punt, dat trio kom ik dan ook veelvuldig tegen. De P90 vind ik op langere afstand dan weer niks, de MP5 en MP7 zijn erg goed idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
mvds schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Ik kan prima omgaan met een Striker :) Maar ik snap je punt, dat trio kom ik dan ook veelvuldig tegen. De P90 vind ik op langere afstand dan weer niks, de MP5 en MP7 zijn erg goed idd.
Ik vind de p90 nog steeds het leukst niet alleen qua look maar ook zeker omdat je al standaard 50 kogels hebt. de range is best goed voor een wapen waarmee je best goed run en gun kunt spelen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

donvalentino schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:10:
De Bounty contract, is dit puur willekeur welke squad gepakt wordt of zit hier een logica in?
Snap soms niet waarom een bounty compleet aan de andere kant van de map een team vindt en de andere keer een paar gebouwen verder...
Vrijwel altijd een team in de buurt 9 van de 10 keer. Bedragen verschillen wel viel mij op, wellicht afhankelijk van welk tier/level ze zijn en uit hoeveel personen het team nog bestaat.

Wij doen liever recon of scavenger, dan pas een bounty.

Tip: Als er niks ligt, altijd bounty pakken. Soms maakt een ander team ze af en krijg je zelf het geld zonder er iets voor te hoeven doen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zodra de situatie een beetje afgekoeld is in Amerika zullen ze het volgende seizoen wel releasen. Voor ons beetje ver van je bed show, maar ik had het liever op regio gezien. Maar dan krijgen ze daar weer commentaar op. Liever een melding van 'gedraag je in de chat, we pakken wangedrag harder aan'. Dan de release stop zetten, bereik je vrij weinig mee.

Statement prima, maar als bedrijf kun je je soms beter niet bemoeien.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
misschien een stomme vraag ...

Maar hoe pas ik mijn character aan?
Ander uiterlijk/gezicht enz ....

ik kan het niet vinden :P wapens aanpassen enz wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Aggressor schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:52:

Onder de het kopje Operators, boven in het menu (naast weapons) en dan kun je als je via PS4 speelt op driehoek klikken volgens mij voor andere outfits

[ Voor 13% gewijzigd door donvalentino op 05-06-2020 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:45
Aggressor schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:52:

Geen zorgen, stomme vragen bestaan niet :).
Onder de het kopje Operators, dan op een operator gaan staan. ( zie foto )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Js_HbUSwhTabRlyX77AycgKVNs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MC0aBu3aPA74DvjDG3H1yGHL.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:47
SD5k schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Vergeet niet dat als je enkel WZ hebt, de opwarming ook telt voor de challenges en weapons xp.

Dus ik denk dat in de warm up je toch wel een 5 kills kan maken binnen de minuut?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Pre-match telt al een tijdje niet meer mee qua kills voor challenges dacht ik. Weapon XP nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
kazzzdafke schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:28:
[...]

Vergeet niet dat als je enkel WZ hebt, de opwarming ook telt voor de challenges en weapons xp.

Dus ik denk dat in de warm up je toch wel een 5 kills kan maken binnen de minuut?
Warmup telt niet mee voor challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Owkay foutje van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Wanneer gaan ze nu eens crossplay uitzetten op de PC? Betwijfel of dat voor echt lange queues gaat zorgen.

De autoaim van console spelers is echt niets tegen te doen bij het enteren van huizen, hoekjes houden etc.

/rant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:07
Waarschijnlijk komt seizoen 4 aankomende dinsdag volgens leaks in de files. Laten we het hopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 13-09 13:16
colorsone schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:20:
Waarschijnlijk komt seizoen 4 aankomende dinsdag volgens leaks in de files. Laten we het hopen!
Bewijst dus maar weer eens hoe hypocriet dit hele uitstellen is.

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:57
I ColoSsuZz I schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:56:
[...]

Bewijst dus maar weer eens hoe hypocriet dit hele uitstellen is.
Het gaat om een statement in een gratis spel, zelfs bij de game industrie waar miljoenen in om gaat snap ik dat ze gebruik maken van hun doelgroep. Dat zo'n statement tijdelijk is maakt het niet in één keer hypocriet, het is nu een onderwerp van discussie en op deze manier wordt een grote doelgroep bereikt. Uiteindelijk vind ik het gejammer dat een season een tijd is uitgesteld van Call of Duty nogal wereldvreemd, het is een uitstel van wellicht een nieuwe map en tiers in een computerspel- wat is nou echt het probleem?

Suck it up, er is een wereldwijde politieke discussie gaande waar zo'n beetje bijna alle sectoren nu gehoor aan geven. Ik speel met dezelfde fun nog steeds Warzone, de impact van het uitstellen is minimaal tov het bereik en impact van dit bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Blaauw87 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:23:
[...]

Het gaat om een statement in een gratis spel, zelfs bij de game industrie waar miljoenen in om gaat snap ik dat ze gebruik maken van hun doelgroep. Dat zo'n statement tijdelijk is maakt het niet in één keer hypocriet, het is nu een onderwerp van discussie en het om deze manier wordt een grote doelgroep bereikt. Uiteindelijk vind ik het gejammer dat een season een tijd is uitgesteld van Call of Duty nogal wereldvreemd, het is een uitstel van wellicht een nieuwe map en tiers in een computerspel- wat is nou echt het probleem?

Suck it up, er is een wereldwijde politieke discussie gaande waar zo'n beetje bijna alle sectoren nu gehoor aan geven. Ik speel met dezelfde fun nog steeds Warzone, de impact van het uitstellen is minimaal tov het bereik en impact van dit bericht.
Het is niet alleen voor het gratis gedeelte van COD he ;)

Maar ze maken een statement waar ze helemaal niets mee bereiken, want iedereen weet toch al wat er met die situatie aan de hand is. Het is niet dat mensen nu opeens gaan denken oh COD zegt dat er gelijkheid moet komen, dan moeten we maar ons hele denken omgooien. De echte reden dat ze het doen is geld. Als ze het namelijk niet doen dan komt er backlash en verliezen ze miljoenen.

Daarnaast zijn games voor veel mensen een manier om even van het dagelijks leven te ontsnappen, dus als ze dan doodgegooid worden met die melding bij elke game is dat niet altijd even fijn, los van het feit dat de boodschap natuurlijk wel goed is, maar niet continue en bij elke fucking game ondertussen

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 07-06-2020 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Blaauw87 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:23:
[...]

Het gaat om een statement in een gratis spel, zelfs bij de game industrie waar miljoenen in om gaat snap ik dat ze gebruik maken van hun doelgroep. Dat zo'n statement tijdelijk is maakt het niet in één keer hypocriet, het is nu een onderwerp van discussie en het om deze manier wordt een grote doelgroep bereikt. Uiteindelijk vind ik het gejammer dat een season een tijd is uitgesteld van Call of Duty nogal wereldvreemd, het is een uitstel van wellicht een nieuwe map en tiers in een computerspel- wat is nou echt het probleem?

Volgens mij snap je 't punt wat ik probeerde te maken niet helemaal. Het is idd wat @Terranova ook zegt, draait enkel om geld en marketing. Vandaar dat 't zo'n hypocriet gebeuren is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:30:
[...]

Maar ze maken een statement waar ze helemaal niets mee bereiken, want iedereen weet toch al wat er met die situatie aan de hand is.
Zou je denken, maar mensen zijn wereld vreemder dan je verwacht. Ik snap de gamers nu ook niet die boos zijn dat ze even geen skins kunnen unlocken voor een weekje langer. Dikke kans dat diezelfde gamers binnen twee weken weer level 155 en battle pass complete zijn en dan is het weer "wanneer komt de volgende nou". First world problems.

En de ontwikkelaar krijgt hoe dan ook kritiek, maakt niet uit wat ze doen. Wel doen is kritiek van wereld vreemde gamers die niet verder dan hun monitor of TV kunnen kijken en niet doen is kritiek van vocale gamers die zich af gaan vragen waarom ze geen statement maken als Amerikaans bedrijf. Dan kun je beter aan de juiste kant van de geschiedenis staan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Propane schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:43:
[...]
Zou je denken, maar mensen zijn wereld vreemder dan je verwacht. Ik snap de gamers nu ook niet die boos zijn dat ze even geen skins kunnen unlocken voor een weekje langer. Dikke kans dat diezelfde gamers binnen twee weken weer level 155 en battle pass complete zijn en dan is het weer "wanneer komt de volgende nou". First world problems.

En de ontwikkelaar krijgt hoe dan ook kritiek, maakt niet uit wat ze doen. Wel doen is kritiek van wereld vreemde gamers die niet verder dan hun monitor of TV kunnen kijken en niet doen is kritiek van vocale gamers die zich af gaan vragen waarom ze geen statement maken als Amerikaans bedrijf. Dan kun je beter aan de juiste kant van de geschiedenis staan.
En dat is volkomen bullshit. Dat hele BLM-geneuzel is een typisch Amerikaans sociaal, cultureel, economisch-, en politiek probleem. Alumnus Internationale Betrekkingen zijnde begrijp ik het probleem, ik snap echter niet waarom dit een boodschap in een game moet zijn, laat staan voor spelers buiten de VS. De ontwikkelaar zelf heeft er niets mee te maken, en heeft ook geen invloed op deze situatie.

Ik ben niet boos om het uitstellen vam de battlepass, echter, ik erger me aan de opdringerige politieke boodschap van "Black Lives Matter". Waarom moet ik dat elke keer zien als ik een potje wil spelen? Ik speel multiplayer voor m'n plezier, als ik een politieke boodschap wil lezen bekijk ik wel de nieuwsbrief van m'n politieke partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:02
Froop1992 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 02:34:
[...]

Ik ben niet boos om het uitstellen vam de battlepass, echter, ik erger me aan de opdringerige politieke boodschap van "Black Lives Matter". Waarom moet ik dat elke keer zien als ik een potje wil spelen? Ik speel multiplayer voor m'n plezier, als ik een politieke boodschap wil lezen bekijk ik wel de nieuwsbrief van m'n politieke partij.
Dit is de essentie van veel frustraties bij veel mensen. Mensen (de meeste) gamen voor hun plezier. Niemand heeft boodschap aan politieke rotzooi (die voor ons dan nog eens een ver van ons bed show is). Ik begrijp hun actie, maar ik ben het er niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Lets agree to disagree, op deze manier moeten alle commerciële bedrijven hun mond maar houden mbt dergelijke situaties, daar ben ik het dus niet mee eens. De situatie ontploft in Amerika, maar racisme vindt overal plaats, dat is exact de reden dat deze discussie nu oplaait en men probeert de stigma hierin te veranderen. Misschien dat de gemiddelde tweaker hier minder van meekrijgt, maar ook hier in NL gebeurt er genoeg onzin puur op basis van afkomst of huidskleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Blaauw87 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:11:
Lets agree to disagree, op deze manier moeten alle commerciële bedrijven hun mond maar houden mbt dergelijke situaties, daar ben ik het dus niet mee eens. De situatie ontploft in Amerika, maar racisme vindt overal plaats, dat is exact de reden dat deze discussie nu oplaait en men probeert de stigma hierin te veranderen. Misschien dat de gemiddelde tweaker hier minder van meekrijgt, maar ook hier in NL gebeurt er genoeg onzin puur op basis van afkomst of huidskleur.
Dan nog hoeft dit niet opgedrongen te worden in games. Het gaat 't bedrijf enkel om 't geld en mislopen van publiciteit. Niet zozeer om het black lives matter gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Montaner schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:51:
Wanneer gaan ze nu eens crossplay uitzetten op de PC? Betwijfel of dat voor echt lange queues gaat zorgen.

De autoaim van console spelers is echt niets tegen te doen bij het enteren van huizen, hoekjes houden etc.

/rant
Auto aim bestaat niet op console. Alleen op pc dmv cheats.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:17
Los van of racisme met racisme bestreden moet worden is het wel vreemd dat ons, die alleen maar binnen plezier willen in Corona tijd, een politiek standpunt opgedrongen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:37
Monda schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:27:
[...]

Auto aim bestaat niet op console. Alleen op pc dmv cheats.
Can’t deny dat aim assist een dingetje is

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Monda
Korkss schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:44:
[...]

Can’t deny dat aim assist een dingetje is
Tuurlijk aim assist. Maar beetje kinderachtig om dit als auto aim te bestempelen. Dit is ter compensatie voor de zeer hoge precisie van de muis wat onmogelijk te bereiken is met een duim. Can't deny that either.
Ik zou ook graag zien dat er een filter komt om om crossplay met pc uit te schakelen, zodat ik op m'n ps4 ook met m'n Xbox vrienden kan spelen, zonder die cheaters op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Monda schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:52:
[...]

Tuurlijk aim assist. Maar beetje kinderachtig om dit als auto aim te bestempelen. Dit is ter compensatie voor de zeer hoge precisie van de muis wat onmogelijk te bereiken is met een duim. Can't deny that either.
Ik zou ook graag zien dat er een filter komt om om crossplay met pc uit te schakelen, zodat ik op m'n ps4 ook met m'n Xbox vrienden kan spelen, zonder die cheaters op pc.
Auto aim, aim assist.. altijd nog wat anders dan aimbot. De cheaters op PC zijn de laatste tijd echt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Montaner schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:04:
[...]

Auto aim, aim assist.. altijd nog wat anders dan aimbot. De cheaters op PC zijn de laatste tijd echt minimaal.
Elke cheater is er 1 teveel. Kom er nog met regelmaat 1 tegen. Dat irriteert enorm. Maar het komt er op neer dat we beiden geholpen zijn als crossplay wordt aangepast. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Steven030 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:42:
Los van of racisme met racisme bestreden moet worden is het wel vreemd dat ons, die alleen maar binnen plezier willen in Corona tijd, een politiek standpunt opgedrongen wordt
Het is maar een freaking loading screen, het is maar waar je je druk om kan maken zeg. Kunnen we het nu gewoon weer over de game hebben? :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22:17
MonkeyJohn schreef op zondag 7 juni 2020 @ 14:15:
[...]

Het is maar een freaking loading screen, het is maar waar je je druk om kan maken zeg. Kunnen we het nu gewoon weer over de game hebben? :+
Nouja, het is natuurlijk niet alleen het loading screen van CoD, het gaat om élk bedrijf/influencer die plotseling een graantje van de hype mee wil pikken maar de Afro Amerikaan volgende week weer in de kou laat staan. Ik denk dat je momenteel meer levens kan redden door mensen te stimuleren binnen te blijven door het ook zoveel mogelijk binnen gemakkelijk te maken voor iedereen.
En specifiek BLM, ik ben iemand die nooit gewend is om in kleuren te denken, genoeg gekleurde vrienden heb, en racisme ronduit haat. In mijzelf kwam het simpelweg gewoon niet op om racistisch te denken, maar nu word ik ineens gedwongen om in kleuren te gaan denken en dus juist racistisch te denken. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het zijn Amerikaanse problemen; rassensegregatie in aparte wijken, gigantische verschillen arm en rijk, geen sociaal vangnet, iedereen kan wapens krijgen, slechte educatie etc etc. En hier in een land waar wij die problemen amper kennen en waar ook nog eens meer geweld tegen politie is dan andersom vind ik dit gewoon raar. Al is er hier natuurlijk op een totaal andere manier ook racisme, maar dat zal generatie op generatie heus wel minder worden. Het is relatief nieuw. Vroeger was ik bij uitzondering een wigger, maar nu lijkt elk kind wel een wigger.

Maar je hebt juist volkomen gelijk, meer dan genoeg hierover :Y. Laten we het weer over de game hebben!

Ik heb seizoen 2 gemist en dus ook de Grau, en ben pas geleden weer aangehaakt. Ik hield me aardig staande met de M4 maar heb van de week toch even de Grau vrijgespeeld. Wat een lekker wapen is dat zeg, met name in Warzone. Nu elke keer zo snel mogelijk een Scavenger route pakken, loadout kopen en gaan!

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 07-06-2020 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Monda schreef op zondag 7 juni 2020 @ 12:52:
[...]

Volledig eens hoor, ben zelf pc speler maar vind het prima. Ik heb meer precisie en snelheid qua aim vaak, anderen hebben aim assist. Houdt het enigzins fair vind ik.
Speel met mn vrienden (die allemaal console spelen) dus ik zou crossplay altijd aan laten. Maar snap dat mensen het uit willen zetten.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb in mijn menu aangegeven dat ik geen crossplay wil spelen. Waarom krijg ik dan 2x voordat ik een match in ga alsnog de vraag of ik crossplay niet wil aanzette

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Oxigeon schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:45:
Ik heb in mijn menu aangegeven dat ik geen crossplay wil spelen. Waarom krijg ik dan 2x voordat ik een match in ga alsnog de vraag of ik crossplay niet wil aanzette
Omdat men heel graag wil dat je crossplay toepast, maar houd stand! 😉

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 07-06-2020 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
En dat kan enkel op console, pc kan de xplay niet uit als je wil WZ of plunder spelen.

Qua cheaters, valt het nog mee. Al 3x de melding gekregen dat er 1tje gebanned is, dus dat is goed.
Ik heb echt veel meer issues met die servers. Zowel in MP als WZ.
Je ziet gewoon de witte hitmarkers, maar de enemy gaat niet meer, draait zich om en geeft 1 shot kill. Zo lijkt het. In de killcam hoort hij mij gewoon, maar krijgt geen hits te verwerken. Ik schiet blijkbaar in het ijle.

Iets daarna zie je dan de lagspikes komen (van 30ms naar + 200 of zelfs 600ms)..
vrienden die mee in het potje zitten, zelfde verhaal maar het rare: we hebben zelden op hetzelfde moment die spikes.
Hij krijgt dat een paar minuten eerder of later, dat hij of enemy warpt en ik dan weer niets meer, tot later...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

MonkeyJohn schreef op zondag 7 juni 2020 @ 14:15:
[...]

haha of niet dan, toen ik de berichten hier las dacht ik dat er een of ander BLM campagne volledig in MW was geintegreerd, het is idd 1 f*cking laadscherm waar je normaal een plaatje van de map ziet die na 2x wel je strot uit komt.

Als sommige mensen hier al zo hard over de pil gaan dan heb je m.i. 0 compassie of inlevingsvermogen. Wat maakt zo'n laadschermpje wat 5 seconden is te zien nou uit? Om dan meteen helemaal los te gaan over dat BLM een hype is, geneuzel is, niet ons probleem is en weet ik veel wat ik allemaal voorbij heb zien komen.

Dat de game developer er misbruik van maakt om de release van s4 uit stellen is toch een hele andere discussie. Ik snap dat mensen hier gefrustreerd over zijn, maar gebruik dit niet om de discussie tegen racisme die nu gaande is te bagataliseren omdat jij met je 1st world problem ff niet kan levelen of tegen een laadscherm moet aankijken dat je niet zint

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 23:02

thijsco19

KTM 990 SMT

Zo net een zuur begin van een potje.
Het was shoot house en ik rende samen met een ander in een keer naar de andere kant waar een 9 a 10 tal vijanden liepen. Ik met de LMG lekker knallen en hij met een AR pakte helaas alle kills...
Echt toevallig bij iedere vijand maakte hij hem net af. :( :X

Resultaat, ik 1 kill en hij 9 stuks. Eerlijk is eerlijk was een mooie actie en het was niet gelukt zonder hem :P.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Echt zit ik in choppergunner... lekker aan het maaien, ineens... heel veel lag, kon bijna nix meer besturen en.....

Heb het gehad met hun k*tservers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lH7o988HL5KZWWBpZSTi0fvJKaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EfxD4Tlgs81nLLRIqMu5TLXT.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 07-06-2020 16:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
amahusu schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:56:
[...]

haha of niet dan, toen ik de berichten hier las dacht ik dat er een of ander BLM campagne volledig in MW was geintegreerd, het is idd 1 f*cking laadscherm waar je normaal een plaatje van de map ziet die na 2x wel je strot uit komt.

Als sommige mensen hier al zo hard over de pil gaan dan heb je m.i. 0 compassie of inlevingsvermogen. Wat maakt zo'n laadschermpje wat 5 seconden is te zien nou uit? Om dan meteen helemaal los te gaan over dat BLM een hype is, geneuzel is, niet ons probleem is en weet ik veel wat ik allemaal voorbij heb zien komen.

Dat de game developer er misbruik van maakt om de release van s4 uit stellen is toch een hele andere discussie. Ik snap dat mensen hier gefrustreerd over zijn, maar gebruik dit niet om de discussie tegen racisme die nu gaande is te bagataliseren omdat jij met je 1st world problem ff niet kan levelen of tegen een laadscherm moet aankijken dat je niet zint
En ook jij gaat het hele punt dat ik eerder al probeerde duidelijk te maken compleet voorbij, chapeau! _/-\o_
Zullen we er maar mee ophouden? ;)

[Twitter: https://twitter.com/geekypastimes/status/1269070523746705409?s=20]
Lijkt dus inderdaad dinsdag/woensdag te worden!

[ Voor 5% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 07-06-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
kazzzdafke schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:56:
En dat kan enkel op console, pc kan de xplay niet uit als je wil WZ of plunder spelen.

Qua cheaters, valt het nog mee. Al 3x de melding gekregen dat er 1tje gebanned is, dus dat is goed.
Ik heb echt veel meer issues met die servers. Zowel in MP als WZ.
Je ziet gewoon de witte hitmarkers, maar de enemy gaat niet meer, draait zich om en geeft 1 shot kill. Zo lijkt het. In de killcam hoort hij mij gewoon, maar krijgt geen hits te verwerken. Ik schiet blijkbaar in het ijle.

Iets daarna zie je dan de lagspikes komen (van 30ms naar + 200 of zelfs 600ms)..
vrienden die mee in het potje zitten, zelfde verhaal maar het rare: we hebben zelden op hetzelfde moment die spikes.
Hij krijgt dat een paar minuten eerder of later, dat hij of enemy warpt en ik dan weer niets meer, tot later...
Alleen PS4, op de Xbox geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Laatst online: 14-09 21:52
Korkss schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:02:
[...]

Volledig eens hoor, ben zelf pc speler maar vind het prima. Ik heb meer precisie en snelheid qua aim vaak, anderen hebben aim assist. Houdt het enigzins fair vind ik.
Speel met mn vrienden (die allemaal console spelen) dus ik zou crossplay altijd aan laten. Maar snap dat mensen het uit willen zetten.
Speel ook met vanaf de pc met vrienden die op ps4 zitten. Speel tegenwoordig met controller want dan word je in potjes gegooid met eigenlijk alleen maar console spelers. Hun merken duidelijk verschil als ik met muis speel en we komen tegen meerdere pc spelers.

Zou eigenlijks een mooie optie zijn om cross play aan te zetten door middel van de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Volgens mij heb ik een domme vraag.
We waren afgelopen week met de squad aan het spelen, en 1 van de squaddies zei:
De Heartbeat ziet iedereen, ook als deze ghost of Cold Blooded aan hebben staan.

Nu was ik gisteren zelf met mijn heartbeat aan het rondlopen, en ik denk ik check ff met dat ding, ik loop een hoekie om, BOEM kapot, zat daar iemand.

Dus om een lang verhaal kort te maken. Ziet de Heartbeat ALTIJD iedereen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Swaxie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:16:
De Heartbeat ziet iedereen, ook als deze ghost of Cold Blooded aan hebben staan.

Nu was ik gisteren zelf met mijn heartbeat aan het rondlopen, en ik denk ik check ff met dat ding, ik loop een hoekie om, BOEM kapot, zat daar iemand.

Als jij als perk Ghost hebt, zou je niet gezien moeten worden door UAV/Heartbeat etc.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
I ColoSsuZz I schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:05:
[...]

En ook jij gaat het hele punt dat ik eerder al probeerde duidelijk te maken compleet voorbij, chapeau! _/-\o_

[Embed]
Hoop het! Maar hoop nog harder dat er eindelijk map changes gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 23:45
I ColoSsuZz I schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:05:
[...]

[Embed]
Yes en dan hopen dat die lelijke loading screens ook weer weg zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Swaxie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:16:

Zeker niet, wat wel lijkt te gebeuren is dat de heartbeat sensor in de kill cam niet altijd klopt, dus dat jij in de herhaling wel op de heartbeat sensor lijkt te verschijnen terwijl dat daarvoor (in real time) niet zo was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Laatst online: 11-12-2023
Gisteren nog een mooie win gehaald met full quad alive. Dat maakt het op het einde een stuk makkelijker!
YouTube: YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
B!g Boss schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:58:
Gisteren nog een mooie win gehaald met full quad alive. Dat maakt het op het einde een stuk makkelijker!
Nice :) Speel je met een console of KB/M? En welke setup heb je op die M4, of is dat een M13?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B!g Boss
BertP schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:14:
[...]

Nice :) Speel je met een console of KB/M? En welke setup heb je op die M4, of is dat een M13?
Ik speel met deze set up op dit moment:
YouTube: COD WARZONE - THE BEST M13 LOADOUT - HIGH DAMAGE GAMES
In het begin zie je mijn loadout. Het is idd de m13
Edit: en ik speel op PS4 , gewoon met controller

[ Voor 5% gewijzigd door B!g Boss op 08-06-2020 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparTi
  • Laatst online: 31-08 10:15
B!g Boss schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:58:
Jullie zijn lekker op elkaar afgestemd. Vast groepje van spelers?

Dat taaltje blijft machtig mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
SparTi schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:50:
[...]

Jullie zijn lekker op elkaar afgestemd. Vast groepje van spelers?

Dat taaltje blijft machtig mooi. :)
Haha 😄
Met bookashades al veel samen gespeeld ja. Tyfius ook wel geregeld. Coltie is er ook af en toe bij. Wij hebben een vrij grote groep, wisselen soms af van spelers...
Edit: Booka heeft zijn eigen discord, en hij streamt wel geregeld.
Discord:
https://discord.com/chann...966208/696636525122682940
Twitch: https://www.twitch.tv/bookashadebe
Booka is wel fun om te volgen op twitch! Speelt veel COD, maar doet ook andere dingen, zoals marbles op twitch, ... Zeer goede speler in COD en andere shooters!

[ Voor 30% gewijzigd door B!g Boss op 08-06-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de hoop om 50 kills met een APC te maken inmiddels opgegeven. Warzone vind ik toch niet leuk, en met gewone matches zijn er maar een paar maps waarom je zo'n killstreak kan krijgen. En daarnaast issie zo stuk :-(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 15-09 13:23
Vrijdag schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:30:
Ik heb de hoop om 50 kills met een APC te maken inmiddels opgegeven. Warzone vind ik toch niet leuk, en met gewone matches zijn er maar een paar maps waarom je zo'n killstreak kan krijgen. En daarnaast issie zo stuk :-(
kom op he. FF volhouden he ;) even een paar uurjes grinden en je hebt hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Speel nu al een aantal weken Warzone op de PS4; geweldige en uitdagende game. Vraagje: als ik bij m'n stats kijk (records), dan zie ik Warzone staan én Multiplayer. Wat is precies het verschil? Ik speel enkel Warzone, maar bij beide zie ik andere stats staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
rickertsnaak schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:06:
Speel nu al een aantal weken Warzone op de PS4; geweldige en uitdagende game. Vraagje: als ik bij m'n stats kijk (records), dan zie ik Warzone staan én Multiplayer. Wat is precies het verschil? Ik speel enkel Warzone, maar bij beide zie ik andere stats staan.
Die MP stats zijn eigenlijk van de volledige game. Heb je toevallig tijdens die dubbel xp weekenden de tijdelijke MP playlist gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Skinnyice schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:16:
[...]

Die MP stats zijn eigenlijk van de volledige game. Heb je toevallig tijdens die dubbel xp weekenden de tijdelijke MP playlist gespeeld?
Thanks voor je reply. Nee, dat heb ik volgens mij niet gedaan!

Als ik trouwens inlog op de website en m'n stats bekijk, staat bij mulitplayer alles gewoon op 0. Enkel in de game is het wat messy. Hoe ziet het bij jullie eruit?

[ Voor 20% gewijzigd door rickertsnaak op 08-06-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen kun je ook in co-op doen. Zo heb ik mijn jugernaut gehaald. :+

Moet er wel een map zijn waar je de APC kan oproepen.

Zelf laatst eens de controller gepakt op de pc, jeetje wat wordt het dan lastig zeg!

Maar, ik denk dat ik er wel aan kan wennen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2020 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
B!g Boss schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:46:
[...]

Ik speel met deze set up op dit moment:
YouTube: COD WARZONE - THE BEST M13 LOADOUT - HIGH DAMAGE GAMES
In het begin zie je mijn loadout. Het is idd de m13
Edit: en ik speel op PS4 , gewoon met controller
Nice, thanx ga ik die ook eens instellen :) Vroeg het omdat ik je aim zo steady vind (weinig recoil) ik speel het nog niet zo lang en ben beetje zoekende hoe ik beter kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

BertP schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:59:
[...]

Nice, thanx ga ik die ook eens instellen :) Vroeg het omdat ik je aim zo steady vind (weinig recoil) ik speel het nog niet zo lang en ben beetje zoekende hoe ik beter kan worden.
Ik speel ook vooral met de M13, op langere afstanden komt hij wel wat damage te kort t.o.v. M4 en GRAU maar zoals eerder al gezegd is recoil erg beheersbaar en hij schijnt ook een hogere headshot multiplier te hebben dan elke andere AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:03
Je moet daarvoor ground war spelen he. Gewoon in de basis wachten, er is een regelmaat dat die spawnen.
Ik dacht 2 minuten nadat de huidige apc/iav destroyed word komt er een nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 15-09 11:03

Oulewappeur

OmNomNom

Groundware en dan de Quarry map hebben. Hopen dat je dan niet het spawnpunt hebt in de Quarry zelf maar juist aan de andere kant.

Vervolgens met je APC via de bergen linker kant kun je zo spawnrapen :+ Ik was met 2 potjes klaar :*) >:)

Road 2 damascus, inmiddels platinum:

Launcher
Melee
Pistolen
SMG's.

"Helaas" nog de meest uitdagende wapens te gaan met o.a. de snipers & marksman rifles, maar goed het houd je bezig :P

[ Voor 59% gewijzigd door Oulewappeur op 08-06-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryvdw
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-05-2024
Poesmij schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:18:
[...]

Speel ook met vanaf de pc met vrienden die op ps4 zitten. Speel tegenwoordig met controller want dan word je in potjes gegooid met eigenlijk alleen maar console spelers. Hun merken duidelijk verschil als ik met muis speel en we komen tegen meerdere pc spelers.

Zou eigenlijks een mooie optie zijn om cross play aan te zetten door middel van de input.
Is dit serieus een ding? Ik ben overgestapt naar PC en speel sinds kort ook met een muis. Dit is helemaal nieuw voor mij maar het bevalt goed.
Echter merken we wel dat we veel minder wins halen dan eerder. Zou dit echt kunnen komen doordat we in andere servers worden geplant door mijn KB&M ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Jerryvdw schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:46:
[...]

Is dit serieus een ding? Ik ben overgestapt naar PC en speel sinds kort ook met een muis. Dit is helemaal nieuw voor mij maar het bevalt goed.
Echter merken we wel dat we veel minder wins halen dan eerder. Zou dit echt kunnen komen doordat we in andere servers worden geplant door mijn KB&M ?
jackfrags heeft er een onderzoek naar gedaan, hierbij de link naar het filmpje: Youtube

De input die je gebruikt, daarop word je deels geselecteerd.
Als je bijvoorbeel multiplayer lobbies ziet is dit heel duidelijk
Als je keyboard en muisspeelt, veel pc spelers en een paar console spelers, maar als je met een controller gaat spelen, dan krijg je alleen maar console spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Poesmij schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:33:
[...]

jackfrags heeft er een onderzoek naar gedaan, hierbij de link naar het filmpje: Youtube

De input die je gebruikt, daarop word je deels geselecteerd.
Als je bijvoorbeel multiplayer lobbies ziet is dit heel duidelijk
Als je keyboard en muisspeelt, veel pc spelers en een paar console spelers, maar als je met een controller gaat spelen, dan krijg je alleen maar console spelers.
Klopt dus niet, heb 't vaak genoeg meegemaakt dat ik als controller speler in een lobby komt met 90% PC spelers met KBM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
I ColoSsuZz I schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:37:
[...]

Klopt dus niet, heb 't vaak genoeg meegemaakt dat ik als controller speler in een lobby komt met 90% PC spelers met KBM
Ik zeg niet dat dit niet voor kan komen, maar van alle keren dat ik met controller ben gaan spelen hebben ik en mijn vrienden dit idee eigenlijks nooit meer.
Dus dat het niet klopt is een beetje kort door de bocht want zelf ben ik alleen maar dingen zoals wat jackfrags zegt tegen gekomen, en nog niet het bewijs naar de andere kant.
Wat niet zegt dat het niet ooit eens gebeurd, maar met multiplayer heb ik het iig nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Persoonlijk vind ik het uitstel van seizoen 4 wel fijn. Ik zit pas op tier 85 van m'n battle pass en wil graag nog proberen compleet te worden, haha

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Avondje Quads aan het spelen en toch erg veel games waar ik in teams van 3 zit of soms zelfs slechts duo... Niet echt een fijn begin met zo'n achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
BezurK schreef op maandag 8 juni 2020 @ 19:51:
Persoonlijk vind ik het uitstel van seizoen 4 wel fijn. Ik zit pas op tier 85 van m'n battle pass en wil graag nog proberen compleet te worden, haha
Net lvl 100 gepakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
I ColoSsuZz I schreef op maandag 8 juni 2020 @ 16:37:
[...]

Betreft alleen warzone.
Ik ga er van uit dat jij op regulier MP doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oulewappeur schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:15:
[...]

Launcher
Melee
Pistolen
SMG's.

"Helaas" nog de meest uitdagende wapens te gaan met o.a. de snipers & marksman rifles, maar goed het houd je bezig :P
Ik ben uit verveling ook maar guns aan het grinden. Marksman en Subbies heb ik op 80%, maar ik hik vooral tegen de assaultrifles aan omdat je daar zo allemachtig veel kills moet maken voor elke categorie camo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
Ik heb voor het eerst sinds Black Ops 2 alle wapens van het basisspel goud. Jawel, Damascus is binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dm-dutchman schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:16:
Ik heb voor het eerst sinds Black Ops 2 alle wapens van het basisspel goud. Jawel, Damascus is binnen *O*
Respect. Daar zullen heel wat uurtjes in zitten.

Zelf alleen de wapens goud wat ik fijn vind spelen. M4a1, Grau en mp7. En de grau was echt de lastigste eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10
Inmiddels op tier 91. Benieuwd of vanavond het nieuwe seizoen uitkomt, anders heb ik nog even tijd om tier 100 te halen.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Oxigeon schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:59:
[...]

Respect. Daar zullen heel wat uurtjes in zitten.

Zelf alleen de wapens goud wat ik fijn vind spelen. M4a1, Grau en mp7. En de grau was echt de lastigste eruit.
Er zit wel wat tijd in ja, maar ben van het begin af aan alleen maar bezig met het unlocken van camo's. Dus zo gauw een wapen goud is gelijk door naar de volgende. Tevens met dubbel xp weekenden alleen maar wapens geleveld zodat ik later meerdere camo's tegelijk kon doen.

Kleine tip voor het schild: Speel HC shoothouse. Veel kleine ruimtes waardoor de tegenstander niet kan uitwijken en je ook niet zomaar in je rug word geschoten. Hierdoor had ik in één avond het schild goud, en nu gelijk damascus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dm-dutchman schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:09:
[...]

Er zit wel wat tijd in ja, maar ben van het begin af aan alleen maar bezig met het unlocken van camo's. Dus zo gauw een wapen goud is gelijk door naar de volgende. Tevens met dubbel xp weekenden alleen maar wapens geleveld zodat ik later meerdere camo's tegelijk kon doen.

Kleine tip voor het schild: Speel HC shoothouse. Veel kleine ruimtes waardoor de tegenstander niet kan uitwijken en je ook niet zomaar in je rug word geschoten. Hierdoor had ik in één avond het schild goud, en nu gelijk damascus.
Schild goud. Nooit aan gedacht dat dat ook kon. Voor de fun die misschien ook eens goud halen. Is het dan de bedoeling dat je de enemy neermept met het schild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Oxigeon schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:12:
[...]

Schild goud. Nooit aan gedacht dat dat ook kon. Voor de fun die misschien ook eens goud halen. Is het dan de bedoeling dat je de enemy neermept met het schild?
Ja voor Damascus moet het schild ook goud. En ja je moet enemy's meppen, dat kan met de schietknop of melee knop. Beide knoppen zorgen ervoor dat je met het schild een klap uitdeelt. In core moet je 2 hits en hardcore 1 hit. Dus vandaar dat ik HC shoothouse aanraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Ik hoop dat er ooit nog een instelling komt om in Warzone games te filteren op besturing. Keyboard only en/of Controller only. Je leest en hoort veel geklaag over de aim assist van de controllers tov pc gamers, ik merk hier zelf vrijwel niks van eigenlijk en zie vooral veel voordelen in het gebruik van de muis voor de flicks en het counteren van je recoil. De aim assist merk ik wel sterk als ik een private lobby maak met bots, dan voel ik 'm wel sterk trekken maar kom dit zeker niet tegen in Warzone, al helemaal niet als je via een scope mid/long distance aan het schieten bent. Gebruik ik dan de verkeerde settings of ben ik tegenwoordig echt te oud om dit te voelen? Vroeger toch op een behoorlijk niveau competitief console shooters gespeeld, het niveau van mij is een stuk lager na een flinke pauze en wat vergrijzing (:)).

Of is de 'aim assist' gewoon een extra reden voor PC gamers om te klagen dat ze een battle verliezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Volgens mij komt de update (seizoen 4) morgen ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Oulewappeur schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:15:
[...]

Groundware en dan de Quarry map hebben. Hopen dat je dan niet het spawnpunt hebt in de Quarry zelf maar juist aan de andere kant.

Vervolgens met je APC via de bergen linker kant kun je zo spawnrapen :+ Ik was met 2 potjes klaar :*) >:)

Launcher
Melee
Pistolen
SMG's.

Dan ben lig je iets achter mij, ik heb de AR's ook al klaar. Ben nu bezig met marksman rifles en heb de MK2 net klaar. Nu eerst de k98 en dan de EBR. Daarna denk ik sniper rifles en daarna waarschijnlijk LMG maar die gebruik ook gewoon in ramdom potjes als ik geen zin heb om te grinden. Ik zit nu ook een beetje in een grind dipje maar het halen van Melee gaf wel weer een kleine boost.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:25

De Nelis

en anders maar niet...

Blaauw87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:21:
[...]
Of is de 'aim assist' gewoon een extra reden voor PC gamers om te klagen dat ze een battle verliezen? ;)
Ach ze kunnen het gebruiken maar is geen legitieme reden. Mijn ervaring is dat bijvoorbeeld de pro's die naast controller ook met kbm spelen gekkere dingen uithalen en beter spelen dan andersom.

Degenen die zich er niet in verdiept hebben of zelf nooit met controller hebben gespeeld zullen sneller huilie-huilie doen inderdaad.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
donvalentino schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:36:
Volgens mij komt de update (seizoen 4) morgen ochtend
Dat zou nice zijn :D

Bron?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Diverse berichten via twitter, echter niet allemaal even betrouwbaar, maar het klinkt wel logisch gezien er veel challenges van season 3 eindigen op 10 juni.

één van de bronnen die ik zag:
https://gamenerds.nl/rele...arfare-warzone-is-bekend/
&
https://metro.co.uk/2020/...-says-dataminer-12819767/

[ Voor 8% gewijzigd door donvalentino op 09-06-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Oxigeon schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:12:
[...]

Ik vond het verschikkelijk. ik heb het in hardcore gedaan daar ging het dan nog wel want maar een klap is genoeg. maar die 3 kill streaks met een schild waren niet fijn.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
donvalentino schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:57:
[...]

Diverse berichten via twitter, echter niet allemaal even betrouwbaar, maar het klinkt wel logisch gezien er veel challenges van season 3 eindigen op 10 juni.

één van de bronnen die ik zag:
https://gamenerds.nl/rele...arfare-warzone-is-bekend/
&
https://metro.co.uk/2020/...-says-dataminer-12819767/
Sweet, mocht dat het geval zijn moet dus de teaser voor seizoen 4 vandaag ergens droppen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27

Gelukkig is dit spel realistisch :+

Ik dacht fuck it, hij wil hiden, probeer het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Terranova schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:40:
[Streamable: carkill]

_O- _/-\o_

Goed om te weten, ik zou ook denken dat je veilig bent in die dingen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27

Deze komt toch ook wel zeker op het lijstje om eens te proberen _O-

Het kan ook leuk zijn om als eerste een truck op Military Base te pakken te krijgen en daar veel roadkills te pakken omdat er na jou veel mensen daar landen en de hangars in vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
komt season 4 nou vanavond of morgenvroeg?
dan kan ik misschien nog 1 of 2 levels halen met met season 3 ....

hoe krijg je trouwens het snelst exp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:28:

Lintjes halen of Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Aggressor schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:28:

officieel is nog niets gecommuniceerd volgens mij.
Snelste exp knallen is denk ik toch wel Shipment 24/7 of goeie potjes draaien op warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
Verwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:29:
[...]

Lintjes halen of Warzone.
Lintjes halen? Wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blaauw87 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:26:
[...]

Lintjes halen? Wat bedoel je daarmee?
Baracks -> Rank progression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online

Haha, geniaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Hmm, geen teaser en/of update op Activision blog. Ben benieuwd of we morgen nog S4 gaan krijgen.

Pagina: 1 ... 91 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.