Ik vind modern warfare nog steeds leuk om te spelen, de wapens en de vibe bevallen me nog steeds prima.
Er zijn alleen zaken waar ik me onwijs aan kan ergeren in zulke maten dat ik er over twijfel of ik het spel niet gewoon aan de wilgen ga hangen;
1. Waarom van de idioot grote updates. Ik heb niet te best internet en het kost me gewoon een nacht on het spel te updaten. In vergelijking de gehele HALO Infinite multiplayer is minder downloaden dan de laatste update van MW.
2. Heb ik de gehele update gedaan moeten de shaders nog een update krijgen zit ik weer te wachten.
3. Ik speel toch echt Modern Warfare. Ik vind een beetje reclame niet erg maar let op:
A. Bij het opstarten is mijn titlescreen van Vanguard
B. Er is een gratis speelsessie van Vanguard daar krijg ik een melding van voordat ik mijn spel kan
aanklikken. Die moet ik wegklikken om naar mijn spel te kunnen. Daarnaast is mijn er een knop
boven mijn quickplay button gekomen met speel nu gratis Vanguard. Gelukkig zijn die nu beide weg
maar ik hoop dat er niet een nieuwe gratis sessie komt
C. Als ik progression aanklik krijg ik eerst dat Vanguard progression system er nog aankomt dan kan ik
mijn eigen progression zien.
D. Onder store hangt een kopje met Vanguard en de hele eerste regel van de store is Vanguard.
Dit is echt teveel, bedoel ik snap dat je een keer hint op dat er een nieuw spel is maar kom op. In ongeveer alles wat ik te zien krijgen zit iets van Vanguard.
4. We hebben een battlepas maar een kwart daarvan bestaat uit reward voor Warzone en Vanguard, WTF doen rewards van een ander spel in de battlepas.
5. Er is een prestige voortgang systeem en niet een van de dingen die je daarvoor kunt krijgen hebben iets te maken met de MP van MW alles is voor andere spellen of voor Warzone.
Het voelt allemaal een beetje; Leuk dat we je geld hebben maar nu willen we meer en meer en meer, kom hier, steek je geld in mijn spel, kijk eens wat leuk. Kan ik niet gewoon rustig het spel blijven spelen wat ik in de beginnen leuk vond.
[
Voor 44% gewijzigd door
GerGio op 24-11-2021 14:17
]
Nickname KasPlantje.