Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Maar nog wel allemaal packs aanbieden om lekker te cashen..... walgelijk.
Wat heeft dat in vredesnaam met racisme te maken?RoaDHouse schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 00:54:
Wat hypocriet om de Batlepass uit te stellen, zelf geweldadige games uit brengen waarbij je op een airport onschuldige mensen kan neer knallen in de single-player. Hoe schijnheilig kan je zijn
Ben ook niet eens met het uitstellen. Dit soort bedrijven moeten buiten politieke standpunten blijven imho. Je ziet steeds vaker dat invloedrijke mensen en bedrijven graag hun mening willen laten horen. Dat wordt dan je mond in geschoven en je kan er niet om heen.
[ Voor 23% gewijzigd door OMD op 03-06-2020 07:45 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Chopper Gunner, Support Helo en zelfs Juggernaut. Meer geluk dan wijsheid denk ik, wel Kill chain en Hardline als perks. Ik verbaasde mezelf iig.
Vandaag nog maar eens kijken of ik die paar andere dingen die ik nog moet doen nog te halen zijn -> Alles voor kralen en spiegeltjes................
XBL: theArthurrrr
Edit: Never mind, geluktTweakez schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 00:37:
[...]
Voordeel is wel dat je nog even verder kan grinden voor s3 battle passblijft hier op "0 seconden te gaan" staan.
[ Voor 28% gewijzigd door Laan1988 op 03-06-2020 09:36 ]
Vrij simpel. Nu maken ze goede sier door "ethisch bewust" te zijn en er zal toch minder aandacht naar het spel uitgaan. Misschien zelfs wel negatieve publiciteit ontwijken "in jullie spel maak je mensen dood!".RoaDHouse schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 00:54:
Wat hypocriet om de Batlepass uit te stellen, zelf geweldadige games uit brengen waarbij je op een airport onschuldige mensen kan neer knallen in de single-player. Hoe schijnheilig kan je zijn
En daarna als de storm is gaan liggen kunnen ze het vast wel zo spinnen dat ze "maatschappelijk verantwoord bezig zijn".
Want je denkt toch niet dat al die bedrijven zo begaan zijn met het lot van een willekeurig zwart slachtoffer? Welnee, minder aandacht voor hun product = minder omzet. En virtue signalling doet het altijd goed bij het grote publiek.
Maar goed, genoeg politieke praat. Daar zijn weer andere topics voor
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En dan nog zal de komende update weer tientallen bugs met zich meebrengen!Terranova schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:35:
Activision kennende was de update gewoon bugged en hebben ze nu een goede reden om het uit te stellen
Ze lossen er 1 op en er komen er 4 voor terug
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
🤣Terranova schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 09:35:
Activision kennende was de update gewoon bugged en hebben ze nu een goede reden om het uit te stellen
Kunnen ze alsnog mooi een paar gigabytes aan camo's toevoegen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Tot nu toe, is er helaas nog niks bekend. Hoop zelf dat ze vandaag het eventueel kunnen laten weten... Dan kan je er zelfs nog wat rekening mee houden haha!Oxigeon schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:16:
Ik ben benieuwd wanneer het nu werkelijk overgaat naar het nieuwe seizoen. Ik gok dat ze gewoon aan de dinsdag/woensdag blijven. Misschien kan ik dan nog Mara of Mira vrijspelen en zelf nog level 155 worden. Dat moet allemaal nog wel mogelijk zijn. Een tier of 4 en een level of 5
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
ik ben net begonnen met het multiplayer gedeelte.
Die kan je kopen in de store.Aggressor schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:20:
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik gouden coins (CP ) krijgen?
ik ben net begonnen met het multiplayer gedeelte.
Of krijgen bij je Battlepass.
Xbox Live: Miesjh NL
Ja, maar ik weet niet of je de S3 battlepass nog kan kopen.Aggressor schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:36:
@chimera2 @Miesjh ja ik kan ze kopen.
Ik ben net begonnen, maar de battel bass was bijna afgelopen ... daarom dacht ik "als de nieuwe begint, dan koop ik wel een battle bass en wat coins"
Mijn battle bass is nu lvl 46 ofso ...als ik dan een battlebass koop, dan krijg ik alles tm dit level?
ja ik kan hem nog kopen ...sw1ss schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:45:
[...]
Ja, maar ik weet niet of je de S3 battlepass nog kan kopen.
en mijn battle pass is lvl 47 ...is het dan nog waard om te kopen?
en alles hou je?
of kan ik beter wachten tot de nieuwe battle bass?
Die kan je niet meer kopen, zodra je dat wil doen krijg je de melding: niet beschikbaar.
ik heb hem zonet snel gekocht en ik kreeg meteen 600 coins erbij!akatar schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:54:
@Aggressor
Die kan je niet meer kopen, zodra je dat wil doen krijg je de melding: niet beschikbaar.
kan dus wel
Juggernaut kun je ook als kill streak pakken bij co-op en zodra je deze oproept heb je de challenge ook gehaaldDeWaanzin schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 08:13:
Ik had sommige hoge killstreak officer challenges al opgegeven, haal ik ze gisterenavond ineens allemaal op 24/7 Shipment.
Chopper Gunner, Support Helo en zelfs Juggernaut. Meer geluk dan wijsheid denk ik, wel Kill chain en Hardline als perks. Ik verbaasde mezelf iig.
Vandaag nog maar eens kijken of ik die paar andere dingen die ik nog moet doen nog te halen zijn -> Alles voor kralen en spiegeltjes................
Ik heb gisteravond een poging gewaagd en toen lukte het niet.Aggressor schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:05:
[...]
ik heb hem zonet snel gekocht en ik kreeg meteen 600 coins erbij!
kan dus wel
misschien nu wel dan .. het lukte in 1xakatar schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 14:00:
[...]
Ik heb gisteravond een poging gewaagd en toen lukte het niet.
Net nogmaals geprobeerd en nu lukt het inderdaad wel.
Er waren gisteren wel meer problemen met de servers,
Ranking op het scherm en op mijn mannetje waren ongelijk
diverse keren "dood om de hoek"
diverse keren afgeschoten door mensen die niet op pas later op mijn scherm kwamen
en nog het meest vervelende dat je een clip leeg schiet op iemand en toch met 1 kogel dood bent en als je dan het filmpje bekijkt schiet ik helemaal niet maar wacht rustig mijn dood af.
Co-op nog steeds niet aangeraakt, had hem dus ook daar in kunnen halen.Oulewappeur schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:32:
[...]
Juggernaut kun je ook als kill streak pakken bij co-op en zodra je deze oproept heb je de challenge ook gehaald
Misschien co-op in season 4 eens opstarten als er weer zoiets tussen staat.
XBL: theArthurrrr
Meer mensen hier last van?
Untappd: Kapitein_Merijn
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dit is wel de reden dat ik al 2 weken niet meer gespeeld heb.Homeland schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 23:33:
Merk toch dat nu ik even level 155 ben de lol soms wat minder is, je mist dan toch een stukje progressie en dingen met regelmaat unlocken.
Er is weinig uitdaging als je al lvl 155 ben en battlepass op 100 hebt
En alle officer challenges.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het level 155 moet je ook vol maken en dan krijg je een blueprint voor een scar. De fugitive blueprint.G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:17:
Is er geen reward als je level 155 word? dacht altijd dat je dan iets extra's kreeg, maar nadat ik level 155 werd gisteren heb ik geen reward gekregen.
Ik ben overigens bijna klaar met de camo's voor het mes. Dan ben ik klaar met MELEE eindelijk
Nickname KasPlantje.
Oh no..GerGio schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:22:
[...]
Het level 155 moet je ook vol maken en dan krijg je een blueprint voor een scar. De fugitive blueprint.
Ik ben overigens bijna klaar met de camo's voor het mes. Dan ben ik klaar met MELEE eindelijk
Dan mag ik hopen dat ze die battlepas nog niet gaan resetten, kan pas vrijdag weer spelen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dan te bedenken dat ik een maand geleden al 155/100 had gehaald, moeten we nu nog langer wachten op S4chimera2 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 07:51:
[...]
Dit is wel de reden dat ik al 2 weken niet meer gespeeld heb.
Er is weinig uitdaging als je al lvl 155 ben en battlepass op 100 hebt
En alle officer challenges.

https://tweakers.net/I ColoSsuZz I schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:30:
[...]
En dan te bedenken dat ik een maand geleden al 155/100 had gehaald, moeten we nu nog langer wachten op S4
Dan snap ik heel goed dat je baalt, ik ben er juist blij om want kan eindelijk een keer max level halen
Ja dan is het fijn! Alleen nu door die corona ellende zoveel extra tijd, dat ik er dit seizoen door heen gevlogen benG_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:35:
[...]
https://tweakers.net/
Dan snap ik heel goed dat je baalt, ik ben er juist blij om want kan eindelijk een keer max level halen.

Ja dat probleem had ik ook. Daarom maar camo's verder grindenI ColoSsuZz I schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:40:
[...]
Ja dan is het fijn! Alleen nu door die corona ellende zoveel extra tijd, dat ik er dit seizoen door heen gevlogen ben
Nickname KasPlantje.
Haha ja klopt, ben ook 6 weken thuis geweest waardoor ik veel heb kunnen spelen.I ColoSsuZz I schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:40:
[...]
Ja dan is het fijn! Alleen nu door die corona ellende zoveel extra tijd, dat ik er dit seizoen door heen gevlogen ben
Hoop dat ze nog even tot dit weekend season 4 uitstellen zodat ik dat laatste level snel kan halen op 24/7 Shipment, is het toch nog ergens goed voor
Ja hier hetzelfde maar heel die battlepass/ level progressie maakt me niet uit aangezien ik toch weet dat ik het makkelijk haal.I ColoSsuZz I schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:30:
[...]
En dan te bedenken dat ik een maand geleden al 155/100 had gehaald, moeten we nu nog langer wachten op S4
Gezien Warzone me nog niet verveeld kom ik de uurtjes nog wel door
Jaa dat ben ik ook gaan doen, maar na het behalen van obsidian voor mijn M13 zag ik al wel in dat ik dat niet ging trekkenGerGio schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:41:
[...]
Ja dat probleem had ik ook. Daarom maar camo's verder grinden
24/7 shipment blijft inderdaad wel lachen en perfect voor challenges. Zou een standaard playlist moeten zijn.G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:42:
[...]
Haha ja klopt, ben ook 6 weken thuis geweest waardoor ik veel heb kunnen spelen.
Hoop dat ze nog even tot dit weekend season 4 uitstellen zodat ik dat laatste level snel kan halen op 24/7 Shipment, is het toch nog ergens goed voor.
Ben het er compleet mee eens, toch met een kleine maar.
Waarom hadden ze bij het aanmaken van een account niet een check kunnen doen?
Er zullen mensen tussen zitten die legit al 3 seizoenen hebben gespeeld en zonder problemen hun account hebben gemaakt, maar die nu opeens wel een probleem zijn.
ik weet niet of ik dat voor de wapens die ik wil ga trekkenI ColoSsuZz I schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:48:
[...]
Jaa dat ben ik ook gaan doen, maar na het behalen van obsidian voor mijn M13 zag ik al wel in dat ik dat niet ging trekkenWat een saaie challenge..
[...]
Nickname KasPlantje.
Ik sowieso niet, de M13 was op shipment 24/7 nog wel te doen maar met normale potjes duurt dit nog even 2-3x zo lang. Nou mij niet gezienGerGio schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 09:00:
[...]
ik weet niet of ik dat voor de wapens die ik wil ga trekken
Helemaal met jou eens..... op twitter stond een printscreen met gebruikte ingame namen van een paar gebruikers...… dat was echt heel schofterig en had sowieso al voor de incidenten in de US al geband moeten worden.....G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:55:
https://charlieintel.com/...for-racist-content/60855/
Er zullen mensen tussen zitten die legit al 3 seizoenen hebben gespeeld en zonder problemen hun account hebben gemaakt, maar die nu opeens wel een probleem zijn.
Zal even zoeken naar de link
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Kan je die foto even uploaden zonder link naar twitter?Buddha_ schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:00:
[...]
Helemaal met jou eens..... op twitter stond een printscreen met gebruikte ingame namen van een paar gebruikers...… dat was echt heel schofterig en had sowieso al voor de incidenten in de US al geband moeten worden.....
Zal even zoeken naar de link
Hier op het werk kunnen we namelijk geen twitter content openen..
op jouw mobiel wordt het ook geblokkeerd?G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:10:
[...]
Kan je die foto even uploaden zonder link naar twitter?
In diezelfde lijn zouden ze ook alle tags van covid19 en alle varianten mogen blokkeren. Ofwel ben ik een stijve saaie mens, ofwel normaal (nou, in de mate van) maar ik vind het precies niet zo grappig.G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:55:
https://charlieintel.com/...for-racist-content/60855/
Mobiel mogen we niet bij ons hebben onder het werk, die ligt in de auto.himlims_ schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:24:
[...]
op jouw mobiel wordt het ook geblokkeerd?is tweakers ... proxy's zijn VPNBook, Hide.me of Whoer.net
Proxy's en vpn's werken niet op het netwerk van de overheid
Mee eens, maar laat ze dan ook de check aanpassen bij het aanmaken van een nieuwe naam inplaats van achteraf alles te verwijderen. Zitten serieus mensen tussen die al 3 seizoenen hebben gespeeld en nu opeens is het een probleemUnderAVoidSky schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:25:
[...]
In diezelfde lijn zouden ze ook alle tags van covid19 en alle varianten mogen blokkeren. Ofwel ben ik een stijve saaie mens, ofwel normaal (nou, in de mate van) maar ik vind het precies niet zo grappig.
[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2020 11:28 ]
Ik kan zelf bijvoorbeeld geen clan tag instellen, bij iedere clan tag krijg ik de melding dat die prohibited is. Na wat research ben ik erachter gekomen dat dit komt omdat mij username blijkbaar verboden is.. Vroeger was dat dus niet het geval.
Ik heb bij vrijwel alle platformen dezelfde gebruikersnaam, miicker dus. Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze dit ergens heel ver weg op "Nigger" vinden lijken of zo. Hoop toch niet dat ik straks een ban krijg omdat ze mijn username op die manier associëren..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Iemand anders ook last van dit issue?
Ik ga voor je duimen, want het zou te ver gezocht zijn.miicker schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:36:
Ben dus serieus benieuwd of mij dat problemen gaat opleveren.
Ik kan zelf bijvoorbeeld geen clan tag instellen, bij iedere clan tag krijg ik de melding dat die prohibited is. Na wat research ben ik erachter gekomen dat dit komt omdat mij username blijkbaar verboden is.. Vroeger was dat dus niet het geval.
Ik heb bij vrijwel alle platformen dezelfde gebruikersnaam, miicker dus. Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze dit ergens heel ver weg op "Nigger" vinden lijken of zo. Hoop toch niet dat ik straks een ban krijg omdat ze mijn username op die manier associëren..
Yep, is weer een nieuwe bug!donvalentino schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:46:
ik ervaar vaak dat ik geen vrienden online zie in het spel zelf, dit is als ik in het spel zit en een keer ben teruggegaan naar het start menu en daarna weer naar bv warzone ga, friends 0 terwijl er tig mensen online zijn.
Gotta catch them all!
Snap soms niet waarom een bounty compleet aan de andere kant van de map een team vindt en de andere keer een paar gebouwen verder...
Link: https://twitter.com/slapy.../1268298186554322945?s=21G_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:10:
[...]
Kan je die foto even uploaden zonder link naar twitter?
:fill(white):strip_exif()/f/image/UJsptghinnPQQRZRnGdbYdTR.png?f=user_large)
Ik snap ook echt totaal niet waarom je zoiets moet doen. Of je nou bruin/win/geel/zwart/christen/ongelovig/moslim/gay/straight of wat dan ook.
We zijn allemaal hetzelfde. Als we poepen stinken we allemaal. En we hebben allemaal rood bloed.
Welke game ook wanneer dan ook ..... dit kan sowieso niet.
Nee maar mijn mobiel ligt in de auto, is verboden op de werkvloer.himlims_ schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:24:
[...]
op jouw mobiel wordt het ook geblokkeerd?is tweakers ... proxy's zijn VPNBook, Hide.me of Whoer.net
Om nou even onder werktijd naar de auto te lopen om wat te checken is ook geen goed idee
Enige twijfel? Hoe bedoel je precies?Buddha_ schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:26:
De levels zijn laag op de printscreen ..…. enige twijfels inzake deze post mag wel in acht genomen worden.
Welke game ook wanneer dan ook ..... dit kan sowieso niet.
In europa tref je dit soort namen niet zoveel aan, maar als je op US servers speelt is het schering en inslag.
En om enige twijfel weg te nemen: https://www.reddit.com/r/...669/cmon_iw_do_your_part/
[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 04-06-2020 12:59 ]
Yep, het helpt om mensen als Activision vriend toe te voegen ipv als Battle.net vrienddonvalentino schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:46:
ik ervaar vaak dat ik geen vrienden online zie in het spel zelf, dit is als ik in het spel zit en een keer ben teruggegaan naar het start menu en daarna weer naar bv warzone ga, friends 0 terwijl er tig mensen online zijn.
lvl 155 loopt nog doorG_Dragon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 08:17:
Is er geen reward als je level 155 word? dacht altijd dat je dan iets extra's kreeg, maar nadat ik level 155 werd gisteren heb ik geen reward gekregen.
Het meest logische is een week, ik dacht al ergens gezien te hebben 9 juni.Aggressor schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 00:28:
[...]
Ja dit had ik gelezen... Maar ik ben benieuwd waar ik aan moet denken
Paar dagen uitstel.. 1 week of maanden?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ja klopt hoorde het, hopen dat alles nog even word uitgesteldmvds schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:04:
[...]
lvl 155 loopt nog doorJe moet het hele rondje vol hebben als je al lvl 155 bent en dan pas heb je max lvl
Poll!
Poll: Ik speel
• Voornamelijk Multiplayer
• Voornamelijk Warzone
• Alleen Warzone
• Alleen Multiplayer
• Ongeveer even veel Multiplayer als Warzone
Ook een poll maken? Klik hier
Exacte bron van pic is niet te achterhalen, en ik wil al helemaal geen stemmingmakerij maken op dit forum of threadunfor schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:54:
[...]
Enige twijfel? Hoe bedoel je precies?
In europa tref je dit soort namen niet zoveel aan, maar als je op US servers speelt is het schering en inslag.
En om enige twijfel weg te nemen: https://www.reddit.com/r/...669/cmon_iw_do_your_part/
Jouw link is duidelijk …. treurig hoor.
Nu seizoen 4 is uitgesteld is de drive om te spelen een stuk minder geworden, grinden voor camo's verveelt nogal..... Allemaal longshots voor de Ak47 - P90 en MP5.
Easy toch? gewoon hardcore shoot house selecteren en lekker op die muur randen mountenBuddha_ schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:47:
[...]
Exacte bron van pic is niet te achterhalen, en ik wil al helemaal geen stemmingmakerij maken op dit forum of thread![]()
Jouw link is duidelijk …. treurig hoor.
Nu seizoen 4 is uitgesteld is de drive om te spelen een stuk minder geworden, grinden voor camo's verveelt nogal..... Allemaal longshots voor de Ak47 - P90 en MP5.

idd hardcore is de way to go als je snel aan je longshots wilt komen. Voor de rest: shipment24/7 FTWdonvalentino schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:53:
[...]
Easy toch? gewoon hardcore shoot house selecteren en lekker op die muur randen mounten
Vorige maand met de 10v10 shipment mayhem had je echt in een uurtje alle camo challenges behalve long shot
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Inderdaad Shoothouse met thermal of NVG en smoke gooien...… of Hardcore Demolitiondonvalentino schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:53:
[...]
Easy toch? gewoon hardcore shoot house selecteren en lekker op die muur randen mounten
Na de Bruen (LMG), Grau, Uzi en MP7 ben ik ff klaar met de longshots-shizzle ..... wil gewoon lekkage objectives doen en dat ga dus ook doen
Wow damn, thanks. Ik heb net 75 longshots in 2 potjes weten te maken door Cold Blooded aan te zetten een smoke te poppen bij dat muurtje en dan ez pz 3/4 man per keer af te maken met een thermal.donvalentino schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:53:
[...]
Nu heb ik een Grauden wapen
De Grau is toch geen onderdeel van de Battle Pass? Volgens mij moet deze gewoon te vinden zijn in de categorie Assault Riflesyinx84 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:31:
Iemand tips om de Grau te unlocken voor iemand die MW niet heeft en pas in S3 is gaan spelen? Heb begrepen dat 'ie in de S2 battlepass zat, dus die boot heb ik gemist. Aan de unlock criteria ga ik nooit kunnen voldoen in Warzone (5 kills met AR binnen 1 minuut uit m'n hoofd, een paar keer uit m'n hoofd). Zelfs in Plunder gaat dat een moeilijk verhaal worden.
Excuses. Is idd een season 2 unlock
[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 04-06-2020 17:43 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Free multiplayer weekends moet je daar voor hebben, en dan direct al die challenge wapens unlocken. (MK9 is ook een beest in Warzone)yinx84 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:31:
Iemand tips om de Grau te unlocken voor iemand die MW niet heeft en pas in S3 is gaan spelen? Heb begrepen dat 'ie in de S2 battlepass zat, dus die boot heb ik gemist. Aan de unlock criteria ga ik nooit kunnen voldoen in Warzone (5 kills met AR binnen 1 minuut uit m'n hoofd, een paar keer uit m'n hoofd). Zelfs in Plunder gaat dat een moeilijk verhaal worden.
Nickname KasPlantje.
Is dat de enige manier om de GRAU te unlocken? Ik had hem dacht ik gewoon vrijgespeeld... speel al sinds S1.. Ik had wel al de BP in seizoen 2 maar kan me niet herrinneren dat ik hem op die manier vrij moest spelen.Oxigeon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:42:
[...]
De Grau is toch geen onderdeel van de Battle Pass? Volgens mij moet deze gewoon te vinden zijn in de categorie Assault Rifles
Excuses. Is idd een season 2 unlock
Regardless. ik speelde hoofdzakelijk met mijn M4, en nu met M13 en RPG-7 / HDR... gebruik de hele GRAU niet eens xD
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
"The Grau 5.56 unlock challenge tasks you with eliminating five players with an assault rifle in a minute, 25 times."TgR_KILLER schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:00:
[...]
Is dat de enige manier om de GRAU te unlocken? Ik had hem dacht ik gewoon vrijgespeeld... speel al sinds S1.. Ik had wel al de BP in seizoen 2 maar kan me niet herrinneren dat ik hem op die manier vrij moest spelen.
Regardless. ik speelde hoofdzakelijk met mijn M4, en nu met M13 en RPG-7 / HDR... gebruik de hele GRAU niet eens xD
Ik heb er ook naar gekeken en toen dacht ik "laat maar"
Bron: https://www.pcgamesn.com/...-striker-45-how-to-unlock
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Of uurtje shipment 24/7Sjoewe schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:08:
In Warzone gaat dat je inderdaad niet lukken. In de gewone multiplayer kostte het me een middagje in Shoot House 24/7 om het voor elkaar te krijgen.
HC Shipment met flashbangs. Kwartiertje werkInbox4me476 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:03:
[...]
"The Grau 5.56 unlock challenge tasks you with eliminating five players with an assault rifle in a minute, 25 times."
Ik heb er ook naar gekeken en toen dacht ik "laat maar"
Bron: https://www.pcgamesn.com/...-striker-45-how-to-unlock
Ik speel alleen Warzone (heb de volledige game niet), en heb em toch al een lang tijdje geleden geunlockt. Geen idee hoe, want ik geloof niet dat ik die challenge gehaald (25 keer in zoveel minuten)Sjoewe schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:08:
In Warzone gaat dat je inderdaad niet lukken. In de gewone multiplayer kostte het me een middagje in Shoot House 24/7 om het voor elkaar te krijgen.
Misschien free weekend gespeeld en of een pack gekocht uit de store?HWSHHZ schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:26:
[...]
Ik speel alleen Warzone (heb de volledige game niet), en heb em toch al een lang tijdje geleden geunlockt. Geen idee hoe, want ik geloof niet dat ik die challenge gehaald (25 keer in zoveel minuten)
Ben benieuwd wanneer ze dit van plan zijn
Laatste wat ik heb gehoord is eind Juni (25 Juni)G_Dragon schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:00:
Er is gewoon geen enkele duidelijkheid wanneer Season 4 gaat komen he, zelfs op Charlieintel staat nog niks..
Ben benieuwd wanneer ze dit van plan zijn
You only live once, so enjoy the ride.
dan pas..worldfastest schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:02:
[...]
Laatste wat ik heb gehoord is eind Juni (25 Juni)
Dan zal er wel iets niet goed zijn gegaan met het ontwikkelen van het seizoen denk ik.
Buiten het feit dat ik het verschrikkelijk vindt wat er gebeurt is in Amerika.worldfastest schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:02:
[...]
Vraag ik me af wat je hiermee wil bereiken om het uit te stellen, naja dan stel je het 1 keer uit, maar je gaat dit toch geen 4 weken uitstellen? welk punt wil je hier mee maken?
Nope, zoiezo geen packs gekocht. Bij mijn weten ook geen free weekend gespeelddonvalentino schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:54:
[...]
Misschien free weekend gespeeld en of een pack gekocht uit de store?

hoor je verder niet klagen natuurlijk, fijne gun wel
AmenSwaxie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:07:
[...]
Buiten het feit dat ik het verschrikkelijk vindt wat er gebeurt is in Amerika.
Vraag ik me af wat je hiermee wil bereiken om het uit te stellen, naja dan stel je het 1 keer uit, maar je gaat dit toch geen 4 weken uitstellen? welk punt wil je hier mee maken?
ben dan ook wel benieuwd hoeveel mensen er helemaal gaan afhaken.worldfastest schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:02:
[...]
black lives matter....
sorry hoor... .wat een bullshit, waarom in een spel
Ze slaan nu wel beetje door hoor

Oh en ook nog bij starten van ELKE match

[ Voor 23% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 05-06-2020 11:29 ]
Dat in Amerika sloeg helemaal nergens op klopt en er moet wat veranderen.I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:24:
Nieuwe update met onderstaande screen tijdens opstarten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
maar het gaat allemaal veel te ver, ze bereiken hier niks mee..
Enige wat bereikt word is het tegenovergestelde, want mensen raken eerder geïrriteerd.
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 05-06-2020 11:39 ]
Nou dat ga je wel krijgen.G_Dragon schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:38:
[...]
Dat in Amerika sloeg helemaal nergens op klopt en er moet wat veranderen.
maar het gaat allemaal veel te ver, ze bereiken hier niks mee..
Enige wat bereikt word is het tegenovergestelde, want mensen raken eerder geïrriteerd.
Het moment dat je bepaalde dingen bij mensen door 'hun strot' gaat duwen, dan raken mensen geirriteerd.
Tering. Echt, waarom?I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dit niet IP afhankelijk?
En om het helemaal politiek correct te maken, moeten ze dan ook álle niet blanke operators er uit halen. Anders kan je op ze schieten of je hond er op af sturen...
Werkelijk, de idioterie

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wat voor nut heeft dit?
Precies en ik zal verder me mening ook echt voor me houden op forum.I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:48:
[...]
Nou dat ga je wel krijgen.
Het moment dat je bepaalde dingen bij mensen door 'hun strot' gaat duwen, dan raken mensen geirriteerd.
Want dit moet geen topic worden wat alleen maar over Amerika gaat,
Snap heel goed dat mensen hier ontzettend flauw van worden, zoals gisteravond wou ik GTA Online spelen en dat kon gewoon niet. Vanmorgen kwam ik er via tweakers achter dat de server down waren vanwege Amerika, dan denk ik doe eventjes normaal.
Ik heb hetzelfde. Pas bij seizoen 3 battle pass gekocht en verder nooit pack oid en die die challange heb ik echt never nooit niet gehaald.HWSHHZ schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:12:
[...]
Nope, zoiezo geen packs gekocht. Bij mijn weten ook geen free weekend gespeeld. Maar goed, mij
hoor je verder niet klagen natuurlijk, fijne gun wel
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.