✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Na de grote update had mijn PS4 last van het kopieer add-on probleem, waarbij bij elke opstart van MW ik een add-on moest kopiëren wat te lang duurde.DeWaanzin schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:05:
Moet ik die Campaign Packs echt installen om alleen Multiplayer te spelen? Heb ik nu iig niet geinstalleerd, wat het bovenstaande probleem zou kunnen verklaren.
Na een zoektocht kwam ik uit bij onderstaande video. De positieve opmerkingen onderaan de video gaven de doorslag om het te proberen.
Het downloaden van Campaign Package 1 en 2 blijkt de oplossing te zijn voor mijn probleem.
Geen idee of het ook helpt om jouw issue met de maps op te lossen.
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Heb alles weer geïnstalleerd, maar dat hielp niets.Ruiten_Wisser schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:41:
Het downloaden van Campaign Package 1 en 2 blijkt de oplossing te zijn voor mijn probleem.
Geen idee of het ook helpt om jouw issue met de maps op te lossen.
Na een tijdje wachten krijg ik:
ERROR
Disconnected due to transmission error
status: VIGOROUS
Heb nog geen tijd genomen om wat oplossingen te proberen (m'n NAT type eens checken oa.).
Toch wel erg jammer dit, wil gewoon afentoe lekker kunnen knallen, maar ze maken me het zo wel onmogelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door DeWaanzin op 30-04-2021 07:23 ]
XBL: theArthurrrr
:fill(white):strip_exif()/f/image/n1IFmDkTRnqn91OsvB7O37ym.png?f=user_large)
Edit:
En de problemen zijn er nog " Match started. Loading level " waar de game op blijft hangen..
[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2021 11:12 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hier ook, wordt er niet goed van.G_Dragon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:24:
En de problemen zijn er nog " Match started. Loading level " waar de game op blijft hangen..
Bij wat heb jij het?
Afgelopen weekend heel Modern Warfare er afgegooid en alles opnieuw gedownload. NAT type in Modern Warfare stond op Strict, heb ik ook ook maar even op Open gezet (stonden nog oude gegevens), hielp allemaal niets.
Ik wil eigenlijk alleen maar Ground War spelen, maar daar doen 3 van de 9 maps het maar -> Aniyah Palace, Verdansk Intl. Airport en Verdansk Riverside. Bij deze maps laad hij alles netjes door, bij de rest is het "Match started. Loading level". Ik leave dus direct als ik andere maps dan de genoemde 3 zie langs komen.
Wij hebben het bij elke gamemode wanneer we in split-screen een match zoeken, er zit geen verschil in welke gamemodes wij kiezen. Ik maak me vooral erg boos over het feit dat split-screen sinds release nog nooit goed heeft gewerkt, soms had je momenten dat het goed werkte totdat er weer een update kwam. Ik hoop oprecht dat het voor de mensen die Cold War spelen opgelost is, want het is toch best wel een schande dat je 60 euro betaald en vervolgens niet kan spelen zoals je wil spelen zonder problemen. Natuurlijk door patches had ik nog wel hoop, maar we zijn nu 2 jaar verder en hebben nog problemen.DeWaanzin schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:03:
[...]
Hier ook, wordt er niet goed van.
Bij wat heb jij het?
Afgelopen weekend heel Modern Warfare er afgegooid en alles opnieuw gedownload. NAT type in Modern Warfare stond op Strict, heb ik ook ook maar even op Open gezet (stonden nog oude gegevens), hielp allemaal niets.
Ik wil eigenlijk alleen maar Ground War spelen, maar daar doen 3 van de 9 maps het maar -> Aniyah Palace, Verdansk Intl. Airport en Verdansk Riverside. Bij deze maps laad hij alles netjes door, bij de rest is het "Match started. Loading level". Ik leave dus direct als ik andere maps dan de genoemde 3 zie langs komen.
Mannetjes die ineens warpspeed lopen
Hits die gewoon niet registreren
Zelf wordt ik instant gekilled
Kill cam: enemy schiet naast mij, hij krijgt geen hit van mij terwijl op mijn beeld alles erop is
Geluid van zijn schieten gaat door, terwijl de animatie van hem al gedaan is en aan het reloaden..
wtf
Interesting times...
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Ga het zo even proberen, want we zijn al sinds 6 uur bezig en hebben nog maar 2 potjes gespeeldDeWaanzin schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:15:
Deze post heeft het match started loading level voor mij opgelost:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Jammer dat refund vragen geen optie meer is na zoveel jaar slechte servers en fixen voor split-screen ondersteuning
EDIT: It works! Thanks!
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 10-05-2021 22:45 ]
Jeuh!!!!!!!!!!!!G_Dragon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:00:
EDIT: It works! Thanks!
Het blijft op z'n zachtst gezegd een beetje raar dat je er als gebruiker zoveel tijd in moet steken om achter een oplossing te komen.
Haha nadat we de ene error hebben gefixed, komen we weer uit bij een oude. Wanneer je het laadscherm hebt om een match in te gaan crashed de game met een groenscherm en je bent weer op het Xbox Dashboard en het probleem dat wanneer player 1 doodgaat hij/zij niet meer kan spawnen en player 2 vervolgens in een wereld blijft rondlopen waar alles en iedereen bevroren is tot er een error in beeld komt. Helaas zal er nooit een eind komen aan deze frustratiesDeWaanzin schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 06:32:
[...]
Jeuh!!!!!!!!!!!!
Het blijft op z'n zachtst gezegd een beetje raar dat je er als gebruiker zoveel tijd in moet steken om achter een oplossing te komen.
Ene potje moet je maar iemand met een halve kogel raken en hij is al dood, potje erna blaas je 2 magazijnen er in en draaien ze zich om en ben je insta neer...
Interesting times...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik spawn nu vaak pas in een nieuw potje als deze al bezig is. Als een potje afgelopen is duurt het ook allemaal erg lang.
Als ik m'n camo's van m'n wapens bijv. wil checken staat daar ook een x-aantal tijd helemaal niets, duurt allemaal lang voordat deze geladen zijn.
Meer mensen hier op XSX last van?
PS4 speler hier, ik merk inderdaad dat laden en tegelijkertijd starten van andere spelers laatste dagen/weken een steeds groter verschil heeft. Tegenwoordig stap ik uit als ik als enige ben die aan een potje begint want dan loopt het hele potje niet. Als je snel een aanpassing aan je wapen wilt doen dan duurt het inderdaad lang voordat alle grafische elementen zijn opgebouwd. Gisteravond een paar potjes uitgestapt waar het leek of de turbo bij anderen er op zat, SBMM leek een beetje van slag als het gaat om ping tijden (200/200, 5 msec), als dat gebeurt zijn ook de respawns helemaal r#k.
[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 21-05-2021 08:34 ]
Eergisteren pc format gedaan en vanaf nu zit ik maar rond de 100fps te hinken. Instellingen staan hetzelfde, en heb soms last van microstutter...
Interesting times...
Dat is apart, maar 190 tot 210 in warzone op 1440p is best hoog. Ik kom niet verder dan 180 (gemiddeld 130 fps) met 5950x en 3080. Had je misschien nog een oude driver ?kazzzdafke schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:54:
Hmmm tot nu toe altijd rond de 190/210fps gehad in warzone, 2k met alles relatief op high (5900x met 3090 x trio).
Eergisteren pc format gedaan en vanaf nu zit ik maar rond de 100fps te hinken. Instellingen staan hetzelfde, en heb soms last van microstutter...
[ Voor 3% gewijzigd door Cyrus The Virus op 21-05-2021 14:26 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
100 tot 150fps op 1440p met een 3090 is normaal. Tegen de 200fps aan is niet normaal. Wat er toen aan de hand was waardoor je die 200fps haalde geen idee, maar het is niet de standaard.kazzzdafke schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:54:
Hmmm tot nu toe altijd rond de 190/210fps gehad in warzone, 2k met alles relatief op high (5900x met 3090 x trio).
Interesting times...
Deze opmerking lijkt mij wel mee te vallen. Ik speel zelf met 5600x en 3070 en haal ook met gemak 140/150 fps op 1440p in Warzone. 200fps met 5900x en 3090 lijkt me dan ook niet heel gek.PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:29:
[...]
100 tot 150fps op 1440p met een 3090 is normaal. Tegen de 200fps aan is niet normaal. Wat er toen aan de hand was waardoor je die 200fps haalde geen idee, maar het is niet de standaard.
Dat zal best, maar dan denk ik toch dat de instellingen anders waren.kazzzdafke schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:37:
Ik heb zo meer dan een maand kunnen spelen hoor..
Ik kijk af en toe naar wat streamers die allemaal een 3090 hebben waarbij rond de 130fps gemiddeld wel zo'n beetje de standaard is. Verder natuurlijk ook totaal afhankelijk van de instellingen, maar 200fps kom ik nergens tegen. Zie bijvoorbeeld nu live: https://www.twitch.tv/its_iron De PC specs staan er onder.xK0etj3 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:37:
[...]
Deze opmerking lijkt mij wel mee te vallen. Ik speel zelf met 5600x en 3070 en haal ook met gemak 140/150 fps op 1440p in Warzone. 200fps met 5900x en 3090 lijkt me dan ook niet heel gek.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 21-05-2021 15:44 ]
Maar die live streamen toch ook via hun pc?PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Dat zal best, maar dan denk ik toch dat de instellingen anders waren.
[...]
Ik kijk af en toe naar wat streamers die allemaal een 3090 hebben waarbij rond de 130fps gemiddeld wel zo'n beetje de standaard is. Verder natuurlijk ook totaal afhankelijk van de instellingen, maar 200fps kom ik nergens tegen. Zie bijvoorbeeld nu live: https://www.twitch.tv/its_iron De PC specs staan er onder.
Met een hardwarematige capturecard. Of anders een 2e PC die het steamen doet. De tijd dat de CPU/GPU extra worden belast door steamen is wel voorbij.
Ik heb het spel en alle packs opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
Interesting times...
Voor het verschil met 'voorheen' en 'na een nieuwe install': probeer eens wat oude grafische drivers bijvoorbeeld. En dan de standaard tweaks zoals engergieprestaties in nvidia controlpanel instellen en windows powerplan. Al dat geneuzel met cores in adv_ini enz gaat geen 50fps meer opleveren.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Basement Bios ---- Exo-S
ja normale br ook dramaMystikal schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:44:
Mensen ook problemen met het vinden van lobby's? (Resurgence).
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Inmiddels lijkt het oplost.
Basement Bios ---- Exo-S
Bij Shoot the ship spawn ik zo vroeg in het potje (of anderen zo laat) dat ik zo naar de andere kant kan lopen zonder dat ik ook maar iemand tegenkom.
En een update: heb COD uninstalled, en opnieuw installed na ook de mapjes met COD etc te verwijderen.kazzzdafke schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:54:
En wat blijft: FPS zit weer op min 160 en regelmatig weer aan de 190! Geen enkele microstutter meer ervaren..
Interesting times...
Indy dev heDeWaanzin schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:59:
Ik snap helemaal niets meer van Modern Warfare.
Bij Shoot the ship spawn ik zo vroeg in het potje (of anderen zo laat) dat ik zo naar de andere kant kan lopen zonder dat ik ook maar iemand tegenkom.
Maar helaas toch bij het 11e potje een crash en toen was ons geluk op, ben erg benieuwd wat er in de toekomst gaat uitkomen. Want we moeten langzaam toch wel opzoek naar een nieuwe online shooter die split-screen ondersteund, wat tegenwoordig steeds meer zeldzaam word ( helemaal zonder crashes ).
Whahaha
Sinds de nieuwe update is het weer groot drama om in split-screen te spelen, telkens wanneer player 2 joined crashed de game met een memory error. Het liep net voor de eerste keer sinds de release een beetje stabiel
EDIT: hebben Cod4 maar aan het installeren gezet, oud en vertrouwd en werkt wel.
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 15-08-2021 15:08 ]
Idd, hier ook. Heb ik eindelijk die blue dot vrijgespeeld kan ik em niet gebruikenRakward schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:52:
Ik snap niet dat na al die tijd ze de reticle-bug nog niet ge fixed hebben, al zoveel updates gehad...Is dit ook op console een probleem? Dat je geen reticle kan kiezen want je komt gewoon in het hoofdmenu uit?

Ook guns aanpassen middengame is er ook nog altijd niet terug in, wat mis ik dit.
Edit:
Gewoon 3 updates in 3 dagen lol
Maar nog steeds geen fix voor split-screen....
Weer telkens " Memory Error 13 - 75 "
[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 19-08-2021 19:09 ]
Het is met de laatste update vandaag eindelijkin orde!Chelseamarre123 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 20:30:
[...]
Idd, hier ook. Heb ik eindelijk die blue dot vrijgespeeld kan ik em niet gebruiken![]()
Ook guns aanpassen middengame is er ook nog altijd niet terug in, wat mis ik dit.
Er is een apart Warzone topic: [Multi] Call of Duty Warzonedrusloos schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:05:
Ik speel warzone voor de lol, ben verder namelijk meer fan van battlefield maar warzone is wel leuk gedaan. Alleen sinds de laatste seizoen update is er geen lol meer aan. Iedereen schiet met van die tracing bullets. En iedereen speelt met de em2 dus je bent dood voor je het doorhebt. Het idee was toch altijd dat je geen voordeel zou hebben van het kopen van die battlepass in het spel? Van outfits kan je nog denken dat voordeel is minimaal, maar die tracers en dan gelijk de em2 hebben die overkill is maakt het een beetje uit evenwicht
Waarom denk je dat spelers die blueprints met tracers kopen in het voordeel zijn? Naar mijn mening werken tracers alleen in het voordeel van je tegenstander, die kunnen makkelijker zien vanaf waar je schiet.
En de EM2 heeft onlangs een lichte nerf gehad, hij is zeker niet meer overpowered.
Grr... hoop zo dat Vanguard zoveel beter draait met split-screen...
Remember kids: Tracers also let the enemy know where YOU are!SD5k schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:49:
[...]
Naar mijn mening werken tracers alleen in het voordeel van je tegenstander, die kunnen makkelijker zien vanaf waar je schiet.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Denk dat hij die perk bedoeld...SD5k schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:49:
[...]
Er is een apart Warzone topic: [Multi] Call of Duty Warzone
Waarom denk je dat spelers die blueprints met tracers kopen in het voordeel zijn? Naar mijn mening werken tracers alleen in het voordeel van je tegenstander, die kunnen makkelijker zien vanaf waar je schiet.
En de EM2 heeft onlangs een lichte nerf gehad, hij is zeker niet meer overpowered.
Die perk heeft iedereen, ook wanneer je geen battle pass koopt.
Die melding is netwerk gerelateerdG_Dragon schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:05:
En we hebben weer een nieuwe error....... "DEV ERROR 5476"
Grr... hoop zo dat Vanguard zoveel beter draait met split-screen...
Je speelt op de xbox neem ik aan?
Wat voor account gebruik je voor de tweede gebruiker?
01010000 01100101 01110000 01100101
Gewoon net zoals mijn account een geregistreerde Xbox account zonder Xbox Live, die pakt de Xbox Live van mijn account over vanwege Home Xbox. Maar het is niet de eerste error hoor om eerlijk te zijn, sinds release day hebben we al problemen met split-screen. Soms gaat het 5 potjes goed en soms ben je anderhalf uur bezig ( game booten, multiplayer lobby, player 2 pres A , game crash, reboot ) zonder resultaat.Generaal Pep schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:42:
[...]
Die melding is netwerk gerelateerd
Je speelt op de xbox neem ik aan?
Wat voor account gebruik je voor de tweede gebruiker?
Heb je het al geprobeerd met een gast account onder jouw eigen account? (Sinds seizoen 5)G_Dragon schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:58:
[...]
Gewoon net zoals mijn account een geregistreerde Xbox account zonder Xbox Live, die pakt de Xbox Live van mijn account over vanwege Home Xbox. Maar het is niet de eerste error hoor om eerlijk te zijn, sinds release day hebben we al problemen met split-screen. Soms gaat het 5 potjes goed en soms ben je anderhalf uur bezig ( game booten, multiplayer lobby, player 2 pres A , game crash, reboot ) zonder resultaat.
Nee want dan is me vriendin haar rank en wapens kwijt , maar je zou toch met twee officiele accounts moeten kunnen spelen?Generaal Pep schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:23:
[...]
Heb je het al geprobeerd met een gast account onder jouw eigen account? (Sinds seizoen 5)
Lijkt me dat er daar conflicten (kunnen) ontstaan en dat je dan error messages krijgt.G_Dragon schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:36:
[...]
Nee want dan is me vriendin haar rank en wapens kwijt , maar je zou toch met twee officiele accounts moeten kunnen spelen?
Je kan het proberen met een gast account. Naar mijn vewachting komen er dan sowieso geen conflicten en kan je gerust spelen.
Connection lost to host/server. De party chat van ps5 blijft behouden. Het kan dus niet mijn internetverbinding zijn. Anders zou ik niemand meer horen.
Op de ps4 had ik her probleem niet. Iemand een idee? Ik heb al ports al open gezet en nat type ingame is "open". (ps5 nat type 2).
Iemand die dit herkent?
Kwam op reddit wel dit tegen:
https://www.google.com/ur...Vaw2_ejEGKJaNRbV-hwPuZj5L
PSN: Mondaatje
Wij hebben dit ook al enige tijd, 1 persoon van vaste squad wel al vaker dan de andere. Speel je toevallig via VPN? Wij denken dat het daaraan ligt.Monda schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:38:
Ik heb een vreemd probleem. Sinds ik een ps5 heb, krijg ik vaak midden in een potje WZ het probleem dat ik ga laggen en dan de melding:
Connection lost to host/server. De party chat van ps5 blijft behouden. Het kan dus niet mijn internetverbinding zijn. Anders zou ik niemand meer horen.
Op de ps4 had ik her probleem niet. Iemand een idee? Ik heb al ports al open gezet en nat type ingame is "open". (ps5 nat type 2).
Iemand die dit herkent?
Kwam op reddit wel dit tegen:
https://www.google.com/ur...Vaw2_ejEGKJaNRbV-hwPuZj5L
Bloedirritant! Ik gebruik geen VPN.Chelseamarre123 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:47:
[...]
Wij hebben dit ook al enige tijd, 1 persoon van vaste squad wel al vaker dan de andere. Speel je toevallig via VPN? Wij denken dat het daaraan ligt.
Hmm, toevallig zijn het ook allemaal PS5 spelers die die disconnects hebben.
Echt kut inderdaad, party chat blijft ook gewoon werken dus echt bizar.
Edit
Blijkbaar zit het probleem hem erin dat je met 2 gamertags op 1 Xbox speelt, want zoals hierboven al aangegeven wanneer mijn vriendin op een guest account speelt is er niks aan de hand. Maar dit is natuurlijk niet leuk want ze krijgt geen XP of weapon unlocks..
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 30-10-2021 19:02 ]
:strip_exif()/f/image/usQe2e79wZ9dArGYAZ8Bcx7l.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door vndk op 23-11-2021 22:09 ]
Er zijn alleen zaken waar ik me onwijs aan kan ergeren in zulke maten dat ik er over twijfel of ik het spel niet gewoon aan de wilgen ga hangen;
1. Waarom van de idioot grote updates. Ik heb niet te best internet en het kost me gewoon een nacht on het spel te updaten. In vergelijking de gehele HALO Infinite multiplayer is minder downloaden dan de laatste update van MW.
2. Heb ik de gehele update gedaan moeten de shaders nog een update krijgen zit ik weer te wachten.
3. Ik speel toch echt Modern Warfare. Ik vind een beetje reclame niet erg maar let op:
A. Bij het opstarten is mijn titlescreen van Vanguard
B. Er is een gratis speelsessie van Vanguard daar krijg ik een melding van voordat ik mijn spel kan
aanklikken. Die moet ik wegklikken om naar mijn spel te kunnen. Daarnaast is mijn er een knop
boven mijn quickplay button gekomen met speel nu gratis Vanguard. Gelukkig zijn die nu beide weg
maar ik hoop dat er niet een nieuwe gratis sessie komt
C. Als ik progression aanklik krijg ik eerst dat Vanguard progression system er nog aankomt dan kan ik
mijn eigen progression zien.
D. Onder store hangt een kopje met Vanguard en de hele eerste regel van de store is Vanguard.
Dit is echt teveel, bedoel ik snap dat je een keer hint op dat er een nieuw spel is maar kom op. In ongeveer alles wat ik te zien krijgen zit iets van Vanguard.
4. We hebben een battlepas maar een kwart daarvan bestaat uit reward voor Warzone en Vanguard, WTF doen rewards van een ander spel in de battlepas.
5. Er is een prestige voortgang systeem en niet een van de dingen die je daarvoor kunt krijgen hebben iets te maken met de MP van MW alles is voor andere spellen of voor Warzone.
Het voelt allemaal een beetje; Leuk dat we je geld hebben maar nu willen we meer en meer en meer, kom hier, steek je geld in mijn spel, kijk eens wat leuk. Kan ik niet gewoon rustig het spel blijven spelen wat ik in de beginnen leuk vond.
[ Voor 44% gewijzigd door GerGio op 24-11-2021 14:17 ]
Nickname KasPlantje.
Beter in de grindbak dan een AC-130 die los op je gaatvndk schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:36:
Zie dit net in een Ziggo bericht over de volgende F1 race in Saoedi-Arabië, het is net Rammaza![]()
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Precies dat... Kinderachtig verhaal weer van COD. Zelfs met disc niet eens te spelen op PS4.Skating_vince schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:03:
Tijdens de black friday deals heb ik Modern Warfare 2019 gekocht (onderdeel van Warzone). Dacht die vandaag lekker te gaan spelen, maar dat mag niet van ze als de Warzone servers niet beschikbaar zijn. Zo irritant als de singeplayer afhankelijk is van online servers!!
Ik deel je frustratie steeds meer. COD lijkt meer een soort pacman die achter je geld aan zit. Je zowat door je beeldscherm heentrekken om content te kopen (wat vooral bestaat uit idiote skins). Amerikaanse marketing ten top ipv gewoon een leuk spel maken, en 100.000 kids die ervoor vallen, en betalen. Zonde, want het spel ansich kan heel leuk zijn.GerGio schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:01:
Ik vind modern warfare nog steeds leuk om te spelen, de wapens en de vibe bevallen me nog steeds prima.
Er zijn alleen zaken waar ik me onwijs aan kan ergeren in zulke maten dat ik er over twijfel of ik het spel niet gewoon aan de wilgen ga hangen;
1. Waarom van de idioot grote updates. Ik heb niet te best internet en het kost me gewoon een nacht on het spel te updaten. In vergelijking de gehele HALO Infinite multiplayer is minder downloaden dan de laatste update van MW.
2. Heb ik de gehele update gedaan moeten de shaders nog een update krijgen zit ik weer te wachten.
3. Ik speel toch echt Modern Warfare. Ik vind een beetje reclame niet erg maar let op:
A. Bij het opstarten is mijn titlescreen van Vanguard
B. Er is een gratis speelsessie van Vanguard daar krijg ik een melding van voordat ik mijn spel kan
aanklikken. Die moet ik wegklikken om naar mijn spel te kunnen. Daarnaast is mijn er een knop
boven mijn quickplay button gekomen met speel nu gratis Vanguard. Gelukkig zijn die nu beide weg
maar ik hoop dat er niet een nieuwe gratis sessie komt
C. Als ik progression aanklik krijg ik eerst dat Vanguard progression system er nog aankomt dan kan ik
mijn eigen progression zien.
D. Onder store hangt een kopje met Vanguard en de hele eerste regel van de store is Vanguard.
Dit is echt teveel, bedoel ik snap dat je een keer hint op dat er een nieuw spel is maar kom op. In ongeveer alles wat ik te zien krijgen zit iets van Vanguard.
4. We hebben een battlepas maar een kwart daarvan bestaat uit reward voor Warzone en Vanguard, WTF doen rewards van een ander spel in de battlepas.
5. Er is een prestige voortgang systeem en niet een van de dingen die je daarvoor kunt krijgen hebben iets te maken met de MP van MW alles is voor andere spellen of voor Warzone.
Het voelt allemaal een beetje; Leuk dat we je geld hebben maar nu willen we meer en meer en meer, kom hier, steek je geld in mijn spel, kijk eens wat leuk. Kan ik niet gewoon rustig het spel blijven spelen wat ik in de beginnen leuk vond.
Dat heb ik voor battlefield 2042 ook gedaan. Het vervelende is; ik heb de game gekocht toen het nog de "main' game was. Maar als ik zie wat er nu van over is dan wordt dit wel een van de laatste COD die ik heb gekocht.Skating_vince schreef op donderdag 9 december 2021 @ 06:02:
Gelukkig heeft Battle.net mijn refund goed gekeurd! Hopelijk doen meer mensen dit en stoppen ze met dit soort praktijken. Een betere gaming wereld begint bij jezelf. Gelukkig genoeg andere games staan. Probeer het volgend jaar wel weer als hij in de aanbieding is...
Ik vind het niet erg om wat te betalen voor extra content, maar de cash grab is hier gewoon te erg. Om die redenen ben ik ook gestopt met World of Tanks.
Nickname KasPlantje.
Kan je eerst weer een uur pack3 downloaden omdat het na het updaten weer mist.
Wanneer leren ze eindelijk eens een update uit te brengen zonder dat de database gewoon naar de knoppen gaat.GRRRR
Continu switcht ie naar de class select menu, om er vervolgens later maar helemaal mee te kappen...
Meer mensen last van?
Blijkbaar een oude bug; https://www.reddit.com/r/...u4g00/select_loadout_bug/
[ Voor 19% gewijzigd door PsychoBoyJack op 09-12-2021 16:32 ]
Ik heb mijn grafisch settings gerest en nu een scan en rapair uitgevoerd via Battlenet.
Edit: ben blijkbaar niet de enige volgens Google.
[ Voor 10% gewijzigd door polopolo150 op 11-12-2021 13:11 ]
Het spel loopt om de zoveel tijd vast.
Zo erg dat ik zelfs de stekker tot de PS4 Pro eruit moet trekken om nog iets te kunnen.
Ik ben dus niet de enige...... ik speel het spel pas een week of 2 maar het was vanaf het begin al regelmatig maar gisteren dus om de haverklap.GerardReintke schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:08:
Ze hebben het toch voor elkaar.
Het spel loopt om de zoveel tijd vast.
Zo erg dat ik zelfs de stekker tot de PS4 Pro eruit moet trekken om nog iets te kunnen.
Louzy#2475
Iemand enig idee waarom modern warfare elke keer op hol slaat? Geldt dit ook voor Cold War?
Is normaal, ik kan het al niet meer spelen sinds release CW/PS5. Elke keer melding dat ik packs ontbreek en kom zo multiplayer niet meer in. Heb het daarom ook gewoon niet meer geïnstalleerd.dennisdw schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:38:
Ik speel dit spel op de ps4 slim, maar hij loopt soms gewoon helemaal vast. Zo erg dat ik de aanknop 10 seconden ingedrukt moet houden om hem te resetten.
Iemand enig idee waarom modern warfare elke keer op hol slaat? Geldt dit ook voor Cold War?
Nu sinds de release van Vanguard zou het helemaal broken zijn en op elk platform problemen geven. En ze doen er niks aan, wel in korting in de shop zag ik gisteren

Dit gebeurt niet bij Cold wardennisdw schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:38:
Ik speel dit spel op de ps4 slim, maar hij loopt soms gewoon helemaal vast. Zo erg dat ik de aanknop 10 seconden ingedrukt moet houden om hem te resetten.
(ik ben sinds een paar dagen weer Cold war aan het spelen juist omdat Modern warfare elke keer crashed)
Louzy#2475
Dit heb ik ook na de laatste update...dennisdw schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:38:
Ik kan de ps button op de controller indrukken, dan zie ik het ps4 menu.
COD blijft gewoon zwart en ik krijg een software error.
Vervelend dat het elke keer barst van de downloads en fouten... Het is een mooie game, maar dit is frustrerend.
Anjunabeats
Hier nog een… inmiddels al op nieuw geïnstalleerd maar helaas zonder succes…😓wizai schreef op maandag 27 december 2021 @ 21:58:
[...]
Dit heb ik ook na de laatste update...
Ik kan de ps button op de controller indrukken, dan zie ik het ps4 menu.
COD blijft gewoon zwart en ik krijg een software error.
Vervelend dat het elke keer barst van de downloads en fouten... Het is een mooie game, maar dit is frustrerend.
Thanks
Zo ver ik weet, is je aankoop alleen geldig met het account waarmee je het gekocht hebt.Unknown Alien schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:52:
Iemand een oplossing hiervoor? Ik heb modern warfare via Blizzard gekocht. Nu wil ik dat mijn zoontje dit ook kan spelen op mijn PC, maar onder zijn eigen account. Zodra ik met zijn account op battlenet heb ingelogd en druk op play. Dan staat er bij multiplayer purchase en kan hij deze niet spelen. Iemadn een idee wat ik moet aanpassen of instellen, zodat hij de game die op dezelfde PC geinstalleerd is ook kan spelen en op zijn xbox?
Thanks
Dus met jou battle.net account, kan je zoontje alleen spelen, en ook alleen op de PC.
Zodra je op de xbox wilt spelen, moet je hem daar volgens mij ook aan schaffen.
Sinds alles online is en voor de pc ook al koop je het inde winkel krijg je er een serial bij is het delen van Games op de PC niet meer mogelijk. Alleen Steak heeft daar een oplossing voor dat heet family sharing. Maar totdat dat er was is er geen mogelijkheid meer. Op consoles kan je de disks wel uitwisselen.Unknown Alien schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:11:
Pohhhh dat is wel erg zuur dan, nooit geweten dat ik een game koop voor 60e en dan alleen kan gebruiken onder mijn eigen account
— Sequel to Modern Warfare 2019
— NEW ENGINE for MW2 and Warzone 2
— Game + New Warzone built together from ‘ground up’
— Warzone will be ‘Massive evolution of BR’
— ‘New Sandbox mode’
Stay frosty…
Van charlies intel twitter account
Eind oktober, begin novemberUnknown Alien schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:00:
Is dat in oktober ergens?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Je kunt er voor kiezen om MW alleen te installeren en waarzone eruit te halen. Al moet ik zeggen dat qua data opslag en patches ze nog wel wat te winnen hebben. Man die updates zijn belachelijk groot.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:24:
Als ze Warzone maar optioneel maken, ik ben HELEMAAL klaar met die battleroyale uitmelkerij, zou nog graag af en toe eens een potje MW 2019 spelen, en als 2022 van dezelfde kwaliteit is, zou ik dat ook wel spelen, maar niet als ze een kwart ssd of meer daar voor gijzelen.
Nickname KasPlantje.
Wij krijgen het niet meer voor elkaar om Split-screen te spelen in Multiplayer? Heeft een patch dit misschien tijdelijk kapot gemaakt of is er een fix voor?
Menu etc is dan allemaal niet te gebruiken maar pot zelf loopt wel, mensen zien mij ook stilstaan.
Alleen game sluiten en starten lost het op.
Meer mensen daar last van toevallig?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
:strip_exif()/f/image/ZXIGDO3yJDrcU7q6PoYo9pA0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Alexknl op 14-08-2022 13:39 ]
Wij hebben dit spel dus ook weer geïnstalleerd om te gaan spelen maar we krijgen split-screen gewoon niet meer voor elkaar dus zijn weer verder gegaan met Vanguard, hopelijk komt er snel een update die dit weer oplost zodat we alvast weer wat meer Modern Warfare kunnen gaan spelenAlexknl schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:38:
Weet niet of hier nog mensen af en toe nog multiplayer spelen, maar heb dus nog altijd ^bovenstaande issue dat de textures van de map niet 100% inladen en de gun de eerste 10 seconden niet zichtbaar is. De 'on demand texture streaming' optie aanpassen lijkt niks te doen. Dit is op PS5. Overnieuw installeren heeft ook niks geholpen helaas.
[Afbeelding]
Je moet elke keer wanneer je het spel opstart een match joinen, naar opties, textures disabelen, weer terug naar de match, weer opties aan, textures weer aan en dan match leaven, en weer opnieuw een match zoeken en joinen. Als het goed is, is alles dan weer normaal. (Tenminste bij mij heeft dat elke keer nog gewerkt)Alexknl schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:38:
Weet niet of hier nog mensen af en toe nog multiplayer spelen, maar heb dus nog altijd ^bovenstaande issue dat de textures van de map niet 100% inladen en de gun de eerste 10 seconden niet zichtbaar is. De 'on demand texture streaming' optie aanpassen lijkt niks te doen. Dit is op PS5. Overnieuw installeren heeft ook niks geholpen helaas.
[Afbeelding]
Maar wat een bende...
Thanks dit ga ik straks eens proberen, wel een beetje omslachtig inderdaadPsychoBoyJack schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 21:55:
[...]
Je moet elke keer wanneer je het spel opstart een match joinen, naar opties, textures disabelen, weer terug naar de match, weer opties aan, textures weer aan en dan match leaven, en weer opnieuw een match zoeken en joinen. Als het goed is, is alles dan weer normaal. (Tenminste bij mij heeft dat elke keer nog gewerkt)
Maar wat een bende...

edit; het werkt thanks!
Ik ben in COD multiplayer bezig met de Mission -Factory Approved , ik moet hier Destroy 10 vehicle(s) with APC
In Groundwar gegaan een APC gepakt en enemy vehicles aan gort geknald met en zonder vijand erin maar geen enkel resultaat, helicopters , jeeps enz enemy UAv uit de lucht geschoten maar ook niks?
Zie als ik er op google veel klachten al jaren dat deze opdracht niet werkt maar niet echt een oplossing, op Reddit enz .
Wie o wie heeft voor mij de oplossing aub
bijvoorbaat dank
Echter zag ik op marktplaats in de buurt Modern Warfare 2019 voorbij komen voor een prikkie en gekocht voor de campaign.
Toen ik het schijfje in de ps stak vroeg de ps4 om de gedownloade versie van Caldera te overschrijven, was de enige keuze om door te gaan. toen heeft hij alle data van het schijfje gehaald.
bij opstarten (opstartscherm zoals Caldera) gekozen voor Campaign, vervolgens kom ik bij game installs waar ik kies om de Campaign pack te dowloaden. (wat staat er dan nog op het schijfje)
FF paar gb downloaden denk je en spelen... maar... bij game installs staat nu ' installed' maar in het hoofdmenu staat ' installation Suspended'
Heeft dat er mee te maken dat caldera/warzone 1 gestaakt worden?
Ik ben nu voor de zekerheid alle packs aan het downloaden, incl multiplayer en special opps.
[ Voor 4% gewijzigd door BlueSS50 op 13-07-2023 08:12 ]
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.