Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-12 13:37
Of je komt gewoon niet in de buurt van het HP omdat je teammates niet pushen en je in je 1tje gewoon constant neergemaaid wordt... lekker als je dan gebanned zou worden :D

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 08:57
servival7 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:34:
@schaapiej Als iedereen zo denkt ga je geen punt krijgen. En mensen zoals ik die telkens dood gaan omdat ze alleen in hardpoint zitten denken dan ook laat maar zitten.

Maar blijkbaar ben ik in de minderheid als ik het raar vind dat mensen in een potje hardpoint van +- 15 minuten nog geen 15 seconden in een hardpoint kunnen doorbrengen.
Oke wel belangrijk om erbij te melden; ik speel eigenlijk alleen maar Hardpoint als ik in party ben. Medespeler duikt wel altijd op het punt en met wat communicatie is t dan best lekker spelen met iemand die niet op het punt hangt. Verder uiteraard wel eens dat er gewoon objectives gespeeld moeten worden. KC bijvoorbeeld erger ik mij echt groen en geel aan de hoeveelheid tags doe maar blijven liggen. Heb dan ook altijd meer confirms/denies dan kills.

Nuke hunters? Zit er er een nuke in deze game? :X

<GoT>NightStalker

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13:17
@schaapiej yes bij 30 kills.

Ipv een mode ban zouden ze ook gewoon sbmm aan kunnen passen. Ipv k/d kijken naar tijd in de hardpoint en dan die mensen lekker bij elkaar zetten.

• Mit-46
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 05-12 11:17
Iemand al Vacant of een andere nieuwe map dan Crash gespeeld?

Gisteren hebben wij heel de avond zitten spelen op de PS4 en geen 1 keer Vacant of Terminal :(

• servival7
Mit-46 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:37:
Iemand al Vacant of een andere nieuwe map dan Crash gespeeld?

Gisteren hebben wij heel de avond zitten spelen op de PS4 en geen 1 keer Vacant of Terminal :(
Zit er nog niet in.

• Mit-46
servival7 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:56:
Als dat dan blijkbaar de manier is om hardpoint te spelen moet ik de cirkel ook maar links laten liggen en puur voor de kills gaan. Scheelt in ieder geval een hoop frustratie op teamgenoten.
Is toch niet alleen met Hardpoint?

Soms speel ik Domination en dan hebben wij 2 vlaggen en nog blijft men aan hun kant enkel sniperen of campen. Soms maken ze geen veel kills, maar voor de vlaggen gaan doen ze niet.

Headquarters vaak ook zo.

Ik weet niet beter dan COD om de k\d ratio gaat. Degene met de beste k\d ratio wint 9 van de 10 keer, want die haalt zijn killstreaks. Natuurlijk niet altijd, maar meestal wel is mijn ervaring.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06-12 15:02
servival7 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:34:
@schaapiej Als iedereen zo denkt ga je geen punt krijgen. En mensen zoals ik die telkens dood gaan omdat ze alleen in hardpoint zitten denken dan ook laat maar zitten.

Maar blijkbaar ben ik in de minderheid als ik het raar vind dat mensen in een potje hardpoint van +- 15 minuten nog geen 15 seconden in een hardpoint kunnen doorbrengen.
Dat vrees ik ook ja, als er naast mij nog iemand zich actief met de hardpoint bemoeit, ben ik al zeer tevreden. Genoeg games waar dat dat niet het geval is. Allemachtig wat spelen mensen dit spelletje verschrikkelijk laf.

• Mit-46
Ik dacht dat alles op 3 december kwam.

Is er bekend wanneer die wel komen?

Ze hebben weer lekker een worst voorgehouden. :(

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11:37
Ben die "Tweakers.net" Squad gejoined en vandaag alleen maar Domination gedaan... Sta meteen 2e in onze Squad en we staan gelukkig in de Top-3 voor de ranking (2e worden is doelstelling).....

Gaan de heren die onder de 50< zitten ook nog grinden? Het is al woensdag en de meeste zitten nog op 0... lijkt mij handig om dan diegene te kicken die te lang afwezig zijn...
Mit-46 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:42:
[...]

Ik dacht dat alles op 3 december kwam.

Is er bekend wanneer die wel komen?

Ze hebben weer lekker een worst voorgehouden. :(
Ze hebben al eerder aangekondigd dat het gedurende het seizoen wordt uitgerold en niet in één keer. Dus je had dit kunnen weten. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:43

crimby

PSN: Crimby

Smit260 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:05:
Ben die "Tweakers.net" Squad gejoined en vandaag alleen maar Domination gedaan... Sta meteen 2e in onze Squad en we staan gelukkig in de Top-3 voor de ranking (2e worden is doelstelling).....

Gaan de heren die onder de 50< zitten ook nog grinden? Het is al woensdag en de meeste zitten nog op 0... lijkt mij handig om dan diegene te kicken die te lang afwezig zijn...
Mehh ik sta nu 3e in de squad, maar als squad staan we inmiddels op de 2e plek. Net ff zitten klooien met pistol.
Weet alleen niet hoeveel ik nog kan spelen, gezien ik zaterdag met vakantie ga O-)
NLLuuk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:26:
[...]

Probeer Hardpoint eens ipv HQ zou ik zeggen :) Je respawnt, dus je wordt niet gestraft als je dood gaat na het capturen van de HQ. Ik heb vaak zat het idee dat ik daardoor een potje kan solo carry'en en je krijgt ook nog eens veel kills. Dat is dan ook de enige mode waar ik een KD van 1.6 heb en een score per minute van 375 en de rest allemaal rond de 1.2 en een score per minute van 150-200. Heerlijke manier om aan XP te komen en snel te levelen met quick gameplay en minder campers dan in andere game modes.
Ik speel voor de fun en die hele KD kan me gestolen worden haha. Bedankt voor de tip :) zal het een paar potjes proberen, hoop dat ze in HQ mensen meer gaan dwingen om de aanval in te gaan :)

• FireFoz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06-12 22:48
Mit-46 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:41:
[...]

Is toch niet alleen met Hardpoint?

Soms speel ik Domination en dan hebben wij 2 vlaggen en nog blijft men aan hun kant enkel sniperen of campen. Soms maken ze geen veel kills, maar voor de vlaggen gaan doen ze niet.

Headquarters vaak ook zo.

Ik weet niet beter dan COD om de k\d ratio gaat. Degene met de beste k\d ratio wint 9 van de 10 keer, want die haalt zijn killstreaks. Natuurlijk niet altijd, maar meestal wel is mijn ervaring.
Nou dat is echt niet zo, het ligt heel erg aan je team en het andere team. Gisteren echt een super harde strijd gevoerd, ik had 81 kills, de meeste captures van HQ (6) en toch verloren. Mijn team speelde ook goed objective, maar het andere team was gewoon beter en haalde al mijn killstreaks zo neer.

Goede team play > een hoge KD

Weet er ff geen

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 05-12 15:51
1.11 update. Iemand een idee wat dit is? 2.3GB op ps4.. 3min download. 1.5uur kopiëren

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13:11
Timpieturner schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:15:
1.11 update. Iemand een idee wat dit is? 2.3GB op ps4.. 3min download. 1.5uur kopiëren
En.... Niet genoeg vrije ruimte beschikbaar. Verdomme 95GB vrije ruimte!! Kut gekopieer

Hier was het 3min, nu 26min resterende.. Met 100/100 glasvezelverbinding

37min tijdens typen vorige wijziging bericht 8)7

baronruud wijzigde deze reactie 04-12-2019 19:25 (17%)

• NLLuuk
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:36
G_Dragon schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:28:
[...]

Ik speel voor de fun en die hele KD kan me gestolen worden haha. Bedankt voor de tip :) zal het een paar potjes proberen, hoop dat ze in HQ mensen meer gaan dwingen om de aanval in te gaan :)
Hahah uiteraard speel ik ook voor de fun, maar veel op de objective zitten, winnen en goed presteren is voor mij ook wel onderdeel van het plezier. Zeker niet alles, want juist door SBMM merk ik dat ik veel minder behoefte heb aan volop tryharden, maar gewoon lekker het spelletje wil spelen zonder volop m'n best te hoeven doen en m'n skill level hoeven te evenaren.

Ben benieuwd of je hardpoint iets gaat vinden :)

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Ccc weer een update,sjonge jonge van dat kopieren wordt je moe van.Pas 11% in 10min (ps4 pro)
Update is enkel voor wat performance verbetering in Ground War.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• renzo4000
  • Laatst online: 15:54

renzo4000

*Doh!*

Gvdpotverdikkie... Kids op bed, vrouw het huis uit...zit ik éindelijk krijg ik wéér een update voor mijn kiezen :(

*staart glazig naar het "bezig met kopiëren van update bestand" op het blauwe scherm... Manmanman windows 3.1 op 30 diskettes ging nog sneller ...pfff*

renzo4000 wijzigde deze reactie 04-12-2019 22:54 (5%)

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13:33
renzo4000 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:41:
Gvd... Kids op bed, vrouw het huis uit...zit ik éindelijk krijg ik wéér een update voor mijn kiezen :(

*staart glazig naar het "bezig met kopiëren van update bestand" op het blauwe scherm... Manmanman windows 3.1 op 30 diskettes ging nog sneller ...pfff*
Godverdomme hier ook, waarom komen die updates altijd ‘s avonds??? Dan heb ik tijdens de week per dag amper 1u echt vrije tijd en dan moet hij updaten :( :(

Het systeem van apps updaten is toch echt niet meer van deze tijd, zelfs voor een update van 100MB moet hij de hele image van het spel opnieuw compileren.

pina wijzigde deze reactie 04-12-2019 21:06 (12%)

• ChrisLNFF
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:02
Ben ik nou gek, of werden in het verleden updates gewoon in rest mode gedownload? Het valt me op dat dit niet meer zo is. Zet net de ps4 aan vanuit rest mode, en ik moet alsnog die update van cod doen. Dat kopiëren is echt vreselijk....

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Zet een SSD in je console als het allemaal zo vervelend is. En dat gescheld lijkt me hier niet echt nodig verder.

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Goed ik snap er geen reet van. Wat krijg je nou voor die 10 euro als je een battlepass koopt?

• Dakdoef
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:51
pina schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:04:
[...]

Godverdomme hier ook, waarom komen die updates altijd ‘s avonds??? Dan heb ik tijdens de week per dag amper 1u echt vrije tijd en dan moet hij updaten :( :(

Het systeem van apps updaten is toch echt niet meer van deze tijd, zelfs voor een update van 100MB moet hij de hele image van het spel opnieuw compileren.
Je kunt hem 's morgens als je weg gaat naar het werk ook gewoon aanzetten. Is ie klaar als je thuiskomt. Kun je mooi s'avonds van je vrije uurtje genieten.

en oh ja, vloeken is toch niet echt nodig? :)

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:32

Famous

R 400+

rodie83 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:35:
Goed ik snap er geen reet van. Wat krijg je nou voor die 10 euro als je een battlepass koopt?
Skins, dubbele xp tokens en nieuwe cod points.
Het gaat alleen wel langzaam, levelen gaat ook opeens stuk langzamer.

Je kan er in een season 1300 halen dus daarom heb ik hem gehaald. Dan valt het allemaal wel mee en kan je met deze koude dagen gewoon lekker spelen met wat extra’s.

Xbox live: Ghesous

• dm-dutchman
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 06-12 21:31
Na jaren cod te hebben gespeeld op de PS4 heb ik 4400 cod points gespaard. Maar die zijn helaas niet zichtbaar op de PC waar ik MW voor had gepreordered. Nu eindelijk ook cod gekocht voor de PS4 zodat ik samen met een vriend kan spelen via gamesharing. (Dus €26 PP). Op de ps4 zie ik de COD points netjes staan dus even seasonpass "gekocht" voor 1000 COD points. Nu is de seasonpass netjes aan mn account gekoppeld en heb ik em dus ook voor de PC maar die COD points zie ik alleen op de PS4. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik codpoints verdien via de seasonpass, hoop dat ze dan bij elkaar worden opgeteld.... anders moet ik er voor zorgen dat ik elke keer de tier haal op de ps4...

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 06-12 21:06
Bij Fifa is het gewoon 1 seconde. Raar

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-12 10:16
https://codstats.net/

Hecht er zelf niet al teveel waarde aan, maar toch leuk om te zien. Je ziet ook dat het 2/3 potjes goed gaat en dan 2/3 potjes wat minder. :p

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06:06
Dakdoef schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:36:
[...]

Je kunt hem 's morgens als je weg gaat naar het werk ook gewoon aanzetten. Is ie klaar als je thuiskomt. Kun je mooi s'avonds van je vrije uurtje genieten.

Ik moet wel zeggen dat het bij COD een beetje raar is. Ik was gisteren avond aan het spelen. Komt er een vriend van mij online. Kunnen we geen party vormen. Krijgen foutmelding Savannah. Ik sluit het spel of Check voor updates. Staat er een update online voor 1.5gb. Hoe dan? toen ik de game 1.5 daarvoor opstarten was alles in orde. Dus het is blijkbaar zo dat je de game in verschillende versies kan spelen.

En ja je hebt gelijk vloeken is niet echt nodig

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008

Oxigeon

En zo is dat!

GerGio schreef op donderdag 5 december 2019 @ 06:22:
[...]

Ik moet wel zeggen dat het bij COD een beetje raar is. Ik was gisteren avond aan het spelen. Komt er een vriend van mij online. Kunnen we geen party vormen. Krijgen foutmelding Savannah. Ik sluit het spel of Check voor updates. Staat er een update online voor 1.5gb. Hoe dan? toen ik de game 1.5 daarvoor opstarten was alles in orde. Dus het is blijkbaar zo dat je de game in verschillende versies kan spelen.

En ja je hebt gelijk vloeken is niet echt nodig
Ik neem aan dat je in een game zat met spelers die allemaal de "oude" versie hadden draaien.

Nadat je met je vriend in een party wilde ga ik er van uit dat de game even je versie checkt en dan ziet dat je een verouderde versie draait.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• baronruud
Dakdoef schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:36:
[...]

Bij 1.10 moest je echt de game opstarten voordat de update begon te downloaden. Bij mij op de ps4 iig....

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:20
baronruud schreef op donderdag 5 december 2019 @ 07:25:
[...]

Bij 1.10 moest je echt de game opstarten voordat de update begon te downloaden. Bij mij op de ps4 iig....
Je kunt op de PS4 bij de game icon op options drukken en dan op controleer op update.
NLLuuk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:27:
[...]

Hahah uiteraard speel ik ook voor de fun, maar veel op de objective zitten, winnen en goed presteren is voor mij ook wel onderdeel van het plezier. Zeker niet alles, want juist door SBMM merk ik dat ik veel minder behoefte heb aan volop tryharden, maar gewoon lekker het spelletje wil spelen zonder volop m'n best te hoeven doen en m'n skill level hoeven te evenaren.

Ben benieuwd of je hardpoint iets gaat vinden :)
Ja ik ook, alleen als dan de helft van je team bang is voor hun KD en daardoor niet volop op de HQ af gaat.
Wat is SBMM? :o
Ik laat het nog wel even weten wat ik van hardpoint vind :)

• baronruud
Dennis585 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 07:31:
[...]

Je kunt op de PS4 bij de game icon op options drukken en dan op controleer op update.
Klopt, ook gedaan natuurlijk. Gaf aan dat huidige versie de laatste versie is. Dus start game op en kreeg toen pas melding dat ik moest updaten.

• Frostbite
  • Laatst online: 12:13
Gisteren was het gewoon een crime. Zowiezo is het gewoon bagger met mijn configuratie en ik lees alleen maar dezelfde verhalen (i5 6600k / 16Gb / 1080GTX) CPU zit vriwel altijd op 100% waardoor mijn teamspeak constant hapert of wegvalt.

Met BO4 draaide alles soepel (144 FPS) maar nu constant fps drops tot zelfs 10 fps (! )in het menu (waar je operator loopt). Pas in game gaat het wel maar wat ik zeg Teamspeak werkt gewoon niet.

Ik heb nog wat zitten finetunen (fps limit op 80 / Fullscreen enz) maar echt soepel wordt het niet echt...
Als iemand nog ideeën heeft graag.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 06-12 15:02
Frostbite schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:58:
Gisteren was het gewoon een crime. Zowiezo is het gewoon bagger met mijn configuratie en ik lees alleen maar dezelfde verhalen (i5 6600k / 16Gb / 1080GTX) CPU zit vriwel altijd op 100% waardoor mijn teamspeak constant hapert of wegvalt.

Met BO4 draaide alles soepel (144 FPS) maar nu constant fps drops tot zelfs 10 fps (! )in het menu (waar je operator loopt). Pas in game gaat het wel maar wat ik zeg Teamspeak werkt gewoon niet.

Ik heb nog wat zitten finetunen (fps limit op 80 / Fullscreen enz) maar echt soepel wordt het niet echt...
Als iemand nog ideeën heeft graag.
De shaders helemaal uit laten 'installen' en de game even tijd geven om Cache Spot en Cache Shadows in te laden voor de meest extreme framedrops direct na een patch. De PC na een patch opnieuw starten is ook noodzaak voor mij anders hou ik in-game micro stutters en mouse lag.

Verder heb je gewoon een zware GPU t.o.v. je CPU die elke frame moeiteloos kan renderen die je CPU kan leveren. Overclocken dat kreng richting de 4,5 ghz of wellicht je GPU iets terugschroeven kan ook nog een extreme optie zijn. Ik heb geen problemen met een nog oudere quadcore icm een 970 met MW, discord of teamspeak. 100+ fps, 120+ in de kleinere modes.

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:49

Mystikal

It never hurts to help

verkeerd topic

Mystikal wijzigde deze reactie 05-12-2019 09:53 (88%)

Basement Bios ---- Exo-S

• Dennis585
  • Laatst online: 15:20
Let op:

PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)

Daar worden jullie eerder geholpen denk ik.

• Bonswah85
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 06-12 09:43

Bonswah85

Koffie!

G_Dragon schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:44:
[...]

Ja ik ook, alleen als dan de helft van je team bang is voor hun KD en daardoor niet volop op de HQ af gaat.
Wat is SBMM? :o
Ik laat het nog wel even weten wat ik van hardpoint vind :)
Skill Based Match Making

Ik ben sinds deze week lekker met de 725 Shotgun bezig, het vergt toch wel een hele andere speelstijl dan de P90 of M4 (k/d is ondertussen weer positief :9 )
Smoke grenade, twee molotovs en de IGLA mee en lekker rond raggen in DOM!

Ik had hem voorheen nog nooit gebruikt maar ik begrijp dat ze hem aardig hebben generft om er meer een shotgun van te maken. Tot nu toe bevalt het prima en krijg ik voornamelijk flashbacks naar MW3 met de Model 1887 (uiteindelijk mijn wapen met de meeste kills in MW3)

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

• servival7
fetix1 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:42:
https://codstats.net/

Hecht er zelf niet al teveel waarde aan, maar toch leuk om te zien. Je ziet ook dat het 2/3 potjes goed gaat en dan 2/3 potjes wat minder. :p

Zo behoorlijk.

Mijn langste winstreak is 16 :7

• beany
  • Laatst online: 13:06

beany

Meeheheheheh

servival7 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:01:
[...]

[Afbeelding]
Zo behoorlijk.

Mijn langste winstreak is 16 :7
Geen idee hoe ik er aan kom, maar mijn langste winstreak is momenteel 31. Al moet ik zeggen dat ik vrij veel hardpoint speel, en als je daar de volgorde weet is winnen wel erg makkelijk!

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 06-12 23:14
Mit-46 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:41:
[...]

Wel dat kan ik ten stelligste ontkrachten. Wij spelen meestal met een vast groepje en komen regelmatig uit tegen de "echte" CODders zoals we ze noemen :D
Die gasten springen de maps rond, op en neer en flikken 180 graden en knallen je in een mum van tijd neer of zit er achter elke hoek een sniper of shotgun te wachten. Echter spelen wij vrij gecoördineerd, zijn er een aantal die ook heel goed kunnen knallen, een aantal die pertinent voor de caps gaan, een aantal die flanken en iedereen dat info geeft.

Ik kan je vertellen dat we echt zelden verliezen. Ook al heeft de enemy meerdere spelers met een k/d van +40 of 50 en wij hangen ergens op de 20, toch winnen we die pot, met uitzondering van TDM natuurlijk, dat spelen we niet.
Regelmatig zelfs dat onze cappers met bv. 8 kills maar bovenaan de lijst staat met de meeste punten.

Maar dus ook geleerd dat die "echte" CODders enkel wakker liggen van het K/D en totaal niet van de winstreak of win in het algemeen. Het gaat daar achter de schermen zo aan toe:
oh ik heb een k/d van +3.75 met 50 kills. En hun eerste maar 1.87 met 20 kills. LOL... en als je dan zegt: ja maar je hebt verloren?
Antwoord: mijn k/d man.. ik ben veel beter... :F

kazzzdafke wijzigde deze reactie 05-12-2019 10:45 (13%)

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• servival7
@kazzzdafke ik heb een 1.76 W/L ration *O* *O* *O*

• Sleeon
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 06-12 15:42
Gisteravond geinstalleerd, 6 uur in de PS4 gestopt, kon om 10 uur spelen...

• beany

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:44:
[...]
Regelmatig zelfs dat onze cappers met bv. 8 kills maar bovenaan de lijst staat met de meeste punten.
Laatst nog 7 kills zelfs en overall de meeste punten. Maar dat kon alleen maar omdat jullie mij voldoende dekking gaven!! _/-\o_

En zelfs als ik laatste sta boeit het me niet. Als we maar winnen. Winstreak vind ik belangrijker dan k/d.

En ik heb een hekel aan mensen die alleen maar voor de k/d spelen, maar in objective potjes mee doen. Ga lekker TDM/FFA spelen of zo.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• NLLuuk
SBMM = Skill Based Match Making.
Kort gezegd houdt het in dat je wordt gematched met spelers van jouw skill level. Dit heeft enkele voordelen en nadelen. Er is altijd al SBMM geweest in Call of Duty games, maar dit jaar wordt het maximaal geforceerd. Dit heeft als gevolg dat je in servers wordt gegooid waar er puur matchmaking plaats vindt op skill ipv op latency, waardoor je lagg ervaart. Momenteel wordt er vooral gekeken naar performance van je laatste potjes en op basis daarvan word je in een skill bracket geplaatst. In eerdere COD games vond matchmaking plaats op basis van internet connectie en dan pas werd er gekeken naar skill, waardoor je dus eigenlijk een normale distributie had van 2 goede spelers, 2 redelijke spelers en de 2 wat mindere spelers.

Het is een voordeel voor de wat minder goede spelers dat ze dus niet altijd maar afgemaakt worden door mensen die dit spel non-stop spelen en dat vind ik opzich wel goed. Aan de andere kant zal je K/D voor ongeveer 90-95% van de spelers tussen de 0.8/1.2 hangen, omdat je altijd tegen spelers van jouw skill level komt. Je skill level, en dus eigenlijk je rank, is nergens zichtbaar. Je hebt hierdoor dus niet het idee dat je steeds beter wordt. Dit kan er toe leiden dat veel mensen op een termijn denken van, ja godverdomme ik word niet beter ik stop ermee. Daarnaast gebruiken veel mensen als argument, oke prima dat ze Skill Based Matchmaking willen gebruiken, maar maak daarvoor een ranked playlist en laat mij gewoon casual spelen. Iets waar ik het zelf helemaal mee eens ben, als ik echt volop wil tryharden ga ik wel een ranked game spelen zoals R6 Siege of CSGO, voor COD wil ik gewoon lekker relaxen, rondrennen en mensen neer knallen.

Als je nog meer info en een analyse erover wilt kun je deze video kijken: YouTube: Skill Based Matchmaking in Modern Warfare (Analysis & Opinion)

• Donstil
  • Laatst online: 15:49

Donstil

Grab them by the 🐈.

ChrisLNFF schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:16:
Ben ik nou gek, of werden in het verleden updates gewoon in rest mode gedownload? Het valt me op dat dit niet meer zo is. Zet net de ps4 aan vanuit rest mode, en ik moet alsnog die update van cod doen. Dat kopiëren is echt vreselijk....
Helemaal klote inderdaad. Althans de download gebeurd hier wel in slaapstand gelukkig maar de installatie niet en die duurt.....

Gisteren een uur met deze kleine update |:(
Catch22 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:17:
Zet een SSD in je console als het allemaal zo vervelend is. En dat gescheld lijkt me hier niet echt nodig verder.
Helaas haal je verre van de maximale snelheid van een SSD in een PlayStation. Tests laten zien dat het verschil zelfs regelmatig marginaal is.

Playstation 4 Pro HDD SSD wissel

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MRDude22
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06-12 14:14
NLLuuk schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:10:
[...]

Kort gezegd houdt het in dat je wordt gematched met spelers van jouw skill level. Dit heeft enkele voordelen en nadelen. Er is altijd al SBMM geweest in Call of Duty games, maar dit jaar wordt het maximaal geforceerd. Dit heeft als gevolg dat je in servers wordt gegooid waar er puur matchmaking plaats vindt op skill ipv op latency, waardoor je lagg ervaart. Momenteel wordt er vooral gekeken naar performance van je laatste potjes en op basis daarvan word je in een skill bracket geplaatst. In eerdere COD games vond matchmaking plaats op basis van internet connectie en dan pas werd er gekeken naar skill, waardoor je dus eigenlijk een normale distributie had van 2 goede spelers, 2 redelijke spelers en de 2 wat mindere spelers.

Het is een voordeel voor de wat minder goede spelers dat ze dus niet altijd maar afgemaakt worden door mensen die dit spel non-stop spelen en dat vind ik opzich wel goed. Aan de andere kant zal je K/D voor ongeveer 90-95% van de spelers tussen de 0.8/1.2 hangen, omdat je altijd tegen spelers van jouw skill level komt. Je skill level, en dus eigenlijk je rank, is nergens zichtbaar. Je hebt hierdoor dus niet het idee dat je steeds beter wordt. Dit kan er toe leiden dat veel mensen op een termijn denken van, ja godverdomme ik word niet beter ik stop ermee. Daarnaast gebruiken veel mensen als argument, oke prima dat ze Skill Based Matchmaking willen gebruiken, maar maak daarvoor een ranked playlist en laat mij gewoon casual spelen. Iets waar ik het zelf helemaal mee eens ben, als ik echt volop wil tryharden ga ik wel een ranked game spelen zoals R6 Siege of CSGO, voor COD wil ik gewoon lekker relaxen, rondrennen en mensen neer knallen.

Als je nog meer info en een analyse erover wilt kun je deze video kijken: YouTube: Skill Based Matchmaking in Modern Warfare (Analysis & Opinion)
Groot verschil ook met de vorige COD games is dat je nu na elke match in een andere lobby komt met meestal een groot aantal andere spelers. SBMM vindt nu dus letterlijk na iedere match opnieuw plaats.

Bij de vorige COD games bleef je na een match in de lobby, waardoor je de hele tijd tegen dezelfde mensen kon spelen. SBMM was daardoor een stuk rechtvaardiger.

• straightsix
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 06-12 14:16
Ben ik de enige die dit spel niet meer gaat aanraken tot ze Shoot house 24/7 weer terug brengen? Dit was de enige mode/map die mij kon interesseren......Ik ga wel weer terug naar BF.
straightsix schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:00:
Ben ik de enige die dit spel niet meer gaat aanraken tot ze Shoot house 24/7 weer terug brengen?
Ja :+

• Pompi
  • Laatst online: 06-12 21:58
Deze week toch maar besloten Modern Warfare aan te schaffen, is de achterstand nog redelijk te over zien of ga ik de eerste tijd een pak slaag krijgen door spelers die al meer vrij hebben gespeeld?

• MRDude22
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06-12 14:14
Pompi schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:10:
Deze week toch maar besloten Modern Warfare aan te schaffen, is de achterstand nog redelijk te over zien of ga ik de eerste tijd een pak slaag krijgen door spelers die al meer vrij hebben gespeeld?
Dankzij de SBMM (skill based match making) kom je waarschijnlijk in het begin tegen mensen die de game ook net hebben gekocht.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 15:34
Die battlepas gaat niet heel erg snel. Eerder vrij langzaam qua progressie.

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 06-12 23:14
NLLuuk schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:10:
[...]

Kort gezegd houdt het in dat je wordt gematched met spelers van jouw skill level. Dit heeft enkele ... knip
Eerlijk gezegd was ik in het begin wel te vinden voor de SBMM, vooral komende van CS en niet een echte CODder.
Nu na een paar weken is het wel elk potje werken. Het is niet even ontspannen knallen als je wil gaan voor de win.
Dus ik begrijp meer en meer de gedachtengang voor een echt RANKED systeem zoals in CS en een casual lobby voor gewoon te knallen ongeacht ranking, K/D etc..

In CS heb je mappen die voor dat doel gebouwd zijn met specifieke angles. Ik probeer ook meer zo in COD te spelen, echter heb je veel posities waar je uit 3 of 4 of meerdere angles kan gekilled worden, dat het echt heel vermoeiend is. En campen wil ik niet, ik wil beetje actie, maar als die angles scannen is dus echt vermoeiend als je weet dat je in redelijk goeie rank zit.

Echter moeten ze gewoon rekening houden dat de lobbies gevuld geraken. Het komt nu al regelmatig voor dat we 4 vs 6 of 4 vs 5 en zelf 3 v 3 starten.
Zoveel modi, mappen etc is niet bevorderlijk voor volle lobbies of de MM tijd.

kazzzdafke wijzigde deze reactie 05-12-2019 13:24 (17%)

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• crimby

crimby

rwbk schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:18:
Die battlepas gaat niet heel erg snel. Eerder vrij langzaam qua progressie.
Vind het wel meevallen eigenlijk. Heb al een paar (3-4 tiers) vrij gespeeld en heb echt nog maar een uurtje ofzo gespeeld sinds de update :-)

• Famous

Famous

R 400+

crimby schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:30:
[...]

Vind het wel meevallen eigenlijk. Heb al een paar (3-4 tiers) vrij gespeeld en heb echt nog maar een uurtje ofzo gespeeld sinds de update :-)
Dan doe je dat goed snel, ik heb denk ik vier uur erin zitten en zit op tier 5.
Speel Domination gametype en heb 2x één uur dubbele XP tokens gebruikt.

• Pompi
  • Laatst online: 06-12 21:58
MRDude22 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:13:
[...]

Dankzij de SBMM (skill based match making) kom je waarschijnlijk in het begin tegen mensen die de game ook net hebben gekocht.
Nou niet dus, werd in een lobby geplaatst met alleen maar mensen met lvl 40 of hoger. Ben dus compleet afgemaakt in dat potje.

• NLLuuk
straightsix schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:00:
Ben ik de enige die dit spel niet meer gaat aanraken tot ze Shoot house 24/7 weer terug brengen? Dit was de enige mode/map die mij kon interesseren......Ik ga wel weer terug naar BF.
Nou misschien toch goed nieuws voor je, Joe Cecot heeft door laten schemeren dat Shoothouse 24/7 wellicht terug zal komen: https://www.reddit.com/r/...ck_or_the_chicken_gets_it

Ik vind het bizar hoe ze op zulke dingen reageren en niet op de échte concerns van de community, maar goed..

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13:26
Volgens mij ben ik echt casual hoewel ik wel met de huidige gear speel (Xbox One X, Elite V2 -> batterij niet eens leeg na eerste keer laden :+ ).. Gisterenavond weer uurtje of anderhalf/twee gespeeld en ik ben nog steeds tevreden.. Io ervaar wel een aantal van de gehate dingen in het spel maar irriteer me er niet (genoeg) aan om hem aan de kant te leggen.

Wel vreemde gewaarwording als die mannetjes zo plots naar de grond duiken als je ze tegenkomt.. Daar ga ik dus mooi niet aan mee doen, heb er zo genoeg neergemaaid overigens.. Lig je daar te liggen :9

• GerGio
kazzzdafke schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:21:
[...]

Eerlijk gezegd was ik in het begin wel te vinden voor de SBMM, vooral komende van CS en niet een echte CODder.
Nu na een paar weken is het wel elk potje werken. Het is niet even ontspannen knallen als je wil gaan voor de win.
Dus ik begrijp meer en meer de gedachtengang voor een echt RANKED systeem zoals in CS en een casual lobby voor gewoon te knallen ongeacht ranking, K/D etc..

In CS heb je mappen die voor dat doel gebouwd zijn met specifieke angles. Ik probeer ook meer zo in COD te spelen, echter heb je veel posities waar je uit 3 of 4 of meerdere angles kan gekilled worden, dat het echt heel vermoeiend is. En campen wil ik niet, ik wil beetje actie, maar als die angles scannen is dus echt vermoeiend als je weet dat je in redelijk goeie rank zit.

Echter moeten ze gewoon rekening houden dat de lobbies gevuld geraken. Het komt nu al regelmatig voor dat we 4 vs 6 of 4 vs 5 en zelf 3 v 3 starten.
Zoveel modi, mappen etc is niet bevorderlijk voor volle lobbies of de MM tijd.
Ja ik merk echt dat zelf behoorlijk het verschil tussen de levels. De ene keer kan ik ik er met een SMG vol in en hoef ik niet veel te checken want ik ben bijna altijd sneller

De andere keer ben ik altijd te laat en moet ik mezelf echt dwingen om rustiger te spelen en meer te letten op de angles.

Dat verschil in spelers is echt dodelijk ga maar een 3 tegen 4 domination spelen dan ben je dus altijd te laat.

• servival7
NLLuuk schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:00:
[...]

Nou misschien toch goed nieuws voor je, Joe Cecot heeft door laten schemeren dat Shoothouse 24/7 wellicht terug zal komen: https://www.reddit.com/r/...ck_or_the_chicken_gets_it

Ik vind het bizar hoe ze op zulke dingen reageren en niet op de échte concerns van de community, maar goed..
Devs reageren sowieso nog maar heel sporadisch op reddit. Geef ze groot gelijk, er zijn mafkezen daar die kinderen van devs bedreigen. 8)7

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 06-12 10:26

Lekker bezig! Zal dit weekend ook mijn steentje bijdragen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Hann1BaL
  • Laatst online: 06-12 20:21

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Pompi schreef op donderdag 5 december 2019 @ 18:23:
[...]

Nou niet dus, werd in een lobby geplaatst met alleen maar mensen met lvl 40 of hoger. Ben dus compleet afgemaakt in dat potje.
De beschikbare gear zorgt er voor dat je snel beschikt over goede wapens. De M4 is bijv een van de populairste ARs. Als nieuwe speler moet je ook de maps leren kennen en daarom verlies je in het begin wel wat vaker. Ach, who cares? :)

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• honey
  • Laatst online: 16:10
Vinden jullie het vervelend als er een teamgenoot is die helemaal niet zo goed speelt?

Wij spelen met drie personen op hetzelfde account. Het niveau ligt ver uit elkaar. De beste is echt goed en staat vaak bovenaan de lijst. De slechtste speler heeft soms 4 kills op 20 dead en staat vaak onderaan. We spelen voor ons plezier. ;)

Hoe kijken jullie daar tegen aan?

Specs van pc

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
honey schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:42:
Vinden jullie het vervelend als er een teamgenoot is die helemaal niet zo goed speelt?

Wij spelen met drie personen op hetzelfde account. Het niveau ligt ver uit elkaar. De beste is echt goed en staat vaak bovenaan de lijst. De slechtste speler heeft soms 4 kills op 20 dead en staat vaak onderaan. We spelen voor ons plezier. ;)

Prima toch? Als iedereen maar lol heeft. Het is maar een spelletje he :)
servival7 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:32:
[...]

Devs reageren sowieso nog maar heel sporadisch op reddit. Geef ze groot gelijk, er zijn mafkezen daar die kinderen van devs bedreigen. 8)7
Van de 'community' moet je het hebben he 8)7. Het zou weer eens tijd worden dat devs zich gewoon 0,0 aantrekken wat iedereen vind en gaan doen wat ze zelf willen/denken dat goed is. Krijgen we misschien ook de originaliteit in games weer eens terug.

rodie83 wijzigde deze reactie 06-12-2019 09:47 (31%)

• Hann1BaL
  • Laatst online: 06-12 20:21

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

honey schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:42:

Hoe bedoel je? Zelfde account? Dan is het toch geen teamgenoot maar is het het enige account?

Persoonlijk maak ik mij niet zo druk om de stats:
Soms win ik een objective based game door goed spel, maar is mn K/D ratio belabberd. Als ik net een punt heb kunnen veroveren en dan dood ga, prima.

Als je plezier hebt, is het toch goed?

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• chimera2
  • Laatst online: 12:36
Rappa1985 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:35:
[Afbeelding]

Nice nu nog even 3 dagen door knallen
jammer dat de onderste 6 niet mee doen.

• Famous

Famous

R 400+

Hann1BaL schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:36:
[...]

De beschikbare gear zorgt er voor dat je snel beschikt over goede wapens. De M4 is bijv een van de populairste ARs. Als nieuwe speler moet je ook de maps leren kennen en daarom verlies je in het begin wel wat vaker. Ach, who cares? :)
Ach, ik werd gisteren nog across "cave" met een silenced MP7 gedood.
Zo snel dat ik niet eens de tijd had om te reageren :+

Ik heb nog niet met snipers/shotguns gespeeld maar alle wapens van AR/SMG/LMG vind ik gewoon sterk :Y
[Afbeelding]

Pas maar op :9
De nummer 2 bij ons in het tournament stond gisteren nog niet eens in de top 20 en nu opeens hete adam in onze nek :o

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 06-12 10:26
Famous schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:48:
[...]

Pas maar op :9
De nummer 2 bij ons in het tournament stond gisteren nog niet eens in de top 20 en nu opeens hete adam in onze nek :o

[Afbeelding]
Ja na dit weekend zal het er wel heel anders uit zien :o

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• GerGio
Hoe is de activiteit in de tweakers
Squad als er mensen niet actief zijn wil ik er wel bij

• iNFiNiTY-
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:41
Vind het fijn dat Crash er is, maar Shoothouse weghalen is echt ZUUR. Zet die map gewoon in de playlist terug!

Iemand ook dat probleem met het geluid van vliegtuigen dat het blijft hangen ook al zijn ze weg? Zwaar irritant.. also er ergens een jet vast hangt in de lucht die niet van z'n plaats kan komen.......

iNFiNiTY- wijzigde deze reactie 06-12-2019 12:38 (48%)

• Famous

Famous

R 400+

iNFiNiTY- schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:36:
Vind het fijn dat Crash er is, maar Shoothouse weghalen is echt ZUUR. Zet die map gewoon in de playlist terug!
Kom hem nog vaak zat tegen.
Veel vaker dan de Crash map met Domination.

Crash heeft ook veel meer nostalgie!
Die nieuwe "wegen" welke ze toegevoegd hebben was alleen even wennen. Ik snap wel dat ze het gewisseld hebben. Denk dat ze dit ook met Vacant gaan doen als ze hem toevoegen.

Wij (de vriendengroep) vinden Crash juist leuk omdat we alle voorgaande CoD's gespeeld hebben. Hoopte stiekem nog op de Christmas Crash maar helaas :(

* Famous was 13 jaar toen die begon aan CoD 1 O+

Wat betreft het geluid, dit ervaren wij ook ja.
Zeer irritant, zeker omdat die geluiden juist al zo MEGA luid zijn. Snap echt niet hoe ze dat voor elkaar gebokst hebben.

Famous wijzigde deze reactie 06-12-2019 12:42 (10%)

• chimera2
GerGio schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:18:
Hoe is de activiteit in de tweakers
Squad als er mensen niet actief zijn wil ik er wel bij
Tweakers.net is vol.
Beetje jammer dat er maar 20 in kunnen.
Nieuwe wegen in Crash? Die map is toch gewoon een 1:1 van het origineel? Afaik is daar niks nieuws aan toegevoegd.

• renzo4000
  • Laatst online: 15:54

renzo4000

*Doh!*

Anders gewoon een Tweakers.net-2 oid aanmaken?

Maar de Squad is lekker bezig inderdaad _/-\o_

renzo4000 wijzigde deze reactie 06-12-2019 13:06 (39%)

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• beany

beany

Meeheheheheh

Vrijdag schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:00:
Nieuwe wegen in Crash? Die map is toch gewoon een 1:1 van het origineel? Afaik is daar niks nieuws aan toegevoegd.
Zo goed als 1:1. Vanaf (in Domination) vlag A is er nu achter het gebouw om een kleine gang. De rest is volgens mij identiek aan het origineel

edit:

Boven de A vlag zit een zwart vierkant. Dat stukje is toegevoegd.

beany wijzigde deze reactie 06-12-2019 13:23 (19%)

• iNFiNiTY-
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:41
Famous schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:41:
[...]

Kom hem nog vaak zat tegen.
Veel vaker dan de Crash map met Domination.

Crash heeft ook veel meer nostalgie!
Die nieuwe "wegen" welke ze toegevoegd hebben was alleen even wennen. Ik snap wel dat ze het gewisseld hebben. Denk dat ze dit ook met Vacant gaan doen als ze hem toevoegen.

Wij (de vriendengroep) vinden Crash juist leuk omdat we alle voorgaande CoD's gespeeld hebben. Hoopte stiekem nog op de Christmas Crash maar helaas :(

* Famous was 13 jaar toen die begon aan CoD 1 O+

Wat betreft het geluid, dit ervaren wij ook ja.
Zeer irritant, zeker omdat die geluiden juist al zo MEGA luid zijn. Snap echt niet hoe ze dat voor elkaar gebokst hebben.
Ha. Echt hè? Ja ik ben ook fan van Crash speelde 4 al vanaf het begin ook competitive, heerlijke avondjes op gehad met s&d. Voor mij hadden die extra stukjes niet gehoeven. Ik was ehm.. rond de 19/20 toen 😆

Ben gisteren in totaal 2x Shoothouse tegen gekomen helaas.

• Famous

Famous

R 400+

Vrijdag schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:00:
@beany

Boven A, is een nieuw stuk toegevoegd waar je ook over de muur kan springen en heel dat 'huis' (links van B ) kan overslaan, eerste keer dat ik Crash speelde zeer door verrast :+

Je kan daar ook op een betonnen blok staan en over de muur heen kijken naar de overkant, richting C (wat dus eerst enkel NAAR dit gebouw toe kon vanaf de container naast het grote gebouw in het midden)

Het gebouw rechts van de A vlag daar kan je nu in via meerdere deuren.

Je kan nu over bepaalde muren "klimmen" wat voorheen niet kon en dat verandert de movement en waar je kijkt zeker.

• donvalentino
  • Laatst online: 06-12 13:58

donvalentino

psn: Walllie-G

iemand enig idee of ze het aantal loadouts nog eens gaan verhogen? Merk dat 5 echt te weinig is haha

• Jenzo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:18
Even een vraagje waar ik niet echt een antwoord op vind:

Ik heb MW op cd in Spanje gekocht, de game in blijkbaar 'region locked', waardoor ik het alleen in het Spaans en Italiaans kan spelen... Onvoorstelbaar dit anno 2019, maargoed.

Ik ben van plan het spel aan een Spaanse of Italiaanse vriend te verkopen en MW te downloaden in de Nederland PS store (daar heb ik de winkelregio op Nederland staan).

Denken jullie dat dit zal werken? En ik gewoon toegang heb tot mijn online account en savegames etc? Zal ik de game eerst moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren? Thanks!

 MacBook Pro (15-inch, 2017), i7 2,8 GHz, 16GB RAM, 256GB SSD  iPhone 7 Plus 32GB  iPad Air 2 64GB  Apple Watch series 4 Nike+ edition

• servival7
Vacant maakt al wel onderdeel uit van de nieuwe groundwar map

@donvalentino je kan toch gewoon je class ingame aanpassen dan heb je er toch helemaal niet meer nodig?

servival7 wijzigde deze reactie 06-12-2019 14:12 (47%)

• koetsier88
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14:53
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik wild e EOD perk gebruiken. Maar welke Key is dat op de computer.
Ik kan het niet vinden

• chimera2
koetsier88 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:22:
Ik kan het niet vinden
Ik denk dat je hier sneller een antwoord zal krijgen:

[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:25

Wish

ingwell

koetsier88 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:22:
Ik kan het niet vinden
https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12240

De standaard key is bij mij "F".

No drama

• koetsier88
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14:53
heel erg bedankt ga het proberen

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:25

Wish

ingwell

koetsier88 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:33:
[...]

heel erg bedankt ga het proberen
Als je bij bijvoorbeeld een enemy claymore komt, verschijnt de "hack" key als prompt in beeld overigens.

No drama

• crimby

crimby

[Afbeelding]

Hoe krijg je eigenlijk punten? Zijn dat kills of scores of hoe werkt dat?

• servival7
Shoothouse is terug

WHAT’S NEW:

Shoot House 24/7 is back! (replaces Crash 24/7)

Removed night maps from Hardcore modes

Added Docks back into Gunfight map rotation

Added Grazna Raid and Arklov Peak to Hardcore TDM

Added Arklov Peak to Hardcore Headquarters

GENERAL FIXES:

When attempting to view weapon details of a weapon in the Missions tab, players will be kicked back to the main menu. This has been fixed.

Fix for the cargo ship clipping through the playable area on Docks

In some cases, players were not able to see or shoot down an opposing team’s Counter UAV. This has been fixed

Fix for the VTOL audio persisting after being shot down

Fix for a crash that could occur while prone and firing the AK-47 with a launcher and the Fully Loaded perk equipped

Fix for the “Jack Frosty” and “Old Wounds” world model appearing differently than the Armory/Gunsmith models

Special Operations: “Just Reward” – Fix for the HVT truck crashing into portions of the map

Special Operations: Survival – Fix for the respawn flare not working as intended

• Dakdoef
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:51
Hoe zit het bij jullie met de map rotation. Ik heb het gevoel dat ik continue dezelfde maps speel, Hackney Yard, Azhir Cave, Gun Runner, Piccadilly, en Rammaza en Shoot House en St. Petrograd in mindere mate.

Aniyah Palace en Arklov Peak kwamen in het begin nog enigzins voorbij, maar nu helemaal niet terwijl ik Euphrates Bridge en Grazna Raid alleen in de eerste paar dagen gespeeld heb. Daarna nooit weer. Vreemd toch?

Ik speel overigens op de PC, voornamelijk TD en DM

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15:48
Ik moet zeggen dat de battle pass wel een grind is.
Heb em gekocht voor een tientje. begin dus op lvl 55. dan moet je je door 100 tiers heen worstelen.
Maar hoe zit dat XP gerelateerd eigenlijk?
Ik ben nu lvl 70 en tier 10. Dus 10 tiers in ongeveer 15 levels XP

Zo rap gaat dat bij mij niet. Ik ben niet heel erg goed dat ik veel XP en kills haal in een potje.
Voornamelijk vol op de objective spelen in Hardcore Domination ( K/D ) boeit me niet

( de vorige ook niet niet gehaald. bleef steken op Level 153 ) zo heel veel tijd kan ik er ook niet in steken

Maar ik doe mijn best om al die jonkies bij te houden en ik heb er fun in

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

• Nol_NL
  • Laatst online: 16:01
Hahahaha... Ik was er altijd van overtuigd dat mijn televisie teveel input lag had. Totdat ik mijn zoons oud genoeg vond om CoD online te gaan spelen ;)

Nol_NL wijzigde deze reactie 07-12-2019 03:05 (14%)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

donvalentino schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:58:
iemand enig idee of ze het aantal loadouts nog eens gaan verhogen? Merk dat 5 echt te weinig is haha
Ik heb maar 1 loadout.
Ik speel in slot 1 met de m4 en slot 2 met de HDR? (Sniper).

Zou niet weten wat ik in andere loadouts moest zetten. Hooguit een shotgun.

Ben wel.pas.level 26 ofzo

Oxigeon wijzigde deze reactie 07-12-2019 08:13 (3%)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• baronruud
Oxigeon schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 08:12:
[...]

Ik heb maar 1 loadout.
Ik speel in slot 1 met de m4 en slot 2 met de HDR? (Sniper).

Zou niet weten wat ik in andere loadouts moest zetten. Hooguit een shotgun.

Ben wel.pas.level 26 ofzo
Waarom wel de M4 dan? Lekker safe, makkelijk, loopt iedereen mee. Gebruik dat ding helemaal juist daarom niet. Gewoon vanalles proberen, lekker boeiend toch, k/d ratio. Genoeg keuze en dan voor safe gaan....
Is geen aanval van mijn kant, komt vooral door de makers natuurlijk, wat jammer is.

baronruud wijzigde deze reactie 07-12-2019 09:49 (28%)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

Leoon.

waka waka hey hey

Nol_NL schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 03:00:
Hahahaha... Ik was er altijd van overtuigd dat mijn televisie teveel input lag had. Totdat ik mijn zoons oud genoeg vond om CoD online te gaan spelen ;)
Die hebben de game modus gevonden op de tv en spelen de sterren van de hemel?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11:37
Het ziet er naar uit dat we alsnog 1e eindigen met 'Tweakers.net'... :-)

Ik ga vanavond/morgen nog even een paar potjes Domination spelen! :D

• beany

beany

Meeheheheheh

Goeie video over de wijzigingen in Crash, toch meer dan ik dacht:

beany wijzigde deze reactie 07-12-2019 11:37 (34%)

• chimera2
Ik heb problemen met de challenges. Hij trackt ze niet en zet hem elke keer terug naar de challenge die ik al gehaald heb.

we hebben nu een voorsprong van 300 kills op de nummer 2
en 500 op de nummer 3
ff doorbikkelen.

• Donstil
  • Laatst online: 15:49

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dakdoef schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:51:
Hoe zit het bij jullie met de map rotation. Ik heb het gevoel dat ik continue dezelfde maps speel, Hackney Yard, Azhir Cave, Gun Runner, Piccadilly, en Rammaza en Shoot House en St. Petrograd in mindere mate.
Ik heb dit (op de playstation) ook. Zit continu hetzelfde te doen voor mijn gevoel.

Vooral die grot en Piccadilly komen echt mijn strot uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ChrisLNFF
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:02
Als ik de game start en voor het eerst een game zoek, is de kans echt 90% dat het Piccadilly is. Irritant, aangezien ik dit een van de minst leuke maps vind. Hackney yard, shoot house, gun runner zijn wel goede maps.
ChrisLNFF schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:02:
Als ik de game start en voor het eerst een game zoek, is de kans echt 90% dat het Piccadilly is. Irritant, aangezien ik dit een van de minst leuke maps vind. Hackney yard, shoot house, gun runner zijn wel goede maps.
Er is een 24/7 Shoot House. ;)

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True